www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 12:02:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13207777 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #72515 Dátum: 2014 Július 23, 21:17:22 »

Sziasztok!

Bugyuta kérdés...

De ha a 1303-ban felkapcsolom a vészvillogót, akkor a kapcsoló piros részének is villognia kell?? Shocked (lásd itt 02:41-nél)

Üdv.:
Széth
Igen kellene, de ne nagyon akard szétszedni, mert elmebeteg módon van bekötve, ha valamit véletlen lehúzol, nem fogod tudni összerakni.
6-8 szál vezeték megy oda.  Grin Grin Grin
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72514 Dátum: 2014 Július 23, 21:05:19 »

Sziasztok!

Bugyuta kérdés...

De ha a 1303-ban felkapcsolom a vészvillogót, akkor a kapcsoló piros részének is villognia kell?? Shocked (lásd itt 02:41-nél)

Üdv.:
Széth


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72513 Dátum: 2014 Július 23, 10:28:51 »

Heló, sziasztok.
Lenne egy fejtörős kérdésem.
Van egy csutkára felújított motor. De az olajnyomás nem akarja a gyári értéket produkálni. Visszavitte a szerelőm garanciába a gépmúhelybe. Ott sem találatak hibát, minden illesztés faszántos. A regulátor szelepek is jók, nincsenek bereagadva meg ilyesmi. Az olajnyomás 3bar hidegen, melegen meg világít lámpa alapjáraton. 2500as fordulaton 2 fölén nem megy. Vettem bele egy nagyteljesítményű olajpumpát 30mm-est. Egy nagyon kicsivel jobb lett. De alapjáraton még mindig világít a lámpa. Nem értem.
A ponyvás dokába amivel most voltunk Kalsba, hidegen 4,5 bar  alapjáraton, melegen alapjáraton 1,3 körül van. 3000-es fordulaton 80kmh-nál  2,8 bar melegen. És ezt a motort  is a szerelőm csinálta. Nem érti ő sem mi a fasz van.
2 féle olajnyomás mérővel is lemértük és ugyanaz az eredmény. 10W40 van benne Eneos


Nekem is ez a problémám. A jeladó a hibás. (nagyon érzékeny) Az oldalára van írva, hogy milyen tartományban mér. Más autóé is jó erre a célra.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #72512 Dátum: 2014 Július 22, 20:49:05 »

Heló, sziasztok.
Lenne egy fejtörős kérdésem.
Van egy csutkára felújított motor. De az olajnyomás nem akarja a gyári értéket produkálni. Visszavitte a szerelőm garanciába a gépmúhelybe. Ott sem találatak hibát, minden illesztés faszántos. A regulátor szelepek is jók, nincsenek bereagadva meg ilyesmi. Az olajnyomás 3bar hidegen, melegen meg világít lámpa alapjáraton. 2500as fordulaton 2 fölén nem megy. Vettem bele egy nagyteljesítményű olajpumpát 30mm-est. Egy nagyon kicsivel jobb lett. De alapjáraton még mindig világít a lámpa. Nem értem.
A ponyvás dokába amivel most voltunk Kalsba, hidegen 4,5 bar  alapjáraton, melegen alapjáraton 1,3 körül van. 3000-es fordulaton 80kmh-nál  2,8 bar melegen. És ezt a motort  is a szerelőm csinálta. Nem érti ő sem mi a fasz van.
2 féle olajnyomás mérővel is lemértük és ugyanaz az eredmény. 10W40 van benne Eneos

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72511 Dátum: 2014 Július 20, 12:45:17 »

Na, vegre egy kis szmb. A hatso ablaktomites eleg fos volt, a toreskor ellesett technikat alkalmazva kicsereltuk, relative konnyen ment, masodik nekifutasra hibatlan lett.

Aztan gondoltam ha mar arnyek van, johet egy valtokar csere, az is sikeres.

