www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:22:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13101371 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68312 Dátum: 2013 Augusztus 21, 22:23:07 »

0,2-re emlékszem.
Koszi

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68311 Dátum: 2013 Augusztus 21, 17:46:53 »

Olajnyomás műszerhez hány baros jeladót kell rakni? (a gyári bogár hány bar-nál pislákol?)
0,2-re emlékszem.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #68310 Dátum: 2013 Augusztus 21, 16:37:46 »

Olajnyomás műszerhez hány baros jeladót kell rakni? (a gyári bogár hány bar-nál pislákol?)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #68309 Dátum: 2013 Augusztus 21, 08:24:31 »

Nekem a gyujtásnál a kondenzátor okozott hasonlót.

Erre nem gondoltam. Hétvégén kicserélem, hátha ez az.
Köszi a tippet!
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #68308 Dátum: 2013 Augusztus 21, 06:01:29 »

Hilfe!!
Hasznos tanácsokat várok az alábbi problémára: Alapjárat nem egyenletes, 10-20 másodpercenként iszonyúan felpörög. 800-1400 fordulat között ingadozik. Leírás szerint a karbi állítócsavarjai beállítva / már amennyire lehet ingadozó fordulatszám mellett,  átpucolva, perselyezve, gyújtás beállítva, szelephézag beállítva, gyertyák megpucolva. 3 kormos volt,  az egyes viszont szép őzbarna. Hideginditóval körbefújkáltam a karbit és a szívócsonk csatlakozást, nem reagál rá, ebből arra következtetek, hogy nem szív falsot. Tűszelepet kiszerelve ellenőriztem, úgy zár. Alátét is meg van alatta. Dűznik a rájuk írt méret alapján stimmelnek, bár nem újak. Úszó nem lyukas. Hideg motornál is kulcselfordításra azonnal indul, viszont amíg a legfelső lépcsőn áll, nagyon magas a fordulatszám. Aztán ahogy kezd zárni, leesik a fordulat és leáll. Az autó egyébként jól gyorsul és szépen megy. 34 PICT3 karbiról van szó. Én valami durva benzin túladagolásra, becsöpögésre gyanakszom, de nem tudom, hogy mitől. És persze lehet, hogy rossz ez a megközelítés.

Nekem a gyujtásnál a kondenzátor okozott hasonlót.

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #68307 Dátum: 2013 Augusztus 21, 00:19:28 »

Hilfe!!
Hasznos tanácsokat várok az alábbi problémára: Alapjárat nem egyenletes, 10-20 másodpercenként iszonyúan felpörög. 800-1400 fordulat között ingadozik. Leírás szerint a karbi állítócsavarjai beállítva / már amennyire lehet ingadozó fordulatszám mellett,  átpucolva, perselyezve, gyújtás beállítva, szelephézag beállítva, gyertyák megpucolva. 3 kormos volt,  az egyes viszont szép őzbarna. Hideginditóval körbefújkáltam a karbit és a szívócsonk csatlakozást, nem reagál rá, ebből arra következtetek, hogy nem szív falsot. Tűszelepet kiszerelve ellenőriztem, úgy zár. Alátét is meg van alatta. Dűznik a rájuk írt méret alapján stimmelnek, bár nem újak. Úszó nem lyukas. Hideg motornál is kulcselfordításra azonnal indul, viszont amíg a legfelső lépcsőn áll, nagyon magas a fordulatszám. Aztán ahogy kezd zárni, leesik a fordulat és leáll. Az autó egyébként jól gyorsul és szépen megy. 34 PICT3 karbiról van szó. Én valami durva benzin túladagolásra, becsöpögésre gyanakszom, de nem tudom, hogy mitől. És persze lehet, hogy rossz ez a megközelítés.
Nem elérhető Sirály
Hozzászólások: 24

« Hozzászólás #68306 Dátum: 2013 Augusztus 20, 16:38:16 »

