www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 21:27:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1988 1989 1990 1991 1992 [1993] 1994 1995 1996 1997 1998 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10565001 alkalommal)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #847 Dátum: 2006 Február 21, 11:19:55 »

Jónapot.
Ezt az ólajtrükkös légszűrőt megfurkálom dolog érdekelne kissé, hát, hogy is van ez?
Ha megfurdancsolom a peremnél, nem lesz az rossz neki, ha bemegy a hideg lég télen?
Már, ha jól értettem, hogy hol kell furkálódni....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #846 Dátum: 2006 Február 21, 11:18:23 »

Idézet
Nem nagyon van időm, most csak nagyvonalakban: a fordulatot még úgy-ahogy bírja az 1200-es motor, mert fordulaton a főtengely csapágyak nem kapnak akkora terhelést, mintha a kompresszióviszonyt, így az égési végnyomást növelnéd, tehát erre kell játszani. nagyobb fordulatot jobb töltéscserével tudsz csinálni, de nem érdemes vezérműtengelyt cserélni, mert ahhoz sok járulékos költség és főleg munka jön. Tehát egy kisebb fojtású kipufogó (sportdob, csőkígyó) egy 009-es, nagyobb előgyújtást adó osztófej, ami jó állapotú és jó a szabályozása, jól beállított pict30-as karburátor 125-ös vagy 127.5-ös főfúvókával (esetlég egy pict28-as 130-assal) és a nagyobb szelepnyitási keresztmetszet miatt egy 1.25-ös áttételes himbasor.

Nekem ezek régen mind megvoltak, de a himbasor helyett egy 276-os tengely és a motorral sok-sok ezer km-t mentem hülyegyerek stílusban, volt, hogy 4 személlyel Prágáig padlógázon 130-140-nek mentem. Ha normálisan vezettem nem fogyasztott 7 felett. 100-ról relatíve dinamikusan gyorsult. 120-at lazán utazott!

Stunt:
Régebben beszéltünk egy ilyen motorról (régi fórum), kb milyen teljesítmény növekedéssel járna egy ilyen átalakítás? Milyen max motorfordulatot eredményez?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #845 Dátum: 2006 Február 21, 11:15:30 »

Mérni kellene egy kompresszió végnyomást, aztán belelocsolni 1-2 ccm olajat az égéstérbe és ha akkor mérve jobb a kompresszió, akkor a gyűrűk kopottak (ez a valószínű). Ha a szelepszár szimmeringek keményedtek meg, akkor egy hosszabb motorfék után egy nagy erős füstfelőt nyom ki, de állandó tempónál nem igen látszik.

hosszas alapjárat és motorfék után nyomja a füstöt.
köszönöm szépen a segíccséget Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #844 Dátum: 2006 Február 21, 11:14:23 »

Ha megtalálom, neked adom. Én nem voltam tőle soha elragadtatva, lehet, hogy azért, mert részleges színtévesztő vagyok... Grin Grin
Smiley  Ha ráakadsz, megköszönöm! Még ha nem is tudom használni, az ilyen régi cuccok mindig elragadtatnak. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #843 Dátum: 2006 Február 21, 10:39:13 »

Eladó? Smiley

Ha megtalálom, neked adom. Én nem voltam tőle soha elragadtatva, lehet, hogy azért, mert részleges színtévesztő vagyok... Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #842 Dátum: 2006 Február 21, 10:10:42 »

Nekem is van valahol üveggyertyám, de a bogárnál használhatatlan, mert pontosan szemből kell nézni a gyertyát...még tükörrel sem igen lehet.
Eladó? Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #841 Dátum: 2006 Február 21, 09:48:31 »

stunt mester,
te vagy az egyetlen manyusz, akit ismerek és perfekt a motorhoz.

szóval:
a golfom szép kék színű kondenzcsíkot húz maga után. (pörköli elfelé az olajat)
mivel nem melegszik extrém mértékben, ezért a hengerfej bibit kizárom.
marad az olajlehúzó gyűrű kopása, illetve a szelepszárszimmering.
megbontás nélkül hogy lehet kideríteni, hogy melyik a kakis?

