www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 00:40:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14802343 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75651 Dátum: 2015 November 17, 21:30:55 »

Hát ez az! ,az enyém az ilyen csak nincs cső! Helyét meg nem találom Huh
Gyári használati útmutatóm van de sajna ez a rész nem szerepel benne.
Akkor kutakodom a samba-n.
Azért várom a megoldásokat Wink
jaa, hogy mi a cső értelme? azt tudom, csak nem így értettem a kérdést.
az ilyen évjáratokon a bal oldali hőcserélő tetején, ahol kilép a fűtés, van egy másik csonk is, ahová az a cső megy amit látsz. innen szív a légszűrő meleg levegőt.
nekem is ilyen a hőcserélőm, bár valószínűleg nem ilyen kellene az én évjáratomra
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75650 Dátum: 2015 November 17, 20:50:29 »

az csak egy-két évjáratban megy arra úgy tudom. 65-66ból kellene használati útmutatókat vagy eladási brossúrákat nézni, és abban lehetnek képek a motorról is.
thesamba.com-on kell eltölteni egy kis időt és lesz
egyébként kb úgy ahogy a fotón van
Hát ez az! ,az enyém az ilyen csak nincs cső! Helyét meg nem találom Huh
Gyári használati útmutatóm van de sajna ez a rész nem szerepel benne.
Akkor kutakodom a samba-n.
Azért várom a megoldásokat Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75649 Dátum: 2015 November 17, 20:43:46 »

Valaki tudja ,hogy hova a fenébe megy ez a cső (piros vonallal jelölve)?
Ha igen ,igazán elárulhatná nekem!
Köszönöm!
az csak egy-két évjáratban megy arra úgy tudom. 65-66ból kellene használati útmutatókat vagy eladási brossúrákat nézni, és abban lehetnek képek a motorról is.
thesamba.com-on kell eltölteni egy kis időt és lesz
egyébként kb úgy ahogy a fotón van
neked is van ott leágazása a hőcserélőnek?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75648 Dátum: 2015 November 17, 20:37:53 »

Valaki tudja ,hogy hova a fenébe megy ez a cső (piros vonallal jelölve)?
Ha igen ,igazán elárulhatná nekem!
Köszönöm!

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #75647 Dátum: 2015 November 17, 17:03:22 »

De, csak ugye a levegő... Na mindegy, megoldom akkor

én a busszal jártam 5 literes kannával a motortérben, mikor a tank lyukas volt. belelógattam egy csövet, a lezárásra meg csináltam egy lyukat, így nem szívta laposra a kannát.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75646 Dátum: 2015 November 17, 15:54:02 »

De, csak ugye a levegő... Na mindegy, megoldom akkor

nem hiszem hogy a levegő gond lenne. ha a tankból kifogy, akkor a csőből + szűrőből is kifogy. ha utána tankolsz akkor is ott van a levegő beszorulva a cső egy részébe. kis indítózásra meg indul
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75645 Dátum: 2015 November 17, 14:01:42 »

Vagy így?  Grin
<beszúrt kép törölve>
Ez nagyon jó, pláne ha nitrós flaska van fent  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75644 Dátum: 2015 November 17, 14:00:44 »

nem  ezért van ott?
egyébként nem próbáltam mennyi az emelőmagassága, de feltételezem, hogy a földre rakott kannából felszívja.
persze első indításkor a karbit házát gondolom feltöltöd előre fecskendővel vagy valamivel
 Grin Grin klassz Evil
De, csak ugye a levegő... Na mindegy, megoldom akkor
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 17, 14:04:18 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75643 Dátum: 2015 November 17, 13:54:24 »

Ja, igen? Én ilyenre gondoltam:

nem  ezért van ott?
egyébként nem próbáltam mennyi az emelőmagassága, de feltételezem, hogy a földre rakott kannából felszívja.
persze első indításkor a karbit házát gondolom feltöltöd előre fecskendővel vagy valamivel

Vagy így?  Grin
<beszúrt kép törölve>
Grin Grin klassz Evil
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75642 Dátum: 2015 November 17, 13:46:47 »

Trabant  Grin
Vagy így?  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75641 Dátum: 2015 November 17, 13:38:45 »

marmonkanna? benzineskanna? a pumpa úgyis felszívja belőle
Ja, igen? Már ha működik...
Én ilyenre gondoltam:


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 17, 13:49:45 írta Zoli »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75640 Dátum: 2015 November 17, 13:07:01 »

Még azt nem tudom, hogy a benzint hogy oédjam meg. Kéne valami tartály...

marmonkanna? benzineskanna? a pumpa úgyis felszívja belőle
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75639 Dátum: 2015 November 17, 12:27:12 »

