www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 12:30:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1990 1991 1992 1993 1994 [1995] 1996 1997 1998 1999 2000 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13189305 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #835 Dátum: 2006 Február 21, 08:52:31 »

Az olajtükrös szűrő olajfelülete abszorpciós elven szűr, a sportszűrő bekent szűrőbetéte is abszorpciós, az irányváltoztatásra késztetett levegőből beleütköznek és beleragadnak a szennyeződések, amíg van szabad felület, a száraz papírszűrő pedig ún. hálós szűrő, az adott lyukméreten fennmaradnak a szennyeződések. A nedves papírszűrő ezek kombinációja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #834 Dátum: 2006 Február 21, 08:48:25 »

Na, szóval a levegőszűrőkről néhány tény.
A szűrőket 3 szempont szerint osztályozhatjuk:
1, a szűrés hatásfoka
2, a szűrő nyomásvesztése a szűr és a szűretlen oldal között (fojtás)
3, szűrési küszöb

1, A szűrés hatásfoka a beszívott és a megkötött szennyeződések aránya. Ez papírbetétes (nedves) szűrőknél elérheti a 99.9%-ot, átlagosan 97% körül van, olajtükrös szűrők esetében 80-90% között mozog. Sok dolog függvénye, mint szűrőfajta, olajozottság, szűrési kapacitás, stb.

2, A szűrő nyomásvesztése vagy fojtása az a nyomáskülönbség, amely a szűretlen és szűrt oldal között fellép. Ennek a nyomáskülönbségnek az okozói az esetleges szűrőpapír, a szerkezeti kialakítás. A bogár gyári szűrőjénél a szívócső, a többszöri irányváltoztatás és az áramlási kersztmetszet szűkössége. A direktszűrők esetében jó, hogy nem változtatirányt a levegő sokszor, azonban a szűrőanyag szűrőtipustól függően nagy fojtást okoz. Érezhető, hogy a szűrési hatásfok és fojtás valahogy fordítottan arányos, azaz ha b*szunk, akkor nem maradunk szüzek...  Grin

3, Szűrési küszöb az a küszöbszám, ami feletti szemcsenagyság esetén a szűrő megszűr minden nagyobb szennyeződést. Ez olajtükrös szűrő esetében lehet akár 1 mikrométer,(száraz) papírszűrő esetében pedig 5 mikrométer felett.

Az olajtükrös szűrő nagy előnye a nagy szűrési kapacitás, sok koszt meg tud kötni és elméleti szűrési küszöbe akár 0 mikron is lehet. A papírbetétes szűrő előnye, hogy ha eltömődik nem szív át, hanem fojt, ez észrevehető. A sportszűrők utcán hátránya, versenyen előnye, hogy ha a szabad felületet eltelíti a szennyeződés akkor átszív és nem fojt lényegesen, a verseny befejezhető.

Még sok okosság van a témában, de a lényeg, hogy az ápolt, jó anyaggal kent sportszűrő tényleg jó lehet, kisebb fojtású és majdnem olyan jó hatsáfokú és szűrési küszöbű, mint akármelyik másik, de gyakran kell mosni és kenni, valamint nem érdemes megvenni, noname szűrőket, mert senki nem tudja, hogy a szűrőanyag mi benne.

A bogár gyári szűrőjéről, ha valaki brutál, érdekes lehet levágni a szívócsövet vagy a duplát használni, illetve felülre a perem alá sok lyukat fúrni. Ezzel a fojtása csökkenthető, de a szűrése gyakorlatilag nem változik. Egy jó K&N szűrő, kicsit a légbelépő közelébe emelve, talán az lehet a legjobb, ha amax teljesítmény a cél. Noname szűrőt én nem tennék fel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #833 Dátum: 2006 Február 21, 08:17:32 »