Mérni kellene egy kompresszió végnyomást, aztán belelocsolni 1-2 ccm olajat az égéstérbe és ha akkor mérve jobb a kompresszió, akkor a gyűrűk kopottak (ez a valószínű). Ha a szelepszár szimmeringek keményedtek meg, akkor egy hosszabb motorfék után egy nagy erős füstfelőt nyom ki, de állandó tempónál nem igen látszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #840 Dátum: 2006 Február 21, 09:45:33 »

Ott valami gebasz van!
de szerintem az órád se jó alapból!
120-at mentél volna egy 1.2-es motorral, 28-as karbival?
Mostmeg feltetted a kipuffot, meg a szűrőt, oszt csak 100??? érdekes...
Az én Tóbimnak 1.6-os motorja és 31-es karbija van, a többi gyári, és így mutat 120-at végre, de biztos hogy az enyém sem mér jól!
Bekellene már eccer mérni valami biztossal.

Az 1200-esnek kell 120-at menni óra szerint!  De ha az 1600-os is csak 120-at megy ott sem stimmel valami...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #839 Dátum: 2006 Február 21, 09:24:37 »

stunt mester,
te vagy az egyetlen manyusz, akit ismerek és perfekt a motorhoz.


Végre haldoklik az 1,1   kiszorjuk belöle a hergya mocit bele rakunk tdi-tmeghergelve aztán már is feketén füstöl!!
 Grin Grin Tongue Tongue Evil Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #838 Dátum: 2006 Február 21, 09:18:45 »

Ott valami gebasz van!
de szerintem az órád se jó alapból!
120-at mentél volna egy 1.2-es motorral, 28-as karbival?
Mostmeg feltetted a kipuffot, meg a szűrőt, oszt csak 100??? érdekes...
Az én Tóbimnak 1.6-os motorja és 31-es karbija van, a többi gyári, és így mutat 120-at végre, de biztos hogy az enyém sem mér jól!
Bekellene már eccer mérni valami biztossal.

én is 1.2vel tolom rövidáltóval és 100-110es tempóval megyek pécsre óra szerint, mentem már 120 felett, de fájt a szívem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #837 Dátum: 2006 Február 21, 09:15:52 »

stunt mester,
te vagy az egyetlen manyusz, akit ismerek és perfekt a motorhoz.

szóval:
a golfom szép kék színű kondenzcsíkot húz maga után. (pörköli elfelé az olajat)
mivel nem melegszik extrém mértékben, ezért a hengerfej bibit kizárom.
marad az olajlehúzó gyűrű kopása, illetve a szelepszárszimmering.
megbontás nélkül hogy lehet kideríteni, hogy melyik a kakis?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
« Hozzászólás #836 Dátum: 2006 Február 21, 08:58:54 »

a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

Ott valami gebasz van!
de szerintem az órád se jó alapból!
120-at mentél volna egy 1.2-es motorral, 28-as karbival?
Mostmeg feltetted a kipuffot, meg a szűrőt, oszt csak 100??? érdekes...
Az én Tóbimnak 1.6-os motorja és 31-es karbija van, a többi gyári, és így mutat 120-at végre, de biztos hogy az enyém sem mér jól!
Bekellene már eccer mérni valami biztossal.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #835 Dátum: 2006 Február 21, 08:52:31 »

Az olajtükrös szűrő olajfelülete abszorpciós elven szűr, a sportszűrő bekent szűrőbetéte is abszorpciós, az irányváltoztatásra késztetett levegőből beleütköznek és beleragadnak a szennyeződések, amíg van szabad felület, a száraz papírszűrő pedig ún. hálós szűrő, az adott lyukméreten fennmaradnak a szennyeződések. A nedves papírszűrő ezek kombinációja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #834 Dátum: 2006 Február 21, 08:48:25 »

