www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 16:24:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14795370 alkalommal)
Lazlow
« Hozzászólás #68411 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:02:05 »

1,3

Köszönöm! Smiley
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68410 Dátum: 2013 Szeptember 08, 13:59:22 »

Sziasztok!
A Solex 30 PICT-3 -as karbikat milyen mocikra szerelték anno (1.3 vagy 1.6 vagy mind2ő; vagy csak 1.3-ara)? Tudja valaki? Smiley

Köszi! Smiley

Üdvw: Laci
1,3

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #68409 Dátum: 2013 Szeptember 08, 13:54:39 »

Sziasztok!
A Solex 30 PICT-3 -as karbikat milyen mocikra szerelték anno (1.3 vagy 1.6 vagy mind2ő; vagy csak 1.3-ara)? Tudja valaki? Smiley

Köszi! Smiley

Üdvw: Laci
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #68408 Dátum: 2013 Szeptember 08, 12:24:33 »

olajos féltengelyes váltónál a féltengely külső házát csapágylehúzó nélkül is le lehet venni valahogy?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68407 Dátum: 2013 Szeptember 08, 11:36:24 »

Trájk: 3000 fordulaton valami kopog.

https://drive.google.com/folderview?id=0B_S8VN7ddMwMSXZwRmZDQmVkRTg&usp=sharing
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68406 Dátum: 2013 Szeptember 07, 20:13:26 »

mert cumi átszerelni.
A nálunk sokkal okosabb emberek által kitalált és tesztelt futóműkarakterisztika az smafu?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68405 Dátum: 2013 Szeptember 07, 18:23:10 »

buzi, ha már van neki másik, minek rizikózzon egy szarral?
mert cumi átszerelni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68404 Dátum: 2013 Szeptember 07, 18:02:10 »

tudom, hogy életveszélyes köcsög vagyok, de sokáig úgy jártam, hogy 2 lappal kevesebb volt bent a csőben.
olyan, mint egy elfáradt spirálrugó, szard le!
buzi, ha már van neki másik, minek rizikózzon egy szarral?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68403 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:55:43 »

Az lesz hogy átteszem az biztos. Azt próbáltam kihozni még de nem sikerült kifejeznem magam, hogy mi történhet akkor hogyha az a törött lap kerül be a futóműbe. Életveszélyes? Vagy pedig mert össze vannak szorítva a lapok így "kevésbé" lenne életveszélyes?
Na valahogy így akartam kérdezni Smiley  De mindenképpen az ép lapokat teszem be a futóműbe!
tudom, hogy életveszélyes köcsög vagyok, de sokáig úgy jártam, hogy 2 lappal kevesebb volt bent a csőben.
olyan, mint egy elfáradt spirálrugó, szard le!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68402 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:13:19 »

Az lesz hogy átteszem az biztos. Azt próbáltam kihozni még de nem sikerült kifejeznem magam, hogy mi történhet akkor hogyha az a törött lap kerül be a futóműbe. Életveszélyes? Vagy pedig mert össze vannak szorítva a lapok így "kevésbé" lenne életveszélyes?
Na valahogy így akartam kérdezni Smiley  De mindenképpen az ép lapokat teszem be a futóműbe!
komolyan kerdezed, hogy a futomube a terhelestol eltort alkatresz alkalmas e tovabbi terhelesre?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68401 Dátum: 2013 Szeptember 07, 07:38:38 »

tedd át abból ami most van benne Undecided a második mondatodat pedig nem értem Huh
Az lesz hogy átteszem az biztos. Azt próbáltam kihozni még de nem sikerült kifejeznem magam, hogy mi történhet akkor hogyha az a törött lap kerül be a futóműbe. Életveszélyes? Vagy pedig mert össze vannak szorítva a lapok így "kevésbé" lenne életveszélyes?
Na valahogy így akartam kérdezni Smiley  De mindenképpen az ép lapokat teszem be a futóműbe!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68400 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:20:37 »

Erre a kérdésre nincs válasz. Azt hiába méred, semmit sem jelent.

"Tudtam, tudtam, csak nem sejtettem "  Grin
Köszönöm
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68399 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:09:09 »

Erre a kérdésre nincs válasz. Azt hiába méred, semmit sem jelent.

