www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 22:06:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14869999 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72531 Dátum: 2014 Július 25, 08:37:40 »

Semmiképpen nem használnék szilikonost a blokkfelekhez.

Miért is? Mert rugalmas marad, vagy nagyobb hézagokhoz való?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 25, 08:47:03 írta Zoli »

1303LS
« Hozzászólás #72530 Dátum: 2014 Július 24, 20:36:47 »

Holnap megnézem.
A szénkefe lehet a gubanc,mert már adott jelzést.
Hol égett a lámpa,hol nem,valószinü már végérvényesen elkopta magát.
Pedig az generátornál ritkán szokta.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72529 Dátum: 2014 Július 24, 20:12:44 »

A töltésnél nem szokott lenni. Külső vagy belső szabályzós?
Holnap megnézem.
A szénkefe lehet a gubanc,mert már adott jelzést.
Hol égett a lámpa,hol nem,valószinü már végérvényesen elkopta magát.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 24, 20:15:34 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #72528 Dátum: 2014 Július 24, 20:05:52 »

Ezek szerint nincs a rendszerben külön biztositék?
A töltésnél nem szokott lenni. Külső vagy belső szabályzós?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72527 Dátum: 2014 Július 24, 20:00:40 »

Csatlakozók....szénkefe.....fesszabályzó........generátor
Ezek szerint nincs a rendszerben külön biztositék?

Tóth Zoltán
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #72526 Dátum: 2014 Július 24, 19:58:47 »

Ha inditás után ég a töltésjelzö lámpa folyamatosan,akármilyen fordulat mellett,akkor mi a teendö "sorrendileg" a hiba feltárásához?
Generátoros az autó,valami tirisztoros gyujtással,indul pöccre,de nincs töltés,világit a lámpa folyamatosan.
Csatlakozók....szénkefe.....fesszabályzó........generátor

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72525 Dátum: 2014 Július 24, 18:58:25 »

Ha inditás után ég a töltésjelzö lámpa folyamatosan,akármilyen fordulat mellett,akkor mi a teendö "sorrendileg" a hiba feltárásához?
Generátoros az autó,valami tirisztoros gyujtással,indul pöccre,de nincs töltés,világit a lámpa folyamatosan.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #72524 Dátum: 2014 Július 24, 17:18:09 »

Húúú, vagy volt az a sárgás tömítőanyag, olyan zsír szerű lassan taknyosra száradó. Papírtömítéseket kentük vele.
Na annak mi volt a neve?
Valami bana, vagy banán, vagy ilyesmi volt a szlengben.
Mukucs 27 Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #72523 Dátum: 2014 Július 24, 15:02:16 »

Húúú, vagy volt az a sárgás tömítőanyag, olyan zsír szerű lassan taknyosra száradó. Papírtömítéseket kentük vele.
Na annak mi volt a neve?
Valami bana, vagy banán, vagy ilyesmi volt a szlengben.
1303LS
« Hozzászólás #72522 Dátum: 2014 Július 24, 14:59:14 »

Már azt hittem, Hermetic-et ajánlasz Smiley

Esetleg gumiám.  Grin
De szilvalekvár a mindent vivő.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72521 Dátum: 2014 Július 24, 14:51:47 »

Már azt hittem, Hermetic-et ajánlasz Smiley

Különösképpen, hogy évtizedek óta bevált anyag a fém/fém merev illesztéseknél.
1303LS
« Hozzászólás #72520 Dátum: 2014 Július 24, 10:50:48 »

A'propos krém. Ilyen van itt a szomszédban. Gondolom jó lesz a bogár motorhoz...

<beszúrt kép törölve>
Semmiképpen nem használnék szilikonost a blokkfelekhez.
Mai világban könnyen elérhetők a megfelelő tömítők.
http://www.loctitesolutions.com/index.php?FOLDERID=29227&PHPSESSID=s2tj9j6c0ioc4fbo02m4oconn4#5800

Vagy ha olcsóbb kell, sőt személy szerint inkább ezt használnám hiába ajánlják a mesterek a korszerűbb, más alapokon működő fent említett anyagokat.
Különösképpen, hogy évtizedek óta bevált anyag a fém/fém merev illesztéseknél.
http://www.elring.de/fileadmin/Dateiablage_DE/2Service/Datenblaetter/Technische_Dichtmassen/Cruil_K2/Elring_Curil_K2_de.pdf
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #72519 Dátum: 2014 Július 24, 09:40:14 »


Pasztázza a jövő hetet is.