Es ha mar kibeleztuk a kocsit, hogy legyen hely szerelni, kiporszivoztuk a maradek szelvedot, a wzilankok nagyja eltunt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72510 Dátum: 2014 Július 18, 11:38:04 »

biztos ami biztos  Grin Grin

Nem vállalhatok ekkora rizikót  Wink Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72509 Dátum: 2014 Július 18, 11:34:10 »

Meg a TATI féle váltókitámasztót is felraktam, ha már meglesz mind a 40 csikó a motorban nehogy széttépje magát  Grin Grin Grin
biztos ami biztos  Grin Grin
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72508 Dátum: 2014 Július 18, 11:29:35 »

Ja, és kapott váltótartó bakokat, illetve féltengely gumit is.
Meg a TATI féle váltókitámasztót is felraktam, ha már meglesz mind a 40 csikó a motorban nehogy széttépje magát  Grin Grin Grin
És kapott hátra két új cofap lengéscsillapítót is.
alakul a vas Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 18, 11:38:41 írta kövi »

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72507 Dátum: 2014 Július 18, 11:21:37 »

E heti SZMB:

Stum kolléga/bajtárs segítségével kikerükt a motorom.
Megyó belőtte a gyújtást/ szelephézagokat stb. B@sz@tt jó hangja lett a mocinak  Grin Grin Grin Grin Grin
Kapott még GYÁRI kuplungszerkezetet+tárcsát+kiny.csapágyat.
Ha már kikerült a moci, felújítattam az önindítót is.

Boldogság van ezerrel. Cheesy Cheesy

a hétvégén visszakeül a motor, és pöföghet kedvére....


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #72506 Dátum: 2014 Július 17, 15:53:52 »

Krisztus sebében turkálsz....

Szilvalekvár csak 500...
1303LS
« Hozzászólás #72505 Dátum: 2014 Július 17, 13:28:00 »

Szilvalekvár csak 500...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72504 Dátum: 2014 Július 17, 12:30:16 »

egy belevaló olajat nem próbáltál véletlenül? mert hogy a 10W40 az nem igazán az
Teljesen jó bele.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72503 Dátum: 2014 Július 17, 12:21:50 »

Itt már többször olvastam ezt a 10W-40-et.
Ha ez nem jó hozzá, akkor milyen a jó?

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Motorolaj


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72502 Dátum: 2014 Július 17, 12:11:08 »

egy belevaló olajat nem próbáltál véletlenül? mert hogy a 10W40 az nem igazán az

Itt már többször olvastam ezt a 10W-40-et.
Ha ez nem jó hozzá, akkor milyen a jó?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72501 Dátum: 2014 Július 17, 11:09:31 »

egy belevaló olajat nem próbáltál véletlenül? mert hogy a 10W40 az nem igazán az

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #72500 Dátum: 2014 Július 17, 10:46:46 »

az érdi emelkedőn felfelé felcuccolva 120-as tempónál.


a bogárral?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72499 Dátum: 2014 Július 17, 10:41:16 »

15ezer Ft.  Jezusom ...
1303LS
« Hozzászólás #72498 Dátum: 2014 Július 17, 08:05:32 »


Lehet fikázni...
15ezer Ft.  Jezusom ...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72497 Dátum: 2014 Július 17, 06:51:27 »

............................
A javasolt 1500 km megtétele után hidegindításnál a füst teljesen megszűnt. A nyaralás alatt megtett 400 km alatt szinte nem volt olajfogyás.
............................

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72496 Dátum: 2014 Július 17, 00:11:23 »

Erre én is kíváncsi vagyok... Wink
Esz a penész Smiley
Beledaráltad a húszast az olajba?
Letelt az 1500 km.

Kezdjük az elején. kb. 3 éve van nálam a második bogaram. Olcsón jutottam hozzá, ezért olyan amilyen. Karosszéria még egész jó, festése hámlik csúnya. Futómű, fékek most már csodásak.

Motor a 2. olajcsere után elkezdte enni az olajat. Az első friss olajjal 1000 a másodikkal 1500 km-t ment. Az első olajcserénél fékolajos tisztítási is kapott a motor. A második olajcserénél már a szűrő alól jelentéktelen olajsár mennyiséget vakartam le. A leengedett olajok viszont egy sokat futott dízel motornak is becsületére vált volna. Fekete volt, mint a tintahal rizottó.
A leengedett olajok tisztulásával az olajfogyás mennyisége is növekedett. Rövid távokon elkezdte a 2-es henger gyertyáját beköpni.
Maresz javaslatára platina gyertyák kerültek bele, ezzel a lépéssel a 3 hengerezés megszűnt.

