www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 19:04:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 373 374 375 376 377 [378] 379 380 381 382 383 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12943272 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65497 Dátum: 2013 Január 21, 23:27:39 »

tanátam neked vezetőt Wink csak elfelejtettem lepényfékelni Roll Eyes
Küldtem mailt

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65496 Dátum: 2013 Január 21, 22:49:34 »

ratyik!  Grin
irigykedsz, vidám fiú? :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65495 Dátum: 2013 Január 21, 22:32:52 »

Mi a legtutibb módszer annak kiderítésére hogy van-e az olajban benzin? Mert szerintem van.
a rutin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65494 Dátum: 2013 Január 21, 22:28:10 »

Javítottam  Wink
Én is középen keskenyítek.  Wink

már aki úgy keskenyít hogy középen (mondjuk én) Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65493 Dátum: 2013 Január 21, 22:26:57 »

1. Magasabb az olajszint  Wink (Ha nem magasabb észrevehetően, akkor az nem sok, az kipárolog hamar, de érdemes figyelni, hogy nem durvul-e a helyzet)
2. Benzin szagú az olaj (Ha nem durván benzinszagú, csak olyan mintha benzin szagú lenne, akkor ugyanaz az eljárás mint az előző pontnál.)
3. Könnyen elcsöppen a nívópálcáról, Magyarul híg az olaj

Mi a legtutibb módszer annak kiderítésére hogy van-e az olajban benzin? Mert szerintem van.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65492 Dátum: 2013 Január 21, 22:24:45 »

Igen. Ehhez szét se kell vágni a hídtestet, csak csinálni kell rá egy nútot.
Vagy van az a fajta amit Bugris linkelt, ahhoz már szét kell nyesni a futóművet.

Az első verzió előnye, hogynem olyan szembetűnő mondjuk műszaki vizsgán, másrészt meg nem kell hozzá kaszabolni, így kisebb az esély, hogy egy rossz hegesztés miatt gyengüljön a híd, vagy pontatlanra sikerüljön.

Viszont ha keskenyíteni is akarsz, akkor jó a második verzió is, mert ahhoz úgyis kaszabolni kell.

már aki úgy keskenyít hogy középen (mondjuk én) Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65491 Dátum: 2013 Január 21, 22:22:16 »

Igen. Ehhez szét se kell vágni a hídtestet, csak csinálni kell rá egy nútot.
Vagy van az a fajta amit Bugris linkelt, ahhoz már szét kell nyesni a futóművet.

Az első verzió előnye, hogy nem olyan szembetűnő mondjuk műszaki vizsgán, másrészt meg nem kell hozzá kaszabolni, így kisebb az esély, hogy egy rossz hegesztés miatt gyengüljön a híd, vagy pontatlanra sikerüljön.

Viszont ha keskenyíteni is akarsz, akkor jó a második verzió is, mert ahhoz úgyis kaszabolni kell.

Ennek a behegesztésével válik állíthatóvá a Mexikói Bogár?


(ide egy kép jönne, csak valamiért nem tudom beilleszteni)





« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 21, 22:27:34 írta callook »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65490 Dátum: 2013 Január 21, 22:20:00 »

amit dadan belinkelt azt egyik másik hídtestbe belehet úgy tenni hogy szét sem kell vágni  Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65489 Dátum: 2013 Január 21, 22:18:17 »

Királyság! Köszi! Béjbe, de tényleg csak azért, mert jól hangzik!  Grin
Akkor nem adom el. Facsén már lett volna vevőm rá.
tanátam neked vezetőt Wink csak elfelejtettem lepényfékelni Roll Eyes

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65488 Dátum: 2013 Január 21, 22:08:19 »

Királyság! Köszi! Béjbe, de tényleg csak azért, mert jól hangzik!  Grin
Akkor nem adom el. Facsén már lett volna vevőm rá.
ratyik!  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65487 Dátum: 2013 Január 21, 22:00:17 »

vastag villás.
mehet a vezető beléje, béjbe (csak mert jól hangzik) :-))
Királyság! Köszi! Béjbe, de tényleg csak azért, mert jól hangzik!  Grin
Akkor nem adom el. Facsén már lett volna vevőm rá.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65486 Dátum: 2013 Január 21, 21:05:42 »

Megszagolod, de nem probléma, mert elpárolog. Norvégiában tesznek is az olajba benzint. Az Ikarus buszoknál télen leállítás elött kellett is önteni a motorba 2 liter benzint ami napközben elpárolgott. A fagyban jobban megtört az olaj indításnál.
egy átlagos személyautóba inkább nem kéne.
a busz más tészta, az egész nap megy, szépen megmelegszik, kipárolog.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65485 Dátum: 2013 Január 21, 21:04:39 »

