www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 19:05:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14797677 alkalommal)
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #68571 Dátum: 2013 Szeptember 21, 20:46:57 »

te kacsa-
 

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #68570 Dátum: 2013 Szeptember 21, 20:45:14 »

Nemrég volt  szó a polírozásról. Ma egy idős faszi tükörből tolatott.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Lazlow
« Hozzászólás #68569 Dátum: 2013 Szeptember 21, 16:03:14 »

a tuning vezérműtengelyhez szoktak adni egy pincurka dobozzal . de bármilyen zsírral bekenheted ha akarod, amikor beindul a motor akkor a kényszerolajzás úgyis pillanatok alatt lemossa.

Köszönöm!  Wink
Lazlow
« Hozzászólás #68568 Dátum: 2013 Szeptember 21, 16:03:03 »

varázsló használt ilyet.
vagy ebben a blogban: http://oettingertsv.blogspot.hu/
vagy a tuningos topicban leírta, hogy mi ez a trutyó.

Köszönöm!  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68567 Dátum: 2013 Szeptember 21, 14:06:49 »

de bármilyen zsírral bekenheted ha akarod
te kacsa- vagy disznózsírt használsz? :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68566 Dátum: 2013 Szeptember 21, 09:52:34 »

Hát ettől nem lettem okosabb (még a google is kiírta, hogy hülye vagyok  Evil  Grin ).  Grin De azért köszi.
Keresgéltem. Ez jó? -> http://www.olajshop.hu/kenozsir/orlen-zsir-ep2-4-5kg.html
Ha valaki használ ilyet akkor kérem, hogy egy nevet vagy gyártót vagy valamit adjon meg. Smiley Persze ha nem szupertitkos kenceficéről van szó.  Cool Wink Cheesy

Köszi!  Wink

a tuning vezérműtengelyhez szoktak adni egy pincurka dobozzal . de bármilyen zsírral bekenheted ha akarod, amikor beindul a motor akkor a kényszerolajzás úgyis pillanatok alatt lemossa.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68565 Dátum: 2013 Szeptember 21, 08:01:32 »

Hát ettől nem lettem okosabb (még a google is kiírta, hogy hülye vagyok  Evil  Grin ).  Grin De azért köszi.
Keresgéltem. Ez jó? -> http://www.olajshop.hu/kenozsir/orlen-zsir-ep2-4-5kg.html
Ha valaki használ ilyet akkor kérem, hogy egy nevet vagy gyártót vagy valamit adjon meg. Smiley Persze ha nem szupertitkos kenceficéről van szó.  Cool Wink Cheesy

Köszi!  Wink

varázsló használt ilyet.
vagy ebben a blogban: http://oettingertsv.blogspot.hu/
vagy a tuningos topicban leírta, hogy mi ez a trutyó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #68564 Dátum: 2013 Szeptember 21, 07:37:52 »

tokezsir :-)

Hát ettől nem lettem okosabb (még a google is kiírta, hogy hülye vagyok  Evil  Grin ).  Grin De azért köszi.
Keresgéltem. Ez jó? -> http://www.olajshop.hu/kenozsir/orlen-zsir-ep2-4-5kg.html
Ha valaki használ ilyet akkor kérem, hogy egy nevet vagy gyártót vagy valamit adjon meg. Smiley Persze ha nem szupertitkos kenceficéről van szó.  Cool Wink Cheesy

Köszi!  Wink
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #68563 Dátum: 2013 Szeptember 21, 07:10:40 »

Sziasztok!
Mi az a piros kenőzsír amit a tőketalpakra és a vez.tengely bütykeire kennek motor összeszereléskor (neve...stb.)? És hol tudom beszerezni?
Egy gyenge minőségű videóból kivágtam, hogy mire gondolok:
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Köszönöm!

Üdvw: Laci
tokezsir :-)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Lazlow
« Hozzászólás #68562 Dátum: 2013 Szeptember 21, 07:05:24 »

Sziasztok!
Mi az a piros kenőzsír amit a tőketalpakra és a vez.tengely bütykeire kennek motor összeszereléskor (neve...stb.)? És hol tudom beszerezni?
Egy gyenge minőségű videóból kivágtam, hogy mire gondolok:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Köszönöm!

Üdvw: Laci
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #68561 Dátum: 2013 Szeptember 20, 21:15:57 »

Nem bimetál, hanem bowden.
de bimetálos ill. egész pontosan belsőtermosztátos is volt,  sőt  vákumszelepes csappanytús is .

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68560 Dátum: 2013 Szeptember 20, 21:09:45 »

Az olajtükrösben is volt bimetál, ami a levegő szívási irányát változtatta?
Nem bimetál, hanem bowden.

Bácsi Győző
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #68559 Dátum: 2013 Szeptember 20, 20:52:27 »

fantasztikus.
legalább 10% teljesítménynövelést ad és a cerkád is keményebb lesz. :-P

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68558 Dátum: 2013 Szeptember 20, 19:51:54 »

Az olajtükrösben is volt bimetál, ami a levegő szívási irányát változtatta?
Nekem olyan olajtukros van (gyarilag), hogy a motor aljan levo termosztattol feljon egy bowden es az allitgatja a szivott levegot is.


