www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 22:00:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14833161 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69411 Dátum: 2013 December 25, 16:25:39 »

Köszönöm:) Publikus, hogy hol szintereztetted le? Smiley

Üdv.
A XVII. kerületben az Összekötő utcában van a Mode Art kft, én náluk szintereztetek.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #69410 Dátum: 2013 December 25, 16:25:29 »

Pl. Újpesten az Attila utcában is van egy szinterező üzem. Jellemzően oda járok.


Köszi! Wink Smiley
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #69409 Dátum: 2013 December 25, 13:45:41 »

Pl. Újpesten az Attila utcában is van egy szinterező üzem. Jellemzően oda járok.

Köszönöm:) Publikus, hogy hol szintereztetted le? Smiley

Üdv.
Lazlow
« Hozzászólás #69408 Dátum: 2013 December 25, 13:38:48 »

Én az enyémet leszintereztettem, az előmelegítő csöveket pedig azonos színű hőálló festékkel lefestettem. Előbb-utób ez előmelegítő melegebb oldaláről leég majd.

Köszönöm:) Publikus, hogy hol szintereztetted le? Smiley

Üdv.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69407 Dátum: 2013 December 25, 12:36:45 »

Akkor egy kép a "betegről":
<beszúrt kép törölve>
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A torok jobb oldalán, a cső jobb oldalán és az előmelegítő cső jobb oldalán (talán ez nem látszik a képen) van felületi rozsda. Smiley Szó nem volt az alumínium öntvényről.Smiley
Én az enyémet leszintereztettem, az előmelegítő csöveket pedig azonos színű hőálló festékkel lefestettem. Előbb-utób ez előmelegítő melegebb oldaláről leég majd.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #69406 Dátum: 2013 December 25, 12:32:54 »

tudom, azért mondom.

Akkor egy kép a "betegről":

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A torok jobb oldalán, a cső jobb oldalán és az előmelegítő cső jobb oldalán (talán ez nem látszik a képen) van felületi rozsda. Smiley Szó nem volt az alumínium öntvényről.Smiley
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69405 Dátum: 2013 December 25, 12:32:03 »

tudom, azért mondom.
A szívócső két vascső, közös alumínium öntvénybe öntve.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69404 Dátum: 2013 December 25, 12:29:39 »

SzívóCSŐről van szó:

tudom, azért mondom.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #69403 Dátum: 2013 December 25, 12:28:06 »

a szívócső egy kib*szott öntvény, még nem láttam rozsdásodni.
fújd le fekete neoluxszal, ha az a vágyad, vagy akár pirossal is lehet. :-)

SzívóCSŐről van szó:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Amire gondolsz az nem a szívóCSONK? Smiley Ez:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69402 Dátum: 2013 December 25, 12:16:57 »

Sziasztok!
A fórum keresőjében kerestem ezt a témát de nem dobott fel eredményt. De ha már volt róla szó akkor elnézést...
Szóval, szívócső festéssel kapcsolatban lenne pár kérdésem:
Vettem új, ezüstre fújt szívócsövet, de feketére szeretném festeni. Addig ok, hogy lepucolom róla a jelenlegi festéket de utána milyen festékkel fújjam, hogy ne égjen le róla? Szükséges alapozni (pl. TECTANE hőálló rozsdagátló alapozóval)?

A másik kérdésem az, hogy ha esetleg felpolíroznám az egész szívócsövet akkor utána fújjam le színtelen hőálló lakkal (pl. TECHNOLIT színtelen hőálló lakkal)? Mert most is van rajta néhány helyen felületi rozsda ahol ledörzsölődött az ezüst festék, így -gondolom- ha csupaszon hagynám az acél csöveket akkor rövid időn belül tiszta rozsda lenne a felülete.

Köszönöm!

Üdvw: Laci

UI: Mindenkinek Kellemes Ünnepeket! Smiley

a szívócső egy kib*szott öntvény, még nem láttam rozsdásodni.
fújd le fekete neoluxszal, ha az a vágyad, vagy akár pirossal is lehet. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #69401 Dátum: 2013 December 25, 11:05:01 »

Sziasztok!
A fórum keresőjében kerestem ezt a témát de nem dobott fel eredményt. De ha már volt róla szó akkor elnézést...
Szóval, szívócső festéssel kapcsolatban lenne pár kérdésem:
Vettem új, ezüstre fújt szívócsövet, de feketére szeretném festeni. Addig ok, hogy lepucolom róla a jelenlegi festéket de utána milyen festékkel fújjam, hogy ne égjen le róla? Szükséges alapozni (pl. TECTANE hőálló rozsdagátló alapozóval)?

