www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:48:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1807 1808 1809 1810 1811 [1812] 1813 1814 1815 1816 1817 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176461 alkalommal)
Holló
« Hozzászólás #8155 Dátum: 2006 Október 08, 19:47:50 »

Ma olajat cseréltünk Piriben. Levettem a betöltő nyílás fedelét, és ezt találtam. Mi a túró ez??????
a bambi öreg, kopott mocija is csiná habotl. a billibánál sosem volt ilyen, bár lehet, hogy azzal csak a sivatagban vagy az űrben mentem. már nem emlékszem
szerintem több olajat ne cseréljetek Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8154 Dátum: 2006 Október 08, 19:26:22 »

Ja!!Persze az alávzat is levédtem Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8153 Dátum: 2006 Október 08, 19:25:45 »

Az a sárga a háttérben egy 411-es?


nem.egy typ3 variant

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8152 Dátum: 2006 Október 08, 19:23:29 »

Az a sárga a háttérben egy 411-es?

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8151 Dátum: 2006 Október 08, 19:23:20 »

még így is furák ezek a kerekek  Grin

jaja,talán azárt mert ezek hackmesser felnik lufigumival Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8150 Dátum: 2006 Október 08, 19:21:23 »

Jó estét.
na alaklul a bogaram Wink

még így is furák ezek a kerekek  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8149 Dátum: 2006 Október 08, 19:17:46 »

Munka után édes a szórakozás:)
http://aircult.freeblog.hu/files/bogaramokt8%20042.avi

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8148 Dátum: 2006 Október 08, 19:17:11 »

kerálly.

az a rózsaszín vezeték is odabasz :-))

az piros,és tápkábel az erősítőhöz..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8147 Dátum: 2006 Október 08, 19:16:30 »

gondolom a szelepfedél fel lesz polírozva, mert mintha rozsdafoltokat vélnék felfedezni  Wink Grin

jó lesz, mikor lesz kész ?  Smiley

jaja,nem marad így Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8146 Dátum: 2006 Október 08, 19:15:28 »

Barbis. :-)

kerálly.

az a rózsaszín vezeték is odabasz :-))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8145 Dátum: 2006 Október 08, 19:14:45 »

Ütnek a motortakaró lemezek!! :-)))


Lehet fikázni majd Wink,de még közel sincs kész Smiley


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8144 Dátum: 2006 Október 08, 19:14:27 »

Jó estét.
na alaklul a bogaram Wink

kerálly.

az a rózsaszín vezeték is odabasz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8143 Dátum: 2006 Október 08, 19:12:21 »

Jó estét.
na alaklul a bogaram Wink


gondolom a szelepfedél fel lesz polírozva, mert mintha rozsdafoltokat vélnék felfedezni  Wink Grin

jó lesz, mikor lesz kész ?  Smiley

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8142 Dátum: 2006 Október 08, 19:10:09 »

Most hívott a Stunt mester.

szitszta streszben voltál idáig ?  Evil gondolom... azt hidted, hogy megfázott a gép és azért taknyos ...  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8141 Dátum: 2006 Október 08, 19:09:12 »

Ütnek a motortakaró lemezek!! :-)))

köszi Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8140 Dátum: 2006 Október 08, 19:08:25 »

Most hívott a Stunt mester. Azt mondta, hogy rövid utakon használt autóknál elő szokott ilyen fordulni, semmi baja nem lesz tőle.

Aircult, állat lesz a gép!! :-))))


köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8139 Dátum: 2006 Október 08, 19:07:23 »

Most hívott a Stunt mester. Azt mondta, hogy rövid utakon használt autóknál elő szokott ilyen fordulni, semmi baja nem lesz tőle.

