www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 22:59:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1771 1772 1773 1774 1775 [1776] 1777 1778 1779 1780 1781 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111313 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9592 Dátum: 2006 November 07, 19:49:29 »

mijaza TL?

Traurige Lösung. :-)  azaz szomorú megoldás.

Állítólag a népnek már korábban, a 50-es évek végén igénye támadt egy nagyobb személyautóra, mint a bogár és ez lett volna a válasz egy kényelmes, luxusosabb autó a VW-től. Egyéb okok miatt sokat csúszott a piacra adása és a várva-várt autó már amikor megjelent is kissé elavult volt...aztán meg sok probléma is volt vele, az érzékeny hűtésével, a relatíve gyenge, ezért keményen dolgozó motorjával. Soha nem lett akkora siker, mint a bogár...innen ered az eredeti német nick. :-)

De én inkább Traum lösung-nak szoktam mondani, kicsit szépítve a helyzetet.  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9591 Dátum: 2006 November 07, 19:41:01 »

mijaza TL?

Te Ló

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9590 Dátum: 2006 November 07, 19:35:49 »

mijaza TL?

rályöttem, ez a typ3 más néven.

kép:



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9589 Dátum: 2006 November 07, 19:32:45 »

halló! valaki nem tudna képet felrakni TL padlóról elsö futóművel Roll Eyes

mijaza TL?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9588 Dátum: 2006 November 07, 18:41:30 »

halló! valaki nem tudna képet felrakni TL padlóról elsö futóművel Roll Eyes

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9587 Dátum: 2006 November 07, 15:48:49 »

én még a régi biciklipumpámmal, ill. levegőspray-vel szoktam átfújni a járatokat. a gyorsítómembránnál -ha jól emléxem- van egy golyós szelep ami nem engedi az egyik irányba a benzint. merthogy az úszóházból befolyik a benzin a membrán nyomókamrájába, de gyorsításkor zár a szelep, hogy a szívőcsőbe jusson a benzin. véletlenül nem pont ezirányból próbálkoztál?
a pumpa jo ötletnek hangzik.de leht hogy ez  volt a baj akkor meg vagyok nyugodva.köszönöm segítséged.ha igy haladok akkor leht nemsokára elinditom az ovál motorját.már csak egy pár aproság hiányzik.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9586 Dátum: 2006 November 07, 15:43:02 »

hello
olyan kérdésem lenne hogy a karburátornál az üzemanyagpumpánál hogyan tudom kitisztitani a járatot,mert el van dugulva?hiába fujtam meg a kicsi tüdöm nem képes olyan nagy nyomást kifejteni.az egyik luk jo átfujhato a masik meg elvan tömödve
én még a régi biciklipumpámmal, ill. levegőspray-vel szoktam átfújni a járatokat. a gyorsítómembránnál -ha jól emléxem- van egy golyós szelep ami nem engedi az egyik irányba a benzint. merthogy az úszóházból befolyik a benzin a membrán nyomókamrájába, de gyorsításkor zár a szelep, hogy a szívőcsőbe jusson a benzin. véletlenül nem pont ezirányból próbálkoztál?
RNIE
« Hozzászólás #9585 Dátum: 2006 November 07, 15:38:20 »

  Szeda!Skerült ezek szerint a művelet?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #9584 Dátum: 2006 November 07, 15:29:21 »

hello
olyan kérdésem lenne hogy a karburátornál az üzemanyagpumpánál hogyan tudom kitisztitani a járatot,mert el van dugulva?hiába fujtam meg a kicsi tüdöm nem képes olyan nagy nyomást kifejteni.az egyik luk jo átfujhato a masik meg elvan tömödve
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9583 Dátum: 2006 November 07, 15:17:55 »

W8AC a nyári gyertya és W7AC a téli gyertya
megvilágosodtam, köszi!

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9582 Dátum: 2006 November 07, 15:16:19 »

A bogigyertya ugyebár W8AC - Bosch.

