www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 00:09:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13219267 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75235 Dátum: 2015 Szeptember 03, 15:41:11 »

A pénztárcánál.
Te még nem regeltél ki??

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #75234 Dátum: 2015 Szeptember 03, 15:36:00 »

Ha nem tol benzint az AC pumpa,hol kezdjem a hiba keresését/elháritását?
A pénztárcánál.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75233 Dátum: 2015 Szeptember 03, 15:33:49 »

Ha nem tol benzint az AC pumpa,hol kezdjem a hiba keresését/elháritását?

Tóth Zoltán
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75232 Dátum: 2015 Szeptember 03, 15:23:33 »

jah,mikor leállt és belekukkantottam.a.motortérbe,a pillangószelep tengelyénél is csöpögött a benzin.akkor ha jól értem,mégegy tömítéssel lejebb kerűl a tűszelep és alacsonyabb uszószínten lezár
Ha ferdén áll, fokozottan számít, mennyire könnyen jár az úszó a tengelyen. Csekkold le, h. olyankor is lezár-e a tűszelep... mert így eléggé gyanús.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #75231 Dátum: 2015 Szeptember 03, 13:39:16 »

Az uszó utolján nem volt likas,mikor kivettem nem lötyikézett semmi benne.Nekem nem a kerek uszós van,így a tömítéssel lehetne álítani.
A problémám az,hogy minden renben,kivétel ha orral partnak ketyeg alapjáraton a bogárkám,túldúsul és belefullad a benzinbe.kb 2-4 perc közötti időszak elég neki.Főleg ha kb 10 liter feletti a tankba levő benya.Ha indulnék és megáll a dús benzin miatt,el sem indul egy húsz percig.Amúgy szépen megy indul jár. Tűszelep nem régi,ellenőrízve lezár.
jah,mikor leállt és belekukkantottam.a.motortérbe,a pillangószelep tengelyénél is csöpögött a benzin.akkor ha jól értem,mégegy tömítéssel lejebb kerűl a tűszelep és alacsonyabb uszószínten lezár

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #75230 Dátum: 2015 Szeptember 03, 13:35:10 »

Az uszó utolján nem volt likas,mikor kivettem nem lötyikézett semmi benne.Nekem nem a kerek uszós van,így a tömítéssel lehetne álítani.
A problémám az,hogy minden renben,kivétel ha orral partnak ketyeg alapjáraton a bogárkám,túldúsul és belefullad a benzinbe.kb 2-4 perc közötti időszak elég neki.Főleg ha kb 10 liter feletti a tankba levő benya.Ha indulnék és megáll a dús benzin miatt,el sem indul egy húsz percig.Amúgy szépen megy indul jár. Tűszelep nem régi,ellenőrízve lezár.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75229 Dátum: 2015 Szeptember 03, 13:18:51 »

Van 30-asból olyan ami kerek úszós és a kis nyomkodó nyelvecskét lehet hajlítani. Vagy van a másik, annál a tűszelep alatti tömítés vastagságával lehet játszani.
Miből gondolod, hogy magas a szint?
Nem lukas az úszó?
A szint magától nem változik ezért nem is kell állítgatni.
Jól írja a buflákos.
Hivatalosan nem kell állítani, ha nem jó, csak a tömítéssel szabad játszani. Egyébként a hajlítgatás szükségmegoldás, mert ugye a tűszelepet pont a nyele nyomja, és ott a pontatlanságból lehetnek bajok.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #75228 Dátum: 2015 Szeptember 03, 07:37:46 »

vagy ha magas a szint,hogy lehet orvosolni?
Van 30-asból olyan ami kerek úszós és a kis nyomkodó nyelvecskét lehet hajlítani. Vagy van a másik, annál a tűszelep alatti tömítés vastagságával lehet játszani.
Miből gondolod, hogy magas a szint?
Nem lukas az úszó?
A szint magától nem változik ezért nem is kell állítgatni.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #75227 Dátum: 2015 Szeptember 03, 07:07:53 »

Skacok solex 30 -as karbin hogy lehet uszószíntet ellenőizni
vagy ha magas a szint,hogy lehet orvosolni?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75226 Dátum: 2015 Szeptember 03, 06:50:59 »

csak a koronás anyát hevited ugyebár hőtöl kitágul majd hirtelen hútéstöl összeugrik igy repeszti meg a rozsdaréteget. Nekem kb 3 ilyen müvelet volt mire megindult.
Én még soha nem hűtöttem vissza csavart melegítés után.  Mindig lejött. Egyébként meg nem szórakoznék melegítgetéssel mert nem tudni az anyag milyen szerkezeti változásokon megy át. A biztonság ennél többet ér. Levágnám az anyát a picsába.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #75225 Dátum: 2015 Szeptember 02, 22:03:09 »

