www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 14:48:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14009694 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76042 Dátum: 2016 Január 12, 20:18:13 »

Ok, persze.
Most ez van eddig, de a rácsos jobban illik a műszerfalba. Grin
Azt egyébként tőled vettem, amit most gányoltam körré.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #76041 Dátum: 2016 Január 12, 20:16:23 »

Ok, persze.
Most ez van eddig, de a rácsos jobban illik a műszerfalba. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #76040 Dátum: 2016 Január 12, 19:27:05 »

Van az a pénz, amit adnék egy olyan gyári lemezért.  Wink
Írtam privátot.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76039 Dátum: 2016 Január 12, 19:13:16 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #76038 Dátum: 2016 Január 12, 18:47:56 »

Ilyen gyárilag kör nekem van. Szóval ritka és drága... Köszönöm! :-)

Van az a pénz, amit adnék egy olyan gyári lemezért.  Wink
Írtam privátot.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76037 Dátum: 2016 Január 12, 08:30:48 »

Az afternek kicsi az összekötő rész kozépen, ha kivágod, eltűnik és össze-vissza állnak a kis pálcikák. Létezik gyári óráslemez, de ritka és drága.
Ez pre rács. Ilyen:
A négyszöget természetesen körösíteni kell. Középen tágítani, a sarkait becsinálni. Ha van egy jó körkivágó, akkor finoman behegeszted a lyukat és kivágod körre.
<beszúrt kép törölve>

És ilyen a gyárilag kör:
<beszúrt kép törölve>
Ilyen gyárilag kör nekem van. Szóval ritka és drága... Köszönöm! :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76036 Dátum: 2016 Január 11, 20:43:23 »

Az afternek kicsi az összekötő rész kozépen, ha kivágod, eltűnik és össze-vissza állnak a kis pálcikák. Létezik gyári óráslemez, de ritka és drága.
Ez pre rács. Ilyen:
A négyszöget természetesen körösíteni kell. Középen tágítani, a sarkait becsinálni. Ha van egy jó körkivágó, akkor finoman behegeszted a lyukat és kivágod körre.
<beszúrt kép törölve>

És ilyen a gyárilag kör:
<beszúrt kép törölve>
Most tanákoltam.Nem occsó Tongue     http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-ab-08-57-Ziergitter-fur-52mm-Instrument-Armaturenbrett-0525-615-/121631095798?hash=item1c51c73bf6:m:mcQX4Pw4UuQILgNYPw0IH5w

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76035 Dátum: 2016 Január 11, 18:49:23 »

Zoli!

Az óra alatti ràcsos alaplapot miből,  hogyan csinàltad? Làttam olyat, hogy az eredeti ràcsba verték bele az óràt,  jó randa volt...
Az afternek kicsi az összekötő rész kozépen, ha kivágod, eltűnik és össze-vissza állnak a kis pálcikák. Létezik gyári óráslemez, de ritka és drága.
Ez pre rács. Ilyen:
A négyszöget természetesen körösíteni kell. Középen tágítani, a sarkait becsinálni. Ha van egy jó körkivágó, akkor finoman behegeszted a lyukat és kivágod körre.


És ilyen a gyárilag kör:
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 11, 18:57:51 írta Zoli »

Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76034 Dátum: 2016 Január 11, 18:45:05 »

Zoli!

Az óra alatti ràcsos alaplapot miből,  hogyan csinàltad? Làttam olyat, hogy az eredeti ràcsba verték bele az óràt,  jó randa volt...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76033 Dátum: 2016 Január 10, 22:12:14 »

Ma kicsit a belsejével foglalkoztam. Csináltam egy óratartó lapot/rácsot. Volt egy ilyen kilométerórám is. Ezt fogom beletenni, mert a másikon van vagy nyolc visszajelző. Szét is szedtem mert elég visitós hangja volt. Kimostam, átzsíroztam. Talán ezért vették ki a kocsiból. Nem baj,mert szép fehér maradt a számlap.

Ezzel a vekkerel még nem sikerült megbarátkoznom, mert kiáll. Van egy másik is, de annak meg hiányzik a tekerője.







