www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 20:45:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14868703 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #70451 Dátum: 2014 Február 21, 08:22:36 »

A kérdés az, amit már korábban is írtam, hogy miért kellett gyűrűzni, vagy mi indokolja a gyűrűzés szükségességét. Azért utálom azt mondani, hogy igen vagy azt, hogy nem, mert ezt akkor lehet eldönteni, ha megnézzük az adott motort.
Ha a gyűrű a normál használattól kopott el, akkor a henger is oda van, ez biztos. ha valami miatt kopott el, mondjuk nem tisztították a szűrőt, akkor lehetséges, hogy a hengerfal még egészen jó, de a gyűrű cserére szorul.

Aztán az is lehet, hogy a gyűrű megszorul és szétkopik, a henger meg majdnem mindenhol jó, csak egy helyen, kb egy 30 fokos ívben a paláston fényesedik ki.

Sok variáció lehet, nem lehet kimondani, hogy ez a jó vagy az a jó. Általában a gyűrűzés nem jó megoldás.

Nem kellett gyűrűzni.
Csapágyhang miatt szedtem szét és ha már lent volt akkor kapott újat, szerintem még 5eFt sem volt.
Előtte is jól ment, nagyon picit csipegette az olajat, mondjuk 5-6 ezer alatt 1 litert. Mondjuk ezért is lett csapágyas, mert kevés olajjal levegőt szívogatott kanyarban és b...am rátölteni, mert "úgyiscserélemvalamelyiknap". Ilyen esetekben biztosra mondom, hogy jó megoldás a gyűrűzés.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70450 Dátum: 2014 Február 21, 08:18:05 »

Sziasztok!
Valakinek netán nincs eladó 3 DB 10-es MENETJAVÍTÓ SPIRÁLJA?
Nagyon felárral megvenném, mert csak 100 db ot tudok rendelni,és sehol nem lehet kapni ezen a környéken.
Webshopban rendeltem 16 darabot de felhívtak hogy csak 100 db-ot rendelhetek.
Vagy valaki nemtudja, honnét tudok darabra venni?


Monor, Gombai út sarkán a barkácsbolt, darabra is adnak. Aztán Keresztúri úton az SKF bolt, darabra si adnak, Monorierdőn a csapágybolt, darabra is adnak, keress rá, hívd fel őket.
Albertirsán a Szegedi VW autósboltot is megkérdezheted, az is lehet, hogy nekik is van.

Egyet én is tudok adni, de az meg Gyömrőn van.

És még valami.
Ha 3 csavar is kivette a menetet, akkor én nagyon megnézném a többit is, mert előfordulhat, hogy valami nagyon okos ladás szaki szerelte és meghúzta a csavarokat 80 Nm-rel és ahogy megmelegedett a henger kivette a menetet a csavar blokkból.
Nézd meg minden csavar tövét, gyárilag egyformán vannak behajtva, általába nem látszik ki egy teljes menet sem. Ha olyat látsz, hogy kint van egy teljes menet vagy akár kettő is, akkor az lehetséges, hogy rossz és nem fog lekattanni a 32 Nm-re állított kulcs sem.

Jobban jártál volna ha elviszed valami hozzáértőhöz, legalább a Rimóczihoz Irsára, szerintem, de az is lehet, hogy még nem késő.

Hogy teszitek vissza a fejeket? Becsiszolás? Vagy ami már alákerült az ott is marad?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70449 Dátum: 2014 Február 21, 07:48:43 »

Sziasztok!
Valakinek netán nincs eladó 3 DB 10-es MENETJAVÍTÓ SPIRÁLJA?
Nagyon felárral megvenném, mert csak 100 db ot tudok rendelni,és sehol nem lehet kapni ezen a környéken.
Webshopban rendeltem 16 darabot de felhívtak hogy csak 100 db-ot rendelhetek.
Vagy valaki nemtudja, honnét tudok darabra venni?

nálunk az SKF boltban úgytudom egyesével is adnak Undecided

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70448 Dátum: 2014 Február 21, 04:59:43 »

Elviszed egy esztergályoshoz, akinek van spirálja és szerszámai hozzá?

