www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 00:45:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13112023 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #68432 Dátum: 2013 Szeptember 09, 19:18:01 »

1303 74- évjárat augusztusi, kérdés hogy kis ricnis a kormányom vagy nagy???? K kormány van rajta. Meg mitől kis ricni meg mitől nagy??  Világosítson fel valaki :-D

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68431 Dátum: 2013 Szeptember 09, 19:08:24 »

Esetleg a szét/össze után valami gyújtás vagy karburálás gond lehet.
csatlakozom



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68430 Dátum: 2013 Szeptember 09, 18:11:34 »

Itt látható a gumi oldalról. A nagy furatúhoz műanyag csöcsöt lehet kapni. Lehet kombinálni, csak minél több toldás annál nagyobb az esély a szivárgásra.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68429 Dátum: 2013 Szeptember 09, 18:08:01 »

A gyárin egy gömb van. Az a kis furatúba jó, de a gumi szélén nagy a nút. A nagy furatúnak jó a nútja, csak lötyög a cső benne.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68428 Dátum: 2013 Szeptember 09, 18:04:06 »

A kormányösszekötő nyomkodta a csövet, jobb kanyarban. A mozdítástól kilazult a cső a gumiban, és elfolyt a tartályból a fékfolyadék. Egy körös a fék a kocsimon. Éreztem is a pedálon, hogy valami nem oké. Pénteken megcsináltam annyira, hogy Pécelre le tudjak menni. Ma készre csináltam.
Érdekes, hogy nem a furat közepén szivárgott a fékfolyadék, hanem a gumi külső szélén, de a gumi nem belevaló volt a nút miatt.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68427 Dátum: 2013 Szeptember 09, 17:52:17 »

Ma is jó nagyot szereltem. Már minden variációt kipróbáltam. A főfékhengert tápláló vezeték gumija szivárgott. A varga föfékhengerhez nem adnak gumit. Amit lehet kapni az nem jó mert a nút széles, és ott elszökik a fékfolyadék. A Dedeónál vettem gumit aminek a nútja jó, de a furat középen nem 4-es hanem 8-as. A tartály csöve 5-ös. Nehéz összehozni.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #68426 Dátum: 2013 Szeptember 09, 17:09:14 »

Esetleg a szét/össze után valami gyújtás vagy karburálás gond lehet.

benzinszűrő,légszűrő.....
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #68425 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:59:39 »

Esetleg a szét/össze után valami gyújtás vagy karburálás gond lehet.

Sziasztok!

Ismét váltó téma ügyben szeretném kérdezni a véleményeteket!

Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68424 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:19:59 »

lehet teljesen mellélövök, de fékdob ovalitás?
esetleg mikor fékezel fölmelegszik, kisebb lesz a hézag, olyan mintha fogná valami a kocsit
aztán mikor lehül akkor nyílván meg nem, mert megnő a hézag
csak egy tipp
Nem rossz elgondolás, én is ezzel kezdtem és vissza is állítottam teljesen a pofákat. De nem az  Undecided
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #68423 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:16:25 »

Sziasztok!

Ismét váltó téma ügyben szeretném kérdezni a véleményeteket!

Következő a helyzet a Bogarammal. Kicseréltük a váltót, szuperül működik megjártam Vele már több mint 500 km-t de valamiért mégis érzek benne egy dolgot amit az előző váltónál nem éreztem.
Ha megyek Vele akkor menet közben érzem hogy néha olyan mintha visszafogná valami az autót de csak egy pillanatra, aztán utána megint húz a gép. Ezt többször csinálja egymás után, váltakozó fázisokban. Kicseréltük a kerékcsapágyakat is, azt hallom hogy sokkal hangosabb a difinek a hangja mint a saját váltójával volt. Hogyha nyomom neki a gázt akkor húz szépen és megy az autó de ha rátartom akkor menet közben érezni eléggé hogy valami visszafogja aztán megint megy... Undecided
Eléggé zavaró dolog és féltem is, hogy mi történik Vele nehogy valami gondja legyen... Lehetséges hogy a váltón belül a differenciálműnek a csapágya esetleg? Vagy valami más miatt fogja vissza? Nem tudok egyszerűen rájönni...Sad Olaj van benne megfelelően..sőt kicsit csöpög tehát lehet picit kevesebb, a fokozatokat veszi szépen, nem nehéz a sebességeket betenni.

