www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 December 06, 18:22:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
920662 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11323323 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17264


« Hozzászólás #79527 Dátum: 2019 December 30, 19:59:44 »

Gugliztam, szerintem 6psi (0,4 bar).

Ezt honnan tudhatnám meg?
Fontolgatom, hogy a nívópálcába integrált olajhőmérséklet érzékelőt lecseréljem-e, egy olyajnyomás jeladóval közös adapterbe csavarható tipusra.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79526 Dátum: 2019 December 30, 19:25:44 »

Sziasztok!
Honnan lehet megtudni, hogy az 1,2D motorhoz milyen értékű az eredeti olajnyomás jeladó?
Köszönöm!

Ezt honnan tudhatnám meg?
Fontolgatom, hogy a nívópálcába integrált olajhőmérséklet érzékelőt lecseréljem-e, egy olyajnyomás jeladóval közös adapterbe csavarható tipusra.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79525 Dátum: 2019 December 30, 19:04:51 »

Idén még nem csináltunk. :-(
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79524 Dátum: 2019 December 30, 12:02:39 »

Jaja! Finom volt tényleg!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79523 Dátum: 2019 December 30, 12:00:21 »

Ott leszek.
Hali!
Persze mikor tojjon be a Golf! Sad
Most már annyira szar, hogy nem merek elindulni vele. Ma átkéredzkedtem az utcában egy aknára. (nem robbanósra, de ott voltam, hogy szívesen felgyújtanám)
Nem bírtam kiszedni azt a rohadék, hátsó lambdaszondát. Szétnyírtam, elvágtam..... 
És persze mindenre fény derül ilyenkor, ha alá tudsz nézni. A közép dob totál szét van rohadva. Most már olyan hangja van, mint egy rossz dízelnek.
A cső tartó konzol le van szakadva.
Úgyhogy kivagyok!!
Sajnálom, de így nem merek elindulni vele. Annyi erő nem volt benne, hogy egy tolókapu alsó sínjénél lefulladt. Smiley
Majd összehozzuk ezt a benzinpumpát. De adj számlaszámot és elutalom neked.

Megyek inkább rakom össze a bogit. Na itt sem egyszerű semmi. Sad


Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3549


« Hozzászólás #79522 Dátum: 2019 December 30, 08:14:22 »

Köszi! Élnék bármelyik lehetőséggel. 31.-e Pólus? Amúgy ráér.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79521 Dátum: 2019 December 30, 08:14:02 »

Köszi! Élnék bármelyik lehetőséggel. 31.-e Pólus? Amúgy ráér.
Ott leszek.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79520 Dátum: 2019 December 29, 23:52:42 »

Én most nem fűzögetnék semmit. Jó az a műanyag cső.

Utoljára marellit vettem. UNIX NR:212309
0.2 baros. teliárban 13.500.
Ha ráér akkor kedvezménnyel kb. 7.200 Ft-ért el tudom hozni.
Vagy oda adom az én tartalékomat és én meg veszek magamnak majd másikat.  Wink
8mm-es a csonkok rajta. A tank alá (mellé) tettem be az enyémet és a szűrőt elé tettem ugyanoda.
Időjárástól védett, de az út szélén is könnyen cserélhető.
Köszi! Élnék bármelyik lehetőséggel. 31.-e Pólus? Amúgy ráér.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79519 Dátum: 2019 December 29, 20:31:52 »

De mekkora külső-belső átmérőjű csövet vegyek? Már csak az elektromos benzinpumpa miatt! Sebi! Annak mekkora az átmérője kívül vagy belül? Ja! És azt hova helyezzem el? És szűrő is kell! Azt hova?  És akkor most mit fogok tankolni?
Huhh!
Nehéz dolog ez az autóépítés!! Smiley
Én most nem fűzögetnék semmit. Jó az a műanyag cső.

Utoljára marellit vettem. UNIX NR:212309
0.2 baros. teliárban 13.500.
Ha ráér akkor kedvezménnyel kb. 7.200 Ft-ért el tudom hozni.
Vagy oda adom az én tartalékomat és én meg veszek magamnak majd másikat.  Wink
8mm-es a csonkok rajta. A tank alá (mellé) tettem be az enyémet és a szűrőt elé tettem ugyanoda.
Időjárástól védett, de az út szélén is könnyen cserélhető.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79518 Dátum: 2019 December 29, 16:29:53 »

Elvezeted a rézcsövedet a "kardánalagút" bal tövében, a szigetelés meg a szőnyegezés majd szépen eltakarja. Rajtad kívül senki nem fogja tudni hol van és ha 40-50 év múlva cserés lesz, nem kell a ki-befűzéssel bíbelődnöd!
Ok, de ott már megy a fékcső. Simítsam mellé? De nincs szívem megfúrni a bódét, sem a napóleont. ( Csata lesz belőle Smiley  )
Jó, rendben valahol átvezetem.
De mekkora külső-belső átmérőjű csövet vegyek? Már csak az elektromos benzinpumpa miatt! Sebi! Annak mekkora az átmérője kívül vagy belül? Ja! És azt hova helyezzem el? És szűrő is kell! Azt hova?  És akkor most mit fogok tankolni?
Huhh!
Nehéz dolog ez az autóépítés!! Smiley

