www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:59:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175598 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69395 Dátum: 2013 December 24, 21:41:23 »

le kell baszni a lemezt és a 1303  a tömítését kell felrakni a fedőre ....
Amit elbontottunk szarrá rohadt 1303-at, azon a fedélen voltak a tömítések, és ezt gondoltam nem gyárinak.
Ami ki lett kasztnizva, azon viszont a bódén vannak a lefogató lemezek.
Nem ragaszkodom én a kasznihoz hegesztett megoldáshoz, mert az ott egy plusz rozsdásodási lehetőség.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69394 Dátum: 2013 December 24, 21:26:51 »

Ha arra gondolsz, hogy nincs fölhegesztve az a kis lemez leszorító, akkor ez nekem is eszembe jutott.
Csak létezik-e olyan minőségű egyik oldalán ragasztott gumitömítés, ami bírja a tartós igénybe vételt, és nem kell félévente újra ragasztgatni.
le kell baszni a lemezt és a 1303  a tömítését kell felrakni a fedőre ....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69393 Dátum: 2013 December 24, 21:16:14 »

Ha arra gondolsz, hogy nincs fölhegesztve az a kis lemez leszorító, akkor ez nekem is eszembe jutott.
Csak létezik-e olyan minőségű egyik oldalán ragasztott gumitömítés, ami bírja a tartós igénybe vételt, és nem kell félévente újra ragasztgatni.
Nekem a fedélre, hanem alulra van ragasztva, is nincs fent a füles.
Meg felragasztásnál megtámogattam egy kis Neostik sk101-el.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69392 Dátum: 2013 December 24, 21:15:07 »

nekem 10 éve tesa szalag van, ha addig nincs más simán jó.


Ha arra gondolsz, hogy nincs fölhegesztve az a kis lemez leszorító, akkor ez nekem is eszembe jutott.
Csak létezik-e olyan minőségű egyik oldalán ragasztott gumitömítés, ami bírja a tartós igénybe vételt, és nem kell félévente újra ragasztgatni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69391 Dátum: 2013 December 24, 21:12:28 »

nekem 10 éve tesa szalag van, ha addig nincs más simán jó.

azt hogy???!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69390 Dátum: 2013 December 24, 20:51:28 »

Hol tudom megvenni, vagy megrendelni azt a vékony gumileszorító lemezt, ami körben van a csomagtérfedél peremnél és a motortető peremnél?
Elég sürgősen szükségem lenne rá, mert lassan kész a bódém.
nekem 10 éve tesa szalag van, ha addig nincs más simán jó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69389 Dátum: 2013 December 24, 20:40:37 »

Hol tudom megvenni, vagy megrendelni azt a vékony gumileszorító lemezt, ami körben van a csomagtérfedél peremnél és a motortető peremnél?
Elég sürgősen szükségem lenne rá, mert lassan kész a bódém.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69388 Dátum: 2013 December 23, 20:53:08 »

Csak ez a baj, hogy honnan és milyet?

Az oldiprofil.hu-n érdeklődtem típus szerint, de azt mondja nincs most ehhez a típushoz való, de a legfőbb bajom, hogy nem merem kiszedni a régit mintának, mert akkor az 1000%, hogy teljesen szarnak megy, mire kiveszem. Bontottat meg lövésem nincs, hol találnék, ritka típus már sajnos.

Pedig kiszedve lenne az igazi, hogy alatta is rendbe tegyem, mert tuti megült ott a rozsda.
Patik.hu autórugó javító
Hívd fel,  a főnököt keresd, orosz mopedeket és Moszvicsokat újít fel, lehet, hogy tud segíteni. Hivatkozz rám! (XVII.ker. állatorvos, öreg Octaviás és bogaras, így fogja tudni, ki vagyok)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69387 Dátum: 2013 December 23, 17:10:18 »

Csak ez a baj, hogy honnan és milyet?

Az oldiprofil.hu-n érdeklődtem típus szerint, de azt mondja nincs most ehhez a típushoz való, de a legfőbb bajom, hogy nem merem kiszedni a régit mintának, mert akkor az 1000%, hogy teljesen szarnak megy, mire kiveszem. Bontottat meg lövésem nincs, hol találnék, ritka típus már sajnos.

Pedig kiszedve lenne az igazi, hogy alatta is rendbe tegyem, mert tuti megült ott a rozsda.
Valamiért nekem az a gyanúm, hogy Vologyáék nem változtattak semmi bevált dolgon vagy hatvan évig, tehát lehet, hogy a Moszkvics kéderje kísértetiesen hasonlít a Ladáéhoz. Azt meg lehet kapni...

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69386 Dátum: 2013 December 23, 16:37:11 »

én inkább vennék egy hasonló kédert méterre.

