www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 15:56:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13211215 alkalommal)
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #72395 Dátum: 2014 Június 30, 17:31:50 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>

Vedd ki a betétet és reszeld le az élét körbe szerintem segít.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72394 Dátum: 2014 Június 30, 17:29:48 »

Reszelőzsír kell neki! Smiley

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72393 Dátum: 2014 Június 30, 17:20:20 »

fék témához, ránéztem leszedett keréknél, ezt láttam, nem tűnik kopottnak, csak akkor nem tudom mi a tökömért nyikorog néha...tudom, mert fékezek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72392 Dátum: 2014 Június 30, 17:18:50 »

lassan kezdenek majd bekrepáli a gyújtásaim mert bekapcsol bennük az önmegsemmísítő , úgyhogy akinek ilyen van az kezdjen spórolni a következőre  Grin
Nyugalom ez mind karbi probléma.  Fosatod a vevőidet...  Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72391 Dátum: 2014 Június 30, 17:11:44 »

Bazzzz ebbe is Tati gyújtás van 😈
lassan kezdenek majd bekrepáli a gyújtásaim mert bekapcsol bennük az önmegsemmísítő , úgyhogy akinek ilyen van az kezdjen spórolni a következőre  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72390 Dátum: 2014 Június 30, 17:09:34 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi

elméletben ez lenne az átmeneti rendszer  melynek fúvókája a karbin menetirány szerinti jobb oldalon van és kívülről szerelhető az alapjárati fúvóka mellett

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72389 Dátum: 2014 Június 30, 17:08:51 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi


Bazzzz ebbe is Tati gyújtás van 😈

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Robpanzer
« Hozzászólás #72388 Dátum: 2014 Június 30, 16:49:51 »

Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy lassú gázadásnál 1600-as és 2000-es fordulat között a motor elejti a fordulatot? Gáfröccsöt kell adni, hogy ne fulladjon le. Hirtelen gázadásnál nincs gond.  Gyári 1.6-os motor, elektronikus gyújtás, Solex Pict 3-as karbi.


Köszi a segítséget.

ÜdVW

Robi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72387 Dátum: 2014 Június 30, 15:43:30 »

Persze, ha egyébként a karbi valahonnan egyéb levegőt biztosít az alapjárathoz. Mondjuk nem működik az alapjárati rendszer, és már eleve a fő fúvóka rendszer adja a szükséges benzint, elállított pillangószelep mellett.
például.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72386 Dátum: 2014 Június 30, 15:13:41 »

ok de ütközésig be kell tekerni?
Persze, ha egyébként a karbi valahonnan egyéb levegőt biztosít az alapjárathoz. Mondjuk nem működik az alapjárati rendszer, és már eleve a fő fúvóka rendszer adja a szükséges benzint, elállított pillangószelep mellett.

Bácsi Győző
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72385 Dátum: 2014 Június 30, 14:09:22 »

ügyes vagy, mi is örülünk neki! ez a lényege az alapjárati csavaroknak  Roll Eyes

ok de ütközésig be kell tekerni?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72384 Dátum: 2014 Június 30, 14:02:17 »


A másik ha az alapjárati levegő csavart betekerem akkor van normális alapjárati fordulat.
ügyes vagy, mi is örülünk neki! ez a lényege az alapjárati csavaroknak  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72383 Dátum: 2014 Június 30, 13:59:36 »

arra gondoltam hogy csak padlón van elég vákuum illetve hogy ha jó a membrán akkor van egy végállás amikor megszűnik a levegő áramlása?

vákum nélkül sem rángat csak gyenge és tök lassan forog fel....  nincs olyan végállás ahol elenged, illetve neked lett  Undecided

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72382 Dátum: 2014 Június 30, 13:16:23 »

lehet egy kezdődő membrán szakadás de lehet hogy csak a rádugott cső nem elég passzos ,a rángatózás meg bármi lehet karbi is meg gyújtás is bár szerintem egy kis szutyok a karbiban ....

arra gondoltam hogy csak padlón van elég vákuum illetve hogy ha jó a membrán akkor van egy végállás amikor megszűnik a levegő áramlása?
A másik ha az alapjárati levegő csavart betekerem akkor van normális alapjárati fordulat.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72381 Dátum: 2014 Június 30, 12:58:01 »

Sziasztok!