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79517 Dátum: 2019 December 29, 05:58:57 »

Csak a réz cső merevebb. Nehezebb a befűzése. És a gyári helyre nem tudom már behúzni.
Elvezeted a rézcsövedet a "kardánalagút" bal tövében, a szigetelés meg a szőnyegezés majd szépen eltakarja. Rajtad kívül senki nem fogja tudni hol van és ha 40-50 év múlva cserés lesz, nem kell a ki-befűzéssel bíbelődnöd!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79516 Dátum: 2019 December 29, 05:48:37 »

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3549


« Hozzászólás #79515 Dátum: 2019 December 27, 19:42:20 »

Az a jó.
Ja-Ja! Olyan mint a BIP az mán bizonyított Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79514 Dátum: 2019 December 27, 19:27:08 »

De amit berakott az közel 30 éves!   

Az a jó.
Az új az fél évet bír.  Undecided
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79513 Dátum: 2019 December 27, 19:18:57 »

De amit berakott az közel 30 éves!   

Na most légy okos Domonkos!  Smiley

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79512 Dátum: 2019 December 27, 18:37:17 »

De amit berakott az közel 30 éves!   

Mai autókban a tank is műa., szóval jó lesz. Egyes gumikat tesz merevvé a szesz (meg egyes embereket Smiley ), szerintem az általánosan használt műanyagokat nem bántja.
A réz is oxidál, ha kiválik a víz, szerintem jobban jársz a műanyaggal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4262


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79511 Dátum: 2019 December 27, 10:18:32 »

Csak a réz cső merevebb. Nehezebb a befűzése. És a gyári helyre nem tudom már behúzni.
Mai autókban a tank is műa., szóval jó lesz. Egyes gumikat tesz merevvé a szesz (meg egyes embereket Smiley ), szerintem az általánosan használt műanyagokat nem bántja.
A réz is oxidál, ha kiválik a víz, szerintem jobban jársz a műanyaggal...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79510 Dátum: 2019 December 27, 08:39:52 »

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...
Csak a réz cső merevebb. Nehezebb a befűzése. És a gyári helyre nem tudom már behúzni.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79509 Dátum: 2019 December 27, 08:37:33 »

Naja, csak ne ecetesedjen. :-DSzerintem maradhat. AC-t érdemes, csak legyen tartalék.

Németeknél 2012 óta elérhető az E10. Nem számoltak be problémákról.

93 körüli volt a Golf Sad

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79508 Dátum: 2019 December 26, 19:48:17 »

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...
Naja, csak ne ecetesedjen. :-D
Sziasztok! Boldog Karácsonyt!

Mivel az alvázalagútban nem volt használható a benzincső, ezért a bontott Golf 3-asomból kivett műanyag benzincsövet fűztem be. De most az etanol mizéria miatt elbizonytalanodtam.
Milyen benzincsövet használjak szerintetek?
 
Már visszaemeltük a bódét, de talán még nem késő. Max. leemeljük újra.
Lehet AC csere is lesz elektromosra.
Szerintem maradhat. AC-t érdemes, csak legyen tartalék.

Németeknél 2012 óta elérhető az E10. Nem számoltak be problémákról.
« Utoljára szerkesztve: 2019 December 26, 19:58:10 írta abes »
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #79507 Dátum: 2019 December 26, 19:24:37 »

Sziasztok! Boldog Karácsonyt!

Mivel az alvázalagútban nem volt használható a benzincső, ezért a bontott Golf 3-asomból kivett műanyag benzincsövet fűztem be. De most az etanol mizéria miatt elbizonytalanodtam.
Milyen benzincsövet használjak szerintetek?
 
Már visszaemeltük a bódét, de talán még nem késő. Max. leemeljük újra.
Lehet AC csere is lesz elektromosra.

Én zsír új rézcsövet fűztem be, árban nem volt sok, sztem azt az etanol se eszi meg...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #79506 Dátum: 2019 December 26, 17:50:30 »

Sziasztok! Boldog Karácsonyt!

Mivel az alvázalagútban nem volt használható a benzincső, ezért a bontott Golf 3-asomból kivett műanyag benzincsövet fűztem be. De most az etanol mizéria miatt elbizonytalanodtam.
Milyen benzincsövet használjak szerintetek?
 
Már visszaemeltük a bódét, de talán még nem késő. Max. leemeljük újra.
Lehet AC csere is lesz elektromosra.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2974


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79505 Dátum: 2019 December 25, 15:51:47 »

Sziasztok!
Honnan lehet megtudni, hogy az 1,2D motorhoz milyen értékű az eredeti olajnyomás jeladó?
Köszönöm!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5784


redgear.hu

« Hozzászólás #79504 Dátum: 2019 November 25, 19:48:13 »

Ez így ebben a formájában nem igaz: A kromofág kimondottan könnyen eltávolítható. Az meg általánosan igaz, hogy a fényezésnek nem tesz jót, ha bármi ami nem a fényező rendszer része, a fényezés alatt marad, az általában megbosszulja magát. De maga kromofág a könnyen eltávolítható szennyezők között van, még csak erős oldószerre sincs szükség.