Még a hengerfej kompresszió csökkentő gyűrűit is.

A'propos krém. Ilyen van itt a szomszédban. Gondolom jó lesz a bogár motorhoz...


Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72518 Dátum: 2014 Július 23, 22:53:13 »



Pasztázza a jövő hetet is.

Még a hengerfej kompresszió csökkentő gyűrűit is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72517 Dátum: 2014 Július 23, 21:37:19 »

Igen kellene, de ne nagyon akard szétszedni, mert elmebeteg módon van bekötve, ha valamit véletlen lehúzol, nem fogod tudni összerakni.
6-8 szál vezeték megy oda.  Grin Grin Grin

Köszi. Akkor egyelőre így marad, de majd egyszer megnézem tüzetesebben is. Gondolom valami apró izzó való bele, ami vagy kiégett, vagy az előző tulaj rosszul kötötte be, de maga a vészvillogó mindenhol működik, csak a kapcsoló nem villog. Smiley


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #72516 Dátum: 2014 Július 23, 21:36:51 »

laboratórium
https://www.youtube.com/watch?v=E2GTP7vMkxM

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #72515 Dátum: 2014 Július 23, 21:17:22 »

Sziasztok!

Bugyuta kérdés...

De ha a 1303-ban felkapcsolom a vészvillogót, akkor a kapcsoló piros részének is villognia kell?? Shocked (lásd itt 02:41-nél)

Üdv.:
Széth
Igen kellene, de ne nagyon akard szétszedni, mert elmebeteg módon van bekötve, ha valamit véletlen lehúzol, nem fogod tudni összerakni.
6-8 szál vezeték megy oda.  Grin Grin Grin
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72514 Dátum: 2014 Július 23, 21:05:19 »

Sziasztok!

Bugyuta kérdés...

De ha a 1303-ban felkapcsolom a vészvillogót, akkor a kapcsoló piros részének is villognia kell?? Shocked (lásd itt 02:41-nél)

Üdv.:
Széth


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72513 Dátum: 2014 Július 23, 10:28:51 »

Heló, sziasztok.
Lenne egy fejtörős kérdésem.
Van egy csutkára felújított motor. De az olajnyomás nem akarja a gyári értéket produkálni. Visszavitte a szerelőm garanciába a gépmúhelybe. Ott sem találatak hibát, minden illesztés faszántos. A regulátor szelepek is jók, nincsenek bereagadva meg ilyesmi. Az olajnyomás 3bar hidegen, melegen meg világít lámpa alapjáraton. 2500as fordulaton 2 fölén nem megy. Vettem bele egy nagyteljesítményű olajpumpát 30mm-est. Egy nagyon kicsivel jobb lett. De alapjáraton még mindig világít a lámpa. Nem értem.
A ponyvás dokába amivel most voltunk Kalsba, hidegen 4,5 bar  alapjáraton, melegen alapjáraton 1,3 körül van. 3000-es fordulaton 80kmh-nál  2,8 bar melegen. És ezt a motort  is a szerelőm csinálta. Nem érti ő sem mi a fasz van.
2 féle olajnyomás mérővel is lemértük és ugyanaz az eredmény. 10W40 van benne Eneos


Nekem is ez a problémám. A jeladó a hibás. (nagyon érzékeny) Az oldalára van írva, hogy milyen tartományban mér. Más autóé is jó erre a célra.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #72512 Dátum: 2014 Július 22, 20:49:05 »

