www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 20:42:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 326 327 328 329 330 [331] 332 333 334 335 336 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13087128 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67392 Dátum: 2013 Május 29, 09:14:36 »

Javaslom: készítsen egy lelkes hozzártő egy összeállítást (akár képekkel is illusztrálva) a különböző típusú sínekről, ami mehetne a tudásbázisba. Nagyon sokan nem tudjuk, mit is jelentenek ezek a betűk.
Pedig nem nehéz. A padlólemezen lévő fogadó sín keresztmetszete az elnevezés alapja, az egy oldalra kilógó az L. a két oldalra a T, a maradék meg úgy is háromlábú:-)

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67391 Dátum: 2013 Május 29, 09:12:33 »

Javaslom: készítsen egy lelkes hozzártő egy összeállítást (akár képekkel is illusztrálva) a különböző típusú sínekről, ami mehetne a tudásbázisba. Nagyon sokan nem tudjuk, mit is jelentenek ezek a betűk.
Jo otlet! Megcsinalod? :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67390 Dátum: 2013 Május 29, 09:04:43 »

hát én úgy látom ez "L" sínes,
Spike meg "T" sínest árul (az övének két oldalt van megvezetve lábanként, neked meg csak mindkét oldalon kifelé)
nem tudom ezek kompatibilisek-e, bár gyanítom hogy nem
Még véletlenül sem. Abban bíztam én is a vásárláskor-nem a sín, hanem az ülés állapota volt a döntő-, hogy stimmelni fog, de van eltérés.
A sín áthegesztése elég molyolós, de nem lehetetlen.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #67389 Dátum: 2013 Május 29, 07:48:55 »

Javaslom: készítsen egy lelkes hozzártő egy összeállítást (akár képekkel is illusztrálva) a különböző típusú sínekről, ami mehetne a tudásbázisba. Nagyon sokan nem tudjuk, mit is jelentenek ezek a betűk.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67388 Dátum: 2013 Május 28, 22:51:07 »

hát én úgy látom ez "L" sínes,
Spike meg "T" sínest árul (az övének két oldalt van megvezetve lábanként, neked meg csak mindkét oldalon kifelé)
nem tudom ezek kompatibilisek-e, bár gyanítom hogy nem
ettől félek én is

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67387 Dátum: 2013 Május 28, 22:30:13 »

Hoppá az én ülésem illen,tehát ilyen ülésvasat keresek...
Bocsika,csak telórol nyomom hétvégéig,és az sem biztos hogy amit itt ajánlottak az jó az enyémhez.nem látom rendesen. Valaki erősítsen meg...
hát én úgy látom ez "L" sínes,
Spike meg "T" sínest árul (az övének két oldalt van megvezetve lábanként, neked meg csak mindkét oldalon kifelé)
nem tudom ezek kompatibilisek-e, bár gyanítom hogy nem
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67386 Dátum: 2013 Május 28, 22:22:59 »

Hoppá az én ülésem illen,tehát ilyen ülésvasat keresek...
Bocsika,csak telórol nyomom hétvégéig,és az sem biztos hogy amit itt ajánlottak az jó az enyémhez.nem látom rendesen. Valaki erősítsen meg...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67385 Dátum: 2013 Május 28, 22:18:03 »

Smiley

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67384 Dátum: 2013 Május 28, 22:16:03 »

ez is helyére került

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #67383 Dátum: 2013 Május 28, 21:54:22 »

Volt már számtalanszor téma alváz a bódé közötti tömítés. Arra lennék csak kíváncsi hogy akik használtak már ilyen szivacsos öntapados dolgot oda hogy az mennyire bírja a vizet??? Nem ázik a kocsi tőle??? Vagy maradjak inkább a hagyományos guminál???


