www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 13:52:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14863265 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72811 Dátum: 2014 Szeptember 03, 19:50:00 »

Mozgasd meg a relét, hátha csak kontakthiba.

Ha a fényváltás nem működik a bajuszkapcsoló hátrahúzásakor és a kapcsoló érintkezik (és egy darabig működött is), akkor az fényváltó relé cserét vetít előre? (a biztosíték jó)
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72810 Dátum: 2014 Szeptember 03, 16:47:59 »

Ha a fényváltás nem működik a bajuszkapcsoló hátrahúzásakor és a kapcsoló érintkezik (és egy darabig működött is), akkor az fényváltó relé cserét vetít előre? (a biztosíték jó)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 03, 16:49:53 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72809 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:40:33 »

Akkor ez jó eséllyel lehet a probléma, hamarosan el fog szakadni.

de eléggé laza volt az elején.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #72808 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:35:22 »

Próbálj kicsit állítani a kuplungbovdenen (bal hátsó keréknél szárnyas anya a váltónál), hátha csak elpattant pár szál a bovdenben, kicsit nyúlott és nem emel ki rendesen. Ha ez megoldja a problémát, szerezz mielőbb egy másik bovdent és cseréld ki.

Azt már megpróbáltam, tekertem rajta párat.... de eléggé laza volt az elején. Próbálok még húzni rajta egy kicsit. Köszönöm a segítséget:)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 03, 08:38:52 írta HenczBandi »
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #72807 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:33:15 »

Próbálj kicsit állítani a kuplungbovdenen (bal hátsó keréknél szárnyas anya a váltónál), hátha csak elpattant pár szál a bovdenben, kicsit nyúlott és nem emel ki rendesen. Ha ez megoldja a problémát, szerezz mielőbb egy másik bovdent és cseréld ki.

ÜdVW Urak!
Sajnos máris kell kérdeznem egyet, hogy eljussunk az eredetvizsgáig...:/ Az a helyzet, hogy üresben veszi a fokozatokat a váltó szépen, sőt hazafelé menetben is vette (bár nem jól....:S). Ma reggel meg nem szeretné venni a fokozatokat, kivéve a hátramenetet ha jár a motor. Álló motornál nincs gond, de beindítva nem veszi a fokozatokat....Sad Mi lehet a gond? Váltó?
Előre is nagyon köszönöm. ( a kuplung szerintem jó, meghúztam a bowdent is és jó helyen is kezd el fogni)
ÜdVW Bandi
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #72806 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:32:36 »

szerinted jó a kuplung, szerintem meg nem. :-))
attól, mert álló helyzetben látszólag jó helyen old, attól még lehet más gyíkja.
Köszönöm, akkor az nézzük meg először....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72805 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:23:31 »

ÜdVW Urak!
Sajnos máris kell kérdeznem egyet, hogy eljussunk az eredetvizsgáig...:/ Az a helyzet, hogy üresben veszi a fokozatokat a váltó szépen, sőt hazafelé menetben is vette (bár nem jól....:S). Ma reggel meg nem szeretné venni a fokozatokat, kivéve a hátramenetet ha jár a motor. Álló motornál nincs gond, de beindítva nem veszi a fokozatokat....Sad Mi lehet a gond? Váltó?
Előre is nagyon köszönöm. ( a kuplung szerintem jó, meghúztam a bowdent is és jó helyen is kezd el fogni)
ÜdVW Bandi
szerinted jó a kuplung, szerintem meg nem. :-))
attól, mert álló helyzetben látszólag jó helyen old, attól még lehet más gyíkja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #72804 Dátum: 2014 Szeptember 03, 08:21:44 »

ÜdVW Urak!
Sajnos máris kell kérdeznem egyet, hogy eljussunk az eredetvizsgáig...:/ Az a helyzet, hogy üresben veszi a fokozatokat a váltó szépen, sőt hazafelé menetben is vette (bár nem jól....:S). Ma reggel meg nem szeretné venni a fokozatokat, kivéve a hátramenetet ha jár a motor. Álló motornál nincs gond, de beindítva nem veszi a fokozatokat....Sad Mi lehet a gond? Váltó?
Előre is nagyon köszönöm. ( a kuplung szerintem jó, meghúztam a bowdent is és jó helyen is kezd el fogni)
ÜdVW Bandi
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #72803 Dátum: 2014 Szeptember 02, 20:02:18 »

Nem, egy szep allapotu siman 120 USD korul/folott mozog.
És én meg hibátlan állapotú ilyen kapcsolót adtam el a Jávor Tominak,2012-ben,500-Forintért! Shocked Lips Sealed Undecided
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #72802 Dátum: 2014 Szeptember 02, 18:55:14 »

tyű, bakker, nem adják ingyen magukat...

