www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 21:38:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13196313 alkalommal)
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #72875 Dátum: 2014 Szeptember 18, 17:29:24 »


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #72874 Dátum: 2014 Szeptember 18, 17:20:41 »

Nem fogsz találni működő fűtőszálas ablakot. Újat pedig SZVSZ nem fogsz venni annyiért amennyiért adják.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #72873 Dátum: 2014 Szeptember 18, 17:00:17 »

1303-asban hátsó ablakfűtése,
Nem fogsz találni működő fűtőszálas ablakot. Újat pedig SZVSZ nem fogsz venni annyiért amennyiért adják.
Nem elérhető Széth
Hozzászólások: 104


Káoszisten

« Hozzászólás #72872 Dátum: 2014 Szeptember 18, 16:42:54 »

Sziasztok!

Akinek esetleg van 1303-asban hátsó ablakfűtése, és egy multimétere, rámérne, mekkora a fűtőszál ellenállása? Nekem 120 Ohm értéket mutatott a műszerem, de a feszültség nem jut el a fűtőszálig. Smiley

A kövi kérdés, kapcsolási rajzban benne van, hogy gyárilag le van relézve a hátsó ablakfűtés. Na most, ha gyári megoldásban gondolkozom, akkor ehhez kéne a kilométerórámba egy visszajelző lámpa, ami nincs benne, vagyis a km óra olyan autóba való, amiben nincs hátsó ablakfűtés, illetve kéne az ominózus relé. Szóval ha én eretnek módon házilag akarom megoldani, akkor elvileg nem kötelező lerelézni, ugye? Visszajelző izzót sem kell beépítenem, mert a világvége kapcsolóm (amit be akarok rakni, van benne egy LED) világít, ha be van kapcsolva. Smiley Elég, ha tisztán a feszültséget kapcsolom, ami hátra megy. Smiley A kapcsoló kontaktusai kibírják az átfolyó áramot. Smiley Esetleg ellenvetés? Én így képzeltem el, aztán majd meglátjuk, kinek milyen ötlete van. Smiley

Mai SZMB pedig kürtcseréből, és a hozzá tartozó vezetékek újrahúzásából állt a biztosítéktáblától, és sikeres móka volt. Smiley (könnyebbség, hogy nálam nem a kormányról kell dudálni, mert valami elmebeteg idióta barom kikötötte onnét a vezetéket, hanem külön kapcsolóm van, azt is lecseréltem.) Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 18, 16:46:08 írta Széth »


ˆ"Szentjánosbogarak... Szentjánosbogarak, amik valahogy beleragadtak abba a nagy kékes-fekete izébe."
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72871 Dátum: 2014 Szeptember 13, 18:10:00 »

Ez a buszváltóm,gondolom ez a három bordás,akkor lesz egy bogárváltóm eladó! Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #72870 Dátum: 2014 Szeptember 13, 13:05:30 »

Buszváltó 5 bordás az hosszú 3 bordás az rövid ha alánézel a kocsinak akkor meg tudod állapítani könnyedén.
Menetközben a hosszúváltóval 40-nél 4. be rángat röviddel nem.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72869 Dátum: 2014 Szeptember 13, 13:05:23 »



1.6-os motorhoz csak rövidváltót hasznlálj, azzal jobb a motor hűtése, nem fog melegedni.
pontosan

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #72868 Dátum: 2014 Szeptember 13, 13:03:58 »

Sziasztok!

Vettem egy tökéletes olajmentes 1300 as bogármotort váltóval,és egy szekrény alkatrésszel,olcsón.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a bogár váltó vagy a buszváltó a hosszabb.
A buszom 9 személyes,és nem tudom hogy országúti vagy városi közlekedésre tervezték a váltóját.
Ebben kérném a segítségeteket,hogy hol találom a váltó kódot,és mi a hosszú kódja,és hogy érdemes e beletenni a buszba a bogár váltót.
Köszi
a bogár és a buszváltó teljesen nem egyforma nem lehet egyiket a másikkal kicserélni, még a szárazféltengelyest sem.