Szerintetek mitől lehet? Volt már valakinek hasonló élménye? Undecided

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdvw!
lehet teljesen mellélövök, de fékdob ovalitás?
esetleg mikor fékezel fölmelegszik, kisebb lesz a hézag, olyan mintha fogná valami a kocsit
aztán mikor lehül akkor nyílván meg nem, mert megnő a hézag
csak egy tipp
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68422 Dátum: 2013 Szeptember 09, 16:05:34 »

Sziasztok!

Ismét váltó téma ügyben szeretném kérdezni a véleményeteket!

Következő a helyzet a Bogarammal. Kicseréltük a váltót, szuperül működik megjártam Vele már több mint 500 km-t de valamiért mégis érzek benne egy dolgot amit az előző váltónál nem éreztem.
Ha megyek Vele akkor menet közben érzem hogy néha olyan mintha visszafogná valami az autót de csak egy pillanatra, aztán utána megint húz a gép. Ezt többször csinálja egymás után, váltakozó fázisokban. Kicseréltük a kerékcsapágyakat is, azt hallom hogy sokkal hangosabb a difinek a hangja mint a saját váltójával volt. Hogyha nyomom neki a gázt akkor húz szépen és megy az autó de ha rátartom akkor menet közben érezni eléggé hogy valami visszafogja aztán megint megy... Undecided
Eléggé zavaró dolog és féltem is, hogy mi történik Vele nehogy valami gondja legyen... Lehetséges hogy a váltón belül a differenciálműnek a csapágya esetleg? Vagy valami más miatt fogja vissza? Nem tudok egyszerűen rájönni...Sad Olaj van benne megfelelően..sőt kicsit csöpög tehát lehet picit kevesebb, a fokozatokat veszi szépen, nem nehéz a sebességeket betenni.

Szerintetek mitől lehet? Volt már valakinek hasonló élménye? Undecided

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdvw!
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #68421 Dátum: 2013 Szeptember 09, 15:09:39 »

Hi! Keresek Pesten vagy környékén rendes, bogárhoz értő lakatost!
Kihez forduljak? Köszi
Hivjál fel!

Tóth Zoltán
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68420 Dátum: 2013 Szeptember 09, 15:00:42 »

Én vennék egy normális CO gépet.Helyed gondolom van.
Na ja... Wink A futóművet befogadó részt kellene cserélni+napóleon. Nos az nekem nem megy... Undecided

1967.XII.08
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #68419 Dátum: 2013 Szeptember 09, 14:43:15 »

Hi! Keresek Pesten vagy környékén rendes, bogárhoz értő lakatost!
Kihez forduljak? Köszi
Én vennék egy normális CO gépet.Helyed gondolom van.
Nem elérhető hariferi
Hozzászólások: 112


« Hozzászólás #68418 Dátum: 2013 Szeptember 09, 14:38:17 »

Hi! Keresek Pesten vagy környékén rendes, bogárhoz értő lakatost!
Kihez forduljak? Köszi

1967.XII.08
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68417 Dátum: 2013 Szeptember 08, 20:17:10 »

hát, ez nem jött be :S
Pedig csak a csapágy ellenállását kell legyűrni.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68416 Dátum: 2013 Szeptember 08, 20:13:26 »

Persze.
De le kell oldani a váltónál a nagy tányért, ami a féltengelyen lévő fémharangot bent tartja. Amin a a gumiharang van rögzítve. Utána lazán le lehet húzni. Na jó, lehet, ütögetni is kell kicsit.. Cheesy
hát, ez nem jött be :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68415 Dátum: 2013 Szeptember 08, 20:10:21 »

olajos féltengelyes váltónál a féltengely külső házát csapágylehúzó nélkül is le lehet venni valahogy?
Persze.
De le kell oldani a váltónál a nagy tányért, ami a féltengelyen lévő fémharangot bent tartja. Amin a a gumiharang van rögzítve. Utána lazán le lehet húzni. Na jó, lehet, ütögetni is kell kicsit.. Cheesy

Bácsi Győző
Lazlow
« Hozzászólás #68414 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:13:15 »

Eredetileg 1,3, de az 1,6 is elmegy vele

Még egyszer köszönöm! Smiley 
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68413 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:10:11 »

Bocsánat elírtam! Sad Embarrassed Nem 30-as hanem 31-es. A többi stimmel. Ezt is csak 1.3-asra rakták?

Köszi!  Wink
Eredetileg 1,3, de az 1,6 is elmegy vele

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #68412 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:06:53 »

Bocsánat elírtam! Sad Embarrassed Nem 30-as hanem 31-es. A többi stimmel. Ezt is csak 1.3-asra rakták?