Na, szóval a levegőszűrőkről néhány tény.
A szűrőket 3 szempont szerint osztályozhatjuk:
1, a szűrés hatásfoka
2, a szűrő nyomásvesztése a szűr és a szűretlen oldal között (fojtás)
3, szűrési küszöb

1, A szűrés hatásfoka a beszívott és a megkötött szennyeződések aránya. Ez papírbetétes (nedves) szűrőknél elérheti a 99.9%-ot, átlagosan 97% körül van, olajtükrös szűrők esetében 80-90% között mozog. Sok dolog függvénye, mint szűrőfajta, olajozottság, szűrési kapacitás, stb.

2, A szűrő nyomásvesztése vagy fojtása az a nyomáskülönbség, amely a szűretlen és szűrt oldal között fellép. Ennek a nyomáskülönbségnek az okozói az esetleges szűrőpapír, a szerkezeti kialakítás. A bogár gyári szűrőjénél a szívócső, a többszöri irányváltoztatás és az áramlási kersztmetszet szűkössége. A direktszűrők esetében jó, hogy nem változtatirányt a levegő sokszor, azonban a szűrőanyag szűrőtipustól függően nagy fojtást okoz. Érezhető, hogy a szűrési hatásfok és fojtás valahogy fordítottan arányos, azaz ha b*szunk, akkor nem maradunk szüzek...  Grin

3, Szűrési küszöb az a küszöbszám, ami feletti szemcsenagyság esetén a szűrő megszűr minden nagyobb szennyeződést. Ez olajtükrös szűrő esetében lehet akár 1 mikrométer,(száraz) papírszűrő esetében pedig 5 mikrométer felett.

Az olajtükrös szűrő nagy előnye a nagy szűrési kapacitás, sok koszt meg tud kötni és elméleti szűrési küszöbe akár 0 mikron is lehet. A papírbetétes szűrő előnye, hogy ha eltömődik nem szív át, hanem fojt, ez észrevehető. A sportszűrők utcán hátránya, versenyen előnye, hogy ha a szabad felületet eltelíti a szennyeződés akkor átszív és nem fojt lényegesen, a verseny befejezhető.

Még sok okosság van a témában, de a lényeg, hogy az ápolt, jó anyaggal kent sportszűrő tényleg jó lehet, kisebb fojtású és majdnem olyan jó hatsáfokú és szűrési küszöbű, mint akármelyik másik, de gyakran kell mosni és kenni, valamint nem érdemes megvenni, noname szűrőket, mert senki nem tudja, hogy a szűrőanyag mi benne.

A bogár gyári szűrőjéről, ha valaki brutál, érdekes lehet levágni a szívócsövet vagy a duplát használni, illetve felülre a perem alá sok lyukat fúrni. Ezzel a fojtása csökkenthető, de a szűrése gyakorlatilag nem változik. Egy jó K&N szűrő, kicsit a légbelépő közelébe emelve, talán az lehet a legjobb, ha amax teljesítmény a cél. Noname szűrőt én nem tennék fel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #833 Dátum: 2006 Február 21, 08:17:32 »

OK! Meg azt is, hogy hol vetted! (Meg mikor... ezek többsége megszűnt sajna).
Csak a gyártó volt feltüntetve a hátulján "Óbuda"Mg és Kertészeti TSZ Ipari Szolgáltató Szövetkezeti Szakcsoportja Bp.III.Bojtár u.36.
és így néz ki ,ára 1200Ft volt Debrecenben

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #832 Dátum: 2006 Február 21, 07:05:06 »

Ahoy, Mindenki! Tádááámm! Kamilla saját lábán!<beszúrt kép törölve>

Gratulálok!!
Innen már nincs messze a cél!!
Hajrá!
Mondtam, ha kell besegítünk...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #831 Dátum: 2006 Február 21, 06:04:58 »

Szerintem akkor is jobban kellene mennie. Hacsak nem valami kínai utángyártott K&N szűrő az, a szűrőbetét helyén padlószőnyeggel....
A levego szuro direkt ilyen "kis" karbikra van. Simota marka Smiley

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #830 Dátum: 2006 Február 20, 22:36:15 »

Gyári motor kajáltatáshoz bőven nem kell vagdosni meg furkálni.
Max ha egy sporttengelyt teszel bel és pörgeted.

