www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 21:40:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14799742 alkalommal)
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62931 Dátum: 2012 Július 16, 21:46:56 »

eléggé olyan, mintha nem lenne elég fesz az akksiban. bár ha 5 perc eltéréssel még indult, akkor az nem valószínű
kicseréltem az aksit még délután semmi változás ,most meg indul Roll Eyes ez meg mi?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62930 Dátum: 2012 Július 16, 21:24:38 »

Köszi
És 1.3nál mekkora a hengerátmérő?

Annyit tudok, a blokk oldalon a külső ugyanannyi.  A furat 77/85,5.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #62929 Dátum: 2012 Július 16, 20:52:24 »

Nagy biztonsaggal sehogy.
Köszi
És 1.3nál mekkora a hengerátmérő?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #62928 Dátum: 2012 Július 16, 20:33:09 »

Kívűlről hogytudom eldönteni egy motorról, hogy 1.3 vagy 1.6?
köszi
Nagy biztonsaggal sehogy.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #62927 Dátum: 2012 Július 16, 19:21:08 »

Kívűlről hogytudom eldönteni egy motorról, hogy 1.3 vagy 1.6?
köszi
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62926 Dátum: 2012 Július 16, 19:17:33 »

eléggé olyan, mintha nem lenne elég fesz az akksiban. bár ha 5 perc eltéréssel még indult, akkor az nem valószínű
A kontakt egy pillanat alatt el tud menni.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #62925 Dátum: 2012 Július 16, 19:11:26 »

ezen  csak egyszerüen elhalványonik a lámpa semmi hang nem hallható, de 5 percel előtte még indult Huh
eléggé olyan, mintha nem lenne elég fesz az akksiban. bár ha 5 perc eltéréssel még indult, akkor az nem valószínű

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62924 Dátum: 2012 Július 16, 19:08:18 »

Testkábel, meg ilyenek, vagy a behúzómágnesben (indítómotor) nem jól zárnak az érintkezők, de ilyenkor kattannia kell azért. Ha nem is kattan, akkor akksisaruk, testkábel megpucol, esetleg a csúszósaru a fent említett mágnesen.
ezen  csak egyszerüen elhalványonik a lámpa semmi hang nem hallható, de 5 percel előtte még indult Huh

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62923 Dátum: 2012 Július 16, 18:52:06 »

Üdv mindenkinek a gyujtáskapcsom a gyujtás ráadás után tovább fordítva  a töltésjelző lámpa elhalványodik és nem indít a kábeleket leszedve és összezárva ugyanaz csak szikrázik mintha zárlatos lenne első körben mit nézzek  meg?
Testkábel, meg ilyenek, vagy a behúzómágnesben (indítómotor) nem jól zárnak az érintkezők, de ilyenkor kattannia kell azért. Ha nem is kattan, akkor akksisaruk, testkábel megpucol, esetleg a csúszósaru a fent említett mágnesen.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 16, 18:53:54 írta Zoli »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #62922 Dátum: 2012 Július 16, 18:41:54 »

Sziasztok!

Nagy műtét fékbowdent cserélni vagy csak ordenáré szopás vagy egyik se megy mint a zsírozott villám ?
Különben, ha mégis cserés, nem nagy dolog. A legnehezebb része a bowden alján a rugót határoló alátét helyre illesztése, de egy csőrös fogóval az is megoldható...

Bácsi Győző
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62921 Dátum: 2012 Július 16, 18:33:01 »

Üdv mindenkinek a gyujtáskapcsom a gyujtás ráadás után tovább fordítva  a töltésjelző lámpa elhalványodik és nem indít a kábeleket leszedve és összezárva ugyanaz csak szikrázik mintha zárlatos lenne első körben mit nézzek  meg?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62920 Dátum: 2012 Július 16, 14:55:25 »

meg van nyúlva és nem tudom a kéziféket beállítani
A fékdobott kell megmérned elsőnek, mert a betét lehet vastag is ami félrevezető. Meg kell nézni, hogy a kézifék kötél alphelyzetben van e. Ezt a leszerelt fékdobnál lehet látni. A betéteket utánna kell állítani, és érdemes megnézni a kézifék karját a fékbetétnél, mert a csapszeg kopásából adódó lógás akár 5 milimétert is hozzáad a nyúláshoz. Akár másfél centi is lehet minden kis holtjáték megszüntetése. Ezek után, ha minden oké és a hiba még mindig fent áll, akkor lehet kézifék kötelet cserélni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #62919 Dátum: 2012 Július 16, 14:39:12 »

meg van nyúlva és nem tudom a kéziféket beállítani
Hoppá. Nem kopott a fékdobod és/vagy a fékpofák?