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #72867 Dátum: 2014 Szeptember 13, 13:02:29 »

Sziasztok!

Vettem egy tökéletes olajmentes 1300 as bogármotort váltóval,és egy szekrény alkatrésszel,olcsón.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a bogár váltó vagy a buszváltó a hosszabb.
A buszom 9 személyes,és nem tudom hogy országúti vagy városi közlekedésre tervezték a váltóját.
Ebben kérném a segítségeteket,hogy hol találom a váltó kódot,és mi a hosszú kódja,és hogy érdemes e beletenni a buszba a bogár váltót.
Köszi

Én úgy tudom hogy a bogárváló nem megy bele a buszba, telejsen máshol vannak a felfogatási pontok, nem egyformák.
Amúgy a busz CU váltókód "rövid". A hosszúváltókód talán CP ha jól emlékszem.

1.6-os motorhoz csak rövidváltót hasznlálj, azzal jobb a motor hűtése, nem fog melegedni.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #72866 Dátum: 2014 Szeptember 13, 12:52:06 »

Sziasztok!

Vettem egy tökéletes olajmentes 1300 as bogármotort váltóval,és egy szekrény alkatrésszel,olcsón.
Egy olyan kérdésem lenne,hogy a bogár váltó vagy a buszváltó a hosszabb.
A buszom 9 személyes,és nem tudom hogy országúti vagy városi közlekedésre tervezték a váltóját.
Ebben kérném a segítségeteket,hogy hol találom a váltó kódot,és mi a hosszú kódja,és hogy érdemes e beletenni a buszba a bogár váltót.
Köszi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72865 Dátum: 2014 Szeptember 12, 16:07:30 »

Nem, szerencsére nem ráz...Smiley
akkor hawai! :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #72864 Dátum: 2014 Szeptember 12, 15:25:03 »

ha nem ráz, akkor nagy a valószínűsége, hogy megcsinálták :-))
Nem, szerencsére nem ráz...Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #72863 Dátum: 2014 Szeptember 12, 14:42:47 »

üdv sportlevegőszűröt érdemes 1300 bogira tenni olajos helyet?
Persze. Olyan látványos! Ennyi.

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72862 Dátum: 2014 Szeptember 12, 14:33:38 »

Ha az segítség, nekem van egy pár gumicsövem tartalékba... bontott, de használható szvsz...
enyém is bontott és használható,de köszi azért,újjakat veszek valahogy talán pár évet az is kibír :-)

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #72861 Dátum: 2014 Szeptember 12, 12:44:58 »

üdv sportlevegőszűröt érdemes 1300 bogira tenni olajos helyet?
Én nemrég lerugtam az enyémröl és visszatettem az olajost!

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72860 Dátum: 2014 Szeptember 12, 12:28:34 »

üdv sportlevegőszűröt érdemes 1300 bogira tenni olajos helyet?
Nem. Csak a szívás van vele.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #72859 Dátum: 2014 Szeptember 12, 11:49:12 »

amennyire itt emlékszem a hozzászólásokra, az olajosnak nagyon jó a szűrése és elegendő a légszállító kapacitása is. Ha a sportszűrőt rendszeresen takarítod az is jó, de szerintem központi karbinál felesleges. ez valami tuning motor, és több levegő kellene neki?
nem sima alap motor thx valaszt.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72858 Dátum: 2014 Szeptember 12, 11:32:16 »

üdv sportlevegőszűröt érdemes 1300 bogira tenni olajos helyet?
amennyire itt emlékszem a hozzászólásokra, az olajosnak nagyon jó a szűrése és elegendő a légszállító kapacitása is. Ha a sportszűrőt rendszeresen takarítod az is jó, de szerintem központi karbinál felesleges. ez valami tuning motor, és több levegő kellene neki?
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #72857 Dátum: 2014 Szeptember 12, 11:28:20 »

üdv sportlevegőszűröt érdemes 1300 bogira tenni olajos helyet?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #72856 Dátum: 2014 Szeptember 12, 11:03:12 »

