www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 15:38:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14845346 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #71011 Dátum: 2014 Március 24, 19:01:56 »

kösz szépen mindenkinek!
holnap lesz egy kis időm és világosban utánajárok a dolognak. jó lenne kiszerelés nélkül megoldani, újat venni meg végképp nincs kedvem  Undecided
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71010 Dátum: 2014 Március 24, 18:58:48 »

Pedig az nem forog egy kanyit sem.
Akkor abban vonszolja a tekerő fogaskereke. Jó így?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #71009 Dátum: 2014 Március 24, 18:24:00 »

A csőben fut (forog) a spirál.
Pedig az nem forog egy kanyit sem.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71008 Dátum: 2014 Március 24, 17:22:52 »

kösz szépen, így már majdnem világos. hol kellene zsírozni/védénegyvenezni?
A csőben fut (forog) a spirál. Az utca felőli oldala végig van hasítva, oda kell (jó alapos nitrós átdörgölés után) minél több szakaszon bekenegetni a zsírt (WD40 nem a legjobb erre). A spirál felhúzott üvegnél a műanyag hüvelybe lóg be. Levenni inkább kiszerelt szerkezetnél lehet. A cső külsején a hasítékot ujjal ki tudod tapogatni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #71007 Dátum: 2014 Március 24, 12:10:22 »


kösz szépen, így már majdnem világos. hol kellene zsírozni/védénegyvenezni?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #71006 Dátum: 2014 Március 24, 10:48:33 »

kárpit, nejlon már lent van. az a oszlop felől valami vastag gumicső halad lefelé, aminek nincs a lenti végén semmi. mintha vízlevezető holmi lenne, de nem jöttem rá, honnan jön.
holnap megpróbálok képeket gyártani, mert így sajna ötletem sincs.
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0365-2/ablakemelo-szerkezet-08-74--bal

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71005 Dátum: 2014 Március 24, 09:52:48 »

Nekem az esőcsepp még bele is fagyott Smiley  Na az az igazán ronda!

itt azért az eső után kapott még egy réteget, hogy legyen mit polírozni, a pici kráterek is azonnal feltöltődtek. De azt hiszem, tényleg szép lett.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #71004 Dátum: 2014 Március 24, 09:30:17 »

Nekem az esőcsepp még bele is fagyott Smiley  Na az az igazán ronda!

igen, volt anyázás, amikor eleredt. Kövit meg kiugrasztottam az aknából.  Grin A polír ráfér, az majd kihozza a fűzfavirágokat, a bogarakat és az eső cseppeket is... Undecided
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #71003 Dátum: 2014 Március 24, 00:19:07 »

4.
Cool Grin Cheesy


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #71002 Dátum: 2014 Március 23, 21:20:02 »

Hát azért én is dolgoztam

- kormánylengéscsillapító gyerekjáték
- torziófedél cserével viszont szopóágra kerültem....találtam némi rozsdát ja és igen bontott cuccot taknyoltam fel....

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #71001 Dátum: 2014 Március 23, 20:57:35 »

Bezzeg nekem a hetvegen csak aprosagok voktak. Olaj meg olajszuro csere, az oles laban levo muanyag ize csereje, igy mar nem billeg, nagy kiralysag, nehany elore jovo kabelt szepen felogattam, nomeg a jobb oldali pillango ablak zarja nehezen jart, nemi wd40 ideiglenesen segit.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #71000 Dátum: 2014 Március 23, 20:56:36 »

Király lett Forest, csak kár az esőcseppekért. majd lemeózom élőben, oszt fújhatsz nekem is low Budget projektet.

 
igen, volt anyázás, amikor eleredt. Kövit meg kiugrasztottam az aknából.  Grin A polír ráfér, az majd kihozza a fűzfavirágokat, a bogarakat és az eső cseppeket is... Undecided

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #70999 Dátum: 2014 Március 23, 20:51:22 »

4.

Király lett Forest, csak kár az esőcseppekért. majd lemeózom élőben, oszt fújhatsz nekem is low Budget projektet.

