www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 11:18:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13228155 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75635 Dátum: 2015 November 17, 10:36:28 »

Alapvetően alapjáraton 0 környéki elég, de indulásnál kell a minimum 5 fok, így alapvetően attól fog függni, hogy milyen elosztót tettél rá. Például a "nagyvákumos" elosztóval (nincsen röpsúly szabályozás, pl. késői 1200 -esek) szintén elég a 0 fok. A röpsúlyos lassabban éled, ezért (is) szokták nagyobb előgyújtásra tenni.
Ilyesmi, ilyen is volt rajta:


Közben azt hiszem, megtaláltam a Merki Pista féle jelet. A bal oldali a gyári, dupla vákuumoshoz való.


http://kepfeltoltes.hu/151117/Jel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Meg lecserélném ezt a rozsdás ékszíjat, de nem tudom, hogy kell...  Grin

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75634 Dátum: 2015 November 17, 09:30:43 »

Közben megkerestem a váciak oldalán.

VW 1500 Automatik (113 905 205AA jelű gyújtáselosztóval), valamint az 1970 augusztusától gyártott motorok (1600), amelyek előgyújtási szöge 0°, vagy 5° a FHP után. 5° a FHP után a dupla vákuumos előgyújtásszabályozóval felszerelt motorok esetén.
Szimplavákuum-szelencéseknél 7,5° a FHP előtt .

Akitől vettem a bogarat, az bontott egy 1500-ös automatát, valószinüleg azé volt a dupla.
Alapvetően alapjáraton 0 környéki elég, de indulásnál kell a minimum 5 fok, így alapvetően attól fog függni, hogy milyen elosztót tettél rá. Például a "nagyvákumos" elosztóval (nincsen röpsúly szabályozás, pl. késői 1200 -esek) szintén elég a 0 fok. A röpsúlyos lassabban éled, ezért (is) szokták nagyobb előgyújtásra tenni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75633 Dátum: 2015 November 17, 08:12:18 »

Azért se mondom meg, majd megkapod kölcsönbe Vicáét és úgy méregeted, ahogy akarod.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #75632 Dátum: 2015 November 17, 07:38:03 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani ennek az ital és mindenes kosárnak a méreteit? Gondoltam gyártok egyet rozsdamentesből. Úgy is unatkozom Grin
Mondjuk ami érdekel: alsó / felső méret hány x hányas  és a magassága a rögzítő ív nélkül.
Jöhet priviben is  Cheesy Köszi!

Azért se mondom meg, majd megkapod kölcsönbe Vicáét és úgy méregeted, ahogy akarod.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #75631 Dátum: 2015 November 16, 20:23:59 »

Közben megkerestem a váciak oldalán.

VW 1500 Automatik (113 905 205AA jelű gyújtáselosztóval), valamint az 1970 augusztusától gyártott motorok (1600), amelyek előgyújtási szöge 0°, vagy 5° a FHP után. 5° a FHP után a dupla vákuumos előgyújtásszabályozóval felszerelt motorok esetén.
Szimplavákuum-szelencéseknél 7,5° a FHP előtt .

Akitől vettem a bogarat, az bontott egy 1500-ös automatát, valószinüleg azé volt a dupla.

Én dupla vákuumost használok D-s motoron, 0°-ra állítva. (a gázpedál kis elmozdítására azonnal 7,5FHP előtt-re ugrik)
Szép puhán és egyenletesen jár, könnyen indul "jól megy" és takarékos  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75630 Dátum: 2015 November 16, 20:03:32 »

Aha, köszi. Ez rozsdamentes furulya, kicsit hosszabb, mint a gyári.
Az előgyújtásra is mondanál valamit?
Közben megkerestem a váciak oldalán.

VW 1500 Automatik (113 905 205AA jelű gyújtáselosztóval), valamint az 1970 augusztusától gyártott motorok (1600), amelyek előgyújtási szöge 0°, vagy 5° a FHP után. 5° a FHP után a dupla vákuumos előgyújtásszabályozóval felszerelt motorok esetén.
Szimplavákuum-szelencéseknél 7,5° a FHP előtt .