Nem, egy szep allapotu siman 120 USD korul/folott mozog.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72801 Dátum: 2014 Szeptember 02, 18:31:28 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1674200

66-os amcsi exportba volt rendelheto.

En is szeretnek az enyembe, mivel a szivargujto melett szeretnem ha szimetrikus maradna a muszerfal, de en maradok az elefantcsont szinunel.
tyű, bakker, nem adják ingyen magukat...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #72800 Dátum: 2014 Szeptember 02, 18:25:10 »

Van valakinek ötlete, hogy honnan lehetne szerezni elakadásjelző gombnak pre (67 előtti) stílusú gombot? elvileg az autóban nem volt gyárilag, de én szeretnék.

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1674200

66-os amcsi exportba volt rendelheto.

En is szeretnek az enyembe, mivel a szivargujto melett szeretnem ha szimetrikus maradna a muszerfal, de en maradok az elefantcsont szinunel.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 02, 18:28:47 írta Sagaris »

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72799 Dátum: 2014 Szeptember 02, 17:18:01 »

Van valakinek ötlete, hogy honnan lehetne szerezni elakadásjelző gombnak pre (67 előtti) stílusú gombot? elvileg az autóban nem volt gyárilag, de én szeretnék.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #72798 Dátum: 2014 Szeptember 02, 07:03:49 »

8-as continental benzincső eladó  Evil
Ez megy az új béjemvéve, tojotába,véwé csoportba is.  Wink
Van kb 10 méter belőle.  Kiss

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72797 Dátum: 2014 Szeptember 01, 22:24:55 »

A karburátor úszóházának fedelében réz cső van. Ez idővel a spiáterből hajlamos kicsúszni. Általában ettől szoktak a Bogarak motortere kigyulladni.

Megoldás: A karburátorba menő benzincső bilincsét egy darab dróttal az úszóház fedeléhez rögzítjük.

EZAZ na pont ezt nem látta a Vili a képeken... Evil

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72796 Dátum: 2014 Szeptember 01, 22:16:31 »

A karburátor úszóházának fedelében réz cső van. Ez idővel a spiáterből hajlamos kicsúszni. Általában ettől szoktak a Bogarak motortere kigyulladni.

Megoldás: A karburátorba menő benzincső bilincsét egy darab dróttal az úszóház fedeléhez rögzítjük.
Kezfogas

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #72795 Dátum: 2014 Szeptember 01, 22:13:03 »

kb én is...........

     de nem lehet ilyen egyszerű a megoldás☺
A karburátor úszóházának fedelében réz cső van. Ez idővel a spiáterből hajlamos kicsúszni. Általában ettől szoktak a Bogarak motortere kigyulladni.

Megoldás: A karburátorba menő benzincső bilincsét egy darab dróttal az úszóház fedeléhez rögzítjük.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #72794 Dátum: 2014 Szeptember 01, 21:19:30 »

mondjuk ha kell,ha nem évente cseréljük azt a 30 centis benzincsövet. Érdemes megvenni jól bevált csőböl 2-3 métert (ki mennyit akar)ami már bevált...
kb én is...........

     de nem lehet ilyen egyszerű a megoldás☺
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72793 Dátum: 2014 Szeptember 01, 21:10:06 »

inkább foglald össze, mitől gyulladhatnak ki, (ha nem a repedezett gumicsövektől.........)
és mit tehet ellene az ember☺
mondjuk ha kell,ha nem évente cseréljük azt a 30 centis benzincsövet. Érdemes megvenni jól bevált csőböl 2-3 métert (ki mennyit akar)ami már bevált...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #72792 Dátum: 2014 Szeptember 01, 20:45:14 »


<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Üdv.
Cheesy Jánosbogarak.  Cheesy
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #72791 Dátum: 2014 Szeptember 01, 20:26:25 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72790 Dátum: 2014 Szeptember 01, 20:21:21 »

inkább foglald össze, mitől gyulladhatnak ki, (ha nem a repedezett gumicsövektől.........)
és mit tehet ellene az ember