A következő problémára keresem a megoldást 90 km/h tól főlfelé el kezd rángatni a motor, de ha nyomok egy padló gázt akkor megszünik és folyamatosan gyorsul az autó. A mit még tapasztaltam hogy ha a  vákuumdob-ot ekezdem szívni akkor az alaplap elmozdúl de ha defogom a csövet akkor azoannal vissza megy a helyére. Remélem érthetően fogalmaztam Smiley 
lehet egy kezdődő membrán szakadás de lehet hogy csak a rádugott cső nem elég passzos ,a rángatózás meg bármi lehet karbi is meg gyújtás is bár szerintem egy kis szutyok a karbiban ....

Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #72380 Dátum: 2014 Június 30, 12:37:19 »

Sziasztok!

A következő problémára keresem a megoldást 90 km/h tól főlfelé el kezd rángatni a motor, de ha nyomok egy padló gázt akkor megszünik és folyamatosan gyorsul az autó. A mit még tapasztaltam hogy ha a  vákuumdob-ot ekezdem szívni akkor az alaplap elmozdúl de ha defogom a csövet akkor azoannal vissza megy a helyére. Remélem érthetően fogalmaztam Smiley 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72379 Dátum: 2014 Június 30, 10:18:48 »

Ez akár mehetne a tudásbázisba is.


Találgatások helyett: Végy egy ilyet: http://elektroexpressz.hu/LP-MIE0002-Multimeter-DT830B

Mérd meg a kábeleket, pipákat. Jó esetben 5KOhm-ot kell mérned.
Szedd le a karburátort és takarítsd ki, utána eszközölj egy xoyox féle beállítást.

Ha ezek után is rossz akkor végy egy buszbérletet.

Merki István tollából: http://www.merki.hu/erdekessegek/vwdepo.htm
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72378 Dátum: 2014 Június 30, 08:52:36 »

Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?
Találgatások helyett: Végy egy ilyet: http://elektroexpressz.hu/LP-MIE0002-Multimeter-DT830B

Mérd meg a kábeleket, pipákat. Jó esetben 5KOhm-ot kell mérned.
Szedd le a karburátort és takarítsd ki, utána eszközölj egy xoyox féle beállítást.

Ha ezek után is rossz akkor végy egy buszbérletet.

Merki István tollából: http://www.merki.hu/erdekessegek/vwdepo.htm
« Utoljára szerkesztve: 2014 Június 30, 09:02:03 írta abes »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72377 Dátum: 2014 Június 30, 08:33:09 »

Nem tatitiféle hanem gyári   Undecided és még mindig lehet karburátor hiba is  ha üres sebességi fokozatban felpörög a motor rendesen akkor én nem a gyújtásra gondolnék.... ha nem akkor előbb kiszűrném hogy egy  henger gecizik vagy központi probléma . a legutóbbi beírásod óta miket néztél meg rajta ? vagy csak bementél az autósboltba és onnan a sikertelen akció után a kocsmába?  Grin
oksa gyári,de átnézted arra gondoltam... kábel lett volna réz pvc boritással,3.3-as pipa is,csak az elosztó felöli végét nem gyártják..meg is kérdeztem akkor a többit minek tartják a boltban Grin Hát miután elhoztam Sülétől,már akkor is Kanizsától észrevettem nem akar menni,még kilencvenet sem. Aztán durrog motorféken.Hazaértem,a 0.3-asmegszakitó hézagot átálítottam 0.4-re,jobb lett,de kívánta a 0.45-öt. Ítt már jól gzorsult,de a durrogás bent maradt.korábban szelephézagot beálítottam,de most nem néztem rá.gyertyákat kivettem,szép világosbarna égés,bár egyiken egyhe kormozódás volt látható.Sötétben néztem,nem láttam kobor szikrákat,de a pipák rögzítése sem tetszik. Ott már mehet el az érintkezés miatt derely...gyújtást ellenőriztem,sztem jó helyre tette Süle,de ha álítottam is rajt csak roszabb lett.így maradt az ő belítása

