www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 12, 23:55:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13088780 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67872 Dátum: 2013 Július 17, 23:43:45 »

Felesleges.
Neked elmondom, hogy ha egy kis, és egy nagy amperórás akkut feltöltesz akkutöltővel addig amig vizet nem bont. Ezután két autóval teszteled úgy, hogy mindkét kocsit beindítjátok, akkor az történik, mint amikor kiiszol egy literes edényből vízet, és utánna a 3 literes edényből is egy nagy kortyot. A 3 literesben alig fog látszani, hogy fogyott, mig a literesből jól látható. A feszültség szabályzó is ezt érzékeli. A nagy akkut nem kezdi tölteni, mig a kicsit engedi mert több fogyott belőle. Még a következő indításnál sem biztos, hogy engedi tölteni a feszültségszabályzó az akkut. A 8 voltos akkuval itt követtem el a hibát. Egy karambolban sérült kocsiból vettem ki a 12 voltos akkut. 1 cella sérült. Új volt. Jó lesz a bogárba alapon bele is raktam. Nagyon jól indult, de soha nem kapcsolt a feszültségszabályzó, hogy tölteni kéne, mert 8 voltot érzékelt. Lemerült az akku a végén. Azért írtam le, hogy mindenki megértse. A nagy amperórás akkut nehezebben tölti fel a dinamó, vagy generátor. Diesel autóba, vagy sok elektronikával felszerelt autókba valók ezek. Tovább tartanak, de az áruk is több sokkal, ezt nem vitatom.
Húúú, fussunk neki.

A vizes hasonlat nagyon jó, de a fesz.szabályzó nem érzékel semmit az akku felől. A fesz.szabályzó a dinamó vagy a generátor töltőfeszültségét szabályozza. Az hogy mekkora akku van rajta az őt nem érdekli.

Vegyünk egy példát:
Nyugalmi helyzetben 12,8-13,2V feszültség van az akkumulátorban. Indítózásnál a 44Ah-ban leesik a feszültség 11 Volt környékére. Egy 72 Ah-ban mondjuk 11,5 Voltra. Beindul a motor alapjárat mondjuk 1000-1200-as fordulat. Dinamó felől érkezik a  töltőáram, feszültsége 13-13,8 V. Tehát a töltés megindult. Ha kicsi, ha nagy az akkumulátor teljesen mindegy. Sőt amikor megtelik az akkumulátor akkor is tovább tölt a dinamó, csak az akkumulátor már nem veszi fel a töltést.

8V akku: Az írod, hogy 1 cella sérült volt. A 8 V nem tudom hogy jött ki neked. Egy 12V akkumulátorban 6 cella található (6V-ban 3 db) Tehát te beraktál egy 6V rendszerű autóba egy kb. 10,6V akkumulátort. A 6V fesz.szabályzó maximum 7,2V tölti az akkumulátort. Ezek után csodálkozol, hogy nem töltötte. Mire el kezdte tölteni addigra a cellákban megkeményedett az ólomszulfát, tehát tönkrement az akkumulátor.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67871 Dátum: 2013 Július 17, 21:57:47 »

A hídtest 2 felfele álló menetes hüvelyére húzod rá, majd ráemeled a kasztnit, aztán még 2 gumi, alátét lemez és csavar.

Elöl-alul hol van ez?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67870 Dátum: 2013 Július 17, 21:34:01 »

Elöl-alul hol van ez?

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67869 Dátum: 2013 Július 17, 17:10:42 »

vagy tényleg öszvér lehetett, vagy egy korábbi javítás során jobbkormányos kasztni vagy csak ablak javítóelem került rá.
vagy esetleg spárként balkormányos és mégis 4 lyukas. érdekes

Cserélve ott elem nem volt rajta, levolt homokolva teljesen és sehol egy arra utaló varrat vagy ilyesmi hogy valami babrálva lenne

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67868 Dátum: 2013 Július 17, 17:05:59 »


Márcsak az maradt hogy akkor az enyémen egy összvér mert balkormányos és 4 lyukas  Wink
vagy tényleg öszvér lehetett, vagy egy korábbi javítás során jobbkormányos kasztni vagy csak ablak javítóelem került rá.
vagy esetleg spárként balkormányos és mégis 4 lyukas. érdekes
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67867 Dátum: 2013 Július 17, 16:53:07 »

Ablaktörlő likakra visszatérve vw1966 felhívta ám a figyelmemet hogy nézzek csak rá a '74-es superbeetle-re ami jobbkormányos!

