www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:02:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14815659 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #74971 Dátum: 2015 Július 20, 14:36:02 »

Meg kenyérbéllel tömik el lyukas hűtőt...

A következő mese az lesz,hogy cseresznyefából faragott főtengelyt.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74970 Dátum: 2015 Július 20, 11:54:46 »

Jól van na,nem ismerem,de nem tűnik mesemondónak olyan 70 es évei  körül van,ért hozzá az biztos,csak az eszközökkel van baj! Grin



A sztorik amúgy jöhetnek a szóljatok idébe. Lehet ebben még kakaó! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74969 Dátum: 2015 Július 20, 11:40:01 »

A következő mese az lesz,hogy cseresznyefából faragott főtengelyt.

Jól van na,nem ismerem,de nem tűnik mesemondónak olyan 70 es évei  körül van,ért hozzá az biztos,csak az eszközökkel van baj! Grin


pecek
« Hozzászólás #74968 Dátum: 2015 Július 20, 10:54:49 »

Voltak azért hasznos dolgok is a múltban! Smiley

A következő mese az lesz,hogy cseresznyefából faragott főtengelyt.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74967 Dátum: 2015 Július 20, 10:50:33 »

Heraklitról

Hermetik. Bárhol beszerezhető volt.

Igazi gányművész. A próbálkozásra rászánt időben inkább vállalj túlórát, a keresett pénzt gyűjtögesd előbb lesz egy jó motorod.  Wink
pecek
« Hozzászólás #74966 Dátum: 2015 Július 20, 10:47:14 »

Voltak azért hasznos dolgok is a múltban! Smiley

Azt hermetiknek hívták, és nem kell minden mesét elhinni ,messziről jött ember azt mond amit akar.  Jezusom ...
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74965 Dátum: 2015 Július 20, 10:32:26 »

Voltak azért hasznos dolgok is a múltban! Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74964 Dátum: 2015 Július 20, 10:23:57 »

a turbinaházból kijövő levegő mitől meleg ? Undecided

Véletlenül bukkantam rá,nemrég jött hozzánk dolgozni, és most beszélgettem vele először.látta a buszt és megkeresett,mesélt a házilag készített Heraklitról,vagy mi volt a neve,amit lekvárral helyettesítettek ,mert nem volt más abban az időben,de az autónak mindig menni kellett. Simán be kenték a hengertalpat.és a henger végét szilvalekvárral rá a fejés tömített mert arra volt hivatott a lekvárban a cukor.Sőt a megszakadt  gyertyamenetet is valami cipész rézdróttal helyettesítették.
Biztos voltak a szerviziparban konyhai praktikák,de ahogy mesélte, szoptak eleget abban az időben is! Smiley
Szóval gányolásnak tűnik számomra is, pedig én is nagy gányoló vagyok a szükségmegoldásokkal,de nekem is azért mindig megy a buszom! Smiley
Ahogy mondta ez a vákumos befújó rendszer, visszaváltásnál segít sokat,és az emelkedőn,bár a levegő hőmérsékletére nem tért ki de a cooler is hideget fúj be azt hiszem.

Azt mondta, hogy a vákumos levegő ipszilont a szívócsonkra kötötte,alapjáraton zárva tartotta a "befújt levegőt",és ahogy nőtt a vákum gázadásra,úgy nyitotta rá a befújást,a többlet levegő picit nyomott a lovakon
Azért egy próbát csinálok, hátha megtáltosodik a busz. Smiley

Pedig akkora élménnyel,és sikerrel mesélte a túrbósítást,hogy öröm volt hallgatni és elvi síkon szerintem működhetne. Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74963 Dátum: 2015 Július 20, 08:05:52 »

Elképzelhető. Más kérdés, hogy elég meleg levegő lehet a többletként befújt. De működhet, anno a Trabantnál csak a levegő belépést alakítottam át, aztán igen nagy javulás volt...
a turbinaházból kijövő levegő mitől meleg ? Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74962 Dátum: 2015 Július 20, 08:03:50 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink



nem létezhet, ki lehet számolni hogy hány liter levegőt kellene szállítani a turbinának hogy segítse és ne fogja a motort,de amit az embered mond az marhaság...próbáld ezeket az embereket kerülni  Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74961 Dátum: 2015 Július 20, 08:03:27 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink
Valamiért az egész világon tuningmesterek százai próbáltak pár lóerőt kicsiholni a typ1-ből. De senki nem jött rá arra, amire a bácsika!
Wink
Tongue