Sziasztok!
Valakinek netán nincs eladó 3 DB 10-es MENETJAVÍTÓ SPIRÁLJA?
Nagyon felárral megvenném, mert csak 100 db ot tudok rendelni,és sehol nem lehet kapni ezen a környéken.
Webshopban rendeltem 16 darabot de felhívtak hogy csak 100 db-ot rendelhetek.
Vagy valaki nemtudja, honnét tudok darabra venni?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #70447 Dátum: 2014 Február 21, 04:44:49 »

Nagyon felárral megvenném, mert csak 100 db ot tudok rendelni,és sehol nem lehet kapni ezen a környéken.
Talan masik webshopbol ?

http://www.argep.hu/trend/MENE/Menetjavito-m10.html

http://bit.ly/MGf6IL
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 21, 04:48:43 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #70446 Dátum: 2014 Február 21, 04:41:41 »

Sziasztok!
Valakinek netán nincs eladó 3 DB 10-es MENETJAVÍTÓ SPIRÁLJA?
Nagyon felárral megvenném, mert csak 100 db ot tudok rendelni,és sehol nem lehet kapni ezen a környéken.
Webshopban rendeltem 16 darabot de felhívtak hogy csak 100 db-ot rendelhetek.
Vagy valaki nemtudja, honnét tudok darabra venni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70445 Dátum: 2014 Február 20, 22:14:01 »

nagy dolog,neki egyszer bejött ennyi 100 bol 1 ,nincs ebben semmi különleges.

A kérdés az, amit már korábban is írtam, hogy miért kellett gyűrűzni, vagy mi indokolja a gyűrűzés szükségességét. Azért utálom azt mondani, hogy igen vagy azt, hogy nem, mert ezt akkor lehet eldönteni, ha megnézzük az adott motort.
Ha a gyűrű a normál használattól kopott el, akkor a henger is oda van, ez biztos. ha valami miatt kopott el, mondjuk nem tisztították a szűrőt, akkor lehetséges, hogy a hengerfal még egészen jó, de a gyűrű cserére szorul.

Aztán az is lehet, hogy a gyűrű megszorul és szétkopik, a henger meg majdnem mindenhol jó, csak egy helyen, kb egy 30 fokos ívben a paláston fényesedik ki.

Sok variáció lehet, nem lehet kimondani, hogy ez a jó vagy az a jó. Általában a gyűrűzés nem jó megoldás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70444 Dátum: 2014 Február 20, 22:07:40 »

mennyit mentél gyűrűzés óta?
pár tízezer km-ig tényleg kóser, de aztán hd csere lesz.
mondjuk a ft/km arányt tekintve jó is lehet.
nagy dolog,neki egyszer bejött ennyi 100 bol 1 ,nincs ebben semmi különleges.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70443 Dátum: 2014 Február 20, 21:36:43 »

Eddig az volt a jóslat, hogy egy jó állapotú használt motor is szar lesz ha gyűrűt cserélünk.
Nem kérdés, hogy a szarrá kopott motor nem lesz új a gyűrűzéstől.
Ha már szét van dobva a motor valamiért, akkor bátran ajánlom, hogy jobb összerakni 5eFt értékű új gyűrűkkel, mint a régi használttal.
Tapasztalat, hogy 35ezret elment a motorom így, tud nagyon keveset fogyasztani, picivel (nagyonnagyon) jobban is megy, mint gyűrűzés előtt.
Olajat kevesebbet eszik mint előtte akár 80-90-el haladva , akár lakókocsit húzva szinte padlógázon többszáz kilóméteren keresztül.
Szóval kereshetem én a szarságot amit a gyűrűzés okozott, de egyedül képtelen vagyok megtalálni.  Grin
mennyit mentél gyűrűzés óta?
pár tízezer km-ig tényleg kóser, de aztán hd csere lesz.
mondjuk a ft/km arányt tekintve jó is lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #70442 Dátum: 2014 Február 20, 20:36:57 »