Ezerszer jobb, mint a gumi. És kb. százezerszer könnyebb installálni, mindenféle taknyolás, tömítőmassza, stb. nélkül is tökéletes.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67382 Dátum: 2013 Május 28, 21:51:59 »

az a friss festés kb 20-25 éve készült... Grin
akkor az én elméletem több sebből vérzik azt hiszem Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67381 Dátum: 2013 Május 28, 21:35:17 »

én megpróbálnám nitroval, ha még "friss" a festés még van rá esély, hogy leoldja. Aztán esetleg pici kromofág. Szigorúan teszt előtte, valami nemlátható helyen, hogy mit művel a kárpittal.

az a friss festés kb 20-25 éve készült... Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #67380 Dátum: 2013 Május 28, 21:32:07 »

Szerintem is szép ez a belső, kár, hogy a kép csak illusztráció és nem az enyém a kocsi Grin

Valami ilyesmire számítottam sajnos... Undecided
Szerintem ultradermes dörzsis szivscs.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #67379 Dátum: 2013 Május 28, 20:31:52 »

Tetszik ez a világosszürke belső.
Festék maradéktalan eltávolítására szerintem nincs esély - esetleg a nagyját óvatosan le lehet kaparni, a maradákot pedig oldószerrel megpróbálni kivenni.
kaparászás
esetleg krémezéssel kombinálva
oldószer necces, esetleg jól átitatott, hófehér, tiszta, rongy sűrűn forgatva
vagy garanciában cseréltetni Grin
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67378 Dátum: 2013 Május 28, 19:58:01 »

teljesen jó ötlet a hígító.
feloldja a festéket, aztán szépen beledörgölöd a kárpitba.
szopóroller...
meglehet, csak tipp volt. De bármit is próbál, először teszt.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67377 Dátum: 2013 Május 28, 19:52:30 »

én megpróbálnám nitroval, ha még "friss" a festés még van rá esély, hogy leoldja. Aztán esetleg pici kromofág. Szigorúan teszt előtte, valami nemlátható helyen, hogy mit művel a kárpittal.
teljesen jó ötlet a hígító.
feloldja a festéket, aztán szépen beledörgölöd a kárpitba.
szopóroller...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67376 Dátum: 2013 Május 28, 17:08:48 »

Szerintem is szép ez a belső, kár, hogy a kép csak illusztráció és nem az enyém a kocsi Grin

Valami ilyesmire számítottam sajnos... Undecided
én megpróbálnám nitroval, ha még "friss" a festés még van rá esély, hogy leoldja. Aztán esetleg pici kromofág. Szigorúan teszt előtte, valami nemlátható helyen, hogy mit művel a kárpittal.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67375 Dátum: 2013 Május 28, 15:52:03 »

Tetszik ez a világosszürke belső.
Festék maradéktalan eltávolítására szerintem nincs esély - esetleg a nagyját óvatosan le lehet kaparni, a maradákot pedig oldószerrel megpróbálni kivenni.

Szerintem is szép ez a belső, kár, hogy a kép csak illusztráció és nem az enyém a kocsi Grin

Valami ilyesmire számítottam sajnos... Undecided

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #67374 Dátum: 2013 Május 28, 15:38:47 »

Ha egy "festő" volt olyan igényes, hogy sikerült neki a tetőkárpitot is összekenni (az ajtó szélén mondjuk), akkor a festék eltávolítására van valami esély? Ha igen, mivel?

Tetszik ez a világosszürke belső.
Festék maradéktalan eltávolítására szerintem nincs esély - esetleg a nagyját óvatosan le lehet kaparni, a maradákot pedig oldószerrel megpróbálni kivenni.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67373 Dátum: 2013 Május 28, 11:30:55 »

Ha egy "festő" volt olyan igényes, hogy sikerült neki a tetőkárpitot is összekenni (az ajtó szélén mondjuk), akkor a festék eltávolítására van valami esély? Ha igen, mivel?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 28, 11:34:54 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #67372 Dátum: 2013 Május 28, 08:52:12 »

Ha lesz rá igény tudok csináltatni majd.
1
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #67371 Dátum: 2013 Május 27, 22:42:31 »

