www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 09:26:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14004527 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75842 Dátum: 2015 December 13, 08:12:17 »

ezt a kis csöcsonkot nem a dob fele  kellet volna felsliccelni ,hanem be kellett volna fordítani a hengerek alá hogy az onnan kijövő meleg levegőt szívja ahogy a gyári ,de így is sokkal jobb mint a semmi!  Wink

Köszönöm! ,próbáltam élesben tényleg sokkal-sokkal jobb mint a semmi!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75841 Dátum: 2015 December 12, 23:16:47 »

Alulról:
ezt a kis csöcsonkot nem a dob fele  kellet volna felsliccelni ,hanem be kellett volna fordítani a hengerek alá hogy az onnan kijövő meleg levegőt szívja ahogy a gyári ,de így is sokkal jobb mint a semmi!  Wink

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #75840 Dátum: 2015 December 12, 18:05:09 »

Csak a homloklemez lett cserélve,nem az egész orrész.

Szerintem sem érdemes ebbe a lemezbe ennyi időt és energiát belefektetni.

Ha valaki szeret bíbelődni ilyesmivel (ha kapni javító elemet a boltban, ha nem) és ez okoz örömet, akkor hajrá. Becsülendő, ha valaki képes időt szánni ilyenre, van türelme és szakértelme is (legutóbbi előfordul, hogy hiányzik...de természetesen akinek nem inge...).

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75839 Dátum: 2015 December 12, 17:36:40 »

Csak a homloklemez lett cserélve,nem az egész orrész.

Szerintem sem érdemes ebbe a lemezbe ennyi időt és energiát belefektetni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75838 Dátum: 2015 December 12, 17:34:59 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #75837 Dátum: 2015 December 12, 17:31:44 »

igy talán....
<beszúrt kép törölve>
Miért nem veszel inkább csak ilyen homlokfal borítást.

Nem kell komplett orrészt cserélni,csak az első borítást,párezer Forint.

http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=42790368694fd&sid=566c4b737bc716.22272033
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75836 Dátum: 2015 December 12, 15:41:38 »

Nos az apróság felülről:
Alulról:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75835 Dátum: 2015 December 12, 15:40:10 »

A házit elvégeztem! Bár kicsit megkésve Grin ÍÍÍÍgy oldottam meg Wink (apróság még hiányzik)

Nos az apróság felülről:

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #75834 Dátum: 2015 December 12, 14:07:55 »

ez most komoly? soha nem fog stimmelni, reszelhetsz egész nap,
Én inkább megmondanám,ha tudnám,hogyan csinálja?

Tóth Zoltán
pecek
« Hozzászólás #75833 Dátum: 2015 December 12, 13:55:25 »

igy talán....
<beszúrt kép törölve>

ez most komoly? soha nem fog stimmelni, reszelhetsz egész nap,
« Utoljára szerkesztve: 2015 December 12, 14:03:51 írta pecek »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #75832 Dátum: 2015 December 12, 10:44:03 »

igy talán....
<beszúrt kép törölve>
na így már sokkal jobban látszik
szép munka
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75831 Dátum: 2015 December 12, 10:36:55 »

wow Cheesy
ügyes. én sem jöttem volna rá, mit kell nézni. ha mondod hogy javítóelem még úgy sem könnyű, de akkor már van esély
igy talán....

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #75830 Dátum: 2015 December 12, 07:47:31 »

Azt, ahogyan épp javítóelemet gyártok a pótkerékzsebre. Nem konstans a görbületi sugár, ezért gyártottam egy sablont FÁBÓL. Szóval kicsit asztalosnak is kell lenni.
wow Cheesy
ügyes. én sem jöttem volna rá, mit kell nézni. ha mondod hogy javítóelem még úgy sem könnyű, de akkor már van esély
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75829 Dátum: 2015 December 11, 18:48:23 »

Mit kell nézni?

Azt, ahogyan épp javítóelemet gyártok a pótkerékzsebre. Nem konstans a görbületi sugár, ezért gyártottam egy sablont FÁBÓL. Szóval kicsit asztalosnak is kell lenni.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75828 Dátum: 2015 December 11, 18:43:00 »

Mit kell nézni?


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #75827 Dátum: 2015 December 11, 05:27:17 »

Mit kell nézni?