Köszi!  Wink
Lazlow
« Hozzászólás #68411 Dátum: 2013 Szeptember 08, 14:02:05 »

1,3

Köszönöm! Smiley
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #68410 Dátum: 2013 Szeptember 08, 13:59:22 »

Sziasztok!
A Solex 30 PICT-3 -as karbikat milyen mocikra szerelték anno (1.3 vagy 1.6 vagy mind2ő; vagy csak 1.3-ara)? Tudja valaki? Smiley

Köszi! Smiley

Üdvw: Laci
1,3

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #68409 Dátum: 2013 Szeptember 08, 13:54:39 »

Sziasztok!
A Solex 30 PICT-3 -as karbikat milyen mocikra szerelték anno (1.3 vagy 1.6 vagy mind2ő; vagy csak 1.3-ara)? Tudja valaki? Smiley

Köszi! Smiley

Üdvw: Laci
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #68408 Dátum: 2013 Szeptember 08, 12:24:33 »

olajos féltengelyes váltónál a féltengely külső házát csapágylehúzó nélkül is le lehet venni valahogy?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #68407 Dátum: 2013 Szeptember 08, 11:36:24 »

Trájk: 3000 fordulaton valami kopog.

https://drive.google.com/folderview?id=0B_S8VN7ddMwMSXZwRmZDQmVkRTg&usp=sharing
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68406 Dátum: 2013 Szeptember 07, 20:13:26 »

mert cumi átszerelni.
A nálunk sokkal okosabb emberek által kitalált és tesztelt futóműkarakterisztika az smafu?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68405 Dátum: 2013 Szeptember 07, 18:23:10 »

buzi, ha már van neki másik, minek rizikózzon egy szarral?
mert cumi átszerelni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68404 Dátum: 2013 Szeptember 07, 18:02:10 »

tudom, hogy életveszélyes köcsög vagyok, de sokáig úgy jártam, hogy 2 lappal kevesebb volt bent a csőben.
olyan, mint egy elfáradt spirálrugó, szard le!
buzi, ha már van neki másik, minek rizikózzon egy szarral?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68403 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:55:43 »

Az lesz hogy átteszem az biztos. Azt próbáltam kihozni még de nem sikerült kifejeznem magam, hogy mi történhet akkor hogyha az a törött lap kerül be a futóműbe. Életveszélyes? Vagy pedig mert össze vannak szorítva a lapok így "kevésbé" lenne életveszélyes?
Na valahogy így akartam kérdezni Smiley  De mindenképpen az ép lapokat teszem be a futóműbe!
tudom, hogy életveszélyes köcsög vagyok, de sokáig úgy jártam, hogy 2 lappal kevesebb volt bent a csőben.
olyan, mint egy elfáradt spirálrugó, szard le!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #68402 Dátum: 2013 Szeptember 07, 17:13:19 »

Az lesz hogy átteszem az biztos. Azt próbáltam kihozni még de nem sikerült kifejeznem magam, hogy mi történhet akkor hogyha az a törött lap kerül be a futóműbe. Életveszélyes? Vagy pedig mert össze vannak szorítva a lapok így "kevésbé" lenne életveszélyes?
Na valahogy így akartam kérdezni Smiley  De mindenképpen az ép lapokat teszem be a futóműbe!
komolyan kerdezed, hogy a futomube a terhelestol eltort alkatresz alkalmas e tovabbi terhelesre?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #68401 Dátum: 2013 Szeptember 07, 07:38:38 »

tedd át abból ami most van benne Undecided a második mondatodat pedig nem értem Huh
Az lesz hogy átteszem az biztos. Azt próbáltam kihozni még de nem sikerült kifejeznem magam, hogy mi történhet akkor hogyha az a törött lap kerül be a futóműbe. Életveszélyes? Vagy pedig mert össze vannak szorítva a lapok így "kevésbé" lenne életveszélyes?
Na valahogy így akartam kérdezni Smiley  De mindenképpen az ép lapokat teszem be a futóműbe!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68400 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:20:37 »

Erre a kérdésre nincs válasz. Azt hiába méred, semmit sem jelent.

"Tudtam, tudtam, csak nem sejtettem "  Grin
Köszönöm

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68399 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:09:09 »

Erre a kérdésre nincs válasz. Azt hiába méred, semmit sem jelent.