Szivacs/gumi témában.
Amikor először leemeltem a kasztnit az autóról, tudtommal még soha nem volt előtte széthúzva. Akkor egy kemény szivacstömítés maradványaira emlékszem. Mi akkor helyette ezt a dupla profilos gumit rakattuk fel. Aztán sajna rá 3-4 évre újra szét kellett emelni az autót (trehány kasztnis munka), és biza a gumi agyontöredezve meredezett sokkal szarabb állapotban, mint a gyári 28 éves szivacs.
Most a kemény szivacs verzió lesz visszarakva, rugalmas varrattömítővel körbekenve összerakás után.
Gondolom brazil gumi volt. Én eddig hallottam hideget meleget is róla. Külföldi fórumon is írták, hogy újrahasznosított gumi révén ilyen a minősége. Ezért én csináltatattam itt kecskeméten a merci,audi,vw gumiprofil beszállító cégével ismerős révén. Szvsz jobb lett már fogásra is, de majd eldől idővel. Ha lesz rá igény tudok csináltatni majd.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #67370 Dátum: 2013 Május 27, 22:29:39 »

Szivacs/gumi témában.
Amikor először leemeltem a kasztnit az autóról, tudtommal még soha nem volt előtte széthúzva. Akkor egy kemény szivacstömítés maradványaira emlékszem. Mi akkor helyette ezt a dupla profilos gumit rakattuk fel. Aztán sajna rá 3-4 évre újra szét kellett emelni az autót (trehány kasztnis munka), és biza a gumi agyontöredezve meredezett sokkal szarabb állapotban, mint a gyári 28 éves szivacs.
Most a kemény szivacs verzió lesz visszarakva, rugalmas varrattömítővel körbekenve összerakás után.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67369 Dátum: 2013 Május 27, 18:15:41 »

[/quote]
Igen.  Evil[/offtopic]

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67368 Dátum: 2013 Május 27, 18:14:54 »

Végre helyére került a gyári antennám is 3 év után. De mit szoptam,nem fért el  a meleg levegő elosztásnál. Ráadásul a csövet megértem úgy helyére tenni,hogy ne nyírja el a csomitető zsanérja

Ablaktörlőm már működik 2 fokozatban,de nem nagy különbség van lassú és gyors között.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67367 Dátum: 2013 Május 27, 17:57:18 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67366 Dátum: 2013 Május 27, 17:51:42 »

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???
Bármelyik bogáralkatrész kereskedőnél tudsz ilyen szivacsos alváztömítést vásárolni.

Az otthoni öntapadós szivacsod,szerintem valami nyílászáróhoz árult tömítés lehet,azt ne tedd be az autódba,mert később csak gondod lesz belőle.

Kb így alakulnak az árak:

-gagyi,utángyártott gumi,16-Euro
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p4631_Chassisdichtung-aus-Gummi--Nachfertigung.html

-komoly,gyárival egyező minőségű gumi,35-Euro
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p4630_Chassisdichtung-aus-Gummi-in-original-Qualitaet.html

-és az öntapadó,jó minőségű szivacsos anyagú tömítés,69-Euro
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p11465_Chassisdichtung-Schaumstoff.html
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67365 Dátum: 2013 Május 27, 17:51:19 »

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???
Nem ugyanaz  az ablaktömítő szivacs, és az alvázhoz való, szóval azt nem tenném bele. Viszont nem rossz a gumi sem, mivel sajna szét kellett kapnom a kocsimat, első kézből meggyőződhettem róla...

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67364 Dátum: 2013 Május 27, 17:49:09 »

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???
mindenféle szivacs nem jó oda! Szerintem Hudáknál kérdezz rá...bár én mondjuk a jobb minöségű gumit rendeltem . Jónak tűnik...

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67363 Dátum: 2013 Május 27, 17:46:03 »

na az is érdekes. nem volt közben valami átvezetékelve?
de nem ám,hiszen újra lett kábelezve. Bár még nem néztem utánna,de rámérek akkor okosabb leszek

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67362 Dátum: 2013 Május 27, 17:17:21 »

Nincs vele tapasztalatom,de azt mondják,hogy sokkal jobb mint a gumi,tartósabb is,és drágább is.

És nem a hagyományos szivacsot kell elképzelni,állítólag ez a tömítés szivacs ez nem szívja a vízet.

A Te gyönyörűséges autódba szerintem ne tegyél gumit.

