www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 21:56:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14799982 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68051 Dátum: 2013 Július 28, 21:49:20 »

egy laikus (béna) kérdés gondoltam berakom az ablaktörlőt a bogárba(65) és kivettem a 70 es bogárbol
de a 70 es bogár ablaktörlőjének a csöcse,vagy mije ami kijön a kasztnin az nem jön ki a 65 ös kasztnin,mert vastagabb a menetes része
kerítettem egy (azt hiszem) 65 ös ablaktörlőt ami már kijött a likon,de a lapát nem jó rá,mert ennek a csöcse nem menetes,tehát nem tudom rátekerni az anyát a végén........ Sad   milyen lapát megy erre????????? esetleg képet is ha tud valaki mutatni! köszi

A másik oldalról nincs kép, de ez csak rámegy és egy 6-os vagy 7-es fejű csavarral kell rögzíteni, kihajtott állapotban.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #68050 Dátum: 2013 Július 28, 21:38:22 »

egy laikus (béna) kérdés gondoltam berakom az ablaktörlőt a bogárba(65) és kivettem a 70 es bogárbol
de a 70 es bogár ablaktörlőjének a csöcse,vagy mije ami kijön a kasztnin az nem jön ki a 65 ös kasztnin,mert vastagabb a menetes része
kerítettem egy (azt hiszem) 65 ös ablaktörlőt ami már kijött a likon,de a lapát nem jó rá,mert ennek a csöcse nem menetes,tehát nem tudom rátekerni az anyát a végén........ Sad   milyen lapát megy erre????????? esetleg képet is ha tud valaki mutatni! köszi

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68049 Dátum: 2013 Július 28, 19:06:24 »

erről beszélj egy kicsit, kérlek.
más motor, más kuplung, de még mindig rángat.
Ha gyenge a rugó a kuplungszerkezetben, akkor is pattoghat a tárcsa, de inkább megcsúszik ilyenkor. Ekkor rángat, valamint ha a tárcsában lévő rugó törött. Nem lóg be 2 centit a bowdenház. Ha mind jelen van a hibákból az összeadódik. Mint a kecske úgy ugrál indulásnál a kocsid, és ez az a pillanat amikor el akarod adni. Sokat szívtam ezzel az életemben. A kuplungszerkezet békáit is be kell állítani tolómérő segítségével, hogy egyformán emeljenek ki. Itt is számít, hogy a rugók egyformák legyenek, és ne egy másik szerkezetből legyen pótólva.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 19:16:47 írta kdf 001 »
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #68048 Dátum: 2013 Július 28, 17:14:19 »

10 cm-t biztosan lehetne 15"-el, kerdes, hogy enged-e annyit a gatlo (enyem max. 8 cm). Ha ennyire letekered, szokas ellenkupoltatni a tengelycsonkot, hogy az osszekotok alulrol csatlakozzanak, kulonben feszul, beleer. (Anti) bump steer kit neven tudsz rakeresni. Egy ugyes esztergalyos legyartaja, de arulnak keszen is ilyen perselyeket.

Most maszek megoldással, 10-re van a lengőkar a földtől, még 4cm-t kéne ülnie!

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68047 Dátum: 2013 Július 28, 15:56:05 »

A legelső, legegyszerűbb lépés: Kompresszorral fúvasd ki a kefeport, mert képes átvezetni. Főleg amikor melegszik. Nálad nem biztos, hogy ez a baj, de képes rá.
Utána a kivezetéseken mérd meg a váltóáramot 30V fölött vagy körül kell lennie.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #68046 Dátum: 2013 Július 28, 14:32:07 »

Újra nekifutottam a parázsló töltésjelzőnek. Hidegen valóban 13V fölötti értéket mérek, majd fél perc után, emelt fordulaton is 12.5V-ra esik... Szénkefét kivettem, 21mm hosszú, rugó még bőven le tudja nyomni, nem égett.... Dinamónál még nézzek valamit? Vagy fesszab ami a következő hiba lehet?

