www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 11:52:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12925570 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65897 Dátum: 2013 Február 10, 21:29:03 »

Foncsor meglepően jó állapotú Smiley A foncsor és a keret közötti távtartó lemezkarikával mit csináltál?
Gyakorlatilag nincs baja, csak be van sötétszürkülve. Alul a hegesztési csík kicsit barnás. Majd megy a csavarokkal a horganyba.

Ja, igen, megragadnám az alkalmat, hogy megkérdezzem a lámpa alá megy-e gumikarika a sárvédőre gyárilag?
Mert a Hudák honlapján láttam.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 21:32:55 írta Zoli »

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #65896 Dátum: 2013 Február 10, 21:20:01 »

Ez nem új, csak meg van puceválva.
Foncsor meglepően jó állapotú Smiley A foncsor és a keret közötti távtartó lemezkarikával mit csináltál?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65895 Dátum: 2013 Február 10, 21:18:46 »

like :-)) Én most szereztem be a bogihoz 3 csavarost eddig golf lámpákkal mászkáltam, most végre igazi lesz rajta, igaz nem hella, arra nincs pénzem :-DD
Ez nem új, csak meg van puceválva és a króm-keretet cserélni kell, mert az egyik pöttyös, de nem rozsda, hanem nemtudom, a másik meg picit horpadt is.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 21:30:51 írta Zoli »

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #65894 Dátum: 2013 Február 10, 21:05:51 »

like :-)) Én most szereztem be a bogihoz 3 csavarost eddig golf lámpákkal mászkáltam, most végre igazi lesz rajta, igaz nem hella, arra nincs pénzem :-DD

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65893 Dátum: 2013 Február 10, 20:52:49 »

Mostanában bent a melegben és sör mellett szmb-zek.  Cool



Ezzel még elvilágítok pár évig.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65892 Dátum: 2013 Február 10, 19:56:15 »

Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
Az az igazság hogy egy jó motort magának sem tud olcsón megcsinálni az ember  mert hiába kész a blokk a bádogok csavarok is elnyelnek egy huszast generátor csúszógyűrű csapágyak, karbi-szívócső,esetleg ac, benzincső szűrő ékszíj hőcserélő, kipufogó, furulya ,kuplung,repkednek az ezresek aztán úgy ráugrik egy százas pluszba hogy észre sem veszed ...és ha nem vagy alapos akkor már az első hosszabb úton megbánod hogy minek költöttél százezreket úgyis fos ...

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65891 Dátum: 2013 Február 10, 18:18:21 »

Azt nézd meg, hogy bármi miatt a szénkefe nem szorul-e kicsit a tartójában, illetve a rugó nyomja-e rendesen.

Nekem is pontosan ilyen volt, a forgórész minimális ütése visszatolta a szénkefét és szinte érintkezés nélkül állt a tartóban. Kivettem, megtisztítottam a szénkefét, megmozgattam és utána nem fordult elő.

Ha ráfújsz WD40-et mindkét kefére az is lehet, hogy segít.
Köszi. Mivel ma megint kezdte elölről, most behatóbban fogok ránézni.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #65890 Dátum: 2013 Február 10, 18:01:51 »

Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)
és ez már több mint két éve volt, azóta minden jóval drágább
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65889 Dátum: 2013 Február 10, 17:51:25 »

Én is így hoztam el tőle a "rumpf" motort.

Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65888 Dátum: 2013 Február 10, 17:21:34 »

ez  nem drága ha benne van a nyugvó csapágykészlet akkor meg olcsó Undecided
Nincs. Ez csak a két blokkfél. Én sem ezt éreztem soknak, hanem amit mondott Pista, hogy homokszóróhoz viszi stb. Úgy 400. Szóval amit tudok, megcsinálok én. Lemezek szintereztetése stb.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 10, 17:23:29 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65887 Dátum: 2013 Február 10, 17:19:28 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.
ez  nem drága ha benne van a nyugvó csapágykészlet akkor meg olcsó Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65886 Dátum: 2013 Február 10, 17:06:01 »

Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)

Egyszer kell jól megcsinálni.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65885 Dátum: 2013 Február 10, 17:02:10 »

Igen, azt ő is fogja csinálni, de szétszedve, összerakva, indítva min. 400-at mondott. Na az a sok . (nekem)
Multkor typ117-tel vegigeltunk egy motorfelujitast. A gepmunka 53kHUF volt (Kolbenschmidt csapagykeszlettel), vegul hengerfej felujitassal, osszerakassal, henger-dugo szettel, sallangokkal, egyeb ki-be szerelessel, valami 350kHUF korul allt meg es nem volt draga. Cserebe azt a motorjat azota nagyon irigylem, szimplaszivos 1.6-os, kis karbival es tele van erovel, ugy megy, mint a golyo. Ahol en az 1.2-esemmel visszavaltok kettesbe mert mashogy nincs ereje, o negyesben felmegy erolkodes nelkul. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65884 Dátum: 2013 Február 10, 17:00:26 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.