Tádámmm:
Jobbkormány 4 lik!


jobbkormány 4lik!


szintén


...


és az összes jobbkormányoson fordítva van a kar másik irányba áll!!

Márcsak az maradt hogy akkor az enyémen egy összvér mert balkormányos és 4 lyukas  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67866 Dátum: 2013 Július 17, 15:58:08 »

Elől ilyen az alsó:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/3275/vorderachsunterlagen-unten?c=112680
És ilyen a felső:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/1807/vorderachsunterlagen-oben?c=112680
Hogy bele üljön ez a lemez:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/7123/vorderachsunterlage-metall?c=112680

(De mindez csak a szekérfutóműves bogaraknál!)

Hátul 1-1db van oldalanként, elől pedig 2 alul és 2 felül, de az első,felső nem teljesen ilyen, abban van egy kis mélyedés amibe beleül a homorú, négyzetes nagy alátét.

Tehát a belinkeltből egy autóhoz 4 db kell + 2 db amibe besüllyed az alátét.

Egyébként kabriónál a hátsó 2 gumi vastagságának változtatásával lehet az ajtóhézagon finomítani.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67865 Dátum: 2013 Július 17, 15:53:17 »

1302, 1303-nál csak hátul van. Elől csak a szekérfutóműveseknél van.

Amit mi leemeltünk 1303 bódét az alvázról, ott hátul a doblemezben kialakított kis négyszögletes konzolban volt 1 - 1 db gumi, de  a gumi  közepében fémcső is volt.
Elöl hol kellene lenni, alul és fölül 2 - 2 db-nak? Ott, ahol az alvázfej és a bódé csavarral csatlakozik egymáshoz?

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67864 Dátum: 2013 Július 17, 15:49:59 »

Nem tudom.
Olyan embernek kéne hozzászólnia,aki már emelt le,és rakott is össze pár autót.

Hátulra biztosan két ilyen gumi kell.
Előre viszont lehet,hogy négy,a webáruházak elől négy ilyen gumit írnak,kettőt alulra,és kettőt pedig felülre.

Valamennyi hézagnak kell lennie.

Hátulra 2 az fix, és ha jól láttam *-nál akkor előre 4 de ez nem 100% mert nekem csak hátra kell.

Fürdőszoba meg jó puccos  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67863 Dátum: 2013 Július 17, 15:19:17 »

Hátul 1-1db van oldalanként, elől pedig 2 alul és 2 felül, de az első,felső nem teljesen ilyen, abban van egy kis mélyedés amibe beleül a homorú, négyzetes nagy alátét.

Tehát a belinkeltből egy autóhoz 4 db kell + 2 db amibe besüllyed az alátét.

Egyébként kabriónál a hátsó 2 gumi vastagságának változtatásával lehet az ajtóhézagon finomítani.


Amit mi leemeltünk 1303 bódét az alvázról, ott hátul a doblemezben kialakított kis négyszögletes konzolban volt 1 - 1 db gumi, de  a gumi  közepében fémcső is volt.
Elöl hol kellene lenni, alul és fölül 2 - 2 db-nak? Ott, ahol az alvázfej és a bódé csavarral csatlakozik egymáshoz?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #67862 Dátum: 2013 Július 17, 14:51:33 »

meg milyen gyertyát rakjunk bele
és hogy kell ékszíjat cserélni  Grin
szerintem meg:

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67861 Dátum: 2013 Július 17, 13:23:44 »

Hátul 1-1db van oldalanként, elől pedig 2 alul és 2 felül, de az első,felső nem teljesen ilyen, abban van egy kis mélyedés amibe beleül a homorú, négyzetes nagy alátét.

Tehát a belinkeltből egy autóhoz 4 db kell + 2 db amibe besüllyed az alátét.

Egyébként kabriónál a hátsó 2 gumi vastagságának változtatásával lehet az ajtóhézagon finomítani.

Nem tudom.
Olyan embernek kéne hozzászólnia,aki már emelt le,és rakott is össze pár autót.