A susztert várják a kaptafánál.
<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75826 Dátum: 2015 December 10, 21:53:53 »

A susztert várják a kaptafánál.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75825 Dátum: 2015 December 09, 06:15:34 »

Tök jó, csak ez  a cső a légszűrőből rossz helyre megy. Azt még javítsd ki!  Evil
Nincs hely máshol, valami kavar van úgyhogy így oldottam meg egyenlőre  Grin   (ezt mán végig zongoráztam)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75824 Dátum: 2015 December 08, 23:20:04 »

A házit elvégeztem! Bár kicsit megkésve Grin ÍÍÍÍgy oldottam meg Wink (apróság még hiányzik)

Tök jó, csak ez  a cső a légszűrőből rossz helyre megy. Azt még javítsd ki!  Evil

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75823 Dátum: 2015 December 08, 20:27:29 »

Ha van a hőcserélődön és a lemezelésen csonk akkor oda tedd a csövet úgy ahogy most áll a légszűrő.
Ha nincs akkor azt a műanyag dugót vedd ki, szerezz oda egy csonkot a lemezelés alá, fordítsd meg a légszűrőt, vagy szerezz egy jobbra állót és úgy tegyél csövet.
Azért van a két megoldás, mert a hőcserélőről/kipufogócsonkról előbb kap meleg levegőt, mint a másik megoldásnál a hengerek bordáiról.
Házi feladatnak meghagyom, hogy melyik illik a hidegebb égtájakhoz.
A házit elvégeztem! Bár kicsit megkésve Grin ÍÍÍÍgy oldottam meg Wink (apróság még hiányzik)


[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #75822 Dátum: 2015 December 07, 21:19:06 »

Kell. Többen csinálták már (Varázsló, Maresz) innen is. Másodszorra senki
nagy
de minden megoldható Cheesy
<beszúrt kép törölve>
miért akarsz ilyet csinálni?
Köszönöm a biztató szavakat. Cheesy Azt hiszem így első olvasatra marad az olajos féltengelyes váltó a Duduban. Smiley

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #75821 Dátum: 2015 December 07, 20:41:56 »

1970. márciusi 1.3 bogár olajos féltengelyes váltóját mennyire nagy meló száraz féltengelyesre átvariálni? Gondolom futómű csere is kell hozzá, de azt nem tudom, hogy a felfogatások például passzolnak-e, vagy fúrni-faragni is kell a cseréhez?
nagy

de minden megoldható Cheesy


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #75820 Dátum: 2015 December 07, 11:27:40 »

vagy fúrni-faragni is kell a cseréhez?

Kell. Többen csinálták már (Varázsló, Maresz) innen is. Másodszorra senki

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #75819 Dátum: 2015 December 07, 11:10:25 »

1970. márciusi 1.3 bogár olajos féltengelyes váltóját mennyire nagy meló száraz féltengelyesre átvariálni? Gondolom futómű csere is kell hozzá, de azt nem tudom, hogy a felfogatások például passzolnak-e, vagy fúrni-faragni is kell a cseréhez?
miért akarsz ilyet csinálni?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #75818 Dátum: 2015 December 07, 09:01:01 »

1970. márciusi 1.3 bogár olajos féltengelyes váltóját mennyire nagy meló száraz féltengelyesre átvariálni? Gondolom futómű csere is kell hozzá, de azt nem tudom, hogy a felfogatások például passzolnak-e, vagy fúrni-faragni is kell a cseréhez?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75817 Dátum: 2015 December 02, 13:54:31 »

Jogos, de úgy értettem, hogy van három azonos elektródatávolságú szikraköz, akkor ott ugrik át, ahol kisebb az ellenállás...tehát a másik kettővel összehasonlítva, ha ott ugrana át, akkor kisebb lenne a szikra energia....vagy nem?
Igen, a legkisebb ellenálláson (azaz kb. a legkisebb szikraközön) ugrik át. A másik kettőn nagyobb lesz az átütési energia, ami kb. az induló feszültséget határozza meg, ami arányos az energiával.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75816 Dátum: 2015 December 02, 13:00:09 »

Annyival vitáznék, hogy a többpólusúnál rosszabb a keverék-hozzáférhetőség, többet kitakar az elektróda a szikrából.
A másik, hogy a szikra pont nem intenzívebb lesz, ha kisebb az ellenállás, hanem a valószínűsége lesz nagyobb, ha a gyújtásrendszer szar. Az energiája kisebb. Jó gyújtásnál pont ezért jó a nagy szikraköz, mert az intenzívebb (nagyobb energiájú) szikra jobb égést biztosít. Szikraenergia kb. arányos a szikraköz méretével adott nyomáson (nagyobb nyomáson, pl. nagyobb kompressziónál ez a szikraköz csökken).