3. olajcsere után DLKV mini találkozón odáig fajult a helyzet, hogy a ~600 km út alatt a motor benyakalt majd 2 liter olajat. A közös autózások alatt a mögöttem haladók penetránsan büdös égett olajszagra és jelentős füstölésre panaszkodtak .

Egy hét állás után indításnál füstben úszott a kert, szomszédok rendszeresen azt hitték a kerti parti keretében az Omega lép fel nálunk.

2013 tavaszán hozzám került egy OFF autó sok hibával, rengeteg elhanyagolt aprósággal. sikerült egész jól rendbe tennem egy bosszantó hibája maradt a szervokormány álló helyzetben járó motornál a kormány középállásánál magas frekvenciás hangon sípolt. Éppen az általam hallható tartomány tetején. Kormánymű cserére nem volt pénzem elkezdtem valami adalék után nézelődni. Találtam is bele. Láss csodát az ígért km után a zaj megszűnt. Visszamentem a forgalmazó céghez és előadtam a Bogár motorjával fenn álló problémámat.

Főtengely nem lóg, motor nem csattog, kartergáz jelentős eszi az olajat.

Első körben került bele egy mosó adalék: http://xado.hu/webshop/olajok/motor-moso/xado-motor-moso-250ml-detail
Angol oldalon extrém helyzetben 1000 km futást javasolnak a tisztító adalékkal.
Megtörtént.

Az olajat Gumibogiék engedték le állagáról nem tudok nyilatkozni, de az általam vitt 10W-40-es olajra annyi megjegyzést kaptam: "Olaj túl híg tök jól megy a bogár de nagyon füstöl."

Itthon elkezdtem a kezelés második fázisát, minden henger kapott egy adag ilyet: http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/benzin-lpg/xado-spray-hengerekhez-detail. Elég macerás a bejuttatása a motorba, hogy ne a dugattyú tetejére hanem a henger felületére jusson a cucc.
Kb. 2 órámba került a kezelés. Utána a meleg olajba egy adag ilyen került: http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/amc-femkondicionalok/xado-maximum-detail

A javasolt 1500 km megtétele után hidegindításnál a füst teljesen megszűnt. A nyaralás alatt megtett 400 km alatt szinte nem volt olajfogyás.

Egyszer láttam, hogy eregetem a füstöt az érdi emelkedőn felfelé felcuccolva 120-as tempónál. Éjszaka a seggemet toló köcsög reflektoránál.

Amióta a Bogár nálam van mindig a legolcsóbb olajat kapja. Jellemzően 10W-40-es félszintetikus olajat. UNIX, Bárdi, Parnalub most éppen Total van benne ajándékba kaptam a szomszédtól.

Lehet fikázni...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72495 Dátum: 2014 Július 14, 12:54:30 »

Nem gondolnám, hogy a gumi öregedésével, kiszáradásával függ össze, sehol nincs berepedezve, gyakorlatilag olyan, mint, ha a vulkanizálás nem sikerült volna. Szabályos, folyamatos, olyan, mint ha vágás lenne.
persze, lehet hogy ez hibás széria. vagy akár valami kosz került gyártáskor ott bele és nem ragadt össze rendesen egy vonal mentén...
 az enyém nem repedt így végig, csak spriccelt az olaj. azért írtam, hogy sajnos előfordult velem is hasonló
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #72494 Dátum: 2014 Július 14, 12:42:52 »

nekem kettő is (egy pár) menet közben szállt el a városban pár hét különbséggel miután megvettem a kocsit. akkor azt mondták a többiek, hogy ezek nem bírják jól a tárolást, ha nincs bennük olaj. én beépítetlenül kaptam a kocsihoz, márkájára nem emlékszem.
Az egyik oldali cruise night-ra menet lyukadt ki és ott helyben volt aki segített kicserélni Smiley autópályán valóban ciki, de a városban szerencsére nem volt gond. lassan, vészvillogóval, kézifékkel haza tudtam menni, aztán a szerelőig
Nem gondolnám, hogy a gumi öregedésével, kiszáradásával függ össze, sehol nincs berepedezve, gyakorlatilag olyan, mint, ha a vulkanizálás nem sikerült volna. Szabályos, folyamatos, olyan, mint ha vágás lenne.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72493 Dátum: 2014 Július 13, 21:54:38 »