A legelső, legegyszerűbb lépés: Kompresszorral fúvasd ki a kefeport, mert képes átvezetni. Főleg amikor melegszik. Nálad nem biztos, hogy ez a baj, de képes rá.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68045 Dátum: 2013 Július 28, 14:23:14 »

Nyugi, betolásra indul, szóval megyek! Amúgy nem volna egy működő busz önindítód eladó? Gyomán átvenném.
hosszú bendixesem nics sajna.

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68044 Dátum: 2013 Július 28, 13:59:15 »

Újra nekifutottam a parázsló töltésjelzőnek. Hidegen valóban 13V fölötti értéket mérek, majd fél perc után, emelt fordulaton is 12.5V-ra esik... Szénkefét kivettem, 21mm hosszú, rugó még bőven le tudja nyomni, nem égett.... Dinamónál még nézzek valamit? Vagy fesszab ami a következő hiba lehet?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68043 Dátum: 2013 Július 28, 13:57:35 »

Ha nem adsz fél vagy teljes gázt indításnál, azt még próbáld ki a nagyjavítás előtt. :-)

Úgy néz ki, végképp nem akar indítani, csak leveszi az energiát.  Embarrassed Az a bajom, hogy mindjárt itt van Gyoma és nem sok kedvem van időnként tologatni a buszt, főleg lakókocsival. Nincs mese, indítómotort kell szereznem.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68042 Dátum: 2013 Július 28, 13:53:29 »

igazából én fizettem le a lányodat hogy meglékelje egont , hogy ne tudjál eljönni gyomára mert még valakit megölnél a kerítés szaggatóval Grin
Nyugi, betolásra indul, szóval megyek! Amúgy nem volna egy működő busz önindítód eladó? Gyomán átvenném.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68041 Dátum: 2013 Július 28, 13:44:42 »

Ha nem adsz fél vagy teljes gázt indításnál, azt még próbáld ki a nagyjavítás előtt. :-)

Sejtettem én hogy a behúzó környékén lesz a gond. Szóval nem maradhat el a busz alatt fetrengés.  Tongue Köszi Vili.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68040 Dátum: 2013 Július 28, 12:13:10 »

Van minden, csak a bowdent kell postán utánam küldeni.
Szuper! Akkor sétagalopp lesz.  Grin
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68039 Dátum: 2013 Július 28, 11:37:25 »

Ez nyaralás közben jó móka, főleg szerszámok nélkül.
Van minden, csak a bowdent kell postán utánam küldeni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68038 Dátum: 2013 Július 28, 11:07:35 »

Belógásnak kell lennie. 2 cm. Ellenkező esetben rángatni fog a kuplung.
erről beszélj egy kicsit, kérlek.
más motor, más kuplung, de még mindig rángat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68037 Dátum: 2013 Július 28, 11:07:24 »

Ez nyaralás közben jó móka, főleg szerszámok nélkül.
Ez tyúningbogár van nála szerszám.  Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68036 Dátum: 2013 Július 28, 11:06:17 »

Ja tényleg! Thx
Ez nyaralás közben jó móka, főleg szerszámok nélkül.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68035 Dátum: 2013 Július 28, 10:22:33 »

a pedálszett a  közponi alagúthoz van csavarozva 2db 10x30mm-es 17es fejű csavarokkal
Ja tényleg! Thx
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68034 Dátum: 2013 Július 28, 10:17:41 »

És ezt már valamikor tényleg szépen leírtam és ha jól emlékszem képekkel is illusztráltam, de most sem találom.
Leírni pedig nem fogom megint.
Valaki írt cikkszámot a mágneshez, az nincs meg?

Megvan.

Utoljára ( 10 éve) a Népliget hátamögött egy önindító felújítónál vettem a bogárhoz mágnest. Gyári számot kértek az önindító oldaláról és pár nap múlva mehettem érte.

« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 11:06:47 írta abes »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68033 Dátum: 2013 Július 28, 10:17:01 »

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
én sosem szoktam behúzó drótot fűzni bele viszont vagy vágd le a végét vagy fond össze és tekerj rá egy réteg szigszallagot mert kihúzásnál borzasztó nagy szopó lesz ha elakad!  befűzés után a pedálkampójára meg jól szigszallagozd rá a bowdent mert kb 5ször fog lebillenni a pedál és leakadni a bowden ,de erre hamar rá fogsz érezni  Grin

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68032 Dátum: 2013 Július 28, 10:14:40 »

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
Nem kizárt, hogy meg kell melegíteni a csavart. Így elkerülhető, hogy beleszakadjon, és könnyebben ki lehet szedni. Csavarlazító is kell meg drótkefe. Hátul is nehezen jön, és még tekeredhet is. Patentfogóval fogd meg hátul a bowdent.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68031 Dátum: 2013 Július 28, 10:11:45 »

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
a pedálszett a  közponi alagúthoz van csavarozva 2db 10x30mm-es 17es fejű csavarokkal

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68030 Dátum: 2013 Július 28, 10:10:29 »

Sejtettem én hogy a behúzó környékén lesz a gond. Szóval nem maradhat el a busz alatt fetrengés.  Tongue Köszi Vili.
igazából én fizettem le a lányodat hogy meglékelje egont , hogy ne tudjál eljönni gyomára mert még valakit megölnél a kerítés szaggatóval Grin

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68029 Dátum: 2013 Július 28, 10:09:50 »

Először az álarcot vedd föl, utána két csavar tartja. Kihúz, kifordít, szopik. Adja magát. A többi dologgal is lesz egy kis játékod.

Hirtelen még nem találom, hol van csavar. Tehát belül a pedálok alatt van a padlólemezhez csavarozva valahol?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68028 Dátum: 2013 Július 28, 10:08:14 »

Megvan a diagnózis. Részlegesen szakadt a bowden, a csavaros vége tövénél. Úgy 1/3-a még tartja. Lehetne még feszíteni, de még szarabb, ha út közben valahol megadja magát. Kirámoltam a bogit, mert emlékeztem, h van egy új. Mindent találtam, csak azt nem... telefon haza, rittig ott van a garázsban... Holnap majd utánnunk küldik.
Már csak az a kérdés, hogy a pedálgépnél hogy kell bontani, hol kezdjek neki. Valakinek tapasztalat???
A pedál felé lehet kihúzni. Én vékony drótot kötnék a végére szigetelőszalaggal. Ez segít majd behúzásnál is. Koszos a cső így elakad, de forgatni kell ekkor. A váltónál ki kell hézagolni 10-es alátéttel a csövet. Belógásnak kell lennie. 2 cm. Ellenkező esetben rángatni fog a kuplung. Ilyenkor egyszerű rárakni egy alátétet, hisz nincs ott a bowden. Zsírozd meg a bowdent amikor tolod befele. Vigyázz ne törjön meg a bowden a kocsiban, mert a végefelé akár csomó is lehet rajta. Inkább lógjon ki a fülkéből a másik vége.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 10:09:49 írta kdf 001 »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68027 Dátum: 2013 Július 28, 09:35:11 »

És ezt már valamikor tényleg szépen leírtam és ha jól emlékszem képekkel is illusztráltam, de most sem találom.
Leírni pedig nem fogom megint.
Sejtettem én hogy a behúzó környékén lesz a gond. Szóval nem maradhat el a busz alatt fetrengés.  Tongue Köszi Vili.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68026 Dátum: 2013 Július 28, 09:27:37 »

Először az álarcot vedd föl, utána két csavar tartja. Kihúz, kifordít, szopik. Adja magát. A többi dologgal is lesz egy kis játékod.