Még azt nem tudom, hogy a benzint hogy oédjam meg. Kéne valami tartály...
Trabant  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75638 Dátum: 2015 November 17, 11:57:16 »

Még azt nem tudom, hogy a benzint hogy oédjam meg. Kéne valami tartály...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75637 Dátum: 2015 November 17, 11:49:19 »

Ilyesmi, ilyen is volt rajta:
<beszúrt kép törölve>

Közben azt hiszem, megtaláltam a Merki Pista féle jelet. A bal oldali a gyári, dupla vákuumoshoz való.
<beszúrt kép törölve>

http://kepfeltoltes.hu/151117/Jel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Meg lecserélném ezt a rozsdás ékszíjat, de nem tudom, hogy kell...  Grin

Valahol megnézném 5-7 fok körül. Aztán strobival, kb. 3000 -es fordulatnál kellene elérnie a maximumot 30 fok körül, ami után nem megy feljebb, és ehhez igazítani az egész beállítást.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75636 Dátum: 2015 November 17, 10:54:31 »


Meg lecserélném ezt a rozsdás ékszíjat, de nem tudom, hogy kell...  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75635 Dátum: 2015 November 17, 10:36:28 »

Alapvetően alapjáraton 0 környéki elég, de indulásnál kell a minimum 5 fok, így alapvetően attól fog függni, hogy milyen elosztót tettél rá. Például a "nagyvákumos" elosztóval (nincsen röpsúly szabályozás, pl. késői 1200 -esek) szintén elég a 0 fok. A röpsúlyos lassabban éled, ezért (is) szokták nagyobb előgyújtásra tenni.
Ilyesmi, ilyen is volt rajta:


Közben azt hiszem, megtaláltam a Merki Pista féle jelet. A bal oldali a gyári, dupla vákuumoshoz való.


http://kepfeltoltes.hu/151117/Jel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Meg lecserélném ezt a rozsdás ékszíjat, de nem tudom, hogy kell...  Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75634 Dátum: 2015 November 17, 09:30:43 »

Közben megkerestem a váciak oldalán.

VW 1500 Automatik (113 905 205AA jelű gyújtáselosztóval), valamint az 1970 augusztusától gyártott motorok (1600), amelyek előgyújtási szöge 0°, vagy 5° a FHP után. 5° a FHP után a dupla vákuumos előgyújtásszabályozóval felszerelt motorok esetén.
Szimplavákuum-szelencéseknél 7,5° a FHP előtt .

Akitől vettem a bogarat, az bontott egy 1500-ös automatát, valószinüleg azé volt a dupla.
Alapvetően alapjáraton 0 környéki elég, de indulásnál kell a minimum 5 fok, így alapvetően attól fog függni, hogy milyen elosztót tettél rá. Például a "nagyvákumos" elosztóval (nincsen röpsúly szabályozás, pl. késői 1200 -esek) szintén elég a 0 fok. A röpsúlyos lassabban éled, ezért (is) szokták nagyobb előgyújtásra tenni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75633 Dátum: 2015 November 17, 08:12:18 »

Azért se mondom meg, majd megkapod kölcsönbe Vicáét és úgy méregeted, ahogy akarod.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #75632 Dátum: 2015 November 17, 07:38:03 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani ennek az ital és mindenes kosárnak a méreteit? Gondoltam gyártok egyet rozsdamentesből. Úgy is unatkozom Grin
Mondjuk ami érdekel: alsó / felső méret hány x hányas  és a magassága a rögzítő ív nélkül.
Jöhet priviben is  Cheesy Köszi!

Azért se mondom meg, majd megkapod kölcsönbe Vicáét és úgy méregeted, ahogy akarod.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #75631 Dátum: 2015 November 16, 20:23:59 »

Közben megkerestem a váciak oldalán.

VW 1500 Automatik (113 905 205AA jelű gyújtáselosztóval), valamint az 1970 augusztusától gyártott motorok (1600), amelyek előgyújtási szöge 0°, vagy 5° a FHP után. 5° a FHP után a dupla vákuumos előgyújtásszabályozóval felszerelt motorok esetén.
Szimplavákuum-szelencéseknél 7,5° a FHP előtt .

Akitől vettem a bogarat, az bontott egy 1500-ös automatát, valószinüleg azé volt a dupla.

Én dupla vákuumost használok D-s motoron, 0°-ra állítva. (a gázpedál kis elmozdítására azonnal 7,5FHP előtt-re ugrik)
Szép puhán és egyenletesen jár, könnyen indul "jól megy" és takarékos  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75630 Dátum: 2015 November 16, 20:03:32 »

Aha, köszi. Ez rozsdamentes furulya, kicsit hosszabb, mint a gyári.
Az előgyújtásra is mondanál valamit?
Közben megkerestem a váciak oldalán.

