www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 20, 14:51:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13210178 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76195 Dátum: 2016 Február 05, 22:07:54 »


Kormány hardy csere


 Grin Grin
Ilyet ne vegyél.

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76194 Dátum: 2016 Február 05, 21:50:23 »

Bazz nem mondod,h a mostani hosszú hétvége leszzzzz!!??? :-D
Akkor gyere segíteni, úgy megvan 2 óra alatt  Grin Grin Cool

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #76193 Dátum: 2016 Február 05, 21:32:51 »

Hétvégi SZMB tervek:
két kézifék bowden csere
fűtés bowden csere
féltengely gumi harangok cseréje
Torziófedél csere 2x
Kormány hardy csere
duda visszaállítása a kürtgombra
elektromos ablakmosótartály beépítése



 Grin Grin

Bazz nem mondod,h a mostani hosszú hétvége leszzzzz!!??? :-D

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #76192 Dátum: 2016 Február 05, 20:53:54 »

Hétvégi SZMB tervek:
két kézifék bowden csere
fűtés bowden csere
féltengely gumi harangok cseréje
Torziófedél csere 2x
Kormány hardy csere
duda visszaállítása a kürtgombra
elektromos ablakmosótartály beépítése

 Grin Grin

VW 1300  1968.06.
pecek
« Hozzászólás #76191 Dátum: 2016 Február 04, 13:41:57 »

Mondjuk a szögét is állíthatod, nem csak a ki-be állást. A tetejét kijjebb engeded, előre fog bukni, ha az alját, akkor hátra.

ha a tetejét kijjebb engeded akkor eláll az oldalsíktól,csak le- föl ill ki-be tudsz állítani,vagy megfogod az ajtó sarkát és megemeled és akkor jó lessz.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #76190 Dátum: 2016 Február 04, 12:00:50 »

Ajtó beállításhoz kérnék egy-két tanácsot. Jelenleg az a bajom, hogy lóg az ajtó, pedig mielőtt levettem, patentül záródott. A hat zsanércsavarral csak ki-be tudjuk állítani ugye.  Akkor most mitől lóg? Ha kopott a csapszeg akkor mennyit esik az ajtó sarka?
Mondjuk a szögét is állíthatod, nem csak a ki-be állást. A tetejét kijjebb engeded, előre fog bukni, ha az alját, akkor hátra.

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #76189 Dátum: 2016 Február 03, 09:19:44 »

pici kontraanyás a tetején.
ne állíts rajta sokat. én kb negyed fordulatot húztam rá és az elég volt.
azt hiszem volt a tudásbázisban erről is leírás
Köszi, nem nekem kell húzni, de átadom az infot.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76188 Dátum: 2016 Február 03, 09:13:05 »

gondolom úgy cseréltél fűtés csatornát,hogy egyszer sem raktad föl az ajtót ilyen dolgokat okoznak a bakos megoldások,én a fenéklemez cserével kezdem utána a küszöbök/alv szig gumidarabok, küszöb fixre húzva/ hegesztése oszlop foltozások stb. persze többszöri ajtó beállítással a gumi bent marad és a zárak ütközök is, amikor minden stimmel akkor veszem le a kasznit.és utána jönnek a sallangok.
Ezen az oldalon nem cseréltem fűtéscsatornát. Komolyabb hegesztés is csak a hátsó kerékjáratban volt. Még csak nem is bakon van, hanem egy szögvas kereten.
Csak le volt véve az ajtó, hogy könnyebb legyen mozgatni a kasznit. De nem sokat görcsöltem vele, csak úgy felraktam, nem tudtam, hogy mennyire szopós beállítani.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #76187 Dátum: 2016 Február 03, 09:04:34 »

Sziasztok! Melyik csavar állítja a kormánymű holtjátékot? Elore is köszi!
pici kontraanyás a tetején.
ne állíts rajta sokat. én kb negyed fordulatot húztam rá és az elég volt.
azt hiszem volt a tudásbázisban erről is leírás
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #76186 Dátum: 2016 Február 03, 08:43:47 »

Sziasztok! Melyik csavar állítja a kormánymű holtjátékot? Elore is köszi!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
pecek
« Hozzászólás #76185 Dátum: 2016 Február 03, 08:07:04 »

