www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 04:06:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13157912 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #67675 Dátum: 2013 Június 27, 11:06:57 »

Nem használok ólompótlót, mert nem kell.
Talán USA-ban lehet kapni, 95 Benzin tökéletes.

Én időnként töltök bele, Wynns adalékot... már amikor nem felejtem el... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67674 Dátum: 2013 Június 27, 10:40:11 »

Sziasztok ! Ti is használtok ólompótló adalékot a benzinhez ugye ? Valamint van lehetőség 87-es oktánszámú benzint tankolni. Ez jobb vagy rosszabb bogárba mint a 95-ös ?
Nem használok ólompótlót, mert nem kell.
Talán USA-ban lehet kapni, 95 Benzin tökéletes.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #67673 Dátum: 2013 Június 27, 09:13:37 »

Sziasztok ! Ti is használtok ólompótló adalékot a benzinhez ugye ? Valamint van lehetőség 87-es oktánszámú benzint tankolni. Ez jobb vagy rosszabb bogárba mint a 95-ös ?
mezei bogárnál:
1.kb tökmindegy
2.kb tökmindegy
 Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #67672 Dátum: 2013 Június 27, 09:11:46 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Én kettő ilyen átalakítást csináltam (egy '56-ost és egy '64-est), és kiválóan működött. A fékcsövezés nem kaland, ha el tudod hajlítani őket az új pozícióba. Ha az eredeti nem réz fékcsöveid vannak, azokkal lehet gondod hajlításkor. A projektben a kétkörös tartály (ízléses) elhelyezése és bekötése a legnehezebb feladat.
(viszont engem nagyon meglepett, mikor egy '70-es kocsiban elszállt az egyik hátsó munkahenger, hogy mennyire fosul fogott az első kör a hátsó nélkül... elég régen volt, de emlékeim szerint motorfék és kézifékkel bűvészkedtem hozzá hogy meg tudjak állni egyáltalán.)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #67671 Dátum: 2013 Június 27, 08:15:38 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Gyakorlatilag jól sejted. A közelmúltban egy T1-esen lett elkövetve egy ilyen manőver és kiválóan fékeződik a busz.  Cheesy Kapott egy T2 főfékhengert, a csövezés meg adja magát és kész. Gondolom, a bogárban is hasonló módon lehet átalakítani a rendszert. Méreteket azt nem tudok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67670 Dátum: 2013 Június 27, 08:07:00 »

Sziasztok ! Ti is használtok ólompótló adalékot a benzinhez ugye ? Valamint van lehetőség 87-es oktánszámú benzint tankolni. Ez jobb vagy rosszabb bogárba mint a 95-ös ?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67669 Dátum: 2013 Június 27, 07:01:54 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?
Amennyire tudom,Főféket cserélsz és 2 körös tartályt teszel fel. Bár a kisablakos(hányas évjárat is) fékcső rendszere nem tom milyen,de jönnek még hozzáértők ...

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #67668 Dátum: 2013 Június 26, 22:02:23 »

Sziasztok!

Régi kisablakos egykörös Bogárt szeretnék kétkörösíteni, fékileg, fő a biztonság.

Jól sejtem, hogy ez lényegében annyiból áll, hogy az egykörös főfékhenger helyére becuppantom az új kétköröst, aminek a felfogatása egyezik, értelemszerűen átvariálom a fékcsöveket, meg a fékolajtartály bekötést megoldom, és kész is?

A főfékhenger-munkahengerátmérők kb. azonosak? Megfelelő lesz a fékáttétel?

Milyen átmérőjű az 1 és 2 körös főfékhenger, van több féle is?

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #67667 Dátum: 2013 Június 26, 17:07:37 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil
Hívd fel a  Károlyt, az az iyleneket lehet, hogy fejből nyomja.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67666 Dátum: 2013 Június 26, 16:55:29 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67665 Dátum: 2013 Június 26, 15:51:07 »

4-5 cm az pont határeset. Ekkora keskenyítésnél még megúszható a vágás, mert van annyi állíthatósága az összekötőnek.
Ha mégis vágni kell, az sem nagy kaland:
1. levágod méretre az összekötőket (Javasolt a jobb menetes végéből vágni, mert ha javítani kell a menetet, akkor oda könnyebben találsz menetfúrót, mint a balos oldalához)
2. Kétféle véggel gyártottak összekötőket bogárhoz. Ha a kúpos vég + anya verzió van, akkor egy esztergályos 5 perc alatt megcsinálja olyan kúposra a véget amilyenre kell, aztán a hosszirányú bevágásokat meg megcsinálod vasfűrésszel. Ha bilincses átmenő csavaros a gömbfej rögzítése, akkor a hosszirányú bevágás megint nem ügy, a csavar vájatát meg lazán belereszeled.
3. Átjáratod menetfúróval a meneteket.

Ezekben a rudakban a menetek jó hosszan vannak gyárilag, így utánfúrni még 10 centis keskenyítésnél sem kell, viszont a vágás után beljebb fog menni a gömbfej szára, ezért mindenképp ki kell tisztítani a korábban nem használt menetes-szakaszt.

