www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 12:27:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14792142 alkalommal)
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68291 Dátum: 2013 Augusztus 17, 06:45:28 »

Köszönöm. Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #68290 Dátum: 2013 Augusztus 16, 23:56:35 »

75 hetedik havi 1.2 D motor, kicsi v nagy olaj furatos?
Köszönöm a válaszokat.
Igen,az már nagy.

1972/08-tól,D1-es motorkód,kompressziónövelt púpos dugós.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68289 Dátum: 2013 Augusztus 16, 21:34:08 »

A hengereket és hengerfejeket lefogató tőcsavarokra (pálcákra) gondolok. Arra kell rápattannia a lemeznek. Ki vannak alakítva rajta a helyek. Azokon a tőcsavarokon tuti nem 19-es kulcsnyílású anyák vannak.
Szerintem a tuning csöveknél is el kell férniük. Nekem az oxyboxeren a WBX nagyobb átmérőjű csövei vannak és rendesen szellős a typ3 lemez és a csövek között. Sok esetben a gyári lemezeken is sokat kell hajlítgatni, igazgatni, hogy jó legyen, de ha jó, akkor olyan szépen, határozottan kattanik be a helyére a lemez... Viszont ha M8 tőcsavarhoz gyártott lemezt próbálsz az M10-re ráerőltetni, akkor az csúnyán feszül, púposodik. Vagy ha nem a megfelelő bordák közé van betolva a lemez.

19-es kulcs megy rá az anyákra, szerintem M10-es.
Szerintem a lemez nem pattan be sehova, csak úgy van. Kézzel egyszerűen le tudom venni, bár ez kevésbé mozgott, mint a másik oldal.
Ha rendesen a helyére menne, akkor nem kellene faragni? Tuti, hogy el kellene férnie ennek a tyuning harmonikacsőnek?


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68288 Dátum: 2013 Augusztus 16, 21:03:15 »

19-es kulcs megy rá az anyákra, szerintem M10-es.
Szerintem a lemez nem pattan be sehova, csak úgy van. Kézzel egyszerűen le tudom venni, bár ez kevésbé mozgott, mint a másik oldal.
Ha rendesen a helyére menne, akkor nem kellene faragni? Tuti, hogy el kellene férnie ennek a tyuning harmonikacsőnek?

M10-es a blokkod? M10-es csavaroknak van kivágva a typ3 lemez vagy M8-nak? Nem feszül be a bordák közé, lazán bepattan a tőcsavarokra?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68287 Dátum: 2013 Augusztus 16, 20:58:17 »

Alsó lemez az kell. (Ha nem a typ3 akkor a typ1: https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2226/hoterelo-lemez-m8-%28hengerek-koze%29 ) Azt kell megnézni, hogy miért érhet hozzá a csövekhez. Eléri a csöveket? M10-es a blokkod? M10-es csavaroknak van kivágva a typ3 lemez vagy M8-nak? Nem feszül be a bordák közé, lazán bepattan a tőcsavarokra?

Fasza, akkor szedhetem szét megint. :-(


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68286 Dátum: 2013 Augusztus 16, 20:47:10 »

Fasza, akkor szedhetem szét megint. :-(

De a légterelőt visszateszed nem? Vagy raksz helyette typ1 légterelőt a csövek fölé? Mert valamelyik kell a 2 közül!

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68285 Dátum: 2013 Augusztus 16, 18:43:15 »

Az már szerintem nagy.

Akkor bîrja a reszelést.Smiley

VW 1200.1963.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68284 Dátum: 2013 Augusztus 16, 18:41:06 »

Az már szerintem nagy.

75 hetedik havi 1.2 D motor, kicsi v nagy olaj furatos?
Köszönöm a válaszokat.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68283 Dátum: 2013 Augusztus 16, 18:39:59 »

De a légterelőt visszateszed nem? Vagy raksz helyette typ1 légterelőt a csövek fölé? Mert valamelyik kell a 2 közül!

Kicseréltem a másik oldalon a csöveket, a typ3 légterelőt kivettem. Holnap megyek többet a kocsival, ha nem csöpög egyáltalán, kiveszem a másik oldalról is (bár most ott is jónak tűnik).