<beszúrt kép törölve>

gondolom úgy cseréltél fűtés csatornát,hogy egyszer sem raktad föl az ajtót ilyen dolgokat okoznak a bakos megoldások,én a fenéklemez cserével kezdem utána a küszöbök/alv szig gumidarabok, küszöb fixre húzva/ hegesztése oszlop foltozások stb. persze többszöri ajtó beállítással a gumi bent marad és a zárak ütközök is, amikor minden stimmel akkor veszem le a kasznit.és utána jönnek a sallangok.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76184 Dátum: 2016 Február 02, 21:50:48 »


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76183 Dátum: 2016 Február 02, 20:46:55 »

Ajtó beállításhoz kérnék egy-két tanácsot. Jelenleg az a bajom, hogy lóg az ajtó, pedig mielőtt levettem, patentül záródott. A hat zsanércsavarral csak ki-be tudjuk állítani ugye.  Akkor most mitől lóg? Ha kopott a csapszeg akkor mennyit esik az ajtó sarka?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 02, 21:46:46 írta Zoli »

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #76182 Dátum: 2016 Február 01, 13:25:45 »

Újra keréken a Karmann alváz

Jól van... Hajrá!  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #76181 Dátum: 2016 Február 01, 12:34:36 »

Újra keréken a Karmann alváz

 Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76180 Dátum: 2016 Február 01, 11:24:15 »

Te frankó vagy. Az enyémben nincs is ülés Sad

Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76179 Dátum: 2016 Február 01, 10:58:32 »

Te frankó vagy. Az enyémben nincs is ülés Sad

Legalább te haladsz, én idén még nem is ültem a bogaramban. Roll Eyes
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #76178 Dátum: 2016 Február 01, 10:27:33 »

Legalább te haladsz, én idén még nem is ültem a bogaramban. Roll Eyes
A fos idő miatt még én sem. Csak a garázsban  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #76177 Dátum: 2016 Február 01, 10:14:53 »

A bogárban alapjárati fordulatszámon " elment" a töltés. Alapjárat nem változott. 12V-os. Szénkeféket megnéztem, megmozgattam, fújtam be kontakt spray-t. Fesszabályzó / ülés alatt/ fedelét levettem, a tekercs csak gázadásra húzza be az érintkezőt. Aztán, ha leveszem a lábam a gázról, szét is kapcsol. Az lehet a hibás vagy van valami egyéb személyes tapasztalata valakinek?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #76176 Dátum: 2016 Február 01, 08:56:02 »

Újra keréken a Karmann alváz
Legalább te haladsz, én idén még nem is ültem a bogaramban. Roll Eyes
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #76175 Dátum: 2016 Február 01, 08:21:18 »

Újra keréken a Karmann alváz

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #76174 Dátum: 2016 Február 01, 08:15:51 »

 

Újra keréken a Karmann alváz
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76173 Dátum: 2016 Február 01, 07:55:44 »

Újra keréken a Karmann alváz
Királyság!  Cheesy Innen már csak pár óra faragás és kész. Vagyis attól azért egy kicsit több. Grat!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #76172 Dátum: 2016 Február 01, 07:17:50 »

Újra keréken a Karmann alváz

[a csatolmányt egy admin törölte]

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76171 Dátum: 2016 Január 30, 13:46:16 »

Nincs már Klokkerholm, csak átcimkézett brazil IGP. A Klokkerholm matrica alatt van a kék IGP ragacs.
Klokkerholm elemek,a vörös színű elemek nem?Azok pedig a jobbak állítólag nem?

Én ezt úgy hallottam,hogy nem mindegyik gyárt mindent,viszont mindegyiknek van mindene.
Tehát mondjuk a brazíl csak sárvédőket nyom.Az olasz mondjuk padlólemezeket.A dán mondjuk csak hát és homlokfalat.Aztán bartel kereskedelemben elcsereberélik egymás között,és így minden gyártónak lesz/van mindene,és sajátjaként felcímkézve értékesíti őket,mintha a saját terméke lenne.Így láthatsz a Klokkerholm alatt is más matricát,azt nem ő gyártja,de csere útján van neki is,és így a saját neve alatt,saját termékeként értékesíti.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #76170 Dátum: 2016 Január 29, 22:19:12 »

Tudom, ez brazil, annyira nem is néz ki gagyinak, mint a Klokkerholm. Azokon rendesen rongyosak a behajtott részek.
Bal hátul utángyártott sárvédőm van, azt is meg kellett kicsit kalapálgatni, mert nem illeszkedett.
Nincs már Klokkerholm, csak átcimkézett brazil IGP. A Klokkerholm matrica alatt van a kék IGP ragacs.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #76169 Dátum: 2016 Január 29, 18:24:29 »