Buzi, aki fékez! :-)))
Robpanzer
« Hozzászólás #68557 Dátum: 2013 Szeptember 20, 19:50:55 »

Elvileg a jól karbantartott, tisztított töltött olajtükrös még jobb.

Az olajtükrösben is volt bimetál, ami a levegő szívási irányát változtatta?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #68556 Dátum: 2013 Szeptember 20, 19:42:44 »

fasztudja, én a gyári papírosra esküszöm.
a többi csak szarabb / karbantartásigényesebb lehet.
Elvileg a jól karbantartott, tisztított töltött olajtükrös még jobb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68555 Dátum: 2013 Szeptember 20, 19:34:12 »

Az már kemény így is és növekedést sem kell, hogy adjon. Grin Rosszabbak mint a gyári?
fasztudja, én a gyári papírosra esküszöm.
a többi csak szarabb / karbantartásigényesebb lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Robpanzer
« Hozzászólás #68554 Dátum: 2013 Szeptember 20, 19:33:09 »

fantasztikus.
legalább 10% teljesítménynövelést ad és a cerkád is keményebb lesz. :-P


Az már kemény így is és növekedést sem kell, hogy adjon. Grin Rosszabbak mint a gyári?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #68553 Dátum: 2013 Szeptember 20, 19:30:26 »

Ezekről a légszűrőkről mi a véleményetek gyári 34-es Solex Pict 3-as karbira? Milyen minőségűek?   Milyen szűrőanyag van bennük?

Köszi.

fantasztikus.
legalább 10% teljesítménynövelést ad és a cerkád is keményebb lesz. :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Robpanzer
« Hozzászólás #68552 Dátum: 2013 Szeptember 20, 17:54:51 »

Ezekről a légszűrőkről mi a véleményetek gyári 34-es Solex Pict 3-as karbira? Milyen minőségűek?   Milyen szűrőanyag van bennük?

Köszi.

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2151-000/legszuro-okrasa

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2152/legszuro-kerek-bordazott-krom

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2150/legszuro-krom-t1
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68551 Dátum: 2013 Szeptember 20, 13:36:12 »

<beszúrt kép törölve>

27-es alkatrész.
aha, ok, kössz.
és a 9-es hová való?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68550 Dátum: 2013 Szeptember 20, 13:28:53 »



27-es alkatrész.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68549 Dátum: 2013 Szeptember 20, 12:58:41 »

A typ3 terelőlemezt fel lehet tenni utólag is, de nem így néz ki. :-)))

ó, és az hogy néz ki?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #68548 Dátum: 2013 Szeptember 20, 12:57:23 »

A typ3 terelőlemezt fel lehet tenni utólag is, de nem így néz ki. :-)))

kössz
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68547 Dátum: 2013 Szeptember 20, 12:05:29 »

Akkor hagy csatlakozzam én is az agymosottak topicjában egy hasonló képpel.  Tongue

<beszúrt kép törölve>
kössz
1303LS
« Hozzászólás #68546 Dátum: 2013 Szeptember 20, 11:58:05 »

Akkor hagy csatlakozzam én is az agymosottak topicjában egy hasonló képpel.  Tongue

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68545 Dátum: 2013 Szeptember 20, 11:56:54 »

Áhhh rázoomoltam és a NCIS-es programmal kitisztítottam. Ez nem az.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68544 Dátum: 2013 Szeptember 20, 11:55:03 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #68543 Dátum: 2013 Szeptember 20, 11:50:25 »

hogy néz ki a motor körül az az alsó henger takaró lemez amit csak a motor építésével egyszerre lehet beépíteni, utólag nem?
van otthon egy kupac alkatrészem és nem tudom hogy néz ki amit most meg kéne találnom
Fordított V alakú csak hajlítva.  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #68542 Dátum: 2013 Szeptember 20, 11:41:02 »

hogy néz ki a motor körül az az alsó henger takaró lemez amit csak a motor építésével egyszerre lehet beépíteni, utólag nem?
van otthon egy kupac alkatrészem és nem tudom hogy néz ki amit most meg kéne találnom
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #68541 Dátum: 2013 Szeptember 20, 07:31:24 »

És jól tele is szokott lenni a negyven év mocskával.

Eccer lefényképelem, hogy nézett ki... el van téve emléknek... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #68540 Dátum: 2013 Szeptember 20, 07:30:36 »

Ha az 1303 és az 1302 benzintankja megegyezik, akkor van.
Én levettem 3 db 1303-ról is a tankot és mindegyiken volt alul, a tank alatt egy kis benzinszűrő.