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74960 Dátum: 2015 Július 20, 06:28:39 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink



Elképzelhető. Más kérdés, hogy elég meleg levegő lehet a többletként befújt. De működhet, anno a Trabantnál csak a levegő belépést alakítottam át, aztán igen nagy javulás volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74959 Dátum: 2015 Július 20, 00:36:49 »

Tudom hogy késő van,de én most dolgozom és rá érek.

Van egy öreg bogaras munkatársam,és mesélte hogy a 70-es években úgy tuningolta a bogarát, hogy a túrbinaház fűtés kivezetést az egyiket lezárta a másik harmónika csövet rá csatlakoztatta a légszűrőre. LÉTEZIK? Lehet ezzel plussz lóerőt nyerni,
Mesélte hogy a golfoknak a légszűrő vákumos levegő irányítóját tette közé és alacsony fordulatnál normál levegőt szívott,a fordulat növekedésre már a turbina nyomta be a levegőt direkbe a légszűrőbe,és nagyon memt a bogár.

Létezhet?
Elvileg ért hozzá, mert amikor beszélgetünk úgy ott van a bogi motorban látszik rajta. Wink


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74958 Dátum: 2015 Július 19, 23:13:09 »

Ja. Az elsot hasznaltan vettem, se a mostani vadi uj volt Lips Sealed
Pedig mar kezdtem bizni a kocsiban, ma is jot autoztam vele nagyon
Lehet,hogy valamiért tényleg nem szívnak/nyomnak könnyen,ezért túl vannak erőltetve,és tényleg ezért halnak ki.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74957 Dátum: 2015 Július 19, 23:07:51 »

Mi Pierburg elektromos AC halt ki?És már másodszor?


Ja. Az elsot hasznaltan vettem, se a mostani vadi uj volt Lips Sealed
Pedig mar kezdtem bizni a kocsiban, ma is jot autoztam vele nagyon

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74956 Dátum: 2015 Július 19, 22:41:54 »

Mai Szopasson Meg Bogarad megvolt, ~60 km kocsikazas utan menet kozben se kep se hang. Allt, hult 30-40 percet, beindult, nincs alapjarat, visszadurrog. Elindulok, 500m mulva megint kampo. All, hul, semmi. Sok vakaraszas utan az ac tunik bunosnek, remelem tenyleg csak ennyi. Valoszinu eloszor segitett, hogy emelkedon pihent, hatra folyhatott valamennyi nyal, ahogy felertem a vizszintesen ehenhalt.

Az mas kerdes, hogy ez a masodik Pierburg par szaz km alatt..lassan tobb ac-t fogyaszt, mint benzint Huh Undecided masoktol nem nagyon hallom, hogy szivnanak ezekkel. Lehet hogy cso keresztmetszet, vagy szuro merete/koszossaga vagy ilyesmi nyirja ki? Elotte van egy szuro, utana semmi. Az tuti, hogy ezentul tartok a kocsiban egy tartalekot.
Mi Pierburg elektromos AC halt ki?És már másodszor?

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74955 Dátum: 2015 Július 19, 22:34:58 »

Mai Szopasson Meg Bogarad megvolt, ~60 km kocsikazas utan menet kozben se kep se hang. Allt, hult 30-40 percet, beindult, nincs alapjarat, visszadurrog. Elindulok, 500m mulva megint kampo. All, hul, semmi. Sok vakaraszas utan az ac tunik bunosnek, remelem tenyleg csak ennyi. Valoszinu eloszor segitett, hogy emelkedon pihent, hatra folyhatott valamennyi nyal, ahogy felertem a vizszintesen ehenhalt.