A másik kérdésem az, hogy ha esetleg felpolíroznám az egész szívócsövet akkor utána fújjam le színtelen hőálló lakkal (pl. TECHNOLIT színtelen hőálló lakkal)? Mert most is van rajta néhány helyen felületi rozsda ahol ledörzsölődött az ezüst festék, így -gondolom- ha csupaszon hagynám az acél csöveket akkor rövid időn belül tiszta rozsda lenne a felülete.

Köszönöm!

Üdvw: Laci

UI: Mindenkinek Kellemes Ünnepeket! Smiley
1303LS
« Hozzászólás #69400 Dátum: 2013 December 25, 08:01:35 »


Nem ragaszkodom én a kasznihoz hegesztett megoldáshoz, mert az ott egy plusz rozsdásodási lehetőség.
Jól gondolod.
NE tedd fel a gumit tartó peremet.
NE ragassz semmit sehová.
A tetőre RÁHÚZHATÓ gumit kell feltenni. Teljesen jól passzol rá a zsiguli gumija.
Elől, alul el kell vágni, hogy a kondenzvíz ne álljon meg és örök élet.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69399 Dátum: 2013 December 24, 22:50:22 »


köszi
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69398 Dátum: 2013 December 24, 22:45:51 »

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0856/csomtergumi-leszorito-perem-1000mm

Bárdiban tudtam megvenni egy ismerős elég komoly kedvezményével, de első alkalommal csak padlólemezt hozott a számítógép.
Találtunk egy vastag papír alapú katalógust, és abból néztük ki a cikkszámokat.
A könyvből beírt cikkszám alapján már a számítógép is adott találatot, de így is volt, amire 4 hetet kellett várni.
Viszont ilyen lemezperemet nem találtam náluk, de a Bugparts-on sem.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69397 Dátum: 2013 December 24, 22:36:48 »

Ilyen lemezperemet bármelyik bogáralkatrész kereskedőnél kapsz.Ahol az eddigi javításhoz vásárotál javító elemeket,ott szerintem kapsz ilyen lemezperemet is.
Bárdiban tudtam megvenni egy ismerős elég komoly kedvezményével, de első alkalommal csak padlólemezt hozott a számítógép.
Találtunk egy vastag papír alapú katalógust, és abból néztük ki a cikkszámokat.
A könyvből beírt cikkszám alapján már a számítógép is adott találatot, de így is volt, amire 4 hetet kellett várni.
Viszont ilyen lemezperemet nem találtam náluk, de a Bugparts-on sem.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69396 Dátum: 2013 December 24, 22:19:12 »

Amit elbontottunk szarrá rohadt 1303-at, azon a fedélen voltak a tömítések, és ezt gondoltam nem gyárinak.
Ami ki lett kasztnizva, azon viszont a bódén vannak a lefogató lemezek.
Nem ragaszkodom én a kasznihoz hegesztett megoldáshoz, mert az ott egy plusz rozsdásodási lehetőség.
Az 1303-asnak még olyan a gumifelfogatása mint a többi bogárnak,van rajta ilyen gumirögzítő lemezperem.
Amiről beszéltek,hogy a csomagtértető vagy gépháztető peremére van ragasztva a gumi,azok a fiatalabb mexikói bogarak,ezért hívják is mexikói típusú gumitömítésnek ezeket.

Ilyen lemezperemet bármelyik bogáralkatrész kereskedőnél kapsz.Ahol az eddigi javításhoz vásárotál javító elemeket,ott szerintem kapsz ilyen lemezperemet is.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69395 Dátum: 2013 December 24, 21:41:23 »

le kell baszni a lemezt és a 1303  a tömítését kell felrakni a fedőre ....
Amit elbontottunk szarrá rohadt 1303-at, azon a fedélen voltak a tömítések, és ezt gondoltam nem gyárinak.
Ami ki lett kasztnizva, azon viszont a bódén vannak a lefogató lemezek.
Nem ragaszkodom én a kasznihoz hegesztett megoldáshoz, mert az ott egy plusz rozsdásodási lehetőség.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69394 Dátum: 2013 December 24, 21:26:51 »

