www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 01:41:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13199390 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72675 Dátum: 2014 Augusztus 09, 18:20:32 »


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72674 Dátum: 2014 Augusztus 09, 18:12:30 »

Milyen szín? Így képen nagyon hasonlít az Oválomhoz... Vagy ami maradt a priccsből? :-)

ez fényes
alfa szín

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72673 Dátum: 2014 Augusztus 09, 17:43:48 »

Milyen szín? Így képen nagyon hasonlít az Oválomhoz... Vagy ami maradt a priccsből? :-)

<beszúrt kép törölve>
szlalom kocsi lefujva
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72672 Dátum: 2014 Augusztus 09, 15:29:41 »


szlalom kocsi lefujva

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #72671 Dátum: 2014 Augusztus 09, 13:31:48 »

Koszi Vili, hallelujah  Wink
Ott van az X csatlakozo az elso kepeden a jobb also sarokban, fekete vastag vezetek megy ra feher vagy milyen csikkal. Erre gondoltam. Neked akkor ugy mukodik ahogy elobb irtam, hogy alapbol helyzetjelzo, es a tompitott/tavolsagi csak gyujtason megy, ugye? Na egy ilyen kapcsolot vennek.
Az en kapcsolomon X helyen egy ures hasitek van. Meglep, hogy van tobb verzio belole...
Basszus tényleg ott az "X" a szemetet szúrta.  Grin
A kapcsrajzon is úgy van csak kicsben, az megy a gy.kapcsolóra.
Ha kapcsolót veszel nem kell beszarni ha úgy be van olvadva, mint ahogy a Tati írta, meg let fordítani a belét és akkor olyan, mint egy új.  Wink
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #72670 Dátum: 2014 Augusztus 09, 12:42:22 »

Na ezt nem nagyon értem.
ÉN egyetlen "X" jelölést látok kapcsolási rajzon és az a rendszámtáblavilágatáshoz megy, de az csak hátul ágazik el a motortéroldalpanel alatt.
A kapcsolón (talán) az 58-as pont az és a hátsó lámpaszekciót támadja. M1,M2,M3 erre megy egy elosztóval az "X" hátul.
SZétszedtem, lefényképeztem az enyémet. Még megzavarhat a tiktakóra világítása, mert az nekem is barbármódon van bekötve, mert nem találtam gyári bekötési pontot hozzá, bár nagyon nem is kerestem.

Koszi Vili, hallelujah  Wink
Ott van az X csatlakozo az elso kepeden a jobb also sarokban, fekete vastag vezetek megy ra feher vagy milyen csikkal. Erre gondoltam. Neked akkor ugy mukodik ahogy elobb irtam, hogy alapbol helyzetjelzo, es a tompitott/tavolsagi csak gyujtason megy, ugye? Na egy ilyen kapcsolot vennek.
Az en kapcsolomon X helyen egy ures hasitek van. Meglep, hogy van tobb verzio belole...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72669 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:54:28 »

Sajna csak hétvégente vagyok itthon már pár hónapja. Amikor is beletudok ülni és élvezni a bogarasok életét. Így kevés lehetőségem lenne bármi másra is. Most is eszembejutott ellenálást méretni és gondoltam beírom az eredményt is.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72668 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:47:11 »

Király,köszi a válaszokat! Sötétben lesegetőset ismerem,sőt breakelni nem tudok,de vezetéket testelés után lehet huzkodni a gyujtáskábelen,az is oly hasznos,csak nem táncolok tőle Grin
Viszont ha kábelek gyújtás komlettan cserélve,karbi kipucolva,minden jó,akkor mipöcstü rángathat még? Arra is gondoltam,hogy bár újak a kábelek,új sarukkal három éve,hogy nem lehet kontakt próbléma valamelyik fő vezetéknél? Pl voltak intitómotor bajaim,mikor is elindultam fasza,aztán a legszarabb helyzetben elfelejtett indítani az öninditó.betoltam hazajöttem,itthon már jó volt. Egy darabig jó,aztán néha megviccelt. Mire rájöttem,hogy az ülés alatti fő saru laza volt...
 Szóval esetleg ilyentől nem lehet valami kisterhelésü áramkimaradás?. Bár röhelyes,mert ez mind műszaki után jött bele..