Heló, sziasztok.
Lenne egy fejtörős kérdésem.
Van egy csutkára felújított motor. De az olajnyomás nem akarja a gyári értéket produkálni. Visszavitte a szerelőm garanciába a gépmúhelybe. Ott sem találatak hibát, minden illesztés faszántos. A regulátor szelepek is jók, nincsenek bereagadva meg ilyesmi. Az olajnyomás 3bar hidegen, melegen meg világít lámpa alapjáraton. 2500as fordulaton 2 fölén nem megy. Vettem bele egy nagyteljesítményű olajpumpát 30mm-est. Egy nagyon kicsivel jobb lett. De alapjáraton még mindig világít a lámpa. Nem értem.
A ponyvás dokába amivel most voltunk Kalsba, hidegen 4,5 bar  alapjáraton, melegen alapjáraton 1,3 körül van. 3000-es fordulaton 80kmh-nál  2,8 bar melegen. És ezt a motort  is a szerelőm csinálta. Nem érti ő sem mi a fasz van.
2 féle olajnyomás mérővel is lemértük és ugyanaz az eredmény. 10W40 van benne Eneos

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72511 Dátum: 2014 Július 20, 12:45:17 »

Na, vegre egy kis szmb. A hatso ablaktomites eleg fos volt, a toreskor ellesett technikat alkalmazva kicsereltuk, relative konnyen ment, masodik nekifutasra hibatlan lett.

Aztan gondoltam ha mar arnyek van, johet egy valtokar csere, az is sikeres.

Es ha mar kibeleztuk a kocsit, hogy legyen hely szerelni, kiporszivoztuk a maradek szelvedot, a wzilankok nagyja eltunt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72510 Dátum: 2014 Július 18, 11:38:04 »

biztos ami biztos  Grin Grin

Nem vállalhatok ekkora rizikót  Wink Cheesy

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #72509 Dátum: 2014 Július 18, 11:34:10 »

Meg a TATI féle váltókitámasztót is felraktam, ha már meglesz mind a 40 csikó a motorban nehogy széttépje magát  Grin Grin Grin
biztos ami biztos  Grin Grin
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72508 Dátum: 2014 Július 18, 11:29:35 »

Ja, és kapott váltótartó bakokat, illetve féltengely gumit is.
Meg a TATI féle váltókitámasztót is felraktam, ha már meglesz mind a 40 csikó a motorban nehogy széttépje magát  Grin Grin Grin
És kapott hátra két új cofap lengéscsillapítót is.
alakul a vas Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 18, 11:38:41 írta kövi »

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72507 Dátum: 2014 Július 18, 11:21:37 »

E heti SZMB:

Stum kolléga/bajtárs segítségével kikerükt a motorom.
Megyó belőtte a gyújtást/ szelephézagokat stb. B@sz@tt jó hangja lett a mocinak  Grin Grin Grin Grin Grin
Kapott még GYÁRI kuplungszerkezetet+tárcsát+kiny.csapágyat.
Ha már kikerült a moci, felújítattam az önindítót is.

Boldogság van ezerrel. Cheesy Cheesy

a hétvégén visszakeül a motor, és pöföghet kedvére....


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #72506 Dátum: 2014 Július 17, 15:53:52 »

Krisztus sebében turkálsz....

Szilvalekvár csak 500...
1303LS
« Hozzászólás #72505 Dátum: 2014 Július 17, 13:28:00 »

Szilvalekvár csak 500...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72504 Dátum: 2014 Július 17, 12:30:16 »

egy belevaló olajat nem próbáltál véletlenül? mert hogy a 10W40 az nem igazán az
Teljesen jó bele.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72503 Dátum: 2014 Július 17, 12:21:50 »

Itt már többször olvastam ezt a 10W-40-et.
Ha ez nem jó hozzá, akkor milyen a jó?

