www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:58:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14818308 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69131 Dátum: 2013 November 20, 17:38:00 »

....meguszta vetközés nélkül. Grin
Én nem tekintem annak.

Örömömet leltem a szerelésben,szívesen foglalkoztam az autómmal,hasznosan ütöttem el az időt.És most legalább nyugodt vagyok,hogy a karbi körül biztosan minden rendben.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69130 Dátum: 2013 November 20, 17:29:48 »

Igy  meg ... Tongue
....meguszta vetközés nélkül. Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69129 Dátum: 2013 November 20, 17:23:52 »

Most így utólag már én is azt mondom,hogy valószínű a gyújtótrafóról a gyújtáselosztóra menő kábelt dolgozhattam le tegnap.Más minden a helyén volt,az esetleg lejjebb csúszhatott.
Ha azt a 3 dolgot megprobaltad volna amik itt elhangzottak, akkor 20 mp alatt vegeztel volna. Igy  meg ... Tongue


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69128 Dátum: 2013 November 20, 16:54:07 »

vagy valami vezetéket lekíratéztál a nagy harc közben.
Na,nagy boldogság van,működik minden tökéletesen! Wink

Délelőtt kimentem a garázsba.Mindent tök nyugisan,stressz és kapkodásmentesen szép lassan lebontottam.A gyertyák be vannak rohadva,azokat nem tudtam kiszedni,barmolni,hengerfejeket tönkretenni nem akartam,ezért hagytam.Így mindjárt az elején volt egy kis letörés,hogy még a gyertyákat sem tudtam megnézni,megtisztítani,és a hengereket kiszellőztetni.A karbit atomjaira szedtem,mindent tök alaposan átmostam,kompresszorral agyonfújattam.Minden kis járat,fúvóka,átfújható,vagy átlátható volt,ebben tök biztos voltam,hogy kosz,dugulás 100%,hogy nincs sehol sem.Ésszel,szépen lassan mindent összeraktam.A karbit direkt azon a kis rézcsövön töltöttem föl,ahol a benzint kapja az AC felől.Nyelte-nyelte a fecskendőből,aztán egyszercsak elzárt,nem engedett betölteni,tehát ebben is biztos voltam,hogy a tűszelep-úszó kombináció jól működik,nyit és zár.Vezetékeket,vákuumcsöveket is helyére raktam,mindent jó átnéztem.
Akksi berak,egy pöccre indult,és szépen viselkedik,nem kell pumpálni,megjött az alapjárat,szívatóval szépen duruzsolt,fokozatosan léptetett is vissza.

Most így utólag már én is azt mondom,hogy valószínű a gyújtótrafóról a gyújtáselosztóra menő kábelt dolgozhattam le tegnap.Más minden a helyén volt,az esetleg lejjebb csúszhatott.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69127 Dátum: 2013 November 20, 16:35:10 »

Mikor volt ilyen fűtéscső és mikortól műanyag gége? (Hőcserélőtől ez vezeti be a levegőt.)
<beszúrt kép törölve>
A 73-as modellévben még ilyen volt.

Mármint a régi.
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 20, 17:49:53 írta Narancs »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69126 Dátum: 2013 November 20, 15:40:34 »

Alul hova fogja fogatni az automata egységet? Úgy, hogy az öv normálisan fel is tudjon jönni?
Szerintem a vége úgy is ez lesz:
http://www.homasita.hu/product/1596



Láttam olyan konzolt, amely az alsó, szélső ponthoz fogja azt is. És az állása is megfelelő, függőleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69125 Dátum: 2013 November 20, 14:48:11 »

Menő, hogy az automata öv 30%-kal olcsóbb, mint a sima. Még így is 20%-kal drágább, mint máshol. :-))))
Elvileg az automata szerkezete az ülés mögé megy hátra. Megnézem este, a pirosban hogy van ott hely.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #69124 Dátum: 2013 November 20, 14:47:56 »

szerintem is, mert a 70-esemben még a régi van, a 73-asban a műanyag és mindkettő gyári állapotú a fűtés tekintetében.

Szerintem 71 után jött a műanyag.

