www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 00:32:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14802222 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #75731 Dátum: 2015 November 23, 17:20:01 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75730 Dátum: 2015 November 23, 17:09:42 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #75729 Dátum: 2015 November 23, 17:04:13 »


[/offtopic]Értelek.
De szomorú is vagyok,mert szép lassan elsorvad a forum,mert már ott tartunk,jobb a békesség,kerülöm a konfliktust pár nagypofáju k5sög miatt,[/offtopic]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
pecek
« Hozzászólás #75728 Dátum: 2015 November 23, 16:52:50 »

Hőcserélő/kipufogó találkozásánál kicsit kifúj. Hogy lehet azt normálisan tömíteni?
Új tűzkarika, alátét, bilincs után. (Az nem rozsda)
<beszúrt kép törölve>

Lehet kapni kimondottan kipufogó tömítő pasztát, én ezt szoktam használni 1000 fokot bír.Szétszeded és újra összerakod ,persze pasztával ./UNIX BÁRDI stb/
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75727 Dátum: 2015 November 23, 16:39:48 »


[/offtopic]Értelek.
De szomorú is vagyok,mert szép lassan elsorvad a forum,mert már ott tartunk,jobb a békesség,kerülöm a konfliktust pár nagypofáju k5sög miatt,[/offtopic]
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 23, 16:41:19 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #75726 Dátum: 2015 November 23, 16:35:04 »

Lefele szuszogósat nem akartam berakni. Valami kicsi szűrő-szuszogóban gondolkoztam. Merre érdemes keresni?

Rossz megoldás mind. be kell kötni a légszűrőbe és annyi. Vagy csinálni szuszogódobozt, ha már tuning.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75725 Dátum: 2015 November 23, 16:34:14 »

Itt is megsasolnánk páran!
(gondolom)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #75724 Dátum: 2015 November 23, 16:31:21 »

Lefele szuszogósat nem akartam berakni. Valami kicsi szűrő-szuszogóban gondolkoztam. Merre érdemes keresni?

robogo tuning

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75723 Dátum: 2015 November 23, 15:59:02 »

küldtem képeket géméledre én hogy csináltam
Itt is megsasolnánk páran!
(gondolom)

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #75722 Dátum: 2015 November 23, 15:53:26 »

Nézek valami hőálló cuccot.
Hegggezzd össze
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #75721 Dátum: 2015 November 23, 15:46:11 »

Itt is:

Ha valaki pingált már Sprintstart, elmondhatná, hogy szürkére a feketét, vagy a feketére a szürkét könnyebb maszkolni? Mert egy szopó ezt csinálni.

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12240435_10153783441529801_5776737544212324093_o.jpg
küldtem képeket géméledre én hogy csináltam

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75720 Dátum: 2015 November 23, 14:21:50 »

nekem még azzal a motorral, amit a kocsival vettem, volt egy kis eltérés a hőcserélő és a kipuff csonkja között. volt jópár mm eltérés, nem lehetett őket összedugni úgy emlékszem, vagy csak valami nagy rés volt..
akkor vettem rá kipufogó tömítő szalagot. azt be kellett vizezni, rátekerni, a melegtől kiszáradt, teljesen kemény lett és tömített is.
hogy utána hogy lehetett eltávolítani, nem tudom, nem én cseréltem aztán rajta a kipufogót
Simán összecsúszott, csak szerintem nem elég sűrű a szövet a tűzkarikában, vagy szimplán nem húztam meg eléggé. Nézek valami hőálló cuccot.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #75719 Dátum: 2015 November 23, 14:19:45 »

Hőcserélő/kipufogó találkozásánál kicsit kifúj. Hogy lehet azt normálisan tömíteni?
Új tűzkarika, alátét, bilincs után. (Az nem rozsda)
<beszúrt kép törölve>
hőálló paszta
1303LS
« Hozzászólás #75718 Dátum: 2015 November 23, 14:12:05 »

Hőcserélő/kipufogó találkozásánál kicsit kifúj. Hogy lehet azt normálisan tömíteni?
Új tűzkarika, alátét, bilincs után. (Az nem rozsda)
<beszúrt kép törölve>
Az lehet amit a Donát ír. Ilyenkor mindent ( amúgy is úgy szoktam) fellazítasz és ha a bilinccsel faszán összehúztad akkor húzod le a csavarokat a másik végen.
Persze ha nagy az eltérés akkor komolyabban be kell avatkozni.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75717 Dátum: 2015 November 23, 14:11:21 »

Hőcserélő/kipufogó találkozásánál kicsit kifúj. Hogy lehet azt normálisan tömíteni?
Új tűzkarika, alátét, bilincs után. (Az nem rozsda)
<beszúrt kép törölve>

Vmi 600 fokot is kibíró tömítőmassza nem segíthet?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75716 Dátum: 2015 November 23, 13:58:11 »