Én is nagyjából ezt mondtam a lenti fehérrel kapcsolatban, viszont vettem két sárvédőt B. Zsoltitól, valami fekete kabrióról szedte le és az egyik konkrétan hosszabb vagy 3 centivel. Feltéve pont így nézett ki, mint itt a fehér.  Huh
Én is azért adtam el az enyémeket, mert nem volt egyforma az ívük. Nehéz szép és egyforma párt találni.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #76168 Dátum: 2016 Január 29, 18:22:21 »

Egy-két hónapja írtam erről, balra 2,5 és felfelé 2,5 centi a különbség a két sárvédő között
Gondoltam, hogy nem te fúrtad fel így.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76167 Dátum: 2016 Január 29, 16:57:45 »

Bárminémű lyukat be lehet hegeszteni,és egy gyári sárvédőről átmérni az utángyártottra,csak gondolom nem nagyon akarnak energiát fektetni bele,vagy nem is tudják,hogy eltérő.

A sokmilliós felújítás még nem biztos,hogy hozza magával a brazíl sárvédőt is.Vagyis nem minden sokmilliós bekerülési költségű autó,brazíl sárvédős.Lehet,hogy a gyárit hagyták meg,vagy éppen szereztek rá jó állapotú bontottat.

Nekem pl a Narancson,mind a négy sárvédő utángyártott,de pl én azokat még 2004 áprilisában vettem,amikor még azt sem tudtam,hogy van-e különbség a gyári és az utángyártott között.Honnan tudtam volna,még netem sem volt akkor.Így azt csinálta az ember,amit jónak látott.Az volt szem előtt,hogy rozsdamentes,új bleh jöjjön az autóra,és ne rozsdásodjon vissza a lemez,a gyönyörű és drága fényezés alatt.Szerintem ekkor még Te sem tudtad,hogy mi a különbség egy gyári és egy utángyártott sárvédő között,ha Te ekkor újítottál volna fel autót,Te is felraktad volna ezeket a sárvédőket.

Most pl itt állnak a garázsomban,kazalban az eredeti gyári Volkswagen sárvédők,van köztük tök hibátlan gyári is.De ezért most nem fogom a már kész autómat szétszedetni,különböző árnyalatú L20B-s elemeket rácsavarozni...

De szerintem nem,hogy a kívülállók,még maguk a bogarasok 99%-a sem szúrja ki,vagy köt bele,hogy nem gyáriak a sárvédők.Mert azért nem mindegyik brazíl elemmel felújított bogárnak olyan a hátulja,mint amit te felraktál.Mert pl nálam is egy vonalban futnak a sárvédők aljai a hátfal ívével,semmi törés nincsen,és a patkólámpáim is egyenesen állnak.Ez már inkább a trehányság,hanyagság,vagy hozzánemértés szüleménye,és nem kell mindent a brazíl elemekre fogni.
Én is nagyjából ezt mondtam a lenti fehérrel kapcsolatban, viszont vettem két sárvédőt B. Zsoltitól, valami fekete kabrióról szedte le és az egyik konkrétan hosszabb vagy 3 centivel. Feltéve pont így nézett ki, mint itt a fehér.  Huh

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76166 Dátum: 2016 Január 29, 16:47:00 »

Utángyártott elemekben is van,brazíl,mexikói,olasz,dán,Klokkerholm...több ország,több gyártó terméke,nem mind egy kaptafa.Utángyártott és utángyártott között is lehetnek különbségek.Mind formában,mind méretpontosságban,mind anyagminőségben,lemezvastagságban.

Tudom, ez brazil, annyira nem is néz ki gagyinak, mint a Klokkerholm. Azokon rendesen rongyosak a behajtott részek.
Bal hátul utángyártott sárvédőm van, azt is meg kellett kicsit kalapálgatni, mert nem illeszkedett.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76165 Dátum: 2016 Január 29, 16:38:33 »

Na körberajzoltam mindkettőt. A szagatott vonal az u.gy.
<beszúrt kép törölve>
Utángyártott elemekben is van,brazíl,mexikói,olasz,dán,Klokkerholm...több ország,több gyártó terméke,nem mind egy kaptafa.Utángyártott és utángyártott között is lehetnek különbségek.Mind formában,mind méretpontosságban,mind anyagminőségben,lemezvastagságban.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76164 Dátum: 2016 Január 29, 16:32:59 »

Na körberajzoltam mindkettőt. A szagatott vonal az u.gy.
Talán ez nem lesz észrevehető, de amit Vetart mondott, nem jön be, mert a kipuffnál épp lejjebb van. Ahhoz a fehérhez ott lent azért ember is kellett, aki így rakta össze.
Az enyém már jobban néz ki.