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72667 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:41:45 »

köszi,hogy olvastál és átlátod a helyzetet. Természetesen a karbi kipucolva,nem lóg tengely,nincs tömitetlenség és membrán szakadás stb. Jól megy viszonylag az autó,csak egyenletes és kisebb gyorsulásnál berángat. Alapjárat viszonylag egyenletes. Teljes gyorsulásnál meleg motornál egyenletesen torpanás nélkül gyorsul.
lassú gyorsításnál még lehet átmeneti rendszer is ,illetve lehet az előgyújtás pontatlan beállítása is  meg a hengerek eltérő kopottsága és a szar felbenzinesedett motorolaj meg még 10 féle baj de mivel 2hetente írsz be valamit nem nagyon lehet fejben tartani hogy hol tart a műsor... ezekről a gondokról az a véleményem hogy ugyan azt a hibajelenséget 10 autónál 10 különböző dolog is okozhatja ,vannak szerencsések akik 5 perc alatt megtalálják (és azt hiszik magukról hogy zsenik) meg vannak a többiek akik 2napig is szívnak néha egy ilyen hibával és ebbe a körbe van szerintem Callook Stunt meg Maresz is ... Ja a gyújtásra visszatérve egy stroboszkóppal végig lehet követni hogy 800/perc és 4000 között mi történik nem csak azt hogy van vagy nincs..... Undecided

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #72666 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:27:14 »

Ez hulyeseg.Sehogy.
Ha szar a szigeteles, akkor valahol letestel(het). Nezd meg sotetben, szikrazik-e valamerre a madzag.

köszi, mire megfogalmaztam ...  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #72665 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:26:44 »

mondjuk más terhelésnél sztem,hiszen szakadás nincs,de kérdés sérült e a szigetelés annyira,hogy veszít a vezető képességéből esetleg terhelés alatt. Na azt hogy lehet kimérni... gyertyákba 3000 km van,persze attól még lehet ludas

A vezetés (ellenállás reciproka) és a szigetelési ellenállás két külön dolog. A másodikhoz (a környezet/test felé), szigetelésvizsgáló műszer kell, amely hasonlóan a gyújtáshoz legalább 15...20kV feszültségen mér. Ilyen környezetben a kábel ritkán rossz, amennyiben mégis akkor előbb-utóbb átütés is bekövetkezik ami a hibahelyen látható nyomot is tud hagyni.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72664 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:24:03 »

kérdés sérült e a szigetelés annyira,hogy veszít a vezető képességéből esetleg terhelés alatt
Ez hulyeseg.
Na azt hogy lehet kimérni
Otthon sehogy.
Ha szar a szigeteles, akkor valahol letestel(het). Nezd meg sotetben, szikrazik-e valamerre a madzag, vagy fogd az egyik kezeddel a karbit, a masikat jaro motornal huzd vegig a tyukbeleken! Ha elkezdesz breakelni, akkor szar a szigeteles, athuz a szikra. :-)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 09, 10:28:28 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72663 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:18:24 »

Na, most visszanéztem bi a baj.
Legutoljára Tati írta, hogy karbibaj lehet UTÁNA nézd a gyújtást, Abes is ezt javasolta.
Feltételezhetem, hogy a karbit ( üzemanyagrendszert kompletten) jónak mondhatjuk, mert átnézted/tisztítottad?
köszi,hogy olvastál és átlátod a helyzetet. Természetesen a karbi kipucolva,nem lóg tengely,nincs tömitetlenség és membrán szakadás stb. Jól megy viszonylag az autó,csak egyenletes és kisebb gyorsulásnál berángat. Alapjárat viszonylag egyenletes. Teljes gyorsulásnál meleg motornál egyenletesen torpanás nélkül gyorsul.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72662 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:15:16 »