Sziasztok ! A nemrégiben írtam a fórumra önindítóval kapcsolatban. Azoknak volt igaza akik azt mondták semmi baja. Valóban ! Lepucoltam róla a koszt, visszatettem és indít. Nagy az öröm Smiley. Nem indult be, - az túl szép lett volna -, de legalább történt végre valami előrelépés.
Lazlow
« Hozzászólás #68305 Dátum: 2013 Augusztus 20, 14:24:47 »

nekem van ilyenem eladó ,érdekel Cool

Igen. Érdekel. :-) privátban folytassuk :-)
Lazlow
« Hozzászólás #68304 Dátum: 2013 Augusztus 20, 14:22:08 »

Köszönöm!  Wink

az a bigyó ott hátul gyárilag VDO kell legyen, jó amit a google-n találtál, olyat keress. ez kell hozzá, hogy a mutató jól mutasson és a kis fűtőszála ne égjen le, a mutató mögött. ez valami csillapítás is, hogy ahogy lötyög a benzin ne ugráljon a mutató, csak szép lassan kövesse a változó szintet.
68 után azt hiszem ez mind egyforma talán még a mexikóiaknál is, úgyhogy biztos találsz
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68303 Dátum: 2013 Augusztus 20, 13:45:11 »

Sziasztok!
'68-as km óránál a üziszintjelzőnél milyen kis kütyünek kell lenni (ha egyáltalán kell)? google-ba kerestem és van ott valami cucc.
Nekem valami kendácsolt vacak van (ez a üziszintjelzőre volt kötve) és fogalmam sincs hogy mit csinál az a potméter.
A potméteres cucc helyére milyen kütyü való?
nekem van ilyenem eladó ,érdekel Cool

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #68302 Dátum: 2013 Augusztus 20, 13:02:51 »


az a bigyó ott hátul gyárilag VDO kell legyen, jó amit a google-n találtál, olyat keress. ez kell hozzá, hogy a mutató jól mutasson és a kis fűtőszála ne égjen le, a mutató mögött. ez valami csillapítás is, hogy ahogy lötyög a benzin ne ugráljon a mutató, csak szép lassan kövesse a változó szintet.
68 után azt hiszem ez mind egyforma talán még a mexikóiaknál is, úgyhogy biztos találsz
Lazlow
« Hozzászólás #68301 Dátum: 2013 Augusztus 20, 09:49:10 »

Sziasztok!
'68-as km óránál a üziszintjelzőnél milyen kis kütyünek kell lenni (ha egyáltalán kell)? google-ba kerestem és van ott valami cucc.
Nekem valami kendácsolt vacak van (ez a üziszintjelzőre volt kötve) és fogalmam sincs hogy mit csinál az a potméter.
A potméteres cucc helyére milyen kütyü való?

Előre is köszi!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Csináltam pár képet egy nemtudom miről.  Grin De mindha a google-s képeken ilyet láttam volna az óra hátulján. Ráadásul VDO van belenyomva. Ez mi és mi célt szolgál?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 20, 09:59:00 írta Lazlow »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68300 Dátum: 2013 Augusztus 19, 17:18:00 »

Hoppáré, kicsit úgy érzem magam, mint két évvel ezelőtt, még a régi karbikkal. Most pontosan ez a kórisme, szelepeket frissen állítottam, gyújtáshoz nem nyúltam és a (most már weber) karbik pont ezt produkálják. Mit tegyek?

Nos, fent a karbik. Berakás előtt:
<beszúrt kép törölve>

Szétszedés előtt a kocsinak nem volt stabil alapjárata, motorfékkel durrogott, melegen sokszor nehezen indult. Most pöccre indul, bomba az alapjárat, sokkal szebben megy (jobban reagál a pedálra, bár lehet, ez csak érzés), motorfékkel nem durrog, nem rángat. Direkt nem nyúltam semmi máshoz, sem a szelepekhez, sem a gyújtáshoz.
Maradjon ilyen mindig. :-)))))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68299 Dátum: 2013 Augusztus 19, 12:47:52 »

Szerencsére ritkán történik ilyesmi. Régebben inkább őt kellett menteni, talán ez a kellemesebb helyzet. :-))))

Kriszta is hasonló izgalmas feladatként látja az ilyen szitukat? Már most látatlanban emelem a kalapomat, ahogy tolerálja a hobbidat.. Smiley
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #68298 Dátum: 2013 Augusztus 19, 12:47:13 »