Köszönöm!  Wink
Olyan 71-72 lehet a váltás, mivel az enyém 71-es de 72-es modellévű. Ez szerintem gyári nálam is, gányolások nincsenek a kocsin.
1303LS
« Hozzászólás #69123 Dátum: 2013 November 20, 14:38:06 »

Ha van a C oszlopon helye, akkor jó, mert lent van hely, az biztos.
Ha nem látod, ne keseredj el, hanem tapogasd meg, mert van, hogy nincs benne műanyag csavar, nincs a kárpit kivágva, de ott van.
80% hogy berakható.
Alul hova fogja fogatni az automata egységet? Úgy, hogy az öv normálisan fel is tudjon jönni?
Szerintem a vége úgy is ez lesz:
http://www.homasita.hu/product/1596

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69122 Dátum: 2013 November 20, 14:25:40 »

Sima homasitás automata biztonsági öv nem jó?
http://www.homasita.hu/product/4892347


Ha van a C oszlopon helye, akkor jó, mert lent van hely, az biztos.
Ha nem látod, ne keseredj el, hanem tapogasd meg, mert van, hogy nincs benne műanyag csavar, nincs a kárpit kivágva, de ott van.
80% hogy berakható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69121 Dátum: 2013 November 20, 14:20:37 »

72-es 1302 Bogárhoz keresek hátsó biztonsági öv megoldást, képeket. Alapvetően gyerekülést kellene bekötnöm, jó lenne a C oszlopon lévő rögzítési pont használata.
Ez a megvalósítás tetszene, gondolom, egy univerzális automata övvel jó lehet:
...

Sima homasitás automata biztonsági öv nem jó?
http://www.homasita.hu/product/4892347

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69120 Dátum: 2013 November 20, 13:35:57 »

Szerintem 71 után jött a műanyag.
szerintem is, mert a 70-esemben még a régi van, a 73-asban a műanyag és mindkettő gyári állapotú a fűtés tekintetében.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69119 Dátum: 2013 November 20, 12:55:30 »

72-es 1302 Bogárhoz keresek hátsó biztonsági öv megoldást, képeket. Alapvetően gyerekülést kellene bekötnöm, jó lenne a C oszlopon lévő rögzítési pont használata.
Ez a megvalósítás tetszene, gondolom, egy univerzális automata övvel jó lehet:


Most a pirosban kétpontos övek vannak hátul, bármennyire megszorítom (a gyerek már alig kap levegőt :-))), erősebb kanyarodáskor borul az ülés a gyerekkel együtt (aminek ő örül, én kevésbé :-)).
Köszönöm a tapasztalatokat!
A másik megoldás, hogy olyan boldog gyerekkoruk lehet, mint nekünk volt: szabadon tombolhatnak hátul. Ha nincs hátul öv, kresz szerint 3 éves kor felett nem kell semmilyen öv (tudom, egy társadalmon kívüli, felelőtlen hülye vagyok :-)).
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 20, 13:57:17 írta stonemen »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69118 Dátum: 2013 November 20, 12:00:47 »

Gyárilag, nem barkácsilag...

Szerintem 71 után jött a műanyag.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #69117 Dátum: 2013 November 20, 11:57:14 »

most restaurálsz?
szerintem a legtöbben olyan van, amit épp a tulaj talált. vagy amit a szerelő talált.

Gyárilag, nem barkácsilag...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #69116 Dátum: 2013 November 20, 11:52:11 »

Mikor volt ilyen fűtéscső és mikortól műanyag gége? (Hőcserélőtől ez vezeti be a levegőt.)
<beszúrt kép törölve>
most restaurálsz?
szerintem a legtöbben olyan van, amit épp a tulaj talált. vagy amit a szerelő talált.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #69115 Dátum: 2013 November 20, 11:46:44 »

Mikor volt ilyen fűtéscső és mikortól műanyag gége? (Hőcserélőtől ez vezeti be a levegőt.)
1303LS
« Hozzászólás #69114 Dátum: 2013 November 20, 07:18:35 »


Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?
Úszót tűszelept ellenőrizted összerakás után, hogy zár/nyit szépen?
Úszótengely műanyagpöcök stb.
Befolyócsöcsöt szájbavéve forgatni az egész karbit. Konkrétan tapasztalod, hogy mozog az úszó és nyit/zár.
Ha nem indul két akksi után már tocsog a benzinszagtól az egész műhely.
Ekkor van az, hogy nincs szikra, vagy rosszkor rossz helyen. Kábeleket felcserélted, vagy valami vezetéket lekíratéztál a nagy harc közben.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #69113 Dátum: 2013 November 19, 23:05:56 »

....vagy leesett a trafóról a megszakító kábele, a +1-es jelölésű, esetleg a +15-ös.

stb.
felcserelt gyujtaskabelek?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69112 Dátum: 2013 November 19, 22:39:13 »

Amikor ezt csináltad, akkor az elosztóból kicsúszott a középső kábel...

....vagy leesett a trafóról a megszakító kábele, a +1-es jelölésű, esetleg a +15-ös.

stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69111 Dátum: 2013 November 19, 22:35:50 »

ha nem hagyna nyugodni még most kimennél a műhelybe  Wink de papírkutya vagy Grin
Most tök komolyan,párszor azt mondtam,hogy most megyek és megnézem,megcsinálom.De már lefürödtem,nem akarom megint összebaszni,összeolajozni magamat,a benzinszag kurva büdős tud lenni,kibasz a feleségem az ágyból. Wink Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69110 Dátum: 2013 November 19, 22:22:34 »

Köszönöm a tippet,nem hagy nyugodni a dolog,holnap reggel mindent át fogok nézni.
ha nem hagyna nyugodni még most kimennél a műhelybe  Wink de papírkutya vagy Grin

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69109 Dátum: 2013 November 19, 21:40:44 »

Amikor ezt csináltad, akkor az elosztóból kicsúszott a középső kábel...
Köszönöm a tippet,nem hagy nyugodni a dolog,holnap reggel mindent át fogok nézni.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69108 Dátum: 2013 November 19, 21:37:45 »

...Viszont még az jutott eszembe,hogy a karbit rögzítő két csavarhoz jobban hozzáférjek,levettem a gyújtáselosztó fedelét...

Amikor ezt csináltad, akkor az elosztóból kicsúszott a középső kábel...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69107 Dátum: 2013 November 19, 21:32:48 »

Drótot visszaraktad az alapjárati elzárómágnesszelepre? (Nekem egyszer az maradt le, de végülis nagy gázzal attól még be kéne indulnia.)
Vezetékeket mindent visszaraktam.

Holnap nekiugrok a dolognak mégegyszer.Nem-e csúszott le a trafóról valami vezték,gyújtáselosztóról vezeték...

Viszont még az jutott eszembe,hogy a karbit rögzítő két csavarhoz jobban hozzáférjek,levettem a gyújtáselosztó fedelét.Mikor az AC és a karbi közötti benzincsövet kivettem,a rövid kis benzincső benzintartalmának egy része,belefolyt a fedél nélküli elosztóba.Ez még a szétszerelésnél volt,gondoltam,hogy órák múlva mire összerakom,arra már a benzin rég kipárolog.Lehet,hogy mégis az a pár csepp benzin zavar bele a dologba?
De egy-két óra múlva pattintottam újra vissza az elosztó fedelét.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69106 Dátum: 2013 November 19, 21:26:34 »


Szerintem simán széthúztad a gyújtás valamelyik kábelét véletlenül szerelgetés közben és azóta már a gyertyákat is sikerült beköpni...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #69105 Dátum: 2013 November 19, 21:22:25 »

A karbitisztítás után a művelet úgy fejeződött be,hogy karbi úszóházát teljesen feltöltöttem fecskedővel,úgy hogy az üres volt a rendszer meg az úszóház az nem játszik.
Utána még párszor telenyomtam az úszóházat,tehát az eldugult benzincső sem jön be,mert ilyenkor meg a karburátorban lévő üzemagyaggal el szokott pöfögni a motor pár percig,és csak utána áll le.
Drótot visszaraktad az alapjárati elzárómágnesszelepre? (Nekem egyszer az maradt le, de végülis nagy gázzal attól még be kéne indulnia.)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69104 Dátum: 2013 November 19, 21:15:18 »