OK! Meg azt is, hogy hol vetted! (Meg mikor... ezek többsége megszűnt sajna).
Csak a gyártó volt feltüntetve a hátulján "Óbuda"Mg és Kertészeti TSZ Ipari Szolgáltató Szövetkezeti Szakcsoportja Bp.III.Bojtár u.36.
és így néz ki ,ára 1200Ft volt Debrecenben

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #832 Dátum: 2006 Február 21, 07:05:06 »

Ahoy, Mindenki! Tádááámm! Kamilla saját lábán!<beszúrt kép törölve>

Gratulálok!!
Innen már nincs messze a cél!!
Hajrá!
Mondtam, ha kell besegítünk...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #831 Dátum: 2006 Február 21, 06:04:58 »

Szerintem akkor is jobban kellene mennie. Hacsak nem valami kínai utángyártott K&N szűrő az, a szűrőbetét helyén padlószőnyeggel....
A levego szuro direkt ilyen "kis" karbikra van. Simota marka Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #830 Dátum: 2006 Február 20, 22:36:15 »

Gyári motor kajáltatáshoz bőven nem kell vagdosni meg furkálni.
Max ha egy sporttengelyt teszel bel és pörgeted.

Jaja, rendszerben kell gondolkodni, nincs értelme egy dolgot fejleszteni, ha másik öt marad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #829 Dátum: 2006 Február 20, 22:35:37 »

Szerintem akkor is jobban kellene mennie. Hacsak nem valami kínai utángyártott K&N szűrő az, a szűrőbetét helyén padlószőnyeggel....

Tudható???
Nem!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #828 Dátum: 2006 Február 20, 22:35:16 »

Na erről mesélj egy kicsit bővebben!!  Grin

Majd holnap! Jóéjszakát mára...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #827 Dátum: 2006 Február 20, 22:34:52 »

Na erről mesélj egy kicsit bővebben!!  Grin

Gyári motor kajáltatáshoz bőven nem kell vagdosni meg furkálni.
Max ha egy sporttengelyt teszel bel és pörgeted.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #826 Dátum: 2006 Február 20, 22:33:40 »

Akkor is ha egy duplakarbis reccerre méretezett légszűrőt hegesztett a 28-asra? Shocked

Nem tudjuk milyen szűrő az?

Szerintem akkor is jobban kellene mennie. Hacsak nem valami kínai utángyártott K&N szűrő az, a szűrőbetét helyén padlószőnyeggel....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #825 Dátum: 2006 Február 20, 22:32:38 »

A tuti tuning légszűrő a levágott csövű olajos, esetleg még meg is furkálva okos helyeken. Mert ott a cső és a doboz fojt igazán.
Na erről mesélj egy kicsit bővebben!!  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #824 Dátum: 2006 Február 20, 22:31:29 »

Most indul a fél brigád a garagebe és tépi le a sportlégszűrőjét a motorról.  Grin

A tuti tuning légszűrő a levágott csövű olajos, esetleg még meg is furkálva okos helyeken. Mert ott a cső és a doboz fojt igazán.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #823 Dátum: 2006 Február 20, 22:29:45 »

Végsebességre jobban kell menni ezekkel a cuccokkal, az tutiziher.

Akkor is ha egy duplakarbis reccerre méretezett légszűrőt hegesztett a 28-asra? Shocked

Nem tudjuk milyen szűrő az?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #822 Dátum: 2006 Február 20, 22:29:24 »

Csak érdekességképpen, Baditznál az összes főtengely hézagolót megvettem 3 db egyforma méretű volt neki, Hudáknál egy sem volt. Ez utóbbi azt mondta nem igen szoktak ilyet keresni. Az emberek hogy hézagolnak főtengelyt? Mindenki gyártat ilyet?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #821 Dátum: 2006 Február 20, 22:27:36 »

Halkan jegyzem meg, minden fordulaton a gyári olajos az egyik legjobb...