Apa, kezdődik!  Grin

Én sem vagyok híve a Bogármotor gyűrűzésének, mert a fekvő hengerek szeretnek oválisra kopni, az új gyűrű pedig így nem egyenletesen feszül neki a falnak. Ráadásul az eddigi tapasztalataim alapján a henger és a gyűrű eléggé egyformán kezd kopni, amikor nagy a gyűrűhézag, akkor nem csak a gyűrű kopott el, hanem a henger is. Ezen kicsit segít az új gyűrű, de a dugattyú illesztési hézaga is nagyobb lesz, jobban billeg, stb.
Az is probléma, hogy az utángyártott gyűrűk nem túl jól birják, könnyen kopnak, ami nem véletlen, hanem a gyorsabb összekopás miatt van.

Erre majdnem mindre rácáfol az én 136e km-t futott zöld Bogaram, ahol a hengeren szinte nem lehetett kopást mérni (látni egyáltalán), de a gyűrűhézag nagy volt. Ennek is lehetnek okai, pl. nem megfelelő levegőszűrés, illetve megtapadt bekormolódott gyűrűk.

Mindenesetre azt a motort én is meggyűrűztem, egy darabig füstölt is, majd abbahagyta. Pont holnap fogom kivenni és megcsinálom, felújítom rendesen. 15e km-t ment, megnézhetjük majd a gyűrűhézagot.


Eddig az volt a jóslat, hogy egy jó állapotú használt motor is szar lesz ha gyűrűt cserélünk.
Nem kérdés, hogy a szarrá kopott motor nem lesz új a gyűrűzéstől.
Ha már szét van dobva a motor valamiért, akkor bátran ajánlom, hogy jobb összerakni 5eFt értékű új gyűrűkkel, mint a régi használttal.
Tapasztalat, hogy 35ezret elment a motorom így, tud nagyon keveset fogyasztani, picivel (nagyonnagyon) jobban is megy, mint gyűrűzés előtt.
Olajat kevesebbet eszik mint előtte akár 80-90-el haladva , akár lakókocsit húzva szinte padlógázon többszáz kilóméteren keresztül.
Szóval kereshetem én a szarságot amit a gyűrűzés okozott, de egyedül képtelen vagyok megtalálni.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70441 Dátum: 2014 Február 20, 19:57:32 »

Nem volt nála sokáig az autód,pár hónapot,és nem egy céges dízelautóról beszélünk,hanem egy negyven év feletti,hobbi,veterán,vagy nosztalgia autóról.Én,aki télen-nyáron,napi szinten 50-60 km-t ingázok,megyek kb évi 15-16.000 km-t.

Ennyi km azért nem szokott elmúlni nyomtalanul.Nem szedett össze valami szépséghibát,kavicsfelverődést vagy ilyesmi?


Kicsit több, mint egy évet volt nála, de télen nem használta.

Van rajta pár használati nyom, van kavicsfelverődés is, de nem érdekel, nem szobor ez, amúgy is utálom a steril, frissen restaurált autókat, amelynek minden kis szeglete teljesen tiszta. Az a jó, ha a lemez peremezéseknél és a díszléc alatt van egy kis kosz, kis kopásnyom, stb. pl. a belsejét ezértz bnem fényeztettem ki, valamint nem cseréltem ki a kárpitokat az ajtón és a tetőn, hogy látszódjon, hogy használt autó és gyári minden.
A kipufogó is szépen megrozsdált, kár, hogy le kell vennem, összefogdosni, stb.

Én azt az autót szeretem, amit tudok használni. Ezért imádtam a Golf 3-asomat is, amivel 230e km-t mentem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #70440 Dátum: 2014 Február 20, 19:47:23 »


Nem volt nála sokáig az autód,pár hónapot,és nem egy céges dízelautóról beszélünk,hanem egy negyven év feletti,hobbi,veterán,vagy nosztalgia autóról.Én,aki télen-nyáron,napi szinten 50-60 km-t ingázok,megyek kb évi 15-16.000 km-t.