Nekem ez hobbi, ezeket a helyzeteket is inkább megoldandó izgalmas feladatnak, mint problémának látom. :-)

Kriszta is hasonló izgalmas feladatként látja az ilyen szitukat? Már most látatlanban emelem a kalapomat, ahogy tolerálja a hobbidat.. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68297 Dátum: 2013 Augusztus 19, 10:01:39 »

Dehogy üti! Viszont amihez picit sem értek (ilyen pl. a videózás), olyanba inkább bele sem kezdek. :-)

És a kettő talán üti egymást??? Szerintem nem... Wink Grin (mivel volt egy ilyen film, ez adta az ötletet és ezért is tettem idézőjelbe...) Cool
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #68296 Dátum: 2013 Augusztus 19, 09:57:03 »

Nekem ez hobbi, ezeket a helyzeteket is inkább megoldandó izgalmas feladatnak, mint problémának látom. :-)


És a kettő talán üti egymást??? Szerintem nem... Wink Grin (mivel volt egy ilyen film, ez adta az ötletet és ezért is tettem idézőjelbe...) Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68295 Dátum: 2013 Augusztus 19, 09:54:11 »

Nekem ez hobbi, ezeket a helyzeteket is inkább megoldandó izgalmas feladatnak, mint problémának látom. :-)

"Bogárgondok csőstül 2. Svédországi kalandok..." Még nem gondolkodtál egy ilyen kisfilemen??? Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #68294 Dátum: 2013 Augusztus 19, 09:38:01 »

Munkába jövet (természetesen buszsávos, leállósáv nélküli sztrádán) megviccelt a Dudukocsi.
Békésen haladok-csorgok ...

"Bogárgondok csőstül 2. Svédországi kalandok..." Még nem gondolkodtál egy ilyen kisfilmen??? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 19, 09:57:17 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68293 Dátum: 2013 Augusztus 19, 09:34:41 »

Szegény 3 perc alatt pakolta be az alvó gyereket és a szrszámokat, már majdnem odaért.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68292 Dátum: 2013 Augusztus 19, 08:46:29 »

Munkába jövet (természetesen buszsávos, leállósáv nélküli sztrádán) megviccelt a Dudukocsi.
Békésen haladok-csorgok (elértem a dugót), egyszercsak ki-kihagy a gyújtás. Próbálom pörgetni, hogy eljussak a kb 300m-re lévő benzinkútig, de csak néha hatalmasokat durran, aztán semmi. Se kép, se hang.
Amennyire lehet, lehúzódok és nekilátok az analízisnek. Mivel indítsára semmi reakció, gyújtásra gyanakszom. Egyedül vagyok, nem tudom megnézni, van-e szikra. Hátramegyek, leveszem az elosztófedelet. Megcsiszolom a rotort, ellenőrzöm a központi gyújtókábelt, kicsit alakítgatom (otthon majd véglegesre meg kell csinálnom, mert csak egy csavarhúzóval inkább csak rontottam rajta :-)). Indítózok, semmi. A Krisztát riadóztatom, kelti az alvó gyereket és ül a Sharanba, hogy elhúzzon a kútig. Kb 5km-re van tőlem. Lélekben elbúcsúztam a gyújtás modultól és azon mérgelődtem, hogy megint otthon hagytam a tartalékot (a frissen beszerzett hagyományos gyújtáseloszóval együtt).
Mivel unatkozom, megint hátramegyek, gondoltam, átnézem a csatlakozókat. Ekkor látom, hogy a gyújtáselosztóra menő csatlakozó laza. AZt hittem, hogy csak le van törve a biztosító fülecskéje, de visszatéve szépen kattan. Beülök, elsőre indul.
A Krisztát hívom, hogy nagyon már ne siessen, a problémát megoldottam. Szegény 3 perc alatt pakolta be az alvó gyereket és a szrszámokat, már majdnem odaért.
A karbit viszont tegnap megint nem sikerült beállítanom. Nagy gonddal raktam össze, de még mindig falsot szív (bár most kevésbé, mint eddig). Valami síkolási vagy egyéb gond lehet, amihez a motort is talán ki kellene venni. Mivel az alapjárati rángatáson kívül más jelenség nincs, így marad, amíg hazaérünk, aztán meglátjuk.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Augusztus 19, 08:53:21 írta stonemen »
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68291 Dátum: 2013 Augusztus 17, 06:45:28 »