Ez a rész pont nem látszik, de itt még amúgyis a rossz gyári hátfal van rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 29, 16:37:52 írta Zoli »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #76163 Dátum: 2016 Január 29, 16:32:29 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
Bárminémű lyukat be lehet hegeszteni,és egy gyári sárvédőről átmérni az utángyártottra,csak gondolom nem nagyon akarnak energiát fektetni bele,vagy nem is tudják,hogy eltérő.

A sokmilliós felújítás még nem biztos,hogy hozza magával a brazíl sárvédőt is.Vagyis nem minden sokmilliós bekerülési költségű autó,brazíl sárvédős.Lehet,hogy a gyárit hagyták meg,vagy éppen szereztek rá jó állapotú bontottat.

Nekem pl a Narancson,mind a négy sárvédő utángyártott,de pl én azokat még 2004 áprilisában vettem,amikor még azt sem tudtam,hogy van-e különbség a gyári és az utángyártott között.Honnan tudtam volna,még netem sem volt akkor.Így azt csinálta az ember,amit jónak látott.Az volt szem előtt,hogy rozsdamentes,új bleh jöjjön az autóra,és ne rozsdásodjon vissza a lemez,a gyönyörű és drága fényezés alatt.Szerintem ekkor még Te sem tudtad,hogy mi a különbség egy gyári és egy utángyártott sárvédő között,ha Te ekkor újítottál volna fel autót,Te is felraktad volna ezeket a sárvédőket.

Most pl itt állnak a garázsomban,kazalban az eredeti gyári Volkswagen sárvédők,van köztük tök hibátlan gyári is.De ezért most nem fogom a már kész autómat szétszedetni,különböző árnyalatú L20B-s elemeket rácsavarozni...

De szerintem nem,hogy a kívülállók,még maguk a bogarasok 99%-a sem szúrja ki,vagy köt bele,hogy nem gyáriak a sárvédők.Mert azért nem mindegyik brazíl elemmel felújított bogárnak olyan a hátulja,mint amit te felraktál.Mert pl nálam is egy vonalban futnak a sárvédők aljai a hátfal ívével,semmi törés nincsen,és a patkólámpáim is egyenesen állnak.Ez már inkább a trehányság,hanyagság,vagy hozzánemértés szüleménye,és nem kell mindent a brazíl elemekre fogni.
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január 29, 16:34:42 írta Narancs »
1303LS
« Hozzászólás #76162 Dátum: 2016 Január 29, 14:51:32 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
És ezek még csak a látszódó dolgok.
Jó, mikor a csillivilli milliós felújítású autóba nem szabad hátra beülni, mert huppog a lemez a lábad alatt.  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76161 Dátum: 2016 Január 29, 14:02:32 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #76160 Dátum: 2016 Január 29, 13:53:09 »

Bakker,ugy látom az enyémet is bontani kell! Grin
<beszúrt kép törölve>

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #76159 Dátum: 2016 Január 29, 13:40:26 »

valóban Jezusom ...
<beszúrt kép törölve>
már én is gondolkodoba estem hogy elbontom Tongue
de előtte azért még 1-2 szezont bogarazok még vele
Bakker,ugy látom az enyémet is bontani kell! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #76158 Dátum: 2016 Január 29, 13:36:24 »

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.

<beszúrt kép törölve>
valóban Jezusom ...

már én is gondolkodoba estem hogy elbontom Tongue
de előtte azért még 1-2 szezont bogarazok még vele

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #76157 Dátum: 2016 Január 29, 13:12:24 »

hKöszönöm, már keresem az ütőereim.  Tongue
És itt az NL nem Hollandiát  jelenti, hanem a No Limits-et...

Az előzőt és ezt a képet összehasonlítva látszik csak igazán, hogy mennyire tönkrevágja a sok brazil cucc a harmonikus formát és az arányokat is. Épp ezért hiába egy sok milliós felújítás, a végeredmény sosem lesz az igazi.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #76156 Dátum: 2016 Január 29, 01:33:26 »

De ha már nem a jó helyen van, legalább úgy állna, hogy az alja vízszintben lenne.
Egy-két hónapja írtam erről, balra 2,5 és felfelé 2,5 centi a különbség a két sárvédő között

Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.