Kb azonosak az ertekek, nincs bennuk szakadas, orulj!
mondjuk más terhelésnél sztem,hiszen szakadás nincs,de kérdés sérült e a szigetelés annyira,hogy veszít a vezető képességéből esetleg terhelés alatt. Na azt hogy lehet kimérni... gyertyákba 3000 km van,persze attól még lehet ludas

1303LS
« Hozzászólás #72661 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:11:57 »

pont 5 perc volt Tongue
Viszont még mindig rángatott az autó,bár most gyertyákat nem szedtem ki,de multkoriban megtettem.Csak mert pár hete írták mérjem meg. A lényeg,hogy a kábelek maradtak gyanusak a rángatásér.De mielött feleslegesen vennék szettet kíváncsi vagyok a mért eredmény kritizálására
Na, most visszanéztem bi a baj.
Legutoljára Tati írta, hogy karbibaj lehet UTÁNA nézd a gyújtást, Abes is ezt javasolta.
Feltételezhetem, hogy a karbit ( üzemanyagrendszert kompletten) jónak mondhatjuk, mert átnézted/tisztítottad?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #72660 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:10:34 »

pár hete írták mérjem meg.
Kb azonosak az ertekek, nincs bennuk szakadas, orulj!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72659 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:06:53 »

Igen.
Arra, hogy nagyon ráértél.  Cheesy
pont 5 perc volt Tongue
Viszont még mindig rángatott az autó,bár most gyertyákat nem szedtem ki,de multkoriban megtettem.Csak mert pár hete írták mérjem meg. A lényeg,hogy a kábelek maradtak gyanusak a rángatásér.De mielött feleslegesen vennék szettet kíváncsi vagyok a mért eredmény kritizálására
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 09, 10:10:09 írta bruno »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72658 Dátum: 2014 Augusztus 09, 10:03:54 »

én is benne vagyok az 1303 elektromosságban nyakig  Cheesy most jöttem be a garázsból  Jezusom ...


az 1300ason is van ilyen funkció talán 71től amikor az F-es motort váltotta az AB, csak ott nem X-el van jelölve, na meg  a 303mas az billenő kapcsoló . Visszatérve a bogárra ezek a modernesített kapcsolók sajnos gyengébbek (3bontottból 2szar) és a gyújtáskapcsolót is megterheli sokkal jobban bemelegednek az érintkezők és beleolvadnak az egyébbként hőre keményedő alaplapba aztán már nem érintkeznek....
az ablaktörlő bajuszkapcsolót meg nem tudom (szerintem a mexikói műanyagkarosok lehet hogy tudják az elektromos szivattyú funkciót)

1303LS
« Hozzászólás #72657 Dátum: 2014 Augusztus 09, 09:51:30 »

Sziasztok! Kimértem a bogárkám gyujtókábelén az ellenállást.. 1-es hengernél 1.25,2-henger 1.35,3-as henger 1.45,4-es hengernél 1.35-öt mértem. Ezek az adatok utalnak valamire?
Igen.
Arra, hogy nagyon ráértél.  Cheesy
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72656 Dátum: 2014 Augusztus 09, 09:47:20 »

Sziasztok! Kimértem a bogárkám gyujtókábelén az ellenállást.. 1-es hengernél 1.25,2-henger 1.35,3-as henger 1.45,4-es hengernél 1.35-öt mértem. Ezek az adatok utalnak valamire?

1303LS
« Hozzászólás #72655 Dátum: 2014 Augusztus 09, 09:46:48 »

Na ezt nem nagyon értem.
ÉN egyetlen "X" jelölést látok kapcsolási rajzon és az a rendszámtáblavilágatáshoz megy, de az csak hátul ágazik el a motortéroldalpanel alatt.
A kapcsolón (talán) az 58-as pont az és a hátsó lámpaszekciót támadja. M1,M2,M3 erre megy egy elosztóval az "X" hátul.
SZétszedtem, lefényképeztem az enyémet. Még megzavarhat a tiktakóra világítása, mert az nekem is barbármódon van bekötve, mert nem találtam gyári bekötési pontot hozzá, bár nagyon nem is kerestem.

...om ebbe a képfeltöltéskorlátszabályrengeteg...kodásba. 