Valaki látott már ilyen jelenséget? Nem gagyi márkát vettem (nem találtam még meg a számlát, hogy milyen márka volt (talán Febi), de lehet, hogy nem is volt róla papper), és így jártam... még szerencse, hogy hangolni kell a technikát, és tegnap észrevettem... és nem egy autópálya tempónál vészfékezéskor derült ki  Undecided
Mind a két első fékcső hosszanti irányban, fittingtől-fittingig végig van repedve (?vagy inkább hasadva?) ugyanazon a helyen...
Most egy pár brazil (Norflex) van bent helyette...
De egyébként a csúcsminőségű, horror árú gumialkatrészek is ideje korán, napot nem látva szétmállnak... Ezeket már az új környezetbarát, "lebomló" anyagokból csinálják?  Undecided
nekem kettő is (egy pár) menet közben szállt el a városban pár hét különbséggel miután megvettem a kocsit. akkor azt mondták a többiek, hogy ezek nem bírják jól a tárolást, ha nincs bennük olaj. én beépítetlenül kaptam a kocsihoz, márkájára nem emlékszem.
Az egyik oldali cruise night-ra menet lyukadt ki és ott helyben volt aki segített kicserélni Smiley autópályán valóban ciki, de a városban szerencsére nem volt gond. lassan, vészvillogóval, kézifékkel haza tudtam menni, aztán a szerelőig
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72492 Dátum: 2014 Július 13, 21:34:53 »

Pontosabban hol van Dabas azért nem kicsi város?

Ja bocsi a Dbasi állomásnál,a Béresgumival szemben van két bútorbolt,ha az 5 útról fordulsz be,akkor balra kb 200 m a vasúti átjárótól.
Annyira olcsó bolt,hogy egy picurit hibás étkező üveg asztallal komplett 5 székkel volt 9500ft újonan.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #72491 Dátum: 2014 Július 13, 20:38:56 »

Üdv. az ültető mag mennyit ültet? Ólommentes benzint vagy adalékos benzint tegyek  F motorba?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #72490 Dátum: 2014 Július 13, 19:47:15 »

Sziasztok!
,Dabason van egy olcsó üzlet,és mindenféle padlófilc,és bordásfilc, több színben 400 ft /nm

Pontosabban hol van Dabas azért nem kicsi város?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72489 Dátum: 2014 Július 13, 19:39:59 »

Sziasztok!
Gondoltam megosztom,hátha valaki szőnyegezné a kocsiját,Dabason van egy olcsó üzlet,és mindenféle padlófilc,és bordásfilc, több színben 400 ft /nm
Hegyekben áll a szőnyeg,és gondolom azért olcsó.
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #72488 Dátum: 2014 Július 13, 13:52:44 »

Üdv, az lenne a kérdésem, hogy Golf 2 első fényszóró jó bogárba? Huh  Köszönöm a segítséget.

A Golf 1 fényszóró jó bele.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető mmark
Hozzászólások: 12


« Hozzászólás #72487 Dátum: 2014 Július 13, 13:39:27 »

ha vissza kapom a szőnyegmintát amit kölcsönbe adtam 2éve és megígérted hogy visszahozod ,akkor megmondom hogy nem jó a G2 lámpa.

Basszus, ne haragudj, azt teljesen elfelejtettem, ha holnap jó vissza is viszem.  Embarrassed
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72486 Dátum: 2014 Július 13, 12:44:09 »

Üdv, az lenne a kérdésem, hogy Golf 2 első fényszóró jó bogárba? Huh  Köszönöm a segítséget.
ha vissza kapom a szőnyegmintát amit kölcsönbe adtam 2éve és megígérted hogy visszahozod ,akkor megmondom hogy nem jó a G2 lámpa.