Most indul a fél brigád a garagebe és tépi le a sportlégszűrőjét a motorról.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #820 Dátum: 2006 Február 20, 22:27:25 »

nekem pl van egy kitűnő eladó solex 30-as karbim... :-)


Maxi, ezt vedd meg, nézd át és tedd fel, a 28-asoktól ez jobb sokkal. Márcsak az üresjárati rendszere miatt is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #819 Dátum: 2006 Február 20, 22:23:48 »

a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

Látod, ez az, ezért nem akarok semmit tippelgetni. Tutira veszem, hogy valami nem jó, vagy az előgyújtás, vagy az előgyújtásszabályzás, vagy valami más. Végsebességre jobban kell menni ezekkel a cuccokkal, az tutiziher.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #818 Dátum: 2006 Február 20, 22:21:01 »

Szerinted a"D"-s blokk typ3 főtengely értelmes alternatíva?

Nem akarok hülyeséget mondani, nem tudom. Azt kéne tudni, hogy egy új 1.6-os blokknak pl. milyenek az olajfuratai az olajpumpa "alatt" (szívó) és "felett" (nyomó). Ezt én elfelejtettem megmérni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #817 Dátum: 2006 Február 20, 22:18:59 »

Alcsony fordulaton a legjobban nem fojtó légszűrő a gyári olajos.
Tehát alacsony fordulaton ne várj javulást a sportlgszűrőtől.

Halkan jegyzem meg, minden fordulaton a gyári olajos az egyik legjobb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #816 Dátum: 2006 Február 20, 22:18:04 »

a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

Próbából menj egy kört légszűrő nélkül.

Most ezért majd biztos jól belémrúgnak.:    Olcsó sportlégszűrő<-- 
1303LS
« Hozzászólás #815 Dátum: 2006 Február 20, 22:15:49 »

Aircultét nem tudom, azért nem írtam. Talán valami AH vagy AS? A legutolsó 1.6-os.

Nem véletlenül írják az okostojás amerikaiak is, hogy a D-s motor nem alkalmas komolyabb tejesítménynövelésre...nem részletezve, hogy mikori D...
Szerinted a"D"-s blokk typ3 főtengely értelmes alternatíva?
1303LS
« Hozzászólás #814 Dátum: 2006 Február 20, 22:14:08 »

Alcsony fordulaton a legjobban nem fojtó légszűrő a gyári olajos.
Tehát alacsony fordulaton ne várj javulást a sportlgszűrőtől.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #813 Dátum: 2006 Február 20, 22:12:55 »

Szerintem azt érzed, hogy alul és középen vesztettél egy kis nyomatékot. Végsebesség nem hinném, hogy kevesebb...
Sajnos a nyitottabb kipufogónak ez sajátja, nem igazán lehet ellene tenni, 1.6-os motoroknál kevésbé érződik.

De ez csak tipp, nem vagyok telefondoktor.
a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #812 Dátum: 2006 Február 20, 22:12:14 »

Na de ez 1200-s "D"-s 80' utáni.
Airculté milyen?

Aircultét nem tudom, azért nem írtam. Talán valami AH vagy AS? A legutolsó 1.6-os.

Nem véletlenül írják az okostojás amerikaiak is, hogy a D-s motor nem alkalmas komolyabb tejesítménynövelésre...nem részletezve, hogy mikori D...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #811 Dátum: 2006 Február 20, 22:11:42 »


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Hoppá eltévedtem.
A főtengelyről beszélsz.
Most néztem csak meg jobban a képet.
Ilyenem van, akkor az mehet bele a mex blokkba és már célnál is vagyunk?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #810 Dátum: 2006 Február 20, 22:10:00 »

Miert van az hogy sport legszuro+csokigyó+empi sq dob felszerelese utan gyengebben meg a kocsi mint elotte? gyujtas rendben! falsot nem szív! Vagy igy mar kicsi a karbi? Huh

Szerintem azt érzed, hogy alul és középen vesztettél egy kis nyomatékot. Végsebesség nem hinném, hogy kevesebb...
Sajnos a nyitottabb kipufogónak ez sajátja, nem igazán lehet ellene tenni, 1.6-os motoroknál kevésbé érződik.