Ennyi km azért nem szokott elmúlni nyomtalanul.Nem szedett össze valami szépséghibát,kavicsfelverődést vagy ilyesmi?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70439 Dátum: 2014 Február 20, 19:34:13 »

Mi,ennyit ment már a zöld 1302-esed a felújítása óta?

Ki ment vele ennyit,és hova?


Eladtam egy barátomnak, aki sokat használta, azt hiszem külföldön is volt vele, majd megbántam és visszavásároltam tőle.
Gondolom nem vezetett útvonal naplót, de ha érdekel megkérdezem pontosan. Budapesten lakik és menyasszonya meg Gyulán, oda is gyakran járt, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #70438 Dátum: 2014 Február 20, 18:22:10 »

15e km-t ment, megnézhetjük majd a gyűrűhézagot.

Mi,ennyit ment már a zöld 1302-esed a felújítása óta?

Ki ment vele ennyit,és hova?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70437 Dátum: 2014 Február 20, 18:20:11 »

Mennyiért csinálják?

Nem tudom, meg műhelye is válogatja, de 50 alatt biztos nincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70436 Dátum: 2014 Február 20, 17:59:16 »

Meg a vonalba fúrás sem, és  csapágysor. Ezt hívják felújításnak.
Mennyiért csinálják?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70435 Dátum: 2014 Február 20, 17:47:48 »

A kivétel az mit csinál?

Apa, kezdődik!  Grin

Én sem vagyok híve a Bogármotor gyűrűzésének, mert a fekvő hengerek szeretnek oválisra kopni, az új gyűrű pedig így nem egyenletesen feszül neki a falnak. Ráadásul az eddigi tapasztalataim alapján a henger és a gyűrű eléggé egyformán kezd kopni, amikor nagy a gyűrűhézag, akkor nem csak a gyűrű kopott el, hanem a henger is. Ezen kicsit segít az új gyűrű, de a dugattyú illesztési hézaga is nagyobb lesz, jobban billeg, stb.
Az is probléma, hogy az utángyártott gyűrűk nem túl jól birják, könnyen kopnak, ami nem véletlen, hanem a gyorsabb összekopás miatt van.

Erre majdnem mindre rácáfol az én 136e km-t futott zöld Bogaram, ahol a hengeren szinte nem lehetett kopást mérni (látni egyáltalán), de a gyűrűhézag nagy volt. Ennek is lehetnek okai, pl. nem megfelelő levegőszűrés, illetve megtapadt bekormolódott gyűrűk.

Mindenesetre azt a motort én is meggyűrűztem, egy darabig füstölt is, majd abbahagyta. Pont holnap fogom kivenni és megcsinálom, felújítom rendesen. 15e km-t ment, megnézhetjük majd a gyűrűhézagot.

« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 20, 17:50:59 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #70434 Dátum: 2014 Február 20, 17:40:43 »

Azért mert köztudottan a bogárban nem válik be agyűrűzés ......
A kivétel az mit csinál?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70433 Dátum: 2014 Február 20, 17:29:57 »

Meg a vonalba fúrás sem, és  csapágysor. Ezt hívják felújításnak.
Értem én csakhogy a kiindulás az volt hogy a kolléga kevés pénzből beindíthassa a romot Cool

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70432 Dátum: 2014 Február 20, 17:24:13 »

Szerintem nem olyan sok a HD szett .

Meg a vonalba fúrás sem, és  csapágysor. Ezt hívják felújításnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #70431 Dátum: 2014 Február 20, 15:59:17 »


Ha nem nagy a gyűrűhézag, akkor én biztos nem cserélném, mert tuti, hogy az új feleannyi idő alatt elkopik, mint a régi.
Igy van.hiába honolod......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70430 Dátum: 2014 Február 20, 15:52:10 »

pont erre akartam rá kérdezni,mármint nem arra hogy kispolszki vagy uaz gyűrűt raktál-e bele mer azt amúgysem tőled kérdezném, hanem hogy a sok meg gyűrűzött motorból hány volt bogár? Azért mert köztudottan a bogárban nem válik be agyűrűzés, majd valami tanult ember kifejti miért ......
Szerintem nem olyan sok a HD szett .