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #62918 Dátum: 2012 Július 16, 13:07:12 »

Miért akarod kicserélni a régit?
meg van nyúlva és nem tudom a kéziféket beállítani
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62917 Dátum: 2012 Július 16, 12:31:05 »

Sziasztok!

Nagy műtét fékbowdent cserélni vagy csak ordenáré szopás vagy egyik se megy mint a zsírozott villám ?
Miért akarod kicserélni a régit?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #62916 Dátum: 2012 Július 16, 11:07:06 »

Sziasztok!

Nagy műtét fékbowdent cserélni vagy csak ordenáré szopás vagy egyik se megy mint a zsírozott villám ?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 16, 11:09:20 írta Chabeetle »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #62915 Dátum: 2012 Július 16, 07:55:25 »

Utoljára ( 10 éve) a Népliget hátamögött egy önindító felújítónál vettem a bogárhoz mágnest. Gyári számot kértek az önindító oldaláról és pár nap múlva mehettem érte.

A megnyugtató végleges megoldás az új behúzómágnes, nem tudom melyik kompatibilis, lehet-e kapni és mennyi. Ha van infó azt én is kérném.
Vagy olyan tekercselőt keresni aki tudja, hogy miről van szó és nem csak sima motorokat tud tekerni. Ja és nem 5-6ezret akar elkérni a műveletért. Ilyen infót is kérek, ha van valakinek.
1303LS
« Hozzászólás #62914 Dátum: 2012 Július 15, 08:54:29 »

ráadásul ma reggel óta nem indítózik. mikor egy hete leállítottam, még nem volt semmi gond. el sem halványul. mintha lenne egy kattanás de nem csinál semmit. világítás jó. Akksin megmozgattam a vezetékeket, amennyire tudtam oldalról aláfeküdve az önindítón is megmozgattam őket, meg meg is ütögettem, de nem segített. tolásra egyből indul, mentem is vele aztán vagy 40 km-t, de utána is dettó. gondolom a kormánykapcsoló döglött meg :-( majd megpróbálok a vezetékekkel indítózni, de arra ma nem volt idő
Az egyik lehetséges hibaforrás amit GAS is említ. De esélyesebb, hogy a behúzómágnes halt be.
Ezek az öreg mágnesek MIND ilyenek már, akárki akármit mond.
Felépítésük olyan, hogy két tekercs van egybetekerve, 3pont kivezetéssel amiből 2 közösítve van a kis csúszkasarus kivezetésre a bakeliten kívülre.
Egyik a "behúzómágnes" a másik a "megtartómágnes".
Amikor a bendix még kint van és indítunk, akkor mindkettő működik és NAGYerővel behúz, amikor az indítómotor rézpapucsai összeérnek és teker az indítómotor, akkor a "behúzómágnes" testpontja "+"-ra kerül így az a tekercs már nem húz, csak a gyengébb "megtartómágnes" tartja bent a bendixet.
Ha leforrasztasz egy mágnes bakelitfedelét, akkor láthatod, hogy MINDEGYIKben a közösített szálak közül az egyik ott bent el van égve. Vagy a sokéves korrózió, vagy simán a terhelés elvékonyítja. Állítólag az újabb (kistestű) önindítók már jobbak. Vagy más a tekercs anyaga, vagy vastagabb a kivezetett szál, vagy jobb a lakk rajta, nem tudom.
Alap esetben amíg a mágnes megkapja a 12Vból a nagy részét addig semmi gond nincs, simán behúz csak magában a "megtartómágnes" is, azonban ha valahol kontakthiba miatt elvész egy kicsike a 12Vból akkor jönnek ezek a kattogós nemindulós hibák.
Jó teszt lehet egy lemerült akksi. Ha produkált olyat az autó mostanában, hogy indítózáskor behúz, de LASSAN pörget, mert gyenge az akksi és kizárhatjuk a perselyszorulást, vagy egyéb mechanikai szorulást, akkor biztosan jó a behúzómágnes, mert alacsony fesszel is behúz, tehát működik mindkét kör.
A megnyugtató végleges megoldás az új behúzómágnes, nem tudom melyik kompatibilis, lehet-e kapni és mennyi. Ha van infó azt én is kérném.
Vagy olyan tekercselőt keresni aki tudja, hogy miről van szó és nem csak sima motorokat tud tekerni. Ja és nem 5-6ezret akar elkérni a műveletért. Ilyen infót is kérek, ha van valakinek.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 15, 08:56:25 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #62913 Dátum: 2012 Július 15, 08:39:41 »