Drágán csinálja, de még rossz munkáját nem láttam.
Az ő gépmunkája nagyon profi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65883 Dátum: 2013 Február 10, 16:58:12 »

Szerintem megéri. De ki is reszelheted büdössajtból. Smiley

Igen, azt ő is fogja csinálni, de szétszedve, összerakva, indítva min. 400-at mondott. Na az a sok . (nekem)

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65882 Dátum: 2013 Február 10, 16:55:01 »

Szerintem megéri. De ki is reszelheted büdössajtból. Smiley

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65881 Dátum: 2013 Február 10, 16:52:46 »

Beszéltem Merkivel motorfelújítás ügyben. Saját bevallása szerint ő drágán csinálja. Úgyhogy majd sokat fogok kérdezni.  Cool
Gépmunkára 48 ezret mondott.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65880 Dátum: 2013 Február 10, 12:39:16 »

Ami azt illeti, örülnék, ha ilyesmi volna, de a próbálgatás során a szénkeféket is megmozgattam, attól nem múlt el. Ha jobb idő lesz, ránézek még, de egyelőre elég volt a mínuszokból mára...

Azt nézd meg, hogy bármi miatt a szénkefe nem szorul-e kicsit a tartójában, illetve a rugó nyomja-e rendesen.

Nekem is pontosan ilyen volt, a forgórész minimális ütése visszatolta a szénkefét és szinte érintkezés nélkül állt a tartóban. Kivettem, megtisztítottam a szénkefét, megmozgattam és utána nem fordult elő.

Ha ráfújsz WD40-et mindkét kefére az is lehet, hogy segít.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65879 Dátum: 2013 Február 09, 21:21:10 »

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez. Meg ami még negyon fontos lenne, mondhatni a legfontosabb, hogy hogy   kell beállítani a karburátort nullára szétszerelés után.
Vegyél egy-két könyvet és olvasgass! Vannak jók.

Nekem többek között ezek vannak: Van magyar is.
Ezt a pirosat 15 euróért házhoz is küldték. Most 17,7.
http://www.bookdepository.co.uk/Rebuild-Aircooled-VW-Engines-HP255-Tom-Wilson/9780895862259


« Utoljára szerkesztve: 2013 Február 09, 21:25:20 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65878 Dátum: 2013 Február 09, 20:52:28 »

Feladom.
most mit cirkuszolsz  az sincs több párszáz megabájtnál sőt igazából csak párszáz A4-es oldal  Wink

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65877 Dátum: 2013 Február 09, 19:56:32 »

Nade Tanár Úr kérem! Smiley

Feladom.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #65876 Dátum: 2013 Február 09, 13:29:30 »

Feladom.
Ilyen hamar? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #65875 Dátum: 2013 Február 09, 12:54:22 »

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez.
Feladom.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #65874 Dátum: 2013 Február 09, 11:29:59 »

"Ezek a dokumentumok kb 10 gigabyte-nyit tesznek ki (prospektusok, szerelesi kezikonyvek, stb), atnyalazni oket sem par perc, szerintem ne varj ilyet elso hozzaszolasra, foleg ne emailben! :-)"

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez. Meg ami még negyon fontos lenne, mondhatni a legfontosabb, hogy hogy   kell beállítani a karburátort nullára szétszerelés után.
http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető ivno
Hozzászólások: 2

« Hozzászólás #65873 Dátum: 2013 Február 09, 11:27:29 »

"Ezek a dokumentumok kb 10 gigabyte-nyit tesznek ki (prospektusok, szerelesi kezikonyvek, stb), atnyalazni oket sem par perc, szerintem ne varj ilyet elso hozzaszolasra, foleg ne emailben! :-)"

Köszi, akkor konkrét kérés/kérdés lenne. Motorról robbantott ábra + karburátorról ugyanez. Meg ami még negyon fontos lenne, mondhatni a legfontosabb, hogy hogy   kell beállítani a karburátort nullára szétszerelés után.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65872 Dátum: 2013 Február 09, 11:21:55 »

Van egy csepp problémám, elfogadok tippeket! Motorindítás után vidáman világít a töltésjelző, a kiegészítő műszer is a negatív irányban lengedez. Minden a helyén, elvileg a kontaktok is jók, mindent lehuzigáltam, tehát van, mégsincs töltés. Na, sebal tíz kilométert akksival is ki lehet bekkelni, indulás. Megyek kettő kilométert, beáll a töltés normálisan. Visszafele ugyanez. Dinamós, de a fesszab elektronikus. Mi a bánat baja lehet?
Fel kell gerjeszteni a dinamó forgórészét.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65871 Dátum: 2013 Február 09, 10:33:02 »

