www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 17:36:28

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14013164 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #76162 Dátum: 2016 Január 29, 14:51:32 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
És ezek még csak a látszódó dolgok.
Jó, mikor a csillivilli milliós felújítású autóba nem szabad hátra beülni, mert huppog a lemez a lábad alatt.  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76161 Dátum: 2016 Január 29, 14:02:32 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76160 Dátum: 2016 Január 29, 13:53:09 »

Bakker,ugy látom az enyémet is bontani kell! Grin
<beszúrt kép törölve>

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76159 Dátum: 2016 Január 29, 13:40:26 »

valóban Jezusom ...
<beszúrt kép törölve>
már én is gondolkodoba estem hogy elbontom Tongue
de előtte azért még 1-2 szezont bogarazok még vele
Bakker,ugy látom az enyémet is bontani kell! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #76158 Dátum: 2016 Január 29, 13:36:24 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
valóban Jezusom ...

már én is gondolkodoba estem hogy elbontom Tongue
de előtte azért még 1-2 szezont bogarazok még vele

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76157 Dátum: 2016 Január 29, 13:12:24 »

hKöszönöm, már keresem az ütőereim.  Tongue
És itt az NL nem Hollandiát  jelenti, hanem a No Limits-et...

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76156 Dátum: 2016 Január 29, 01:33:26 »

De ha már nem a jó helyen van, legalább úgy állna, hogy az alja vízszintben lenne.
Egy-két hónapja írtam erről, balra 2,5 és felfelé 2,5 centi a különbség a két sárvédő között

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76155 Dátum: 2016 Január 29, 01:28:11 »

Idézetet írta: vetart link=topic=8.msg9107 :protest:10#msg910710 date=1453926774
Legalább nem ver majd bele a két furulya az aljába.
Viszont van itt nálunk egy furulyás, akibe belevernék... Lips Sealed

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76154 Dátum: 2016 Január 29, 01:26:14 »

h
Csodaszép kombinációja a brazil hátfalnak és brazil sárvédőknek... Jezusom ...

<beszúrt kép törölve>
Köszönöm, már keresem az ütőereim.  Tongue
És itt az NL nem Hollandiát  jelenti, hanem a No Limits-et...
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 29, 01:30:03 írta Zoli »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #76153 Dátum: 2016 Január 28, 20:55:51 »

Sajnos a brazil sárvédőn nem a gyári helyre van fúrva a lámpa rögzítéséhez szükséges felfogatási hely, mint eredetileg kéne, ezért is néz ki a legtöbb ilyen bogár bénán. De ettől az egész összhatás annyira torzul, hogy rossz ránézni.
De ha már nem a jó helyen van, legalább úgy állna, hogy az alja vízszintben lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 28, 20:57:56 írta sparkafer »

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76152 Dátum: 2016 Január 28, 20:52:24 »

De legalább a lámpát igényesen felrakták...

Sajnos a brazil sárvédőn nem a gyári helyre van fúrva a lámpa rögzítéséhez szükséges felfogatási hely, mint eredetileg kéne, ezért is néz ki a legtöbb ilyen bogár bénán. De ettől az egész összhatás annyira torzul, hogy rossz ránézni.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #76151 Dátum: 2016 Január 28, 18:57:34 »

De legalább a lámpát igényesen felrakták...

Csodaszép kombinációja a brazil hátfalnak és brazil sárvédőknek... Jezusom ...

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76150 Dátum: 2016 Január 28, 18:00:37 »

Levágtam a gyári hátfalat, mert gyűrött, lyukas és horpadt volt.
Az új elsőre jobban illeszkedik, mint a fehér bódéra, valamiért. Az ajtó is záródik, beakad, nem kell a nyelvre magasítás.
Akárhogy méregettem azonban, valahogy mindig hiányzott 1,5 centi a magasságából...
Itt talán látszik a különbség:
(a gyárinak kisebb a rádiusza gy.k. ívesebb, tehát lejjebb van a közepe 1,5 centivel.

<beszúrt kép törölve>

Csodaszép kombinációja a brazil hátfalnak és brazil sárvédőknek... Jezusom ...


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76149 Dátum: 2016 Január 27, 21:32:54 »

Levágtam a gyári hátfalat, mert gyűrött, lyukas és horpadt volt.
Az új elsőre jobban illeszkedik, mint a fehér bódéra, valamiért. Az ajtó is záródik, beakad, nem kell a nyelvre magasítás.
Akárhogy méregettem azonban, valahogy mindig hiányzott 1,5 centi a magasságából...
Itt talán látszik a különbség:
(a gyárinak kisebb a rádiusza gy.k. ívesebb, tehát lejjebb van a közepe 1,5 centivel.