Az mas kerdes, hogy ez a masodik Pierburg par szaz km alatt..lassan tobb ac-t fogyaszt, mint benzint Huh Undecided masoktol nem nagyon hallom, hogy szivnanak ezekkel. Lehet hogy cso keresztmetszet, vagy szuro merete/koszossaga vagy ilyesmi nyirja ki? Elotte van egy szuro, utana semmi. Az tuti, hogy ezentul tartok a kocsiban egy tartalekot.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74954 Dátum: 2015 Július 19, 19:13:31 »

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.

OK. Hát ebből nem biztos ,hogy lesz VWándorbogár. Gyoma még lehet Wink ,hajrá!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74953 Dátum: 2015 Július 19, 16:09:38 »

vagy elkoptak/eltörtek a gyűrűk vagy elrepedt eltört le égett a dugattyú széle, vagy kdf Józsi szerint annyira elkopott a szelepvezető hogy felmegy a szelepfedélbe a kipufogógáz..
Egy szó mint száz szét kell szedni és rendesen megcsinálni az egészet a tieddel együtt....

Az lesz a vége,hogy szétszedjük,de azért ott van az a "hátha "nem kell szétszedni.
Amúgy jó hogy nem indultunk el Horvátba a busszal, mert szerintem az első emelkedő közepén ott ücsörögnék még mindig, hogy hogyan tovább T2 Smiley De amúgy egész jól bírja, a mindennapokat! Smiley Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74952 Dátum: 2015 Július 19, 15:22:26 »

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.

vagy elkoptak/eltörtek a gyűrűk vagy elrepedt eltört le égett a dugattyú széle, vagy kdf Józsi szerint annyira elkopott a szelepvezető hogy felmegy a szelepfedélbe a kipufogógáz..
Egy szó mint száz szét kell szedni és rendesen megcsinálni az egészet a tieddel együtt....

1303LS
« Hozzászólás #74951 Dátum: 2015 Július 19, 14:41:58 »

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.

Az alkarészesben volt mostanában komplett motor eladó.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74950 Dátum: 2015 Július 19, 14:12:05 »

Hajnali negyed kettőkor???

Sziasztok!
Szóval, túlnyomás van a motorban, fölfelé az olajbeöntő felé fújja a füstöt,ha leveszem a beöntő kupakját ömlik a füst,és nem jár a henger.
Gondoltam ha lesz időm szétszedem neki,de mindenáron ragaszkodik hozzá, hogy előbb kérdezzem meg a fórumon a kipufogó szelep hézagnélküliséget,mert egy autószerelő mondta neki hogy az a baj.
Már ez három hónapos probléma,nem használja a bogarat,de a Wándorbogáron szeretne ott lenni,most Megkérdeztem!
Dolgoztam éjjel, és akkor jutott eszembe rá kérdezni.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74949 Dátum: 2015 Július 19, 10:58:38 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.

Hajnali negyed kettőkor???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74948 Dátum: 2015 Július 19, 09:03:11 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.
Ha elállítódik és elfogy a kipufogó szelephézag, akkor az tud túlnyomást okozni a motorban,annyira hogy az olajat nyomja mindenhol?

marhaság

1303LS
« Hozzászólás #74947 Dátum: 2015 Július 19, 07:07:27 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.
Ha elállítódik és elfogy a kipufogó szelephézag, akkor az tud túlnyomást okozni a motorban,annyira hogy az olajat nyomja mindenhol?

Nem, semmi köze hozzá.
Az olajbetöltőnél a légszűrő felé menő szellőzőcsőben tud a kis szűrő eldugulni. Vagy ha tuningbetöltő tuninglégszűrő van rajta akkor meg kell oldani a normális karterszellőzést.
Nem elérhető ratbike
Hozzászólások: 130


« Hozzászólás #74946 Dátum: 2015 Július 19, 01:15:15 »

Sziasztok!
Egy haverom erölteti hogy kérdezzem meg.
Ha elállítódik és elfogy a kipufogó szelephézag, akkor az tud túlnyomást okozni a motorban,annyira hogy az olajat nyomja mindenhol?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74945 Dátum: 2015 Július 17, 14:58:21 »

pontos, komplett typ1 és typ4 motor súlyokat tud mondani valaki?
én 115 kg-t találtam a t1-re és 141-t a t4-re, de mindenhol mást írnak.
a 110-115 az jó  a komplett typ 1re

