www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 13:07:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13166351 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #69155 Dátum: 2013 November 21, 16:15:56 »

Én itt egyetlen  b o g á r  h á t s ó  a u t o m a t a  övet sem látok.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69154 Dátum: 2013 November 21, 12:42:22 »

A mechanika hol fér el? Már vagy két éve nem láttam bogarat (  Cool ), de úgy rémlik, hogy az ülés alatt van kettő csavarhely, A C oszlopon is egy-egy, meg az oldalkárpit környékén.



Ha nem fér az öv dobja az ülés altt, akkor a ott levő csavarhelyere rögzítenék valami közepesen vastag laposvasat ami átnyúlik a háttámla alatt mellett és ahhoz rögzíteném az öv automata részét.
De amit a képen látunk az állítólag a gyári automata öv megoldás (de csak két pontos).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69153 Dátum: 2013 November 21, 10:34:06 »

Hat, pedig van ilyen keszen. Ezt lehet rogziteni a C oszlopra is, es ala is az ulestamla mogotti terbe.

<beszúrt kép törölve>
A mechanika hol fér el? Már vagy két éve nem láttam bogarat (  Cool ), de úgy rémlik, hogy az ülés alatt van kettő csavarhely, A C oszlopon is egy-egy, meg az oldalkárpit környékén.

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69152 Dátum: 2013 November 21, 10:30:49 »

Hat, pedig van ilyen keszen.

http://www.quickfitsbs.com/gallery_vw.php


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69151 Dátum: 2013 November 21, 10:24:47 »

Hát ez így lesz a legesztétikusabb.  Jezusom ...
Hat, pedig van ilyen keszen. Ezt lehet rogziteni a C oszlopra is, es ala is az ulestamla mogotti terbe.

« Utoljára szerkesztve: 2013 November 21, 10:26:55 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69150 Dátum: 2013 November 21, 09:55:00 »

Puding próbája az evés. Vili leírta a tapasztalatait. Más még csak fejben játssza ezt. Ki kell próbálni, ha sikerült, ha nem, a tapasztalatokat meg itt megosztani. Sokkal hasznosabb, mint az oltogatás jobbra-balra, meg egymás csepülése.
Anno én is szereltem be hátra övet (2 db 3pontos, középre egy 2pontos), de látva a lehetőségeket, és mivel volt kéznél nem automata szett, elvetettem az automata öves megoldásokat (pedig százszor praktikusabb lehetne...).


Így van, én még nem próbáltam, csak képen (TheSamba) láttam, hogy vannak ilyen automata öv megoldások, amikor én is övet akartam építeni a zöld 02-esembe.

Aztán beraktam egy sima, nem automata 3 pontos övet 10 perc alatt és azzal adtam el az autót. Én is gyerekülés bekötésére használtam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69149 Dátum: 2013 November 21, 09:47:24 »

Igazából az segítene sokat, ha valaki tudna olyan konzolról, amivel a dolog megoldható, mert mondjuk ő már kikísérlatazte. Teszem azt a kettes golf cucca pont jó, így mondjuk bontóból tudnék vadászni.

Puding próbája az evés.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #69148 Dátum: 2013 November 21, 09:25:42 »

Puding próbája az evés. Vili leírta a tapasztalatait. Más még csak fejben játssza ezt. Ki kell próbálni, ha sikerült, ha nem, a tapasztalatokat meg itt megosztani. Sokkal hasznosabb, mint az oltogatás jobbra-balra, meg egymás csepülése.
Anno én is szereltem be hátra övet (2 db 3pontos, középre egy 2pontos), de látva a lehetőségeket, és mivel volt kéznél nem automata szett, elvetettem az automata öves megoldásokat (pedig százszor praktikusabb lehetne...).

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69147 Dátum: 2013 November 21, 09:22:21 »

Én már semmit nem értek... :-(((

Te sem? Főleg azt a részét, hogy a felső fordítópont miért nincs jó helyen? Mai autókban is fent van a rögzítés, akkor azok is fejbeverősek? Shocked

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69146 Dátum: 2013 November 21, 08:49:03 »

Én már semmit nem értek... :-(((

Capisci ?
1303LS
« Hozzászólás #69145 Dátum: 2013 November 21, 07:29:57 »

Ajjajjajjajj!
Ez most elony, vagy hatrany?! Cheesy

Emlitesz itt mindenfele agyament hekkelest, lyukak kivagasat es darabolast, mintha nem tudnal gondolkodni... A C oszlopon egy forditoval siman at lehet huzni a gurtnit es kozvetlenul alatta - ugyanannak a C oszlop-beli menetnek a felhasznalasaval - el lehet helyezni a felcsevelo szerkezetet a kivant allasban!