Aircult, állat lesz a gép!! :-))))

van ennek valami tudományos magyarázata, nem szellőzik a *** és nem melegszik eléggé a ***
egyszer elmagyarázták és logikus volt, de már nem emlékszem

valamennyire minden bogárnál előfordul, de ez már túlzás, sőt nem is egészséges szerintem
egyébként szokott lenni az olajbeöntőn lefele is egy csövecske, tudtommal az pont azért van, hogy kicsöpögjön a pára
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8138 Dátum: 2006 Október 08, 19:04:33 »

Jó estét.
na alaklul a bogaram Wink



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8137 Dátum: 2006 Október 08, 19:03:32 »

Oks. Akkor az eddigi kocsijaimból hova lett?

van ennek valami tudományos magyarázata, nem szellőzik a *** és nem melegszik eléggé a ***
egyszer elmagyarázták és logikus volt, de már nem emlékszem

valamennyire minden bogárnál előfordul, de ez már túlzás, sőt nem is egészséges szerintem
egyébként szokott lenni az olajbeöntőn lefele is egy csövecske, tudtommal az pont azért van, hogy kicsöpögjön a pára

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8136 Dátum: 2006 Október 08, 19:02:04 »

Oks. Akkor az eddigi kocsijaimból hova lett?


ilyen trutymó nekem is szokott lenni.. de nem ilyen sok és nem iylen ronda...  érdemes évente olajat cserélni

néha megtörlöm a száját és kész...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8135 Dátum: 2006 Október 08, 18:59:27 »

Oks. Akkor az eddigi kocsijaimból hova lett?

amúgy a levegőnek van páratartalma (ami felmelegedés és gyors lehülés hatására viz formájában csapódik le  )
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8134 Dátum: 2006 Október 08, 18:58:01 »

Baz, de hol megy bele a víz????


benzin  Evil

amúgy a levegőnek van páratartalma (ami felmelegedés és gyors lehülés hatására viz formájában csapódik le  )
a hengeregbe az égéshez levegő megy és nem (csak)zoxigén... sok állás után a hengerek is megtudnak rozsdásodni a pára miatt
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 08, 18:59:42 írta Qzma »

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8133 Dátum: 2006 Október 08, 18:55:52 »

Baz, de hol megy bele a víz????

vizesedik az olaj és felhabzik és kicsapódik

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8132 Dátum: 2006 Október 08, 18:44:50 »

Ma olajat cseréltünk Piriben. Levettem a betöltő nyílás fedelét, és ezt találtam. Mi a túró ez??????

vizesedik az olaj és felhabzik és kicsapódik

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #8131 Dátum: 2006 Október 08, 18:15:06 »

nyáron nekem is szokott néha ilyen trutymós lenni, mondjuk nem ennyire

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #8130 Dátum: 2006 Október 08, 17:43:18 »

Mi, a szívócső? Nem láttam, hogy bármi el lenne törve... 

Arra a csonkra gondolok amire a gumicső egyik végét rádugod a másikat meg a légszűrőházra.
De ahogy nézem a képen ami elég homályos lehet hogy nincs letörve.
Mert ha azt a csövet nem teszed rá én el tudom képzelni hogy ott mindig a párás levegőt beszivogatja (netalántán még az esővíz is oda tud csöpögni) és az csapódik ki az olajjal.
Meg gondolom az is közrejátszik milyen olaj volt benne, de azt majd a Stunt jobban tudja hogy melyik hogy tűri a vizet, habosodásilag.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8129 Dátum: 2006 Október 08, 17:34:35 »

Mi, a szívócső? Nem láttam, hogy bármi el lenne törve... 

Nem le van törve az a csonk amire a karrbi felé menő cső megy?
Vagy csak rosszul látom.
Jaaa, nem vizes motor? Akkor pára.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #8128 Dátum: 2006 Október 08, 17:20:58 »

Szuszogócső van, csak már lehúztam. Megnyugodtam. De honnan megy oda víz????

Nem le van törve az a csonk amire a karrbi felé menő cső megy?
Vagy csak rosszul látom.
Jaaa, nem vizes motor? Akkor pára.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8127 Dátum: 2006 Október 08, 17:18:46 »

Szuszogócső van, csak már lehúztam. Megnyugodtam. De honnan megy oda víz????

