www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 17:12:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13169741 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69195 Dátum: 2013 November 26, 06:25:41 »

Egy jó tanács: Mi több idegen ülést raktunk bogárba. Nem jó ha méreteket kérsz, inkább be kell próbálni. Ha mérés alapján túl magasra raksz egy ülést (pl. Porsche ülések amiknek lapos az ülőlapja) akkor bután néz ki, mert kilógnak a konzolok. Ha túl alacsonyra sikerül, az sem nyerő, de ezt nem kell részleteznem. A másik dolog ami miatt érdemes próbálni, h sok új ülés húsosabb, máshol szélesedik, így érdemes úgy bepróbálni ha már fenn van a kasztni, a kézifékkar, az ajtón a behúzó. Mert szívás ha utólag látod, hogy valami elér valamit.

Én egyszerűen fogok fa stafnikat, léceket, aztán próbálgatok. Meg beültetem a tulajt is.

TT ülések mennek bele.
A tiédben mekkorára lett a magasság állítva?
(ha pl. az ülésmagasság állítóval magát az ülést a felső pontra állítod?)



Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69194 Dátum: 2013 November 25, 23:00:48 »

Ugye figyelsz rá, hogy a Bogár epedás ülése sokkal többet süllyed, mint szinte bármilyen más ülés?
Az én TT üléseim szinte nem süllyednek semmit, ha olyan magasra tenném, mint egy Bogár ülés, tök hülye lenne az üléspozíció.

TT ülések mennek bele.
A tiédben mekkorára lett a magasság állítva?
(ha pl. az ülésmagasság állítóval magát az ülést a felső pontra állítod?)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69193 Dátum: 2013 November 25, 22:55:18 »

1303 tulajdonosokat kérnék meg egy szívességre  - bár lehet, hogy ez minden bogáron azonos  -   , mégpedig azokat, akiknek gyári ülésük van és nem okoz túl nagy macerát.
Az első ülőlap padlólaptól mért magassága érdekelne.
Az lenne a pontos mérés, ha az ülőlapnak a kormány felé eső legmagabb pontja és a padlólemez közötti távolságot megtudnám, mert be kellene mértezni az üléseimhez a konzolt.
Köszönöm.

Ugye figyelsz rá, hogy a Bogár epedás ülése sokkal többet süllyed, mint szinte bármilyen más ülés?
Az én TT üléseim szinte nem süllyednek semmit, ha olyan magasra tenném, mint egy Bogár ülés, tök hülye lenne az üléspozíció.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69192 Dátum: 2013 November 25, 19:59:15 »

1303 tulajdonosokat kérnék meg egy szívességre  - bár lehet, hogy ez minden bogáron azonos  -   , mégpedig azokat, akiknek gyári ülésük van és nem okoz túl nagy macerát.
Az első ülőlap padlólaptól mért magassága érdekelne.
Az lenne a pontos mérés, ha az ülőlapnak a kormány felé eső legmagabb pontja és a padlólemez közötti távolságot megtudnám, mert be kellene mértezni az üléseimhez a konzolt.
Köszönöm.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69191 Dátum: 2013 November 24, 17:51:09 »

Én most a Karmann ablaktörlőjét alakítom át 3 sebességesre, egyúttal elbúcsúzom a pneumatikus spricnitől. A 303-as ma lett kész, ugyanaz a project, ill. a 3 sebességesség már kész van 2 éve, most ott is búcsúzik a levegős rendszer. Azon már utángyártott a bajuszkapcsoló, benne volt a mikrokapcsoló is gyárilag, most úgy megy, mint a mai autóknál, spricnizéskor töröl 3-at, vagy, ha továbbspriccelek, akkor végig, amíg nyomom+3-at, így kevésbé karistolja az üveget. A spricnimotor Skodáé, kicsi, jól elrejthető a műszerfalban, kívülről minden gyárinak látszik. A Karmannban is el tudom úgy dugni, hogy semmi sem látszik belőle.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69190 Dátum: 2013 November 24, 17:28:18 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69189 Dátum: 2013 November 24, 17:17:41 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69188 Dátum: 2013 November 24, 16:52:52 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69187 Dátum: 2013 November 24, 16:42:31 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69186 Dátum: 2013 November 24, 16:35:38 »

Referálj rendszeresen, nekem is meg kéne csinálni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69185 Dátum: 2013 November 24, 15:41:20 »

Szerintem a tudásbázisnál jobb leírást nem tudok összehozni, ha hiba van benne, szólok.