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68282 Dátum: 2013 Augusztus 16, 17:28:30 »

Kicseréltem a másik oldalon a csöveket, a typ3 légterelőt kivettem. Holnap megyek többet a kocsival, ha nem csöpög egyáltalán, kiveszem a másik oldalról is (bár most ott is jónak tűnik).
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68281 Dátum: 2013 Augusztus 16, 15:50:29 »

75 hetedik havi 1.2 D motor, kicsi v nagy olaj furatos?
Köszönöm a válaszokat.

VW 1200.1963.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68280 Dátum: 2013 Augusztus 16, 12:37:56 »

Valaki dobna egy képet a hátsó ülés alatti sarkokról, hogy hogy kell kinéznie? A hátsó torzió házon van két zsákfurat, gondolom oda is kéne csavar a kaszninak, de az enyémben nem volt.
Az csak a kabrióknál játszik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68279 Dátum: 2013 Augusztus 16, 12:22:40 »

Csak ha sokat álltál, mert menet közben általában a hátsó ablak sem vizes. A kereszteződésnél / lámpánál bejutó víz pedig válóban elpárológ a meleg motorról.

az már éri??? Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68278 Dátum: 2013 Augusztus 16, 11:42:51 »

Valaki dobna egy képet a hátsó ülés alatti sarkokról, hogy hogy kell kinéznie? A hátsó torzió házon van két zsákfurat, gondolom oda is kéne csavar a kaszninak, de az enyémben nem volt.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68277 Dátum: 2013 Augusztus 16, 11:00:34 »

az már éri??? Wink
Nem, meleg motorról azonnal elpárolog. Enyém viszont rideg tartásban van és nem szokott még 3 hengerezni se. Igaz elektromos rendszer rendben és a gyertyapipák és kábelek is NGK-k.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #68276 Dátum: 2013 Augusztus 16, 10:39:25 »

Nekem azért nagyobb esők után elég sokszor szokott 3hengerezni pár percig. Mondjuk én napiban használom és kint áll az esőn.
A Tied mikor látott utoljára esőt, mondjuk egy teljes éjszakán keresztül?  Grin

Nos, teljes éjszakán keresztül talán valóban nem nagyon, mert van szerencsére garázsom, de jöttem haza vele mondjuk Tiszaörstől Tatabányáig, felhőszakadásban... az már éri??? Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #68275 Dátum: 2013 Augusztus 16, 09:16:14 »

Így van!! Wink
Eddig egyetlenegyszer volt gondom, hogy víz miatt nem indult el elsőre, mikor nagynyomású mosóval mostam le a motorteret.. de asszem ez esetben érthető, hogy víz került az elosztóba... kis levegős kifúvatás után no problem volt... Grin
Nekem azért nagyobb esők után elég sokszor szokott 3hengerezni pár percig. Mondjuk én napiban használom és kint áll az esőn.
A Tied mikor látott utoljára esőt, mondjuk egy teljes éjszakán keresztül?  Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68274 Dátum: 2013 Augusztus 16, 08:41:08 »

Így van!! Wink
Eddig egyetlenegyszer volt gondom, hogy víz miatt nem indult el elsőre, mikor nagynyomású mosóval mostam le a motorteret.. de asszem ez esetben érthető, hogy víz került az elosztóba... kis levegős kifúvatás után no problem volt... Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #68273 Dátum: 2013 Augusztus 16, 06:59:55 »

De, de nem számít. Simán indul.

Így van!! Wink
Eddig egyetlenegyszer volt gondom, hogy víz miatt nem indult el elsőre, mikor nagynyomású mosóval mostam le a motorteret.. de asszem ez esetben érthető, hogy víz került az elosztóba... kis levegős kifúvatás után no problem volt... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68272 Dátum: 2013 Augusztus 16, 05:27:17 »

Nekem a 4 rácsoson álláskor befolyt a víz. Amellett, hogy kicsit korrodálni kezdett ez-az, még plus hibalehetőség is lehet (mondjuk a mai új nem megfelelően záró gyújtáspipák mellett befolyik a víz az elosztófedél csatlakozójába). Mivel nekem nem tetszik a műanyag szpojler, kapott egy belső vízelvezetőt. Az 1776 jól el van így is, bár nekem van plusz szellőzés a rendszám alatt.