Skacok solex 30 -as karbin hogy lehet uszószíntet ellenőizni

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75224 Dátum: 2015 Szeptember 02, 21:04:58 »

próbáltuk "csak" az anyát melegíteni, a tengelyt meg kompresszorból fújtuk, hátha használ..
víztől nem fog repedni?bár ha az anya reped, még talán jól is jártam, mert nem kell a flex. majd talán megpróbálom olyan helyen, ahol teherautót is szerelnek, hátha ott van elég erős szerszám.. csak nehogy a féltengely legyen a gyengébb
csak a koronás anyát hevited ugyebár hőtöl kitágul majd hirtelen hútéstöl összeugrik igy repeszti meg a rozsdaréteget. Nekem kb 3 ilyen müvelet volt mire megindult.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #75223 Dátum: 2015 Szeptember 02, 20:58:06 »

próbáltuk "csak" az anyát melegíteni, a tengelyt meg kompresszorból fújtuk, hátha használ..
víztől nem fog repedni?bár ha az anya reped, még talán jól is jártam, mert nem kell a flex. majd talán megpróbálom olyan helyen, ahol teherautót is szerelnek, hátha ott van elég erős szerszám.. csak nehogy a féltengely legyen a gyengébb
Ha kijossz Dunaharasztira, akkor tudok segiteni levetetni (MAN szerviz). Van olyan legkulcsunk, hogy feltekeri a bogarat. ;-)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75222 Dátum: 2015 Szeptember 02, 20:52:53 »

melegités után vizzel meglocsoltad?
próbáltuk "csak" az anyát melegíteni, a tengelyt meg kompresszorból fújtuk, hátha használ..
víztől nem fog repedni?bár ha az anya reped, még talán jól is jártam, mert nem kell a flex. majd talán megpróbálom olyan helyen, ahol teherautót is szerelnek, hátha ott van elég erős szerszám.. csak nehogy a féltengely legyen a gyengébb
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75221 Dátum: 2015 Szeptember 02, 20:24:30 »

péceli találkozon lesz vki aki karburátorban nagy guru, nem szerelés csak kérdezés céljábol?
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75220 Dátum: 2015 Szeptember 02, 20:20:20 »

Első futómű torzióköteg berakásához van valami trükk? Egy lap kicsúszott, gondoltam, kihúzom és visszatolom kötegben, de csak a fele akar visszamenni...
Azon kívül, hogy megkérem kövit, mivel neki jobb a lyukérzéke, hogy tolja be?  Grin
ha megegyezik a 1300 bogi köteggel akkor tudok adni belső magot ami megadja a formát nekem mondták hogy  co-val huzol kis varratot oldalára.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75219 Dátum: 2015 Szeptember 02, 20:17:25 »

milyen praktika van az összerozsdásodott koronás anya levételére?
ecseteltük petroleummal, próbáltuk eletromos ütve csavarozóval (van ennek az elektromos "légkulcsnak" valami neve?) oda-vissza, kicsit kalapáltuk befelé, melegítettük lánggal a csavart, 3/4-es szárat meghajlítottunk két méteres csőtoldattal, de meg sem moccant. úgy emlékszem pár évesek rajta a dobok (5-6), csak sajnos nem lett bezsírozva összerakáskor..

szóval mi lehet a megoldás?
melegités után vizzel meglocsoltad?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75218 Dátum: 2015 Szeptember 01, 21:32:55 »

Első futómű torzióköteg berakásához van valami trükk? Egy lap kicsúszott, gondoltam, kihúzom és visszatolom kötegben, de csak a fele akar visszamenni...
Azon kívül, hogy megkérem kövit, mivel neki jobb a lyukérzéke, hogy tolja be?  Grin
kihúzod az egészet össze szigszalagozod vagy játszol vele ,mindegyik szopó nekem van egy csövem aminek a végébe van egy dugó és az kivan marva rugóköteg alakúra abba bedugom a rugót úgy hogy 1centi álljon ki a végén majd az egészet bedugom a tengelytestbe és áttolom 1perc és nyersz  Cool a disznószarszagú vidékiek csinálják így (ahogy az a gyökér lazlow írta ) Kiss

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75217 Dátum: 2015 Szeptember 01, 16:39:40 »

Első futómű torzióköteg berakásához van valami trükk? Egy lap kicsúszott, gondoltam, kihúzom és visszatolom kötegben, de csak a fele akar visszamenni...
Azon kívül, hogy megkérem kövit, mivel neki jobb a lyukérzéke, hogy tolja be?  Grin

esetleg KIS TATI, mert már elöttünk jár sok mindenben  Wink Grin Grin Gyújtást is strobival úgy lő be, mint
Igaly Diána korongot a levegőben  Grin Grin Grin