Referálj rendszeresen, nekem is meg kéne csinálni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69184 Dátum: 2013 November 24, 15:16:46 »

Pakolgattam a Bogaras alkatrészek között és találtam egy 321955531A relét. Halleluja, már csak a kapcsolót kell átfaragnom. :-)

Referálj rendszeresen, nekem is meg kéne csinálni.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69183 Dátum: 2013 November 24, 15:13:27 »

Pakolgattam a Bogaras alkatrészek között és találtam egy 321955531A relét. Halleluja, már csak a kapcsolót kell átfaragnom. :-)

Én kérek elnézést. :-(
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Ablakt%C3%B6rl%C5%91_intervallum_kapcsol%C3%B3

Tehát a leírásban szereplő szakaszos relét keresek.
Köszi!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69182 Dátum: 2013 November 24, 15:06:35 »

Az a legszebb az egészben, hogy a lengőkarok és a hídtest között benn marad a gumi  tömítőgyűrű, viszont a lengőkarokat semmi sem támasztja oldalirányba, így egyrészt szétnyíródik a gumi, másrészt jobbra-balra csúszkál a lengőkar a hídtestben  Shocked 3 haveromnak van airride a bogarában, pont ez történik azokban is  Embarrassed

Mi ezt a Formel Vau-nál így oldottuk meg. Kívül belül támcsapágy.



Van legalább egy nagy különbség a ti autótok és ezek az air ride-os autók között. Ezek pozőröknek van, földre tett fényképezőgéppel képet csinálni a kársztájlingra és ott zsíros tizest kapni, ti meg menni szeretnétek az autóval.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69181 Dátum: 2013 November 24, 11:51:44 »



Aztán meg nem az én autómat kellett tologatni...  Evil

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69180 Dátum: 2013 November 24, 11:47:15 »

Az a legszebb az egészben, hogy a lengőkarok és a hídtest között benn marad a gumi  tömítőgyűrű, viszont a lengőkarokat semmi sem támasztja oldalirányba, így egyrészt szétnyíródik a gumi, másrészt jobbra-balra csúszkál a lengőkar a hídtestben  Shocked 3 haveromnak van airride a bogarában, pont ez történik azokban is  Embarrassed

Mi ezt a Formel Vau-nál így oldottuk meg. Kívül belül támcsapágy.


Elbassza az egész első futóművet. Ezt próbálja elmondani.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69179 Dátum: 2013 November 24, 11:39:35 »

Bár én azt tanácsoltam a Mágusnak, hogy inkább a hátsó lökösre fúrjon fel egy satut, mert nála úgyis mindig szétdől valami.  Evil



Aztán meg nem az én autómat kellett tologatni...  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69178 Dátum: 2013 November 24, 11:36:57 »

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=i2jSBIiC6jQ

Segítsetek. Mit csinál az első torziónál? Én nem értem mit próbál elmondani. Huh Huh Huh


Elbassza az egész első futóművet. Ezt próbálja elmondani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69177 Dátum: 2013 November 23, 21:35:43 »

Kiszedi a torziós rugókat, betesz helyette egy menetes szárat ami el tud forogni a magban és légrugót tesz be.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=i2jSBIiC6jQ

Segítsetek. Mit csinál az első torziónál? Én nem értem mit próbál elmondani. Huh Huh Huh

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69176 Dátum: 2013 November 23, 21:22:04 »

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=i2jSBIiC6jQ

Segítsetek. Mit csinál az első torziónál? Én nem értem mit próbál elmondani. Huh Huh Huh

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69175 Dátum: 2013 November 23, 18:44:08 »

Mikor meséltem a módszert a svéd srácnak, aki hozta a rugót, elismerően bólintott, még nem hallott róla. Kérte, hogy küldjek majd képeket. :-))))

Gratula! Anno mikor a KTM-es sráccal kigondoltuk ezt a módszert, annyira bevált neki, hogy a Belga útra úgy indult el, hogy a kocsiban ott volt bekészítve a tartalék szeleprugó már előre összedrótozva.  Cheesy Bár én azt tanácsoltam a Mágusnak, hogy inkább a hátsó lökösre fúrjon fel egy satut, mert nála úgyis mindig szétdől valami.  Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69174 Dátum: 2013 November 23, 17:46:59 »

Gratula! Anno mikor a KTM-es sráccal kigondoltuk ezt a módszert, annyira bevált neki, hogy a Belga útra úgy indult el, hogy a kocsiban ott volt bekészítve a tartalék szeleprugó már előre összedrótozva.  Cheesy Bár én azt tanácsoltam a Mágusnak, hogy inkább a hátsó lökösre fúrjon fel egy satut, mert nála úgyis mindig szétdől valami.  Evil

Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69173 Dátum: 2013 November 23, 17:07:47 »

Gratula! Anno mikor a KTM-es sráccal kigondoltuk ezt a módszert, annyira bevált neki, hogy a Belga útra úgy indult el, hogy a kocsiban ott volt bekészítve a tartalék szeleprugó már előre összedrótozva.  Cheesy Bár én azt tanácsoltam a Mágusnak, hogy inkább a hátsó lökösre fúrjon fel egy satut, mert nála úgyis mindig szétdől valami.  Evil

Szeleprugó csere megvolt, annyira nem volt sz*pás.
Először kiépítettem a régi rugót, erről már tettem be képet.
A satuban összenyomott rugót két oldalon drótokkal összehúzott állapotba hoztam (ez nem a végleges, csak a próba, ennél jobban össze kell nyomni).
<beszúrt kép törölve>
Ezután kihúztam a szelepet és alul egy gyorskötözővel jó erősen megszorítottam, hogy ne csússzon be.
<beszúrt kép törölve>
A helyére tettem a rugót, majd pici harccal beraktam a stifteket. Itt még bent vannak a drótok.
<beszúrt kép törölve>
Utána leszedtem a gyorskötözőt (sajnos nem sikerült roncsolásmentesen, hogy újra fel tudjam használni :-)), ellenőriztem a szelephézagot, visszaraktam a szelepfedelet, beindítottan és örültem.


Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #69172 Dátum: 2013 November 23, 16:48:09 »

Jó kis szakmai csemege, végre valami igazán ideillő!

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69171 Dátum: 2013 November 23, 16:35:24 »

Szeleprugó csere megvolt, annyira nem volt sz*pás.
Először kiépítettem a régi rugót, erről már tettem be képet.
A satuban összenyomott rugót két oldalon drótokkal összehúzott állapotba hoztam (ez nem a végleges, csak a próba, ennél jobban össze kell nyomni).
<beszúrt kép törölve>
Ezután kihúztam a szelepet és alul egy gyorskötözővel jó erősen megszorítottam, hogy ne csússzon be.
<beszúrt kép törölve>
A helyére tettem a rugót, majd pici harccal beraktam a stifteket. Itt még bent vannak a drótok.
<beszúrt kép törölve>
Utána leszedtem a gyorskötözőt (sajnos nem sikerült roncsolásmentesen, hogy újra fel tudjam használni :-)), ellenőriztem a szelephézagot, visszaraktam a szelepfedelet, beindítottan és örültem.

Jó kis szakmai csemege, végre valami igazán ideillő!

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69170 Dátum: 2013 November 23, 15:50:02 »

Szeleprugó csere megvolt,
Van az ugy,hogy egy gyorskötöző felér egy kompresszorral! Cheesy
Szép és kreativ munka volt,gratula!

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #69169 Dátum: 2013 November 23, 15:46:48 »

Szeleprugó csere megvolt, annyira nem volt sz*pás.
Először kiépítettem a régi rugót, erről már tettem be képet.
A satuban összenyomott rugót két oldalon drótokkal összehúzott állapotba hoztam (ez nem a végleges, csak a próba, ennél jobban össze kell nyomni).
<beszúrt kép törölve>
Ezután kihúztam a szelepet és alul egy gyorskötözővel jó erősen megszorítottam, hogy ne csússzon be.
<beszúrt kép törölve>
A helyére tettem a rugót, majd pici harccal beraktam a stifteket. Itt még bent vannak a drótok.
<beszúrt kép törölve>
Utána leszedtem a gyorskötözőt (sajnos nem sikerült roncsolásmentesen, hogy újra fel tudjam használni :-)), ellenőriztem a szelephézagot, visszaraktam a szelepfedelet, beindítottan és örültem.


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69168 Dátum: 2013 November 23, 15:16:57 »

Szeleprugó csere megvolt, annyira nem volt sz*pás.
Először kiépítettem a régi rugót, erről már tettem be képet.
A satuban összenyomott rugót két oldalon drótokkal összehúzott állapotba hoztam (ez nem a végleges, csak a próba, ennél jobban össze kell nyomni).

Ezután kihúztam a szelepet és alul egy gyorskötözővel jó erősen megszorítottam, hogy ne csússzon be.

A helyére tettem a rugót, majd pici harccal beraktam a stifteket. Itt még bent vannak a drótok.

Utána leszedtem a gyorskötözőt (sajnos nem sikerült roncsolásmentesen, hogy újra fel tudjam használni :-)), ellenőriztem a szelephézagot, visszaraktam a szelepfedelet, beindítottan és örültem.