Ha arra gondolsz, hogy nincs fölhegesztve az a kis lemez leszorító, akkor ez nekem is eszembe jutott.
Csak létezik-e olyan minőségű egyik oldalán ragasztott gumitömítés, ami bírja a tartós igénybe vételt, és nem kell félévente újra ragasztgatni.
le kell baszni a lemezt és a 1303  a tömítését kell felrakni a fedőre ....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69393 Dátum: 2013 December 24, 21:16:14 »

Ha arra gondolsz, hogy nincs fölhegesztve az a kis lemez leszorító, akkor ez nekem is eszembe jutott.
Csak létezik-e olyan minőségű egyik oldalán ragasztott gumitömítés, ami bírja a tartós igénybe vételt, és nem kell félévente újra ragasztgatni.
Nekem a fedélre, hanem alulra van ragasztva, is nincs fent a füles.
Meg felragasztásnál megtámogattam egy kis Neostik sk101-el.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69392 Dátum: 2013 December 24, 21:15:07 »

nekem 10 éve tesa szalag van, ha addig nincs más simán jó.


Ha arra gondolsz, hogy nincs fölhegesztve az a kis lemez leszorító, akkor ez nekem is eszembe jutott.
Csak létezik-e olyan minőségű egyik oldalán ragasztott gumitömítés, ami bírja a tartós igénybe vételt, és nem kell félévente újra ragasztgatni.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #69391 Dátum: 2013 December 24, 21:12:28 »

nekem 10 éve tesa szalag van, ha addig nincs más simán jó.

azt hogy???!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69390 Dátum: 2013 December 24, 20:51:28 »

Hol tudom megvenni, vagy megrendelni azt a vékony gumileszorító lemezt, ami körben van a csomagtérfedél peremnél és a motortető peremnél?
Elég sürgősen szükségem lenne rá, mert lassan kész a bódém.
nekem 10 éve tesa szalag van, ha addig nincs más simán jó.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69389 Dátum: 2013 December 24, 20:40:37 »

Hol tudom megvenni, vagy megrendelni azt a vékony gumileszorító lemezt, ami körben van a csomagtérfedél peremnél és a motortető peremnél?
Elég sürgősen szükségem lenne rá, mert lassan kész a bódém.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69388 Dátum: 2013 December 23, 20:53:08 »

Csak ez a baj, hogy honnan és milyet?

Az oldiprofil.hu-n érdeklődtem típus szerint, de azt mondja nincs most ehhez a típushoz való, de a legfőbb bajom, hogy nem merem kiszedni a régit mintának, mert akkor az 1000%, hogy teljesen szarnak megy, mire kiveszem. Bontottat meg lövésem nincs, hol találnék, ritka típus már sajnos.

Pedig kiszedve lenne az igazi, hogy alatta is rendbe tegyem, mert tuti megült ott a rozsda.
Patik.hu autórugó javító
Hívd fel,  a főnököt keresd, orosz mopedeket és Moszvicsokat újít fel, lehet, hogy tud segíteni. Hivatkozz rám! (XVII.ker. állatorvos, öreg Octaviás és bogaras, így fogja tudni, ki vagyok)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69387 Dátum: 2013 December 23, 17:10:18 »

Csak ez a baj, hogy honnan és milyet?

Az oldiprofil.hu-n érdeklődtem típus szerint, de azt mondja nincs most ehhez a típushoz való, de a legfőbb bajom, hogy nem merem kiszedni a régit mintának, mert akkor az 1000%, hogy teljesen szarnak megy, mire kiveszem. Bontottat meg lövésem nincs, hol találnék, ritka típus már sajnos.

Pedig kiszedve lenne az igazi, hogy alatta is rendbe tegyem, mert tuti megült ott a rozsda.
Valamiért nekem az a gyanúm, hogy Vologyáék nem változtattak semmi bevált dolgon vagy hatvan évig, tehát lehet, hogy a Moszkvics kéderje kísértetiesen hasonlít a Ladáéhoz. Azt meg lehet kapni...

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69386 Dátum: 2013 December 23, 16:37:11 »

én inkább vennék egy hasonló kédert méterre.

Csak ez a baj, hogy honnan és milyet?

Az oldiprofil.hu-n érdeklődtem típus szerint, de azt mondja nincs most ehhez a típushoz való, de a legfőbb bajom, hogy nem merem kiszedni a régit mintának, mert akkor az 1000%, hogy teljesen szarnak megy, mire kiveszem. Bontottat meg lövésem nincs, hol találnék, ritka típus már sajnos.