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #72789 Dátum: 2014 Szeptember 01, 20:19:56 »

Akik komoly szaktudással beszóltak.  Cheesy
Aztán meg csodálkoznak ha nincs kedve sokaknak segíteni ha úgy van.
inkább foglald össze, mitől gyulladhatnak ki, (ha nem a repedezett gumicsövektől.........)
és mit tehet ellene az ember☺
1303LS
« Hozzászólás #72788 Dátum: 2014 Szeptember 01, 19:59:32 »

milyen négyőtöknek? kire gondolsz?
Akik komoly szaktudással beszóltak.  Cheesy
Aztán meg csodálkoznak ha nincs kedve sokaknak segíteni ha úgy van.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72787 Dátum: 2014 Szeptember 01, 18:20:03 »

Nektek 4őtöknek nincs más dolgotok, mint a benzincsöveket lecserélni fémcsövekre, alias versenycsövekre. Azonban a karbicsatlakozót tilos megerősíteni, rögzíteni vagy bármi más módon átalakítani. Valamint kéretik a kocsiban tartani egy feltöltött mozgóképrögzítésre alkalmas eszközt.
Köszönjük szépen a köz nevében. 

fémszövetes verseny üzemanyagcsövekkel rakom össze a Spart, persze ehhez kell nem kevés (asszem 10db fém csatlakozó -szimpla karbi esetén-) meg 1m üzicső. Valószínűleg az összes gyári csatlakozót (csöcsöket) át kell alakítani (karbin is)
olvass és értelmezz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72786 Dátum: 2014 Szeptember 01, 18:04:43 »

Nektek 4őtöknek nincs más dolgotok, mint a benzincsöveket lecserélni fémcsövekre, alias versenycsövekre. Azonban a karbicsatlakozót tilos megerősíteni, rögzíteni vagy bármi más módon átalakítani. Valamint kéretik a kocsiban tartani egy feltöltött mozgóképrögzítésre alkalmas eszközt.
Köszönjük szépen a köz nevében. 
milyen négyőtöknek? kire gondolsz?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #72785 Dátum: 2014 Szeptember 01, 17:44:16 »

Nektek 4őtöknek nincs más dolgotok, mint a benzincsöveket lecserélni fémcsövekre, alias versenycsövekre. Azonban a karbicsatlakozót tilos megerősíteni, rögzíteni vagy bármi más módon átalakítani. Valamint kéretik a kocsiban tartani egy feltöltött mozgóképrögzítésre alkalmas eszközt.
Köszönjük szépen a köz nevében. 
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72784 Dátum: 2014 Szeptember 01, 16:57:30 »


Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #72783 Dátum: 2014 Szeptember 01, 16:52:43 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72782 Dátum: 2014 Szeptember 01, 16:46:05 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #72781 Dátum: 2014 Szeptember 01, 16:42:48 »

röntgen szemed van?  Shocked
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #72780 Dátum: 2014 Szeptember 01, 16:31:08 »

A képeken látható kocsik NEM a benzincső repedezése miatt égnem.  Wink
röntgen szemed van?  Shocked

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #72779 Dátum: 2014 Szeptember 01, 15:14:09 »

A képeken látható kocsik NEM a benzincső repedezése miatt égnem.  Wink

A karbiból kicsúszó üzicsőcsatlakozás...tudom. "A képek csak illusztrációs célt szolgálnak".  Grin
De ezt is lehet orvosolni...

1303LS
« Hozzászólás #72778 Dátum: 2014 Szeptember 01, 14:50:27 »

Sziasztok!
Már nemtudom melyik topikban olvastam a folyamatos cumikat a benzicsövekkel kapcsolatban, hogy az összes szar, 1-2 év alatt megrepedezik...stb.
A képeken látható kocsik NEM a benzincső repedezése miatt égnem.  Wink
Lazlow
« Hozzászólás #72777 Dátum: 2014 Szeptember 01, 08:40:07 »