Hát nem mondom biztosra de a szuszogócső látványos hiánya miatt talán kicsit sok párás levegőt szivogat be + talán jó rövidtávokon nem mindig melegszik fel rendesen a motor.
Egyébként víz.
1303LS
« Hozzászólás #8126 Dátum: 2006 Október 08, 17:17:22 »

XIII.ker Alig utca.A Lehelcsarnokkal szemben.

De ha nem tudja megcsinálni, az óbudai temető mellett van a Nyiri Feri bács mühelye,ott tekercselnek mindent.

 
1303LS
« Hozzászólás #8125 Dátum: 2006 Október 08, 17:17:00 »

Ma olajat cseréltünk Piriben. Levettem a betöltő nyílás fedelét, és ezt találtam. Mi a túró ez??????
Hát nem mondom biztosra de a szuszogócső látványos hiánya miatt talán kicsit sok párás levegőt szivogat be + talán jó rövidtávokon nem mindig melegszik fel rendesen a motor.
Egyébként víz.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8124 Dátum: 2006 Október 08, 17:13:12 »



halott wermacht katonák nem voltak a tankban ?  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
PéZsé
« Hozzászólás #8123 Dátum: 2006 Október 08, 16:59:55 »

Ő hol is található?
Nekem is lenne egy két jeladóm amit alkalom adtán a kezébe adnék.

XIII.ker Alig utca.A Lehelcsarnokkal szemben.

De ha nem tudja megcsinálni, az óbudai temető mellett van a Nyiri Feri bács mühelye,ott tekercselnek mindent.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8122 Dátum: 2006 Október 08, 16:59:21 »

Ma olajat cseréltünk Piriben. Levettem a betöltő nyílás fedelét, és ezt találtam. Mi a túró ez??????
1303LS
« Hozzászólás #8121 Dátum: 2006 Október 08, 16:48:11 »



Holnap foltozás,Haudek bácsi meg megtekercseli az adót.

Ő hol is található?
Nekem is lenne egy két jeladóm amit alkalom adtán a kezébe adnék.
PéZsé
« Hozzászólás #8120 Dátum: 2006 Október 08, 16:43:36 »

A mai nap a doka üzemanyagszintjelző javitással telt.

Induljunk a kályhától,müszer kivesz,gyujtás rátesz,próbalámpa;-igen a 15ös ponton ott az áram ollé.Lámpán keresztül mutató kitér müszer tehát oké.

Gyerünk tovább,keressük meg a tankot.
Hátul nem bontható a burkolat(pedig épp készültem egy motorkivételre)nézzük elöl.A hátsó ülés mögött,nini ott van 2db csavarokkal eltávolitható fedél.Csavarok kiteker és ott a tank rajta a jeladó vezetékei.Vezeték testelés,gyujtással müszer kitér,hurrá nincs szakadás.Jeladó 5ös csavarjai kicsavar eközben 2 db 8as kulcs beesik a tank meg a hátsó lemez közé,(hiába áldozatok nélkül nincs gyözelem).Nagynehezen kijön az adó,mérés müszerrel szakadás felső és alsó végen egyaránt,ennek annyi.
Viszont ha már igy belejöttem vegyük ki a tankot,állt is sokat,lehet lukas,(meg kellene az a 2db 8as villás is)...
Benzin leenged,bilincs leold,kint a tank,megvannak a kulcsok,hurrá!

Valami van benne,ki kéne venni.Alapvetöen kicsiny kezeimmel megpróbálok benyúlni,(rájövök,hogy a nőgyógyászat sem fenékig tejfel),de semmi.
Akkor rázzuk,ami bement kiis jön valahogy,elöbb egy kupac rozsdás szemét aztán egy ablaktörlőkar,végül egy (talán)Zsuk emelö szára.
Teljes siker és két méretes luk a tankon.