VW 1500 Automatik (113 905 205AA jelű gyújtáselosztóval), valamint az 1970 augusztusától gyártott motorok (1600), amelyek előgyújtási szöge 0°, vagy 5° a FHP után. 5° a FHP után a dupla vákuumos előgyújtásszabályozóval felszerelt motorok esetén.
Szimplavákuum-szelencéseknél 7,5° a FHP előtt .

Akitől vettem a bogarat, az bontott egy 1500-ös automatát, valószinüleg azé volt a dupla.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75629 Dátum: 2015 November 16, 18:25:29 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani ennek az ital és mindenes kosárnak a méreteit? Gondoltam gyártok egyet rozsdamentesből. Úgy is unatkozom Grin
Mondjuk ami érdekel: alsó / felső méret hány x hányas  és a magassága a rögzítő ív nélkül.
Jöhet priviben is  Cheesy Köszi!


[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75628 Dátum: 2015 November 16, 11:13:29 »

A dobba betolásra különféle elméletek léteznek...és a furulyák hossza is különböző. A gyári furulyák nagyjából a lökhárítóval egyvonalban voltak, ahogy azt nézegettem gyári képeken, de vannak ma furulyák, amiket ki sem lehet addig húzni.
Ha koppanásig betolod, mint én, akkor jobban fojtja a motort, de csendesebb, alul kicsit nyomatékosabb (w110-es tengellyel legalábbis), ha kihúzom jobban pörög, de mintha alul gyengébb lenne.

De majd Narancs megmondja, hogy hogy van gyárilag. :-)
Aha, köszi. Ez rozsdamentes furulya, kicsit hosszabb, mint a gyári.
Az előgyújtásra is mondanál valamit?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75627 Dátum: 2015 November 16, 11:11:26 »

Én a dob csövének végéig szoktam betolni, ott tuti nem fojtja még le, de már jól tartja.
Én is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75626 Dátum: 2015 November 16, 11:04:53 »

Úgy néz ki, kész a motor. A furulyát mennyire kell beletolni a dobba?
<beszúrt kép törölve>
Én a dob csövének végéig szoktam betolni, ott tuti nem fojtja még le, de már jól tartja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75625 Dátum: 2015 November 16, 11:03:38 »

Úgy néz ki, kész a motor. A furulyát mennyire kell beletolni a dobba?
<beszúrt kép törölve>

A dobba betolásra különféle elméletek léteznek...és a furulyák hossza is különböző. A gyári furulyák nagyjából a lökhárítóval egyvonalban voltak, ahogy azt nézegettem gyári képeken, de vannak ma furulyák, amiket ki sem lehet addig húzni.
Ha koppanásig betolod, mint én, akkor jobban fojtja a motort, de csendesebb, alul kicsit nyomatékosabb (w110-es tengellyel legalábbis), ha kihúzom jobban pörög, de mintha alul gyengébb lenne.

De majd Narancs megmondja, hogy hogy van gyárilag. :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75624 Dátum: 2015 November 15, 21:29:30 »

Úgy néz ki, kész a motor. A furulyát mennyire kell beletolni a dobba?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #75623 Dátum: 2015 November 15, 16:58:36 »

Helyén van az, szerintem csalós a kép.
Találtam egy képet, ez szerint áll most(már) az elosztóm.  Akkor ezt jónak veszem.  Grin

<beszúrt kép törölve>
A gyújtáselosztó szélén ott a jel. Ha az egyesnél oda esik, akkor tuti jó.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75622 Dátum: 2015 November 15, 14:08:00 »

Az elosztó tengelyét, ha rosszul teszed be, akkor nem megy a helyére, amit lehet látni is.
Nekem a gépmunka után furán állt a gyújtáselosztó.
Megkértem, átjött a Varázsló. Kivette az elosztó alatti tengelyt, és elforgatta,majd úgy ejtette bele, hogy a helyén legyen az 1-es.
Helyén van az, szerintem csalós a kép.
Találtam egy képet, ez szerint áll most(már) az elosztóm.  Akkor ezt jónak veszem.  Grin


Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #75621 Dátum: 2015 November 15, 13:59:59 »

Na kiszedtem az elosztót, a tengelyt mégis jól tettem be, de a rotor mégsem áll jól.
Az újat elfordítottam 180°-kal, mostmár úgy áll, mint a régi, de mégsem úgy, mint a könyvben.  Huh  Huh Vagy az csak illusztráció és ott az 1. ?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

A karbi tömítésre csak egy szót mondok: Trabant.  Cool Evil
<beszúrt kép törölve>
Az elosztó tengelyét, ha rosszul teszed be, akkor nem megy a helyére, amit lehet látni is.
Nekem a gépmunka után furán állt a gyújtáselosztó.
Megkértem, átjött a Varázsló. Kivette az elosztó alatti tengelyt, és elforgatta,majd úgy ejtette bele, hogy a helyén legyen az 1-es.
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 15, 14:02:03 írta sparkafer »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75620 Dátum: 2015 November 15, 13:52:26 »

Na kiszedtem az elosztót, a tengelyt mégis jól tettem be, de a rotor mégsem áll jól.
Az újat elfordítottam 180°-kal, mostmár úgy áll, mint a régi, de mégsem úgy, mint a könyvben.  Huh  Huh Vagy az csak illusztráció és ott az 1. ?