A "visszafele ugyanez" azt jelenti, hogy már jó?
Akkor ne foglalkozz vele. belefojt a víz és befagyott a szénkefe, majd kiolvadt, kiszáradt. Öngyógyító.  Grin
Ami azt illeti, örülnék, ha ilyesmi volna, de a próbálgatás során a szénkeféket is megmozgattam, attól nem múlt el. Ha jobb idő lesz, ránézek még, de egyelőre elég volt a mínuszokból mára...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #65870 Dátum: 2013 Február 09, 10:28:52 »

Van egy csepp problémám, elfogadok tippeket! Motorindítás után vidáman világít a töltésjelző, a kiegészítő műszer is a negatív irányban lengedez. Minden a helyén, elvileg a kontaktok is jók, mindent lehuzigáltam, tehát van, mégsincs töltés. Na, sebal tíz kilométert akksival is ki lehet bekkelni, indulás. Megyek kettő kilométert, beáll a töltés normálisan. Visszafele ugyanez. Dinamós, de a fesszab elektronikus. Mi a bánat baja lehet?
A "visszafele ugyanez" azt jelenti, hogy már jó?
Akkor ne foglalkozz vele. belefojt a víz és befagyott a szénkefe, majd kiolvadt, kiszáradt. Öngyógyító.  Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65869 Dátum: 2013 Február 09, 10:25:02 »

Van egy csepp problémám, elfogadok tippeket! Motorindítás után vidáman világít a töltésjelző, a kiegészítő műszer is a negatív irányban lengedez. Minden a helyén, elvileg a kontaktok is jók, mindent lehuzigáltam, tehát van, mégsincs töltés. Na, sebal tíz kilométert akksival is ki lehet bekkelni, indulás. Megyek kettő kilométert, beáll a töltés normálisan. Visszafele ugyanez. Dinamós, de a fesszab elektronikus. Mi a bánat baja lehet?

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65868 Dátum: 2013 Február 08, 22:11:04 »

Törött főtengellyel? Nem volt egy uaz, vagy valami amivel ki ment volna  a motorért?  Evil
Vámot kellett volna fizetni a motor után. A számot meg nem nézték befelé.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65867 Dátum: 2013 Február 08, 22:09:08 »

gyáááá XD  Grin   Tongue
http://auto.indavideo.hu/video/VW_motor_osszerakas

Csak neked.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65866 Dátum: 2013 Február 08, 22:08:30 »

Egy barátom aki most 74 éves ő mesélte, hogy Németországból hazafele eltörött a főtengelye. Itthon szétszedte a motort, és újra összerakta. Kiment Németországba és a bontóban vett egy motort amit ott ki is cserélt. A régit átvette a bontos. A bontos megtapsolta és gratulált neki. A barátom autó szerelő azt megjegyezném. Ez az átkosban volt, és vidéken ahol nem volt alkatrész.
Törött főtengellyel? Nem volt egy uaz, vagy valami amivel ki ment volna  a motorért?  Evil

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65865 Dátum: 2013 Február 08, 22:06:11 »

nem semmi Cheesy na most már ezt is tudom Cheesy
Egy barátom aki most 74 éves ő mesélte, hogy Németországból hazafele eltörött a főtengelye. Itthon szétszedte a motort, és újra összerakta. Kiment Németországba és a bontóban vett egy motort amit ott ki is cserélt. A régit átvette a bontos. A bontos megtapsolta és gratulált neki. A barátom autó szerelő azt megjegyezném. Ez az átkosban volt, és vidéken ahol nem volt alkatrész.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65864 Dátum: 2013 Február 08, 22:02:41 »

nem semmi Cheesy na most már ezt is tudom Cheesy

http://www.merki.hu/menu/bmotorokbant.html

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65863 Dátum: 2013 Február 08, 21:55:51 »

Én hazajöttem Esztergoból törött főtengeliyel. Csattogot a motor. Viszont szétszerelésnél amig nem vettem szét a két fél blokkot, addig nem lógott, és forgott is szépen.
nem semmi Cheesy na most már ezt is tudom Cheesy
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65862 Dátum: 2013 Február 08, 21:54:18 »

Minden müködő bogármotor főtengelyes. Roll Eyes
gyáááá XD  Grin   Tongue
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65861 Dátum: 2013 Február 08, 21:50:24 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Én hazajöttem Esztergoból törött főtengeliyel. Csattogot a motor. Viszont szétszerelésnél amig nem vettem szét a két fél blokkot, addig nem lógott, és forgott is szépen.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65860 Dátum: 2013 Február 08, 21:38:57 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Felejtsd el a Simsont!  Grin  A bogár még törött főtengellyel is megy néha.  Cool vannak ott mindenféle csapágyak, csapszegek. tőkék, rudak, himbák stb. Nem ilyen egyszerű ez.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #65859 Dátum: 2013 Február 08, 21:35:38 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Minden müködő bogármotor főtengelyes. Roll Eyes

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65858 Dátum: 2013 Február 08, 21:33:50 »

azt elfelejtettem kérdezni ha főtengelyes egy bogár azt gondolom elég hamar ki lehet szűrni vagy nem?
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 [368] 369 370 371 372 373 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.