A karbitisztítás után a művelet úgy fejeződött be,hogy karbi úszóházát teljesen feltöltöttem fecskedővel,úgy hogy az üres volt a rendszer meg az úszóház az nem játszik.
Utána még párszor telenyomtam az úszóházat,tehát az eldugult benzincső sem jön be,mert ilyenkor meg a karburátorban lévő üzemagyaggal el szokott pöfögni a motor pár percig,és csak utána áll le.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69103 Dátum: 2013 November 19, 20:54:30 »

Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?

lesz ott egy kis dugulás a benzincsőben.
fújd meg a tank felé.
ha dagad a fejed, de nem megy, akkor megvan a bibi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69102 Dátum: 2013 November 19, 20:24:10 »

Azt is meg lehet próbálni, ha nincs benzinszag, akkor benyomni egy kis benzint közvetlenül a karbiba. Ha ilyenkor pöffen párat, akkor a karbiból nem megy benzin a motorba. Ha benzinszag van, akkor várni kell, hogy kiszellőzzön, a csavarokat nagyjából beállítani, aztán indítani megint. Ha a gyújtáshoz nem nyúltál, nagy baj nem lehet.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69101 Dátum: 2013 November 19, 20:20:41 »

Amúgy a beállítás mellett a legfőbb baj, hogy a frissen visszarakott karbi üres benzinileg. Megy az indítózás, amotor meg nem ugrik be, mert nincs mitől, aztán amikor bejön a benzin, akkor már a gazda ott tart, hogy eszeveszetten rugdalja a pedált, mert hátha . Ettől a motor csutkára szívja magát, a gyertyák eláznak, és az istennek nem akar elindulni, közben az áram fogy, az önindító egészségtelenül melegszik, a szikrának már ereje sincs...
Szóval elölről kezdeni az egészet, motort kiszellőztetni,  a gyertyákat megtisztítani, a karbit alapállásra belőni, hagyni az egészet lehűlni, aztán újra próbálni. Eddig bejött.

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69100 Dátum: 2013 November 19, 20:16:26 »

Hát, ha pl csak bekapatod a keverék csavart, vagy fullra betekered, nem biztos, hogy elindul. A 2,5 fordulatnyi kitekerés, koppanásig (finoman) betekerés után jó lehet egy indításhoz legalább.
De attól még elindul...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69099 Dátum: 2013 November 19, 20:13:02 »

Ha azt a két fúvókát amik az állítócsavarokkal ellentétes oldalon vannak összecseréljük,még be kell indulnia,vagy az is okozhat ilyen tüneteket?

A szívótorokban lévő kis kampós csőnek a helyzete mennyire számít?Befolyásolhat valamit?
Az a két fúvóka a karbi lelke, alapjárati, meg főfúvóka. De attól még elindul... A kampós cső a gyorsító beömlője, nem baj, ha a torokba néz.

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #69098 Dátum: 2013 November 19, 20:06:27 »

És a "Tudástárban" a Xoyox féle módszer?

Volume és bypass lehet izgalmas. Be kellene tekerned tövig, aztán 2,5 fordulatot kicsavarni.
Itt a beállítási folyamat angolul (bing translator lefordítja), illetve kép, hogy melyik csavar melyik.
http://greenbug.damiankolbay.com/Tech/Solex34Pict3.html

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69097 Dátum: 2013 November 19, 20:04:24 »

Volume és bypass lehet izgalmas. Be kellene tekerned tövig, aztán 2,5 fordulatot kicsavarni.
Itt a beállítási folyamat angolul (bing translator lefordítja), illetve kép, hogy melyik csavar melyik.
http://greenbug.damiankolbay.com/Tech/Solex34Pict3.html

Azok melyikek?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69096 Dátum: 2013 November 19, 19:45:57 »

Keverék csavarot ugyanúgy tekerted vissza, ahogy voltak?

Azok melyikek?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69095 Dátum: 2013 November 19, 19:36:23 »

Keverék csavarot ugyanúgy tekerted vissza, ahogy voltak?

Ha azt a két fúvókát amik az állítócsavarokkal ellentétes oldalon vannak összecseréljük,még be kell indulnia,vagy az is okozhat ilyen tüneteket?

