www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:07:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13196751 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70395 Dátum: 2014 Február 19, 11:24:12 »

Legyen akkor egy kis smb is:-)
 5mm vagy 6mm belső átmérőjű benzincso kell bogarba?
 A fék olajtartaly gumicsovenek mi a belső átmérője ?
 Milyen es mennyi váltó olaj kell egy rövid olajos feltengelyes valtoba?
 45-55-65-75 Ameres akku kell a bogarba? Dinamós, zene vagy extra fogyasztó nincs benne? (10 éve van meg a Bogár most romlott el benne az akku)

1 passz.
2 gyári kéket vegyed.
3 2 liter 80w-90
45 elég. Ha ugyanannyiba kerül az 55-s akkor mehet az bele.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70394 Dátum: 2014 Február 19, 11:17:28 »

Legyen akkor egy kis smb is:-)
 5mm vagy 6mm belső átmérőjű benzincso kell bogarba?
 A fék olajtartaly gumicsovenek mi a belső átmérője ?
 Milyen es mennyi váltó olaj kell egy rövid olajos feltengelyes valtoba?
 45-55-65-75 Ameres akku kell a bogarba? Dinamós, zene vagy extra fogyasztó nincs benne? (10 éve van meg a Bogár most romlott el benne az akku)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70393 Dátum: 2014 Február 19, 10:48:55 »




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70392 Dátum: 2014 Február 19, 10:22:47 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70391 Dátum: 2014 Február 19, 10:13:14 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70390 Dátum: 2014 Február 19, 10:11:40 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70389 Dátum: 2014 Február 19, 10:09:16 »

Megállapitható csak vidéken van Takimaki fusimisi mühely ahol öregek dolgoznak. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 19, 10:12:06 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70388 Dátum: 2014 Február 19, 10:08:20 »

Mégmielött az összes vidéki mestert megbántanátok azért van fény Budapesten kivül is.Az hogy valaki igényes a munkájára szerintem  nem geográfiai tényező.Szerintem.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70387 Dátum: 2014 Február 19, 10:06:41 »

én is ezért hoztam vissza vidékről, mert ott aztán tényleg mindenki ért mindenhez. Itt meg jó lesz, lőn csoda.
Mégmielött az összes vidéki mestert megbántanátok azért van fény Budapesten kivül is.Az hogy valaki igényes a munkájára szerintem  nem geográfiai tényező.Szerintem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70386 Dátum: 2014 Február 19, 09:52:23 »

Szerintem paktálj le valamelyik itteni rakétatudóssal mesterrel és akkor tényleg normálisan meg lesz csinálva, normális áron, számonkérhetően.
én is ezért hoztam vissza vidékről, mert ott aztán tényleg mindenki ért mindenhez. Itt meg jó lesz, lőn csoda.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70385 Dátum: 2014 Február 19, 09:50:55 »

El mentem az esztergályoshoz,és kérdeztem erről a helicoil menetjavításról,és a tőcsavar hőtágulásáról.
Na most úgy megsértődött,hogy ki hozta a blokkot, és mondta hogy "csináltassam meg a fórumon".
A gyűrűket azért kérdeztem, mert pont ugyanoda kerül vissza ahol volt?

Csak kérdezem.

Szerintem paktálj le valamelyik itteni rakétatudóssal mesterrel és akkor tényleg normálisan meg lesz csinálva, normális áron, számonkérhetően.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #70384 Dátum: 2014 Február 19, 09:46:36 »

Na most úgy megsértődött,hogy ki hozta a blokkot, és mondta hogy "csináltassam meg a fórumon".

Imááááádom.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70383 Dátum: 2014 Február 19, 09:38:45 »

El mentem az esztergályoshoz,és kérdeztem erről a helicoil menetjavításról,és a tőcsavar hőtágulásáról.
Na most úgy megsértődött,hogy ki hozta a blokkot, és mondta hogy "csináltassam meg a fórumon".
A gyűrűket azért kérdeztem, mert pont ugyanoda kerül vissza ahol volt?

Csak kérdezem.

Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70382 Dátum: 2014 Február 19, 09:33:34 »

El mentem az esztergályoshoz,és kérdeztem erről a helicoil menetjavításról,és a tőcsavar hőtágulásáról.
Na most úgy megsértődött,hogy ki hozta a blokkot, és mondta hogy "csináltassam meg a fórumon".
A gyűrűket azért kérdeztem, mert pont ugyanoda kerül vissza ahol volt?

Csak kérdezem.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #70381 Dátum: 2014 Február 19, 09:20:17 »

Az az egy aggaszt, hogy a gyűrűk,nem ugyanoda kerülnek vissza ahol voltak,a hengerben.
Mivan?
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70380 Dátum: 2014 Február 19, 08:51:46 »

ez megint marhaság , gondolom a motor nincs szétszedve. Hogy tervezed a 12-es végü csavart átdugni a hengerfej 10-es furatán? Miért kell trógerkodni, hogy aztán lehessen siránkozni. Undecided
Borzasztó dolgokat látok akárhányszor szétszedek egy motort! A mai nap sem volt kivétel ,horror!
Azt mondta a faszi,hogy régen sok bogáron csinálta,és jó volt.
Annyira nem ismerem,hogy tudjam, mert nemrég költöztem vidékre,de vagy 65 éves a faszi.
10-es lesz a csavar végig,és csak a menet egy 2-2,5 cm-en lesz 12-es a menetnél,
Majd meglátom.
Az az egy aggaszt, hogy a gyűrűk,nem ugyanoda kerülnek vissza ahol voltak,a hengerben.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70379 Dátum: 2014 Február 19, 07:36:43 »

majd fényképezek és megírom mit láttam nyugi,ne pánikoljál!
 Kiss

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70378 Dátum: 2014 Február 18, 23:32:15 »

Már korábban megírták itt többen, hogy hogyan kell megjavítani a hibádat. Ha nem fogadod meg a tanácsokat, akkor felesleges kérdezned.

Az egyetlen tisztességes megoldás a menetperselyezés Helicoil, Würth, stb. menetjavító rendszerekkel, vagy egy esztergályos által készített persellyel.

Megragaszthatod, ki fog szakadni. Meghúzhatod ész nélkül (jó erősen ahogy írtad) a hengerfejet, de az a baj, hogy azért kell 25-35 Nm-rel meghúzni a fejeket, mert melegen ez felmegy 100-120 Nm-re, szóval ha megtéped, akkor az első bemelegedéskor kiszakad még a maradék ép tőcsavar is. Persze, esztergálhatnak más tőcsavart is, csak az a gond, hogy máshogy tágul, mint a többi, ami nem túl jó úgy, hogy ezek a tőcsavarok biztosítják a hengerfej tömítetlenségét.

És lehet hivatkozni arra, hogy nem akarunk költeni a dologra, de jó nem lesz. De a legszomorúbb az amikor ilyen ilyen gányolásokkal találkozom, hogy nem került volna többe jól megcsinálni, mint szarul. Sőt, jól csak egyszer kell megcsinálni, nem háromszor. Ezek rohadt jó motorok, de 1-2 alapvető szerelési dolgot be kell tartani.

És, mi a válasz arra, hogy hogy javítják a sivatagban ezeket a régi vasakat mindenféle felszereltség nélkül: Úgy, hogy leszarják, hogy 50 LE helyett csak tud 20-at, meg az sem érdekli őket, hogy nem csak a kipufogón jön a füst, hanem a henger és a hengerfej között is. Csak egy dolog érdekli őket, hogy menjen. De attól még az nem jó! A te autód is megy, de attól még ez így nem jó.

