www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 20:50:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13216212 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72115 Dátum: 2014 Május 27, 18:32:07 »

Sokkal jobb a kocsi, mint volt. Stabil alapjárat van, jól indul és gyorsul, nem fullad le. Remélem, így is marad, mert jövő hét végén hosszabb túrára indulunk. :-)

Itt tartottunk egy éve:
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72114 Dátum: 2014 Május 26, 23:06:20 »

Es aki nem hasznalja a kerekmeret-valtotipus-fordulatszam-szamlalo csodaalkalmatossagot, meg a valtotablazatokat a Tudasbazisban, azt seggbe fogjak raketazni a robotok.
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Sebess%C3%A9gkalkul%C3%A1tor
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72113 Dátum: 2014 Május 26, 21:23:23 »


Leírom kb. negyedszer is. is, mert senki nem használja a keresőt, csak kérdez.


A torziós lapot (lengőkar) nem kell visszaültetni az alsó támaszra, hanem simán, feszítetlenül lógni hagyni. Ekkor kell a csavarokkal a fedelet bekapatni, ha esetleg nem éri el, akkor használni 4 hosszabb csavart és azokkal elkezdeni odahúzni, majd kicserélni a gyárira. Ilyenkor nagyon könnyű, mert nem feszíti semmi és általában el is éri a gyári csavar is. NE HÚZD MEG!

Amikor már mind a négy csavar a gyári, akkor a lengőkart (torzió lap) szépen visszafeszíted a támaszra, esetleg kicsit megütöd kalapáccsal, hogy ráüljön és meghúzod a fedél csavarjait.
kösz, Mester!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72112 Dátum: 2014 Május 26, 21:00:41 »

Es aki nem hasznalja a kerekmeret-valtotipus-fordulatszam-szamlalo csodaalkalmatossagot, meg a valtotablazatokat a Tudasbazisban, azt seggbe fogjak raketazni a robotok.


Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
« Hozzászólás #72111 Dátum: 2014 Május 26, 19:29:16 »

legmagasabb fordulat, legrovidebb valto. Azert akarsz (akarunk) hosszu valtot, hogy azonos fordulatnal nagyobb sebesseget erj(unk) el.

 Wink Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72110 Dátum: 2014 Május 26, 19:25:11 »

Jó de akkor melyik fordulat melyik váltóhoz való?  Grin Félszavakból még nem értek.  Embarrassed Embarrassed
legmagasabb fordulat, legrovidebb valto. Azert akarsz (akarunk) hosszu valtot, hogy azonos fordulatnal nagyobb sebesseget erj(unk) el.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #72109 Dátum: 2014 Május 26, 19:24:19 »

Így már okés.  Grin

Köszi! Smiley

rövid
félhosszú
hosszú

a hozzájuk tartózó fordulatra már nem illenék rákérdezni.....mert elvisznek a  ruhás emberek egy villantásra

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72108 Dátum: 2014 Május 26, 18:49:48 »

Jó de akkor melyik fordulat melyik váltóhoz való?  Grin Félszavakból még nem értek.  Embarrassed Embarrassed

rövid
félhosszú
hosszú

a hozzájuk tartózó fordulatra már nem illenék rákérdezni.....mert elvisznek a  ruhás emberek egy villantásra

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Lazlow
« Hozzászólás #72107 Dátum: 2014 Május 26, 18:46:55 »

a beidézett fordulatot váltótól függően...