Akitől vettem a bogarat, az bontott egy 1500-ös automatát, valószinüleg azé volt a dupla.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75629 Dátum: 2015 November 16, 18:25:29 »

Sziasztok!

Valaki meg tudja mondani ennek az ital és mindenes kosárnak a méreteit? Gondoltam gyártok egyet rozsdamentesből. Úgy is unatkozom Grin
Mondjuk ami érdekel: alsó / felső méret hány x hányas  és a magassága a rögzítő ív nélkül.
Jöhet priviben is  Cheesy Köszi!


[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75628 Dátum: 2015 November 16, 11:13:29 »

A dobba betolásra különféle elméletek léteznek...és a furulyák hossza is különböző. A gyári furulyák nagyjából a lökhárítóval egyvonalban voltak, ahogy azt nézegettem gyári képeken, de vannak ma furulyák, amiket ki sem lehet addig húzni.
Ha koppanásig betolod, mint én, akkor jobban fojtja a motort, de csendesebb, alul kicsit nyomatékosabb (w110-es tengellyel legalábbis), ha kihúzom jobban pörög, de mintha alul gyengébb lenne.

De majd Narancs megmondja, hogy hogy van gyárilag. :-)
Aha, köszi. Ez rozsdamentes furulya, kicsit hosszabb, mint a gyári.
Az előgyújtásra is mondanál valamit?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #75627 Dátum: 2015 November 16, 11:11:26 »

Én a dob csövének végéig szoktam betolni, ott tuti nem fojtja még le, de már jól tartja.
Én is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75626 Dátum: 2015 November 16, 11:04:53 »

Úgy néz ki, kész a motor. A furulyát mennyire kell beletolni a dobba?
<beszúrt kép törölve>
Én a dob csövének végéig szoktam betolni, ott tuti nem fojtja még le, de már jól tartja.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75625 Dátum: 2015 November 16, 11:03:38 »

Úgy néz ki, kész a motor. A furulyát mennyire kell beletolni a dobba?
<beszúrt kép törölve>

A dobba betolásra különféle elméletek léteznek...és a furulyák hossza is különböző. A gyári furulyák nagyjából a lökhárítóval egyvonalban voltak, ahogy azt nézegettem gyári képeken, de vannak ma furulyák, amiket ki sem lehet addig húzni.
Ha koppanásig betolod, mint én, akkor jobban fojtja a motort, de csendesebb, alul kicsit nyomatékosabb (w110-es tengellyel legalábbis), ha kihúzom jobban pörög, de mintha alul gyengébb lenne.

De majd Narancs megmondja, hogy hogy van gyárilag. :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75624 Dátum: 2015 November 15, 21:29:30 »

Úgy néz ki, kész a motor. A furulyát mennyire kell beletolni a dobba?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #75623 Dátum: 2015 November 15, 16:58:36 »

Helyén van az, szerintem csalós a kép.
Találtam egy képet, ez szerint áll most(már) az elosztóm.  Akkor ezt jónak veszem.  Grin

<beszúrt kép törölve>
A gyújtáselosztó szélén ott a jel. Ha az egyesnél oda esik, akkor tuti jó.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75622 Dátum: 2015 November 15, 14:08:00 »

Az elosztó tengelyét, ha rosszul teszed be, akkor nem megy a helyére, amit lehet látni is.
Nekem a gépmunka után furán állt a gyújtáselosztó.
Megkértem, átjött a Varázsló. Kivette az elosztó alatti tengelyt, és elforgatta,majd úgy ejtette bele, hogy a helyén legyen az 1-es.
Helyén van az, szerintem csalós a kép.
Találtam egy képet, ez szerint áll most(már) az elosztóm.  Akkor ezt jónak veszem.  Grin


Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #75621 Dátum: 2015 November 15, 13:59:59 »

Na kiszedtem az elosztót, a tengelyt mégis jól tettem be, de a rotor mégsem áll jól.
Az újat elfordítottam 180°-kal, mostmár úgy áll, mint a régi, de mégsem úgy, mint a könyvben.  Huh  Huh Vagy az csak illusztráció és ott az 1. ?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