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70429 Dátum: 2014 Február 20, 14:39:21 »

"Gyűrűt a gyűrűboltból" bocs.Léghűtésest még nem csináltam mert általában dizel motoroknál van rá igény ahol egy generálhoz szét kell borítani az egész motort és az már nem olcsó mulatság Az én 1.6 td VW motorom úgy hogy mindent én csináltam a gépmunkán kívül 280 000 be került és bontott turbóval.
pont erre akartam rá kérdezni,mármint nem arra hogy kispolszki vagy uaz gyűrűt raktál-e bele mer azt amúgysem tőled kérdezném, hanem hogy a sok meg gyűrűzött motorból hány volt bogár? Azért mert köztudottan a bogárban nem válik be agyűrűzés, majd valami tanult ember kifejti miért ......

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70428 Dátum: 2014 Február 20, 14:16:21 »

hol-mennyiért veszel gyűrűt?
"Gyűrűt a gyűrűboltból" bocs.Léghűtésest még nem csináltam mert általában dizel motoroknál van rá igény ahol egy generálhoz szét kell borítani az egész motort és az már nem olcsó mulatság Az én 1.6 td VW motorom úgy hogy mindent én csináltam a gépmunkán kívül 280 000 be került és bontott turbóval.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70427 Dátum: 2014 Február 20, 11:51:57 »

Egy 20 cm-es elég. Kesztyűt vegyél.
10x900


Köszönöm.

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70426 Dátum: 2014 Február 20, 11:50:53 »

Éxijat kell cserélnem.
Csavarhúzóm van,de a szij méretét nem találom hirtelen.
Megsugná valaki? Wink
Egy 20 cm-es elég. Kesztyűt vegyél.
10x900

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70425 Dátum: 2014 Február 20, 11:35:32 »

Éxijat kell cserélnem.
Csavarhúzóm van,de a szij méretét nem találom hirtelen.
Megsugná valaki? Wink

Tóth Zoltán
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #70424 Dátum: 2014 Február 19, 22:58:25 »

Hézagmérés után természetesen.Én már elég sok motort megcsináltam kopott gyűrű helyett tulméretezettet illesztettem be nagyon sokáig birták az iramot esetleg a henger vállát kellett hónolni.Tudom hogy nem szakszerű viszont kis pézből még elmegy 40-50 ezret.Kövezzetek meg.
hol-mennyiért veszel gyűrűt?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70423 Dátum: 2014 Február 19, 22:56:45 »


Ha nem nagy a gyűrűhézag, akkor én biztos nem cserélném, mert tuti, hogy az új feleannyi idő alatt elkopik, mint a régi.
Hézagmérés után természetesen.Én már elég sok motort megcsináltam kopott gyűrű helyett tulméretezettet illesztettem be nagyon sokáig birták az iramot esetleg a henger vállát kellett hónolni.Tudom hogy nem szakszerű viszont kis pézből még elmegy 40-50 ezret.Kövezzetek meg.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70422 Dátum: 2014 Február 19, 21:51:33 »

Szerintem nem nagy összeg egy gyűrű garnitúra .De javítsatok ki ha tévedek a cserében.


Ha nem nagy a gyűrűhézag, akkor én biztos nem cserélném, mert tuti, hogy az új feleannyi idő alatt elkopik, mint a régi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #70421 Dátum: 2014 Február 19, 21:05:36 »

Nincs semmi gond, csak kinn 0 fok van. Stb.


