www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 21:38:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14849865 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70371 Dátum: 2014 Február 18, 21:29:48 »

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70370 Dátum: 2014 Február 18, 21:20:29 »

hidd el nem olyan vicces, a mai horrort végignézte a motor gazdája aki párszáz kilóméterrel ezelőt nem kis pénzért újítatta a motort. Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70369 Dátum: 2014 Február 18, 21:15:53 »

hidd el nem olyan vicces, a mai horrort végignézte a motor gazdája aki párszáz kilóméterrel ezelőt nem kis pénzért újítatta a motort. Undecided

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70368 Dátum: 2014 Február 18, 21:11:51 »

Holnapra kész van,a tőcsavar megígérte a szaki hogy nagyon vigyáz,de lehet hogy az kevés!
Sajnos a furat átmenő, és be lehet látni a blokkba.
Majd valamit kitalálok,de nem szeretném széthúzni.
A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #70367 Dátum: 2014 Február 18, 21:08:54 »

Borzasztó dolgokat látok akárhányszor szétszedek egy motort! A mai nap sem volt kivétel ,horror!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70366 Dátum: 2014 Február 18, 21:03:04 »

az a teaszűrő baszás a blokk alján, arra gondoltam.
hát azon a 6-os anyánál kisebb cucc átmegy Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70365 Dátum: 2014 Február 18, 21:01:01 »

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg
ez megint marhaság , gondolom a motor nincs szétszedve. Hogy tervezed a 12-es végü csavart átdugni a hengerfej 10-es furatán? Miért kell trógerkodni, hogy aztán lehessen siránkozni. Undecided
Borzasztó dolgokat látok akárhányszor szétszedek egy motort! A mai nap sem volt kivétel ,horror!

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70364 Dátum: 2014 Február 18, 21:00:18 »

ha lenne szűrő, de nincs. Undecided
az a teaszűrő baszás a blokk alján, arra gondoltam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70363 Dátum: 2014 Február 18, 20:53:10 »

hótt lefossák, hogy belemegy a forgács a blokkba.
majd kiszűri az olajszűrő.
ha lenne szűrő, de nincs. Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70362 Dátum: 2014 Február 18, 20:52:30 »

Imrüsnek igaza van. Inkább ezek, mint egy "házi menetes" szár.

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70361 Dátum: 2014 Február 18, 20:13:39 »

A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh
hótt lefossák, hogy belemegy a forgács a blokkba.
majd kiszűri az olajszűrő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70360 Dátum: 2014 Február 18, 19:52:58 »

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg

Menetjavító készletek.
Gyorsan, könnyen, házilag is lehet vele precízen dolgozni.
Így a csavar anyagminősége is az eredeti marad.

http://www.boellhoff.hu/hu/hu/koetoelemek/specialis-koetoelemek/menettechnika/menetbetetek-helicoil.php

https://www.google.com/search?q=v-coil&lr=lang_hu&newwindow=1&rlz=1C1CHMO_huHU479HU479&espv=210&es_sm=122&tbs=lr:lang_1hu&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=s6sDU6zNMavOygOz8IKICA&ved=0CFcQsAQ&biw=1536&bih=768&dpr=1.25

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70359 Dátum: 2014 Február 18, 19:42:38 »

A gyári tőcsavar kicserélése nem biztos, hogy jó ötlet (majd a nálam okosabbak/rutinosabbak megírják miért. Egyforma hőtágulás ... )
A Helicoil és V-Coil jobbnak mondott megoldás. Én a másodikat alkalmaztam motorszerelő állványon lefelé fordítva ...

Szia!
A Helicoil és V-Coil  ezek mik?
Gondoltam hogy bele ragasztanám,de mégsem.

Gyárt hozzá tőcsavart,megfúrja a menetet és a szár marad 10-es,csak a vége lesz 12-es elvileg
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70358 Dátum: 2014 Február 18, 18:14:13 »

Holnapra kész van,a tőcsavar megígérte a szaki hogy nagyon vigyáz,de lehet hogy az kevés!
Sajnos a furat átmenő, és be lehet látni a blokkba.
Majd valamit kitalálok,de nem szeretném széthúzni.
A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh


A gyári tőcsavar kicserélése nem biztos, hogy jó ötlet (majd a nálam okosabbak/rutinosabbak megírják miért. Egyforma hőtágulás ... )
A Helicoil és V-Coil jobbnak mondott megoldás. Én a másodikat alkalmaztam motorszerelő állványon lefelé fordítva ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70357 Dátum: 2014 Február 18, 17:59:27 »