Csak ez a baj, hogy honnan és milyet?

Az oldiprofil.hu-n érdeklődtem típus szerint, de azt mondja nincs most ehhez a típushoz való, de a legfőbb bajom, hogy nem merem kiszedni a régit mintának, mert akkor az 1000%, hogy teljesen szarnak megy, mire kiveszem. Bontottat meg lövésem nincs, hol találnék, ritka típus már sajnos.

Pedig kiszedve lenne az igazi, hogy alatta is rendbe tegyem, mert tuti megült ott a rozsda.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69385 Dátum: 2013 December 23, 14:56:23 »

Egy öreg 407-es Moszkvics első szélvédőjének kédergumijának javításához milyen pasztát/masszát tudnátok ajánlani, ami fekete, UV-álló, és tartós is valamennyire?

Neten a BODY 920-at találtam, ami talán megérhet egy próbát. Vélemény, tapasztalat ezügyben esetleg?

http://www.masfestekbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1814&flypage=flypage.tpl&pop=1&option=com_virtuemart&Itemid=1

 Tudom, hogy gányolás, de újat sehol se kapok, használt meg megintcsak nincs, ami jobb az enyémtől. Kb. 3 db ilyen 1 centis repedés, folytonossági hiány van, amit bekéne tömni valamivel, ami tömít valamennyire, meg mutat is némileg. Ideiglenesen fekete sziloplasztttal lett benyomva, de az összesorvad a naptól, nem UV-álló.

én inkább vennék egy hasonló kédert méterre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69384 Dátum: 2013 December 23, 14:12:22 »

Na akkor majd teszek egy kisérletet, köszi a tippet, ahogy nézem itt a neten ilyen 1500-2000-ért vannak is ilyen sziloplaszt szerű 1K-s ragasztók/tömítők, egy olyan lesz az én emberem! Mondjuk a 2K-sak biztos jobban húznak....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69383 Dátum: 2013 December 23, 14:04:54 »

Egy öreg 407-es Moszkvics első szélvédőjének kédergumijának javításához milyen pasztát/masszát tudnátok ajánlani, ami fekete, UV-álló, és tartós is valamennyire?

Neten a BODY 920-at találtam, ami talán megérhet egy próbát. Vélemény, tapasztalat ezügyben esetleg?

http://www.masfestekbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1814&flypage=flypage.tpl&pop=1&option=com_virtuemart&Itemid=1

 Tudom, hogy gányolás, de újat sehol se kapok, használt meg megintcsak nincs, ami jobb az enyémtől. Kb. 3 db ilyen 1 centis repedés, folytonossági hiány van, amit bekéne tömni valamivel, ami tömít valamennyire, meg mutat is némileg. Ideiglenesen fekete sziloplasztttal lett benyomva, de az összesorvad a naptól, nem UV-álló.
szélvédő ragasztó,csak szépen ki kell mindent maszkolni másnap a felesleget szikével levágni.
Kérj meg egy szélvédőst kár ezért egy kartust feláldozni viszont a maradék egy hét alatt beszárad és hagyományos kinyomó amúgy is beszarik tőle....

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69382 Dátum: 2013 December 23, 13:52:19 »

Egy öreg 407-es Moszkvics első szélvédőjének kédergumijának javításához milyen pasztát/masszát tudnátok ajánlani, ami fekete, UV-álló, és tartós is valamennyire?

Neten a BODY 920-at találtam, ami talán megérhet egy próbát. Vélemény, tapasztalat ezügyben esetleg?

http://www.masfestekbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1814&flypage=flypage.tpl&pop=1&option=com_virtuemart&Itemid=1

 Tudom, hogy gányolás, de újat sehol se kapok, használt meg megintcsak nincs, ami jobb az enyémtől. Kb. 3 db ilyen 1 centis repedés, folytonossági hiány van, amit bekéne tömni valamivel, ami tömít valamennyire, meg mutat is némileg. Ideiglenesen fekete sziloplasztttal lett benyomva, de az összesorvad a naptól, nem UV-álló.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69381 Dátum: 2013 December 22, 09:50:52 »

Én is így voltam annak a pár tucat bogár lámpájánál aminél eddig lámpát vettem ki.
Pre 67-nél fordult elő néha szorulás, de az sem volt annyira durva, hogy letört volna egy kiscsaj körme ha megkérem a Pláza parkolóban, hogy billentse már ki a lámpámat.  Tongue

nekem tökre nem szorult sosem.
csavar ki, aztán már egy papírzsepivel is ki lehet billenteni.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69380 Dátum: 2013 December 22, 09:36:22 »