Ez a kilcsióra nagyon hasonlít, csak ebben nincs benzinmérő. Nem múzeumi autót csinálok, nem hiszem, hogy tudnám nélkülözni... Undecided

« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 10, 22:30:49 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76032 Dátum: 2016 Január 08, 09:49:23 »

Homokfújó megoldja ,csak utána 2k-s alapozóval le kell fújni.
Az alap.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76031 Dátum: 2016 Január 08, 08:55:14 »

ahol nem szárította a motortér MELEGE.
Max álló helyzetben. Innen szívja a motor a hűtőlevegőt.
pecek
« Hozzászólás #76030 Dátum: 2016 Január 08, 08:31:29 »

Rosszul emlékeztem, nem a rács rozsdás, hanem felette. De mitől? Pára lecsapódás, ahol nem szárította a motortér MELEGE. Ezt a homokos tényleg megoldja. Vagy nem?
Belül OK.

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Homokfújó megoldja ,csak utána 2k-s alapozóval le kell fújni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76029 Dátum: 2016 Január 08, 00:15:07 »

ha azt akarod ,hogy jó legyen sajnos bontani kell de nem mindig.
Rosszul emlékeztem, nem a rács rozsdás, hanem felette. De mitől? Pára lecsapódás, ahol nem szárította a motortér MELEGE. Ezt a homokos tényleg megoldja. Vagy nem?
Belül OK.



« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 08, 00:25:47 írta Zoli »

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76028 Dátum: 2016 Január 07, 23:14:33 »

Az a baj, hogy nem emlékszem, mintha Pityubá megvette volna ezt anno, de megnézem majd, csak apámnál vannak az alkatrészes ládák 20 km-re, ami nem távolság, de most nincs időm kimenni jan. 24-ig
Ráér...
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76027 Dátum: 2016 Január 07, 23:10:31 »

SZólj ha látsz én régóta keresek.
Az a baj, hogy nem emlékszem, mintha Pityubá megvette volna ezt anno, de megnézem majd, csak apámnál vannak az alkatrészes ládák 20 km-re, ami nem távolság, de most nincs időm kimenni jan. 24-ig

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76026 Dátum: 2016 Január 07, 21:22:45 »

Vízleeresztőt meg lehet találni bontottan.
SZólj ha látsz én régóta keresek.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #76025 Dátum: 2016 Január 07, 20:21:38 »

pl.mazdát ? Undecided
"ami nem rozsdás"
>Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76024 Dátum: 2016 Január 07, 19:36:12 »

ha azt akarod ,hogy jó legyen sajnos bontani kell de nem mindig.
Csinálok majd képeket.

pecek
« Hozzászólás #76023 Dátum: 2016 Január 07, 19:31:17 »

Nem próbálta még senki a szàrazjeget, vagy a Szódaszóràst a ràcs mögötti rész tisztításàra? Nehezen elérhető,  vagy drága eljárás és ezért nem éri meg?

ha azt akarod ,hogy jó legyen sajnos bontani kell de nem mindig.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76022 Dátum: 2016 Január 07, 19:16:40 »

Sima 71-es1300-as az autóm. De valami àtmenet mert a kasztnin màr ki van vàgva a hàtsó ablak mögött a kifli szellőző, első futómű torziós, viszont tàrcsafékes,  benne van ez a ventilátor, meg gyàri ködlàmpa,  gyàri egybe fejtàmlàs első ülések ami nem jellemző... De lehet valaki csak egybe pakolta mindezeket az évtizedek alatt, nem így gördült le a szalagról...

Szóval nem sok esélye van a javító készletnek...  Huh
A kifli az rendben van. A többi extra.
Csavart, lemezkét, meg gumilábat lehet máshonnan pótolni. Vízleeresztőt meg lehet találni bontottan.


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 07, 19:18:42 írta Zoli »

Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76021 Dátum: 2016 Január 07, 18:19:54 »

Ilyesmi az 1303-ban van? Mert ahhoz anno én is keresem, és nem találtam Sad


Sima 71-es1300-as az autóm. De valami àtmenet mert a kasztnin màr ki van vàgva a hàtsó ablak mögött a kifli szellőző, első futómű torziós, viszont tàrcsafékes,  benne van ez a ventilátor, meg gyàri ködlàmpa,  gyàri egybe fejtàmlàs első ülések ami nem jellemző... De lehet valaki csak egybe pakolta mindezeket az évtizedek alatt, nem így gördült le a szalagról...