[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #72654 Dátum: 2014 Augusztus 09, 09:45:55 »

a világításkapcsolón van egy "X"-el jelölt csatlakozó
Na ezt nem nagyon értem.
ÉN egyetlen "X" jelölést látok kapcsolási rajzon és az a rendszámtáblavilágatáshoz megy, de az csak hátul ágazik el a motortéroldalpanel alatt.
A kapcsolón (talán) az 58-as pont az és a hátsó lámpaszekciót támadja. M1,M2,M3 erre megy egy elosztóval az "X" hátul.
SZétszedtem, lefényképeztem az enyémet. Még megzavarhat a tiktakóra világítása, mert az nekem is barbármódon van bekötve, mert nem találtam gyári bekötési pontot hozzá, bár nagyon nem is kerestem.


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 09, 09:52:57 írta Protheus »
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #72653 Dátum: 2014 Augusztus 09, 00:31:55 »

itt keress, én megtaláltam az enyémet.
http://www.bogarklub-vac.at.hu/

én is benne vagyok az 1303 elektromosságban nyakig  Cheesy most jöttem be a garázsból  Jezusom ...
és a zsákom kezd tele lenni ezzel a fossal, már a nagyját rendbe raktam, de maradt két téma amivel vívok:
a kapcsolási rajzokon (the samba, váci bogarasok oldala) a világításkapcsolón van egy "X"-el jelölt csatlakozó, amire gyújtás pozitívot kell kötni. a kocsimban a vezetékelés is ennek  megfelelően van kialakítva (gyárilag), viszont az én kapcsolómon az "X"-el jelölt csatlakozó helyén nincs semmi, nem tudom bekötni. van valakinek olyan 1303/1302? világításkapcsolója, ahol ki van vezetve az "X" csatlakozó? ha van eladó érdekelne, az előzőek alapján kellene léteznie ilyen kapcsolónak.
Ez az "X" kapocs bekötése arra szolgál, hogy a tompított és a távolsági fényszórót csak gyújtáson lehet felkapcsolni, míg a helyzetjelző és a műszerfal világítás gyújtás nélkül is felkapcsolható. valakinek működik így a kocsijában a világítás? vagy ne kergessek hiú ábrándokat?  Huh
az én kapcsolómmal sajnos nem lehet megvalósítani a gyári elgondolást.

a másik kattanásom az ablakmosó. volt már szó róla, hogy 1303-ban is pneumatikusan működik, csak azt nem értem, hogy akkor miért vannak kontaktusok a kormányon lévő bajuszkapcsolón arra az esetre, ha magam felé húzom az ablaktörlő kapcsoló karját?  Huh ilyenkor mint a legtöbb kocsin kontaktot ad az ablakmosó szivattyúnak... ha van rá mód, akkor így fogom bekötni a szivattyút, mert jobb mint a műszerfalon billenőkapcsolóval kapcsolni... csak egyelőre nem találtam meg a megfelelő két kivezetést erre a célra. az is lehet, hogy csak egyet kell találnom, mert testet kapcsol valamelyik kivezetésre, és a pozitívot a szivattyúra kell kötni a biztosítéktábláról. talán holnap többet tudok, egyelőre itt megakadtam.
lehet, hogy nem 1303-asba való index+ablaktörlő bajuszkapcsolóm van, hanem golfé pl? ezt nem tudom, hogy kompatibilis lehet a bogáréval? azt sem tudom, hogy a bajuszkapcsolós 1300-asokban/1200-esekben is lenne kontakt az ablakmosó szivattyúnak (tudom hogy általában pneumatikus szokott ez lenni)? én most találkoztam először a bajuszkapcsolós ablaktörlővel bogárban.

már kiderítettem, hogy a szellőztetőventillátor két fokozatú VOLT, mert az előtét ellenállásom elfüstölt sajnos. tudja valaki, hogy milyen ellenállás való oda? hány Ohm és hány Watt teljesítményű?
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 09, 00:37:33 írta luftsick »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #72652 Dátum: 2014 Augusztus 08, 19:10:17 »