Köszönöm. Grin

VW 1200.1963.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #68290 Dátum: 2013 Augusztus 16, 23:56:35 »

75 hetedik havi 1.2 D motor, kicsi v nagy olaj furatos?
Köszönöm a válaszokat.
Igen,az már nagy.

1972/08-tól,D1-es motorkód,kompressziónövelt púpos dugós.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68289 Dátum: 2013 Augusztus 16, 21:34:08 »

A hengereket és hengerfejeket lefogató tőcsavarokra (pálcákra) gondolok. Arra kell rápattannia a lemeznek. Ki vannak alakítva rajta a helyek. Azokon a tőcsavarokon tuti nem 19-es kulcsnyílású anyák vannak.
Szerintem a tuning csöveknél is el kell férniük. Nekem az oxyboxeren a WBX nagyobb átmérőjű csövei vannak és rendesen szellős a typ3 lemez és a csövek között. Sok esetben a gyári lemezeken is sokat kell hajlítgatni, igazgatni, hogy jó legyen, de ha jó, akkor olyan szépen, határozottan kattanik be a helyére a lemez... Viszont ha M8 tőcsavarhoz gyártott lemezt próbálsz az M10-re ráerőltetni, akkor az csúnyán feszül, púposodik. Vagy ha nem a megfelelő bordák közé van betolva a lemez.

19-es kulcs megy rá az anyákra, szerintem M10-es.
Szerintem a lemez nem pattan be sehova, csak úgy van. Kézzel egyszerűen le tudom venni, bár ez kevésbé mozgott, mint a másik oldal.
Ha rendesen a helyére menne, akkor nem kellene faragni? Tuti, hogy el kellene férnie ennek a tyuning harmonikacsőnek?


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68288 Dátum: 2013 Augusztus 16, 21:03:15 »

19-es kulcs megy rá az anyákra, szerintem M10-es.
Szerintem a lemez nem pattan be sehova, csak úgy van. Kézzel egyszerűen le tudom venni, bár ez kevésbé mozgott, mint a másik oldal.
Ha rendesen a helyére menne, akkor nem kellene faragni? Tuti, hogy el kellene férnie ennek a tyuning harmonikacsőnek?

M10-es a blokkod? M10-es csavaroknak van kivágva a typ3 lemez vagy M8-nak? Nem feszül be a bordák közé, lazán bepattan a tőcsavarokra?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68287 Dátum: 2013 Augusztus 16, 20:58:17 »

Alsó lemez az kell. (Ha nem a typ3 akkor a typ1: https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2226/hoterelo-lemez-m8-%28hengerek-koze%29 ) Azt kell megnézni, hogy miért érhet hozzá a csövekhez. Eléri a csöveket? M10-es a blokkod? M10-es csavaroknak van kivágva a typ3 lemez vagy M8-nak? Nem feszül be a bordák közé, lazán bepattan a tőcsavarokra?

Fasza, akkor szedhetem szét megint. :-(


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68286 Dátum: 2013 Augusztus 16, 20:47:10 »

Fasza, akkor szedhetem szét megint. :-(

De a légterelőt visszateszed nem? Vagy raksz helyette typ1 légterelőt a csövek fölé? Mert valamelyik kell a 2 közül!

Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68285 Dátum: 2013 Augusztus 16, 18:43:15 »

Az már szerintem nagy.

Akkor bîrja a reszelést.Smiley

VW 1200.1963.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68284 Dátum: 2013 Augusztus 16, 18:41:06 »

Az már szerintem nagy.

75 hetedik havi 1.2 D motor, kicsi v nagy olaj furatos?
Köszönöm a válaszokat.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68283 Dátum: 2013 Augusztus 16, 18:39:59 »

De a légterelőt visszateszed nem? Vagy raksz helyette typ1 légterelőt a csövek fölé? Mert valamelyik kell a 2 közül!