De ez csak tipp, nem vagyok telefondoktor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #809 Dátum: 2006 Február 20, 22:09:55 »

nekem pl van egy kitűnő eladó solex 30-as karbim... :-)

Egyszer mar beszeltunk a masik forumon, hogy neked is volt 1200-es mocid. ha jol emlekszem. egy kis segitseg kellene. Karbit csereljek vagy fuvokat? Es milyenre?
Most solex 28-van rajta.
1303LS
« Hozzászólás #808 Dátum: 2006 Február 20, 22:06:42 »


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Na de ez 1200-s "D"-s 80' utáni.
Airculté milyen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #807 Dátum: 2006 Február 20, 22:06:36 »

Ja, és mindig belevakuzol a műszerbe.

És ráadásul a sima skálát sem lehet pontosan leolvasni...de higgy nekem 19.25 körül van a pontos méret... Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #806 Dátum: 2006 Február 20, 22:05:51 »

Nekem is van valahol üveggyertyám, de a bogárnál használhatatlan, mert pontosan szemből kell nézni a gyertyát...még tükörrel sem igen lehet.
Egyszer mar beszeltunk a masik forumon, hogy neked is volt 1200-es mocid. ha jol emlekszem. egy kis segitseg kellene. Karbit csereljek vagy fuvokat? Es milyenre?
Most solex 28-van rajta.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #805 Dátum: 2006 Február 20, 22:04:55 »

AHaaa

Na eddig erről halgattál.
Most eldőlt hogy a typ3 blokkja a nyerő.
A közepes olajjáratnakmég nem is tulajdonítottam vlna jelentőséget ha AS41.
De így már más.Erről még nem hallottam.
Az az irányított furat elengedhetettlen egy nyomatékos alacsony fordulatúmotornál.
Én meg ilyet akarok.

Ja, akkor ugye a mex"D"-s nem ilyen, csak az "AR" "T" "U" mivan még?


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #804 Dátum: 2006 Február 20, 22:03:05 »



Ja, és mindig belevakuzol a műszerbe.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #803 Dátum: 2006 Február 20, 22:02:39 »

nekem van de nem eladó,próbáld meg régi autósboltokban ahol keleti verdára specizödtek,én is így akadtam rá azonnal perkáltam érte a lórét,megnézem hogy ki gyártja ha érdekel,holnap beírom ide ha rajta van

Nekem is van valahol üveggyertyám, de a bogárnál használhatatlan, mert pontosan szemből kell nézni a gyertyát...még tükörrel sem igen lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #802 Dátum: 2006 Február 20, 22:01:04 »

Itt a különbség. Nekem a szívócső (oil pick up tube) 19-es, ez a legnagyobb. 12-16-19, így vannak sorban.
Valamint a főtengely olajfuratainak van egy bizonyos "directional groove"-ja (irányított furat) az új 1.6-os motorokon, amely a csapágy hidrodinamikus kenését segíti. A régebbi és F-es motorokon nincsenek ilyenek.

AHaaa

Na eddig erről halgattál.
Most eldőlt hogy a typ3 blokkja a nyerő.
A közepes olajjáratnakmég nem is tulajdonítottam vlna jelentőséget ha AS41.
De így már más.Erről még nem hallottam.
Az az irányított furat elengedhetettlen egy nyomatékos alacsony fordulatúmotornál.
Én meg ilyet akarok.

Ja, akkor ugye a mex"D"-s nem ilyen, csak az "AR" "T" "U" mivan még?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #801 Dátum: 2006 Február 20, 22:00:38 »

Persze, de azon akadtam meg egy kicsit hogy miért kell addig tekernem jobbra a csavart amig nem akar leállni?
 Tekerem jobbra és ha azt látom/hallom/mérem hogy kezd esni a fordulat akkor már tekerhetem is visszafele addig amig el nem éri a max fordulatot(ha már nem változik akkor megint vissza egy picit stb., na ezt a pontot tényleg nehéz pontosan megtalálni!).