Pedig kiszedve lenne az igazi, hogy alatta is rendbe tegyem, mert tuti megült ott a rozsda.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69385 Dátum: 2013 December 23, 14:56:23 »

Egy öreg 407-es Moszkvics első szélvédőjének kédergumijának javításához milyen pasztát/masszát tudnátok ajánlani, ami fekete, UV-álló, és tartós is valamennyire?

Neten a BODY 920-at találtam, ami talán megérhet egy próbát. Vélemény, tapasztalat ezügyben esetleg?

http://www.masfestekbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1814&flypage=flypage.tpl&pop=1&option=com_virtuemart&Itemid=1

 Tudom, hogy gányolás, de újat sehol se kapok, használt meg megintcsak nincs, ami jobb az enyémtől. Kb. 3 db ilyen 1 centis repedés, folytonossági hiány van, amit bekéne tömni valamivel, ami tömít valamennyire, meg mutat is némileg. Ideiglenesen fekete sziloplasztttal lett benyomva, de az összesorvad a naptól, nem UV-álló.

én inkább vennék egy hasonló kédert méterre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69384 Dátum: 2013 December 23, 14:12:22 »

Na akkor majd teszek egy kisérletet, köszi a tippet, ahogy nézem itt a neten ilyen 1500-2000-ért vannak is ilyen sziloplaszt szerű 1K-s ragasztók/tömítők, egy olyan lesz az én emberem! Mondjuk a 2K-sak biztos jobban húznak....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69383 Dátum: 2013 December 23, 14:04:54 »

Egy öreg 407-es Moszkvics első szélvédőjének kédergumijának javításához milyen pasztát/masszát tudnátok ajánlani, ami fekete, UV-álló, és tartós is valamennyire?

Neten a BODY 920-at találtam, ami talán megérhet egy próbát. Vélemény, tapasztalat ezügyben esetleg?

http://www.masfestekbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1814&flypage=flypage.tpl&pop=1&option=com_virtuemart&Itemid=1

 Tudom, hogy gányolás, de újat sehol se kapok, használt meg megintcsak nincs, ami jobb az enyémtől. Kb. 3 db ilyen 1 centis repedés, folytonossági hiány van, amit bekéne tömni valamivel, ami tömít valamennyire, meg mutat is némileg. Ideiglenesen fekete sziloplasztttal lett benyomva, de az összesorvad a naptól, nem UV-álló.
szélvédő ragasztó,csak szépen ki kell mindent maszkolni másnap a felesleget szikével levágni.
Kérj meg egy szélvédőst kár ezért egy kartust feláldozni viszont a maradék egy hét alatt beszárad és hagyományos kinyomó amúgy is beszarik tőle....

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69382 Dátum: 2013 December 23, 13:52:19 »

Egy öreg 407-es Moszkvics első szélvédőjének kédergumijának javításához milyen pasztát/masszát tudnátok ajánlani, ami fekete, UV-álló, és tartós is valamennyire?

Neten a BODY 920-at találtam, ami talán megérhet egy próbát. Vélemény, tapasztalat ezügyben esetleg?

http://www.masfestekbolt.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1814&flypage=flypage.tpl&pop=1&option=com_virtuemart&Itemid=1

 Tudom, hogy gányolás, de újat sehol se kapok, használt meg megintcsak nincs, ami jobb az enyémtől. Kb. 3 db ilyen 1 centis repedés, folytonossági hiány van, amit bekéne tömni valamivel, ami tömít valamennyire, meg mutat is némileg. Ideiglenesen fekete sziloplasztttal lett benyomva, de az összesorvad a naptól, nem UV-álló.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69381 Dátum: 2013 December 22, 09:50:52 »

Én is így voltam annak a pár tucat bogár lámpájánál aminél eddig lámpát vettem ki.
Pre 67-nél fordult elő néha szorulás, de az sem volt annyira durva, hogy letört volna egy kiscsaj körme ha megkérem a Pláza parkolóban, hogy billentse már ki a lámpámat.  Tongue

nekem tökre nem szorult sosem.
csavar ki, aztán már egy papírzsepivel is ki lehet billenteni.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69380 Dátum: 2013 December 22, 09:36:22 »