Jó de akkor melyik fordulat melyik váltóhoz való?  Grin Félszavakból még nem értek.  Embarrassed Embarrassed
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72106 Dátum: 2014 Május 26, 18:27:51 »

A gyári váltónál mennyit forog kb. 100-nál az 1.3-as? Csak, hogy legyen viszonyítási alapom.  Wink

Szóval akkor ha jól értem ki kell venni a váltót és szerezni egy typ3-asat (itt is volt "olajos" meg "száraz-féltengelyes"?)? Remélem, hogy a váltótartó bakok nem térnek el mert akkor tökönszúrom magam!  Grin Grin

Bocsánat, hogy ilyen szájbarágósan megy a dolog de még új ez az 1.6-os motor-váltó párosítás játék.Smiley

Köszönöm a türelmet!;)Smiley
A rövid váltó 3000-t forog kilencvennél. A gumiméret miatt GPS-el kimérve, hogy a fordulatszámmérőről lehessen tartani a megengedettet...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72105 Dátum: 2014 Május 26, 18:20:59 »

A gyári váltónál mennyit forog kb. 100-nál az 1.3-as? Csak, hogy legyen viszonyítási alapom.  Wink

a beidézett fordulatot váltótól függően...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #72104 Dátum: 2014 Május 26, 18:15:15 »


100-nál vagy 3300 vagy 3100 vagy 3000

A gyári váltónál mennyit forog kb. 100-nál az 1.3-as? Csak, hogy legyen viszonyítási alapom.  Wink

Szóval akkor ha jól értem ki kell venni a váltót és szerezni egy typ3-asat (itt is volt "olajos" meg "száraz-féltengelyes"?)? Remélem, hogy a váltótartó bakok nem térnek el mert akkor tökönszúrom magam!  Grin Grin

Bocsánat, hogy ilyen szájbarágósan megy a dolog de még új ez az 1.6-os motor-váltó párosítás játék.Smiley

Köszönöm a türelmet!;)Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72103 Dátum: 2014 Május 26, 18:10:25 »

Aham.Smiley De akkor az most jó nekem vagy nem?  Grin
Vagy egy majdnem széria 1.6-hoz jó lesz az 1.3-as váltó? Vagy a fokozat kiosztások miatt pont szar lesz? Grin Használni fogom városban meg autópályán is, szóval 100-nál nekem ne üvöltsön 5000-en.  Grin


100-nál vagy 3300 vagy 3100 vagy 3000

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #72102 Dátum: 2014 Május 26, 18:09:11 »

A typ3 az tipikusan az a váltó, amit "félhosszúnak" nevez a "szakma"  Grin, de valójában alig tér el a hosszútól a 4 fokozatot tekintve.

Aham.Smiley De akkor az most jó nekem vagy nem?  Grin
Vagy egy majdnem széria 1.6-hoz jó lesz az 1.3-as váltó? Vagy a fokozat kiosztások miatt pont szar lesz? Grin Használni fogom városban meg autópályán is, szóval 100-nál nekem ne üvöltsön 5000-en.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72101 Dátum: 2014 Május 26, 18:03:57 »

Nekem az 1.6-os Typ3-asra és az 1.3-as Typ1-re ugyan azokat a fokozatokat írja kivéve a végáttételt. 1.3-as-ra 4,375-öt, a Typ3 1.6-ra meg 4,125-öt.
Vagy a Bogárban meg a Typ3-ban ennyire eltérnek a váltók (is)? Mert a könyvben igazából azt néztem, hogy 1.6-ra és 1.3-ra mit ír.


A typ3 az tipikusan az a váltó, amit "félhosszúnak" nevez a "szakma"  Grin, de valójában alig tér el a hosszútól a 4 fokozatot tekintve.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #72100 Dátum: 2014 Május 26, 17:53:24 »


Nézd meg jobban, mert a negyedik fokozat is eltér. Meg számos apróság...és végáttételt nem egyszerű cserélni.