Ha az segítség, nekem van egy pár gumicsövem tartalékba... bontott, de használható szvsz...
Ja, én is ezt hittem. ugyanúgy büdi.
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #72855 Dátum: 2014 Szeptember 12, 10:57:36 »

megnézem a másik cső állapotát is. Köszi a választ. Hát ebbe a hoszba jó lehetne a wartburgé is ,de ugye annak a belső átmérője 55 mm. Amúgy lehet zasztaváét megpróbálom,de neten azt is nehézkes találni.annak mérete megfelel,csak picit íves..
Ha az segítség, nekem van egy pár gumicsövem tartalékba... bontott, de használható szvsz...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72854 Dátum: 2014 Szeptember 11, 21:27:58 »

a szerepe a középső fémnek, hogy egyenes gumi csöveket lehessen használni, ne kelljen kanyarítottat gyártani.
de a fotón látszik hogy a szellőztető csöveid is nagyon öregek, cseréld le azokat is. olyan átmérőt kapsz a boltokban. azokba is juthat benzin a kanyarban, nálam gyakorlatilag nem volt gumi a szövet alatt, jó hogy kijött a benzin
megnézem a másik cső állapotát is. Köszi a választ. Hát ebbe a hoszba jó lehetne a wartburgé is ,de ugye annak a belső átmérője 55 mm. Amúgy lehet zasztaváét megpróbálom,de neten azt is nehézkes találni.annak mérete megfelel,csak picit íves..

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72853 Dátum: 2014 Szeptember 11, 21:24:17 »

ha nem ráz, akkor nagy a valószínűsége, hogy megcsinálták :-))
előre elnézést az Offér,de almerán három hónapja cseréltek komplett szerkezetet,tárcsát,na azóta ráz tolatásnál, de csak hátra,előre indulásnál semmi. Visszavittem,hogy szar lett,de nem tudott magyarázatot adni. Másik szerelő azt mondta,hogy a lendkerék nem lett leszabályozva

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72852 Dátum: 2014 Szeptember 11, 20:10:43 »

Háát bízom benne, hogy rendesen megcsinálták... még..Smiley
ha nem ráz, akkor nagy a valószínűsége, hogy megcsinálták :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #72851 Dátum: 2014 Szeptember 11, 11:55:56 »

lehet állítani a kinyomó karok magasságát.
illik szintbe hozni.
Háát bízom benne, hogy rendesen megcsinálták... még..Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #72850 Dátum: 2014 Szeptember 11, 09:40:17 »

Ez mit jelent pontosan, hogy remeg? Mit lehet kicserélni még ott? Smiley
lehet állítani a kinyomó karok magasságát.
illik szintbe hozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #72849 Dátum: 2014 Szeptember 11, 07:47:12 »

Ez mit jelent pontosan, hogy remeg? Mit lehet kicserélni még ott? Smiley

remeghetett..... gondolom.
 azért ment ga☺ tönkre
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #72848 Dátum: 2014 Szeptember 10, 22:50:53 »


Ha remeg a kuplung mindent kinyír előbb vagy utóbb, de inkább előbb.

Ez mit jelent pontosan, hogy remeg? Mit lehet kicserélni még ott? Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #72847 Dátum: 2014 Szeptember 10, 21:51:50 »

ÜdVW,
hazajött a bogár a szerelőtől. A kuplungtárcsán törtek el a szegecsek...Sad állítólag 1000 km-vel ezelőtt lett cserélve.... Na mind1. Most új tárcsa másik szerkezet és kinyomócsapágy is került bele. Remélem nagyon, hogy most egy darabig jó lesz.
üdVW: Bandi


Ha remeg a kuplung mindent kinyír előbb vagy utóbb, de inkább előbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #72846 Dátum: 2014 Szeptember 10, 21:38:11 »

ÜdVW,
hazajött a bogár a szerelőtől. A kuplungtárcsán törtek el a szegecsek...Sad állítólag 1000 km-vel ezelőtt lett cserélve.... Na mind1. Most új tárcsa másik szerkezet és kinyomócsapágy is került bele. Remélem nagyon, hogy most egy darabig jó lesz.
üdVW: Bandi
Ezek után azt gondolom, hogy egy jó darabig jó lesz! Smiley

Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #72845 Dátum: 2014 Szeptember 10, 14:25:33 »

ÜdVW,
hazajött a bogár a szerelőtől. A kuplungtárcsán törtek el a szegecsek...Sad állítólag 1000 km-vel ezelőtt lett cserélve.... Na mind1. Most új tárcsa másik szerkezet és kinyomócsapágy is került bele. Remélem nagyon, hogy most egy darabig jó lesz.
üdVW: Bandi
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #72844 Dátum: 2014 Szeptember 10, 09:05:33 »

Azt a közdarab fekete csövet mértem 48 mm nek,de ha nem szükséges,akkor jó lehet a wartyogó csöve is... ki mit szól hozzá. Vagy van szerepe ,vagy hülyeséget kérdek?  Huh
a szerepe a középső fémnek, hogy egyenes gumi csöveket lehessen használni, ne kelljen kanyarítottat gyártani.
de a fotón látszik hogy a szellőztető csöveid is nagyon öregek, cseréld le azokat is. olyan átmérőt kapsz a boltokban. azokba is juthat benzin a kanyarban, nálam gyakorlatilag nem volt gumi a szövet alatt, jó hogy kijött a benzin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #72843 Dátum: 2014 Szeptember 09, 22:19:11 »

Azt a közdarab fekete csövet mértem 48 mm nek,de ha nem szükséges,akkor jó lehet a wartyogó csöve is... ki mit szól hozzá. Vagy van szerepe ,vagy hülyeséget kérdek?  :???:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Lazlow
« Hozzászólás #72842 Dátum: 2014 Szeptember 08, 17:22:29 »

Ööö... Meg azt hiszem abban is különböznek, hogy a generátor kicsit nagyobb átmérőjű, így a hozzá való ac pumpa kicsit döntött...  De lehet, hogy rosszul tudom...  Undecided

Jól tudod.Smiley  Teljesen más a kialakításuk. Próbáltam dimangós AB-s mocira rárakni a generátoros Ar-es talpat és csak a 4 furat egyezik amivel felfogatod. Grin
Asszem a dimangós volt minden paraméterében nagyobb mint a generátoros.

Az AC kialakításban ránézésre is van különbség. Meg a belsejükben is.Smiley
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72841 Dátum: 2014 Szeptember 08, 17:20:14 »

Hol találtad ezt a megkülönböztetést?
Misinél

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #72840 Dátum: 2014 Szeptember 08, 17:19:50 »

Szerintem meg jól tudod Wink Wink
akkor majd megnézed okoska az enyémet, hogy az mihez való.  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72839 Dátum: 2014 Szeptember 08, 17:17:58 »

Szerintem meg jól tudod Wink Wink

Köszönöm, kolléga úr!   Kezfogas

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #72838 Dátum: 2014 Szeptember 08, 17:16:41 »

Ööö... Meg azt hiszem abban is különböznek, hogy a generátor kicsit nagyobb átmérőjű, így a hozzá való ac pumpa kicsit döntött...  De lehet, hogy rosszul tudom...  Undecided

Szerintem meg jól tudod Wink Wink

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #72837 Dátum: 2014 Szeptember 08, 17:15:44 »

Okosok! Az mitől van, hogy lehet kapni AC-t generátorhoz és dinamóhoz is? Miben különbözik? Nem csak a lökőrúdban, ami meg nem is az AC része?

Ööö... Meg azt hiszem abban is különböznek, hogy a generátor kicsit nagyobb átmérőjű, így a hozzá való ac pumpa kicsit döntött...  De lehet, hogy rosszul tudom...  Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #72836 Dátum: 2014 Szeptember 08, 17:15:10 »

Okosok! Az mitől van, hogy lehet kapni AC-t generátorhoz és dinamóhoz is? Miben különbözik? Nem csak a lökőrúdban, ami meg nem is az AC része?
Hol találtad ezt a megkülönböztetést?
Oldalak: 1 ... 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.