Ja igen, és a lényeg, hogy egyszer Merki Pista mondta, hogy ezen a motoron gyárilag dupla vákuumos gyújtáselosztó volt, az ékszíjtárcsán a jel ahhoz tartozik, és hogy ehhez az elosztóhoz máshova kell a gyújtást állítani. Be is karcolta,de már eltűnt róla. Akkor járt szép halkan a motor, amikor oda állította. De hova kell?
Nekem csak a 7,5 vagy a 10 fok van jelölve (nem tudom melyik)


A karbi tömítésre csak egy szót mondok: Trabant.  Cool Evil
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 15, 14:01:40 írta Zoli »

Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #75619 Dátum: 2015 November 14, 20:21:22 »

Írjál már egy motor kódot, meg karbi tipust!
Üdv,
bocsánat, csak most látom itt folytatódik a téma ( még bele kell tanulnom az itteni szokásokba:) ). Sajnos a motorkód nem releváns, és a karbi sem igazán. Egy nagy torkú PICT34 es karbival vettük ha jól rémlik, de rákerült egy kis torkú egy átalakítóval, azt hiszem 31-es. A bódé 1303-mas de sajnos tipikus magyar összvérkocsi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #75618 Dátum: 2015 November 13, 00:07:23 »

Mintha rémlene, hogy még 1,6-ból is volt magas hengeres, kisebb kompresszióval, 47 lóval. A gyerek bogara is ilyesmi, csak 1,3. A motor alapvetően jó, de érezhetően gyengébb, mint az AB. Mondjuk sebességre, fogyasztásra nem venni észre.
A 47 lovas 1.6-os,az a szimplaszívós 1.6-os volt,a T2a-kat szerelték ilyen motorokkal 1967-1970 között.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75617 Dátum: 2015 November 12, 16:27:27 »

és ha a csavar lyukait reszeled oválisra? ha az áramlásnál elég nagy a keresztmetszet és úgy koncentrikus, akkor nem jó?
Nem szarakodok vele, egy szar papírtömítés.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75616 Dátum: 2015 November 12, 15:34:27 »

Végülis csak négy millimétert tévedtek.
Kivágom, de csak klingeritem van szerintem.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
és ha a csavar lyukait reszeled oválisra? ha az áramlásnál elég nagy a keresztmetszet és úgy koncentrikus, akkor nem jó?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75615 Dátum: 2015 November 12, 14:51:16 »

Vágd ki normális anyagból.  Ez a sok utángyártott szar majdnem mind szar. Én Temafast Economy -ból készítettem  Wink
Végülis csak négy millimétert tévedtek.
Kivágom, de csak klingeritem van szerintem.  Undecided

« Utoljára szerkesztve: 2015 November 12, 14:56:37 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75614 Dátum: 2015 November 12, 14:45:27 »

Mintha rémlene, hogy még 1,6-ból is volt magas hengeres, kisebb kompresszióval, 47 lóval. A gyerek bogara is ilyesmi, csak 1,3. A motor alapvetően jó, de érezhetően gyengébb, mint az AB. Mondjuk sebességre, fogyasztásra nem venni észre.
1,2 D akartam írni.... Undecided 50 éves motoroknál nehéz eldönteni melyik hogy viselkedett új korában.....
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 12, 14:47:11 írta tati »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75613 Dátum: 2015 November 12, 14:38:07 »

az F az 40  lóerő elötte és utána meg az 1.2 F 34 ló  Undecided
Mintha rémlene, hogy még 1,6-ból is volt magas hengeres, kisebb kompresszióval, 47 lóval. A gyerek bogara is ilyesmi, csak 1,3. A motor alapvetően jó, de érezhetően gyengébb, mint az AB. Mondjuk sebességre, fogyasztásra nem venni észre.

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75612 Dátum: 2015 November 12, 14:21:55 »

Igazából nem kell, hanem egy 31-esre való tömítés kell.
Vágd ki normális anyagból.  Ez a sok utángyártott szar majdnem mind szar. Én Temafast Economy -ból készítettem  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.