Kicseréltem a másik oldalon a csöveket, a typ3 légterelőt kivettem. Holnap megyek többet a kocsival, ha nem csöpög egyáltalán, kiveszem a másik oldalról is (bár most ott is jónak tűnik).

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68282 Dátum: 2013 Augusztus 16, 17:28:30 »

Kicseréltem a másik oldalon a csöveket, a typ3 légterelőt kivettem. Holnap megyek többet a kocsival, ha nem csöpög egyáltalán, kiveszem a másik oldalról is (bár most ott is jónak tűnik).
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #68281 Dátum: 2013 Augusztus 16, 15:50:29 »

75 hetedik havi 1.2 D motor, kicsi v nagy olaj furatos?
Köszönöm a válaszokat.

VW 1200.1963.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68280 Dátum: 2013 Augusztus 16, 12:37:56 »

Valaki dobna egy képet a hátsó ülés alatti sarkokról, hogy hogy kell kinéznie? A hátsó torzió házon van két zsákfurat, gondolom oda is kéne csavar a kaszninak, de az enyémben nem volt.
Az csak a kabrióknál játszik.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68279 Dátum: 2013 Augusztus 16, 12:22:40 »

Csak ha sokat álltál, mert menet közben általában a hátsó ablak sem vizes. A kereszteződésnél / lámpánál bejutó víz pedig válóban elpárológ a meleg motorról.

az már éri??? Wink
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #68278 Dátum: 2013 Augusztus 16, 11:42:51 »

Valaki dobna egy képet a hátsó ülés alatti sarkokról, hogy hogy kell kinéznie? A hátsó torzió házon van két zsákfurat, gondolom oda is kéne csavar a kaszninak, de az enyémben nem volt.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68277 Dátum: 2013 Augusztus 16, 11:00:34 »

az már éri??? Wink
Nem, meleg motorról azonnal elpárolog. Enyém viszont rideg tartásban van és nem szokott még 3 hengerezni se. Igaz elektromos rendszer rendben és a gyertyapipák és kábelek is NGK-k.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #68276 Dátum: 2013 Augusztus 16, 10:39:25 »

Nekem azért nagyobb esők után elég sokszor szokott 3hengerezni pár percig. Mondjuk én napiban használom és kint áll az esőn.
A Tied mikor látott utoljára esőt, mondjuk egy teljes éjszakán keresztül?  Grin

Nos, teljes éjszakán keresztül talán valóban nem nagyon, mert van szerencsére garázsom, de jöttem haza vele mondjuk Tiszaörstől Tatabányáig, felhőszakadásban... az már éri??? Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #68275 Dátum: 2013 Augusztus 16, 09:16:14 »

Így van!! Wink
Eddig egyetlenegyszer volt gondom, hogy víz miatt nem indult el elsőre, mikor nagynyomású mosóval mostam le a motorteret.. de asszem ez esetben érthető, hogy víz került az elosztóba... kis levegős kifúvatás után no problem volt... Grin
Nekem azért nagyobb esők után elég sokszor szokott 3hengerezni pár percig. Mondjuk én napiban használom és kint áll az esőn.
A Tied mikor látott utoljára esőt, mondjuk egy teljes éjszakán keresztül?  Grin
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #68274 Dátum: 2013 Augusztus 16, 08:41:08 »

Így van!! Wink
Eddig egyetlenegyszer volt gondom, hogy víz miatt nem indult el elsőre, mikor nagynyomású mosóval mostam le a motorteret.. de asszem ez esetben érthető, hogy víz került az elosztóba... kis levegős kifúvatás után no problem volt... Grin

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #68273 Dátum: 2013 Augusztus 16, 06:59:55 »

De, de nem számít. Simán indul.

Így van!! Wink
Eddig egyetlenegyszer volt gondom, hogy víz miatt nem indult el elsőre, mikor nagynyomású mosóval mostam le a motorteret.. de asszem ez esetben érthető, hogy víz került az elosztóba... kis levegős kifúvatás után no problem volt... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.