Hátulra biztosan két ilyen gumi kell.
Előre viszont lehet,hogy négy,a webáruházak elől négy ilyen gumit írnak,kettőt alulra,és kettőt pedig felülre.

Valamennyi hézagnak kell lennie.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67860 Dátum: 2013 Július 17, 13:00:51 »

A felsavazástól indul az akku élete, ha egy boltban megveszed, nem lehet tudni, hogy mikor savazták fel. A gyártó eleve felsavazva és feltőltve szállítja. Erre kapsz aznap amikor megvetted garanciát 2 évet. Ezért is van, hogy egyes akkuk 4-5 évet elmennek, másikak, csak 2 évet bírnak.
Ebben is van igazság,saját tapasztalat!

Én vásároltam még 2008-ban egy új 6V-os akksit,ami fél év múlva kihalt.Garancia egy év volt rá.Visszamentem a boltba ahol vettem,de nem fogadták el,arra hívatkoztak,hogy nem volt rendszeresen töltve,elszulfátosodott,tehát nem megfelelő karbantartásból adódóan ment tönkre.

Nem nyugodtam bele,felhívtam a gyártót.Ott mondták,hogy van olyan akkumulátor amit ők savaznak fel,és van olyan amit szárazon szállítanak ki az üzletekbe,és a kereskedő savazza fel.Kérdezte a nő az akkun lévő számokat,és abból mondta is,hogy azt az akksit ők savazták fel a gyárban,ekkor és ekkor,és már úgy kapta a kereskedő készen.
Ja,csak mikor nekem eladták,már két éve állt a boltban raktáron,vagy a polcon (ugye 6V-os akksiról van szó,gondolom nem fogy úgy,nem sok ilyen jármű fut,régi Trabanthoz tartották,de már az sem nagyon van).Én megvettem ezt a kétéves dögöt,még hat hónapig funkcionált,aztán kihalt,de akkor már 2.5 éves volt.Utána elmentem a boltoshoz,elmondtam neki,hogy lenyomoztam az akksi gyártását és felsavazását,köpni-nyelni nem tudott,és így egy ötezrest visszaadott.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67859 Dátum: 2013 Július 17, 12:30:22 »

Javaslom a Józsit írassuk be egy alapfokú villanyász képzésere.
Felesleges.
Neked elmondom, hogy ha egy kis, és egy nagy amperórás akkut feltöltesz akkutöltővel addig amig vizet nem bont. Ezután két autóval teszteled úgy, hogy mindkét kocsit beindítjátok, akkor az történik, mint amikor kiiszol egy literes edényből vízet, és utánna a 3 literes edényből is egy nagy kortyot. A 3 literesben alig fog látszani, hogy fogyott, mig a literesből jól látható. A feszültség szabályzó is ezt érzékeli. A nagy akkut nem kezdi tölteni, mig a kicsit engedi mert több fogyott belőle. Még a következő indításnál sem biztos, hogy engedi tölteni a feszültségszabályzó az akkut. A 8 voltos akkuval itt követtem el a hibát. Egy karambolban sérült kocsiból vettem ki a 12 voltos akkut. 1 cella sérült. Új volt. Jó lesz a bogárba alapon bele is raktam. Nagyon jól indult, de soha nem kapcsolt a feszültségszabályzó, hogy tölteni kéne, mert 8 voltot érzékelt. Lemerült az akku a végén. Azért írtam le, hogy mindenki megértse. A nagy amperórás akkut nehezebben tölti fel a dinamó, vagy generátor. Diesel autóba, vagy sok elektronikával felszerelt autókba valók ezek. Tovább tartanak, de az áruk is több sokkal, ezt nem vitatom.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67858 Dátum: 2013 Július 17, 12:00:35 »