Jaja, rendszerben kell gondolkodni, nincs értelme egy dolgot fejleszteni, ha másik öt marad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #829 Dátum: 2006 Február 20, 22:35:37 »

Szerintem akkor is jobban kellene mennie. Hacsak nem valami kínai utángyártott K&N szűrő az, a szűrőbetét helyén padlószőnyeggel....

Tudható???
Nem!!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #828 Dátum: 2006 Február 20, 22:35:16 »

Na erről mesélj egy kicsit bővebben!!  Grin

Majd holnap! Jóéjszakát mára...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #827 Dátum: 2006 Február 20, 22:34:52 »

Na erről mesélj egy kicsit bővebben!!  Grin

Gyári motor kajáltatáshoz bőven nem kell vagdosni meg furkálni.
Max ha egy sporttengelyt teszel bel és pörgeted.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #826 Dátum: 2006 Február 20, 22:33:40 »

Akkor is ha egy duplakarbis reccerre méretezett légszűrőt hegesztett a 28-asra? Shocked

Nem tudjuk milyen szűrő az?

Szerintem akkor is jobban kellene mennie. Hacsak nem valami kínai utángyártott K&N szűrő az, a szűrőbetét helyén padlószőnyeggel....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #825 Dátum: 2006 Február 20, 22:32:38 »

A tuti tuning légszűrő a levágott csövű olajos, esetleg még meg is furkálva okos helyeken. Mert ott a cső és a doboz fojt igazán.
Na erről mesélj egy kicsit bővebben!!  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #824 Dátum: 2006 Február 20, 22:31:29 »

Most indul a fél brigád a garagebe és tépi le a sportlégszűrőjét a motorról.  Grin

A tuti tuning légszűrő a levágott csövű olajos, esetleg még meg is furkálva okos helyeken. Mert ott a cső és a doboz fojt igazán.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #823 Dátum: 2006 Február 20, 22:29:45 »

Végsebességre jobban kell menni ezekkel a cuccokkal, az tutiziher.

Akkor is ha egy duplakarbis reccerre méretezett légszűrőt hegesztett a 28-asra? Shocked

Nem tudjuk milyen szűrő az?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #822 Dátum: 2006 Február 20, 22:29:24 »

Csak érdekességképpen, Baditznál az összes főtengely hézagolót megvettem 3 db egyforma méretű volt neki, Hudáknál egy sem volt. Ez utóbbi azt mondta nem igen szoktak ilyet keresni. Az emberek hogy hézagolnak főtengelyt? Mindenki gyártat ilyet?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #821 Dátum: 2006 Február 20, 22:27:36 »

Halkan jegyzem meg, minden fordulaton a gyári olajos az egyik legjobb...

Most indul a fél brigád a garagebe és tépi le a sportlégszűrőjét a motorról.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #820 Dátum: 2006 Február 20, 22:27:25 »

nekem pl van egy kitűnő eladó solex 30-as karbim... :-)


Maxi, ezt vedd meg, nézd át és tedd fel, a 28-asoktól ez jobb sokkal. Márcsak az üresjárati rendszere miatt is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #819 Dátum: 2006 Február 20, 22:23:48 »

a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

Látod, ez az, ezért nem akarok semmit tippelgetni. Tutira veszem, hogy valami nem jó, vagy az előgyújtás, vagy az előgyújtásszabályzás, vagy valami más. Végsebességre jobban kell menni ezekkel a cuccokkal, az tutiziher.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #818 Dátum: 2006 Február 20, 22:21:01 »

Szerinted a"D"-s blokk typ3 főtengely értelmes alternatíva?