Holnapra kész van,a tőcsavar megígérte a szaki hogy nagyon vigyáz,de lehet hogy az kevés!
Sajnos a furat átmenő, és be lehet látni a blokkba.
Majd valamit kitalálok,de nem szeretném széthúzni.
A SANYARÚ SORSÚ ORSZÁGOKBAN, HOGY SZERVIZELIK EZEKET A BUSZOKAT A SIVATAGBAN?
MINDIG MENNEK,ÉS NINCS MŰHELYÜK HOZZÁ,SŐT SZERSZÁMJUK SEMIGEN VAN? Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70356 Dátum: 2014 Február 18, 17:01:35 »

sajnos nem  Undecided
a hengerfejek tőcsavarjai asszem 1db kivételével nem zsákfuratosak, ergo belemegy a forgács a blokkba.
Kosz! Akkor mar csak az a kerdes, hogy hogyan kell kitakaritani a blokkot vagy forgacs nelkul furni a menetet? Smiley Tocsavar menetenek javitasakor akkor leeresztett olaj, szethuzott blokk ? :-/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #70355 Dátum: 2014 Február 18, 16:58:04 »

Hat en lattam mar szetszedve bogar blokkot, de nem emlekszem, hogy a tocsavarok furata belelogna barmibe is (karter, stb). Szerintem zsakfurat, azt meg rohadt konnyu kitakaritani, belefujsz, kimosod, miegymas, aztan belehajtod a tocsavart es orulsz. Ha meg a szaki belehajt egy menetjavitot (helicoil es tarsai), es abba hajtod a tocsavart, akkor meg ez sincs.
sajnos nem  Undecided
a hengerfejek tőcsavarjai asszem 1db kivételével nem zsákfuratosak, ergo belemegy a forgács a blokkba.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70354 Dátum: 2014 Február 18, 16:42:17 »

Na most a menetfúró okozta forgácsot hogy tudom kimosni a blokkból?
Hat en lattam mar szetszedve bogar blokkot, de nem emlekszem, hogy a tocsavarok furata belelogna barmibe is (karter, stb). Szerintem zsakfurat, azt meg rohadt konnyu kitakaritani, belefujsz, kimosod, miegymas, aztan belehajtod a tocsavart es orulsz. Ha meg a szaki belehajt egy menetjavitot (helicoil es tarsai), es abba hajtod a tocsavart, akkor meg ez sincs.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70353 Dátum: 2014 Február 18, 16:37:14 »

Ez nagyon jó kép, tetszik.  Cheesy
<beszúrt kép törölve>

Sziasztok!
Vissza tértem a tőcsavar problémához.
2 db tőcsavarom rossz a jobb oldalon.
A bal oldalon sikerült meghúznom,nyomaték kulcs hiányában,jó erősen,bentről kifelé.
Van itt egy lakatos,esztergályos aki vállalta,hogy meg csinálja a két menetet.1500ft/db az új csavar és a menetfúrás.
Na most a menetfúró okozta forgácsot hogy tudom kimosni a blokkból?

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70352 Dátum: 2014 Február 18, 06:57:56 »



 Grin Grin Grin Igen, köszönet érte!!  Cheesy Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #70351 Dátum: 2014 Február 18, 06:55:34 »

És megjöttek a motortakaró lemezek. Cheesy Cheesy
Legózás kezdődik.
Bogaram kerekei is megjöttek Grin Grin


 

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70350 Dátum: 2014 Február 18, 06:34:29 »

Bogaram kerekei is megjöttek Grin Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70349 Dátum: 2014 Február 18, 06:33:26 »

És megjöttek a motortakaró lemezek. Cheesy Cheesy
Legózás kezdődik.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70348 Dátum: 2014 Február 18, 06:30:31 »

nem rágcsálta meg az öntvényt?
felületi oxidáció, ilyesmi?
Ez kb 2*2percig rajtahagyva és sikálva mosogatószivaccsal.
Régebben kisérleteztem hogy kb 5 percig rajtahagyom, akkor kicsit foltos lett a végeredmény.
De akkor sem lett semmi baja, csak vizuálisan lett rossz a végeredmény.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70347 Dátum: 2014 Február 18, 06:28:11 »

Ha már hideg zsíroldónál tartottunk:
elötte -utána

Az elötte már egy nagynyomású mosóval kezelt felület.

nem rágcsálta meg az öntvényt?
felületi oxidáció, ilyesmi?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #70346 Dátum: 2014 Február 17, 23:05:20 »

Ha már hideg zsíroldónál tartottunk:
elötte -utána

Az elötte már egy nagynyomású mosóval kezelt felület.