Nekem az 1.6-os Typ3-asra és az 1.3-as Typ1-re ugyan azokat a fokozatokat írja kivéve a végáttételt. 1.3-as-ra 4,375-öt, a Typ3 1.6-ra meg 4,125-öt.
Vagy a Bogárban meg a Typ3-ban ennyire eltérnek a váltók (is)? Mert a könyvben igazából azt néztem, hogy 1.6-ra és 1.3-ra mit ír.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72099 Dátum: 2014 Május 26, 17:46:18 »


Apropó még egy kérdésem lenne:
Találtam táblázatot 1.3-as és 1.6-os váltóhoz és jól láttam, hogy csak a végáttétel tér el? Érdemes ezért kiszedni a váltót és szétborítani? Vagy hagyjam a 'csába? Grin


Nézd meg jobban, mert a negyedik fokozat is eltér. Meg számos apróság...és végáttételt nem egyszerű cserélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #72098 Dátum: 2014 Május 26, 17:36:12 »

lesz abból még 1835 is Grin

Ááá Grin Grin Nem szeretném 10+ évig építeni az autót.  Grin Jó lenne még idén ősszel bejáratni.  Grin
Kicsi autó, kicsi motor  Grin

Apropó még egy kérdésem lenne:
Találtam táblázatot 1.3-as és 1.6-os váltóhoz és jól láttam, hogy csak a végáttétel tér el? Érdemes ezért kiszedni a váltót és szétborítani? Vagy hagyjam a 'csába? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 26, 17:42:19 írta Lazlow »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72097 Dátum: 2014 Május 26, 17:33:18 »

1600cc a cél. Smiley
Remélem, hogy akkor jó lesz.Smiley
lesz abból még 1835 is Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72096 Dátum: 2014 Május 26, 17:25:04 »


Leírom kb. negyedszer is. is, mert senki nem használja a keresőt, csak kérdez.


A torziós lapot (lengőkar) nem kell visszaültetni az alsó támaszra, hanem simán, feszítetlenül lógni hagyni. Ekkor kell a csavarokkal a fedelet bekapatni, ha esetleg nem éri el, akkor használni 4 hosszabb csavart és azokkal elkezdeni odahúzni, majd kicserélni a gyárira. Ilyenkor nagyon könnyű, mert nem feszíti semmi és általában el is éri a gyári csavar is. NE HÚZD MEG!

Amikor már mind a négy csavar a gyári, akkor a lengőkart (torzió lap) szépen visszafeszíted a támaszra, esetleg kicsit megütöd kalapáccsal, hogy ráüljön és meghúzod a fedél csavarjait.
Érdemes a témát megváltoztatni, a végén még a Vili is megtalálja.  Grin
Lazlow
« Hozzászólás #72095 Dátum: 2014 Május 26, 17:22:25 »

persze azért nem írtam ,ha meg 1776os motor akkor meg tökmindegy hogy melyikből marják...

1600cc a cél. Smiley
Remélem, hogy akkor jó lesz.Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72094 Dátum: 2014 Május 26, 17:10:09 »

Persze, ez evidens.  Grin Ki lehet munkálni azt a különbséget?
persze azért nem írtam ,ha meg 1776os motor akkor meg tökmindegy hogy melyikből marják...

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72093 Dátum: 2014 Május 26, 17:09:58 »

Van valami ötlet/trükk, hogy a torzió fedeleket hogyan lehet visszatenni jól a helyükre? Visszarakáskor a gumi annyira feszíti, hogy a csavarokat még csak véletlenül sem tudom becsavarni, akárhogy feszitettem, nem megy.


Leírom kb. negyedszer is. is, mert senki nem használja a keresőt, csak kérdez.


A torziós lapot (lengőkar) nem kell visszaültetni az alsó támaszra, hanem simán, feszítetlenül lógni hagyni. Ekkor kell a csavarokkal a fedelet bekapatni, ha esetleg nem éri el, akkor használni 4 hosszabb csavart és azokkal elkezdeni odahúzni, majd kicserélni a gyárira. Ilyenkor nagyon könnyű, mert nem feszíti semmi és általában el is éri a gyári csavar is. NE HÚZD MEG!