Termeim mindenki előtt nyitva állnak. Cool

Lazlow
« Hozzászólás #72651 Dátum: 2014 Augusztus 08, 17:49:11 »


Köszönöm! Smiley
Ha lesz egy kis időm megfejtem és meglátom, hogy jó-e.Smiley
Lazlow
« Hozzászólás #72650 Dátum: 2014 Augusztus 08, 17:48:23 »

Szerintem az utólagos,nekem úgy rémlik,hogy a Sparokban nem volt belső világítás,de a kaszni tetejében a lyuk,vagyis a lámpa helye ott volt,és egy bepattintós műanyag fedéllel,le volt "dugózva".Szerintem neked azt utólag kötötték oda bele.

Majd megnézem, hogy be van-e kötve.  Grin
De én is úgy tudtam, hogy Spar-ban nem volt. De ki lesz majd szedve. Az elakadásjelző viszont hasznos így az az egy marad.  Grin
Ami viszont szívás, hogy jópár "kasznidugót" már évtizedek óta nem gyártanak (most is kéne a vez. oldalon lévő "majrévas" helyére 2db fehér, kocka alakú műanyag dugó)...szóval olyat is keresek, eladót.  Grin
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72649 Dátum: 2014 Augusztus 08, 16:05:31 »

Termeim mindenki előtt nyitva állnak. Cool
Köszi, meg is beszéltük a tervezett időpontot.  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #72648 Dátum: 2014 Augusztus 08, 15:43:33 »

de van egy belső világítás (ajtóknál érzékelők nincsenek)
Szerintem az utólagos,nekem úgy rémlik,hogy a Sparokban nem volt belső világítás,de a kaszni tetejében a lyuk,vagyis a lámpa helye ott volt,és egy bepattintós műanyag fedéllel,le volt "dugózva".Szerintem neked azt utólag kötötték oda bele.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72647 Dátum: 2014 Augusztus 08, 11:41:42 »

A '74-es (amilyen az autó is) ábra
ott van az: "1973-up   Standard"
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/73-up111-key.jpg
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/73-up111wiring.jpg

ezek valami kiegészítők:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_8_72_additional.jpg

meg ez is van:
"1973-75               1200"

értelmezési segítség:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_howtoread_73up.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 08, 11:43:20 írta Typ117 »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72646 Dátum: 2014 Augusztus 08, 11:11:48 »

Napsugarast!

Ha nyilvános a buli, és 09.08.-a előtt zajlik, beneveznék én is, tisztelettel. Persze nem üres kézzel... Wink
Termeim mindenki előtt nyitva állnak. Cool

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Lazlow
« Hozzászólás #72645 Dátum: 2014 Augusztus 08, 10:13:00 »

Sziasztok!
Egy kisebb káosz van vezetékelés téren a Sparban. Thesamba-t már átnéztem és amit nem értek az az, hogy '71 elött 10db-os a biztitábla, '71 után meg 12db-os. Nekem 12db-os van, de van egy belső világítás (ajtóknál érzékelők nincsenek), egy ablaktörlő kapcsoló, egy világítás kapcsoló meg egy elakadásjelző meg ugye a gyújtáskapcsoló+index. Ennyi. De nem tudom, hogy hányas évjáratú ábra tudna nekem segíteni? A '74-es (amilyen az autó is) ábra az már 1303-as ami a Spar-hoz képest már űrtechnika. A káosz oka az, hogy úgy néznek ki a vezetétek mint a tyúkbél és a duda is a műszerfalra külön ki lett kötve mert földelési problémák voltak vele (nem nálam). A duda még nem is akkora gond, de se a tompított, se az index, se a féklámpa nem üzemel (a reflektor és az elakadásjelző és a helyzetjelzők viszont hibátlanul működnek). Ma nekiesem multiméterrel de jó lenne újravezetékelni az egész autót...csak melyik ábra alapján? Biztiket is mind kicseréltem mert rettenetes milyen állapotban voltak.
Meg jó lenne tudni, hogy a biztosítéktáblán melyik bizti mihez tartozik...de ugye thesamban nem találtam még hasonlót sem mint az enyém.:S

Ha valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném.SmileySmiley

Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Augusztus 08, 10:24:42 írta Lazlow »
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #72644 Dátum: 2014 Augusztus 08, 08:48:21 »

Napsugarast!