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #72485 Dátum: 2014 Július 13, 11:55:28 »

Valaki látott már ilyen jelenséget? Nem gagyi márkát vettem (nem találtam még meg a számlát, hogy milyen márka volt (talán Febi), de lehet, hogy nem is volt róla papper), és így jártam... még szerencse, hogy hangolni kell a technikát, és tegnap észrevettem... és nem egy autópálya tempónál vészfékezéskor derült ki  Undecided
Mind a két első fékcső hosszanti irányban, fittingtől-fittingig végig van repedve (?vagy inkább hasadva?) ugyanazon a helyen...
Most egy pár brazil (Norflex) van bent helyette...
De egyébként a csúcsminőségű, horror árú gumialkatrészek is ideje korán, napot nem látva szétmállnak... Ezeket már az új környezetbarát, "lebomló" anyagokból csinálják?  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72484 Dátum: 2014 Július 13, 11:32:22 »

Üdv, az lenne a kérdésem, hogy Golf 2 első fényszóró jó bogárba? Huh  Köszönöm a segítséget.
mintha a felfogatási pontok nem pont ott lennének mint a bogárban, de nem vagyok benne biztos. le kéne ellenőrizni
Nem elérhető mmark
Hozzászólások: 12


« Hozzászólás #72483 Dátum: 2014 Július 13, 11:14:31 »

Üdv, az lenne a kérdésem, hogy Golf 2 első fényszóró jó bogárba? Huh  Köszönöm a segítséget.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #72482 Dátum: 2014 Július 11, 23:42:41 »

olajcsere előtt mennyivel ajánlott betölteni egy kis fékolajat?
mondjuk 5km és 2 dl? gondolom 50km-re ne.
vagy csak álló helyben és 5-10 perc járatás?
Én kb 1000 Km-el előtte öntöttem bele 3-4 dl

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #72481 Dátum: 2014 Július 11, 22:26:52 »

konkret cim nincs....örbottyan az meg tagfogalom.
Ott van valami harangöntő műhely is, meg ott lakik a Nemzet Csótánya...
Tiszta metropolisz
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72480 Dátum: 2014 Július 11, 22:21:16 »

mert a navosok nem nézik meg az elérhetőség menüpontot?  Jezusom ...

ezt jó tudni...  Grin
konkret cim nincs....örbottyan az meg tagfogalom.

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #72479 Dátum: 2014 Július 11, 20:21:17 »

olajcsere előtt mennyivel ajánlott betölteni egy kis fékolajat?
mondjuk 5km és 2 dl? gondolom 50km-re ne.
vagy csak álló helyben és 5-10 perc járatás?
pont tegnap tapasztaltam a "szervízben" 5.000-en pörgették 1l fékkel amíg el nem kezdett nyitni a hűtő .
 Grin élmény volt nézni  Cool eladás előtt állt a kocsi Tongue


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72478 Dátum: 2014 Július 11, 19:43:59 »

olajcsere előtt mennyivel ajánlott betölteni egy kis fékolajat?
mondjuk 5km és 2 dl? gondolom 50km-re ne.
vagy csak álló helyben és 5-10 perc járatás?
5-10 perc de nem alapjáraton, hanem pörgetve, hogy legyen valami nyomás is a rendszerben.
mondjuk elmész sörér' meg vissza.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72477 Dátum: 2014 Július 11, 19:00:13 »

olajcsere előtt mennyivel ajánlott betölteni egy kis fékolajat?
mondjuk 5km és 2 dl? gondolom 50km-re ne.
vagy csak álló helyben és 5-10 perc járatás?
Lazlow
« Hozzászólás #72476 Dátum: 2014 Július 11, 18:32:02 »

gondolom meglepetes szeruen latogato nav osok miat.....

mert a navosok nem nézik meg az elérhetőség menüpontot?  Jezusom ...

ezt jó tudni...  Grin
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.182 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.