Menet közben esélyes, hogy nem sok kerül bele, de ha kint állsz és egy nagy zuhé van? Akkor sem kap a motor vizet?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68271 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:46:38 »

Menet közben esélyes, hogy nem sok kerül bele, de ha kint állsz és egy nagy zuhé van? Akkor sem kap a motor vizet?
De, de nem számít. Simán indul.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68270 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:21:01 »

Nekem is 4 rácsos van és mentem már nem egyszer szakadó esöben, de semmi gond nem volt belöle... Wink

Menet közben esélyes, hogy nem sok kerül bele, de ha kint állsz és egy nagy zuhé van? Akkor sem kap a motor vizet?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68269 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:17:49 »

Ezt nem tudom, nekem volt gyári állapotú 1302 S-em, de az 72-es volt, már 4 rácsos tetővel, K-kormánnyal.
Nekem is furcsa volt, hogy miért nincs az enyémen, először azt gondoltam, biztos kibuherálták belőle. Aztán végigtúrtam a képtáramat - amiben főleg külföldi eredeti bogarak képeit gyűjtöm - és ahány eredeti 1302S-t találtam, egyiknek sem volt vízelvezetője.

Pl. ezen sincs:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-k%C3%A4fer-1302-s-automatik-1-hand-top-ebersbach-fils/181629974.html?lang=de&pageNumber=17&__lp=18&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1970-01-01&maxFirstRegistrationDate=1975-12-31&negativeFeatures=EXPORT

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68268 Dátum: 2013 Augusztus 15, 23:01:11 »

Gyári 1.6-on (1302S) nincs.
Ezt nem tudom, nekem volt gyári állapotú 1302 S-em, de az 72-es volt, már 4 rácsos tetővel, K-kormánnyal.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68267 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:52:18 »

A kétrácsosokhoz volt belső vízelvezető lemez, a későbbi, 4 rácsosokhoz nem készült, helyette külső, fekete műanyag "spoiler" volt rendelhető, ma is kapható.
Gyári 1.6-on (1302S) nincs.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68266 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:44:27 »

A kétrácsosokhoz volt belső vízelvezető lemez, a későbbi, 4 rácsosokhoz nem készült, helyette külső, fekete műanyag "spoiler" volt rendelhető, ma is kapható.
Itt az igazság.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68265 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:04:32 »

A kétrácsosokhoz volt belső vízelvezető lemez, a későbbi, 4 rácsosokhoz nem készült, helyette külső, fekete műanyag "spoiler" volt rendelhető, ma is kapható.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68264 Dátum: 2013 Augusztus 15, 22:01:29 »

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?
Az 1.3 motorral szerelt '71-eseknél van vízelvezető, de az 1.6 '71-nél nincs. Gondolom a nagyobb motor  jobb hűtése miatt hagyhatták el.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #68263 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:24:12 »

de eredetileg kellett lennie gondolom, ha már a kétrácsoson van, akkor a négyrácsosról sem spórolták ki....özönvízszerű esőnél gondolom kaphatja a motor rendesen a vizet, amin nincs elvezető.

Nekem is 4 rácsos van és mentem már nem egyszer szakadó esöben, de semmi gond nem volt belöle... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68262 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:18:21 »

nekem nincs vizelvezető belül...és 4 rácsos..... Tongue

de eredetileg kellett lennie gondolom, ha már a kétrácsoson van, akkor a négyrácsosról sem spórolták ki....özönvízszerű esőnél gondolom kaphatja a motor rendesen a vizet, amin nincs elvezető.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68261 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:05:23 »

Amit én néztem (amin csak két rács van, nem négy), ott full takarta a rácsokat az a lemez, ott nem tudom, hogy a levegő mennyire tud a motorhoz bejutni...
nekem nincs vizelvezető belül...és 4 rácsos..... Tongue

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68260 Dátum: 2013 Augusztus 15, 21:02:31 »

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68259 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:42:09 »

Csak van benne fantázia, ha annak idején a konstruktőrök kitalálták/beépítették. Amúgy meg van ott hely bőven a levegőnek, nem telibe van belemezelve a rács belső oldala, csak éppen annyira, hogy a vizet elvezesse.