Namost az A 12,7 mm menethossz, a C meg 19mm menethossz. Akkor most hogy van ez az AC?
Esetleg télen érdemes W7-tel próbálkozn, vagy csökkentsem a hézagot 0,5-re?

W8AC a nyári gyertya és W7AC a téli gyertya

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9581 Dátum: 2006 November 07, 14:37:43 »

Kisebb minden eleme
ha ez a tuti, akkor keresek 1db műag. borítású műszerfalhoz kesztyűtartó fedelet.
(cserébe tudok adni x db borításnélkülire valót  Grin Grin Grin , x<=3)
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #9580 Dátum: 2006 November 07, 13:18:03 »

A bogigyertya ugyebár W8AC - Bosch.

Namost az A 12,7 mm menethossz, a C meg 19mm menethossz. Akkor most hogy van ez az AC?
Esetleg télen érdemes W7-tel próbálkozn, vagy csökkentsem a hézagot 0,5-re?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #9579 Dátum: 2006 November 07, 12:43:52 »

felmerült bennem a kérdés, hogy a műanyagbetétes műszerfal (nem 1303) esetén a kesztyűtartó fedél más méretű lehet, mint a sima lemezműszerfal esetén?
merthogy a sárgámban van ilyen fekete borítás a műszerfalon, és baromira nem csukódik a kesztyűtartó, csak megfelelő nyomatékkal, ami után csavarhúzó kell a kinyitáshoz?! vagy szarul lenne felszerelve a borítás?

Kisebb minden eleme
xoyox
« Hozzászólás #9578 Dátum: 2006 November 07, 12:42:04 »

nincs bent,maresz nem varázsolta a gépemet (még) Wink
pedig az ültetö csonk körüli meloval kapcsolatban mintha rola hallottam, volna . tevedek ?
mintha eccer rakerdeztel vo9lna hogy mikor viheted ? Meg Foto is volt rola asszem, valami ilyesmi remlik Sad
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9577 Dátum: 2006 November 07, 12:39:01 »

Ahh
azt hittem te raktad be neki, amikor  az ültetest is csinaltatok, sorry
Szoval neked sincs bennt ?
Nem jo pedig ! Annak ott a helye !
En tegnap este összebüvöltem a hozzatartozo spez . fogokat es ha hatul vegeztem, nekiallok elöl Smiley

Erkalt:

Azt hittem Maresz varazsolta a gepedet elöl - alul Smiley Rosszul tudtam ?

nincs bent,maresz nem varázsolta a gépemet (még) Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #9576 Dátum: 2006 November 07, 12:33:20 »

Ez amugy jonak mondhato?
Hali
5W 40-es olajat egy öreg boxer - nek tul hignak tartom , inkabb a 15 w- s esetleg a 20-as lenne az igazi
xoyox
« Hozzászólás #9575 Dátum: 2006 November 07, 12:30:50 »

erkultnak nem én raktam be de nekem is ilyen van bent 5cm kissebb  meg sem probáltam betenni!
Ahh
azt hittem te raktad be neki, amikor  az ültetest is csinaltatok, sorry
Szoval neked sincs bennt ?
Nem jo pedig ! Annak ott a helye !
En tegnap este összebüvöltem a hozzatartozo spez . fogokat es ha hatul vegeztem, nekiallok elöl Smiley

Erkalt:

Azt hittem Maresz varazsolta a gepedet elöl - alul Smiley Rosszul tudtam ?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9574 Dátum: 2006 November 07, 11:39:23 »

felmerült bennem a kérdés, hogy a műanyagbetétes műszerfal (nem 1303) esetén a kesztyűtartó fedél más méretű lehet, mint a sima lemezműszerfal esetén?
merthogy a sárgámban van ilyen fekete borítás a műszerfalon, és baromira nem csukódik a kesztyűtartó, csak megfelelő nyomatékkal, ami után csavarhúzó kell a kinyitáshoz?! vagy szarul lenne felszerelve a borítás?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #9573 Dátum: 2006 November 07, 10:07:48 »

nem kell irigykedned.
sok-sok másodpercig tartotta a 6 ezret, mert qzma baszakodott a fényképelőjével.
ja, és csak 150 volt a komplett motor :-)) (mármint forintban)