De a krómkarika mindegyiknél csavarkivétel után erőltetés hatására jön le. Talán legjobban a gyári (nem aftermarket) nem halogén (3 csavaros, de csak az alsó egyet kell kivenni) keretek szorulnak, mint ami nekem is van.
nekem tökre nem szorult sosem.
csavar ki, aztán már egy papírzsepivel is ki lehet billenteni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69379 Dátum: 2013 December 22, 09:24:01 »

pontosan

De a krómkarika mindegyiknél csavarkivétel után erőltetés hatására jön le. Talán legjobban a gyári (nem aftermarket) nem halogén (3 csavaros, de csak az alsó egyet kell kivenni) keretek szorulnak, mint ami nekem is van.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69378 Dátum: 2013 December 22, 09:05:19 »

Remélem, a Vili nincs szabin...
Mekkora sz*pás a 303-asban kmspirált cserélni? Normális kocsiban ugye 3 perc, itt ennyi idő alatt arra sem jöttünk rá, hogyan kezdjünk neki. Ha lehet, ne linkelgessetek, guglizgassatok, hanem rövid fogalmazás keretében foglaljátok össze a tapasztalataitokat.
Köszönöm!
Legegyszerűbb, ha kihúzod az órát (nem tarja semmi, csak be van szorítva), spirált átdugod az utastér felől, az kijön a csomagtérbe, órára rácsavarod a spirál hollandiját, óra vissza, kidugod a doblemezen levő átvezető gumin (erre nem emlékszem pontosan, lehet, hogy ehhez a tankot fel kell vezető oldalán emelni), aztán gólyaláb fülén keresztül az agyba be, kupakban levő négyzetes likba bejátszod, zéger vissza, örülsz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69377 Dátum: 2013 December 22, 09:04:22 »

pontosan

Van egycsavaros és háromcsavaros,1973/08-ban volt a váltás.Van a gyári jellegű lámpa,és van a H4-es,úgy hogy több verzió létezik.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69376 Dátum: 2013 December 22, 09:02:14 »

Ha jól emlékszem, én cseréltem, még a Sárga Bucokban, nem volt nagyobb szám, mint egyébként, mintha nem kellett volna kivenni az órát sem... Ha tévednék, bocsi.

A kezed méreteit ismerve kételkedem, hogy alulról befért és le tudtad tekerni az óráról a spirál rögzítö csavarját.
Valóban az egyszerübb, ha kituszakolod alulról és akkor már picit könnyebb letekerni...
Alul viszont oda kell figyelni, hol vezeted át a kerék felé, mert nekem is elnyírta-dörzsölte a futómü, vagy a kerék, épp Gyomán... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69375 Dátum: 2013 December 22, 09:00:53 »

Erdekes amit irtok, mert nekem - ha jol emlekszem - 3 csavar tartja osszesen a lampat a biliben (+1 a kromkarimat, alul)... Nem jol emlekszem ?
Van egycsavaros és háromcsavaros,1973/08-ban volt a váltás.Van a gyári jellegű lámpa,és van a H4-es,úgy hogy több verzió létezik.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69374 Dátum: 2013 December 22, 08:57:40 »

Remélem, a Vili nincs szabin...
Mekkora sz*pás a 303-asban kmspirált cserélni? Normális kocsiban ugye 3 perc, itt ennyi idő alatt arra sem jöttünk rá, hogyan kezdjünk neki. Ha lehet, ne linkelgessetek, guglizgassatok, hanem rövid fogalmazás keretében foglaljátok össze a tapasztalataitokat.
Köszönöm!
Ha jól emlékszem, én cseréltem, még a Sárga Bucokban, nem volt nagyobb szám, mint egyébként, mintha nem kellett volna kivenni az órát sem... Ha tévednék, bocsi.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69373 Dátum: 2013 December 22, 08:55:29 »

Erdekes amit irtok, mert nekem - ha jol emlekszem - 3 csavar tartja osszesen a lampat a biliben (+1 a kromkarimat, alul)... Nem jol emlekszem ?

Jól emléxel... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #69372 Dátum: 2013 December 22, 08:41:28 »

Remélem, a Vili nincs szabin...
Mekkora sz*pás a 303-asban kmspirált cserélni? Normális kocsiban ugye 3 perc, itt ennyi idő alatt arra sem jöttünk rá, hogyan kezdjünk neki. Ha lehet, ne linkelgessetek, guglizgassatok, hanem rövid fogalmazás keretében foglaljátok össze a tapasztalataitokat.
Köszönöm!
Sose cseréltem még.
Az órát ki kell varázsolni a műszerfalból. Piszkáld húzkodd, alulról nyomkodd.
Onnan meg már adja magát.
Bár belegondolva, lehet hogy nőgyógyászként alulról is le/fel tudod tekerni a spirált.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69371 Dátum: 2013 December 22, 06:22:18 »