Holnap foltozás,Haudek bácsi meg megtekercseli az adót.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8119 Dátum: 2006 Október 08, 14:57:25 »

Stunt, ugye a télen azért szétkapsz egy typ4-es motort? :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8118 Dátum: 2006 Október 08, 14:37:38 »

Nekem az a vesszőparipám, hogy a részleteken nagyon sok múlik.
Ez mondjuk egy szélsőséges példa, mert itt a "szakember" az alapokkal sem volt tisztában, de hozzáértő motorszerelők is elsiklanak néha egy-egy vonalbafúrás és összeszerelés előtt vagy közben olyan dolgokon, amelyek aztán azt eredményezik, hogy a motor közel sem lesz olyan hosszú élettartamú, mint a gyári. Aztán mindenki levonja a következtetést, hogy "amit felújítanak, az soha nem lesz olyan, mint a gyári"...hát valóban, így nem.

Én azért szoktam hangsúlyozni, hogy pl. a typ4-es motorhoz nem értek, mert az nem úgy működik, hogy valaki motorszerelő, csinált más sok Ladát, VW vizes négyest, 1.6D-t akkor majd megépít egy typ4-est is. Az apró dolgok, amik egy-egy motorra jellemzőek ritkán vannak leírva egy Haynes-ben vagy valami ehhez hasonlóban. Tapasztalatot úgy tud az ember szerezni, hogy megépít párat és aztán amikor szétdől vagy tovább tökéletesíti akkor *figyelmesen* szétszedi, megnézi a kopásnyomokat, a beverődéseket és levonja a következtetéseket. Azokat a következtetéseket, amihez gyakorlat, műszaki szemlélet és tudás kell.

Ha most én szétszednék egy typ4-est, akkor azt sem tudnám mit nézzek. Nyilván nem a csapágyak kopottsága vagy a mérés lenne a kérdés, hanem pl. annak a blokknak is vannak tipikus sajátosságai, mint a typ1-esnek a első csapágy (lendkeréknél) váll-kopása, beverődése, kimozgása, vagy a főtengely és vezérműtengely egymáshoz képesti ellenkező irányba tolódása (ferde fogazás!) vagy a himbatengely olaj-hiányos futása a szelepemelő tőkék kopásakor, stb.
Ezen egy lada szerelő (legyen az akármilyen tapasztalt motorszerelő, motorépítő) átlép, nem figyel rá, nem tulajdonít neki jelentőséget. Ezért typ1 motort léghűtéses, lehetőleg typ1-es szerelővel szereltessünk.


Egy motort össze lehet rakni jó alkatrészekből, összecsavarozni, összeilleszteni az alkatrészeket...és meg lehet építeni, figyelemmel, mindent mérve, mikrózva, grammolva meg csiszolva, polírozva, nyomatékolva. Mind a kettő motor lesz, az egyik addig megy ameddig és úgy, ahogy, a másikból meg kihoztuk a maximumot, jobban forog, jobban tömített, szebb a hangja és jobban fogyaszt.

Az elsőt meg lehet fizetni (munkadíj), a másodikat senki nem fizeti meg, azt vagy haverságból lehet megcsinálni, vagy magadnak. Az első egy napos munka, a második minimum egy hónapos, mire mindent kijátszol, kicentíroztatsz, felpoírozol, kigrammolsz.


A legtöbb gány nem a igénytelenségből fakad, hanem a hozzá nem értésből, a tapasztalatlanságból. Aztán van az igénytelenség.
"Á, jó lesz az még!" "Az a lemez nem kell oda, minek?" "Alig látszik rajta a kopás." "Elmegy az még sokat."  stb.



ez igy van  már motor külleme és árulkodot magárol hol milyen ujitást kapot piros hemerájt:D forever Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8117 Dátum: 2006 Október 08, 13:45:15 »

egy kis érdekesség!!
ma nálam volt/van egy motor ami nem indult még be soha bár felujitott(ez már érdekes)
azon kivol h a szelep be vannk rohadva +meglepi h a fötengely csapágy nem jo méret és zsabályosan tojás alakuan van bent ezáltal az olaj is döl +szorul a motor!!