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70345 Dátum: 2014 Február 17, 13:10:11 »

Köszönöm mindenkinek! Wink
Az eső miatt nem sikerült kivennem a tankot, de rajta leszek nagyon.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70344 Dátum: 2014 Február 17, 09:30:36 »

Valaki nálunk a buszülésen is. Undecided


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70343 Dátum: 2014 Február 17, 09:29:44 »

Meg a kezedet.

Igen. "sima" gumikesztyű is csak rövid ideig bírja. Vegyszerálló kell hozzá!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70342 Dátum: 2014 Február 17, 09:19:35 »

Igen ez jó, csak vigyázni kell vele, mert a bőrön keresztül is könnyen felszívódik. A nitró ebből a szempontból kutya füle hozzá.

Éppen tegnap használtam ilyet a Liqui Moly-t. 20 perc alatt mindent eltávolított.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70341 Dátum: 2014 Február 17, 08:37:23 »

Én hideg zsíroldót használok.


Valaki nálunk a buszülésen is. Undecided

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70340 Dátum: 2014 Február 17, 08:18:42 »

Karburátor tisztító spray.
Éppen tegnap használtam ilyet a Liqui Moly-t. 20 perc alatt mindent eltávolított.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70339 Dátum: 2014 Február 17, 01:40:07 »

Sziasztok!
Mivel sokat állt a buszom, a benzinben kicsapódott valami lilás,bordós nyálkás valami.
Van tapasztalata valakinek,hogy mi oldja,és mivel lehet kiszedni,mert a benzin nem oldja fel.

Nekem a körömlakk lemosó segített.  Az acetonos.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #70338 Dátum: 2014 Február 17, 01:39:24 »

Igen, csak iparkodni kell, mert az alut is képes megmarni.
Meg a kezedet.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #70337 Dátum: 2014 Február 16, 20:41:46 »

Igen, csak iparkodni kell, mert az alut is képes megmarni.
és persze pumpálós fejjel is kapható, azzal könnyebb felhordani
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70336 Dátum: 2014 Február 16, 20:37:02 »

Ez tényleg jó, a 25 éves rágyógyult olajsarat is lehozza a soha le nem mosott zsiguli blokkról.

Igen, csak iparkodni kell, mert az alut is képes megmarni.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #70335 Dátum: 2014 Február 16, 20:36:10 »

Én hideg zsíroldót használok.


Ez tényleg jó, a 25 éves rágyógyult olajsarat is lehozza a soha le nem mosott zsiguli blokkról.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #70334 Dátum: 2014 Február 16, 20:22:05 »

Sziasztok!
Mivel sokat állt a buszom, a benzinben kicsapódott valami lilás,bordós nyálkás valami.
Van tapasztalata valakinek,hogy mi oldja,és mivel lehet kiszedni,mert a benzin nem oldja fel.


Én hideg zsíroldót használok.



[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #70333 Dátum: 2014 Február 16, 19:54:18 »

Karburátor tisztító spray, nitrohigító és sok türelem. A gyantás lerakódások mér szarabbak.

Nem rozsda hanem valami nyálkás szar.
Most itthon vagyok, már lesz pár napom kiszedni a motort,és a tankot,csak az idő legyen jó.
Mert ugyebár udvaron szerelek.  Grin
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70332 Dátum: 2014 Február 16, 19:25:47 »

a benzinből vagy az üléshuzatból akarod kiszedni a lilát?
[/quote

a tankból szeretném! Wink
A benzin szűrőmet úgy el dugította az a lilás bordó valami,hogy megáll az autó.
a lakatoshoz vittem volna át,és menet közben, már nem szívta át a benzint.
És a lakatos is majd két hét múlva fogad,tök potyára szoptam! Grin

Nem rozsda hanem valami nyálkás szar.
Most itthon vagyok, már lesz pár napom kiszedni a motort,és a tankot,csak az idő legyen jó.
Mert ugyebár udvaron szerelek.  Grin
Oldalak: 1 ... 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261 262 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.175 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.