Remélem, a Vili nincs szabin...
Mekkora sz*pás a 303-asban kmspirált cserélni? Normális kocsiban ugye 3 perc, itt ennyi idő alatt arra sem jöttünk rá, hogyan kezdjünk neki. Ha lehet, ne linkelgessetek, guglizgassatok, hanem rövid fogalmazás keretében foglaljátok össze a tapasztalataitokat.
Köszönöm!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #69370 Dátum: 2013 December 21, 23:52:59 »

Erdekes amit irtok, mert nekem - ha jol emlekszem - 3 csavar tartja osszesen a lampat a biliben (+1 a kromkarimat, alul)... Nem jol emlekszem ?
DE
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #69369 Dátum: 2013 December 21, 23:47:08 »

Erdekes amit irtok, mert nekem - ha jol emlekszem - 3 csavar tartja osszesen a lampat a biliben (+1 a kromkarimat, alul)... Nem jol emlekszem ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69368 Dátum: 2013 December 21, 23:06:27 »

Töklámpabilim van  Grin
Eladod?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #69367 Dátum: 2013 December 21, 22:03:05 »

koszi. nem akartam olyan vandalul megrangatni... de akkor visszamegyek es megrangatom  Undecided
Mi rendszeresítettünk egy kampóra hajlított végű csavarhúzót, amit beakasztasz a lámpakeret aljába, és kihúzod vele. Visszarakáskor a lámpabili peremét általában átpucoltam, és behúztam nem túl vékonyan zsírral, hogy ne rozsdáljon, mert a rozsda piszkosul megfogja az évek óta le nem vett lámpakeretet. Ja a lámpakeret a lámpatesttel jön ki egyben, ha nem az új H4 lámpád van. Nekem a hagyományos keret+tükör+üveg egyben szerkezetű lámpa van. A lámpatest visszarakásakor először a hosszú alsó csavart kapasd be egy menetnyivel, aztán a keretet ekeszd be felül a lámpabili felső peremén kialakított fülbe. Amit ráakadt, akkor a csavarnál told be a keretet a helyére, ha nincs deformáció, kb ott is marad. Aztán már csak a csavart kell betekerni, meghúzni.
A H4 lámpánál a keretet letekered, lejön, aztán rugós biszbaszt kell kiakasztani, hogy a focsort az üveggel kiszedd. Azt pontosan nem tudom, mert nem ilyenem van.
 
« Utoljára szerkesztve: 2013 December 21, 22:06:35 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #69366 Dátum: 2013 December 21, 21:48:45 »

Meg  szeretném tudni a bogár lámpabili átmérőét..Esetleg keresek egyet megvételre .Az állólámpás érdekelne.
Töklámpabilim van  Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69365 Dátum: 2013 December 21, 21:38:20 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69364 Dátum: 2013 December 21, 21:09:38 »


Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69363 Dátum: 2013 December 21, 21:05:57 »

áááágota mindjárt kiveszi, aztán leméri neked :-)
Szerintem van itt annyi tudós aki fejből kidobja.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69362 Dátum: 2013 December 21, 21:05:28 »

áááágota mindjárt kiveszi, aztán leméri neked :-)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69361 Dátum: 2013 December 21, 21:03:30 »

Meg  szeretném tudni a bogár lámpabili átmérőét..Esetleg keresek egyet megvételre .
áááágota mindjárt kiveszi, aztán leméri neked :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #69360 Dátum: 2013 December 21, 21:02:45 »

Meg  szeretném tudni a bogár lámpabili átmérőét..Esetleg keresek egyet megvételre .Az állólámpás érdekelne.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69359 Dátum: 2013 December 21, 20:48:50 »

alul csavarod ki a csavart.
az oldalsókat nem basztatod, mert azok a beállító csavarok!
és alul meghúzod, felbillented és ott van a kicsi kezedben.
Ha meg szorul (elvetemedett bili, utángyártott) akkor addig fokozod az erőhatást, míg az anyag nem enged.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69358 Dátum: 2013 December 21, 20:19:16 »

ööööm, attol nem fugg h milyen tipus?
alul csavarod ki a csavart.
az oldalsókat nem basztatod, mert azok a beállító csavarok!
és alul meghúzod, felbillented és ott van a kicsi kezedben.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69357 Dátum: 2013 December 21, 19:28:46 »

ööööm, attol nem fugg h milyen tipus?
A lámpakeretnek le kell jönnie.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #69356 Dátum: 2013 December 21, 19:27:41 »

koszi. nem akartam olyan vandalul megrangatni... de akkor visszamegyek es megrangatom  Undecided

ööööm, attol nem fugg h milyen tipus?

Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.