Capisci ?
Hát ez így lesz a legesztétikusabb.  Jezusom ...
Nem beszélve arról, hogy a hátul ülőnek pont a fejébe fog állni a vasdarab.
Hidd el volt próbából odacsavarozva a szerkezet nálam már, meg volt az alsó ponton is.
De kívánom, hogy legyen igazad és meg tudd csinálni neki.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69144 Dátum: 2013 November 21, 01:02:34 »

Lehet, hogy van olyan konzol, de én nagyon sokat agyaltam rajta.
Ajjajjajjajj!
Ez most elony, vagy hatrany?! Cheesy

Idézet
1...2...3....

Emlitesz itt mindenfele agyament hekkelest, lyukak kivagasat es darabolast, mintha nem tudnal gondolkodni... A C oszlopon egy forditoval siman at lehet huzni a gurtnit es kozvetlenul alatta - ugyanannak a C oszlop-beli menetnek a felhasznalasaval - el lehet helyezni a felcsevelo szerkezetet a kivant allasban!

Capisci ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69143 Dátum: 2013 November 20, 21:34:12 »

Persze,hogy az.
De ma se tudom,hogy hol?
Hát, valahol Lacháza és a sziget között félúton...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69142 Dátum: 2013 November 20, 20:42:54 »

Kontaktus problema lehetett valahol a ki és visszaszerelt egységeknél.
Persze,hogy az.
De ma se tudom,hogy hol?

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #69141 Dátum: 2013 November 20, 20:41:45 »

Láttam olyan konzolt, amely az alsó, szélső ponthoz fogja azt is. És az állása is megfelelő, függőleges.
Lehet, hogy van olyan konzol, de én nagyon sokat agyaltam rajta.
1. Ha az alsó szélső pontra teszed az automatikát, akkor ha függőlegesen áll akkor  afelső pontnak az üvegben kéne lennie. Ha hátrahúzod a felső pontra a gurtnit, akkor megzabálja az öv szélét. Elforgatni meg nem lehet a függőből az egységet, mert bezár. Ja és rövid is ehhez a gurtni.
2. Az ülés alatt nagyon kevés hely van, nem fér be sehogy.
3. Hol jön fel a gurtni úgy, hogy ne surlódjon?
Csak úgy lehetne megoldani, hogy az ülés mögött szintben, mélységben elhelyezni valami konzolon, de ez kb  csomagtartórész "padlójára ülne csak és onnan felvinni a felső pontra egy vágott lukon a kalaptartón.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69140 Dátum: 2013 November 20, 20:33:56 »

Oszt visszajött. Grin
Kontaktus problema lehetett valahol a ki és visszaszerelt egységeknél.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69139 Dátum: 2013 November 20, 20:03:39 »

elment belőle a csí :-))
Oszt visszajött. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69138 Dátum: 2013 November 20, 20:00:54 »

Visszapakoltam a régit,ég!Hurrá örömébodottág,de a mai napig nem tudom,mi a rák baja volt?
Csak ebböl a megközelitésböl érdeklődtem.
elment belőle a csí :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69137 Dátum: 2013 November 20, 19:56:28 »

Csak gyanakszom.
Szóval nincs konkrét megoldás,mi volt ami szivatott?
Nehogy féleértsd,nem kötekedni akarok,saját példám is van,ami az alábbi.
A buszom adta elö,hogy az egyik lacházi V&R találkozó után nem volt se tompitott,se fényszóró világitásom hazafelé.
Kezdtem a kályhánál,izzócsere,próba,nem ég.
Lecseréltem a kormányoszlopon a fénykapcsolót(itt a forumon kaptam kollégától,köszönet érte),mégsem ég.
Visszapakoltam a régit,ég!Hurrá örömébodottág,de a mai napig nem tudom,mi a rák baja volt?
Csak ebböl a megközelitésböl érdeklődtem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69136 Dátum: 2013 November 20, 19:47:21 »

Az öröm rendben van.
De kiderült végül,mitöl nem indult,vagy csak gyanakszol a trafókábelre?
Csak gyanakszom.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #69135 Dátum: 2013 November 20, 18:14:06 »

Ha azt a 3 dolgot megprobaltad volna amik itt elhangzottak, akkor 20 mp alatt vegeztel volna. Igy  meg ... Tongue
nade a tanulság?

kár lemeríteni 2 akkumulátort
ha egy vw motorban pici élet van max 1 perc önindítózás után beindul... Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69134 Dátum: 2013 November 20, 17:52:12 »

Én nem tekintem annak.