Holnapra kész van,a tőcsavar megígérte a szaki hogy nagyon vigyáz,de lehet hogy az kevés!
Sajnos a furat átmenő, és be lehet látni a blokkba.
Majd valamit kitalálok,de nem szeretném széthúzni.
A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh


Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #70377 Dátum: 2014 Február 18, 23:07:08 »

Bogarakkal mar nem foglalkozom, tul egyszerüek Smiley)
Sikerült vennem egy csere nelküli, /altalaban csak a regi leadasakor szallitjak az ujat / minden alkatreszet  birtokolo (Startertöl a Klimaig minden rajta van ) eszmeletlen Servizkönyvvel 10 000 Km-enkenti pecsetekkel ellatott motort.  Egy lecsupasztott 4990.- ara helyett ez kompletten csupan 2700.- volt ! gyözelem  .
Ma kesz lett a sajat tervezesü Köztengely csapagy kihuzasahoz nelkülözhetetlen kihuzo spezi szerszamom.
muszalyj volt valamit kitalalnom, mert a csapagyak zsirzas nelkül forognak ! (idiota P.mernökök)es a golyok nem birjak a vegtelensegig  . Varazslo kitalalta a szot ra : Pittingesek lesznek Smiley) tenyleg  .
Ha kisüt a faszlengetö majusi napsugar, es nyitott garage ajtonal lehet barkacsolni, nekiallok a mütetnek.
az also Foto a starter operatioja volt  . az is csikorgott mar szegenyke 


 

[a csatolmányt egy admin törölte]

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70376 Dátum: 2014 Február 18, 22:50:24 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #70375 Dátum: 2014 Február 18, 22:00:47 »

És blokk alját kipótolni?  Cry

Nálam is megfordult már mindenféle marketing névvel illetett általában amerikai ragasztó (lásd még JB Weld) és ezek esélytelenek egy hengerfej csavart tartósan megragasztani.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70374 Dátum: 2014 Február 18, 21:51:48 »

Ne hülyézzetek le,csak kérdeznék!  Cheesy
Az megoldás ha a tőcsavarjaim meghúzhatatlanul elfordulnak, hogy bele ragasztom?
Van olyan 2 komponensű "diamant"alu ragasztóm, ami ipari felhasználású,és 1 óra után, akár esztergálni is lehet.
Vagy mindenképp a felfúrós menetjavítás a megoldás?



Ez a halálom, minden gyártó ezzel hirdeti a fos epoxi ragasztóit, hogy fúrható, reszelhető, fémmegmunkáláshoz használt eszközökkel.

Csak azt felejtik el, hogy háromszor egymás után felmelegíted 150 fokra és visszahűtöd, után kézzel elmorzsolod az egészet. stb.

Nálam is megfordult már mindenféle marketing névvel illetett általában amerikai ragasztó (lásd még JB Weld) és ezek esélytelenek egy hengerfej csavart tartósan megragasztani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70373 Dátum: 2014 Február 18, 21:45:21 »

Kosz! Akkor mar csak az a kerdes, hogy hogyan kell kitakaritani a blokkot vagy forgacs nelkul furni a menetet? Smiley Tocsavar menetenek javitasakor akkor leeresztett olaj, szethuzott blokk ? :-/


Zsírozott menetfúróval elég jó eredményeket lehet elérni.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70372 Dátum: 2014 Február 18, 21:44:09 »



Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg


A Bogár (typ1 blokk) hengerfej csavarjai nagyon trükkösek. A meghúzások nagyon kevés (28-32 Nm 8-10-es csavar), mert ahogy tágul az öntött henger megfeszíti a csavart, mert az nem tágul annyira.

Ezek ötvözött csavarok, nem sima praktikeres menetes szár, de nem is Cro-Mo csavar, amiről megint csak megoszlanak a vélemények.

Én nem csinálnám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70371 Dátum: 2014 Február 18, 21:29:48 »

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70370 Dátum: 2014 Február 18, 21:20:29 »

hidd el nem olyan vicces, a mai horrort végignézte a motor gazdája aki párszáz kilóméterrel ezelőt nem kis pénzért újítatta a motort. Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70369 Dátum: 2014 Február 18, 21:15:53 »

hidd el nem olyan vicces, a mai horrort végignézte a motor gazdája aki párszáz kilóméterrel ezelőt nem kis pénzért újítatta a motort. Undecided

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70368 Dátum: 2014 Február 18, 21:11:51 »

Holnapra kész van,a tőcsavar megígérte a szaki hogy nagyon vigyáz,de lehet hogy az kevés!
Sajnos a furat átmenő, és be lehet látni a blokkba.
Majd valamit kitalálok,de nem szeretném széthúzni.
A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70367 Dátum: 2014 Február 18, 21:08:54 »