A karbi tömítésre csak egy szót mondok: Trabant.  Cool Evil
<beszúrt kép törölve>
Az elosztó tengelyét, ha rosszul teszed be, akkor nem megy a helyére, amit lehet látni is.
Nekem a gépmunka után furán állt a gyújtáselosztó.
Megkértem, átjött a Varázsló. Kivette az elosztó alatti tengelyt, és elforgatta,majd úgy ejtette bele, hogy a helyén legyen az 1-es.
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 15, 14:02:03 írta sparkafer »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75620 Dátum: 2015 November 15, 13:52:26 »

Na kiszedtem az elosztót, a tengelyt mégis jól tettem be, de a rotor mégsem áll jól.
Az újat elfordítottam 180°-kal, mostmár úgy áll, mint a régi, de mégsem úgy, mint a könyvben.  Huh  Huh Vagy az csak illusztráció és ott az 1. ?


Ja igen, és a lényeg, hogy egyszer Merki Pista mondta, hogy ezen a motoron gyárilag dupla vákuumos gyújtáselosztó volt, az ékszíjtárcsán a jel ahhoz tartozik, és hogy ehhez az elosztóhoz máshova kell a gyújtást állítani. Be is karcolta,de már eltűnt róla. Akkor járt szép halkan a motor, amikor oda állította. De hova kell?
Nekem csak a 7,5 vagy a 10 fok van jelölve (nem tudom melyik)


A karbi tömítésre csak egy szót mondok: Trabant.  Cool Evil
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 15, 14:01:40 írta Zoli »

Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #75619 Dátum: 2015 November 14, 20:21:22 »

Írjál már egy motor kódot, meg karbi tipust!
Üdv,
bocsánat, csak most látom itt folytatódik a téma ( még bele kell tanulnom az itteni szokásokba:) ). Sajnos a motorkód nem releváns, és a karbi sem igazán. Egy nagy torkú PICT34 es karbival vettük ha jól rémlik, de rákerült egy kis torkú egy átalakítóval, azt hiszem 31-es. A bódé 1303-mas de sajnos tipikus magyar összvérkocsi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75618 Dátum: 2015 November 13, 00:07:23 »

Mintha rémlene, hogy még 1,6-ból is volt magas hengeres, kisebb kompresszióval, 47 lóval. A gyerek bogara is ilyesmi, csak 1,3. A motor alapvetően jó, de érezhetően gyengébb, mint az AB. Mondjuk sebességre, fogyasztásra nem venni észre.
A 47 lovas 1.6-os,az a szimplaszívós 1.6-os volt,a T2a-kat szerelték ilyen motorokkal 1967-1970 között.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75617 Dátum: 2015 November 12, 16:27:27 »

és ha a csavar lyukait reszeled oválisra? ha az áramlásnál elég nagy a keresztmetszet és úgy koncentrikus, akkor nem jó?
Nem szarakodok vele, egy szar papírtömítés.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75616 Dátum: 2015 November 12, 15:34:27 »

Végülis csak négy millimétert tévedtek.
Kivágom, de csak klingeritem van szerintem.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
és ha a csavar lyukait reszeled oválisra? ha az áramlásnál elég nagy a keresztmetszet és úgy koncentrikus, akkor nem jó?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75615 Dátum: 2015 November 12, 14:51:16 »

Vágd ki normális anyagból.  Ez a sok utángyártott szar majdnem mind szar. Én Temafast Economy -ból készítettem  Wink
Végülis csak négy millimétert tévedtek.
Kivágom, de csak klingeritem van szerintem.  Undecided

« Utoljára szerkesztve: 2015 November 12, 14:56:37 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75614 Dátum: 2015 November 12, 14:45:27 »

Mintha rémlene, hogy még 1,6-ból is volt magas hengeres, kisebb kompresszióval, 47 lóval. A gyerek bogara is ilyesmi, csak 1,3. A motor alapvetően jó, de érezhetően gyengébb, mint az AB. Mondjuk sebességre, fogyasztásra nem venni észre.
1,2 D akartam írni.... Undecided 50 éves motoroknál nehéz eldönteni melyik hogy viselkedett új korában.....
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 12, 14:47:11 írta tati »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75613 Dátum: 2015 November 12, 14:38:07 »

az F az 40  lóerő elötte és utána meg az 1.2 F 34 ló  Undecided
Mintha rémlene, hogy még 1,6-ból is volt magas hengeres, kisebb kompresszióval, 47 lóval. A gyerek bogara is ilyesmi, csak 1,3. A motor alapvetően jó, de érezhetően gyengébb, mint az AB. Mondjuk sebességre, fogyasztásra nem venni észre.