Örömömet leltem a szerelésben,szívesen foglalkoztam az autómmal,hasznosan ütöttem el az időt.És most legalább nyugodt vagyok,hogy a karbi körül biztosan minden rendben.
Az öröm rendben van.
De kiderült végül,mitöl nem indult,vagy csak gyanakszol a trafókábelre?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69133 Dátum: 2013 November 20, 17:40:56 »

Aztán jön egy banánuszadék a benzinben és kész a Wellness

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69132 Dátum: 2013 November 20, 17:40:15 »

szerintem is, mert a 70-esemben még a régi van, a 73-asban a műanyag és mindkettő gyári állapotú a fűtés tekintetében.
Egykori 71-es 0302-esemben gyárilag még a régi típusú volt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69131 Dátum: 2013 November 20, 17:38:00 »

....meguszta vetközés nélkül. Grin
Én nem tekintem annak.

Örömömet leltem a szerelésben,szívesen foglalkoztam az autómmal,hasznosan ütöttem el az időt.És most legalább nyugodt vagyok,hogy a karbi körül biztosan minden rendben.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69130 Dátum: 2013 November 20, 17:29:48 »

Igy  meg ... Tongue
....meguszta vetközés nélkül. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69129 Dátum: 2013 November 20, 17:23:52 »

Most így utólag már én is azt mondom,hogy valószínű a gyújtótrafóról a gyújtáselosztóra menő kábelt dolgozhattam le tegnap.Más minden a helyén volt,az esetleg lejjebb csúszhatott.
Ha azt a 3 dolgot megprobaltad volna amik itt elhangzottak, akkor 20 mp alatt vegeztel volna. Igy  meg ... Tongue


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69128 Dátum: 2013 November 20, 16:54:07 »

vagy valami vezetéket lekíratéztál a nagy harc közben.
Na,nagy boldogság van,működik minden tökéletesen! Wink

Délelőtt kimentem a garázsba.Mindent tök nyugisan,stressz és kapkodásmentesen szép lassan lebontottam.A gyertyák be vannak rohadva,azokat nem tudtam kiszedni,barmolni,hengerfejeket tönkretenni nem akartam,ezért hagytam.Így mindjárt az elején volt egy kis letörés,hogy még a gyertyákat sem tudtam megnézni,megtisztítani,és a hengereket kiszellőztetni.A karbit atomjaira szedtem,mindent tök alaposan átmostam,kompresszorral agyonfújattam.Minden kis járat,fúvóka,átfújható,vagy átlátható volt,ebben tök biztos voltam,hogy kosz,dugulás 100%,hogy nincs sehol sem.Ésszel,szépen lassan mindent összeraktam.A karbit direkt azon a kis rézcsövön töltöttem föl,ahol a benzint kapja az AC felől.Nyelte-nyelte a fecskendőből,aztán egyszercsak elzárt,nem engedett betölteni,tehát ebben is biztos voltam,hogy a tűszelep-úszó kombináció jól működik,nyit és zár.Vezetékeket,vákuumcsöveket is helyére raktam,mindent jó átnéztem.
Akksi berak,egy pöccre indult,és szépen viselkedik,nem kell pumpálni,megjött az alapjárat,szívatóval szépen duruzsolt,fokozatosan léptetett is vissza.

Most így utólag már én is azt mondom,hogy valószínű a gyújtótrafóról a gyújtáselosztóra menő kábelt dolgozhattam le tegnap.Más minden a helyén volt,az esetleg lejjebb csúszhatott.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69127 Dátum: 2013 November 20, 16:35:10 »

Mikor volt ilyen fűtéscső és mikortól műanyag gége? (Hőcserélőtől ez vezeti be a levegőt.)
<beszúrt kép törölve>
A 73-as modellévben még ilyen volt.