Hőcserélő/kipufogó találkozásánál kicsit kifúj. Hogy lehet azt normálisan tömíteni?
Új tűzkarika, alátét, bilincs után. (Az nem rozsda)
<beszúrt kép törölve>
nekem még azzal a motorral, amit a kocsival vettem, volt egy kis eltérés a hőcserélő és a kipuff csonkja között. volt jópár mm eltérés, nem lehetett őket összedugni úgy emlékszem, vagy csak valami nagy rés volt..
akkor vettem rá kipufogó tömítő szalagot. azt be kellett vizezni, rátekerni, a melegtől kiszáradt, teljesen kemény lett és tömített is.
hogy utána hogy lehetett eltávolítani, nem tudom, nem én cseréltem aztán rajta a kipufogót
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75715 Dátum: 2015 November 23, 13:43:45 »

Hőcserélő/kipufogó találkozásánál kicsit kifúj. Hogy lehet azt normálisan tömíteni?
Új tűzkarika, alátét, bilincs után. (Az nem rozsda)

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75714 Dátum: 2015 November 23, 13:40:14 »

Itt is:

Ha valaki pingált már Sprintstart, elmondhatná, hogy szürkére a feketét, vagy a feketére a szürkét könnyebb maszkolni? Mert egy szopó ezt csinálni.

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12240435_10153783441529801_5776737544212324093_o.jpg
Vagy kérdezzem meg tőle?  Cool Evil

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75713 Dátum: 2015 November 23, 13:31:25 »

tyű, ez nagyon nagyon szépnek néz ki  Cheesy

azt a szuszogót semmiképp sem szabad eltömíteni, mert akkor kinyomja máshol ahogy tapasztaltad is. ezeknél a régieknél még nem megy le a lemezelés alá a szabadba egy cső?

mutass még képeket! nagyon tetszik ez a szín, és ezek a kedvenc évjárataim, az ovál utáni kisablakosok

Lefele szuszogósat nem akartam berakni. Valami kicsi szűrő-szuszogóban gondolkoztam. Merre érdemes keresni?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75712 Dátum: 2015 November 23, 13:29:30 »

Hűha. Szép cucc.

A kipuffogó vég nincs nagyon benyomva szerinted?

Kösz.

A kipuvég még nem végleges, csak egy gyors barkács, de én is kicsit kihúzom majd a jelenlegit.
Mellesleg mennyire kellene kilógnia?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75711 Dátum: 2015 November 23, 13:27:00 »

Hőtől és a tágulásoktól hajlamos eltörni a gyengébb minőségű. Szerintem egy hullámos acél alátét megteszi, legfeljebb kilágyul, de addigra be is rohad az anya Smiley


Rézpaszta? És akkor nem rohad (annyira) be.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #75710 Dátum: 2015 November 23, 12:39:30 »

Hőtől és a tágulásoktól hajlamos eltörni a gyengébb minőségű. Szerintem egy hullámos acél alátét megteszi, legfeljebb kilágyul, de addigra be is rohad az anya Smiley

Hasított anya is jó nem?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75709 Dátum: 2015 November 23, 12:34:12 »

A Haynes nem ír , viszont én önzáró réz anyát tettem.

<beszúrt kép törölve>

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/8737-080-12/kipufogohoz-anya%28onzaro%29-m8-12mm-es-tocsavarhoz

(Ettől olcsóbban is kapni )
Hasított anya is jó nem?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #75708 Dátum: 2015 November 23, 12:13:45 »

Úgyértem, ha lemerítetted teljesen a téli indítózással. 
Aki képes lemeríteni egy akksit teljesen az pont leszarja, hogy mennyire terheli és mi a generátort. Szerintem.
Jó autó nem meríti le télen sem, Jó autónak meg gondos a gazdája.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75707 Dátum: 2015 November 23, 11:50:49 »

Úgyértem, ha lemerítetted teljesen a téli indítózással. 
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75706 Dátum: 2015 November 23, 11:50:25 »

Tudja valaki, hogy a hengerek kipufogócsövének rögzítő anyái alá kell-e alátét és ha igen akkor milyen?
Másik, hogy a hengerek körül lévő lemezeket milyen festékkel érdemes festeni?
Köszi!
A Haynes nem ír , viszont én önzáró réz anyát tettem.



https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/8737-080-12/kipufogohoz-anya%28onzaro%29-m8-12mm-es-tocsavarhoz

(Ettől olcsóbban is kapni )
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 23, 12:00:12 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75705 Dátum: 2015 November 23, 11:47:24 »

Na ez is egy nagy marhaság.

Pont annyit kell bele tölteni amennyit kivettél, ez a nagysággal hogy függ össze?
Úgyértem, ha lemerítetted teljesen a téli indítózással. 

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75704 Dátum: 2015 November 23, 11:08:24 »

Hengerfejre gondoltál?
Igen, köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #75703 Dátum: 2015 November 23, 10:40:17 »

Hengerfejre gondoltál? Tudtommal rugós alátét van ott.