 

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70998 Dátum: 2014 Március 23, 20:41:58 »

Akkkómeg minek kérdezősködsz?
Neszójjábe.
Eccerre mentünk ki! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #70997 Dátum: 2014 Március 23, 20:39:11 »

Én kimentem,megnéztem,ugy van,ahogy mondod!
Akkkómeg minek kérdezősködsz?
1303LS
« Hozzászólás #70996 Dátum: 2014 Március 23, 20:38:49 »

Most ki nme megyek a kocsihoz, de beugrott valami olyasmi, hogy egy olyan csati van van ott amibe 1be2ki saru megy. vagyvalamiilyesmi.
Na csak kimentem.
A motorháztetőrugónál van egy duplastekker, onnan megy csőben jobbra. Az oldal kátrányszigetelés alatt megy egy saru a kasztnira, test. És a + pedig belemegy a tuinvan stekkerbe olyan módon, hogy érkezési oldalon van a duplarész és az 1-es fele megy tovább a jobbhátsó lámpához.
Akinek nem így van azonnal elvenni a FIVAminősítését.  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70995 Dátum: 2014 Március 23, 20:34:32 »

Most ki nme megyek a kocsihoz, de beugrott valami olyasmi, hogy egy olyan csati van van ott amibe 1be2ki saru megy. vagyvalamiilyesmi.
Én kimentem,megnéztem,ugy van,ahogy mondod!

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #70994 Dátum: 2014 Március 23, 20:32:46 »


Amit Vili ir azt gyárinak sejtem.)
Most ki nme megyek a kocsihoz, de beugrott valami olyasmi, hogy egy olyan csati van van ott amibe 1be2ki saru megy. vagyvalamiilyesmi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70993 Dátum: 2014 Március 23, 20:24:34 »

Nem töltöttél le hozzá kapcsolási rajzot? az alapján meg lehet fejteni. Ha holnapig ráér, akkor ha hazaértem  megnézem és képelek ha kell.

A motortértetőn levő bekötés kell, vagy az motortérben levő?
A motortértetön lévö bekötés egyértelmü.
Ott van egy foglalat,azon +.-,oszt annyi.
Ott válik izgalmassá a történet,hogy a +-t hova kötöm be?

Az oké,hogy a helyzetjelzö világitásról kapja a szuflát,de honnan?
(amugy már világit,bekötöttem,de szeretnék "gyári" közeli megoldást.
Amit Vili ir azt gyárinak sejtem.)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Március 23, 20:26:30 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #70992 Dátum: 2014 Március 23, 20:11:39 »

Szakik.
Bogár hátsó rendszám világitását hova kell kötni "gyárilag"?
Nincs semmi támpontom,mert a lámpa vezeték nemes egyszerüséggel töböl lett levágva.
Köszönöm az értékes felvilágositó válaszokat!
Azt hiszem a jobb hátsó lámpához menő kötegből van kiágazás, ott lehet széthúzni.
Rulezka
« Hozzászólás #70991 Dátum: 2014 Március 23, 20:10:53 »

kösz, meglesem az "üvegvezetőt".
azért írtam így mert nem tudom mi a neve... Wink
1303LS
« Hozzászólás #70990 Dátum: 2014 Március 23, 20:10:05 »

sajna nem tudom, mi mit teker. nem akartam miszlikbe szedni, mert holnap mennem kell vele (inkább ne tudjam letekerni az ablakot, mintsem ablak nélkül járjak.)
nézegettem tükörrel is, mi lapul az ajtó lemezei mögött. nem láttam semmi értelmeset a sötétben.
annyi lejött a netről, hogy egy csomó féle szerkezet létezik  Undecided
A tekerőnél van egy csigaszerű valami, az mint egy fogasívet úgy tolja-húzza azt a sprirált abban a csőben.
Sajnos az a része laposra kopik amit teker a csiga. Zsírozás, kenés használhat, de csak ideiglenes.
A méregdrágán vett új pedig akiktől hallottam szar.....
Az üvegtartó fémlaplára van az egység másik fele felcsavarozva. Ott azt szétszedve látható, hogy a lemezkébe bele van (talán) forrasztva a spirál.
Na ezt a részt satuba fogva szépen, simán el lehet tekerni 90-180fokot a forraszanyagban a spirált. Így egy teljesen új, szűz felület fordul a tekerőnél lévő csigához.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #70989 Dátum: 2014 Március 23, 19:56:54 »

Senki?
Nem töltöttél le hozzá kapcsolási rajzot? az alapján meg lehet fejteni. Ha holnapig ráér, akkor ha hazaértem  megnézem és képelek ha kell.