Borzasztó dolgokat látok akárhányszor szétszedek egy motort! A mai nap sem volt kivétel ,horror!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70366 Dátum: 2014 Február 18, 21:03:04 »

az a teaszűrő baszás a blokk alján, arra gondoltam.
hát azon a 6-os anyánál kisebb cucc átmegy Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70365 Dátum: 2014 Február 18, 21:01:01 »

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg
ez megint marhaság , gondolom a motor nincs szétszedve. Hogy tervezed a 12-es végü csavart átdugni a hengerfej 10-es furatán? Miért kell trógerkodni, hogy aztán lehessen siránkozni. Undecided
Borzasztó dolgokat látok akárhányszor szétszedek egy motort! A mai nap sem volt kivétel ,horror!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70364 Dátum: 2014 Február 18, 21:00:18 »

ha lenne szűrő, de nincs. Undecided
az a teaszűrő baszás a blokk alján, arra gondoltam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70363 Dátum: 2014 Február 18, 20:53:10 »

hótt lefossák, hogy belemegy a forgács a blokkba.
majd kiszűri az olajszűrő.
ha lenne szűrő, de nincs. Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #70362 Dátum: 2014 Február 18, 20:52:30 »

Imrüsnek igaza van. Inkább ezek, mint egy "házi menetes" szár.

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70361 Dátum: 2014 Február 18, 20:13:39 »

A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh
hótt lefossák, hogy belemegy a forgács a blokkba.
majd kiszűri az olajszűrő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70360 Dátum: 2014 Február 18, 19:52:58 »

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg

Menetjavító készletek.
Gyorsan, könnyen, házilag is lehet vele precízen dolgozni.
Így a csavar anyagminősége is az eredeti marad.

http://www.boellhoff.hu/hu/hu/koetoelemek/specialis-koetoelemek/menettechnika/menetbetetek-helicoil.php

https://www.google.com/search?q=v-coil&lr=lang_hu&newwindow=1&rlz=1C1CHMO_huHU479HU479&espv=210&es_sm=122&tbs=lr:lang_1hu&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=s6sDU6zNMavOygOz8IKICA&ved=0CFcQsAQ&biw=1536&bih=768&dpr=1.25

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70359 Dátum: 2014 Február 18, 19:42:38 »

A gyári tőcsavar kicserélése nem biztos, hogy jó ötlet (majd a nálam okosabbak/rutinosabbak megírják miért. Egyforma hőtágulás ... )
A Helicoil és V-Coil jobbnak mondott megoldás. Én a másodikat alkalmaztam motorszerelő állványon lefelé fordítva ...

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70358 Dátum: 2014 Február 18, 18:14:13 »

Holnapra kész van,a tőcsavar megígérte a szaki hogy nagyon vigyáz,de lehet hogy az kevés!
Sajnos a furat átmenő, és be lehet látni a blokkba.
Majd valamit kitalálok,de nem szeretném széthúzni.
A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh


A gyári tőcsavar kicserélése nem biztos, hogy jó ötlet (majd a nálam okosabbak/rutinosabbak megírják miért. Egyforma hőtágulás ... )
A Helicoil és V-Coil jobbnak mondott megoldás. Én a másodikat alkalmaztam motorszerelő állványon lefelé fordítva ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70357 Dátum: 2014 Február 18, 17:59:27 »

Holnapra kész van,a tőcsavar megígérte a szaki hogy nagyon vigyáz,de lehet hogy az kevés!
Sajnos a furat átmenő, és be lehet látni a blokkba.
Majd valamit kitalálok,de nem szeretném széthúzni.
A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70356 Dátum: 2014 Február 18, 17:01:35 »

sajnos nem  Undecided
a hengerfejek tőcsavarjai asszem 1db kivételével nem zsákfuratosak, ergo belemegy a forgács a blokkba.
Kosz! Akkor mar csak az a kerdes, hogy hogyan kell kitakaritani a blokkot vagy forgacs nelkul furni a menetet? Smiley Tocsavar menetenek javitasakor akkor leeresztett olaj, szethuzott blokk ? :-/


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.