Nekem nem hitte el... Jezusom ... Evil
Én is ezzel szívtam már egyszer: a gyári szorítóbilincses, gyári cikkszámos benzinszűrővel... úgy, de úgy tele volt kosszal, hogy csodálom, hogy addig ment vele a kocsi...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68539 Dátum: 2013 Szeptember 20, 06:39:47 »

És jól tele is szokott lenni a negyven év mocskával.
Ezért kérdeztem, erre gyanakszom... A tankból nem jön elég benzin, a motortérben lévő szűrő szinte tök üres, pedig az AC új, a motor állandóan leáll...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #68538 Dátum: 2013 Szeptember 20, 04:53:21 »

1302 bogarakon, a benzintanknál van valami gyári benzinszűrő?
És jól tele is szokott lenni a negyven év mocskával.

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68537 Dátum: 2013 Szeptember 19, 22:07:14 »

Ha az 1303 és az 1302 benzintankja megegyezik, akkor van.
Én levettem 3 db 1303-ról is a tankot és mindegyiken volt alul, a tank alatt egy kis benzinszűrő.
Köszi! Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #68536 Dátum: 2013 Szeptember 19, 21:56:42 »

1302 bogarakon, a benzintanknál van valami gyári benzinszűrő?

Ha az 1303 és az 1302 benzintankja megegyezik, akkor van.
Én levettem 3 db 1303-ról is a tankot és mindegyiken volt alul, a tank alatt egy kis benzinszűrő.
Robpanzer
« Hozzászólás #68535 Dátum: 2013 Szeptember 19, 21:55:19 »



köszi
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #68534 Dátum: 2013 Szeptember 19, 21:50:28 »

1302 bogarakon, a benzintanknál van valami gyári benzinszűrő?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #68533 Dátum: 2013 Szeptember 19, 21:50:24 »

A gyári olajtükrös légszűrő jobb, vagy rosszabb valamivel mint a papírbetétes?

Na, szóval a levegőszűrőkről néhány tény.
A szűrőket 3 szempont szerint osztályozhatjuk:
1, a szűrés hatásfoka
2, a szűrő nyomásvesztése a szűr és a szűretlen oldal között (fojtás)
3, szűrési küszöb

1, A szűrés hatásfoka a beszívott és a megkötött szennyeződések aránya. Ez papírbetétes (nedves) szűrőknél elérheti a 99.9%-ot, átlagosan 97% körül van, olajtükrös szűrők esetében 80-90% között mozog. Sok dolog függvénye, mint szűrőfajta, olajozottság, szűrési kapacitás, stb.

2, A szűrő nyomásvesztése vagy fojtása az a nyomáskülönbség, amely a szűretlen és szűrt oldal között fellép. Ennek a nyomáskülönbségnek az okozói az esetleges szűrőpapír, a szerkezeti kialakítás. A bogár gyári szűrőjénél a szívócső, a többszöri irányváltoztatás és az áramlási kersztmetszet szűkössége. A direktszűrők esetében jó, hogy nem változtatirányt a levegő sokszor, azonban a szűrőanyag szűrőtipustól függően nagy fojtást okoz. Érezhető, hogy a szűrési hatásfok és fojtás valahogy fordítottan arányos, azaz ha b*szunk, akkor nem maradunk szüzek...  Grin

3, Szűrési küszöb az a küszöbszám, ami feletti szemcsenagyság esetén a szűrő megszűr minden nagyobb szennyeződést. Ez olajtükrös szűrő esetében lehet akár 1 mikrométer,(száraz) papírszűrő esetében pedig 5 mikrométer felett.

Az olajtükrös szűrő nagy előnye a nagy szűrési kapacitás, sok koszt meg tud kötni és elméleti szűrési küszöbe akár 0 mikron is lehet. A papírbetétes szűrő előnye, hogy ha eltömődik nem szív át, hanem fojt, ez észrevehető. A sportszűrők utcán hátránya, versenyen előnye, hogy ha a szabad felületet eltelíti a szennyeződés akkor átszív és nem fojt lényegesen, a verseny befejezhető.

Még sok okosság van a témában, de a lényeg, hogy az ápolt, jó anyaggal kent sportszűrő tényleg jó lehet, kisebb fojtású és majdnem olyan jó hatsáfokú és szűrési küszöbű, mint akármelyik másik, de gyakran kell mosni és kenni, valamint nem érdemes megvenni, noname szűrőket, mert senki nem tudja, hogy a szűrőanyag mi benne.

A bogár gyári szűrőjéről, ha valaki brutál, érdekes lehet levágni a szívócsövet vagy a duplát használni, illetve felülre a perem alá sok lyukat fúrni. Ezzel a fojtása csökkenthető, de a szűrése gyakorlatilag nem változik. Egy jó K&N szűrő, kicsit a légbelépő közelébe emelve, talán az lehet a legjobb, ha amax teljesítmény a cél. Noname szűrőt én nem tennék fel.



Buzi, aki fékez! :-)))
Robpanzer
« Hozzászólás #68532 Dátum: 2013 Szeptember 19, 21:39:56 »

Sziasztok!

A gyári olajtükrös légszűrő jobb, vagy rosszabb valamivel mint a papírbetétes?

Köszi.

Üdv
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 [302] 303 304 305 306 307 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.