<beszúrt kép törölve>
Legalább nem ver majd bele a két furulya az aljába.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76148 Dátum: 2016 Január 27, 20:14:36 »

Levágtam a gyári hátfalat, mert gyűrött, lyukas és horpadt volt.
Az új elsőre jobban illeszkedik, mint a fehér bódéra, valamiért. Az ajtó is záródik, beakad, nem kell a nyelvre magasítás.
Akárhogy méregettem azonban, valahogy mindig hiányzott 1,5 centi a magasságából...
Itt talán látszik a különbség:
(a gyárinak kisebb a rádiusza gy.k. ívesebb, tehát lejjebb van a közepe 1,5 centivel.

« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 27, 21:06:03 írta Zoli »

Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76147 Dátum: 2016 Január 27, 20:10:45 »

aztán ilyenkor szotak sírva telefonálni hogy beletört a fúró, megpróbálták kiütni de odabasztak a tükörnek a kiütö dorni meg beleált a sárvédőbe, mikor odamegyeklátom az ajtóba meglazult a szegecselés és minden csupa vér...... Undecided és ez nem volt vicc
nekem is lazza vokt a szegec en kifurtam es menetet vagtam a zsanerba es belle tekertem a csavart .
pecek
« Hozzászólás #76146 Dátum: 2016 Január 27, 19:27:34 »

Igen a rosszul-t Grin


ok
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76145 Dátum: 2016 Január 27, 19:11:40 »

rosszúl irtam valamit
Igen a rosszul-t Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #76144 Dátum: 2016 Január 27, 18:55:49 »

Annyit akartam még hozzátenni, hogy a sok erőtől duzzadó titán ki szokta lazítani a szegecselést. (erre Te leírod) Mondjuk örül, hogy kiütötte a stiftet.  Grin

rosszúl irtam valamit
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76143 Dátum: 2016 Január 27, 17:53:52 »

Szólj, ha ilyeneket alkotsz...
Szólni fogok Wink Egyenlőre nem tervezem mert sokkk vele a munka! Nem írtam de most kihasználom az alkalmat ,hogy elmondjam ez is saválló rozsdamentes anyagból van. Csak a kóla miatt Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76142 Dátum: 2016 Január 27, 17:40:14 »

Szándékosan nem olyan mint a bóti Grin Abból minden kiesik csak a popsi-kokakóla nem + a sör Grin Grin Grin
Kösz a mintát Lajos!
Íme: (a bogiban sokkal szebb)
Szólj, ha ilyeneket alkotsz...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #76141 Dátum: 2016 Január 27, 17:29:28 »

Igen.
kössz
1303LS
« Hozzászólás #76140 Dátum: 2016 Január 27, 17:23:41 »

még sosem vizsgáltam ezt a részt.
mi van ott mihez szegecselve, ami kilazul? a zsanér az ajtóhoz?
Igen.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #76139 Dátum: 2016 Január 27, 17:20:32 »

Annyit akartam még hozzátenni, hogy a sok erőtől duzzadó titán ki szokta lazítani a szegecselést. (erre Te leírod) Mondjuk örül, hogy kiütötte a stiftet.  Grin
még sosem vizsgáltam ezt a részt.
mi van ott mihez szegecselve, ami kilazul? a zsanér az ajtóhoz?
1303LS
« Hozzászólás #76138 Dátum: 2016 Január 27, 17:12:08 »

amúgy a csapszegcsere két emberes ,az ajtót le kell venni a zsanért felültetni a platnira/így nem lazulnak meg a szegecsek/ és kezdődik a művelet ,ha szerencséd van nem kell melegíteni ha kijött lehet összefúrni dörzsárazni és mehet bele a csapszeg.
Annyit akartam még hozzátenni, hogy a sok erőtől duzzadó titán ki szokta lazítani a szegecselést. (erre Te leírod) Mondjuk örül, hogy kiütötte a stiftet.  Grin
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76137 Dátum: 2016 Január 27, 16:54:32 »

Szándékosan nem olyan mint a bóti Grin Abból minden kiesik csak a popsi-kokakóla nem + a sör Grin Grin Grin
Kösz a mintát Lajos!
Íme: (a bogiban sokkal szebb)

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
pecek
« Hozzászólás #76136 Dátum: 2016 Január 27, 16:00:58 »

Lötyög az ajtód? Lehet kapni gyárias csapszeget bele, de ha van esztergályos a közelben, fillérekért megcsinálja. És magad is ki tudod cserélni...

amúgy a csapszegcsere két emberes ,az ajtót le kell venni a zsanért felültetni a platnira/így nem lazulnak meg a szegecsek/ és kezdődik a művelet ,ha szerencséd van nem kell melegíteni ha kijött lehet összefúrni dörzsárazni és mehet bele a csapszeg.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76135 Dátum: 2016 Január 27, 12:17:30 »

És kereket cserélni se tud mindenki. Én mást szoktam elbénázni. :-)
Én egyszer a szomszéddal próbáltam kereket cserélni,de nem volt jó a Zsigulié a Szuzukira! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #76134 Dátum: 2016 Január 27, 12:16:17 »