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Motorolaj


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #72502 Dátum: 2014 Július 17, 12:11:08 »

egy belevaló olajat nem próbáltál véletlenül? mert hogy a 10W40 az nem igazán az

Itt már többször olvastam ezt a 10W-40-et.
Ha ez nem jó hozzá, akkor milyen a jó?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72501 Dátum: 2014 Július 17, 11:09:31 »

egy belevaló olajat nem próbáltál véletlenül? mert hogy a 10W40 az nem igazán az

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #72500 Dátum: 2014 Július 17, 10:46:46 »

az érdi emelkedőn felfelé felcuccolva 120-as tempónál.


a bogárral?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72499 Dátum: 2014 Július 17, 10:41:16 »

15ezer Ft.  Jezusom ...
1303LS
« Hozzászólás #72498 Dátum: 2014 Július 17, 08:05:32 »


Lehet fikázni...
15ezer Ft.  Jezusom ...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72497 Dátum: 2014 Július 17, 06:51:27 »

............................
A javasolt 1500 km megtétele után hidegindításnál a füst teljesen megszűnt. A nyaralás alatt megtett 400 km alatt szinte nem volt olajfogyás.
............................

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72496 Dátum: 2014 Július 17, 00:11:23 »

Erre én is kíváncsi vagyok... Wink
Esz a penész Smiley
Beledaráltad a húszast az olajba?
Letelt az 1500 km.

Kezdjük az elején. kb. 3 éve van nálam a második bogaram. Olcsón jutottam hozzá, ezért olyan amilyen. Karosszéria még egész jó, festése hámlik csúnya. Futómű, fékek most már csodásak.

Motor a 2. olajcsere után elkezdte enni az olajat. Az első friss olajjal 1000 a másodikkal 1500 km-t ment. Az első olajcserénél fékolajos tisztítási is kapott a motor. A második olajcserénél már a szűrő alól jelentéktelen olajsár mennyiséget vakartam le. A leengedett olajok viszont egy sokat futott dízel motornak is becsületére vált volna. Fekete volt, mint a tintahal rizottó.
A leengedett olajok tisztulásával az olajfogyás mennyisége is növekedett. Rövid távokon elkezdte a 2-es henger gyertyáját beköpni.
Maresz javaslatára platina gyertyák kerültek bele, ezzel a lépéssel a 3 hengerezés megszűnt.

3. olajcsere után DLKV mini találkozón odáig fajult a helyzet, hogy a ~600 km út alatt a motor benyakalt majd 2 liter olajat. A közös autózások alatt a mögöttem haladók penetránsan büdös égett olajszagra és jelentős füstölésre panaszkodtak .

Egy hét állás után indításnál füstben úszott a kert, szomszédok rendszeresen azt hitték a kerti parti keretében az Omega lép fel nálunk.

2013 tavaszán hozzám került egy OFF autó sok hibával, rengeteg elhanyagolt aprósággal. sikerült egész jól rendbe tennem egy bosszantó hibája maradt a szervokormány álló helyzetben járó motornál a kormány középállásánál magas frekvenciás hangon sípolt. Éppen az általam hallható tartomány tetején. Kormánymű cserére nem volt pénzem elkezdtem valami adalék után nézelődni. Találtam is bele. Láss csodát az ígért km után a zaj megszűnt. Visszamentem a forgalmazó céghez és előadtam a Bogár motorjával fenn álló problémámat.

Főtengely nem lóg, motor nem csattog, kartergáz jelentős eszi az olajat.

Első körben került bele egy mosó adalék: http://xado.hu/webshop/olajok/motor-moso/xado-motor-moso-250ml-detail
Angol oldalon extrém helyzetben 1000 km futást javasolnak a tisztító adalékkal.
Megtörtént.

Az olajat Gumibogiék engedték le állagáról nem tudok nyilatkozni, de az általam vitt 10W-40-es olajra annyi megjegyzést kaptam: "Olaj túl híg tök jól megy a bogár de nagyon füstöl."

Itthon elkezdtem a kezelés második fázisát, minden henger kapott egy adag ilyet: http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/benzin-lpg/xado-spray-hengerekhez-detail. Elég macerás a bejuttatása a motorba, hogy ne a dugattyú tetejére hanem a henger felületére jusson a cucc.
Kb. 2 órámba került a kezelés. Utána a meleg olajba egy adag ilyen került: http://xado.hu/webshop/revitalizalok/motorolajba/amc-femkondicionalok/xado-maximum-detail

A javasolt 1500 km megtétele után hidegindításnál a füst teljesen megszűnt. A nyaralás alatt megtett 400 km alatt szinte nem volt olajfogyás.

