www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:59:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13216474 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70995 Dátum: 2014 Március 23, 20:34:32 »

Most ki nme megyek a kocsihoz, de beugrott valami olyasmi, hogy egy olyan csati van van ott amibe 1be2ki saru megy. vagyvalamiilyesmi.
Én kimentem,megnéztem,ugy van,ahogy mondod!

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #70994 Dátum: 2014 Március 23, 20:32:46 »


Amit Vili ir azt gyárinak sejtem.)
Most ki nme megyek a kocsihoz, de beugrott valami olyasmi, hogy egy olyan csati van van ott amibe 1be2ki saru megy. vagyvalamiilyesmi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70993 Dátum: 2014 Március 23, 20:24:34 »

Nem töltöttél le hozzá kapcsolási rajzot? az alapján meg lehet fejteni. Ha holnapig ráér, akkor ha hazaértem  megnézem és képelek ha kell.

A motortértetőn levő bekötés kell, vagy az motortérben levő?
A motortértetön lévö bekötés egyértelmü.
Ott van egy foglalat,azon +.-,oszt annyi.
Ott válik izgalmassá a történet,hogy a +-t hova kötöm be?

Az oké,hogy a helyzetjelzö világitásról kapja a szuflát,de honnan?
(amugy már világit,bekötöttem,de szeretnék "gyári" közeli megoldást.
Amit Vili ir azt gyárinak sejtem.)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 23, 20:26:30 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #70992 Dátum: 2014 Március 23, 20:11:39 »

Szakik.
Bogár hátsó rendszám világitását hova kell kötni "gyárilag"?
Nincs semmi támpontom,mert a lámpa vezeték nemes egyszerüséggel töböl lett levágva.
Köszönöm az értékes felvilágositó válaszokat!
Azt hiszem a jobb hátsó lámpához menő kötegből van kiágazás, ott lehet széthúzni.
Rulezka
« Hozzászólás #70991 Dátum: 2014 Március 23, 20:10:53 »

kösz, meglesem az "üvegvezetőt".
azért írtam így mert nem tudom mi a neve... Wink
1303LS
« Hozzászólás #70990 Dátum: 2014 Március 23, 20:10:05 »

sajna nem tudom, mi mit teker. nem akartam miszlikbe szedni, mert holnap mennem kell vele (inkább ne tudjam letekerni az ablakot, mintsem ablak nélkül járjak.)
nézegettem tükörrel is, mi lapul az ajtó lemezei mögött. nem láttam semmi értelmeset a sötétben.
annyi lejött a netről, hogy egy csomó féle szerkezet létezik  Undecided
A tekerőnél van egy csigaszerű valami, az mint egy fogasívet úgy tolja-húzza azt a sprirált abban a csőben.
Sajnos az a része laposra kopik amit teker a csiga. Zsírozás, kenés használhat, de csak ideiglenes.
A méregdrágán vett új pedig akiktől hallottam szar.....
Az üvegtartó fémlaplára van az egység másik fele felcsavarozva. Ott azt szétszedve látható, hogy a lemezkébe bele van (talán) forrasztva a spirál.
Na ezt a részt satuba fogva szépen, simán el lehet tekerni 90-180fokot a forraszanyagban a spirált. Így egy teljesen új, szűz felület fordul a tekerőnél lévő csigához.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70989 Dátum: 2014 Március 23, 19:56:54 »

Senki?
Nem töltöttél le hozzá kapcsolási rajzot? az alapján meg lehet fejteni. Ha holnapig ráér, akkor ha hazaértem  megnézem és képelek ha kell.