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #67664 Dátum: 2013 Június 25, 13:51:51 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67663 Dátum: 2013 Június 25, 13:46:16 »


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #67662 Dátum: 2013 Június 25, 13:15:47 »

ormányösszekötőn

 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67661 Dátum: 2013 Június 25, 13:04:34 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley
értelem szerűen (ha van) amennyit keskenyítesz oldalanként annyit kell rövidíteni a ormányösszekötőn  sőt még a rugókötegen is célszerű ugyanezt a műveletet elvégezni. Undecided

Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67660 Dátum: 2013 Június 25, 11:49:15 »

<beszúrt kép törölve>

ezzel a "hogyannal" tisztában voltam Cheesy Cheesy
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67659 Dátum: 2013 Június 25, 11:47:12 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kiszely17
Hozzászólások: 37


...

« Hozzászólás #67658 Dátum: 2013 Június 25, 11:44:34 »

Gömbfejes híd 4-5 centis keskenyítésénél mennyire kell vagdalni a kormányösszekötőket? ... és hogyan? Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67657 Dátum: 2013 Június 24, 21:37:00 »

nem.. Az alsó ütközőtöl 1,4 cm áll a penge kb mindkét oldalt. Az elején meg ketten áltunk mikor rákapattam a bogár lengő tetejére az anyát
jah,akkor még az első lengőnél bódé nélkül volt a gép. El is fosta magát az egyik. Műszakira kapott új párost előre .Süsü tette bele

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67656 Dátum: 2013 Június 24, 21:31:41 »

Nem lehet, hogy a torzió hátul picit fáradt és ül a segge.
nem.. Az alsó ütközőtöl 1,4 cm áll a penge kb mindkét oldalt. Az elején meg ketten áltunk mikor rákapattam a bogár lengő tetejére az anyát

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #67655 Dátum: 2013 Június 24, 18:25:21 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret

Hátul kellene a torzión álltani, és akkor szépen egyenesbe lehet tenni az alvázat.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67654 Dátum: 2013 Június 24, 15:35:26 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret
Nem lehet, hogy a torzió hátul picit fáradt és ül a segge.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67653 Dátum: 2013 Június 24, 13:39:23 »

Hát erre gondoltam Én is,hogy felejtős Undecided akkor ültető csonk kell hozzá valószínű.Nem akarom én a föld közelébe sem tenni,csak hát ököllel be tudok nyúlni a sárvédő és a gumi közé elől.Addig a hátulja meg nem mehet le,mert hogy nézne ki.Pedig a gumi is gyári méret

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #67652 Dátum: 2013 Június 24, 13:36:32 »

Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék

csonkkal ultess, ha az nem eleg, akkor vagass hozza hidat allito maggal ;-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67651 Dátum: 2013 Június 24, 13:35:27 »

Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék
a rövidebb pl trabi gátló akkor kell, ha annyit ültetsz rajta a híddal, hogy a gyári már túl hosszú.
a gátló csere nem ültet
1303LS
« Hozzászólás #67650 Dátum: 2013 Június 24, 13:33:46 »

Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék
Teljesen halott ötlet.
Gondolj bele, hogy egy erősebb kirugózáskor mit kapna az a gátló.

Ill. ott érzem a zavart az erőben, hogy azt hiszed, hogy a trabi gátlót azért rakjá be, mert az "összefogja" a futóművet.
Nem ezért szokták, hanem azért, mert az (így-úgy) ültetett futóműbe a gyári gátló túl hosszú és "lekoppan", nem tud eléggé összemenni, mert hosszú. Ilyenkor jön a trabigátló, ami rövidebb és jobban össze tud menni.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 24, 13:36:10 írta 1303LS »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67649 Dátum: 2013 Június 24, 13:23:31 »

semmi nem kell, csak 5 cm keskenyítés és egy ültető csonk. Minden más felesleges.
Az ültetésben az elején gondolkodom én is,mert nagyon magasan van.Valaki mondta a trabi gátlót,de akkor a felső végpontot a gátló maximuma (hossza) határozza meg.Nekem már ment szét ettől szerintem lengéscsillapítóm,elfolyatta az olajat.. Vagyis a kérdés a következő...

A teljesen kihúzott állapotú lengő (Mivel a torzió felnyomja) , használat folyamán nem csesződik szét?
Választ inkább a hozzáértőktől kérnék

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67648 Dátum: 2013 Június 24, 10:14:03 »

1303-nál hol van kivezetve a kábelköteg az orrába??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67647 Dátum: 2013 Június 22, 09:27:44 »

semmi nem kell, csak 5 cm keskenyítés és egy ültető csonk. Minden más felesleges.
szerintem ez is felesleges. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67646 Dátum: 2013 Június 22, 08:55:11 »


Frankó!  :-)

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #67645 Dátum: 2013 Június 21, 23:55:25 »

szerintem (de ez én véleményem), felesleges az ültetőmag, úgysem fogod állítgatni. fixre kell ültetni és kész.
Csak jól kell belőni a szöget. Mert ha nem sikerül, akkor jön a próbálkozás.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #67644 Dátum: 2013 Június 21, 22:38:20 »