Sajnos én sem tudok szerezni, gyártatnom kell:
http://vwparts.aircooled.net/Transmission-to-Chassis-Ground-Strap-All-Type-1-p/111-971-237a-111-237a.htm
Utángyártott:
<beszúrt kép törölve>
Gyári (57-es kocsi):
<beszúrt kép törölve>
Mielőtt 117 pánikba esne ilyen csak az elavult, semmiresemjó, jártányi erővel sem bíró kocsikon van.  Grin Grin Grin by, Stunt.  Grin
A modern, komoly kocsikon az "Y" váznyúlvány menetirány szerinti bal ágának tetején van egy 8-as menet felhegesztve. Picit előrébb mint ahol a benzincső bukkan elő. A váltón pedig valahol a kihajtás fedél egyik csavarján csatlakozik. Asszem.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62912 Dátum: 2012 Július 15, 06:04:46 »

Sajnos én sem tudok szerezni, gyártatnom kell:
http://vwparts.aircooled.net/Transmission-to-Chassis-Ground-Strap-All-Type-1-p/111-971-237a-111-237a.htm
Utángyártott:

Gyári (57-es kocsi):

ok, megnézem.


jut eszembe: hol  van az a vastag testfonat a váltó és a kasztni között, amit Stone keresett nemrég? csak aknából látszik? melyik oldalon van? a váltó melyik részén van?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62911 Dátum: 2012 Július 14, 23:39:23 »

....vagy a hátsó ülés alatt, a baloldalt van egy kötés a kábelen ami az önindítóra megy az szokott néha kontakt-hibázni
ok, megnézem.


jut eszembe: hol  van az a vastag testfonat a váltó és a kasztni között, amit Stone keresett nemrég? csak aknából látszik? melyik oldalon van? a váltó melyik részén van?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62910 Dátum: 2012 Július 14, 22:23:21 »

ráadásul ma reggel óta nem indítózik. mikor egy hete leállítottam, még nem volt semmi gond. el sem halványul. mintha lenne egy kattanás de nem csinál semmit. világítás jó. Akksin megmozgattam a vezetékeket, amennyire tudtam oldalról aláfeküdve az önindítón is megmozgattam őket, meg meg is ütögettem, de nem segített. tolásra egyből indul, mentem is vele aztán vagy 40 km-t, de utána is dettó. gondolom a kormánykapcsoló döglött meg :-( majd megpróbálok a vezetékekkel indítózni, de arra ma nem volt idő
....vagy a hátsó ülés alatt, a baloldalt van egy kötés a kábelen ami az önindítóra megy az szokott néha kontakt-hibázni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62909 Dátum: 2012 Július 14, 22:10:07 »

ráadásul ma reggel óta nem indítózik. mikor egy hete leállítottam, még nem volt semmi gond. el sem halványul. mintha lenne egy kattanás de nem csinál semmit. világítás jó. Akksin megmozgattam a vezetékeket, amennyire tudtam oldalról aláfeküdve az önindítón is megmozgattam őket, meg meg is ütögettem, de nem segített. tolásra egyből indul, mentem is vele aztán vagy 40 km-t, de utána is dettó. gondolom a kormánykapcsoló döglött meg :-( majd megpróbálok a vezetékekkel indítózni, de arra ma nem volt idő
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62908 Dátum: 2012 Július 14, 22:05:04 »