A motortértetőn levő bekötés kell, vagy az motortérben levő?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70988 Dátum: 2014 Március 23, 19:53:10 »

Szakik.
Bogár hátsó rendszám világitását hova kell kötni "gyárilag"?
Nincs semmi támpontom,mert a lámpa vezeték nemes egyszerüséggel töböl lett levágva.
Köszönöm az értékes felvilágositó válaszokat!
Senki?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70987 Dátum: 2014 Március 23, 19:43:23 »

4.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70986 Dátum: 2014 Március 23, 19:42:54 »

3.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70985 Dátum: 2014 Március 23, 19:42:06 »

2.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70984 Dátum: 2014 Március 23, 19:41:13 »

Mai történés

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #70983 Dátum: 2014 Március 23, 19:31:57 »

Ablaktekerő, belső kilincs, behúzó le. Kárpit óvatosan lefeszít, patentok ne törjék el a farostlemezt. Kárpitfogadó gumik elől, alul és felül óvatosan kipiszkál, nejlon (ha megvan még) felhajt (én Tesával az ajtó felső fényezett részéhez szoktam ragasztani, hogy ne lógjon be a képbe), szerkezet látszik. Fejére állított "U" alakban fut, a vége az A-oszlop felőli részen van, egy műanyag hüvelybe fut bele, ha azt leveszed (rugós gyűrű tartja) akkor látod a spirál első 30 centijét. A félcső, amiben fut, a belső vízlehúzó alatt kerüli meg a kilincset.

kárpit, nejlon már lent van. az a oszlop felől valami vastag gumicső halad lefelé, aminek nincs a lenti végén semmi. mintha vízlevezető holmi lenne, de nem jöttem rá, honnan jön.
holnap megpróbálok képeket gyártani, mert így sajna ötletem sincs.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70982 Dátum: 2014 Március 23, 19:12:45 »

a spirál megkenéséhez mit kell megbontani?
Ablaktekerő, belső kilincs, behúzó le. Kárpit óvatosan lefeszít, patentok ne törjék el a farostlemezt. Kárpitfogadó gumik elől, alul és felül óvatosan kipiszkál, nejlon (ha megvan még) felhajt (én Tesával az ajtó felső fényezett részéhez szoktam ragasztani, hogy ne lógjon be a képbe), szerkezet látszik. Fejére állított "U" alakban fut, a vége az A-oszlop felőli részen van, egy műanyag hüvelybe fut bele, ha azt leveszed (rugós gyűrű tartja) akkor látod a spirál első 30 centijét. A félcső, amiben fut, a belső vízlehúzó alatt kerüli meg a kilincset.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70981 Dátum: 2014 Március 23, 19:05:17 »

Szakik.
Bogár hátsó rendszám világitását hova kell kötni "gyárilag"?
Nincs semmi támpontom,mert a lámpa vezeték nemes egyszerüséggel töböl lett levágva.
Köszönöm az értékes felvilágositó válaszokat!

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #70980 Dátum: 2014 Március 23, 19:04:36 »

Ha csak akad, akkor zsírozd be magát a spirált. A spirál egy csőben fut, aminek az egyik oldala nyitott. oldószeres ronggyal töröld át az egészet, utána zsírozd be a hasítékon keresztül a spirált és járasd meg oda-vissza néhányszor. Közben még adhatsz neki zsírt. A végén a felesleget töröld le egy tiszta ronggyal.
Ha nagyon átugrik még utána is, akkor dobd el és vegyél újat. A mexikói és 76-78 közti német ablakemelő szerkezet kb. 5 cm-rel hosszabb, mint a 75 előtti német.

a spirál megkenéséhez mit kell megbontani?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #70979 Dátum: 2014 Március 23, 19:03:53 »

az üveg az ajtóban simán fut
én amit most vettem (offautót) annak az ajtóban lévő "üvegvezető" volt érdekes, megkentem és azóta vajpuhán jár...

kösz, meglesem az "üvegvezetőt".
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70978 Dátum: 2014 Március 23, 19:03:37 »

sajna nem tudom, mi mit teker. nem akartam miszlikbe szedni, mert holnap mennem kell vele (inkább ne tudjam letekerni az ablakot, mintsem ablak nélkül járjak.)
nézegettem tükörrel is, mi lapul az ajtó lemezei mögött. nem láttam semmi értelmeset a sötétben.
annyi lejött a netről, hogy egy csomó féle szerkezet létezik  Undecided
Ugyanolyan, mint a 64 utáni régiek, csak hosszabb a függőleges sín, amiben az ablakot tartó csúszka van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #70977 Dátum: 2014 Március 23, 19:02:12 »

