www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 22:53:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1816 1817 1818 1819 1820 [1821] 1822 1823 1824 1825 1826 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14747816 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7811 Dátum: 2006 Október 02, 21:26:31 »

Hát meg is lett az eredménye. Bár ha jól emlékszem akkor éppen lassan mentél :-)
az kerék alá benzin folyt történet volt, de most már nagyobb a tapadófelületem is az új gumikkal.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7810 Dátum: 2006 Október 02, 21:16:01 »

A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin
ez jo !én szertnék gyorsan menni lásd tuning motor csak kurva alacsony akocsim ergo nemtok olyan gyorsan menni! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7809 Dátum: 2006 Október 02, 21:13:41 »

A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin

Hát meg is lett az eredménye. Bár ha jól emlékszem akkor éppen lassan mentél :-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7808 Dátum: 2006 Október 02, 21:12:30 »

Én jobban szeretek lassan, megfontoltan krúzolni a városban, és élvezni, ahogy az emberek nézik, ahogy a bogár végigtükröződik a kirakatokban. :-)
A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7807 Dátum: 2006 Október 02, 21:09:57 »

én átérzem ezt az érzést. bogárral vagy akár typ3-mal gyorsan menni valahogy más érzés, mint egy modernebb autóval. sokkal szívmelengetőbb.

Én jobban szeretek lassan, megfontoltan krúzolni a városban, és élvezni, ahogy az emberek nézik, ahogy a bogár végigtükröződik a kirakatokban. :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7806 Dátum: 2006 Október 02, 21:08:57 »

Látom nem adod fel :-)


Nem nagyon van mostanában más gondolatom, csak hogy tudnám megépíteni a motoromat a télen.
Agyalok keményen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7805 Dátum: 2006 Október 02, 21:06:46 »

namármost egy ilyen motor milyen váltót nem tép szét rövid időn belül? még ha épített (bogár)váltó is...


Kuplung, váltó, féltengely, ebbe nem jó a gyári...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7804 Dátum: 2006 Október 02, 21:05:58 »

Talán azért, mert nincs rá igény. Ezeken a szar utakon mit tudsz kihozni? Hol mész 160-al? Amilyen szarok az utak, meg hülyék az emberek, már 120-nál életveszélyesek az utak.

Azért hazafelé ma csak tudtam egy 157.9-et Max speed-et (GPS) regisztrálni az M5-ösön...

Egyébként szó se róla, tök hülyeség az erős kocsi, de nem is a praktikum miatt építenék...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7803 Dátum: 2006 Október 02, 21:05:22 »

Látom nem adod fel :-)
én átérzem ezt az érzést. bogárral vagy akár typ3-mal gyorsan menni valahogy más érzés, mint egy modernebb autóval. sokkal szívmelengetőbb.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7802 Dátum: 2006 Október 02, 21:04:52 »


Alul ott a nagy blow-off szelep, biztos síppal és szól, mint egy WRC... Húbazz, milyen lenne a lehető leghosszabb épített váltóval (3.44 vég és 0.77 negyedik) a kis bogár/typ3 kiteszi 130-nál az indexet és olyat tol, mint egy Impreza STi.....
Betérdelnének nagyszárnyas, morrcosított streetracingesek...

namármost egy ilyen motor milyen váltót nem tép szét rövid időn belül? még ha épített (bogár)váltó is...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7801 Dátum: 2006 Október 02, 21:02:52 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.
én is most bele vagyok buzulva motorba!!!csak kéne 1 jo blokk!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7800 Dátum: 2006 Október 02, 21:02:24 »


Alul ott a nagy blow-off szelep, biztos síppal és szól, mint egy WRC... Húbazz, milyen lenne a lehető leghosszabb épített váltóval (3.44 vég és 0.77 negyedik) a kis bogár/typ3 kiteszi 130-nál az indexet és olyat tol, mint egy Impreza STi.....
Betérdelnének nagyszárnyas, morrcosított streetracingesek...

Látom nem adod fel :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7799 Dátum: 2006 Október 02, 21:02:12 »

Mert rosszindulatú fikázós vagy!  Wink  Grin

a rosszindulatút visszautasítom ;-))))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7798 Dátum: 2006 Október 02, 21:01:22 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.

Talán azért, mert nincs rá igény. Ezeken a szar utakon mit tudsz kihozni? Hol mész 160-al? Amilyen szarok az utak, meg hülyék az emberek, már 120-nál életveszélyesek az utak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7797 Dátum: 2006 Október 02, 21:01:05 »

nem is igaz, nekem nem szívesen mutatnád meg ;-))))))))))

Mert rosszindulatú fikázós vagy!  Wink  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7796 Dátum: 2006 Október 02, 21:00:19 »

Basszus, ez nagyon szépen meg van építve!
A piros autónál arra emlékszem, hogy a motor mögötti tűzfal a hátsó ablak alatti területen ki volt vágva és belógótt valami cucc a hátsó ülés mögötti pakolótérbe.