Ha nincs fenn a lendkerék. Mekkora lehet a vízszintes kotyogás?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68398 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:06:11 »

A motor állapotát kérdezte a főtengely hosszirányú játékának függvényében. A 0,5 az kopott motor. (Bár az is lehet, hogy felújítás után rosszul hézagolták  Wink )

Nem új motort akar venni a barátunk. Nekem sokat lógott a főtengelyem, és negyvenezret bírt nálam amikor eltörött.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #68397 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:01:29 »

0,07-0,13 a főtengely hosszirányú játékának beállítási értéke. 0,15 a hibahatár. A 0,5 az már nagyon kopott, hiába hézagolod ki, csak tüneti kezelés. Ha egy motort újkorában mondjuk 0,1-re kihézagoltak és annak már 0,5 a hézaga, azt kopottnak kell minősíteni. Egyébként hézagoláshoz 3db hézagolót kell használni, többet nem. A hézagolók vastagságai valahol 0,22-0,36 mm között vannak, így ha már van benn 3db 0,3 mm vastag, azt hiába cseréled akár a legvastagabb darabokra, ha 3 kerül be, akkor sem gyűrőd le azt a fél mm-es játékot 0,1-re...

Ha nincs fenn a lendkerék. Mekkora lehet a vízszintes kotyogás?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68396 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:59:08 »

Ugyanakkorát lóg kint és bent is, annyi a különbség, hogy ha nyomod a kuplungot, akkor az megnyomja a főtengelyt, ezért nagyobb erőt kell kifejtened a főtengely megmozgatásához, de attól lógni ugyanakkorát lóg  Wink
Ha meg nem nyomod a kuplungot, akkor az ég világon semmi különbség nincs az autóban és az autón kívül lévő motor főtengelyének hosszirányú mozgatása között.

Eladásnál rá szokták állítani, csak egy kicsit csúszik mondja az eladó. Otthon visszaállítják eladás után, és örül az új tulaj, hogy jó nem kell tárcsa.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68395 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:56:42 »

0,07-0,13 a főtengely hosszirányú játékának beállítási értéke. 0,15 a hibahatár. A 0,5 az már nagyon kopott, hiába hézagolod ki, csak tüneti kezelés. Ha egy motort újkorában mondjuk 0,1-re kihézagoltak és annak már 0,5 a hézaga, azt kopottnak kell minősíteni. Egyébként hézagoláshoz 3db hézagolót kell használni, többet nem. A hézagolók vastagságai valahol 0,22-0,36 mm között vannak, így ha már van benn 3db 0,3 mm vastag, azt hiába cseréled akár a legvastagabb darabokra, ha 3 kerül be, akkor sem gyűrőd le azt a fél mm-es játékot 0,1-re...

Nem új motort akar venni a barátunk. Nekem sokat lógott a főtengelyem, és negyvenezret bírt nálam amikor eltörött.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68394 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:56:23 »

Ugyanakkorát lóg kint és bent is, annyi a különbség, hogy ha nyomod a kuplungot, akkor az megnyomja a főtengelyt, ezért nagyobb erőt kell kifejtened a főtengely megmozgatásához, de attól lógni ugyanakkorát lóg  Wink
Ha meg nem nyomod a kuplungot, akkor az ég világon semmi különbség nincs az autóban és az autón kívül lévő motor főtengelyének hosszirányú mozgatása között.

Ezt ki lehet hézagolni. Egy kis lógásnak kell lennie. Kint nagyobbat lóg mint bent, mert a kuplung nem engedi, hogy nagyot lógjon.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68393 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:51:32 »

0,07-0,13 a főtengely hosszirányú játékának beállítási értéke. 0,15 a hibahatár. A 0,5 az már nagyon kopott, hiába hézagolod ki, csak tüneti kezelés. Ha egy motort újkorában mondjuk 0,1-re kihézagoltak és annak már 0,5 a hézaga, azt kopottnak kell minősíteni. Egyébként hézagoláshoz 3db hézagolót kell használni, többet nem. A hézagolók vastagságai valahol 0,22-0,36 mm között vannak, így ha már van benn 3db 0,3 mm vastag, azt hiába cseréled akár a legvastagabb darabokra, ha 3 kerül be, akkor sem gyűrőd le azt a fél mm-es játékot 0,1-re...

Ezt ki lehet hézagolni. Egy kis lógásnak kell lennie. Kint nagyobbat lóg mint bent, mert a kuplung nem engedi, hogy nagyot lógjon.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68392 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:36:05 »

Az 5 tized, vagy 50 század.
Erre már nagyon olcsót mondanék csak.  Grin
Ezt ki lehet hézagolni. Egy kis lógásnak kell lennie. Kint nagyobbat lóg mint bent, mert a kuplung nem engedi, hogy nagyot lógjon.
1303LS
« Hozzászólás #68391 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:32:36 »

Hosszirányban  fél milimétert.