De a krómkarika mindegyiknél csavarkivétel után erőltetés hatására jön le. Talán legjobban a gyári (nem aftermarket) nem halogén (3 csavaros, de csak az alsó egyet kell kivenni) keretek szorulnak, mint ami nekem is van.
nekem tökre nem szorult sosem.
csavar ki, aztán már egy papírzsepivel is ki lehet billenteni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #69379 Dátum: 2013 December 22, 09:24:01 »

pontosan

De a krómkarika mindegyiknél csavarkivétel után erőltetés hatására jön le. Talán legjobban a gyári (nem aftermarket) nem halogén (3 csavaros, de csak az alsó egyet kell kivenni) keretek szorulnak, mint ami nekem is van.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #69378 Dátum: 2013 December 22, 09:05:19 »

Remélem, a Vili nincs szabin...
Mekkora sz*pás a 303-asban kmspirált cserélni? Normális kocsiban ugye 3 perc, itt ennyi idő alatt arra sem jöttünk rá, hogyan kezdjünk neki. Ha lehet, ne linkelgessetek, guglizgassatok, hanem rövid fogalmazás keretében foglaljátok össze a tapasztalataitokat.
Köszönöm!
Legegyszerűbb, ha kihúzod az órát (nem tarja semmi, csak be van szorítva), spirált átdugod az utastér felől, az kijön a csomagtérbe, órára rácsavarod a spirál hollandiját, óra vissza, kidugod a doblemezen levő átvezető gumin (erre nem emlékszem pontosan, lehet, hogy ehhez a tankot fel kell vezető oldalán emelni), aztán gólyaláb fülén keresztül az agyba be, kupakban levő négyzetes likba bejátszod, zéger vissza, örülsz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #69377 Dátum: 2013 December 22, 09:04:22 »

pontosan

Van egycsavaros és háromcsavaros,1973/08-ban volt a váltás.Van a gyári jellegű lámpa,és van a H4-es,úgy hogy több verzió létezik.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #69376 Dátum: 2013 December 22, 09:02:14 »

Ha jól emlékszem, én cseréltem, még a Sárga Bucokban, nem volt nagyobb szám, mint egyébként, mintha nem kellett volna kivenni az órát sem... Ha tévednék, bocsi.

A kezed méreteit ismerve kételkedem, hogy alulról befért és le tudtad tekerni az óráról a spirál rögzítö csavarját.
Valóban az egyszerübb, ha kituszakolod alulról és akkor már picit könnyebb letekerni...
Alul viszont oda kell figyelni, hol vezeted át a kerék felé, mert nekem is elnyírta-dörzsölte a futómü, vagy a kerék, épp Gyomán... Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #69375 Dátum: 2013 December 22, 09:00:53 »

Erdekes amit irtok, mert nekem - ha jol emlekszem - 3 csavar tartja osszesen a lampat a biliben (+1 a kromkarimat, alul)... Nem jol emlekszem ?
Van egycsavaros és háromcsavaros,1973/08-ban volt a váltás.Van a gyári jellegű lámpa,és van a H4-es,úgy hogy több verzió létezik.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69374 Dátum: 2013 December 22, 08:57:40 »

Remélem, a Vili nincs szabin...
Mekkora sz*pás a 303-asban kmspirált cserélni? Normális kocsiban ugye 3 perc, itt ennyi idő alatt arra sem jöttünk rá, hogyan kezdjünk neki. Ha lehet, ne linkelgessetek, guglizgassatok, hanem rövid fogalmazás keretében foglaljátok össze a tapasztalataitokat.
Köszönöm!
Ha jól emlékszem, én cseréltem, még a Sárga Bucokban, nem volt nagyobb szám, mint egyébként, mintha nem kellett volna kivenni az órát sem... Ha tévednék, bocsi.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #69373 Dátum: 2013 December 22, 08:55:29 »

Erdekes amit irtok, mert nekem - ha jol emlekszem - 3 csavar tartja osszesen a lampat a biliben (+1 a kromkarimat, alul)... Nem jol emlekszem ?

Jól emléxel... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #69372 Dátum: 2013 December 22, 08:41:28 »

Remélem, a Vili nincs szabin...
Mekkora sz*pás a 303-asban kmspirált cserélni? Normális kocsiban ugye 3 perc, itt ennyi idő alatt arra sem jöttünk rá, hogyan kezdjünk neki. Ha lehet, ne linkelgessetek, guglizgassatok, hanem rövid fogalmazás keretében foglaljátok össze a tapasztalataitokat.
Köszönöm!
Sose cseréltem még.
Az órát ki kell varázsolni a műszerfalból. Piszkáld húzkodd, alulról nyomkodd.
Onnan meg már adja magát.
Bár belegondolva, lehet hogy nőgyógyászként alulról is le/fel tudod tekerni a spirált.
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.