Van itthon öntapadós szivacsom ilyen csíkban de az szerintem szívja a vizet, nem láttam még akkor ilyen szivacsos cuccot és azt sem tudom hol bírnék szerezni, vagy ne is bogárboltba keressem???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67361 Dátum: 2013 Május 27, 17:13:40 »

Volt már számtalanszor téma alváz a bódé közötti tömítés. Arra lennék csak kíváncsi hogy akik használtak már ilyen szivacsos öntapados dolgot oda hogy az mennyire bírja a vizet??? Nem ázik a kocsi tőle??? Vagy maradjak inkább a hagyományos guminál???
Nincs vele tapasztalatom,de azt mondják,hogy sokkal jobb mint a gumi,tartósabb is,és drágább is.

És nem a hagyományos szivacsot kell elképzelni,állítólag ez a tömítés szivacs ez nem szívja a vízet.

A Te gyönyörűséges autódba szerintem ne tegyél gumit.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67360 Dátum: 2013 Május 27, 17:08:59 »

Volt már számtalanszor téma alváz a bódé közötti tömítés. Arra lennék csak kíváncsi hogy akik használtak már ilyen szivacsos öntapados dolgot oda hogy az mennyire bírja a vizet??? Nem ázik a kocsi tőle??? Vagy maradjak inkább a hagyományos guminál???

« Utoljára szerkesztve: 2013 Május 27, 17:13:11 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67359 Dátum: 2013 Május 27, 13:45:01 »

az enyémen meg mindkét fokozat ugyanazon sebeséggel megy. Pedig korábban jó volt
na az is érdekes. nem volt közben valami átvezetékelve?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67358 Dátum: 2013 Május 27, 13:19:52 »

69-es bogárban lehet az ablaktörlőmotort cserélni a szerkezet kiszerelése nélkül?

ha jól láttam van két nagy csillagfejű csavar, amihez hozzá lehet férni így beszerelve is. csak nem vagyok benne biztos hogy azokat kicsavarva lehúzható-e maga a motor oldalra?
az enyémben tönkrement a második fokozat. tegnap kimértem, a 12V odamegy, de a motor nem mozdul sajnos abban a sebességben
az enyémen meg mindkét fokozat ugyanazon sebeséggel megy. Pedig korábban jó volt

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67357 Dátum: 2013 Május 27, 10:36:33 »

szerintem gyorsabb lesz mindenképp egybe kiszedni aztán a motort lecserélni a szerkezeten Undecided
ok, köszi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67356 Dátum: 2013 Május 27, 10:11:17 »

69-es bogárban lehet az ablaktörlőmotort cserélni a szerkezet kiszerelése nélkül?

ha jól láttam van két nagy csillagfejű csavar, amihez hozzá lehet férni így beszerelve is. csak nem vagyok benne biztos hogy azokat kicsavarva lehúzható-e maga a motor oldalra?
az enyémben tönkrement a második fokozat. tegnap kimértem, a 12V odamegy, de a motor nem mozdul sajnos abban a sebességben
szerintem gyorsabb lesz mindenképp egybe kiszedni aztán a motort lecserélni a szerkezeten Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67355 Dátum: 2013 Május 27, 09:16:12 »

69-es bogárban lehet az ablaktörlőmotort cserélni a szerkezet kiszerelése nélkül?

ha jól láttam van két nagy csillagfejű csavar, amihez hozzá lehet férni így beszerelve is. csak nem vagyok benne biztos hogy azokat kicsavarva lehúzható-e maga a motor oldalra?
az enyémben tönkrement a második fokozat. tegnap kimértem, a 12V odamegy, de a motor nem mozdul sajnos abban a sebességben
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67354 Dátum: 2013 Május 23, 22:57:05 »

(de az a szaraz feltengellyel egyutt evolucios zsakutcanak bizonyult a bogaraknal, .. ;-)))
igen  ezért is kellett beszüntetni a gyártásukat Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67353 Dátum: 2013 Május 23, 22:55:44 »

Igen, az utolsó kiadású 1600i mexikóira gondoltam, mert akként árulják.
Szerintem is 1302 vagy 1303 alváza, csak abban nem voltam biztos, hogy a mexikói ultima edition hátul száraz vagy oljas féltengelyes-e.


az ultima az elöl torziós hátul olajos mint minden rendes bogár Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 326 327 328 329 330 [331] 332 333 334 335 336 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.