Megvan a diagnózis. Részlegesen szakadt a bowden, a csavaros vége tövénél. Úgy 1/3-a még tartja. Lehetne még feszíteni, de még szarabb, ha út közben valahol megadja magát. Kirámoltam a bogit, mert emlékeztem, h van egy új. Mindent találtam, csak azt nem... telefon haza, rittig ott van a garázsban... Holnap majd utánnunk küldik.
Már csak az a kérdés, hogy a pedálgépnél hogy kell bontani, hol kezdjek neki. Valakinek tapasztalat???
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68025 Dátum: 2013 Július 28, 09:24:33 »

Úgy lesz ahogy a STone mondja.
Annyival egészíteném ki, hogy ha nem csúszik a kuplung észrevehetően akkor megúsztad bowden vagy ház vagy valamelyik kulcs elbaszódásával.
Ha nem tudsz szerezni bowdent akkor ott a nagy prériben megteheti egy kerítésdrót darab is. Legyen elég erős, de még tudj bánni vele. Szívás lesz befűzni, de a semminél jobb. Vagy önindítós indulgatásokkal el lehet lenni kuplung nélkül is.
Megvan a diagnózis. Részlegesen szakadt a bowden, a csavaros vége tövénél. Úgy 1/3-a még tartja. Lehetne még feszíteni, de még szarabb, ha út közben valahol megadja magát. Kirámoltam a bogit, mert emlékeztem, h van egy új. Mindent találtam, csak azt nem... telefon haza, rittig ott van a garázsban... Holnap majd utánnunk küldik.
Már csak az a kérdés, hogy a pedálgépnél hogy kell bontani, hol kezdjek neki. Valakinek tapasztalat???
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68024 Dátum: 2013 Július 28, 09:23:56 »

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
3-4 szál tartja, és az nyúlik. El fog szakadni a bowden.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #68023 Dátum: 2013 Július 28, 09:22:42 »

Nekem pont ezt csinálta, mikor a kinyomó villa egyik szárának a hegesztése elengedett Sad  De inkább azzal kezd, amit ez előttem szólók leírtak. (pl. félig szakadt bowden)

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
1303LS
« Hozzászólás #68022 Dátum: 2013 Július 28, 09:12:46 »

Vicceskedik Egon. Az elmúlt két napban meleg motornál több alkalommal is eljátszotta, hogy kulcsos indításnál semmi nem történt, még a bendix se húzott be (nem kattant), csak a feszültségből "vett le" pár voltot. Másfél métert tolva a motor rögtön indult, majd többszöri, menet közbeni kulcsos indítás is sikeres volt. Ránézésre minden a helyén, de csak később tudok foglalkozni a kicsikével. A bendixnél vagy az indítómotornál lehet valami bibi? Szénkefe esetleg?  Huh
Sajnos majdnem minden "öreg" önindító ilyen. Segíthet, ha a behúzómágnesre menő vezetékek csatlakozásait rendbeteszed, de végleges megoldást nem fog adni. A hátsó ülés alatti csúszósarut egyenesen ki is iktathatod, forraszd össze.
A gond a mágnes belsejében van, mivel ez egy kettős tekercselésű (találóan nevezhető behúzó és megtartótekercsnek) és ebből sajnos az erősebbik mindegyiken kifekszik (a kupak alatt a szabadonálló vezeték ég el) csak a megtartó fogja indításkor húzni. EZ sajnos csak épp határesetben képes működni, tehát ha koppra fel van töltve az akksi, minden csatlakozás a lehető legtöbb áramot átengedi és az önindítóban minden a legkisebb ellenállással csúszik a helyére. Ha bármelyik tényező kicsit is gyengül, már nem fog behúzni. Keress valahol új rá való behúzómágnest, de akkor írd meg nekem is, mert vennék én is, nekem vagy 5 éve ilyen az önindítóm. Meg van még 2 ami szintén ugyanilyen.
Ezeket már egyszer jó bőven leírtam itt, csak a kereső ugyebár nem működik így kénytelen voltam újra leírni.
És ezt már valamikor tényleg szépen leírtam és ha jól emlékszem képekkel is illusztráltam, de most sem találom.
Leírni pedig nem fogom megint.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68021 Dátum: 2013 Július 28, 08:52:53 »