Kép alapján megtudod mondani, hogy melyik? Vagy mérjek valamit?
vastag villás.
mehet a vezető beléje, béjbe (csak mert jól hangzik) :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #65484 Dátum: 2013 Január 21, 19:34:09 »


inkább
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1341/elso-hid-allito-keszlet-t1-08-64-
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65483 Dátum: 2013 Január 21, 19:25:54 »

És vezető nélküli kinyomócsapágyosan nem lehet hagyni?  Huh
A szerkezetem a 200-ashoz a lamellás féle. Ahhoz passzol a nem vezetett?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65482 Dátum: 2013 Január 21, 19:24:28 »

vastag vagy vékony kiemelö villás ha vékony akkor nem fog a vezető bemenni
Kép alapján megtudod mondani, hogy melyik? Vagy mérjek valamit?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65481 Dátum: 2013 Január 21, 19:07:29 »

Mi a legtutibb módszer annak kiderítésére hogy van-e az olajban benzin? Mert szerintem van.
Megszagolod, de nem probléma, mert elpárolog. Norvégiában tesznek is az olajba benzint. Az Ikarus buszoknál télen leállítás elött kellett is önteni a motorba 2 liter benzint ami napközben elpárolgott. A fagyban jobban megtört az olaj indításnál.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65480 Dátum: 2013 Január 21, 18:53:12 »

a linkjét is iderakhattad volna, ha nem hagyja a beillesztést

http://www.ebay.de/itm/160958149402?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #65479 Dátum: 2013 Január 21, 17:57:53 »

Mi a legtutibb módszer annak kiderítésére hogy van-e az olajban benzin? Mert szerintem van.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65478 Dátum: 2013 Január 21, 16:43:27 »

(ide egy kép jönne, csak valamiért nem tudom beilleszteni)
a linkjét is iderakhattad volna, ha nem hagyja a beillesztést
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65477 Dátum: 2013 Január 21, 16:18:59 »

vastag vagy vékony kiemelö villás ha vékony akkor nem fog a vezető bemenni
És vezető nélküli kinyomócsapágyosan nem lehet hagyni?  Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65476 Dátum: 2013 Január 21, 16:16:00 »

Ennek a behegesztésével válik állíthatóvá a Mexikói Bogár?


(ide egy kép jönne, csak valamiért nem tudom beilleszteni)




« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 21, 16:20:45 írta Dadan »
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #65475 Dátum: 2013 Január 21, 14:33:59 »

3. Kipufogó csere is elvégezhető otthon, motort nem kell kivenni, barátnőm is megcsinálja  Wink

Köszi mindenkinek, majd ha elmúlik ez a locs-pocs, akkor nekiállunk egy két dolognak. Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #65474 Dátum: 2013 Január 20, 22:03:29 »

vastag vagy vékony kiemelö villás ha vékony akkor nem fog a vezető bemenni
Holnap megnézem.
Köszi!

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65473 Dátum: 2013 Január 20, 21:27:46 »

Az 1,6-os motorom (AF AR) 200-as kuplunggal lesz majd a bogárban.  A félhosszú váltóm, viszont a nem vezetett kinyomó csapágyas. Keresek hozzá megvezetőt!
A váltón meg vannak a csavar helyek. Szerelt már valaki utólag így vezetőt? A fúrással nincs gondom, csak a furatok kijelölésére van valakinek tippje?
vastag vagy vékony kiemelö villás ha vékony akkor nem fog a vezető bemenni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #65472 Dátum: 2013 Január 20, 20:17:08 »

Sziasztok!

Augusztusban én is bogártulajdonos lettem. Smiley
Így télen, szerelgetés közben felmerült jó pár kérdés, köztük van egy két naiv dolog is..

1. Menet közben, kb az első 10-15 percben, 60-70es tempónál olyan mintha pislákolna minimálisan a lámpa, majd kb 4-5 percig csinálja és utána jó. Ez úgy az egész autó elektronikájára elmondható, mert ezzel egy időben a rádió kijelzője is ugyanígy minimálisan pislákol mint a lámpa. Mitől lehet ez, illetve ez normális dolog?
2. Hogy lehet állítani az első kerekek dőlését..? A bal oldali kerék határozottan kifele dől, míg a jobb oldali befele.
3. Kipufogó cseréhez ki kell venni a motort, vagy odaférek a villáskulcsal? (Hozzátenném, nincs itthon aknánk, ahol alá tudnék menni, szóval marad az aláfekvős dolog)
4. Hol futnak az autóban a kábelek? Konkrétan hátul szeretnék hangszórókat cserélni, nézegettem, de nem jöttem rá hogy hol futnak fel a műszerfalhoz a kábelek..