Az 5 tized, vagy 50 század.
Erre már nagyon olcsót mondanék csak.  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68390 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:30:21 »

Le föl illetve oldara nem lóghat. Hosszirányban  fél milimétert.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #68389 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:24:46 »

Üdv bontott motor megvételére kellene segítség  motor kint van főtengely mennyit lóghat max esetleg más infó a motor állapotának megsaccolására. Előre is köszi.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68388 Dátum: 2013 Szeptember 06, 15:42:54 »

Az sem segít, ha gagyi anyát használunk.

Akkor is történik ilyen, himbasor meghúzásánál (főleg nagy áttétel és erős rugó esetén), ha az egyik szélén a szelep pont tökig nyitva, a másikon meg zárva van és meghúzás közben késik az egyik oldal, így befeszül a tőcsavarokon a himba blokk.
A másik amivel el lehet rontani ezeket a meneteket (szintén nagy áttétel és erős rugó esetén veszélyes igazán a dolog), ha pont úgy áll a vezérlés, hogy nagyon nyitva van(nak) a szelep(ek) és ezért felszereléskor alig tudjuk rákapatni az anyákat és meghúzáskor elkezdi szétnyírni az első éppen tartó menetet. Érdemes himbasor felszereléskor átforgatni a motort, hogy olyan helyzetben húzzuk meg az anyákat, amikor a legkevésbé feszülnek a dolgok.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68387 Dátum: 2013 Szeptember 06, 15:41:57 »

Akkor is történik ilyen, himbasor meghúzásánál (főleg nagy áttétel és erős rugó esetén), ha az egyik szélén a szelep pont tökig nyitva, a másikon meg zárva van és meghúzás közben késik az egyik oldal, így befeszül a tőcsavarokon a himba blokk.
A másik amivel el lehet rontani ezeket a meneteket (szintén nagy áttétel és erős rugó esetén veszélyes igazán a dolog), ha pont úgy áll a vezérlés, hogy nagyon nyitva van(nak) a szelep(ek) és ezért felszereléskor alig tudjuk rákapatni az anyákat és meghúzáskor elkezdi szétnyírni az első éppen tartó menetet. Érdemes himbasor felszereléskor átforgatni a motort, hogy olyan helyzetben húzzuk meg az anyákat, amikor a legkevésbé feszülnek a dolgok.

Amikor lelazul a himbát tartó egyik anya...
<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68386 Dátum: 2013 Szeptember 06, 11:43:51 »

Amikor lelazul a himbát tartó egyik anya...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68385 Dátum: 2013 Szeptember 05, 22:37:07 »

Sziasztok!

Torziós első hidamba (ami beszerelésre kerülne télen) az egyik köteg lapnak az egyik szàra a negyedénél eltört  Undecided Hasznàlhatatlan így és komplett köteget kellene keresnem vagy azt kibírja a futómű mert fixen van a helyén?

Köszönöm a vàlaszotok!

Üdvw Smiley
tedd át abból ami most van benne Undecided a második mondatodat pedig nem értem Huh

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68384 Dátum: 2013 Szeptember 05, 22:32:38 »

Sziasztok!

Torziós első hidamba (ami beszerelésre kerülne télen) az egyik köteg lapnak az egyik szàra a negyedénél eltört  Undecided Hasznàlhatatlan így és komplett köteget kellene keresnem vagy azt kibírja a futómű mert fixen van a helyén?

Köszönöm a vàlaszotok!

Üdvw Smiley
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68383 Dátum: 2013 Szeptember 04, 15:26:35 »


Jövő hét kedden megyek Budapestre, el tudom hozni.
Beszéljétek meg, hogy kell-e, akkor hétfőn megveszem.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Robpanzer
« Hozzászólás #68382 Dátum: 2013 Szeptember 04, 11:42:39 »

Én beszerzem neked, és ha lejutok Tbányára (készülök), akkor viszem, ha nem, akkor is lejuttatom vhogy. Ha mégsem kell, akkor úgy hétfőig szólj, ne vegyem meg potyára.