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72376 Dátum: 2014 Június 30, 08:21:54 »

Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?
Nem tatitiféle hanem gyári   Undecided és még mindig lehet karburátor hiba is  ha üres sebességi fokozatban felpörög a motor rendesen akkor én nem a gyújtásra gondolnék.... ha nem akkor előbb kiszűrném hogy egy  henger gecizik vagy központi probléma . a legutóbbi beírásod óta miket néztél meg rajta ? vagy csak bementél az autósboltba és onnan a sikertelen akció után a kocsmába?  Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72375 Dátum: 2014 Június 30, 08:13:19 »

Fék után vissza a gyujtáshoz. Nem tudtam még gyujtáskábelt beszerezni,viszont a jelenség olyan,mint ha teljesen kimaradna a gyújtás időnként. Tehát egyesbe és kettesbe egyenletes haladáskor vagy enyhe gyorsításra majdnem fejelem a szélvédőt mikor rángat.teljes gázkor jól gyorsul,de akkor is megvan a kimaradás... Tati féle elosztó van fent.
Mi okozhatja még a gyujtáskimaradást az esetleges gyujtókábelen kívűl?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72374 Dátum: 2014 Június 29, 23:13:54 »

Kétféle Ate, egyféle  Girling. Az esetek zömében az utóbbi. A hordó alakú betét kell bele.
igen, pont ezt akartam kerdezni, hogy mi a kulonbseg, koszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72373 Dátum: 2014 Június 29, 22:22:28 »

ha kopott, azt lehet látni.
az asztbesztmentes betétek hajlamosak nyikorogni.
a betét hátulját be kell kenni vékonyan rézpasztával (ahol a dugattyú nyomja).
illetve a betét ráfutó élét (ahogy forog a kerék, a tárcsa először érintkezik a betéttel) reszelővel le kell csapni kb 45 fokra.
mást nem tudsz tenni.

betétből meg volt vagy 3 féle, ahogy tanult kollégám is írta.
Kétféle Ate, egyféle  Girling. Az esetek zömében az utóbbi. A hordó alakú betét kell bele.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #72372 Dátum: 2014 Június 29, 20:25:32 »

a 19milis munkahenger a keskenyebbik fékpofához való illetve én még csak olyat láttam, így  azt ki kell távtartózni ha mindenképp azt akorod... egyébbként 4-5 évet  egész biztos kibír a samko és két vizsga után meg valószínű úgy is szétkell szedni a féket egy dobszabályozáshoz mert ezek a dobok amik el vannak kopva vékonyodva eccer megmelegíted és tojás lesz az utángyárott meg szintén hamar tojkó mitics lesz..... Undecided
Uhhh, igazad van most ugrott be, hogy a sajátomat is hézagolni kellett mikor cseréltek a munkahengert.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72371 Dátum: 2014 Június 29, 19:58:42 »

valaki tudna mutatni egy kopott fékbetétről olyan képet, ahogy be van építve? tárcsafék...nem tudom mitől sípol néha fékezéskor, elkopott, vagy más nyűgje van...ha pl unixnál kiböngészem a bogarat, csak jó betétet kaphatok, vagy volt többféle? meg nem tudom mondani milyen nyereg van fent, de bogár, az tuti.