Nem akarok hülyeséget mondani, nem tudom. Azt kéne tudni, hogy egy új 1.6-os blokknak pl. milyenek az olajfuratai az olajpumpa "alatt" (szívó) és "felett" (nyomó). Ezt én elfelejtettem megmérni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #817 Dátum: 2006 Február 20, 22:18:59 »

Alcsony fordulaton a legjobban nem fojtó légszűrő a gyári olajos.
Tehát alacsony fordulaton ne várj javulást a sportlgszűrőtől.

Halkan jegyzem meg, minden fordulaton a gyári olajos az egyik legjobb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #816 Dátum: 2006 Február 20, 22:18:04 »

a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

Próbából menj egy kört légszűrő nélkül.

Most ezért majd biztos jól belémrúgnak.:    Olcsó sportlégszűrő<-- 
1303LS
« Hozzászólás #815 Dátum: 2006 Február 20, 22:15:49 »

Aircultét nem tudom, azért nem írtam. Talán valami AH vagy AS? A legutolsó 1.6-os.

Nem véletlenül írják az okostojás amerikaiak is, hogy a D-s motor nem alkalmas komolyabb tejesítménynövelésre...nem részletezve, hogy mikori D...
Szerinted a"D"-s blokk typ3 főtengely értelmes alternatíva?
1303LS
« Hozzászólás #814 Dátum: 2006 Február 20, 22:14:08 »

Alcsony fordulaton a legjobban nem fojtó légszűrő a gyári olajos.
Tehát alacsony fordulaton ne várj javulást a sportlgszűrőtől.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #813 Dátum: 2006 Február 20, 22:12:55 »

Szerintem azt érzed, hogy alul és középen vesztettél egy kis nyomatékot. Végsebesség nem hinném, hogy kevesebb...
Sajnos a nyitottabb kipufogónak ez sajátja, nem igazán lehet ellene tenni, 1.6-os motoroknál kevésbé érződik.

De ez csak tipp, nem vagyok telefondoktor.
a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #812 Dátum: 2006 Február 20, 22:12:14 »

Na de ez 1200-s "D"-s 80' utáni.
Airculté milyen?

Aircultét nem tudom, azért nem írtam. Talán valami AH vagy AS? A legutolsó 1.6-os.

Nem véletlenül írják az okostojás amerikaiak is, hogy a D-s motor nem alkalmas komolyabb tejesítménynövelésre...nem részletezve, hogy mikori D...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #811 Dátum: 2006 Február 20, 22:11:42 »


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Hoppá eltévedtem.
A főtengelyről beszélsz.
Most néztem csak meg jobban a képet.
Ilyenem van, akkor az mehet bele a mex blokkba és már célnál is vagyunk?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #810 Dátum: 2006 Február 20, 22:10:00 »

Miert van az hogy sport legszuro+csokigyó+empi sq dob felszerelese utan gyengebben meg a kocsi mint elotte? gyujtas rendben! falsot nem szív! Vagy igy mar kicsi a karbi? Huh

Szerintem azt érzed, hogy alul és középen vesztettél egy kis nyomatékot. Végsebesség nem hinném, hogy kevesebb...
Sajnos a nyitottabb kipufogónak ez sajátja, nem igazán lehet ellene tenni, 1.6-os motoroknál kevésbé érződik.

De ez csak tipp, nem vagyok telefondoktor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #809 Dátum: 2006 Február 20, 22:09:55 »

nekem pl van egy kitűnő eladó solex 30-as karbim... :-)

Egyszer mar beszeltunk a masik forumon, hogy neked is volt 1200-es mocid. ha jol emlekszem. egy kis segitseg kellene. Karbit csereljek vagy fuvokat? Es milyenre?
Most solex 28-van rajta.
1303LS
« Hozzászólás #808 Dátum: 2006 Február 20, 22:06:42 »


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Na de ez 1200-s "D"-s 80' utáni.
Airculté milyen?
Oldalak: 1 ... 1988 1989 1990 1991 1992 [1993] 1994 1995 1996 1997 1998 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.