Amikor már mind a négy csavar a gyári, akkor a lengőkart (torzió lap) szépen visszafeszíted a támaszra, esetleg kicsit megütöd kalapáccsal, hogy ráüljön és meghúzod a fedél csavarjait.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #72092 Dátum: 2014 Május 26, 17:06:50 »


és a henger furat??? Ez a legnagyobb különbség.

Persze, ez evidens.  Grin Ki lehet munkálni azt a különbséget?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72091 Dátum: 2014 Május 26, 17:04:28 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?

Alaplapra adja a testet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72090 Dátum: 2014 Május 26, 17:01:13 »

  az egyhármas és az egyhatos hengerfej annyiban tér el egymástól hogy az egyhatosok mind elvannak repedve az egyhármas meg minden második (a használt ) szelepkülönbségek pedig ugyan úgy vannak egyikbe is másikba is illetve az egyhatosba van 9mm-es szelepszár is  .  többnyire  30/32 32/35 szelepek a jellemzőek  
 (de majd callook mindjárt kijavít hogy a 35 az valójában 35,49mm    Grin )


és a henger furat??? Ez a legnagyobb különbség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Lazlow
« Hozzászólás #72089 Dátum: 2014 Május 26, 10:19:25 »

  az egyhármas és az egyhatos hengerfej annyiban tér el egymástól hogy az egyhatosok mind elvannak repedve az egyhármas meg minden második (a használt ) szelepkülönbségek pedig ugyan úgy vannak egyikbe is másikba is illetve az egyhatosba van 9mm-es szelepszár is  .  többnyire  30/32 32/35 szelepek a jellemzőek  
 (de majd callook mindjárt kijavít hogy a 35 az valójában 35,49mm    Grin )

Köszönöm Tati! Smiley

Megmértem és 32/35 -ös szelepek vannak a fejeimben. És egyik fej sem repedt.Smiley
Akkor nem kell vadásznom 1.6-os repedésmentes fejeket.  Grin Végre egy jóhír.  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72088 Dátum: 2014 Május 26, 10:01:22 »

A duplaszívós 1.3-as és a duplaszívós 1.6-os hengerfej miben tér el egymástól, vannak-e különbségek?

Neten kerestem adatokat de ezeket nem találtam meg. Van ahol eltérő szelepet írnak van ahol pl. a kipufogó szelep méret egyezik. De csak annyit írnak sok helyen, hogy 1.3-as, de azt, hogy az szimpla vagy dupla szívós azt már nem írják oda.  Undecided

Köszönöm!

  az egyhármas és az egyhatos hengerfej annyiban tér el egymástól hogy az egyhatosok mind elvannak repedve az egyhármas meg minden második (a használt ) szelepkülönbségek pedig ugyan úgy vannak egyikbe is másikba is illetve az egyhatosba van 9mm-es szelepszár is  .  többnyire  30/32 32/35 szelepek a jellemzőek  
 (de majd callook mindjárt kijavít hogy a 35 az valójában 35,49mm    Grin )
« Utoljára szerkesztve: 2014 Május 26, 10:04:25 írta tati »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72087 Dátum: 2014 Május 26, 09:57:46 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?
az a kis drót biztosítaná az alaplapnak a jó test kontaktot . az a drót  kell.  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #72086 Dátum: 2014 Május 26, 09:44:38 »

Az álmoskönyv szerint nem jó itt zsírt használni, mert beleragad a kosz és a por. Púder (talkum) kell ide.

EZ mindig kérdés, de szerintem ma egy szilikonzsír nem árt a guminak, viszont a fedelet védi a rozsdától.
A beleragadó por meg nem csiszatol annyit SZVSZ mint amennyit  a rozsda árt az ócska kapható fedeleknek.
Én azt mondom szilikonzsír, de ha nincs kéznél akkor sima zsír.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72085 Dátum: 2014 Május 26, 09:41:03 »

Az álmoskönyv szerint nem jó itt zsírt használni, mert beleragad a kosz és a por. Púder (talkum) kell ide.