Tudja valaki, hogy a hengerek kipufogócsövének rögzítő anyái alá kell-e alátét és ha igen akkor milyen?
Másik, hogy a hengerek körül lévő lemezeket milyen festékkel érdemes festeni?
Köszi!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #75702 Dátum: 2015 November 23, 10:01:23 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?
tyű, ez nagyon nagyon szépnek néz ki  Cheesy

azt a szuszogót semmiképp sem szabad eltömíteni, mert akkor kinyomja máshol ahogy tapasztaltad is. ezeknél a régieknél még nem megy le a lemezelés alá a szabadba egy cső?

mutass még képeket! nagyon tetszik ez a szín, és ezek a kedvenc évjárataim, az ovál utáni kisablakosok
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #75701 Dátum: 2015 November 23, 09:54:03 »

Tudja valaki, hogy a hengerek kipufogócsövének rögzítő anyái alá kell-e alátét és ha igen akkor milyen?
Másik, hogy a hengerek körül lévő lemezeket milyen festékkel érdemes festeni?
Köszi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #75700 Dátum: 2015 November 23, 08:03:53 »

Ha valaki pingált már Sprintstart, elmondhatná, hogy szürkére a feketét, vagy a feketére a szürkét könnyebb maszkolni? Mert egy szopó ezt csinálni.
[/url]
Én a szürkére festettem a feketét, könnyebb útnak tűnt a 8 élet és a szélet lemaszkolni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2015 November 23, 08:06:38 írta nagybub »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #75699 Dátum: 2015 November 22, 23:15:00 »

egy nagyobbat valóban tovább kell tölteni, hogy "tele legyen",
Na ez is egy nagy marhaság.

Pont annyit kell bele tölteni amennyit kivettél, ez a nagysággal hogy függ össze?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #75698 Dátum: 2015 November 22, 22:48:20 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?
Gyönyörű,1961-es modellévű,még lámpa-karos indexben kis átmeneti modell,szép pasztellbalu színben (csak egy évig volt ha jól tudom),szépen megcsinálva!

Gratulálok!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75697 Dátum: 2015 November 22, 22:42:33 »

Itt is:

Ha valaki pingált már Sprintstart, elmondhatná, hogy szürkére a feketét, vagy a feketére a szürkét könnyebb maszkolni? Mert egy szopó ezt csinálni.

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t31.0-8/12240435_10153783441529801_5776737544212324093_o.jpg

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75696 Dátum: 2015 November 22, 22:18:57 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?
Hűha. Szép cucc.

A kipuffogó vég nincs nagyon benyomva szerinted?

Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75695 Dátum: 2015 November 22, 22:05:48 »

Na ma végre, többéves várakozás után beindítottam a bogi már régen elkészült és felújított motorját  Cheesy
Az előkészületekben nagyobb fiam segített (éppen tanulmányozza a műszereket a képen), de a beindításkor persze mindhárom csemete kinn volt.
Járattam is 20 percet, miközben észrevettem, hogy az olajbetöltő mellett a szuszogó nem volt lezárva. (csak kis sportlégszűrőt tettem fel a duplakarbiról). Leragasztottam, de utána a nívópálca mellett elkezdte kinyomni az olajgőzt. Lehet venni ide kicsi szellőzőt?
Olajt le is engedtem, jön majd a szűrőcsere, majd feltöltés.

Ti egyszer, vagy kétszer járatjátok így meg az úton való gyorsítgatás - lassítgatás előtt?

[a csatolmányt egy admin törölte]

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #75694 Dátum: 2015 November 22, 17:56:18 »

Bocsánat, de nem így van. A nagy a csavar a levegő, a kis csavar pedig a benzin levegő keverék mennyiségét szabályozza. De ebben a keverékben csak alig van levegő, mert a kis fordulat miatt a keverőcsőben nincs rendes emulzió, ezért kell hozzáadagolni a nagy csavarral több levegőt.

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75693 Dátum: 2015 November 22, 15:05:56 »

Bocsánat, de nem így van. A nagy a csavar a levegő, a kis csavar pedig a benzin levegő keverék mennyiségét szabályozza. De ebben a keverékben csak alig van levegő, mert a kis fordulat miatt a keverőcsőben nincs rendes emulzió, ezért kell hozzáadagolni a nagy csavarral több levegőt.

a 31/34 karbik jelölése pedig azért PICT
2 - mert két rendszer van, normál üzemi és teljesítmény
3 - három rendszer van, alapjárati (két csavarral), üzemi és teljesítmény.

A 31 Pict2 karbi a legjobb, legkönnyebben beállítható karbi, de a szigorodó környvédelmi előírások szükségessé tették a külön alapjárati rendszert. Ekkor lett a pict3-as karbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75692 Dátum: 2015 November 22, 15:02:33 »

A nagy csavar a benzinmennyiséget szabályozza, a kicsi a levegőt. Ha teljesen zárt állás mellett is van fordulat, akkor pl nem zár fojtószelep, illetve sok anyag kerül bele a fő rendszeren keresztül, már ha PICT karbiról van szó, mert vissza nem kerestem ... :-)


Bocsánat, de nem így van. A nagy a csavar a levegő, a kis csavar pedig a benzin levegő keverék mennyiségét szabályozza. De ebben a keverékben csak alig van levegő, mert a kis fordulat miatt a keverőcsőben nincs rendes emulzió, ezért kell hozzáadagolni a nagy csavarral több levegőt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.