thx

ha kopott, azt lehet látni.
az asztbesztmentes betétek hajlamosak nyikorogni.
a betét hátulját be kell kenni vékonyan rézpasztával (ahol a dugattyú nyomja).
illetve a betét ráfutó élét (ahogy forog a kerék, a tárcsa először érintkezik a betéttel) reszelővel le kell csapni kb 45 fokra.
mást nem tudsz tenni.

betétből meg volt vagy 3 féle, ahogy tanult kollégám is írta.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72370 Dátum: 2014 Június 29, 18:50:20 »

csak a kereket kell lekapni onnan már látszik hogy egy vagy két pálcás vagy kerek.... Undecided
na akkor holnap köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72369 Dátum: 2014 Június 29, 18:40:42 »

szóval vegyem ki, ha biztosra akarok menni
csak a kereket kell lekapni onnan már látszik hogy egy vagy két pálcás vagy kerek.... Undecided

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72368 Dátum: 2014 Június 29, 18:35:39 »

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
nagyjából ezek vannak  ferodó jurid ate de én simán berakom a mintex-et is
szóval vegyem ki, ha biztosra akarok menni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72367 Dátum: 2014 Június 29, 18:32:52 »

valaki tudna mutatni egy kopott fékbetétről olyan képet, ahogy be van építve? tárcsafék...nem tudom mitől sípol néha fékezéskor, elkopott, vagy más nyűgje van...ha pl unixnál kiböngészem a bogarat, csak jó betétet kaphatok, vagy volt többféle? meg nem tudom mondani milyen nyereg van fent, de bogár, az tuti.

thx



nagyjából ezek vannak  ferodó jurid ate de én simán berakom a mintex-et is

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72366 Dátum: 2014 Június 29, 18:22:40 »

valaki tudna mutatni egy kopott fékbetétről olyan képet, ahogy be van építve? tárcsafék...nem tudom mitől sípol néha fékezéskor, elkopott, vagy más nyűgje van...ha pl unixnál kiböngészem a bogarat, csak jó betétet kaphatok, vagy volt többféle? meg nem tudom mondani milyen nyereg van fent, de bogár, az tuti.

thx

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72365 Dátum: 2014 Június 29, 13:28:07 »

Szerintem 19mm-es a gyári a Tieden. Samko jó, azért a pénzért.
a 19milis munkahenger a keskenyebbik fékpofához való illetve én még csak olyat láttam, így  azt ki kell távtartózni ha mindenképp azt akorod... egyébbként 4-5 évet  egész biztos kibír a samko és két vizsga után meg valószínű úgy is szétkell szedni a féket egy dobszabályozáshoz mert ezek a dobok amik el vannak kopva vékonyodva eccer megmelegíted és tojás lesz az utángyárott meg szintén hamar tojkó mitics lesz..... Undecided

1303LS
« Hozzászólás #72364 Dátum: 2014 Június 29, 09:31:33 »

épp a hátsó fékemet reszelem, és az egyik munkahenger szivárog.
szétszedtem és azt látom, hogy a karmantyúkon vannak bemaródási csíkok - nyilván ezért szivárog. valamint azt is látom, hogy a dugattyúkon és a hengerben vannak oxidációs nyomok, ujjal nem tapintható felületi egyenetlenségek.
a kérdés, hogy felújítókészlettel javítsam inkább, vagy vegyek új munkahengert? (nem látok rajta ate feliratot, talán egy bosch logó van elbújva a vas oxid ölelésében)
ha új munkahengert veszek, akkor olyat vegyek ami rajta volt: 17,45mm átmérőjűt, vagy láttam Unixnál 19mm-eset is?
volt beszélgetés arról, hogy a bogár hátul gyengébben fékez mint lehetne... még nem csináltam ilyen átalakítást - azt gondolom, hogy a 19mm-es munkahengerrel nagyobb erővel tudja nyomni a pofákat, viszont ugyanakkora pedálúthoz kisebb elmozdulás tartozik...  Huh
mindenem gyári bogár cucc: elöl egy tüskés tárcsa, hátul dob, bogár főfékhenger (1303)

samko munkahengerről van tapasztalat? teszi a dolgát pár évig, vagy nagyon hamar elfossa magát? (nyilván ate, fte jobb, de nem feltétlen akarok nagyot beruházni a dobfékre, mert lehet pár éven belül tárcsásítanám, ha indokoltnak látom)
Szerintem 19mm-es a gyári a Tieden. Samko jó, azért a pénzért.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72363 Dátum: 2014 Június 28, 22:33:05 »