Egyszer láttam, hogy eregetem a füstöt az érdi emelkedőn felfelé felcuccolva 120-as tempónál. Éjszaka a seggemet toló köcsög reflektoránál.

Amióta a Bogár nálam van mindig a legolcsóbb olajat kapja. Jellemzően 10W-40-es félszintetikus olajat. UNIX, Bárdi, Parnalub most éppen Total van benne ajándékba kaptam a szomszédtól.

Lehet fikázni...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #72495 Dátum: 2014 Július 14, 12:54:30 »

Nem gondolnám, hogy a gumi öregedésével, kiszáradásával függ össze, sehol nincs berepedezve, gyakorlatilag olyan, mint, ha a vulkanizálás nem sikerült volna. Szabályos, folyamatos, olyan, mint ha vágás lenne.
persze, lehet hogy ez hibás széria. vagy akár valami kosz került gyártáskor ott bele és nem ragadt össze rendesen egy vonal mentén...
 az enyém nem repedt így végig, csak spriccelt az olaj. azért írtam, hogy sajnos előfordult velem is hasonló
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #72494 Dátum: 2014 Július 14, 12:42:52 »

nekem kettő is (egy pár) menet közben szállt el a városban pár hét különbséggel miután megvettem a kocsit. akkor azt mondták a többiek, hogy ezek nem bírják jól a tárolást, ha nincs bennük olaj. én beépítetlenül kaptam a kocsihoz, márkájára nem emlékszem.
Az egyik oldali cruise night-ra menet lyukadt ki és ott helyben volt aki segített kicserélni Smiley autópályán valóban ciki, de a városban szerencsére nem volt gond. lassan, vészvillogóval, kézifékkel haza tudtam menni, aztán a szerelőig
Nem gondolnám, hogy a gumi öregedésével, kiszáradásával függ össze, sehol nincs berepedezve, gyakorlatilag olyan, mint, ha a vulkanizálás nem sikerült volna. Szabályos, folyamatos, olyan, mint ha vágás lenne.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #72493 Dátum: 2014 Július 13, 21:54:38 »

Valaki látott már ilyen jelenséget? Nem gagyi márkát vettem (nem találtam még meg a számlát, hogy milyen márka volt (talán Febi), de lehet, hogy nem is volt róla papper), és így jártam... még szerencse, hogy hangolni kell a technikát, és tegnap észrevettem... és nem egy autópálya tempónál vészfékezéskor derült ki  Undecided
Mind a két első fékcső hosszanti irányban, fittingtől-fittingig végig van repedve (?vagy inkább hasadva?) ugyanazon a helyen...
Most egy pár brazil (Norflex) van bent helyette...
De egyébként a csúcsminőségű, horror árú gumialkatrészek is ideje korán, napot nem látva szétmállnak... Ezeket már az új környezetbarát, "lebomló" anyagokból csinálják?  Undecided
nekem kettő is (egy pár) menet közben szállt el a városban pár hét különbséggel miután megvettem a kocsit. akkor azt mondták a többiek, hogy ezek nem bírják jól a tárolást, ha nincs bennük olaj. én beépítetlenül kaptam a kocsihoz, márkájára nem emlékszem.
Az egyik oldali cruise night-ra menet lyukadt ki és ott helyben volt aki segített kicserélni Smiley autópályán valóban ciki, de a városban szerencsére nem volt gond. lassan, vészvillogóval, kézifékkel haza tudtam menni, aztán a szerelőig
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72492 Dátum: 2014 Július 13, 21:34:53 »

Pontosabban hol van Dabas azért nem kicsi város?

Ja bocsi a Dbasi állomásnál,a Béresgumival szemben van két bútorbolt,ha az 5 útról fordulsz be,akkor balra kb 200 m a vasúti átjárótól.
Annyira olcsó bolt,hogy egy picurit hibás étkező üveg asztallal komplett 5 székkel volt 9500ft újonan.
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.