www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 11:57:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13207661 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72355 Dátum: 2014 Június 28, 08:48:38 »

Szervusztok!
bogár első tárcsafék menet közben két fékezés között csikorog. a betét rajta marad a tárcsán. mik lehetnek a problémák?  köszönöm!
A Girling típusú tárcsafékben van a betét és a dugattyú között egy zajcsillapító lemez, ami megakadályozza, hogy a betét teljesen párhuzamos legyen a tárcsával, így nem tapad hozzá és nem csikorog. Öreg szarokból hiányozni szokott. *-nál kapható.
Az Ate fékek dugattyújának peremében kicsi lépcső van, ugyanez a funkciója.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72354 Dátum: 2014 Június 28, 08:27:35 »

Szervusztok!
bogár első tárcsafék menet közben két fékezés között csikorog. a betét rajta marad a tárcsán. mik lehetnek a problémák?  köszönöm!
2-3 nap és okosabb leszek. Szerintem zsírozni kell. Anyagot már beszereztem hozzá csak időm nem volt, hogy megcsináljam.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72353 Dátum: 2014 Június 27, 22:54:27 »

bármilyet, ami a legolcsóbb a sarki autósboltban.
nem akkora a gyújtófeszkó, hogy bármilyen kábelen kifogjon.
volt nekem szilikonos, rezes, mindegyik jó volt.
Bementem ma négy autósboltba,kábel van,réz belső pvc borítással, zavarszűrős pipát még csak találtam,de a kábel másik felére semmit. Mi van ilyenkor? Holnap ránézek nem e találok hozzá valami végeket itthon..

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72352 Dátum: 2014 Június 27, 21:57:38 »

20 vagy 30 van csak. Vettem mindkettőt. Vagyont hagytam ott 

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #72351 Dátum: 2014 Június 27, 21:54:15 »

Szervusztok!
bogár első tárcsafék menet közben két fékezés között csikorog. a betét rajta marad a tárcsán. mik lehetnek a problémák?  köszönöm!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72350 Dátum: 2014 Június 27, 18:28:13 »

El kell nittelni a végét Smiley

az meg csúnyán néz ki a csomagtartóban Undecided
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72349 Dátum: 2014 Június 27, 12:51:23 »

az meg csúnyán néz ki a csomagtartóban Undecided
le kell festeni :-P



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72348 Dátum: 2014 Június 27, 11:18:17 »

Akkor 30 mm rozsdamentes lesz. Kösziiiiiiiiiiiiiiiii
az meg csúnyán néz ki a csomagtartóban Undecided

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72347 Dátum: 2014 Június 27, 11:16:20 »

Akkor 30 mm rozsdamentes lesz. Kösziiiiiiiiiiiiiiiii
Sós környezetbe talán ajánlottabb a saválló.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72346 Dátum: 2014 Június 27, 10:55:22 »

rövid csavart nagyon nehéz bekapatni,és a sárvédőt is nehéz a helyére terelgetni... Minimum 20 mili és fakötésű alátét....
Akkor 30 mm rozsdamentes lesz. Kösziiiiiiiiiiiiiiiii

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72345 Dátum: 2014 Június 27, 08:42:46 »

Minél kevesebb álljon ki. Szerintem.
rövid csavart nagyon nehéz bekapatni,és a sárvédőt is nehéz a helyére terelgetni... Minimum 20 mili és fakötésű alátét....

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72344 Dátum: 2014 Június 27, 08:36:00 »

Az világos volt, de elég a 15mm vagy 20 mm vagy hosszabb kell???
 
Minél kevesebb álljon ki. Szerintem.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72343 Dátum: 2014 Június 26, 21:59:27 »

meg egyezik-e az első a hátsóval?

Kösz!
Nem egyezik meg.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72342 Dátum: 2014 Június 26, 21:45:18 »

nyolcast Kiss

Az világos volt, de elég a 15mm vagy 20 mm vagy hosszabb kell???
 

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72341 Dátum: 2014 Június 26, 21:27:46 »

URAK  Cool Cool Cool

Sárvédő felrakáshoz milyen csavarokat vegyek??

nyolcast Kiss

1303LS
« Hozzászólás #72340 Dátum: 2014 Június 26, 21:17:06 »

URAK  Cool Cool Cool

Sárvédő felrakáshoz milyen csavarokat vegyek??