Javaslom a Józsit írassuk be egy alapfokú villanyász képzésere.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67857 Dátum: 2013 Július 17, 11:52:03 »

boccs, de ez szerintem hülyeség.
 annyit kell feltölteni amit kihasználsz belőle. Nagyobból is ugyanannyit használsz ki mint a kicsiből. És mivel idővel veszít a maximális teljesítményből még évek múlva is lesz a mondjuk 60 helyett egy 50Ah-s értéked.
nálam 7. éve van bent egy akkor már másik dízelből levetett akksi. talán akkor lehetett 2-3 éves.. azt hiszem 60Ah-s (vagy 70) és nagyobb mint a gyári méret, de nálam nem volt akkor gyári a padlólemez és elfért, most meg a lakatolás után a gyári padlólemezen kicsit alakítani kellett, de elfér
A felében igazat adok neked. Amit a nagyobbról írsz. Én is kisérleteztem sokat az akkuval. Még 8 voltost is csináltam. A lényeg, hogy egy kis amperórás hamarabb feltőltődik, és le tudja adni az indításhoz szükséges energiát. A nagy akku ami féltöltött (sokáig tud lassan tekerni). Sok idő kell, hogy feltőltődjön. Országúton való járkálásnál jó is. Ráadásul az a jó, ha az akku mindig fel van töltve az élettartama is nő, és télen nem fagy szét. A lemerült akku az szét tud fagyni. Az indító áram a lényeg és max feltöltötség. Valóban a nagyobb akku tovább tart, de drágább is. Ráadásul tovább szenved vele az önindító, ha elhasználódott az akku, mert ezek szinte soha nem töltődnek fel a maximumra. Én sok akkut elhasználtam már életemben. A mostanit már én helyeztem üzembe. Sav nélkül vettem régen a gyártótól 4 darabot. Az utolsó van most a kocsiba. 7000 forintba van, jó befektetés volt. 10 éve vettem. A felsavazástól indul az akku élete, ha egy boltban megveszed, nem lehet tudni, hogy mikor savazták fel. A gyártó eleve felsavazva és feltőltve szállítja. Erre kapsz aznap amikor megvetted garanciát 2 évet. Ezért is van, hogy egyes akkuk 4-5 évet elmennek, másikak, csak 2 évet bírnak.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67856 Dátum: 2013 Július 17, 11:26:50 »

Értem, köszönöm a hozzászólásokat. Önindítóval küszködök ezért kérdem. Egy 44 Ah órás van most benne, a bendix nem húz be csak egy kis kattanás hallatszik mikor mikor ráadom a gyújtást. Még csak részben néztem át a vezetékeket. Az autó több mint 10 éve nem volt indítva. Az is érdekes, hogy az akksi rácsatlakozása után el kell telnie egy kis időnek míg pl. a belső világítás, extra időmérőóra életre kél. Indítózáskor a töltésjelzőlámpa a kilóméterórában elalszik. Csak azért kérdeztem, hogy akkor elvileg ennek a kapacitásnak már indítania kellene, tehát nem az akksi a gyenge. Kérhetnék esetleg egy biztosítéktábla és egy vezeték színkód kiosztást valakitől ? Megvan a Dieter Korp féle könyv elég gyenge minőségű fénymásolata nekem, de hiányzik belőle az elektromos részről szóló fejezet.
itt találsz kapcsolási rajzokat, keresd meg a tiédhez valót:
http://www.vbklub.net/
(bal oldalt kapcsolási rajzok)
vagy itt:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php

sok minden van még itt:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/
meg itt:
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67855 Dátum: 2013 Július 17, 11:18:56 »

Értem, köszönöm a hozzászólásokat. Önindítóval küszködök ezért kérdem. Egy 44 Ah órás van most benne, a bendix nem húz be csak egy kis kattanás hallatszik mikor mikor ráadom a gyújtást. Még csak részben néztem át a vezetékeket. Az autó több mint 10 éve nem volt indítva. Az is érdekes, hogy az akksi rácsatlakozása után el kell telnie egy kis időnek míg pl. a belső világítás, extra időmérőóra életre kél. Indítózáskor a töltésjelzőlámpa a kilóméterórában elalszik. Csak azért kérdeztem, hogy akkor elvileg ennek a kapacitásnak már indítania kellene, tehát nem az akksi a gyenge. Kérhetnék esetleg egy biztosítéktábla és egy vezeték színkód kiosztást valakitől ? Megvan a Dieter Korp féle könyv elég gyenge minőségű fénymásolata nekem, de hiányzik belőle az elektromos részről szóló fejezet.
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #67854 Dátum: 2013 Július 17, 11:10:47 »

Küldtem PÜ-t ha lesz időd.