Ha nincs fenn a lendkerék. Mekkora lehet a vízszintes kotyogás?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68398 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:06:11 »

A motor állapotát kérdezte a főtengely hosszirányú játékának függvényében. A 0,5 az kopott motor. (Bár az is lehet, hogy felújítás után rosszul hézagolták  Wink )

Nem új motort akar venni a barátunk. Nekem sokat lógott a főtengelyem, és negyvenezret bírt nálam amikor eltörött.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #68397 Dátum: 2013 Szeptember 06, 20:01:29 »

0,07-0,13 a főtengely hosszirányú játékának beállítási értéke. 0,15 a hibahatár. A 0,5 az már nagyon kopott, hiába hézagolod ki, csak tüneti kezelés. Ha egy motort újkorában mondjuk 0,1-re kihézagoltak és annak már 0,5 a hézaga, azt kopottnak kell minősíteni. Egyébként hézagoláshoz 3db hézagolót kell használni, többet nem. A hézagolók vastagságai valahol 0,22-0,36 mm között vannak, így ha már van benn 3db 0,3 mm vastag, azt hiába cseréled akár a legvastagabb darabokra, ha 3 kerül be, akkor sem gyűrőd le azt a fél mm-es játékot 0,1-re...

Ha nincs fenn a lendkerék. Mekkora lehet a vízszintes kotyogás?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68396 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:59:08 »

Ugyanakkorát lóg kint és bent is, annyi a különbség, hogy ha nyomod a kuplungot, akkor az megnyomja a főtengelyt, ezért nagyobb erőt kell kifejtened a főtengely megmozgatásához, de attól lógni ugyanakkorát lóg  Wink
Ha meg nem nyomod a kuplungot, akkor az ég világon semmi különbség nincs az autóban és az autón kívül lévő motor főtengelyének hosszirányú mozgatása között.

Eladásnál rá szokták állítani, csak egy kicsit csúszik mondja az eladó. Otthon visszaállítják eladás után, és örül az új tulaj, hogy jó nem kell tárcsa.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68395 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:56:42 »

0,07-0,13 a főtengely hosszirányú játékának beállítási értéke. 0,15 a hibahatár. A 0,5 az már nagyon kopott, hiába hézagolod ki, csak tüneti kezelés. Ha egy motort újkorában mondjuk 0,1-re kihézagoltak és annak már 0,5 a hézaga, azt kopottnak kell minősíteni. Egyébként hézagoláshoz 3db hézagolót kell használni, többet nem. A hézagolók vastagságai valahol 0,22-0,36 mm között vannak, így ha már van benn 3db 0,3 mm vastag, azt hiába cseréled akár a legvastagabb darabokra, ha 3 kerül be, akkor sem gyűrőd le azt a fél mm-es játékot 0,1-re...

Nem új motort akar venni a barátunk. Nekem sokat lógott a főtengelyem, és negyvenezret bírt nálam amikor eltörött.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68394 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:56:23 »

Ugyanakkorát lóg kint és bent is, annyi a különbség, hogy ha nyomod a kuplungot, akkor az megnyomja a főtengelyt, ezért nagyobb erőt kell kifejtened a főtengely megmozgatásához, de attól lógni ugyanakkorát lóg  Wink
Ha meg nem nyomod a kuplungot, akkor az ég világon semmi különbség nincs az autóban és az autón kívül lévő motor főtengelyének hosszirányú mozgatása között.

Ezt ki lehet hézagolni. Egy kis lógásnak kell lennie. Kint nagyobbat lóg mint bent, mert a kuplung nem engedi, hogy nagyot lógjon.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #68393 Dátum: 2013 Szeptember 06, 19:51:32 »

0,07-0,13 a főtengely hosszirányú játékának beállítási értéke. 0,15 a hibahatár. A 0,5 az már nagyon kopott, hiába hézagolod ki, csak tüneti kezelés. Ha egy motort újkorában mondjuk 0,1-re kihézagoltak és annak már 0,5 a hézaga, azt kopottnak kell minősíteni. Egyébként hézagoláshoz 3db hézagolót kell használni, többet nem. A hézagolók vastagságai valahol 0,22-0,36 mm között vannak, így ha már van benn 3db 0,3 mm vastag, azt hiába cseréled akár a legvastagabb darabokra, ha 3 kerül be, akkor sem gyűrőd le azt a fél mm-es játékot 0,1-re...

Ezt ki lehet hézagolni. Egy kis lógásnak kell lennie. Kint nagyobbat lóg mint bent, mert a kuplung nem engedi, hogy nagyot lógjon.

Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 [305] 306 307 308 309 310 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.