Kend be  ház belsejét és a gumi széleit szilikonzsírral, utána 2 jó hosszú csavarral átlósan, mint a kerékcsavarok meghúzásaánál, behuzatod a fedelet. Betekered a másik 2 gyárit, majd kicseréled a 2 hosszút a gyáriakra, örülsz. Ez pont ugyanaz, mint amit Supermario Vili mondott. Így kell. Ne üsd.
Lazlow
« Hozzászólás #72084 Dátum: 2014 Május 26, 09:29:23 »

A duplaszívós 1.3-as és a duplaszívós 1.6-os hengerfej miben tér el egymástól, vannak-e különbségek?

Neten kerestem adatokat de ezeket nem találtam meg. Van ahol eltérő szelepet írnak van ahol pl. a kipufogó szelep méret egyezik. De csak annyit írnak sok helyen, hogy 1.3-as, de azt, hogy az szimpla vagy dupla szívós azt már nem írják oda.  Undecided

Köszönöm!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72083 Dátum: 2014 Május 26, 09:28:40 »

VW márkakereskedésben és szervizben.

köszi, megkérdezem.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72082 Dátum: 2014 Május 26, 09:12:23 »

az mintha a testje lenne a kondinak.
lehet, máshova van leföldelve, ez meg maradt így árván.
kondi csavarozva van az elosztó falára kívülről..gondolom akkor ott testel

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72081 Dátum: 2014 Május 26, 06:04:53 »

VW márkakereskedésben és szervizben.

köszi! Es olyat hol lehet kapni?

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72080 Dátum: 2014 Május 25, 23:27:38 »

Én vettem Würth gyártmányú gumikat, azokat nem nyomta be a bolha.

köszi! Es olyat hol lehet kapni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72079 Dátum: 2014 Május 25, 22:21:02 »

Annak a vezetéknek van/lenne valami szerepe ami a képen a bütyköstől balra a kondi oldalon lafog?
az mintha a testje lenne a kondinak.
lehet, máshova van leföldelve, ez meg maradt így árván.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72078 Dátum: 2014 Május 25, 21:57:05 »

Először a fórumon kértem segítséget,de Dadanon kívül hozzá sem szólt senki sem.
Miután nem jutottam előbbre,küldtem a Breuernak emailben képeket,és hívtam fel telefonon.

Nem volt itt semmiféle túráztatás,gondolod,hogy ha tudom,hogy mi a helyzet,akkor még utólag itt nekiállok írogatni? Undecided
Érdekes egy felfogásod van!
Én hozzászóltam, csak Dadan beírására válaszoltam, de neked is szólt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72077 Dátum: 2014 Május 25, 21:50:24 »

De ha porsche kapásból megmondta ,akkor mi a faszt túráztatsz itt minket?  Undecided
vedd meg a picsába aztán ha nem kell majd eladod  Evil
Először a fórumon kértem segítséget,de Dadanon kívül hozzá sem szólt senki sem.
Miután nem jutottam előbbre,küldtem a Breuernak emailben képeket,és hívtam fel telefonon.

Nem volt itt semmiféle túráztatás,gondolod,hogy ha tudom,hogy mi a helyzet,akkor még utólag itt nekiállok írogatni? Undecided
Érdekes egy felfogásod van!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72076 Dátum: 2014 Május 25, 21:28:03 »

De Porsche kapásból megmondta,hogy ott keményen egybe van már kovácsolva a napóleon és a tűzfal.

Gányolás,a szokásos műszaki vizsgák,és az életbentartó javítgatások miatt.Kasznileemeléskor,flexelni kell,és szakszerűen csak új javítóelemekkel lehet majd javítni.
De ha porsche kapásból megmondta ,akkor mi a faszt túráztatsz itt minket?  Undecided
vedd meg a picsába aztán ha nem kell majd eladod  Evil

Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.