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67853 Dátum: 2013 Július 17, 11:03:38 »

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

még valami?  Cheesy
az ékszíj cserére nem adtál választ.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67852 Dátum: 2013 Július 17, 10:54:33 »

meg milyen gyertyát rakjunk bele
és hogy kell ékszíjat cserélni  Grin




még valami?  Cheesy

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67851 Dátum: 2013 Július 17, 10:46:03 »

Milyen olajat öntsek az autómba?  Evil Grin
meg milyen gyertyát rakjunk bele
és hogy kell ékszíjat cserélni  Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67850 Dátum: 2013 Július 17, 10:45:23 »

Milyen olajat öntsek az autómba?  Evil Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67849 Dátum: 2013 Július 17, 10:44:17 »

Rövid távokon feltétlen ez a jó.
boccs, de ez szerintem hülyeség.
 annyit kell feltölteni amit kihasználsz belőle. Nagyobból is ugyanannyit használsz ki mint a kicsiből. És mivel idővel veszít a maximális teljesítményből még évek múlva is lesz a mondjuk 60 helyett egy 50Ah-s értéked.
nálam 7. éve van bent egy akkor már másik dízelből levetett akksi. talán akkor lehetett 2-3 éves.. azt hiszem 60Ah-s (vagy 70) és nagyobb mint a gyári méret, de nálam nem volt akkor gyári a padlólemez és elfért, most meg a lakatolás után a gyári padlólemezen kicsit alakítani kellett, de elfér
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67848 Dátum: 2013 Július 17, 10:40:49 »

Élőben nem láttam, de nem hiszem, hogy nagy lenne a különbség Lips Sealed
Nem nagy.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67847 Dátum: 2013 Július 17, 10:32:57 »


Azt szeretném kérdezni, hogy hány Amper órás akksi a minimum egy 1300-as bogárba ? A kézikönyv 60 Ah órásat ír, de vajon gyakorlatban is ilyen nagy akksi kell ?
A kisebb amperórást hamarabb feltölti. Rövid távokon feltétlen ez a jó.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67846 Dátum: 2013 Július 17, 10:21:19 »

Ilyenből hány van összesen? Elöl kettő, hátul kettő? Ha ráteszem a kasznit az alvázra, akkor itt hézagnak kell lennie?
Nem tudom.
Olyan embernek kéne hozzászólnia,aki már emelt le,és rakott is össze pár autót.

Hátulra biztosan két ilyen gumi kell.
Előre viszont lehet,hogy négy,a webáruházak elől négy ilyen gumit írnak,kettőt alulra,és kettőt pedig felülre.

Valamennyi hézagnak kell lennie.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #67845 Dátum: 2013 Július 17, 09:52:48 »

A fényképek csalnak.

Élőben nem láttam, de nem hiszem, hogy nagy lenne a különbség Lips Sealed

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #67844 Dátum: 2013 Július 17, 08:56:06 »

De nagyon szép lett az autód. Gratulálok hozzá !
A fényképek csalnak.

Azt szeretném kérdezni, hogy hány Amper órás akksi a minimum egy 1300-as bogárba ? A kézikönyv 60 Ah órásat ír, de vajon gyakorlatban is ilyen nagy akksi kell ?
44-es bőven elég, de mehet bele nagyobb nyugodtan.
Enyémben most 54Ah van, de volt már benne dízelből levetett 72 Ah is.
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #67843 Dátum: 2013 Július 17, 08:45:43 »

Az én fűrdőszobám nagy? A kocsin mind számla amit láttok! Szinte mindent én csináltam a felújításnál. Anyag és alkatrész a számla. 980 000 a vége.

Ez jó poén volt Smiley ! De nagyon szép lett az autód. Gratulálok hozzá !
Azt szeretném kérdezni, hogy hány Amper órás akksi a minimum egy 1300-as bogárba ? A kézikönyv 60 Ah órásat ír, de vajon gyakorlatban is ilyen nagy akksi kell ?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67842 Dátum: 2013 Július 17, 08:15:40 »



A kaszni és az alváz között ott hátul csak ezek a gumikockák vannak.


Ilyenből hány van összesen? Elöl kettő, hátul kettő? Ha ráteszem a kasznit az alvázra, akkor itt hézagnak kell lennie?