Kicsit pontatlan a leírás. Okosan úgy kell csinálni, hogy a CO vagy mennyiség csavart csavarod befelé, amíg el nem kezdi fojtani és onnan kell maximális fordulatra visszacsavarni, vagy ökölszabályként egy fél fordulatot vissza. Ez a fél fordulat alatt folyamatosan emelkedik az alapjárat és egyenletesebbé válik a motorjárás, de ha tovább csavarod már nem emelkedik tovább ezért mondják, hogy addig kell csavarni, míg maximális nem lesz az üresjárati fordulat. Fojtásig meg azért kell becsavarni, hogy eljussunk biztosan a szegénykeverékes üzemig, ahonnan kicsit vissza be kell dúsítani. Valójában azt a pontot keressük, ahol a nitrogén oxidok maximumon vannak. 3 gázos füstgázelemzője nincs az egyszerű embernek...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #800 Dátum: 2006 Február 20, 21:54:13 »

akkor itt vannak a méretek:

szívócsönél(szűrőnél): 16
olajszivattyúnál: "felső": 11.5
                      "alsó":  15



Itt a különbség. Nekem a szívócső (oil pick up tube) 19-es, ez a legnagyobb. 14-16-19, így vannak sorban.
Valamint a főtengely olajfuratainak van egy bizonyos "directional groove"-ja (irányított furat) az új 1.6-os motorokon, amely a csapágy hidrodinamikus kenését segíti. A régebbi és F-es motorokon nincsenek ilyenek.

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 21, 13:09:51 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #799 Dátum: 2006 Február 20, 21:20:57 »

mondom, szerintem, ha egy széria motor széria tartozákait bárhogy átméretezed, attól nem fog jobban menni, vagyis eléggé valószínűtlen. mondjuk egy nagyobb karbival talán kicsit lehetne dobni rajta, de nem véletlen lettek a gyári értékek kitalálva. de ez az én gondolatom
De egy szeria motoron ugy lehet komolyabb megbontas nelkul javitani hogy javitod a toltescseret (legszuro, kipufogo). Csak most az a problem szerintem hogy nem kap elegendo benzint. Ezen kellene valltoztani! Ja d-s 1200-rol van szo Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #798 Dátum: 2006 Február 20, 21:14:21 »

Szerintem is. Most olyan a moci mintha keveset kapna. Lehet hogy nagyobb fuvoka vagy karbi kellene? lehet hogy a levegoszuro meg a kipuff miatt jobban kellene etetni? Tapasztalatok? Otletek?

mondom, szerintem, ha egy széria motor széria tartozákait bárhogy átméretezed, attól nem fog jobban menni, vagyis eléggé valószínűtlen. mondjuk egy nagyobb karbival talán kicsit lehetne dobni rajta, de nem véletlen lettek a gyári értékek kitalálva. de ez az én gondolatom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #797 Dátum: 2006 Február 20, 21:01:45 »

Rosszabbul akkor se kellene mennie,a légszűrőnek nagyobb az átengedőképessége,a sportkipuffnak meg kissebb a folytása
Szerintem is. Most olyan a moci mintha keveset kapna. Lehet hogy nagyobb fuvoka vagy karbi kellene? lehet hogy a levegoszuro meg a kipuff miatt jobban kellene etetni? Tapasztalatok? Otletek?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #796 Dátum: 2006 Február 20, 20:49:46 »

kétüteműnél biztos, hogy számít a motor folytása, nem véletlen nem csak úgy megy a szabadba, de szerintem a négyüteműnél sem mindegy mi van rajta, akár ronthat is a nyitottabb dob, vagy a csőkígyó...esetleg most magasabb fordulaton kéne használnod?
ez a magasabb fordulat dolog nem is olyan rossz ötlet, van benne valami

Oldalak: 1 ... 1990 1991 1992 1993 1994 [1995] 1996 1997 1998 1999 2000 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.