A Tied is olyan, hogy egy hosszú felxibilis menetes akármit teker a tekeő?
Sajnos elkopnak. Nekem egyedüli megoldásként az jött be, hogy magát a flexibilis menetes akármit a végén kiszabadítottam a szorításból és 180'-al elforgattam.
Így egy tök friss. ép felületben kapaszkodik a csiga ami bár az is kopott, de olyan 80%-os javulást hoz, ami több az elégnél.


sajna nem tudom, mi mit teker. nem akartam miszlikbe szedni, mert holnap mennem kell vele (inkább ne tudjam letekerni az ablakot, mintsem ablak nélkül járjak.)
nézegettem tükörrel is, mi lapul az ajtó lemezei mögött. nem láttam semmi értelmeset a sötétben.
annyi lejött a netről, hogy egy csomó féle szerkezet létezik  Undecided
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70976 Dátum: 2014 Március 23, 19:01:55 »

Újabban rendetlenkedik az ablakemelőm: lefelé még csak-csak, de felfelé roppant nehezen megy, sőt időnként olyan félfordulatnyit "átugrik". Leszedtem a tekerőt: a racsni rendben lévőnek tűnik. Lekaptam a kárpitot is, de nem tudom, mit kellene látnom. Hogyan tovább? van valakinek tapasztalata?
Ha csak akad, akkor zsírozd be magát a spirált. A spirál egy csőben fut, aminek az egyik oldala nyitott. oldószeres ronggyal töröld át az egészet, utána zsírozd be a hasítékon keresztül a spirált és járasd meg oda-vissza néhányszor. Közben még adhatsz neki zsírt. A végén a felesleget töröld le egy tiszta ronggyal.
Ha nagyon átugrik még utána is, akkor dobd el és vegyél újat. A mexikói és 76-78 közti német ablakemelő szerkezet kb. 5 cm-rel hosszabb, mint a 75 előtti német.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Rulezka
« Hozzászólás #70975 Dátum: 2014 Március 23, 18:58:25 »

hol?
a tekerő tengelyénél fúttam, de semmi változás.
az üveg az ajtóban simán fut
én amit most vettem (offautót) annak az ajtóban lévő "üvegvezető" volt érdekes, megkentem és azóta vajpuhán jár...
1303LS
« Hozzászólás #70974 Dátum: 2014 Március 23, 18:56:59 »

hol?
a tekerő tengelyénél fúttam, de semmi változás.
A Tied is olyan, hogy egy hosszú felxibilis menetes akármit teker a tekeő?
Sajnos elkopnak. Nekem egyedüli megoldásként az jött be, hogy magát a flexibilis menetes akármit a végén kiszabadítottam a szorításból és 180'-al elforgattam.
Így egy tök friss. ép felületben kapaszkodik a csiga ami bár az is kopott, de olyan 80%-os javulást hoz, ami több az elégnél.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #70973 Dátum: 2014 Március 23, 18:33:48 »

fujd meg wd40el a szerkezetet.

hol?
a tekerő tengelyénél fúttam, de semmi változás.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70972 Dátum: 2014 Március 23, 18:32:13 »

Újabban rendetlenkedik az ablakemelőm: lefelé még csak-csak, de felfelé roppant nehezen megy, sőt időnként olyan félfordulatnyit "átugrik". Leszedtem a tekerőt: a racsni rendben lévőnek tűnik. Lekaptam a kárpitot is, de nem tudom, mit kellene látnom. Hogyan tovább? van valakinek tapasztalata?
fujd meg wd40el a szerkezetet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #70971 Dátum: 2014 Március 23, 18:26:47 »

Újabban rendetlenkedik az ablakemelőm: lefelé még csak-csak, de felfelé roppant nehezen megy, sőt időnként olyan félfordulatnyit "átugrik". Leszedtem a tekerőt: a racsni rendben lévőnek tűnik. Lekaptam a kárpitot is, de nem tudom, mit kellene látnom. Hogyan tovább? van valakinek tapasztalata?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #70970 Dátum: 2014 Március 21, 16:47:32 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70969 Dátum: 2014 Március 21, 16:43:37 »