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #67841 Dátum: 2013 Július 17, 07:30:12 »

Köszi!
Kézifékes megoldásra magam is gondoltam (ha működik), de hegyről kell lehozni, szóval kicsit kanyera...  Undecided
Ja, és lejárt a forgalmija pár éve. Meg talán nincs is benne vészvillogó, de nem emlékszem.

ja, akkor halmozottan hátrányos helyzetű Smiley A lejárt műszaki megoldható útvonalengedéllyel 3 napra (kb 3000 ft), ha biztosítás van. ugye az be van fizetve? mert a fedezetlenségi díj drága lehet..
jó esetben egyből mehetne műszakira is a 3 nap alatt.
próbáld ki a kéziféket
Nem elérhető fabee
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #67840 Dátum: 2013 Július 16, 23:11:17 »

Köszi!
Kézifékes megoldásra magam is gondoltam (ha működik), de hegyről kell lehozni, szóval kicsit kanyera...  Undecided
Ja, és lejárt a forgalmija pár éve. Meg talán nincs is benne vészvillogó, de nem emlékszem.

kézifék működik?
ha csak egy-két kilométer és más gond nincs, éjjel simán elgurulnék vészvillogóval kézifékkel.
(illetve már csináltam is ilyet ráadásul nappal, mikor kilyukadt az első fékcsövem és el kellett jutni Megyóig., igaz akkor a hátsó  fékkör is működött a kézifék mellett)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 16, 23:13:15 írta fabee »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #67839 Dátum: 2013 Július 16, 23:01:13 »

Szerelt valaki mostanában pedálsort??? Vagy használt hozzá felújítókészletet???? Gondom az hogy sehogy sem akar összejönni..... Cheesy

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Tudom hogy a pedál kicsit elvan kopva ahol felfekszik a kis "kerékre" de egyszerűen nekifeszül a kerék peremének. Elvan nekeme görbülve az egész kis lemezke ami a kereket tartja vagy ez ilyen??? Másik meg ami van benne csap alul ami ezt a kis lemezkét tartja az nem ér át a másikvégére és kiesik, sehogy nembirom rögzíteni. Vagy ez is ilyen csak én vagyok répa? :DDD

Másik meg hogy a hátsó doblemezben ahol van az alváz meg a kasztni találkozása ahol összevan csavarozva, oda csak egy ilyen gumikocka kell mint a képen vagy valami más is???

<beszúrt kép törölve>

Nagy évtudósok akik otthonvannak hogy mikora milyen változás volt a kasztnin : Miért van 4 lyuk az ablaktörlő tengelynek??? Csak így lehet berakni ahogy a képen van sehogy máshogy oda sem érne. Ablakspricni se oda megy.

<beszúrt kép törölve>

A műanyag (mexikói) pedált a régi hátsó görgővel nem lehet összepárosítani, csak reszelgetéssel.
A mexikóinak kicsit más a geometriája.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #67838 Dátum: 2013 Július 16, 22:38:58 »

Mekkora az a fürdőszoba?  Grin
Az én fűrdőszobám nagy? A kocsin mind számla amit láttok! Szinte mindent én csináltam a felújításnál. Anyag és alkatrész a számla. 980 000 a vége.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67837 Dátum: 2013 Július 16, 21:52:54 »

Mekkora az a fürdőszoba?  Grin
az nem publikus Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #67836 Dátum: 2013 Július 16, 21:51:37 »

Alváz az én munkám minden téren , kasztni lakatolással fényezéssel anyagdíj munka miegyéb sok sok dolog húzós nagyon de a végeredmény szép kb egy fürdőszoba felújítás  Grin
Mekkora az a fürdőszoba?  Grin

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67835 Dátum: 2013 Július 16, 21:43:03 »

Az publikus, hogy mennyiért fényezték? Alvázat bódét külön - külön vagy együtt számolva.

Alváz az én munkám minden téren , kasztni lakatolással fényezéssel anyagdíj munka miegyéb sok sok dolog húzós nagyon de a végeredmény szép kb egy fürdőszoba felújítás  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67834 Dátum: 2013 Július 16, 20:43:32 »

.............................egy hónapja lett fényezve az autó .........................

Az publikus, hogy mennyiért fényezték? Alvázat bódét külön - külön vagy együtt számolva.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67833 Dátum: 2013 Július 16, 19:53:31 »

biztos??? Nem az ellenkező oldalra töröl???? Mind1 lényeg a lényeg hogy ott a 2 lik és marad is  Grin Grin
aha .

Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.