Amit én néztem (amin csak két rács van, nem négy), ott full takarta a rácsokat az a lemez, ott nem tudom, hogy a levegő mennyire tud a motorhoz bejutni...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68258 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:39:09 »

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?
Csak van benne fantázia, ha annak idején a konstruktőrök kitalálták/beépítették. Amúgy meg van ott hely bőven a levegőnek, nem telibe van belemezelve a rács belső oldala, csak éppen annyira, hogy a vizet elvezesse.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #68257 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:35:51 »

Az volna a tiszteletteljes kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy a bogarakon a rácsos motorháztető belső oldalán lévő vízelvezető terelőlemez be van-e csövezve a motortérfedél aljáig? Gondolom, valaminek kellene lenni a lemez két széle közelében lévő furatokban, mert így nem sok értelmét látom a lemezelésnek, mivel a furatokon akadálytalanul ömlik be a víz a motortérbe.  Huh Egy jó fotó is segíthet. Köszönöm.

Én arra volnék kíváncsi, hogy mi értelme volt a rácsoknak a motorháztetőn, ha alatta van az a vízelvezető lemez? Ugye egyik indok, hogy a motor így több levegőhöz jut, mert több levegőt tud beszívni, na de ha ott a lemez, akkor kb annyi értelme van, mint annak, amin nincsenek rácsok....vagy egyszerűen ez csak dizájn volt? Kellett valami látványosat változtatni és kitalálták a rácsokat?

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68256 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:16:34 »

Igen, be van. Addig a részig, hogy lenyúljon a két oldalsó gumi alá, mert a vízszintes részen az is szünetes.
Köszi, valahogy így gondoltam én is. A motortérfedél peremének alján meg a kis furatokon már nyugodtan távozhat a csapadék. Akkor holnap megyek csövezni.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
1303LS
« Hozzászólás #68255 Dátum: 2013 Augusztus 15, 20:01:24 »

Az volna a tiszteletteljes kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy a bogarakon a rácsos motorháztető belső oldalán lévő vízelvezető terelőlemez be van-e csövezve a motortérfedél aljáig? Gondolom, valaminek kellene lenni a lemez két széle közelében lévő furatokban, mert így nem sok értelmét látom a lemezelésnek, mivel a furatokon akadálytalanul ömlik be a víz a motortérbe.  Huh Egy jó fotó is segíthet. Köszönöm.
Igen, be van. Addig a részig, hogy lenyúljon a két oldalsó gumi alá, mert a vízszintes részen az is szünetes.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #68254 Dátum: 2013 Augusztus 15, 19:54:08 »

Az volna a tiszteletteljes kérdésem a hozzáértőkhöz, hogy a bogarakon a rácsos motorháztető belső oldalán lévő vízelvezető terelőlemez be van-e csövezve a motortérfedél aljáig? Gondolom, valaminek kellene lenni a lemez két széle közelében lévő furatokban, mert így nem sok értelmét látom a lemezelésnek, mivel a furatokon akadálytalanul ömlik be a víz a motortérbe.  Huh Egy jó fotó is segíthet. Köszönöm.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Lazlow
« Hozzászólás #68253 Dátum: 2013 Augusztus 14, 08:34:10 »

Köszönöm! Felveszem velük a kapcsolatot.  Wink

Üdvw.

Igen, gyárival azonos minőségűt.
http://www.himmelservice.de/

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68252 Dátum: 2013 Augusztus 14, 08:24:36 »

Igen, gyárival azonos minőségűt.
http://www.himmelservice.de/

lehet németországból gyári kárpitanyagot szerezni (bár eléggé borsos áron)? Ez még igaz?
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.