A szívótorokban lévő kis kampós csőnek a helyzete mennyire számít?Befolyásolhat valamit?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69094 Dátum: 2013 November 19, 17:41:02 »

szerintem
lehet hogy már csak azért nem indul, mert ázik a benzinben a henger. vedd ki az összes gyertyát (és nézd meg melyik milyen) indítózz egy kicsit, hogy kiszellőzzön, aztán mehetnek vissza a gyertyák
Ha azt a két fúvókát amik az állítócsavarokkal ellentétes oldalon vannak összecseréljük,még be kell indulnia,vagy az is okozhat ilyen tüneteket?

A szívótorokban lévő kis kampós csőnek a helyzete mennyire számít?Befolyásolhat valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2013 November 19, 17:42:36 írta Narancs »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #69093 Dátum: 2013 November 19, 17:28:09 »

A héten szabin vagyok,ráérek,gondoltam,hogy szétszedem és kipucolom az egyébként könnyen induló és jól menő,kék 1303-asom karbiját.Annyi volt a gondom vele,hogy nem volt alapjárat,és ha le akart állni,akkor oda kellett neki pumpálni.Ha indítás közben párszor odanyomtam a gázpedálnak,akkor könnyebben és gyorsabban be is indult.

Ezt akartam megszüntetni,gondoltam ráteszem a Narancs eredeti,gyári karbiját,amit még a Merki Pista újított fel,és a polcon pihen tarcsiba.A kék karbija leugrott,de akkor szembesültem vele,hogy a Narancs tartalék karbija bár azonos,egy vákuumcsővel kevesebb van rajta.Valami előkészítés ott van rajta gyárilag,de ki kéne fúrni vagy micsoda,így nem akartam vele bűvészkedni,nem bántottam.A biztos jót,nem akartam szétbarmolni,elcseszni.
Így nem maradt más választás,mint a leszerelt karbit visszatenni tisztítás után.Koszt,dugulást nem nagyon láttam rajta,amit fúvókát,csövet láttam rajta azt kompresszorral átfújattam,majd összeszereltem.

Ebből most az sült ki,hogy be sem indul az autó,két erős,jól feltöltött akksit lemerítettem.Ha keményen pumpálok neki indítózásnál,közben valamelyik hengerben lehet égés,mert kurva büdös lesz,meg a kipungón is jön ki füst,de indulni az Istennek sem akar.

Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?
szerintem
lehet hogy már csak azért nem indul, mert ázik a benzinben a henger. vedd ki az összes gyertyát (és nézd meg melyik milyen) indítózz egy kicsit, hogy kiszellőzzön, aztán mehetnek vissza a gyertyák
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69092 Dátum: 2013 November 19, 17:14:07 »

A héten szabin vagyok,ráérek,gondoltam,hogy szétszedem és kipucolom az egyébként könnyen induló és jól menő,kék 1303-asom karbiját.Annyi volt a gondom vele,hogy nem volt alapjárat,és ha le akart állni,akkor oda kellett neki pumpálni.Ha indítás közben párszor odanyomtam a gázpedálnak,akkor könnyebben és gyorsabban be is indult.

Ezt akartam megszüntetni,gondoltam ráteszem a Narancs eredeti,gyári karbiját,amit még a Merki Pista újított fel,és a polcon pihen tarcsiba.A kék karbija leugrott,de akkor szembesültem vele,hogy a Narancs tartalék karbija bár azonos,egy vákuumcsővel kevesebb van rajta.Valami előkészítés ott van rajta gyárilag,de ki kéne fúrni vagy micsoda,így nem akartam vele bűvészkedni,nem bántottam.A biztos jót,nem akartam szétbarmolni,elcseszni.
Így nem maradt más választás,mint a leszerelt karbit visszatenni tisztítás után.Koszt,dugulást nem nagyon láttam rajta,amit fúvókát,csövet láttam rajta azt kompresszorral átfújattam,majd összeszereltem.

Ebből most az sült ki,hogy be sem indul az autó,két erős,jól feltöltött akksit lemerítettem.Ha keményen pumpálok neki indítózásnál,közben valamelyik hengerben lehet égés,mert kurva büdös lesz,meg a kipungón is jön ki füst,de indulni az Istennek sem akar.

Hogyan lehet egy karbitisztítást úgy elbaszni,hogy az üzemképes autó még csak be sem indul?
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.