Szóval nem sok esélye van a javító készletnek...  Huh
Nem elérhető ranti
Hozzászólások: 21

« Hozzászólás #76020 Dátum: 2016 Január 07, 18:03:20 »

Nem próbálta még senki a szàrazjeget, vagy a Szódaszóràst a ràcs mögötti rész tisztításàra? Nehezen elérhető,  vagy drága eljárás és ezért nem éri meg?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76019 Dátum: 2016 Január 07, 17:00:42 »


Olyan autót kell venni, ami nem rozsdás, ki kell mosni a port nagynyomásúval és úgy hagyni ahogy van.
pl.mazdát ? Undecided

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76018 Dátum: 2016 Január 07, 16:29:34 »

le kell baszni az egészet aztán speedstert kell csinálni ,én is azért építettem azt mert nem volt időm kitakarítani a rács mögött  Grin


Olyan autót kell venni, ami nem rozsdás, ki kell mosni a port nagynyomásúval és úgy hagyni ahogy van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76017 Dátum: 2016 Január 07, 13:52:18 »

Most írta a Zoli, hogy szépen akarja megcsinálni. :-p

le kell baszni az egészet aztán speedstert kell csinálni ,én is azért építettem azt mert nem volt időm kitakarítani a rács mögött  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76016 Dátum: 2016 Január 07, 13:30:13 »

le kell baszni az egészet aztán speedstert kell csinálni ,én is azért építettem azt mert nem volt időm kitakarítani a rács mögött  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76015 Dátum: 2016 Január 07, 13:26:19 »

Ha már ki kell bontani akkor én is azt mondom amit Pecek: Nem kell levágni az ablak alatti részt, mert ki lehet szedni csak az alsó lemezt.
Nekem egyébként a homokszórós ki tudta pucolni. Utána az alapozás jól sikerült, viszont a szín alol átsejlett itt-ott az alapozó. Szóltam a fényezőnek aki utólag kis mini pisztollyal a rács nyílásain egyenként befújt. Így már takart a festék a rács mögött és a rács sem lett kívülről anyonfújva.

le kell baszni az egészet aztán speedstert kell csinálni ,én is azért építettem azt mert nem volt időm kitakarítani a rács mögött  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76014 Dátum: 2016 Január 07, 13:23:56 »

Nem megcsinálni nehéz, hanem szépen megcsinálni!
lájk.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76013 Dátum: 2016 Január 07, 12:59:10 »

Tényleg csak haladóknak! Elég nehéz feladat.
Nem megcsinálni nehéz, hanem szépen megcsinálni!

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76012 Dátum: 2016 Január 07, 12:57:30 »

Magát a rácsot nem kell kivágni ,elég ha az alatta lévő lemezt szeded ki.
Én is így gondoltam. Bár elég sokat kell furkálni.  Tongue

Ha már ki kell bontani akkor én is azt mondom amit Pecek: Nem kell levágni az ablak alatti részt, mert ki lehet szedni csak az alsó lemezt.
Nekem egyébként a homokszórós ki tudta pucolni. Utána az alapozás jól sikerült, viszont a szín alol átsejlett itt-ott az alapozó. Szóltam a fényezőnek aki utólag kis mini pisztollyal a rács nyílásain egyenként befújt. Így már takart a festék a rács mögött és a rács sem lett kívülről anyonfújva.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #76011 Dátum: 2016 Január 07, 10:53:23 »

Ha már ki kell bontani akkor én is azt mondom amit Pecek: Nem kell levágni az ablak alatti részt, mert ki lehet szedni csak az alsó lemezt.
Nekem egyébként a homokszórós ki tudta pucolni. Utána az alapozás jól sikerült, viszont a szín alol átsejlett itt-ott az alapozó. Szóltam a fényezőnek aki utólag kis mini pisztollyal a rács nyílásain egyenként befújt. Így már takart a festék a rács mögött és a rács sem lett kívülről anyonfújva.

Ebben kérnék még tanácsot...
A szellőző belseje, ahol feljön a meleg levegő, kicsit rozsdás.
Érdemes lefúrni azt a lemezt és letisztítani, vagy mondjuk a homokszóró megoldja a helyén?
Vagy netán ennyire szét kell szedni?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76010 Dátum: 2016 Január 07, 10:13:48 »

Tényleg csak haladóknak! Elég nehéz feladat.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76009 Dátum: 2016 Január 07, 10:10:47 »

   Ez milyen munka ?
Ez egy olyan kaszni, amit kilakatoltként hirdettek és elmentem megnézni.