TATI??  Wink Wink
« Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 01, 16:42:38 írta kövi »

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #75216 Dátum: 2015 Szeptember 01, 16:35:03 »

Első futómű torzióköteg berakásához van valami trükk? Egy lap kicsúszott, gondoltam, kihúzom és visszatolom kötegben, de csak a fele akar visszamenni...
Azon kívül, hogy megkérem kövit, mivel neki jobb a lyukérzéke, hogy tolja be?  Grin

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75215 Dátum: 2015 Szeptember 01, 16:28:09 »

milyen praktika van az összerozsdásodott koronás anya levételére?
ecseteltük petroleummal, próbáltuk eletromos ütve csavarozóval (van ennek az elektromos "légkulcsnak" valami neve?) oda-vissza, kicsit kalapáltuk befelé, melegítettük lánggal a csavart, 3/4-es szárat meghajlítottunk két méteres csőtoldattal, de meg sem moccant. úgy emlékszem pár évesek rajta a dobok (5-6), csak sajnos nem lett bezsírozva összerakáskor..

szóval mi lehet a megoldás?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75214 Dátum: 2015 Szeptember 01, 15:19:53 »

milyen praktika van az összerozsdásodott koronás anya levételére?
ecseteltük petroleummal, próbáltuk eletromos ütve csavarozóval (van ennek az elektromos "légkulcsnak" valami neve?) oda-vissza, kicsit kalapáltuk befelé, melegítettük lánggal a csavart, 3/4-es szárat meghajlítottunk két méteres csőtoldattal, de meg sem moccant. úgy emlékszem pár évesek rajta a dobok (5-6), csak sajnos nem lett bezsírozva összerakáskor..

szóval mi lehet a megoldás?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75213 Dátum: 2015 Szeptember 01, 15:11:24 »

Szuper lett, sokkal jobb, mint volt. :-))))

Gyertyát cseréltem a Bogárban.
Levettem a karbikat a szívócsonkokkal együtt, mert nincs nőgyógyász kezem. NGK B6HS gyertyák kerültek be, mert a növelt kompresszióhoz ajánlották a Bosch W7AC gyertyát, aminek ez a megfelelője.
NGK gyertyám még nem volt, minden esetre szépen indult és úgy tűnik, ez lehetett a baj. Próbakör a hétvégén valamikor.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75212 Dátum: 2015 Szeptember 01, 14:53:01 »

milyen praktika van az összerozsdásodott koronás anya levételére?
ecseteltük petroleummal, próbáltuk eletromos ütve csavarozóval (van ennek az elektromos "légkulcsnak" valami neve?) oda-vissza, kicsit kalapáltuk befelé, melegítettük lánggal a csavart, 3/4-es szárat meghajlítottunk két méteres csőtoldattal, de meg sem moccant. úgy emlékszem pár évesek rajta a dobok (5-6), csak sajnos nem lett bezsírozva összerakáskor..

szóval mi lehet a megoldás?
hát karácsonykor így jártam, a vége flex lett....

1303LS
« Hozzászólás #75211 Dátum: 2015 Szeptember 01, 14:40:08 »

milyen praktika van az összerozsdásodott koronás anya levételére?
ecseteltük petroleummal, próbáltuk eletromos ütve csavarozóval (van ennek az elektromos "légkulcsnak" valami neve?) oda-vissza, kicsit kalapáltuk befelé, melegítettük lánggal a csavart, 3/4-es szárat meghajlítottunk két méteres csőtoldattal, de meg sem moccant. úgy emlékszem pár évesek rajta a dobok (5-6), csak sajnos nem lett bezsírozva összerakáskor..

szóval mi lehet a megoldás?
Ha a 3/4-es szár elgörbült akkor marad a flex. Vagy kanyarodj egy gumis felé hátha a nagy légkulccsal le tudja csavarni.
Vagy kanyarodj felém megpróbáljuk 3méteres csővel meg az én hajlított szárasommal.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 01, 14:41:50 írta 1303LS »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75210 Dátum: 2015 Szeptember 01, 14:09:30 »

milyen praktika van az összerozsdásodott koronás anya levételére?
ecseteltük petroleummal, próbáltuk eletromos ütve csavarozóval (van ennek az elektromos "légkulcsnak" valami neve?) oda-vissza, kicsit kalapáltuk befelé, melegítettük lánggal a csavart, 3/4-es szárat meghajlítottunk két méteres csőtoldattal, de meg sem moccant. úgy emlékszem pár évesek rajta a dobok (5-6), csak sajnos nem lett bezsírozva összerakáskor..

szóval mi lehet a megoldás?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75209 Dátum: 2015 Szeptember 01, 14:00:11 »

Ma reggel működőképes lett a bogaram. Tehát esélyes Pécel.



szuper!