Alul ott a nagy blow-off szelep, biztos síppal és szól, mint egy WRC... Húbazz, milyen lenne a lehető leghosszabb épített váltóval (3.44 vég és 0.77 negyedik) a kis bogár/typ3 kiteszi 130-nál az indexet és olyat tol, mint egy Impreza STi.....
Betérdelnének nagyszárnyas, morrcosított streetracingesek...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7795 Dátum: 2006 Október 02, 20:59:37 »

...Igazából már azon is csodálkoztam, hogy kihozta néhány találkozóra, mert amikor beszélgettem vele, mindig azt taglalta, hogy itthon nincs értelme találkozóra járni, mert számára nincs semmi látnivaló meg hasonlók.

Még szerencse, hogy azért páran elmennek talira :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7794 Dátum: 2006 Október 02, 20:58:31 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.


nem is igaz, nekem nem szívesen mutatnád meg ;-))))))))))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7793 Dátum: 2006 Október 02, 20:56:35 »

Motortér milyen, csőfonat tekereg? Mert szépen is meg lehet csinálni...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=246616
Basszus, ez nagyon szépen meg van építve!
A piros autónál arra emlékszem, hogy a motor mögötti tűzfal a hátsó ablak alatti területen ki volt vágva és belógótt valami cucc a hátsó ülés mögötti pakolótérbe.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7792 Dátum: 2006 Október 02, 20:56:21 »

Igen, elég fura srác a tulaj. Itt lakott régebben az utcánk végében és hallottam párszor, amikor kihozta próbaútra a bogit. Eszetlen hangja volt, libabőrös lettem tőle.  Grin
Igazából már azon is csodálkoztam, hogy kihozta néhány találkozóra, mert amikor beszélgettem vele, mindig azt taglalta, hogy itthon nincs értelme találkozóra járni, mert számára nincs semmi látnivaló meg hasonlók.


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7791 Dátum: 2006 Október 02, 20:52:17 »

German-style 17" felnik... Szerintem nem néz ki rosszul.

Motortér milyen, csőfonat tekereg? Mert szépen is meg lehet csinálni...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=246616

bemegy a hátsó ülés mögé is picit a cucc
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7790 Dátum: 2006 Október 02, 20:51:03 »

A kübelben az air-ride izgalmasabb, mint a motor. Mindazok ellenére, hogy mondjuk az ország (egyik) legerősebb motorja.
én is megnéznék egy kk-s turbos motort Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7789 Dátum: 2006 Október 02, 20:50:35 »

A turbós autó. Csak úgy, mert nekem tetszett.
<beszúrt kép törölve>

German-style 17" felnik... Szerintem nem néz ki rosszul.

Motortér milyen, csőfonat tekereg? Mert szépen is meg lehet csinálni...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=246616

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7788 Dátum: 2006 Október 02, 20:49:47 »

Azt meg végképp nem értem, hogy ha valaki megépít egy ilyen turbo gépet, akkor miért nem mer róla beszélni? Ha elmondás alapján valaki utána csinálja akkor elmondás nélkül is meg tudná csinálni, ez az én véleményem.
Igen, elég fura srác a tulaj. Itt lakott régebben az utcánk végében és hallottam párszor, amikor kihozta próbaútra a bogit. Eszetlen hangja volt, libabőrös lettem tőle.  Grin
Igazából már azon is csodálkoztam, hogy kihozta néhány találkozóra, mert amikor beszélgettem vele, mindig azt taglalta, hogy itthon nincs értelme találkozóra járni, mert számára nincs semmi látnivaló meg hasonlók.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7787 Dátum: 2006 Október 02, 20:47:30 »

Beszélgess a szekivel. Ő épített izgalmasat.


A kübelben az air-ride izgalmasabb, mint a motor. Mindazok ellenére, hogy mondjuk az ország (egyik) legerősebb motorja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7786 Dátum: 2006 Október 02, 20:47:22 »

Ha valaki hajlandó megcsináni, akkor én segítkezek a buszom turbosításában...
Smiley

Még a WBX idejlben akartam turbósítnai és össze is akadtam egy hozzáértő sráccal. Ő osztott szorzott meg egy csomó olyan dolgot mesélt amiből egy árva hangyafingnyit sem értettem és közölte, hogy arra a motorra nem való turbó, inkább egy kompresszor.
Ha meg véletlenül mégis turbósítani akarok, akkor ilyen lapátszök meg olyan áttétel és nehogy vegyek a piacot ellepő KKK turbókból, mert azok kurvára nem jók nekem.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7785 Dátum: 2006 Október 02, 20:43:49 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.