qzma, köszi a képet :-))
én szoktam nézegetni gyorsítás közben, de 4500 fölé sosem tekertem, az már fáj Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #9572 Dátum: 2006 November 07, 08:12:08 »

nem kell irigykedned.
sok-sok másodpercig tartotta a 6 ezret, mert qzma baszakodott a fényképelőjével.
ja, és csak 150 volt a komplett motor :-)) (mármint forintban)
           

jól be van faragva a Skoda fordmérő,biztos csal Evil  Grin  a 6000 előtt vagy utánna volt 150 a motor? Grin hú degeci vagyok

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9571 Dátum: 2006 November 07, 08:06:29 »

Akkor ezt a képet kérem úgy elkészíteni, hogy a km-óra 160-at mutasson, és lobogjon a Qzma haja menet közben!   Evil

<beszúrt kép törölve>
gyilkosos Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9570 Dátum: 2006 November 06, 22:20:58 »

A fényképész futott a nyitott ajtajú autó mellett? Ez is állóhelyezteben történt egy túllendülő mutatóval... Evil

nem kell irigykedned.
sok-sok másodpercig tartotta a 6 ezret, mert qzma baszakodott a fényképelőjével.
ja, és csak 150 volt a komplett motor :-)) (mármint forintban)


qzma, köszi a képet :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9569 Dátum: 2006 November 06, 22:10:35 »

<beszúrt kép törölve>
gyilkosos Evil

A fényképész futott a nyitott ajtajú autó mellett? Ez is állóhelyezteben történt egy túllendülő mutatóval... Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9568 Dátum: 2006 November 06, 22:08:01 »

van valahol egy kép, amint 6-ig forgatom a cuccot.
qzma csinálta, remélem megkeresi nekem :-))

gyilkosos Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9567 Dátum: 2006 November 06, 22:07:14 »

Hiába, kockafejű mérnök vagy! Teszel az élet lírai oldalára....  Roll Eyes

Imádom ölni az urban legendeket.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9566 Dátum: 2006 November 06, 22:05:04 »

Ezt ne tedd, mert mindenki veled akarja fizettetni a sörét! Evil



Csak azért akarom, hogy egy urban legendet (tuning motor 250e Ft-ból, stb.) eloszlassak.
Imádom ölni az urban legendeket.

A legkönnyebben úgy lehetne, hogy "gyere fiam, menjünk fékpadra, én fizetem!"  Shocked Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9565 Dátum: 2006 November 06, 22:03:07 »

Ebben mi a pláne? Könnyített, polírozott, stb?


Az anyag miatt (CroMo) jónéhány grammal könnyebb, mint a gyári és még így is erősebb és pontosabb. A tömeg szórása is kisebb. Nem polírozott és semmi extra, tisztességes, hagyományos hajtórudak. 150 Euro/ 4 db

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9564 Dátum: 2006 November 06, 22:01:52 »

Ezt ne tedd, mert mindenki veled akarja fizettetni a sörét! Evil

A végén majd bemondom az összeget, mert most mindent írok.

RÉMISZTŐ!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9563 Dátum: 2006 November 06, 22:00:21 »

Ebben mi a pláne? Könnyített, polírozott, stb?

CB Unitech hajtórudak
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9562 Dátum: 2006 November 06, 22:00:15 »

A végén majd bemondom az összeget, mert most mindent írok.

RÉMISZTŐ!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9561 Dátum: 2006 November 06, 21:58:37 »

jol hangzik

Minél hegyesebb a tengely annál jobban tolódik fel a fordulatszám és nyomatékcsúcs. Ez a motor, ezzel a hengerfejjel és 44-es karbikkal egy 310 körüli tengellyel tudna 120-130 lóerőt ténylegesen. De az alsó nyomaték rovására menne. Utazós autó kell, nem gyorsulós...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9560 Dátum: 2006 November 06, 21:56:43 »

Terhelés nélkül jó nagy hülyeség a motor forgatni. Még sohasem próbáltam.
Harmadikban kell megpróbálni, nem a tesco parkolóban, álló helyben... Evil