Így nagyjából egyenlőre ennyi, röhögni nem ér.  Grin Ja, 69es bogárról van szó.

3. Kipufogó csere is elvégezhető otthon, motort nem kell kivenni, barátnőm is megcsinálja  Wink
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65471 Dátum: 2013 Január 20, 20:16:15 »

 Nem a gömbfej excenteres hanem ez a betét . ez a betét viszont könnyen forog a kerékagyban és a tengelycsonk gömbje is a lengőkarban Kiss örülök hogy újabb értékes információval láthattalak el benneteket
Jól van, akkor csinálja, nem bánom.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65470 Dátum: 2013 Január 20, 18:35:58 »

nem tudom pontosan, de úgy emlékeztem, hogy a Z-karon levő gömbfej excenteres és ha be van rohadva (miért ne lenne), akkor azt nem fogja tudni megmozdítani valaki, aki még nem jártas ebben.
 Nem a gömbfej excenteres hanem ez a betét . ez a betét viszont könnyen forog a kerékagyban és a tengelycsonk gömbje is a lengőkarban Kiss örülök hogy újabb értékes információval láthattalak el benneteket

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65469 Dátum: 2013 Január 20, 18:26:48 »

Ha azt mondod, hogy ment minden henger akkor az lesz hogy:
Nincs bekötve  a meleglevegőszívásod a karbira és betegeskedik az előmelegítésed is. Bár ha az tuti akkor is lehet ez:
Lefagyott belülről a szívócsöved.
Ezt okozzák a következő dolgok.
Minél hidegebb.
Minél párásabb levegő.
Ha már egyszer lefagyott akkor a jégrétegtől beszűkült szívócsőben mégjobban megnő a légsebesség amitől még fokozódik is a fagyásra való hajlam.
Ha nincs meg akárhonnan a meleg pótlása (ez 3 irányból jöhet) akkor amíg meg nem állsz így fog menni.
A 3 irány:
Előmelegítő.
Melegszívás a hengerekről.
A motor sugárzása, fémen hővezetés.
Ne járj melegszívás nélkül + (plusz) 10fok alatt.
olyan a hőcserélőm, hogy arról van leágazás a kutyaház mögött hogy meleget szívjon. be is van kötve.
legközelebb majd megfogdosom az előmelegítőt meg a szívócsövet is indulás után nemsokkal

1303LS
« Hozzászólás #65468 Dátum: 2013 Január 20, 18:10:54 »

mai feladvány:
tegnap reggel (még minuszok voltak és kint parkol) bogárral mentem a városba.
utoljára kb egy hete mentem a kocsival. Most csak második próbálkozásra indult be (gyenge már az akksi)
Most csak 3 henger indult be, (vagy legalábbis valami nem volt az igazi) nem akartam nagyon pörgetni, inkább közepes fordulaton haladtam. De kevesebb volt benne az erő, a pedált a szokásosnál jobban kellett nyomni, nem gyorsult úgy, egyszer próbáltam és nem tudtam volna 80nál gyorsabban menni. Régebben volt ilyen, hogy egy henger nem akart egyből beindulni, de egy perc után már helyreáll.
kb fél órát haladtam, végig változatlan volt, pedig bőven volt ideje átmelegedni, fűtés is volt. Mikor megálltam, egyesével lehúztam az elosztó tetején a gyertyakábeleket és mindegyiknél volt szikra, és mind a 4 esetben lassult az alapjárat. alapjáraton meg nem tudtam megkülönböztetni hogy akkor most hány henger is jár. leállítottam a ház előtt.
kb egy óra múlva mentem tovább, és egyből járt mind a 4 henger

A kérdés, hogy mi okozhatta ezt? és mitől múlhatott el?