Multkor kérdezősködtem hogy valaki használt már szivacsos alváztömítéses dolgot de végül senki. Én azt használtam végül sikerült is felragasztani.
Így fest a dolog ahogy megveszed össze van tekerve és felcsíkozva sarkokkal együtt mindennel.
<beszúrt kép törölve>
Két darabból áll amúgy ha letekerem bár a végei ilyen félkörös de csak egy helyen lehet összeilleszteni vagy legalábbis ahogy én raktam, máshogy nem lehet szerintem.
<beszúrt kép törölve>
Sarkok adottak máshogy nem is lehet összeforgatni mert mindenhol lelógna.
Hátra megy ez :
<beszúrt kép törölve>
Előre pedig ez aminek van egy ilyen kis háromszögű darabja is ha nincs is felragasztva akkor is elég szerintem de én azért odaragaktam azt is!
<beszúrt kép törölve>
Én bal előről indultam és úgy körbe. Tapétavágó kézben is hajrá nem nagy ördöngőség szépen rásimítani mindenhol és kicsit megnyomkodni hogy kicsit puhább legyen a szivacs.
Végül így fest:
<beszúrt kép törölve>
Maradni maradt is végül szerintem máshova nem kell max ami a tekercs közepén volt azt a váltóalagút fedelének a belsejére rárakni egy ilyen nagy kör és annyi.
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Amúgy aránytalanul bazidrága a cucc!  Undecided Undecided Undecided
Én is így csináltam, máshogy úgyse megy, logikus. A kis háromszögeket nyugodtan visszaszedheted, mert azok fölött már nincs se küszöb, se tűzfal, az bent lesz az utastérben, a szőnyeg sarkát fogja emelni. A kör alakú rész a tartalék, ha valahol bele kell pótolni, vagy egyéb baleset esetére. Ne használj semmilyen taknyot, tömítőt, ez tökéletesen zár. Ilyen volt a Karmannomon is gyárilag, alatta a taposó csavarperemén csillogó fekete gyári festés volt. Cool

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67643 Dátum: 2013 Június 21, 22:22:15 »

Multkor
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Szivacsos_alv%C3%A1zt%C3%B6m%C3%ADt%C3%A9s_felrak%C3%A1sa

Valahogy így?
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67642 Dátum: 2013 Június 21, 21:30:08 »

Nagyon jó képek, gratulálok.
Én a helyedben rugalamas karosszériatömítővel összerakás után kitölteném a rést kívülről, hogy ezzel is védjem a szivacsot.
+ én nem látom biztosítva a vágásoknál a hézagmentes illeszkedést és ahova csak egy pici víz is bejut ott rombolás lesz, ha nem is gyorsan, de hamar.
Ahogy nézegettem tényleg összenyomódik már így is hogy még nincs összehuzatva a csavarokkal.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67641 Dátum: 2013 Június 21, 20:31:35 »

ok köszi az infokat engem megvettél:))

semmi nem kell, csak 5 cm keskenyítés és egy ültető csonk. Minden más felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #67640 Dátum: 2013 Június 21, 20:05:20 »

szerintem (de ez én véleményem), felesleges az ültetőmag, úgysem fogod állítgatni. fixre kell ültetni és kész.
ok köszi az infokat engem megvettél:))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67639 Dátum: 2013 Június 21, 19:57:11 »

Nagyon jó képek, gratulálok.
Én a helyedben rugalamas karosszériatömítővel összerakás után kitölteném a rést kívülről, hogy ezzel is védjem a szivacsot.
+ én nem látom biztosítva a vágásoknál a hézagmentes illeszkedést és ahova csak egy pici víz is bejut ott rombolás lesz, ha nem is gyorsan, de hamar.
amikor rá van húzva a bódé, akkor logikusan dudorodik az anyag, tehát meglesz a tömítés a vágási feri felületeknél



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #67638 Dátum: 2013 Június 21, 19:11:02 »

Változó , de 20 és 26e magyar forint között van....  Undecided Undecided
Nagyon jó képek, gratulálok.
Én a helyedben rugalamas karosszériatömítővel összerakás után kitölteném a rést kívülről, hogy ezzel is védjem a szivacsot.
+ én nem látom biztosítva a vágásoknál a hézagmentes illeszkedést és ahova csak egy pici víz is bejut ott rombolás lesz, ha nem is gyorsan, de hamar.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67637 Dátum: 2013 Június 21, 18:18:35 »

Szuper kepek, koszonjuk!
Mennyibe kerult ?

Változó , de 20 és 26e magyar forint között van....  Undecided Undecided

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #67636 Dátum: 2013 Június 21, 17:24:21 »

végül sikerült is felragasztani.
[nyissz]
Amúgy aránytalanul bazidrága a cucc!  Undecided Undecided Undecided
Szuper kepek, koszonjuk!
Mennyibe kerult ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.202 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.