Én sima rozsdamnetessel raktam fel őket, de a normál fejmagasság miatt kicsit óvatosabbnak kell leni.
Magasítottat nem tudom lehet-e kapni.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72339 Dátum: 2014 Június 26, 21:09:40 »

URAK  Cool Cool Cool

Sárvédő felrakáshoz milyen csavarokat vegyek??

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72338 Dátum: 2014 Június 26, 17:26:12 »

Megjött a kuplungbovden, holnap csere. :-)


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #72337 Dátum: 2014 Június 26, 12:50:40 »

Üdv! 65.01 havi bogár első és hátsó telóját cserélni szeretném.
Tudja valaki, hogy meg egyezik-e az első a hátsóval?
A teló alsó felső része szemes rögzítésű.
Kösz!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72336 Dátum: 2014 Június 25, 21:59:50 »

Természetesen ezek is meg lesznek csinálva. A csapággyal kezdem, mert kávédaráló hangja van a generátornak.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72335 Dátum: 2014 Június 25, 20:21:09 »

ez pontosan így van 

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72334 Dátum: 2014 Június 25, 20:18:48 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72333 Dátum: 2014 Június 25, 20:11:20 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool
<beszúrt kép törölve>
ja azt hittem már a csapágy futógyűrűje van csak meg  Undecided  azt a gyűrűt egy csőfogóval le kell erőszakolni aztán a csapágy igen könnyen, előfordul hogy kézzel lejön

1303LS
« Hozzászólás #72332 Dátum: 2014 Június 25, 20:10:49 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool
<beszúrt kép törölve>
Flexxel levágnék egy szeletet belőle úgy, hogy minél vkonyabb maradjon a tengelyig. AZtán majd csak elpattan.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72331 Dátum: 2014 Június 25, 20:08:53 »

flex vagy dremmel.
ön nyert bár én előtte kalapáccsal körbe verném és ha nem indul meg akkor flex

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #72330 Dátum: 2014 Június 25, 20:05:48 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool
<beszúrt kép törölve>
én vésővel szétverném az egészet s utána vennék egy felujított csitti fittit Tatittó!


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72329 Dátum: 2014 Június 25, 20:05:20 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool
<beszúrt kép törölve>
flex vagy dremmel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72328 Dátum: 2014 Június 25, 19:34:33 »

Generátor csapágyat cserélnék. A csapágylehúzó csak a külső karikát szedte le, annyira rajta van a belső, vagy a képen 7-es számmal jelölt távtartó. Meg is melegítettem pedig. Szóval most maradt egy csapágy belsőm. Hogy lehet azt leszedni?  Cool

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72327 Dátum: 2014 Június 23, 15:57:47 »

Hasznos!

"A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. [nyissz]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 23, 16:14:44 írta Protheus »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72326 Dátum: 2014 Június 23, 14:54:30 »

persze, elég, de ha a magasabb kat. GL5 megye bele, annak sincs jelentősége, nem?
"A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. A legfontosabb különbség köztük, hogy a GL-5-ös olaj jobb EP azaz Extreme Pressure (extrém nyomás) tűrő tulajdonságokkal rendelkezik, tehát jobb kenést biztosít pl. hipoid hajtások esetén. Van viszont egy mellékhatása: a legtöbb GL-5 minőségű olaj olyan agresszív adalékokat tartalmaz, amelyek korrodálhatják a GL-5-re nem felkészített hajtóművek színesfém alkatrészeit. Ezért ilyen olajok nem használhatók ott, ahol GL-4 minőségű olaj az előírás. Kivételt képeznek ezen szabály alól azok a GL-5-ös olajok, amelyek GL-4 jóváhagyással is rendelkeznek. Ezek általában olyan, teljesen szintetikus olajok, amelyek nem agresszív adalékokkal biztosítják a GL-5 tulajdonságot. Onnan lehet felismerni őket, hogy mind a GL-4, mind a GL-5 szabvány megtalálható a flakonon, illetve árban körülbelül dupla annyiba kerülnek, mint egy egyszerű GL-4 vagy GL-5 olaj. A hajtóműolajok keverhetőek egymással, ha mind GL osztály, mind viszkozitás tekintetében egyformák, de ahhoz hogy a keverék betölthető legyen egy hajtóműbe az is kell, hogy mindkét olaj megfeleljen az adott hajtóműhöz kapcsolódó gyári előírásnak, ami nem mindig merül ki a GL osztályban és a viszkozitásban."