Sziasztok!
Már nemtudom melyik topikban olvastam a folyamatos cumikat a benzicsövekkel kapcsolatban, hogy az összes szar, 1-2 év alatt megrepedezik...stb. Az én megoldásom nem újkeletű, de nemtudom, hogy mennyire lesz nagy "keletje" Bogaraknál:
fémszövetes verseny üzemanyagcsövekkel rakom össze a Spart, persze ehhez kell nem kevés (asszem 10db fém csatlakozó -szimpla karbi esetén-) meg 1m üzicső. Valószínűleg az összes gyári csatlakozót (csöcsöket) át kell alakítani (karbin is)...De legalább nem kell évente cserélgetni a csöveket meg figyelgetni, csak tavasszal ránézni a csatlakozókra...és nem kell a kigyulladástól/leégéstől félni.
Nem azért választottam a verseny csöveket mert 30 bar-t bírnak, hanem azért mert elnyúzhatatlanok, főleg Bogárnál ahol 0,1%-ot sem kapnak abból a terhelésből ami a versenyautóban éri őket, szóval örök élet + 1 év. Smiley 

Amennyiben van rá igény akkor szívesen megosztom majd a tapasztalatokat, esetleg képelek is.Smiley

Hozzátenném, hogy nem versenyautó lesz a Spar, csupán a normál üzemanyagcsöveknél meglévő minőségingadozást zárom ki ezzel, mert nem jó móka oroszrulettezni az autó épségével:






Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 01, 08:57:10 írta Lazlow »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72776 Dátum: 2014 Augusztus 31, 19:52:19 »

Na, hogy ne legyen pangás!
Jelentem, hat centi -oldalanként három- keskenyítéshez nem kell összekötő rudat szabni. A hosszú simán elbírja, a röviddel annyi lehet a baj, hogy nincs benne elég menet az egyik oldalon, ott a gömbfej menetéből lehet lecsippenteni...
Ja, a három centi az ültetett tárcsafékes csonkhoz kellett.

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72775 Dátum: 2014 Augusztus 31, 19:42:33 »

Mi ez a pangás itt fiuk? Én ma szétkaptam az autót annyira,hogy kiüregvédőzzem az egészet..majdnem. kivétel a Napóleon kalap környékén,mert ragasztottam a szőnyeget a széleknél és nem akartam letépni. Hmm,viszont amikor kiszedtem a pótkereket az ablakmosó tartállyal együtt,észrevettem vizes a pótkerékzseb alja. Ránéztem a tartályra,az is vizes kívülről. Viszont nem engedett a pótkerék sem sokat ebben a pár hónapban,nyomás alatt volt a tartály is,nem is értem milyen víz volt bent ...jah,az autó nem lett mosva,és nem mentem esőbe,valamint garázsban áll mikor nem használom. Kb gyenge deci víz.. csővek majdnem újjak. Mindegy is,fúrtam likat az aljára egy gomi kábelátvezetőt belepattintottam,kiviaszoltam a zseb alját is.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72774 Dátum: 2014 Augusztus 25, 21:35:54 »

le van mind a négy gyári felni homokoltatva, szintereztetve...  Undecided szép lenne, ha nem lenne egyforma, de kipróbálom, amit írsz...
álíts az ütközőcsavaron,legfeljebb nagyobb lesz a fordulóköröd

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72773 Dátum: 2014 Augusztus 25, 15:28:34 »

tényleg nézd meg a felniket egyáltalán egyformák-e. lehet elég ha megcseréled valamelyiket.
Biztos tudsz valamelyik szerelő udvarán olyan ET-jű felnit túrni ami neked kell.

Ha nem találsz és akarod, odaadom azt kicsit a befelé eltolt felnimet egy használható cseredarabért ha átszerelteted az újra a téli gumimat.
Már nem emlékszem mennyi az ET-je, de lehet hogy megtalálod a hozzászólásaim között. tavaly ősszel volt szerintem, talán október-november..
le van mind a négy gyári felni homokoltatva, szintereztetve...  Undecided szép lenne, ha nem lenne egyforma, de kipróbálom, amit írsz...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #72772 Dátum: 2014 Augusztus 25, 12:07:52 »

Á, az lesz a vége, hogy felgyújtom.  Undecided
tényleg nézd meg a felniket egyáltalán egyformák-e. lehet elég ha megcseréled valamelyiket.
Biztos tudsz valamelyik szerelő udvarán olyan ET-jű felnit túrni ami neked kell.

Ha nem találsz és akarod, odaadom azt kicsit a befelé eltolt felnimet egy használható cseredarabért ha átszerelteted az újra a téli gumimat.
Már nem emlékszem mennyi az ET-je, de lehet hogy megtalálod a hozzászólásaim között. tavaly ősszel volt szerintem, talán október-november..
Oldalak: 1 ... 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.