Arra gondoltam, hogy palmatex-szel beragasztom őket, oszt kész. :-)
Szombaton szeleprugó csere útszéli módszerrel, igyekszem részletesen dokumentálni.

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #69167 Dátum: 2013 November 22, 16:31:59 »

nem nem Bogi úrnál voltunk,akinek ezúton is köszönjük a segítséget  Cool
nagyon szivesen Cool

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69166 Dátum: 2013 November 22, 16:16:16 »

Rajtad kívül minden nagyon jól néz ki a képen. :-))))

hol jártunk ma?  Cool
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #69165 Dátum: 2013 November 22, 16:14:39 »

Viszed?
Mert a lányom visszatolatott.
nem nem Bogi úrnál voltunk,akinek ezúton is köszönjük a segítséget  Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69164 Dátum: 2013 November 22, 15:52:12 »

hol jártunk ma?  Cool
Viszed?
Mert a lányom visszatolatott.

Tóth Zoltán
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #69163 Dátum: 2013 November 22, 15:34:56 »

Arra gondoltam, hogy palmatex-szel beragasztom őket, oszt kész. :-)
Szombaton szeleprugó csere útszéli módszerrel, igyekszem részletesen dokumentálni.

hol jártunk ma?  Cool

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

új számom van:20 592 5434
1303LS
« Hozzászólás #69162 Dátum: 2013 November 22, 09:52:35 »

Arra gondoltam, hogy palmatex-szel beragasztom őket, oszt kész. :-)
Pálmatex nem jó, mert megsárgul a napon, meg a melegben elenged, még ha hozzáértő is rakja be!!  Grin Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69161 Dátum: 2013 November 21, 22:41:05 »

Ez teszik.

Arra gondoltam, hogy palmatex-szel beragasztom őket, oszt kész. :-)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #69160 Dátum: 2013 November 21, 22:11:19 »

Csak éppen a lényeget nem mutatja, hogy az automatika hol, hogyan rögzül. Talán ezért is érdemes üzleti alapokon foglalkozni ilyennel, mert nem 2 perc befaragni a helyére. De ha tudod, hogy pontosan mit és hova, és be is tetted, és működik, azt érdemes itt megosztani a nagyérdeművel, plusz betenni a bogárhátus "kisokos" írások közé, mert visszatérő kérdés lesz. SŐT. Akkor csereberélem a sajátjaimat is automatára. KOMOLYAN.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69159 Dátum: 2013 November 21, 20:18:26 »

Arra gondoltam, hogy palmatex-szel beragasztom őket, oszt kész. :-)
Szombaton szeleprugó csere útszéli módszerrel, igyekszem részletesen dokumentálni.

Sima rakományrögzítővel hevederezd oda a gyerekülést a háttámlához meg kösd be alul az övet és szevasz.
Ha kezd nőni a gyerek, akkor kötegeld oda őt is...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #69158 Dátum: 2013 November 21, 19:58:54 »

Egyre inkább úgy gondolom, hogy én is ezt fogom tenni.

Sima rakományrögzítővel hevederezd oda a gyerekülést a háttámlához meg kösd be alul az övet és szevasz.
Ha kezd nőni a gyerek, akkor kötegeld oda őt is...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69157 Dátum: 2013 November 21, 17:05:27 »

Egyre inkább úgy gondolom, hogy én is ezt fogom tenni.

1000ből 999 fogja és betesz egy sima nemautomatát 10 perc alatt és annyi.
1303LS
« Hozzászólás #69156 Dátum: 2013 November 21, 16:19:01 »

<beszúrt kép törölve>

Ha nem fér az öv dobja az ülés altt, akkor a ott levő csavarhelyere rögzítenék valami közepesen vastag laposvasat ami átnyúlik a háttámla alatt mellett és ahhoz rögzíteném az öv automata részét.
De amit a képen látunk az állítólag a gyári automata öv megoldás (de csak két pontos).
Ülés alatt nem fér el, és/vagy ahol elfér onnan függőlegesen nem tudsz felmenni a C oszlopi fordítóra.
Hátul a kalaptartó alatti térbe lehetne szerkeszteni egy konzolt amit megerősítve lefúrsz/hegesztesz valami lemezhez ami kiadja a geometriát.
De ahogy Stunt mondja 1000ből 999 fogja és betesz egy sima nemautomatát 10 perc alatt és annyi. Azt az egyet az 1000ből én meg még nem is láttam.
Oldalak: 1 ... 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.