és ez nem volt vicc
De legalább megismerte korlátait. Cheesy
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76133 Dátum: 2016 Január 27, 12:09:24 »

aztán ilyenkor szotak sírva telefonálni hogy beletört a fúró, megpróbálták kiütni de odabasztak a tükörnek a kiütö dorni meg beleált a sárvédőbe, mikor odamegyeklátom az ajtóba meglazult a szegecselés és minden csupa vér...... Undecided és ez nem volt vicc
És kereket cserélni se tud mindenki. Én mást szoktam elbénázni. :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76132 Dátum: 2016 Január 27, 11:57:41 »

Hiszek neked De a kereket is magam cserélem, hát elboldogulok ezzel is! :-)

aztán ilyenkor szotak sírva telefonálni hogy beletört a fúró, megpróbálták kiütni de odabasztak a tükörnek a kiütö dorni meg beleált a sárvédőbe, mikor odamegyeklátom az ajtóba meglazult a szegecselés és minden csupa vér...... Undecided és ez nem volt vicc

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76131 Dátum: 2016 Január 27, 11:49:34 »

pedig az!!
Hiszek neked De a kereket is magam cserélem, hát elboldogulok ezzel is! :-)

Bácsi Győző
pecek
« Hozzászólás #76130 Dátum: 2016 Január 27, 11:16:41 »

Én ugyan csak egy mezei bogaras vagyok, de nem okozott gondot a csere, pedig először idő és pénz híján egy sima fúróval tettem szabályossá a lyukat. A kiszedés is akármikor sikerül, és még a fényezést sem barmolom el. Én is a szakszerű javítások híve vagyok, de ezt nem tartom annyira szakműhelyi feladatnak.
 

pedig az!!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #76129 Dátum: 2016 Január 27, 11:03:15 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76128 Dátum: 2016 Január 27, 10:47:24 »

Azért én elmondanám, hogy nem lehet azt csak úgy kiütni és kicserélni másikra. Az ajtón lévő lyuk lett nagyobb! Csak a középső részen, és ezért egy túlméretest be sem lehet rakni, csak ha dörzsárazva van mind a három rész. Kiütni sem egyszerű. A fényezés bánja. Még melegen sem lehet néha kiszedni. Megoldás az ha felfelé megmozdul 3 mm-ert. Úgy kell hagyni. Ekkor megszűnik a lógás, és 2 évig biztos jó lesz. Én ezt javaslom.

Én ugyan csak egy mezei bogaras vagyok, de nem okozott gondot a csere, pedig először idő és pénz híján egy sima fúróval tettem szabályossá a lyukat. A kiszedés is akármikor sikerül, és még a fényezést sem barmolom el. Én is a szakszerű javítások híve vagyok, de ezt nem tartom annyira szakműhelyi feladatnak.
 

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #76127 Dátum: 2016 Január 27, 10:46:52 »

Azért én elmondanám, hogy nem lehet azt csak úgy kiütni és kicserélni másikra. Az ajtón lévő lyuk lett nagyobb! Csak a középső részen, és ezért egy túlméretest be sem lehet rakni, csak ha dörzsárazva van mind a három rész. Kiütni sem egyszerű. A fényezés bánja. Még melegen sem lehet néha kiszedni. Megoldás az ha felfelé megmozdul 3 mm-ert. Úgy kell hagyni. Ekkor megszűnik a lógás, és 2 évig biztos jó lesz. Én ezt javaslom.

az utolsó két sort kivéve így van Wink

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #76126 Dátum: 2016 Január 27, 09:31:31 »

Sziasztok érdeklődnék hogy  ki tud nekem felújitani vw bogár ajtózsanért és milyen árban van köszönöm előre is.
Azért én elmondanám, hogy nem lehet azt csak úgy kiütni és kicserélni másikra. Az ajtón lévő lyuk lett nagyobb! Csak a középső részen, és ezért egy túlméretest be sem lehet rakni, csak ha dörzsárazva van mind a három rész. Kiütni sem egyszerű. A fényezés bánja. Még melegen sem lehet néha kiszedni. Megoldás az ha felfelé megmozdul 3 mm-ert. Úgy kell hagyni. Ekkor megszűnik a lógás, és 2 évig biztos jó lesz. Én ezt javaslom.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76125 Dátum: 2016 Január 27, 06:51:54 »

Sziasztok érdeklődnék hogy  ki tud nekem felújitani vw bogár ajtózsanért és milyen árban van köszönöm előre is.
Lötyög az ajtód? Lehet kapni gyárias csapszeget bele, de ha van esztergályos a közelben, fillérekért megcsinálja. És magad is ki tudod cserélni...

Bácsi Győző
Nem elérhető soos robi
Hozzászólások: 88

« Hozzászólás #76124 Dátum: 2016 Január 26, 19:44:40 »

Sziasztok érdeklődnék hogy  ki tud nekem felújitani vw bogár ajtózsanért és milyen árban van köszönöm előre is.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #76123 Dátum: 2016 Január 25, 20:18:04 »

www.volkswagen-classic-parts.de   -n nézted már?
Még nem! Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 [112] 113 114 115 116 117 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.