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74944 Dátum: 2015 Július 17, 10:12:48 »

pontos, komplett typ1 és typ4 motor súlyokat tud mondani valaki?
én 115 kg-t találtam a t1-re és 141-t a t4-re, de mindenhol mást írnak.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #74943 Dátum: 2015 Július 16, 14:44:50 »

Jéé, ilyen is volt. Smiley
Pont egy hete ellenőriztem a váltóolajat, meg kellett is töltenem bele. Eléggé macerás várni, hogy "ha kifolyik, akkor jó a szint"...
Amúgy ha nem hatos köracél (hanem mondjuk sárgaréz), akkor is jó lehet, azt meg otthon kihajtod, meg ellapítod samuval...
Vagy egy ződsárga dróóót.  Grin Csak, hogy dizájnos legyen.
Előrendelést veszek fel, postával 3000/db, 3 napon belül postázom. 10 dbtól indul a "gyártás".  Grin
Feliratkozás indulhat:

1.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74942 Dátum: 2015 Július 16, 08:01:57 »

Úgy látom, hogy folyik a váltóolaj az Oválból. Szerencsére nem a féknél vagy a féltengely gumiharangnál, hanem valahol máshol (vagy nem is az folyik :-)).
Gondoltam, ránézek az olajszintre, ehhez találtam egy hasznos kis rajzot. Valaki gyárthatna ilyet. Tati?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Jéé, ilyen is volt. Smiley
Pont egy hete ellenőriztem a váltóolajat, meg kellett is töltenem bele. Eléggé macerás várni, hogy "ha kifolyik, akkor jó a szint"...
Amúgy ha nem hatos köracél (hanem mondjuk sárgaréz), akkor is jó lehet, azt meg otthon kihajtod, meg ellapítod samuval...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74941 Dátum: 2015 Július 16, 06:35:19 »

Úgy látom, hogy folyik a váltóolaj az Oválból. Szerencsére nem a féknél vagy a féltengely gumiharangnál, hanem valahol máshol (vagy nem is az folyik :-)).
Gondoltam, ránézek az olajszintre, ehhez találtam egy hasznos kis rajzot. Valaki gyárthatna ilyet. Tati?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74940 Dátum: 2015 Július 15, 22:25:38 »

Jé, tényleg ..  Múltkor én sem kerültem lapátra .. Vagyis lapát nélkül távoztam. .  Grin
nekem 2van az egyik dobozában a másikat tényleg evezőnek használjuk Roll Eyes havat még egyik sem látott Jezusom ...

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74939 Dátum: 2015 Július 15, 20:53:44 »

most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin

Jé, tényleg ..  Múltkor én sem kerültem lapátra .. Vagyis lapát nélkül távoztam. .  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74938 Dátum: 2015 Július 15, 18:08:30 »

most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin
Előtte biztos bevarrtad a zsebedet.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74937 Dátum: 2015 Július 14, 13:21:15 »

most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin
Dehogy riasztom.
Csak edzem! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74936 Dátum: 2015 Július 14, 13:17:47 »

Menj csak el Gumibogihoz.
Mire észbe kapsz,már rád is melegitett egy dobozba zárt,univerzális hólapátot.
Ha tél,ha nyár,nem menekülsz! Grin
most miért akarjátok elrisztani?  Grin
pl nekem nincs is hólapátom, pedig jártam párszor Gumiboginál Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74935 Dátum: 2015 Július 14, 13:04:39 »



Ui.:
Hólapát... nyáron?  Grin
Menj csak el Gumibogihoz.
Mire észbe kapsz,már rád is melegitett egy dobozba zárt,univerzális hólapátot.
Ha tél,ha nyár,nem menekülsz! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető VadkanKoma
Hozzászólások: 16

« Hozzászólás #74934 Dátum: 2015 Július 14, 12:59:34 »

Mindenkinek köszönöm a gyors segítséget!

Ui.:
Hólapát... nyáron?  Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74933 Dátum: 2015 Július 14, 12:56:59 »

Nálam is bontatlan.  Grin
Azaz ellátta feladatát: elriasztotta a havat! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74932 Dátum: 2015 Július 14, 12:54:57 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.