Hátha valakinek érdekes lehet.
Ma rápróbáltam a sárvédőt az ültetett tcs tárcsafékes futóműre,
jubi 5,5" felnikkel 175/65 gumikkal pont a sárvédő széléig jön ki  Grin Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72362 Dátum: 2014 Június 28, 21:19:45 »

2-3 nap és okosabb leszek. Szerintem zsírozni kell. Anyagot már beszereztem hozzá csak időm nem volt, hogy megcsináljam.
Volt egy szabad fél órám megcsináltam. Este kipróbáltam jó lett.
A dugattyú és a fékbetét felületénél és a fül vagy füleknél kell nagyon vékonyan bekenni. Nekem a két oldalra fogyott egy borsónyi mennyiség.

http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/fekbetet-zajcsokkento/-CERATEC
Nem elérhető Fülöp Atti
Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #72361 Dátum: 2014 Június 28, 14:41:39 »

Sziasztok!

79-es T2-hez keresek fényszórót.Igazából egy műanyag tartó van benne eltörve,szóval bármilyen állapotú megfelel,csak az a kis műanyag legyen meg benne.
Köszönöm.

Bogár 1965
T2 1979
Mercedes 190D 1989
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72360 Dátum: 2014 Június 28, 13:32:06 »

Erre jó megoldás, ha lelakkozza az ember. Csak menni ne kelljen vele. :-))))

Én mindig látom,hogy már másnap rozsdás,de az a durva,hogy a kolegám napi használatú autójával reggel kimentünk melózni,nappal esett,és a 8-10 óra múlva,a műszak végén mikor kimentünk az autóhoz,már látható volt a vízcseppeknél kezdődő rozsdásodás.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72359 Dátum: 2014 Június 28, 12:30:17 »


Eső után 3 nap és rozsdásodik.
Én mindig látom,hogy már másnap rozsdás,de az a durva,hogy a kolegám napi használatú autójával reggel kimentünk melózni,nappal esett,és a 8-10 óra múlva,a műszak végén mikor kimentünk az autóhoz,már látható volt a vízcseppeknél kezdődő rozsdásodás.
1303LS
« Hozzászólás #72358 Dátum: 2014 Június 28, 11:33:08 »

Mi az, hogy rajta marad a betét a tárcsán? Forog vele körbe körbe? Mert akkor leszakadt/rohadt a fémről, kuka.
Zsírozni?  Jezusom ...
Két fékezés között a bekerült valami kosztól, kavicstól nyikoroghat. Vagy rozsdás a tárcsa foltosan. Eső után 3 nap és rozsdásodik a betét alatt alul nem tud gyorsan leszáradni. Vagy simán üt a tárcsa, mert túl vékony, vagy szarul lett feltéve.
Rézpasztát csak a betét és a dugattyú közé kell kenni. Tárcsára soha semmit. Mielőtt valaki azt hinné.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72357 Dátum: 2014 Június 28, 10:23:46 »

2-3 nap és okosabb leszek. Szerintem zsírozni kell. Anyagot már beszereztem hozzá csak időm nem volt, hogy megcsináljam.
Zsírozni?!?
Maximum rézpaszta, de attól még csikorogni fog.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72356 Dátum: 2014 Június 28, 09:53:18 »

2-3 nap és okosabb leszek. Szerintem zsírozni kell. Anyagot már beszereztem hozzá csak időm nem volt, hogy megcsináljam.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.