Olvass is, ne csak a képeket nézegesd!  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 07, 12:55:43 írta Zoli »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76008 Dátum: 2016 Január 07, 10:06:25 »

Magát a rácsot nem kell kivágni ,elég ha az alatta lévő lemezt szeded ki.
Haladók, meg új belsőrészt készíthetnek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
pecek
« Hozzászólás #76007 Dátum: 2016 Január 07, 09:56:02 »

Ebben kérnék még tanácsot...
A szellőző belseje, ahol feljön a meleg levegő, kicsit rozsdás.
Érdemes lefúrni azt a lemezt és letisztítani, vagy mondjuk a homokszóró megoldja a helyén?

<beszúrt kép törölve>

Vagy netán ennyire szét kell szedni?
<beszúrt kép törölve>

Magát a rácsot nem kell kivágni ,elég ha az alatta lévő lemezt szeded ki.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76006 Dátum: 2016 Január 07, 09:37:57 »

Ilyesmi az 1303-ban van? Mert ahhoz anno én is keresem, és nem találtam Sad

Sziasztok!

Létezik az első szélvédő közepe alatt lévő levegő beszívó ventilátorhoz valamilyen javító készlet? Vízleeresztő,  kis gumi zajcsökkentő bakocskák,  csavarok,  kis lemez klipszek... Ilyesmik
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #76005 Dátum: 2016 Január 07, 09:35:15 »

Ebben kérnék még tanácsot...
A szellőző belseje, ahol feljön a meleg levegő, kicsit rozsdás.
Érdemes lefúrni azt a lemezt és letisztítani, vagy mondjuk a homokszóró megoldja a helyén?

<beszúrt kép törölve>

Vagy netán ennyire szét kell szedni?
<beszúrt kép törölve>
Szia!
Ez az én bogaram volt, amin ott a rács alatt kb 6 réteg különböző kék festék pörgött fel, és még rozsdás is volt, mivel a felújítás után az egész kocsi L620 szavanna beige lett, nem szerettem volna, hogy 1-2 helyen 1/2 év múlva kéküljön, inkább ki lett vágva.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
pecek
« Hozzászólás #76004 Dátum: 2016 Január 07, 07:50:37 »

Mit meséljek? A kerekek előtt/mögött javítgatni kellett, jobb oldalon küszöböt cseréltem. Nagyjából ennyi. Motor is felújítva közben. Nem sok időm volt rá, azért tartott eddig. Meg én nem ráfoltoztam, hanem pótoltam a rossz részeket. A belső zajcsillapítókat is leszedtem, mert rosszul vagyok, mikor az ajtókárpit alatti bitumenes szigetelés össze van égetve hegesztővel és lekenve alapozóval. Brrrr. Olyat én is tudtam volna két hét alatt. A kedvencem a szomszédunk, aki hegeszt és fényez. Ha egy ív népszabadság kitölti a lyukat, akkor belenyomja és legitteli. Ui: egyszer felgyújtott egy ladát, mert lusta volt a szőnyeget felhajtani is. felboritotta a kocsit, -persze a fékolaj kifolyt a motortérbe- és befoltozta a lyukat. Bent meg már égett.  Shocked Tongue

Sok (az általam ismertek nagy része) lakatos szerint ez ki van lakatolva. szerintem nincs.
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Szóval elkezdem csiszolgatni. Gitt minimális kell.
   Ez milyen munka ?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76003 Dátum: 2016 Január 06, 23:35:30 »

No. Mesélj. És a képeket látva max lelkesedés és hátbaveregetés feléd ám!!
Mit meséljek? A kerekek előtt/mögött javítgatni kellett, jobb oldalon küszöböt cseréltem. Nagyjából ennyi. Motor is felújítva közben. Nem sok időm volt rá, azért tartott eddig. Meg én nem ráfoltoztam, hanem pótoltam a rossz részeket. A belső zajcsillapítókat is leszedtem, mert rosszul vagyok, mikor az ajtókárpit alatti bitumenes szigetelés össze van égetve hegesztővel és lekenve alapozóval. Brrrr. Olyat én is tudtam volna két hét alatt. A kedvencem a szomszédunk, aki hegeszt és fényez. Ha egy ív népszabadság kitölti a lyukat, akkor belenyomja és legitteli. Ui: egyszer felgyújtott egy ladát, mert lusta volt a szőnyeget felhajtani is. felboritotta a kocsit, -persze a fékolaj kifolyt a motortérbe- és befoltozta a lyukat. Bent meg már égett.  Shocked Tongue

Sok (az általam ismertek nagy része) lakatos szerint ez ki van lakatolva. szerintem nincs.




Szóval elkezdem csiszolgatni. Gitt minimális kell.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 06, 23:39:44 írta Zoli »

Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 [115] 116 117 118 119 120 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.