Jogos, de úgy értettem, hogy van három azonos elektródatávolságú szikraköz, akkor ott ugrik át, ahol kisebb az ellenállás...tehát a másik kettővel összehasonlítva, ha ott ugrana át, akkor kisebb lenne a szikra energia....vagy nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75815 Dátum: 2015 December 02, 08:15:52 »

A hegyes csúcs miatt, azaz a csúcs hatás (mert az egy nagyon hegyes középelektróda) miatt a szikra könnyebben átugrik, és nehezen kormolódik, koszolódik be a két elektróda. Az, hogy platina, csak azért jó, mert az erózió nehezebben viszi el, hosszabb az élettartama.

A több pólusú gyertyák is hasonlóan jók, mert a szikra a kisebb ellenállás irányában ugrik, tehát intenzívebb lesz és a nagyobb felületek miatt az erózió is nehezebben viszi, tehát tovább bírják.

A platina többpólusú gyertyák a legjobbak.

Itt kell azonban megjegyeznem, hogy egy jó motorba, jó gyertyával nem kell sűrűn cserélgetni, és amikor leáll egy henger akkor nem biztos, hogy a "szar indiai bosch" szart be, hanem csak a sok korom már szigeteli az elektródákat. Ilyenkor cserélik le egy NGK-ra és milyen fasza az ngk, aztán 3500 km múlva az is "beszarik" no lám, már az NGK sem a régi...

Az autómban sima Bosch W8AC gyertya van, nem is tudom milyen gyártmány, de most, kb 15e km után is pöcc-röff, pedig dupla weber van rajta. Viszont nem füstöl és nincs túlkarburálva, 8-at eszik, 1776-os motor, W110-es tengely.
Annyival vitáznék, hogy a többpólusúnál rosszabb a keverék-hozzáférhetőség, többet kitakar az elektróda a szikrából.
A másik, hogy a szikra pont nem intenzívebb lesz, ha kisebb az ellenállás, hanem a valószínűsége lesz nagyobb, ha a gyújtásrendszer szar. Az energiája kisebb. Jó gyújtásnál pont ezért jó a nagy szikraköz, mert az intenzívebb (nagyobb energiájú) szikra jobb égést biztosít. Szikraenergia kb. arányos a szikraköz méretével adott nyomáson (nagyobb nyomáson, pl. nagyobb kompressziónál ez a szikraköz csökken).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75814 Dátum: 2015 December 01, 20:40:50 »

Nekem pont ugyanez a véleményem. A régi 1,6 motoromban valamilyen Bosch W8AC gyertya volt. 40ezret tettem abba a motorba és nem kellett cserélni pedig dupla karbival toltam (de tisztességesen be volt karburálva a motor). Az oxyboxert kb. 15ezer kilométeren át hajtottam, abba NGK-t raktam mert épp az volt. Gondom azzal sem volt.

Itt kell azonban megjegyeznem, hogy egy jó motorba, jó gyertyával nem kell sűrűn cserélgetni, és amikor leáll egy henger akkor nem biztos, hogy a "szar indiai bosch" szart be, hanem csak a sok korom már szigeteli az elektródákat. Ilyenkor cserélik le egy NGK-ra és milyen fasza az ngk, aztán 3500 km múlva az is "beszarik" no lám, már az NGK sem a régi....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #75813 Dátum: 2015 December 01, 17:59:34 »

Itt a több pólus a lényeg, vagy a platina? Valami ilyesmiről van szó?
<beszúrt kép törölve>

Merthogy ez is platina:

<beszúrt kép törölve>

A hegyes csúcs miatt, azaz a csúcs hatás (mert az egy nagyon hegyes középelektróda) miatt a szikra könnyebben átugrik, és nehezen kormolódik, koszolódik be a két elektróda. Az, hogy platina, csak azért jó, mert az erózió nehezebben viszi el, hosszabb az élettartama.

A több pólusú gyertyák is hasonlóan jók, mert a szikra a kisebb ellenállás irányában ugrik, tehát intenzívebb lesz és a nagyobb felületek miatt az erózió is nehezebben viszi, tehát tovább bírják.