Forrás:http://forex.hu/akkutesztelesrol/7-akkutoltes-a-szerviz-gyakorlatban.html

lófaszt, mama!
ha tekeri az önindítót, akkor jó, egyébként pusztulat.
leírtam egy sorban, amit te fél oldalra bemásoltál :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70420 Dátum: 2014 Február 19, 20:02:25 »

Shocked
Zsolti?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #70419 Dátum: 2014 Február 19, 19:52:56 »

 Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #70418 Dátum: 2014 Február 19, 19:51:25 »

Ez is PÉcs környékén fog készülni!
Egy T1-es Samba,ami teljesen kiégett,és nagy hőtől,megvetemedtek a lemezei! Shocked
De meg lesz mentve,és szebb oldalfalai lesznek,mint gyári állapotában volt!
Shocked

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #70417 Dátum: 2014 Február 19, 19:50:33 »

Ez is Pécs környékén fog készülni!
Egy T1-es Samba,ami teljesen kiégett,és nagy hőtől,megvetemedtek a lemezei! Shocked
De meg lesz mentve,és szebb oldalfalai lesznek,mint gyári állapotában volt!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Február 19, 19:53:42 írta Narancs »
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70416 Dátum: 2014 Február 19, 18:59:42 »

(Nem M10-es menetfúró kell)

A gyűrűk elhelyezésére sokan sok módra esküsznek, én a két felső gyűrűt 180 fokra szoktam egymástól elhelyezni és nem terhelt oldalon, tehát a csapszegnél. Ennek is van persz hátsánya az ovalitás miatt, de minden más megoldásnak is. Az is jó, ha a két felsőt 10 és 2 óránál helyezed el, az olajlehúzónak pedig felül legyen az összetoldás, ha olyan fajta.


A hengerek "visszatolása" azért nem annyira egyszerű, én levenném a dugattyút a hajtórúdról.
Szerintem nem nagy összeg egy gyűrű garnitúra .De javítsatok ki ha tévedek a cserében.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #70415 Dátum: 2014 Február 19, 18:57:55 »

Ha az 55Ah-s (áramot nem tudok) akksi beesik 9V alá akkor ott már van valami baj. Szorulás, nagyonagy előgyújtás, akármi. A bogár indítója nem egy annyira bika. Más kocsikban vannak ennél nagyobb áramfelvételű önindítók és simán tekernek. Pl a polo ha nagyon beesik a fesz már nullázza az órát villogtatja a légzsákot, meg hülyéskedik.
Nincs semmi gond, csak kinn 0 fok van. Stb.


Forrás:http://forex.hu/akkutesztelesrol/7-akkutoltes-a-szerviz-gyakorlatban.html
1303LS
« Hozzászólás #70414 Dátum: 2014 Február 19, 18:25:03 »

Sajnos nem. Mostanában méregetek miközben indítózok. 55Ah van az enyémben ami kb. 30Ah körüli valós kapacitással rendelkezik. (öreg levetett akksi)

Indítózáskor a feszültség beesik 9 V alá. Hamar ki fog nyíródni az akksi.  Undecided

Kell a minimum 45 Ah, de inkább 55 Ah. Kevésbé viseli meg az indítózás, lassabban indul meg a szulfátosodás és a lemezek deformálódása.


Ha az 55Ah-s (áramot nem tudok) akksi beesik 9V alá akkor ott már van valami baj. Szorulás, nagyonagy előgyújtás, akármi. A bogár indítója nem egy annyira bika. Más kocsikban vannak ennél nagyobb áramfelvételű önindítók és simán tekernek. Pl a polo ha nagyon beesik a fesz már nullázza az órát villogtatja a légzsákot, meg hülyéskedik.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70413 Dátum: 2014 Február 19, 17:55:16 »

A olajtartálynak 8-as a csöve, 2.5 liter váltóolaj kell (ha teljesen száraz) és 45 Ah akksi elég.
köszi  Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #70412 Dátum: 2014 Február 19, 17:42:08 »

Legyen akkor egy kis smb is:-)
 
 A fék olajtartaly gumicsovenek mi a belső átmérője ?
 Milyen es mennyi váltó olaj kell egy rövid olajos feltengelyes valtoba?
 45-55-65-75 Ameres akku kell a bogarba? Dinamós, zene vagy extra fogyasztó nincs benne? (10 éve van meg a Bogár most romlott el benne az akku)


A olajtartálynak 8-as a csöve, 2.5 liter váltóolaj kell (ha teljesen száraz) és 45 Ah akksi elég.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.