Vicceskedik Egon. Az elmúlt két napban meleg motornál több alkalommal is eljátszotta, hogy kulcsos indításnál semmi nem történt, még a bendix se húzott be (nem kattant), csak a feszültségből "vett le" pár voltot. Másfél métert tolva a motor rögtön indult, majd többszöri, menet közbeni kulcsos indítás is sikeres volt. Ránézésre minden a helyén, de csak később tudok foglalkozni a kicsikével. A bendixnél vagy az indítómotornál lehet valami bibi? Szénkefe esetleg?  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #68020 Dátum: 2013 Július 28, 08:38:11 »

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
Úgy lesz ahogy a STone mondja.
Annyival egészíteném ki, hogy ha nem csúszik a kuplung észrevehetően akkor megúsztad bowden vagy ház vagy valamelyik kulcs elbaszódásával.
Ha nem tudsz szerezni bowdent akkor ott a nagy prériben megteheti egy kerítésdrót darab is. Legyen elég erős, de még tudj bánni vele. Szívás lesz befűzni, de a semminél jobb. Vagy önindítós indulgatásokkal el lehet lenni kuplung nélkül is.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68019 Dátum: 2013 Július 28, 06:00:38 »

Elsősorban a bovdenre gyanakodnék (mindeképp szerezz be egy tartalékot), ha véletlenül mégsem ez, nekem csinált ilyesmit a rossz szerkezet (bár nem egyik pillanatról a másikra).
Minimális eséllyel a bovden vezetőcső valahol elengedte magát és emiatt a bovden rövidebb úton jár, mint előtte (ilyet csak mesélt valaki, aki látott már olyat, aki hallott ilyesmiről).
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #68018 Dátum: 2013 Július 28, 01:15:05 »

SOS

Segítsetek! Fel akartam dobni az idei nyaralást, és a kényelemes klímás gyors utazás helyett, a bogárral vágtunk neki a Balcsinak... Minden rendben volt, amikor a Velencei tó környékén egyszercsak az egyik kuplungolásnál nagyon felpuhult a kuplung, és csak tövig benyomva az utolsó centiken oldott valamicskét. Keszthelyig végig így jöttünk, hogy a sebességeket alig akarta venni, az egyest szinte sose...
Biztos tapasztalt már ilyet valaki! Mi a diagnózis? Kezdi megadni magát a bowden? Hogy kezdjek neki, hol és mit nézzek?
 
Válaszokat előre is köszönöm!
 
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68017 Dátum: 2013 Július 28, 01:05:45 »

15-ös Cosmic-al Smiley
10 cm-t biztosan lehetne 15"-el, kerdes, hogy enged-e annyit a gatlo (enyem max. 8 cm). Ha ennyire letekered, szokas ellenkupoltatni a tengelycsonkot, hogy az osszekotok alulrol csatlakozzanak, kulonben feszul, beleer. (Anti) bump steer kit neven tudsz rakeresni. Egy ugyes esztergalyos legyartaja, de arulnak keszen is ilyen perselyeket.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 28, 01:16:18 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #68016 Dátum: 2013 Július 27, 23:30:47 »

Milyen kerékkel? Nálam ez:
https://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4


15-ös Cosmic-al Smiley

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68015 Dátum: 2013 Július 27, 22:28:02 »