A motortértetőn levő bekötés kell, vagy az motortérben levő?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70988 Dátum: 2014 Március 23, 19:53:10 »

Szakik.
Bogár hátsó rendszám világitását hova kell kötni "gyárilag"?
Nincs semmi támpontom,mert a lámpa vezeték nemes egyszerüséggel töböl lett levágva.
Köszönöm az értékes felvilágositó válaszokat!
Senki?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70987 Dátum: 2014 Március 23, 19:43:23 »

4.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70986 Dátum: 2014 Március 23, 19:42:54 »

3.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70985 Dátum: 2014 Március 23, 19:42:06 »

2.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #70984 Dátum: 2014 Március 23, 19:41:13 »

Mai történés

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #70983 Dátum: 2014 Március 23, 19:31:57 »

Ablaktekerő, belső kilincs, behúzó le. Kárpit óvatosan lefeszít, patentok ne törjék el a farostlemezt. Kárpitfogadó gumik elől, alul és felül óvatosan kipiszkál, nejlon (ha megvan még) felhajt (én Tesával az ajtó felső fényezett részéhez szoktam ragasztani, hogy ne lógjon be a képbe), szerkezet látszik. Fejére állított "U" alakban fut, a vége az A-oszlop felőli részen van, egy műanyag hüvelybe fut bele, ha azt leveszed (rugós gyűrű tartja) akkor látod a spirál első 30 centijét. A félcső, amiben fut, a belső vízlehúzó alatt kerüli meg a kilincset.

kárpit, nejlon már lent van. az a oszlop felől valami vastag gumicső halad lefelé, aminek nincs a lenti végén semmi. mintha vízlevezető holmi lenne, de nem jöttem rá, honnan jön.
holnap megpróbálok képeket gyártani, mert így sajna ötletem sincs.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70982 Dátum: 2014 Március 23, 19:12:45 »

a spirál megkenéséhez mit kell megbontani?
Ablaktekerő, belső kilincs, behúzó le. Kárpit óvatosan lefeszít, patentok ne törjék el a farostlemezt. Kárpitfogadó gumik elől, alul és felül óvatosan kipiszkál, nejlon (ha megvan még) felhajt (én Tesával az ajtó felső fényezett részéhez szoktam ragasztani, hogy ne lógjon be a képbe), szerkezet látszik. Fejére állított "U" alakban fut, a vége az A-oszlop felőli részen van, egy műanyag hüvelybe fut bele, ha azt leveszed (rugós gyűrű tartja) akkor látod a spirál első 30 centijét. A félcső, amiben fut, a belső vízlehúzó alatt kerüli meg a kilincset.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #70981 Dátum: 2014 Március 23, 19:05:17 »

Szakik.
Bogár hátsó rendszám világitását hova kell kötni "gyárilag"?
Nincs semmi támpontom,mert a lámpa vezeték nemes egyszerüséggel töböl lett levágva.
Köszönöm az értékes felvilágositó válaszokat!

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #70980 Dátum: 2014 Március 23, 19:04:36 »

Ha csak akad, akkor zsírozd be magát a spirált. A spirál egy csőben fut, aminek az egyik oldala nyitott. oldószeres ronggyal töröld át az egészet, utána zsírozd be a hasítékon keresztül a spirált és járasd meg oda-vissza néhányszor. Közben még adhatsz neki zsírt. A végén a felesleget töröld le egy tiszta ronggyal.
Ha nagyon átugrik még utána is, akkor dobd el és vegyél újat. A mexikói és 76-78 közti német ablakemelő szerkezet kb. 5 cm-rel hosszabb, mint a 75 előtti német.

a spirál megkenéséhez mit kell megbontani?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #70979 Dátum: 2014 Március 23, 19:03:53 »

az üveg az ajtóban simán fut
én amit most vettem (offautót) annak az ajtóban lévő "üvegvezető" volt érdekes, megkentem és azóta vajpuhán jár...