Szerintem egy sima, normális stroker typ1 motor sincs ebben az országban. Mondjuk egy 90.5 X 86-os...

Azt meg végképp nem értem, hogy ha valaki megépít egy ilyen turbo gépet, akkor miért nem mer róla beszélni? Ha elmondás alapján valaki utána csinálja akkor elmondás nélkül is meg tudná csinálni, ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7784 Dátum: 2006 Október 02, 20:38:36 »

A turbós autó. Csak úgy, mert nekem tetszett.


1963 VW1200 DeLuxe
Süni
« Hozzászólás #7783 Dátum: 2006 Október 02, 20:29:20 »

Amit a szeda talált valami vashulladék lerakóban? :-)

Nem-nem ! egy hibátlan Subaru 1.8 XT Turbo-ból....
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7782 Dátum: 2006 Október 02, 20:27:17 »

Amit a szeda talált valami vashulladék lerakóban? :-)

Asszem nem árulok el nagy titkot avval, hogy a melóhelyen Bugmaster széke mögött ott figyel egy dupla csiga formájú fém izé....
Süni
« Hozzászólás #7781 Dátum: 2006 Október 02, 20:26:07 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.
Asszem nem árulok el nagy titkot avval, hogy a melóhelyen Bugmaster széke mögött ott figyel egy dupla csiga formájú fém izé....
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7780 Dátum: 2006 Október 02, 20:23:59 »

Beszélgess a szekivel. Ő épített izgalmasat.

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.
Süni
« Hozzászólás #7779 Dátum: 2006 Október 02, 20:22:27 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.
Grin Grin Cool
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7778 Dátum: 2006 Október 02, 20:21:31 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7777 Dátum: 2006 Október 02, 20:16:39 »

Én azt gondolom, hogy a szívóoldalra kötött kartercső nem azért van odakötve, hogy bármi szívóhatást kifejtsen, sőt, sok esetben a szellőző egy bizonyos karter túlnyomásra van beállítva egy rugóval (pl. typ3 motor)

Akkor szivároghat, ha túl nagy a túlnyomás, pl. nincs semmilyen karter-gáz elvezető vagy be van dugulva.
1,9et épitesz te is!!??

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7776 Dátum: 2006 Október 02, 20:14:22 »

szivároghat egy motorból az olaj csak azért, mert a kartergáz nincs elszippantva a légszűrőbe kötött cső segítségével? a helyi szerelőbácsi éppen ezt ecsetelte egy ügyfélnek, amikor ott voltam, a frissen generálozott motorja kapcsán. (a srácnak olyan légszűrője volt, amiben nem volt ilyen csőcsatlakozás és az említett szerelőbácsi azt mondta, hogy így nem tud kezeskedni róla, hogy nem fog csöpögni a motor)
én ezt csacsiságnak érzem. más mit gondol erről?


Én azt gondolom, hogy a szívóoldalra kötött kartercső nem azért van odakötve, hogy bármi szívóhatást kifejtsen, sőt, sok esetben a szellőző egy bizonyos karter túlnyomásra van beállítva egy rugóval (pl. typ3 motor)

Akkor szivároghat, ha túl nagy a túlnyomás, pl. nincs semmilyen karter-gáz elvezető vagy be van dugulva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7775 Dátum: 2006 Október 02, 20:09:03 »

WEBER RULEZ!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7774 Dátum: 2006 Október 02, 20:08:45 »

Még megvárnám vw1966 és Balage tapasztalatait, van egy érzésem, h. ők még belefuthattak ebbe...

nekem bogárboltos leolvad...most nincs fenn semmi...rozsdamentes lap lesz és alá valami...vagy nemtom
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7773 Dátum: 2006 Október 02, 20:04:50 »

Állomás utca nem volt occó.
mi pénz?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7772 Dátum: 2006 Október 02, 19:52:48 »

szivároghat egy motorból az olaj csak azért, mert a kartergáz nincs elszippantva a légszűrőbe kötött cső segítségével? a helyi szerelőbácsi éppen ezt ecsetelte egy ügyfélnek, amikor ott voltam, a frissen generálozott motorja kapcsán. (a srácnak olyan légszűrője volt, amiben nem volt ilyen csőcsatlakozás és az említett szerelőbácsi azt mondta, hogy így nem tud kezeskedni róla, hogy nem fog csöpögni a motor)
én ezt csacsiságnak érzem. más mit gondol erről?

Nem csacsiság, ha a motort ledugaszolják. Annak idején a Junak motorok híresek voltak arról, hogy csupa olaj lett a vezetó nadrágja. A problémát egy utólag beépített karter szuszogó prímán orvosolta...

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1816 1817 1818 1819 1820 [1821] 1822 1823 1824 1825 1826 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.