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #70968 Dátum: 2014 Március 21, 16:41:36 »

28PCI karbin a pillangótengely mellett van egy menetes lyuk. Egyik karbin le van dugózva egy odaillő csavarral, másikon van ott egy "adapter". Ahogy nézem, a pillangószelep alatt van egy lyuk, ahova vezet belül. Mit szoktak ide csatlakoztatni, pl utólagos olajozót? Ha nem használom, dugózzam le?
Köszi!
ha nem csatlakozik oda semmi, akkor dugózd le, mert farsot fog szívni!
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #70967 Dátum: 2014 Március 21, 16:37:35 »

28PCI karbin a pillangótengely mellett van egy menetes lyuk. Egyik karbin le van dugózva egy odaillő csavarral, másikon van ott egy "adapter". Ahogy nézem, a pillangószelep alatt van egy lyuk, ahova vezet belül. Mit szoktak ide csatlakoztatni, pl utólagos olajozót? Ha nem használom, dugózzam le?
Köszi!
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #70966 Dátum: 2014 Március 21, 08:39:11 »

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #70965 Dátum: 2014 Március 21, 08:38:02 »


Köszi, én is erről a rajzról dolgozom  Wink Grin Grin Ezek szerint, aki csinált már ilyet, az megtalálja  Grin Grin Grin
Meg hát a "megbízó" is vérszomjas, már az ülés síneknél is harakirit akart elkövetni mikor ránézett az ugy darabokra.
Tehát jó lesz vigyáznom, és méricskélek tovább  Grin Grin Grin Grin Grin
Én inkább a napoleon alja és az alvázfej alja illesztéssel vagyok bajban. Ott kell majd a varázslat az oxid ellen.
Meg a 1,5*2 mm lemez a merevítés miatt. És sajna csak az elmállott.

Hegesztés előtt ne felejtsd el lefesteni hegeszthető festékkel.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70964 Dátum: 2014 Március 21, 07:03:21 »

amég ti  vigyáztok  ,addig én csinálok egy fasza motort (megint) Wink

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #70963 Dátum: 2014 Március 21, 00:12:35 »

amég ti  vigyáztok  ,addig én csinálok egy fasza motort (megint) Wink
És utána a következőt! Cheesy Reméljük ütős lesz!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70962 Dátum: 2014 Március 21, 00:08:44 »

... de legalább látom, hogy alakul a molekula... előbb utóbb, ha nem vigyázunk motor lesz belőle!

amég ti  vigyáztok  ,addig én csinálok egy fasza motort (megint) Wink

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #70961 Dátum: 2014 Március 21, 00:02:49 »

... de legalább látom, hogy alakul a molekula... előbb utóbb, ha nem vigyázunk motor lesz belőle!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70960 Dátum: 2014 Március 20, 23:59:07 »

Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 21, 00:00:46 írta tati »

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #70959 Dátum: 2014 Március 20, 23:56:35 »

ne legyél hülye ! tudod hogy előtte megfúrom elvékonyítom kiütöm ,láttad! ez már az új vezető berakása....
Embarrassed
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70958 Dátum: 2014 Március 20, 23:53:38 »

Csere előtt melegíted? Ha igen, mivel fogod meg?  Huh
ne legyél hülye ! tudod hogy előtte megfúrom elvékonyítom kiütöm ,láttad! ez már az új vezető berakása....

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #70957 Dátum: 2014 Március 20, 23:51:31 »

szelepvezetőcsere
hegesztés után semmit nem kell vele csinálni nagyon lassan hül le és nem reped ...
Csere előtt melegíted? Ha igen, mivel fogod meg?  Huh
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #70956 Dátum: 2014 Március 20, 23:49:26 »

Hegesztve volt? Feszültségmentesítés?
szelepvezetőcsere
hegesztés után semmit nem kell vele csinálni nagyon lassan hül le és nem reped ...

Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.