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2010/12/22/keverhetok-e_a_valtoolajak/
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #72325 Dátum: 2014 Június 23, 14:50:32 »

Valaki le tudná nekem mérni a hátsó torzió tok külső átmérőjét? (amiben a torziós rúd fut) nem találom a tolómérőmet... Huh Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72324 Dátum: 2014 Június 23, 14:47:26 »

GL-4 elég.
persze, elég, de ha a magasabb kat. GL5 megye bele, annak sincs jelentősége, nem?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72323 Dátum: 2014 Június 23, 14:46:43 »

váltóba milyen olaj? az ok, hogy 80W-90, de hogy GL-4, vagy GL-5, annak van jelentősége egy ilyen korú autónál?
GL-4 elég.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72322 Dátum: 2014 Június 23, 14:26:04 »

váltóba milyen olaj? az ok, hogy 80W-90, de hogy GL-4, vagy GL-5, annak van jelentősége egy ilyen korú autónál?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 23, 14:27:46 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72321 Dátum: 2014 Június 23, 10:53:50 »

mert tuti valahol szökik a szikrám...
aztán majd ne csodálkozz, ha nem, de ez részletkérdés :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72320 Dátum: 2014 Június 23, 08:10:28 »

bármilyet, ami a legolcsóbb a sarki autósboltban.
nem akkora a gyújtófeszkó, hogy bármilyen kábelen kifogjon.
volt nekem szilikonos, rezes, mindegyik jó volt.
köszi mindenkinek a segítséget.Megyek kábelt venni,mert tuti valahol szökik a szikrám...
Off

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72319 Dátum: 2014 Június 22, 20:40:44 »

értem!Hát sokminden lehetséges,de kábelokat akkor is veszek hozzá,csak kérdés honnan rendeljem.
bármilyet, ami a legolcsóbb a sarki autósboltban.
nem akkora a gyújtófeszkó, hogy bármilyen kábelen kifogjon.
volt nekem szilikonos, rezes, mindegyik jó volt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72318 Dátum: 2014 Június 22, 19:05:49 »

Nekem Merki Pista hagyományos rézkábelest tett bele, soha nem volt bajom. Kérdezd meg, milyen fajtát használ. Nekem eddig bevált minden, amit javasolt. Csak nem osztja itt az észt Smiley

értem!Hát sokminden lehetséges,de kábelokat akkor is veszek hozzá,csak kérdés honnan rendeljem.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72317 Dátum: 2014 Június 22, 19:03:36 »

Nem beleszólásként, de volt valami ellenőrzése a beépített cuccnak? Más kérdés, hogy ha környezetvédelmi vizsgára összevissza tekergetik a karbit, meg a gyújtást, lehet, hogy jó értéke lesz a CO-nak, meg a CH se lesz magas, csak éppen a motor nem fog rendesen működni, az állatorvosi ló esete fennforogtán,. Szóval először mindent gyári értékre,  a kábeleket ki lehet mérni egy 300 forintos műszerrel is, aztán találgatni, mi nem jó. Amikor nekem hasonló tüneteim voltak, először kiderült, a gázpedál szívatott, mert nem mindig ment vissza alaphelyzetbe, aztán az ennek következtében összevissza tekert gyújtás bosszulta meg magát, miközben a motor melegedett, mint állat, de menni csak hetvennel volt ildomos.
értem!Hát sokminden lehetséges,de kábelokat akkor is veszek hozzá,csak kérdés honnan rendeljem.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72316 Dátum: 2014 Június 22, 18:57:03 »

Mondjuk afasznak, hogy ne duguljon el a karbid.
Mikor cserélted a tankban lévő és mikor a tank alattit?
én kb kétévente cserélem annak ellenére,hogy évi 1500-at autózok vele

Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.