+szelpeken a rugok össze vissza vannak+lógnak a vezetöben és valki ezt nevezi felujitott motornak!

Nekem az a vesszőparipám, hogy a részleteken nagyon sok múlik.
Ez mondjuk egy szélsőséges példa, mert itt a "szakember" az alapokkal sem volt tisztában, de hozzáértő motorszerelők is elsiklanak néha egy-egy vonalbafúrás és összeszerelés előtt vagy közben olyan dolgokon, amelyek aztán azt eredményezik, hogy a motor közel sem lesz olyan hosszú élettartamú, mint a gyári. Aztán mindenki levonja a következtetést, hogy "amit felújítanak, az soha nem lesz olyan, mint a gyári"...hát valóban, így nem.

Én azért szoktam hangsúlyozni, hogy pl. a typ4-es motorhoz nem értek, mert az nem úgy működik, hogy valaki motorszerelő, csinált más sok Ladát, VW vizes négyest, 1.6D-t akkor majd megépít egy typ4-est is. Az apró dolgok, amik egy-egy motorra jellemzőek ritkán vannak leírva egy Haynes-ben vagy valami ehhez hasonlóban. Tapasztalatot úgy tud az ember szerezni, hogy megépít párat és aztán amikor szétdől vagy tovább tökéletesíti akkor *figyelmesen* szétszedi, megnézi a kopásnyomokat, a beverődéseket és levonja a következtetéseket. Azokat a következtetéseket, amihez gyakorlat, műszaki szemlélet és tudás kell.

Ha most én szétszednék egy typ4-est, akkor azt sem tudnám mit nézzek. Nyilván nem a csapágyak kopottsága vagy a mérés lenne a kérdés, hanem pl. annak a blokknak is vannak tipikus sajátosságai, mint a typ1-esnek a első csapágy (lendkeréknél) váll-kopása, beverődése, kimozgása, vagy a főtengely és vezérműtengely egymáshoz képesti ellenkező irányba tolódása (ferde fogazás!) vagy a himbatengely olaj-hiányos futása a szelepemelő tőkék kopásakor, stb.
Ezen egy lada szerelő (legyen az akármilyen tapasztalt motorszerelő, motorépítő) átlép, nem figyel rá, nem tulajdonít neki jelentőséget. Ezért typ1 motort léghűtéses, lehetőleg typ1-es szerelővel szereltessünk.


Egy motort össze lehet rakni jó alkatrészekből, összecsavarozni, összeilleszteni az alkatrészeket...és meg lehet építeni, figyelemmel, mindent mérve, mikrózva, grammolva meg csiszolva, polírozva, nyomatékolva. Mind a kettő motor lesz, az egyik addig megy ameddig és úgy, ahogy, a másikból meg kihoztuk a maximumot, jobban forog, jobban tömített, szebb a hangja és jobban fogyaszt.

Az elsőt meg lehet fizetni (munkadíj), a másodikat senki nem fizeti meg, azt vagy haverságból lehet megcsinálni, vagy magadnak. Az első egy napos munka, a második minimum egy hónapos, mire mindent kijátszol, kicentíroztatsz, felpoírozol, kigrammolsz.


A legtöbb gány nem a igénytelenségből fakad, hanem a hozzá nem értésből, a tapasztalatlanságból. Aztán van az igénytelenség.
"Á, jó lesz az még!" "Az a lemez nem kell oda, minek?" "Alig látszik rajta a kopás." "Elmegy az még sokat."  stb.



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8116 Dátum: 2006 Október 08, 13:03:41 »

Mindenki a maga tehetsége szerint ítélkezik.
Neki ez a felújított, majd egy kicsit járódik azt jó lesz az.  Grin
ja ha 3000x átfordul a motor csak kiesztergálodik Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1807 1808 1809 1810 1811 [1812] 1813 1814 1815 1816 1817 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.