Mármint a régi.
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 20, 17:49:53 írta Narancs »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69126 Dátum: 2013 November 20, 15:40:34 »

Alul hova fogja fogatni az automata egységet? Úgy, hogy az öv normálisan fel is tudjon jönni?
Szerintem a vége úgy is ez lesz:
http://www.homasita.hu/product/1596



Láttam olyan konzolt, amely az alsó, szélső ponthoz fogja azt is. És az állása is megfelelő, függőleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69125 Dátum: 2013 November 20, 14:48:11 »

Menő, hogy az automata öv 30%-kal olcsóbb, mint a sima. Még így is 20%-kal drágább, mint máshol. :-))))
Elvileg az automata szerkezete az ülés mögé megy hátra. Megnézem este, a pirosban hogy van ott hely.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #69124 Dátum: 2013 November 20, 14:47:56 »

szerintem is, mert a 70-esemben még a régi van, a 73-asban a műanyag és mindkettő gyári állapotú a fűtés tekintetében.

Szerintem 71 után jött a műanyag.

Köszönöm!  Wink
Olyan 71-72 lehet a váltás, mivel az enyém 71-es de 72-es modellévű. Ez szerintem gyári nálam is, gányolások nincsenek a kocsin.
1303LS
« Hozzászólás #69123 Dátum: 2013 November 20, 14:38:06 »

Ha van a C oszlopon helye, akkor jó, mert lent van hely, az biztos.
Ha nem látod, ne keseredj el, hanem tapogasd meg, mert van, hogy nincs benne műanyag csavar, nincs a kárpit kivágva, de ott van.
80% hogy berakható.
Alul hova fogja fogatni az automata egységet? Úgy, hogy az öv normálisan fel is tudjon jönni?
Szerintem a vége úgy is ez lesz:
http://www.homasita.hu/product/1596

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69122 Dátum: 2013 November 20, 14:25:40 »

Sima homasitás automata biztonsági öv nem jó?
http://www.homasita.hu/product/4892347


Ha van a C oszlopon helye, akkor jó, mert lent van hely, az biztos.
Ha nem látod, ne keseredj el, hanem tapogasd meg, mert van, hogy nincs benne műanyag csavar, nincs a kárpit kivágva, de ott van.
80% hogy berakható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69121 Dátum: 2013 November 20, 14:20:37 »

72-es 1302 Bogárhoz keresek hátsó biztonsági öv megoldást, képeket. Alapvetően gyerekülést kellene bekötnöm, jó lenne a C oszlopon lévő rögzítési pont használata.
Ez a megvalósítás tetszene, gondolom, egy univerzális automata övvel jó lehet:
...

Sima homasitás automata biztonsági öv nem jó?
http://www.homasita.hu/product/4892347

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69120 Dátum: 2013 November 20, 13:35:57 »

Szerintem 71 után jött a műanyag.
szerintem is, mert a 70-esemben még a régi van, a 73-asban a műanyag és mindkettő gyári állapotú a fűtés tekintetében.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69119 Dátum: 2013 November 20, 12:55:30 »

72-es 1302 Bogárhoz keresek hátsó biztonsági öv megoldást, képeket. Alapvetően gyerekülést kellene bekötnöm, jó lenne a C oszlopon lévő rögzítési pont használata.
Ez a megvalósítás tetszene, gondolom, egy univerzális automata övvel jó lehet:


Most a pirosban kétpontos övek vannak hátul, bármennyire megszorítom (a gyerek már alig kap levegőt :-))), erősebb kanyarodáskor borul az ülés a gyerekkel együtt (aminek ő örül, én kevésbé :-)).
Köszönöm a tapasztalatokat!
A másik megoldás, hogy olyan boldog gyerekkoruk lehet, mint nekünk volt: szabadon tombolhatnak hátul. Ha nincs hátul öv, kresz szerint 3 éves kor felett nem kell semmilyen öv (tudom, egy társadalmon kívüli, felelőtlen hülye vagyok :-)).
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 20, 13:57:17 írta stonemen »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69118 Dátum: 2013 November 20, 12:00:47 »

Gyárilag, nem barkácsilag...

Szerintem 71 után jött a műanyag.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #69117 Dátum: 2013 November 20, 11:57:14 »

most restaurálsz?
szerintem a legtöbben olyan van, amit épp a tulaj talált. vagy amit a szerelő talált.

Gyárilag, nem barkácsilag...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69116 Dátum: 2013 November 20, 11:52:11 »

Mikor volt ilyen fűtéscső és mikortól műanyag gége? (Hőcserélőtől ez vezeti be a levegőt.)
<beszúrt kép törölve>
most restaurálsz?
szerintem a legtöbben olyan van, amit épp a tulaj talált. vagy amit a szerelő talált.
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 [287] 288 289 290 291 292 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.398 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.