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75612 Dátum: 2015 November 12, 14:21:55 »

Igazából nem kell, hanem egy 31-esre való tömítés kell.
Vágd ki normális anyagból.  Ez a sok utángyártott szar majdnem mind szar. Én Temafast Economy -ból készítettem  Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75611 Dátum: 2015 November 12, 14:14:49 »

Ha hazajutok melóból megmérem a 28-at ha kell.
Mondjuk az enyémen 31 került a helyére.
Igazából nem kell, hanem egy 31-esre való tömítés kell.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75610 Dátum: 2015 November 12, 13:42:11 »

A 28-as karbinak kisebb a talpa?
Mert a készlet-tömítés kicsi a 31-esre.
Basszák meg azt is tízezerért. Egy csomó hiányzott belöle.
Ha hazajutok melóból megmérem a 28-at ha kell.
Mondjuk az enyémen 31 került a helyére.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75609 Dátum: 2015 November 12, 13:36:24 »

Duplaszívós. Papír szerint 1.3 mas, de meglepően jól megy és van benne erő is. Sajnos nincsen összehasonlítási alapom:(

Írjál már egy motor kódot, meg karbi tipust!

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75608 Dátum: 2015 November 12, 13:23:20 »

A 28-as karbinak kisebb a talpa?
Mert a készlet-tömítés kicsi a 31-esre.
Basszák meg azt is tízezerért. Egy csomó hiányzott belöle.
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 12, 13:25:41 írta Zoli »

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75607 Dátum: 2015 November 12, 10:52:45 »

Elírta az ember, ennyi. Gondolom valami fórumból másolta a Proti azok meg pont annyira tuti források, mint ez a fórum.  Cheesy
Valószínűleg még amerikai is ráadásul.
USA lóerő, ez az 1200 -es.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #75606 Dátum: 2015 November 12, 09:15:12 »

az F az 40  lóerő elötte és utána meg az 1.2 F 34 ló  Undecided
Elírta az ember, ennyi. Gondolom valami fórumból másolta a Proti azok meg pont annyira tuti források, mint ez a fórum.  Cheesy
Valószínűleg még amerikai is ráadásul.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75605 Dátum: 2015 November 12, 08:55:17 »

1970 előtt. F, azt hiszem.

az F az 40  lóerő elötte és utána meg az 1.2 F 34 ló  Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75604 Dátum: 2015 November 12, 08:27:41 »

És mi számít korai 36HP -nek?
1970 előtt. F, azt hiszem.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #75603 Dátum: 2015 November 11, 14:53:55 »

What temperature does the thermostat open at?
It depends on which thermostat you have:
German stat for early 36hp type I carb engines, "stale air" 75-80C opening temp
German stat for type I carb engine, starts to open at 65-70C (149-158F)
German stat for type I FI engine, starts to open at 80-85C (176-185F)
German stat for type IV carb and FI engines, and 4 cylinder Porsche 912 and 914 engines, starts
to open at 85-90C (185-194F)
German stat for Porsche 356, these engines do not have flaps, the stat opens ductwork to run
heated air to the carb intakes (23-34C)
new VW Mexico - this is a real mess, as it comes in both the 65-70C range and the 80-85C range,
yet somehow has the same part number? So, what do you got? The only way to know is to test it.

Vilinek forditas: "Attó' függ ..."
Korai egybebakosok 77-80
karburátoros 65-70
injektoros és typ4 meg porsche 80-90
356-ost nem értem, szerintem valamit rosszul tud, bár abban igaza van, ohgy a szívótorkot is szabályozza.
Amúgy meg tök mindegy valahol 60-100 között nyisson ki, lényeg, hogy hidegen legyen elzárva, mert hamar szarrákopik az egész kóceráj a mindenhol kicsapódó benzintől mert lemossa az olajat és mehet a kukába az egész kocsi.