A platina többpólusú gyertyák a legjobbak.

Itt kell azonban megjegyeznem, hogy egy jó motorba, jó gyertyával nem kell sűrűn cserélgetni, és amikor leáll egy henger akkor nem biztos, hogy a "szar indiai bosch" szart be, hanem csak a sok korom már szigeteli az elektródákat. Ilyenkor cserélik le egy NGK-ra és milyen fasza az ngk, aztán 3500 km múlva az is "beszarik" no lám, már az NGK sem a régi...

Az autómban sima Bosch W8AC gyertya van, nem is tudom milyen gyártmány, de most, kb 15e km után is pöcc-röff, pedig dupla weber van rajta. Viszont nem füstöl és nincs túlkarburálva, 8-at eszik, 1776-os motor, W110-es tengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #75812 Dátum: 2015 December 01, 08:24:02 »

A platina.
Pontosabban az, hogy ezeket a különleges fémeket (Pt, Ir) vékonyabb elektródákkal tudják csinálni, így jobb a keverék-hozzáférhetőség és a hűtési viszonyok, kevésbé tud beülni az olajos szennyeződés az elektródák közé. A sokpólusú nem lesz jó, hiába platina.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75811 Dátum: 2015 November 30, 22:34:43 »

7e volt. rosszul emlékeztem.
Ezt teszi a pija  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #75810 Dátum: 2015 November 30, 22:33:12 »

Itt a több pólus a lényeg, vagy a platina? Valami ilyesmiről van szó?
<beszúrt kép törölve>

Merthogy ez is platina:

<beszúrt kép törölve>
A platina.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #75809 Dátum: 2015 November 30, 22:31:44 »

2 gar gyertya pont 16 Grin
7e volt. rosszul emlékeztem.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #75808 Dátum: 2015 November 30, 22:28:29 »

Fapöcsű lettem télen már én is inkább a Diverisont hajtom, vagy a családi seicentót...  Undecided

Munkába én is egy vizesnégyest használok, de szombaton megvolt a második bejáratás, majd vasárnap az első utcai fordulók a bogárral 

Három gyermek hátsó ülésen, én elől. Gyorsan bekötöttem előtte a féklámpát, hogy valami azért legyen (tükör, index, rendszám nuku).
Alig mentünk még cirka 2 kört, mikor hirtelen valami gyors ritmusban elkezd dobolni a bal hátsó futómű felől. Kupplung, fék félrehúzódás. Shocked Kicsit bet_jtam, hogy valami elszabadult.
Ez meg mi volt? Hallottátok gyerekek?
Mire fiaim: Apa csak a Hanga (kislányunk) a lábával rugdosta a padlólemezt mögöttem (kárpit sincs még). 
Nem is kicsit könnyebbültem meg.

Érdekes, hogy a szombati bejáratáskor (állóhelyzetben) még lederesedett kicsit a szívócső (már vízionáltam az előmelegítő cső tisztítást, szívócső leszedést), de vasárnap, mikor az utcában köröztünk, motorfékeztünk, már nem deresedett, és jobboldalt is szép meleg volt.

Ennyit az elmúlt években nem haladtam a projekttel  Grin
Hátha még a garázsban is lesz fűtés és szigetelés...


Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #75807 Dátum: 2015 November 30, 22:18:55 »

akkor téged átbasztak a platinagyertyával mert van vagy 2ezer ft /db

Itt a több pólus a lényeg, vagy a platina? Valami ilyesmiről van szó?


Merthogy ez is platina:


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #75806 Dátum: 2015 November 30, 21:25:57 »

2 gar gyertya pont 16 Grin
kedvezmény nélkül  Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #75805 Dátum: 2015 November 30, 21:00:37 »

Akksinak a csepptöltés. A mechanikának ha néha (havonta) megjáratod míg rendesen megmelegszik. Ha nem járatod, én bakolnám.
Fapöcsű lettem télen már én is inkább a Diverisont hajtom, vagy a családi seicentót...  Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #75804 Dátum: 2015 November 30, 10:11:18 »

Most már megnézem otthon, hogy mennyi volt.
2 gar gyertya pont 16 Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #75803 Dátum: 2015 November 30, 09:53:45 »

akkor téged átbasztak a platinagyertyával mert van vagy 2ezer ft /db

Most már megnézem otthon, hogy mennyi volt.
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.