kösz, meglesem az "üvegvezetőt".
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70978 Dátum: 2014 Március 23, 19:03:37 »

sajna nem tudom, mi mit teker. nem akartam miszlikbe szedni, mert holnap mennem kell vele (inkább ne tudjam letekerni az ablakot, mintsem ablak nélkül járjak.)
nézegettem tükörrel is, mi lapul az ajtó lemezei mögött. nem láttam semmi értelmeset a sötétben.
annyi lejött a netről, hogy egy csomó féle szerkezet létezik  Undecided
Ugyanolyan, mint a 64 utáni régiek, csak hosszabb a függőleges sín, amiben az ablakot tartó csúszka van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #70977 Dátum: 2014 Március 23, 19:02:12 »

A Tied is olyan, hogy egy hosszú felxibilis menetes akármit teker a tekeő?
Sajnos elkopnak. Nekem egyedüli megoldásként az jött be, hogy magát a flexibilis menetes akármit a végén kiszabadítottam a szorításból és 180'-al elforgattam.
Így egy tök friss. ép felületben kapaszkodik a csiga ami bár az is kopott, de olyan 80%-os javulást hoz, ami több az elégnél.


sajna nem tudom, mi mit teker. nem akartam miszlikbe szedni, mert holnap mennem kell vele (inkább ne tudjam letekerni az ablakot, mintsem ablak nélkül járjak.)
nézegettem tükörrel is, mi lapul az ajtó lemezei mögött. nem láttam semmi értelmeset a sötétben.
annyi lejött a netről, hogy egy csomó féle szerkezet létezik  Undecided
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #70976 Dátum: 2014 Március 23, 19:01:55 »

Újabban rendetlenkedik az ablakemelőm: lefelé még csak-csak, de felfelé roppant nehezen megy, sőt időnként olyan félfordulatnyit "átugrik". Leszedtem a tekerőt: a racsni rendben lévőnek tűnik. Lekaptam a kárpitot is, de nem tudom, mit kellene látnom. Hogyan tovább? van valakinek tapasztalata?
Ha csak akad, akkor zsírozd be magát a spirált. A spirál egy csőben fut, aminek az egyik oldala nyitott. oldószeres ronggyal töröld át az egészet, utána zsírozd be a hasítékon keresztül a spirált és járasd meg oda-vissza néhányszor. Közben még adhatsz neki zsírt. A végén a felesleget töröld le egy tiszta ronggyal.
Ha nagyon átugrik még utána is, akkor dobd el és vegyél újat. A mexikói és 76-78 közti német ablakemelő szerkezet kb. 5 cm-rel hosszabb, mint a 75 előtti német.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Rulezka
« Hozzászólás #70975 Dátum: 2014 Március 23, 18:58:25 »

hol?
a tekerő tengelyénél fúttam, de semmi változás.
az üveg az ajtóban simán fut
én amit most vettem (offautót) annak az ajtóban lévő "üvegvezető" volt érdekes, megkentem és azóta vajpuhán jár...
1303LS
« Hozzászólás #70974 Dátum: 2014 Március 23, 18:56:59 »

hol?
a tekerő tengelyénél fúttam, de semmi változás.
A Tied is olyan, hogy egy hosszú felxibilis menetes akármit teker a tekeő?
Sajnos elkopnak. Nekem egyedüli megoldásként az jött be, hogy magát a flexibilis menetes akármit a végén kiszabadítottam a szorításból és 180'-al elforgattam.
Így egy tök friss. ép felületben kapaszkodik a csiga ami bár az is kopott, de olyan 80%-os javulást hoz, ami több az elégnél.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #70973 Dátum: 2014 Március 23, 18:33:48 »

fujd meg wd40el a szerkezetet.

hol?
a tekerő tengelyénél fúttam, de semmi változás.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #70972 Dátum: 2014 Március 23, 18:32:13 »

Újabban rendetlenkedik az ablakemelőm: lefelé még csak-csak, de felfelé roppant nehezen megy, sőt időnként olyan félfordulatnyit "átugrik". Leszedtem a tekerőt: a racsni rendben lévőnek tűnik. Lekaptam a kárpitot is, de nem tudom, mit kellene látnom. Hogyan tovább? van valakinek tapasztalata?
fujd meg wd40el a szerkezetet.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.