Jövő hét kedden megyek Budapestre, el tudom hozni.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68381 Dátum: 2013 Szeptember 03, 19:36:59 »

Köszi kaptam igéretet autósboltoktolból,ha nem lesz a héten irok Pü-tAmugy várunk a 19.ik tatabányai talin mindenkit!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68380 Dátum: 2013 Szeptember 03, 19:26:12 »

Köszi közbe megnéztem 460 Huf/m,csak a Misi nem jön le T.bányára 14.én Ha valaki lehozna 2m csövet nagyon megköszönném!Feltéve ,ha addig nem sikerül szerezni felénk!
Én beszerzem neked, és ha lejutok Tbányára (készülök), akkor viszem, ha nem, akkor is lejuttatom vhogy. Ha mégsem kell, akkor úgy hétfőig szólj, ne vegyem meg potyára.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68379 Dátum: 2013 Szeptember 03, 19:07:32 »

Köszi közbe megnéztem 460 Huf/m,csak a Misi nem jön le T.bányára 14.én Ha valaki lehozna 2m csövet nagyon megköszönném!Feltéve ,ha addig nem sikerül szerezni felénk!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68378 Dátum: 2013 Szeptember 03, 17:57:54 »

Hali ma elázott a csomagtartóm, eldurrant a pótkerék meghajtású ablakmosó gumicsöve.Kerék leeresztve ablakmosó folyadék  a csomitartóba!Kérdésem:hol lehet 4mm belső 7mm külső átmérőjű gumicsövet venni.Nem akarok áttetsző műanyag ablakmosó csövet hőpisztollyal melengetni a kormánykapcsolónál!A tartálynál a peremezés se egyszerű !Van vkinek ötlete?
Bugpartsnál kapható méterben

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Kiss Steve
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68377 Dátum: 2013 Szeptember 03, 17:22:50 »

Hali ma elázott a csomagtartóm, eldurrant a pótkerék meghajtású ablakmosó gumicsöve.Kerék leeresztve ablakmosó folyadék  a csomitartóba!Kérdésem:hol lehet 4mm belső 7mm külső átmérőjű gumicsövet venni.Nem akarok áttetsző műanyag ablakmosó csövet hőpisztollyal melengetni a kormánykapcsolónál!A tartálynál a peremezés se egyszerű !Van vkinek ötlete?
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68376 Dátum: 2013 Szeptember 01, 10:45:21 »

Az előző rögzítés helye simán látszik, azt annyira nem lehet eltolni, és szélesebb sem lesz tőle a nyomtáv.
Hogy félrehúz, az attól azért lehet, hogy az első futómű dőlése az előző hátsó beállításhoz van mérve. Ha hátul most egyforma, de előtte nem volt az, vagy akár fordítva is. De ezt látni is lehet, vagy egyszerű ellenőrizni.
na, akkor marad a futóműves, köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68375 Dátum: 2013 Szeptember 01, 10:35:21 »

a pengen ovalis furatok vannak, ott el lehet bszni, mas tippem nincs, a kezifeket meg nemallitottam be, csak rakapattam egy anyat a bowdenre, az nem foghat elvileg
Az előző rögzítés helye simán látszik, azt annyira nem lehet eltolni, és szélesebb sem lesz tőle a nyomtáv.
Hogy félrehúz, az attól azért lehet, hogy az első futómű dőlése az előző hátsó beállításhoz van mérve. Ha hátul most egyforma, de előtte nem volt az, vagy akár fordítva is. De ezt látni is lehet, vagy egyszerű ellenőrizni.

Bácsi Győző
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68374 Dátum: 2013 Augusztus 31, 22:03:31 »

A torziók stabilak a szélesség szempontjából, azt meg nem hiszem, hogy a lengőtengelyt a penge rossz oldalára csavaroztad volna vissza, azt hiszem, nem is lehet... Mivel sötét van, tippem sincs, pedig most könnyen megnézném a csupasz alvázon, mit lehet elszerelni...
a pengen ovalis furatok vannak, ott el lehet bszni, mas tippem nincs, a kezifeket meg nemallitottam be, csak rakapattam egy anyat a bowdenre, az nem foghat elvileg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68373 Dátum: 2013 Augusztus 31, 21:58:14 »

idaig en is eljutottam az elso 50 meteren, de fogalmam sincs hol keressem a hibat
A torziók stabilak a szélesség szempontjából, azt meg nem hiszem, hogy a lengőtengelyt a penge rossz oldalára csavaroztad volna vissza, azt hiszem, nem is lehet... Mivel sötét van, tippem sincs, pedig most könnyen megnézném a csupasz alvázon, mit lehet elszerelni...

Bácsi Győző
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #68372 Dátum: 2013 Augusztus 31, 21:36:56 »

Akkor valami mégsem jó.
idaig en is eljutottam az elso 50 meteren, de fogalmam sincs hol keressem a hibat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.