legközelebb 5 perc háromhengerezés után álljak félre, várjak kicsit és indítsam újra? Roll Eyes biztos nem használtam neki, hogy fél órát mentem így..
Ha azt mondod, hogy ment minden henger akkor az lesz hogy:
Nincs bekötve  a meleglevegőszívásod a karbira és betegeskedik az előmelegítésed is. Bár ha az tuti akkor is lehet ez:
Lefagyott belülről a szívócsöved.
Ezt okozzák a következő dolgok.
Minél hidegebb.
Minél párásabb levegő.
Ha már egyszer lefagyott akkor a jégrétegtől beszűkült szívócsőben mégjobban megnő a légsebesség amitől még fokozódik is a fagyásra való hajlam.
Ha nincs meg akárhonnan a meleg pótlása (ez 3 irányból jöhet) akkor amíg meg nem állsz így fog menni.
A 3 irány:
Előmelegítő.
Melegszívás a hengerekről.
A motor sugárzása, fémen hővezetés.
Ne járj melegszívás nélkül + (plusz) 10fok alatt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65467 Dátum: 2013 Január 20, 17:43:12 »

hol volt szó gömbfej cseréről? dőlést a legkönnyebb állítani. egyik kéz bedug a seggbe másikkal   felső csonktámasz csavar meglazít 36-os kulccsal az excentert elforgat majd az összetartást hozzáállít  Kiss
pont ezt akartam írni a seggbedugott kéz kivételével.
egyszerű, mint a fagolyó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65466 Dátum: 2013 Január 20, 16:35:52 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65465 Dátum: 2013 Január 20, 16:33:08 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65464 Dátum: 2013 Január 20, 16:29:39 »


Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65463 Dátum: 2013 Január 20, 16:19:38 »

nem tudom pontosan, de úgy emlékeztem, hogy a Z-karon levő gömbfej excenteres és ha be van rohadva (miért ne lenne), akkor azt nem fogja tudni megmozdítani valaki, aki még nem jártas ebben.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65462 Dátum: 2013 Január 20, 16:17:15 »

hol volt szó gömbfej cseréről? dőlést a legkönnyebb állítani. egyik kéz bedug a seggbe másikkal   felső csonktámasz csavar meglazít 36-os kulccsal az excentert elforgat majd az összetartást hozzáállít  Kiss
nem tudom pontosan, de úgy emlékeztem, hogy a Z-karon levő gömbfej excenteres és ha be van rohadva (miért ne lenne), akkor azt nem fogja tudni megmozdítani valaki, aki még nem jártas ebben.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65461 Dátum: 2013 Január 20, 16:10:18 »

Üdvözlünk!
1. Gyenge a töltés, dinamót meg kell nézetned.
2. Ne állj neki, a gömbfejet úgysem fogod tudni kiszedni, ha még sose csináltad.
3. Ki lehet cserélni, de szopás, ne állj neki.
4. Bal küszöb mellet, és a bal A oszlopon.

hol volt szó gömbfej cseréről? dőlést a legkönnyebb állítani. egyik kéz bedug a seggbe másikkal   felső csonktámasz csavar meglazít 36-os kulccsal az excentert elforgat majd az összetartást hozzáállít  Kiss

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65460 Dátum: 2013 Január 20, 15:55:29 »

igen, ő az. Egy japán srác hirdette, mert vissza kellett mennie Japánba, azért adta el.

Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #65459 Dátum: 2013 Január 20, 15:43:56 »

Ezt az autót Bpesten vetted? Augusztus körül érdeklődtem egy ilyennel kapcsolatban. (A sárga szín, fehér gumiperem miatt gondolom, hogy az lehet, na meg az időpont miatt.) Az eladó a telefon alapján nem magyar lehetett. A lényeg, hogy nem volt időm megnézni, és mire eljutottam volna, addigra eladták. Talán 420.000-ért hirdették...

igen, ő az. Egy japán srác hirdette, mert vissza kellett mennie Japánba, azért adta el.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #65458 Dátum: 2013 Január 20, 15:42:11 »

Októberi kép kb. Tavaszra kap új felnit (már bent van fészerben a 4db weltmeister) meg az azóta rozsdafoltossá vált lökhárítók tisztítása, meg az apróbb hibák orvoslása van hátra. Hozzátenném hogy mindennapi használatban van, ezzel járok suliba is Kalocsára, ami tőlünk egy 80km kb. Smiley

Ezt az autót Bpesten vetted? Augusztus körül érdeklődtem egy ilyennel kapcsolatban. (A sárga szín, fehér gumiperem miatt gondolom, hogy az lehet, na meg az időpont miatt.) Az eladó a telefon alapján nem magyar lehetett. A lényeg, hogy nem volt időm megnézni, és mire eljutottam volna, addigra eladták. Talán 420.000-ért hirdették...
Oldalak: 1 ... 373 374 375 376 377 [378] 379 380 381 382 383 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.218 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.