Arra van valakinek tippje, hogy mitől indexel jobbra gyorsabban a kocsi mint balra? nem kétszer olyan gyorsan, de már többször hittem, hogy biztos kiégett, és mégsem. villog mindkét oldalon mindkettő, csak nem egyforma sebességgel..
nem cseréltem izzót, és nem hiszem hogy régebben is ilyen volt.. szóval nem értem
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #62907 Dátum: 2012 Július 14, 10:26:43 »

Tegnap komolyabban beleástam magam a reflektor vadászatba.
Valaki árulja már el nekem hogy működik a fényváltó relé, illetve a kapcsoló...?! A kapcsoló honnan vesz áramot melyet zár, mikor magad felé húzod a kart? A műszerfalon lévő világítás kapcsolótól? Relétől?
Relét már régen cseréltem, tegnap pedig arra jutottam hogy nincs delej a kar azon részén mely a fényváltásért lenne felelős... Viszont a kapcsoló és vezetékei jók, mivel ha bekötöm a fényváltást indexre, akkor működik. Tehát valahol a kapcsoló előtt nincs test, vagy pozitív...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 14, 10:30:37 írta tazoli49 »
1303LS
« Hozzászólás #62906 Dátum: 2012 Július 14, 08:28:31 »

<beszúrt kép törölve>

Ez a gyári küszöb merevítés a kabrióhoz ? (Reinforcement Rail Assembly néven fut)
Igen
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62905 Dátum: 2012 Július 14, 02:16:48 »



Ez a gyári küszöb merevítés a kabrióhoz ? (Reinforcement Rail Assembly néven fut)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #62904 Dátum: 2012 Július 13, 21:08:33 »


...aztán elmész a porfestőhöz, bemondod a kódodat, de az pont nem lesz neki, de tud egy hasonlót... LOL.
Aki bármit porfestet autón az leszarja színkódot
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62903 Dátum: 2012 Július 12, 20:11:29 »


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62902 Dátum: 2012 Július 12, 20:04:51 »

Köszönöm szépen az építő kritikát, legközelebb majd rád gondolok ha segíteni akarok...

Nem besértődni kell, mint egy tini lányka, hanem megindokolni az értelmét a hasonló színkódok keresésének.
Vagy az nem sikerül?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62901 Dátum: 2012 Július 12, 18:39:59 »


...aztán elmész a porfestőhöz, bemondod a kódodat, de az pont nem lesz neki, de tud egy hasonlót... LOL.

Köszönöm szépen az építő kritikát, legközelebb majd rád gondolok ha segíteni akarok...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62900 Dátum: 2012 Július 12, 18:25:49 »


Soha nem értettem ezt a felni színkód mizériát.

Most van egy kódod, ami nem az, hanem hasonló. Ezzel az erővel még lehetne 5 másik kódod is, ami szintúgy nem az, de hasonló. Valaki ezt most úgy ítélte meg, hogy majdnem olyan. A másik háromszáz meg másik kódokat fog megítélni így. Érdemes ezzel kapcsolatban nyomozni meg írogatni?
Csak kérdezem...


...aztán elmész a porfestőhöz, bemondod a kódodat, de az pont nem lesz neki, de tud egy hasonlót... LOL.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62899 Dátum: 2012 Július 12, 18:24:51 »

Szép sorban megválaszolgatom a feltett kérdéseimet.

A SprintStar felnik színkódjához (ezt nem találtam akkor valamiért):
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=490096&highlight=sprint+color+colour

LA7W = Reflex silver 
Persze nem ez az eredeti kódja, de elég közel áll hozzá, olyanok szerint akik mindkettőt látták már. Valamint egyszerű fekete, ezen nem agyaltam én sem sokat.

<beszúrt kép törölve>


Soha nem értettem ezt a felni színkód mizériát.