Protira pedig kérek egy kitiltást a szabályok durva és ismételt megsértése miatt.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75602 Dátum: 2015 November 11, 14:30:13 »

What temperature does the thermostat open at?
It depends on which thermostat you have:
German stat for early 36hp type I carb engines, "stale air" 75-80C opening temp
German stat for type I carb engine, starts to open at 65-70C (149-158F)
German stat for type I FI engine, starts to open at 80-85C (176-185F)
German stat for type IV carb and FI engines, and 4 cylinder Porsche 912 and 914 engines, starts
to open at 85-90C (185-194F)
German stat for Porsche 356, these engines do not have flaps, the stat opens ductwork to run
heated air to the carb intakes (23-34C)
new VW Mexico - this is a real mess, as it comes in both the 65-70C range and the 80-85C range,
yet somehow has the same part number? So, what do you got? The only way to know is to test it.

Vilinek forditas: "Attó' függ ..."
És mi számít korai 36HP -nek?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #75601 Dátum: 2015 November 11, 14:21:27 »

én azt sem tudom, hogy a normál termosztátnak mi a működési hőmérséklete, csak hogy a majdnem forrásban lévő víz már megmozgatja

What temperature does the thermostat open at?
It depends on which thermostat you have:
German stat for early 36hp type I carb engines, "stale air" 75-80C opening temp
German stat for type I carb engine, starts to open at 65-70C (149-158F)
German stat for type I FI engine, starts to open at 80-85C (176-185F)
German stat for type IV carb and FI engines, and 4 cylinder Porsche 912 and 914 engines, starts
to open at 85-90C (185-194F)
German stat for Porsche 356, these engines do not have flaps, the stat opens ductwork to run
heated air to the carb intakes (23-34C)
new VW Mexico - this is a real mess, as it comes in both the 65-70C range and the 80-85C range,
yet somehow has the same part number? So, what do you got? The only way to know is to test it.

Vilinek forditas: "Attó' függ ..."


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #75600 Dátum: 2015 November 11, 14:13:52 »

én azt sem tudom, hogy a normál termosztátnak mi a működési hőmérséklete, csak hogy a majdnem forrásban lévő víz már megmozgatja
65-70 van mindre írva.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #75599 Dátum: 2015 November 11, 14:05:36 »

Azt hittem vágjátok rá a választ.Lehet senki sem tudja?
én azt sem tudom, hogy a normál termosztátnak mi a működési hőmérséklete, csak hogy a majdnem forrásban lévő víz már megmozgatja
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75598 Dátum: 2015 November 11, 13:47:18 »

Olvasgatok nagy ráérésemben és találkoztam 75/80c termosztátokkal is.
Ezeket melyik típusokhoz alkalmazták? Vagy egyáltalán típusfüggő vagy éghajlat szerint pakolászták ezeket bele?
Köszi!
Azt hittem vágjátok rá a választ.Lehet senki sem tudja?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #75597 Dátum: 2015 November 10, 17:59:12 »

Olvasgatok nagy ráérésemben és találkoztam 75/80c termosztátokkal is.
Ezeket melyik típusokhoz alkalmazták? Vagy egyáltalán típusfüggő vagy éghajlat szerint pakolászták ezeket bele?
Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75596 Dátum: 2015 November 07, 14:03:56 »

Értem, akkor a hátfal marad utoljára, mert az alváz nincs a közelben sem, így elég nehéz lenne... A tömítés tartó lemezcsík meg alapból lejjebb van 4 centivel, mint a gyárin.
Nem értem ezt. Melyik munkásnak hova van kedve hegeszteni, vagy hogy megy ez...
a tömítés tartó csík nekem sem folytatólagos volt így levágtam és átraktam azóta bekerült a motor és látszik hogy nekem jobbat sikerült emlékezetből mint a gyárnak .... Undecided

Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.