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75208 Dátum: 2015 Szeptember 01, 13:55:59 »

Ma reggel működőképes lett a bogaram. Tehát esélyes Pécel.

A durván csúszó kuplung miatt motorkivétel volt. És cseréltem  szinte mindent.
Kapott új gázbowdent is, a régi kicsit avétos lett 
A gyújtás Tati féle top tecnika, és még be is lőtte nekem a Tati GÓRÉ  Grin Grin
( nem csoda, a gyerkőce is jobban ért már a gyújtáshoz, mint én  Wink )
Még komplett kormány gömbfej cserék lesznek, futómű állítás, segge lerakása, és kész menetkész is  Grin Grin


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75207 Dátum: 2015 Augusztus 31, 22:12:09 »

Ezekben a kormányösszekötőkben lehet csak gömbfejeket cserélni, vagy csak komplettben megy?
1303-as
a fixesben nem lehet a szélsőkben meg igen

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #75206 Dátum: 2015 Augusztus 31, 21:44:04 »

Ezekben a kormányösszekötőkben lehet csak gömbfejeket cserélni, vagy csak komplettben megy?
1303-as

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75205 Dátum: 2015 Augusztus 31, 21:28:00 »

ott csak az az állító csavar van, amit látok is. ez az egyik végállás beállító, hogy a kerék ne érjen bele az alvázba vagy a kasztniba. a másik párja is ott van valahol. ezekre ütközik fel valami csonk ami a kormánymű része, ha eltekered a kormányt a végállásig

Vááágom, értem köszönöm.  Cool
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75204 Dátum: 2015 Augusztus 31, 21:18:45 »

Alapesetben itt mi lenne? (Puma hídon a kormánymű mellett van egy konzol...)

<beszúrt kép törölve>
ott csak az az állító csavar van, amit látok is. ez az egyik végállás beállító, hogy a kerék ne érjen bele az alvázba vagy a kasztniba. a másik párja is ott van valahol. ezekre ütközik fel valami csonk ami a kormánymű része, ha eltekered a kormányt a végállásig
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75203 Dátum: 2015 Augusztus 31, 21:14:10 »

Alapesetben itt mi lenne? (Puma hídon a kormánymű mellett van egy konzol...)

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75202 Dátum: 2015 Augusztus 25, 20:14:04 »

köszi de nekem ez a kép kellene:http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=48:pict-3-as-karbi-beallitasa&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75201 Dátum: 2015 Augusztus 25, 20:09:49 »

Naaaa

Két ember megfogja, felegyenesedik, és kész.
Ha bent a motor, akkor a hátsó kissé besz@rik, és magasabbra emeli. Vagy két ember hátul.

uff  Grin

Folyamatosan ki-be tolható kell hogy legyen helytakarékosságból, ha nem dolgozok rajta... Motor már nincs bent úgy két éve... Cheesy
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75200 Dátum: 2015 Augusztus 25, 00:34:17 »

Még mindig keresem a képeket solex p 3 karbi beállitás cikkhez
kép
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #75199 Dátum: 2015 Augusztus 24, 22:50:08 »

Köszönöm mindeninek a segítséget, vasárnap szétjött a kasztni az alváztól.  Wink Már egy csavar sem tartotta, csak a gumi fogta össze őket...

Persze ki nem tudtam húzni az alvázat, mert az égbe kell emelni a bódét hozzá.

Naaaa

Két ember megfogja, felegyenesedik, és kész.
Ha bent a motor, akkor a hátsó kissé besz@rik, és magasabbra emeli. Vagy két ember hátul.

uff  Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #75198 Dátum: 2015 Augusztus 24, 21:13:33 »

Még mindig keresem a képeket solex p 3 karbi beállitás cikkhez
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #75197 Dátum: 2015 Augusztus 24, 20:50:43 »

Elől a tengelytest fölötti 2 csavar?


Köszönöm mindeninek a segítséget, vasárnap szétjött a kasztni az alváztól.  Wink Már egy csavar sem tartotta, csak a gumi fogta össze őket...

Persze ki nem tudtam húzni az alvázat, mert az égbe kell emelni a bódét hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 24, 20:56:05 írta tazoli49 »
pecek
« Hozzászólás #75196 Dátum: 2015 Augusztus 24, 16:52:57 »

Üzemanyag tartályt szeretnék kitisztítani a szutykos, trutyis benzinmaradványtól.
Valami hideg zsíroldóra gondoltam. De aztán ezt mivel öblítem ki?
Ötletet várnék ha valaki csinálta már. Köszi.

Brigéciólal vagy pedig szódás vízzel.
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.