Most van egy kódod, ami nem az, hanem hasonló. Ezzel az erővel még lehetne 5 másik kódod is, ami szintúgy nem az, de hasonló. Valaki ezt most úgy ítélte meg, hogy majdnem olyan. A másik háromszáz meg másik kódokat fog megítélni így. Érdemes ezzel kapcsolatban nyomozni meg írogatni?
Csak kérdezem...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62898 Dátum: 2012 Július 12, 17:57:26 »

Többen vannak akik már újítottak fel Sprint Start, milyen ezüst vagy szürke festéket használtatok? A samba fórumán van pár thread erről de semmi konkrét csak a szemre meg kb és társaik, porfestetni szeretném majd feketével kifesteni, ehhez kellene valami kiindulópont. Kösz.

Szép sorban megválaszolgatom a feltett kérdéseimet.

A SprintStar felnik színkódjához (ezt nem találtam akkor valamiért):
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=490096&highlight=sprint+color+colour

LA7W = Reflex silver 
Persze nem ez az eredeti kódja, de elég közel áll hozzá, olyanok szerint akik mindkettőt látták már. Valamint egyszerű fekete, ezen nem agyaltam én sem sokat.


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62897 Dátum: 2012 Július 10, 22:10:23 »

Már meg van 2x ellenőriztem.
Arra gondolok, hogy lehet a vezérlést elrakta aki összeszerelte de nincs kedven szétszedni..........
Ezt egy dróttal is ellenőrizheted. Bedugod a gyertya helyén, és a felső holtpont elött öt fokkal adja a szikrát. Szét ne szedd.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62896 Dátum: 2012 Július 10, 22:05:14 »

Nyitva vannak a kipuf szelepek azért durrog. Működni működik csak durrog és egy idő után károsodnak a szelepek.  Undecided
Nem úszod meg.
Érzem, nem úszom meg a szétszerelést.....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62895 Dátum: 2012 Július 10, 22:01:06 »

Szerintem csak másképp fog állni a vákumdob.
Igen, át kellett fordítani az elosztón a meghajtó kereket, hogy elférjen a vákum dob

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #62894 Dátum: 2012 Július 10, 22:00:58 »

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
Nyitva vannak a kipuf szelepek azért durrog. Működni működik csak durrog és egy idő után károsodnak a szelepek.  Undecided

Már meg van 2x ellenőriztem.
Arra gondolok, hogy lehet a vezérlést elrakta aki összeszerelte de nincs kedven szétszedni..........
Nem úszod meg.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62893 Dátum: 2012 Július 10, 21:59:01 »

A szelepek nem zárnak azért durrog. Álítsd be mind. Gyertya hiba is lehet.
Már meg van 2x ellenőriztem.
Arra gondolok, hogy lehet a vezérlést elrakta aki összeszerelte de nincs kedven szétszedni..........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62892 Dátum: 2012 Július 10, 21:51:29 »

Üdv!
Elakadtam.
Élere keltek egy régóta alvó bogarat, kapott új olajat, új gyertyákat, felújított elosztót jól beállítva, szelephézag beállítva, karbi kipucc beállít nem műszerrel de 2.5 fordulat a keverék állítón és kb 800-as alapjárat.
pöcre, könnyen indul hidegen-melegen, felújított motor, F blokkba 1.5 hengerek és új 040-es hengerfejek( a gyújtáselostó meghajtó tengelyét elrakták 1-2 foggal)
Miért durrog a bogár?Ha gázt adok olyan hangja van mintha utógyújtása lenne és 1-2-t a kipufba durran. Először lyukas volt a kipuff, azért is durrogott ,kapott újszerű kipuff+ jó hőcserélő párost, jobb lett de még durrog, már akkora előgyújtást raktam, hogy nehezebben indul de még mindig durrog, kicsit be melegszik és elhagyja, vagy inkább karbi gond, ha már egyszer felpörgött utána nem csinálja
Holnap felpróbálok egy másik karbit, jobb ötletem nincs

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
Szerintem csak másképp fog állni a vákumdob.
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.