Ha nyilvános a buli, és 09.08.-a előtt zajlik, beneveznék én is, tisztelettel. Persze nem üres kézzel... Wink

Üdv!

Trau
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72643 Dátum: 2014 Augusztus 08, 07:50:48 »

Pedig leirhatnad, mert erdekelne

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72642 Dátum: 2014 Augusztus 08, 06:34:59 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #72641 Dátum: 2014 Augusztus 07, 23:46:49 »

Az tökéletes. Ha egyszer kijössz hozzám,  akkor elmondok mindent, amit 2 OT-n és 3 FIVA-n tapasztaltam.
Pedig leirhatnad, mert erdekelne

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #72640 Dátum: 2014 Augusztus 07, 23:36:55 »

Egy kérdés.
Ha a motorlemezek feketére vannak szinterezve, az oké OT-n?
Egyáltalán mi az ami feltétlenül fontos, mi az, amit nagyon néznek? (most nem az érdekel, hogy hogyan lehet áttolni, mert akkor minden mindegy)
Az tökéletes. Ha egyszer kijössz hozzám,  akkor elmondok mindent, amit 2 OT-n és 3 FIVA-n tapasztaltam.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72639 Dátum: 2014 Augusztus 07, 23:00:20 »




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #72638 Dátum: 2014 Augusztus 07, 22:58:23 »

Kedves Maresz! Valóban, egyszerűbb lenne egy szerelő. Az enyém nem villanyász, és megbízható villanyászt se tud ajánlani (aki tutira ért a Bogárhoz és itt van Győr, max 50 km-es körzetében). Nekem meg félig-meddig az a szakmám (ipari elektronikai technikus), kábelsarukat cserélni én is tudok. Smiley

Egyelőre írtam egy rakás hibajelenséget, és a többiek bőven megerősítették az elképzeléseimet, hogy van egy rakat kontakthiba. És igaz, hogy ők nem látják a gépet, de több szem többet lát, egy alapos karbantartás pedig bőven ráfér az elektromos rendszerre. Azt próbáltam még kiszűrni, hogy lehet-e hibás a bajuszkapcsoló, mert ha igen, akkor azt is szereznem kellene. Huh (csak kérdés, honnét... Huh )

gsattila, van egy frankó blankoló fogóm, amivel lehet kábelsarut is felrakni, az már többször bizonyított, igen pöpec darab (mondjuk nem volt olcsó annó). A sarunak utána nézek, bár egyelőre lövésem sincs, mennyit is kéne vennem, gondolom kell egy csomó. Cheesy
jo de igy ez látnok munka......

nem konkrét dolog h mekkora a kormány anya 24 v 27

de sok sikert sok gyakorlást de ilyekor van az h olcsobb a hus minta leves

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #72637 Dátum: 2014 Augusztus 07, 11:44:39 »

Egy kérdés.
Ha a motorlemezek feketére vannak szinterezve, az oké OT-n?
Egyáltalán mi az ami feltétlenül fontos, mi az, amit nagyon néznek? (most nem az érdekel, hogy hogyan lehet áttolni, mert akkor minden mindegy)
Gyárilag is fekete. Jó lesz az. A lényeg, hogy rozsda, vagy annak látszó felület ne legyen.  Grin
Legjobban akkor jársz ha tréleren viszed oda és nem is indítod be, nehogy valahol megégjen a festék.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72636 Dátum: 2014 Augusztus 07, 11:08:46 »

Egy kérdés.
Ha a motorlemezek feketére vannak szinterezve, az oké OT-n?
Egyáltalán mi az ami feltétlenül fontos, mi az, amit nagyon néznek? (most nem az érdekel, hogy hogyan lehet áttolni, mert akkor minden mindegy)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 194 195 196 197 198 [199] 200 201 202 203 204 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.