Amelyik pedig elforog 5000-ig negyedikben az egy jó motor. Enyém csak 4750, ahogy azt a teljesítménymérés mutatta.
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9559 Dátum: 2006 November 06, 21:54:44 »

Terhelés nélkül jó nagy hülyeség a motor forgatni. Még sohasem próbáltam.
Harmadikban kell megpróbálni, nem a tesco parkolóban, álló helyben... Evil


Amelyik pedig elforog 5000-ig negyedikben az egy jó motor. Enyém csak 4750, ahogy azt a teljesítménymérés mutatta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9558 Dátum: 2006 November 06, 21:53:15 »

Nekem is kezd összeállni a motor, egyelőre persze csak gondolatban, de azért teszek is valamit. A Szakálmetál kinyitja a blokkot és a hengerfejet az 1915-ös hengereknek, a 3. henger mögött a lendkerék oldalról merevítést hegesztetek (ezt még nem tudom kivel). EMPI 1.25-ös komplett himbasor CroMo tengellyel és a ENGLE W110-es alu kerékkel már úton, CB Unitech hajtórudak úton. Henger (1915 Mahle) és hengerfej ( EMPI 044) itt figyel.
30 mm-es Melling (Empi) pumpa lesz, Leistritz tömítésgarnitúra. Ezek is megvannak.

A motor nem fog 5000 fölé forogni, nyomatékos lesz, nem teljesítményre megy. Előzetes tervek szerint 90 ló környékén lesz, de szeretném, ha valahogy 100 felett lenne. Mert az jól hangzik, de nem akartam W120-as tengelyt, mert az épített extra hosszúváltóval nem 3.-ban akarok 80-at utazni...
jol hangzik

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9557 Dátum: 2006 November 06, 21:51:28 »

ettöl nem is aggodtam4nem szándékszom szét ütni amotort!jövöhéten már lesz idöma gépmühelyig elmenni!!

Nekem is kezd összeállni a motor, egyelőre persze csak gondolatban, de azért teszek is valamit. A Szakálmetál kinyitja a blokkot és a hengerfejet az 1915-ös hengereknek, a 3. henger mögött a lendkerék oldalról merevítést hegesztetek (ezt még nem tudom kivel). EMPI 1.25-ös komplett himbasor CroMo tengellyel és a ENGLE W110-es alu kerékkel már úton, CB Unitech hajtórudak úton. Henger (1915 Mahle) és hengerfej ( EMPI 044) itt figyel.
30 mm-es Melling (Empi) pumpa lesz, Leistritz tömítésgarnitúra. Ezek is megvannak.

A motor nem fog 5000 fölé forogni, nyomatékos lesz, nem teljesítményre megy. Előzetes tervek szerint 90 ló környékén lesz, de szeretném, ha valahogy 100 felett lenne. Mert az jól hangzik, de nem akartam W120-as tengelyt, mert az épített extra hosszúváltóval nem 3.-ban akarok 80-at utazni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9556 Dátum: 2006 November 06, 21:48:05 »


van valahol egy kép, amint 6-ig forgatom a cuccot.
qzma csinálta, remélem megkeresi nekem :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9555 Dátum: 2006 November 06, 21:46:55 »

nekm az 1300as tehelésnélkül 5000is simán elforog de leht fölé is nem emlékszem holnap kimegyek akocsimhoz aztán megtekintem
na jo de ez 1200-es Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9554 Dátum: 2006 November 06, 21:45:37 »

nekm az 1300as tehelésnélkül 5000is simán elforog de leht fölé is nem emlékszem holnap kimegyek akocsimhoz aztán megtekintem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9553 Dátum: 2006 November 06, 21:43:21 »

Nem tudom, sajnos az én motorom nem megy annyit, egyáltalán nem forog ki 5500-ig...
ez meg csak 4500-az.
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/15827196#2 Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Oldalak: 1 ... 1771 1772 1773 1774 1775 [1776] 1777 1778 1779 1780 1781 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.452 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.