Továbbra is szopok az elektromossággal...
Volt hogy az önindító néha nem tekert. Kattanás volt, de nem mozdult az önindító. Általában melegen, hosszú út után. Aztán hogy néha kigyulladt a töltésjelző, néha elaludt...
Nomost az önindítót kiszedtem, elvittem olyanhoz aki ért hozzá. Visszakaptam hogy teljesen jó. Ez alatt az egy hét alatt az akksi a kocsiban saru nélkül állt és egyértelműen lemerült. Mivel az önindító visszaszerelését követően erőtlenül tekert, majd egyáltalán nem. Másik akkuval rögtön indult. Feltöltve az enyém is. Gondoltam a haldokló akkuvolt a hiba forrása. Vettem hát új akksit, faszán indul, de ismét ég a töltésjelző.... 13.7V-ot mérek....

Valahol letestelne vagy fesszab szar?
Holnap leszedem a dinamót, megnézem a szénkeféket, de nyakamat rá az is jó lesz... Kurvaannyát az elektromosságnak, továbbra is rühellem...

Használható ötleteket elfogadok.... Egy gyújtáskapcsoló szétszedésen is már túlvagyok....
Lehet szakadt vezeték a visszajelző felé,valamelyik dioda hibás,ha olcsó a műszered,beleméri a váltóáramú komponenst is,ha a mágnes nem húz be csak hidegen vagy melegen,akkor az ülés alatti saru s a többi és a többi.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #68014 Dátum: 2013 Július 27, 21:55:57 »

Továbbra is szopok az elektromossággal...
Volt hogy az önindító néha nem tekert. Kattanás volt, de nem mozdult az önindító. Általában melegen, hosszú út után. Aztán hogy néha kigyulladt a töltésjelző, néha elaludt...
Nomost az önindítót kiszedtem, elvittem olyanhoz aki ért hozzá. Visszakaptam hogy teljesen jó. Ez alatt az egy hét alatt az akksi a kocsiban saru nélkül állt és egyértelműen lemerült. Mivel az önindító visszaszerelését követően erőtlenül tekert, majd egyáltalán nem. Másik akkuval rögtön indult. Feltöltve az enyém is. Gondoltam a haldokló akkuvolt a hiba forrása. Vettem hát új akksit, faszán indul, de ismét ég a töltésjelző.... 13.7V-ot mérek....

Valahol letestelne vagy fesszab szar?
Holnap leszedem a dinamót, megnézem a szénkeféket, de nyakamat rá az is jó lesz... Kurvaannyát az elektromosságnak, továbbra is rühellem...

Használható ötleteket elfogadok.... Egy gyújtáskapcsoló szétszedésen is már túlvagyok....
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 27, 22:04:18 írta tazoli49 »
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68013 Dátum: 2013 Július 27, 18:30:57 »

Az is még ott van a  Zolinál?  Grin
Ha az még a KIZS  t2-es busza,abból én vettem meg az AD-s motort akkor.A szakember vizes motort fabrikált volna bele,de akkor volt ott huszadszor.Ebből a motorból is kilopott mindent,amit lehetett.Szarabbul ment mint az AR-es Szepes által felújított.Mikor hazahoztam,kézzel le tudtam csavarozni az olajpumpa fedelét.Simán volt a fedél és a fogaskerekek között 3 tized.Fél évet szívtam az olajnyomással,mert az "akkor nyitok ki amikor kedvem van így is leszophattok és röhögve megélek belőletek"ember kétszer is rossz fogaskerék párt sózott rám.Fémmegmunkálásba kellet kezdenem,holott nem születtem kohásznak.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Július 27, 18:32:51 írta Funk »
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #68012 Dátum: 2013 Július 27, 16:36:48 »

Napsugarast!

visszakerestem a hozzászólásait, az alapján szerintem 2007-ben vihette be az autót felújításra, akkor még csak 6 éve készül, az nem is olyan vészes...  Grin

Márciusban(?) találkoztam a sráccal ott, a Bogaránál. Akkor még nagy volt az elszántság. Aztán lehet, hogy az élet másképp alakult...


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.193 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.