úgy legyen☺
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79503 Dátum: 2019 November 25, 15:14:58 »

Ez így ebben a formájában nem igaz: A kromofág kimondottan könnyen eltávolítható. Az meg általánosan igaz, hogy a fényezésnek nem tesz jót, ha bármi ami nem a fényező rendszer része, a fényezés alatt marad, az általában megbosszulja magát. De maga kromofág a könnyen eltávolítható szennyezők között van, még csak erős oldószerre sincs szükség.

a kromofágról hallottam hogy a kezelt felület alatt --ha marad belőle--- idővel ledobja az új festéket...."zeg-zugoknál illesztéseknél szinte lehetetlen 100%-ig eltávolítani..." remélem kacsa☺

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #79502 Dátum: 2019 November 24, 20:10:49 »

Én anno a bogaram felújításánál vettem Würth rozsdaátalakítót. Az sem eltávolító, hanem átalakító mint az RO55, viszont 15+ éve valami 10-20ezer Ft volt a liter. De olyan a cucc mintha az RO55 sűrítménye lenne, 15+ év alatt még nem fogyott el a fele, pedig használtuk.
Ez ahogy írtam, nem jó neked, mert te rozsdaeltávolítót keresel, csak infóként írtam, hogy van ilyen is.

Illetve hétvégén találtam egy vállalható alternatívát a régi kromofág helyett. Amióta megszüntették az üveges verziót, azóta nem találtam olyat ami hatásos lenne. Pénteken vettem a festékboltban APP Paint-EX festékeltávolító spray-t. Bevált: 4 régi fuchs felniről szedtem le a festéket vele, amiből kettőn csak 1 réteg gyári festék volt, azt gyakorlatilag egy réteg ráfújt eltávolító leszedte. A másik 2 felnin kb. 5 réteg festék volt, azt rétegenként egy fújás szedte le. Így a 4 felnire elfogyott egy komplett spray, de cserébe nem nagyon ment el rá az időmből (nem kellett kapirgálni). Előtte ugyanezeket a felniket próbáltam az új, zselés kromofággal, az nagyon meg se kezdte.
(Persze a homokolás a legjobb megoldás, de vannak olyan esetek, amikor nem lehet homokszórni. Nálam most ez volt a helyzet, mert a Fuchsok polírozott részeit nem akartam bántani, nehogy az újrapolírozás szívás legyen utána. Ilyenkor működhet ez a spray.)

Én valami kis átlátszó vödröset vettem, az is működik.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5784


redgear.hu

« Hozzászólás #79501 Dátum: 2019 November 24, 19:42:27 »



Illetve hétvégén találtam egy vállalható alternatívát a régi kromofág helyett. Amióta megszüntették az üveges verziót, azóta nem találtam olyat ami hatásos lenne. Pénteken vettem a festékboltban APP Paint-EX festékeltávolító spray-t.

a kromofágról hallottam hogy a kezelt felület alatt --ha marad belőle--- idővel ledobja az új festéket...."zeg-zugoknál illesztéseknél szinte lehetetlen 100%-ig eltávolítani..." remélem kacsa☺
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27085


« Hozzászólás #79500 Dátum: 2019 November 24, 19:00:25 »

én ma kürtöt újítottam fel apunak. sikerült vennem egy rusnya állapotú bosch-t. festék leszed (valami olcsó drótkorong szépen lehozta), aztán átfestés. szép lett, kép nincs Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79499 Dátum: 2019 November 24, 18:30:22 »

Én anno a bogaram felújításánál vettem Würth rozsdaátalakítót. Az sem eltávolító, hanem átalakító mint az RO55, viszont 15+ éve valami 10-20ezer Ft volt a liter. De olyan a cucc mintha az RO55 sűrítménye lenne, 15+ év alatt még nem fogyott el a fele, pedig használtuk.
Ez ahogy írtam, nem jó neked, mert te rozsdaeltávolítót keresel, csak infóként írtam, hogy van ilyen is.

Illetve hétvégén találtam egy vállalható alternatívát a régi kromofág helyett. Amióta megszüntették az üveges verziót, azóta nem találtam olyat ami hatásos lenne. Pénteken vettem a festékboltban APP Paint-EX festékeltávolító spray-t. Bevált: 4 régi fuchs felniről szedtem le a festéket vele, amiből kettőn csak 1 réteg gyári festék volt, azt gyakorlatilag egy réteg ráfújt eltávolító leszedte. A másik 2 felnin kb. 5 réteg festék volt, azt rétegenként egy fújás szedte le. Így a 4 felnire elfogyott egy komplett spray, de cserébe nem nagyon ment el rá az időmből (nem kellett kapirgálni). Előtte ugyanezeket a felniket próbáltam az új, zselés kromofággal, az nagyon meg se kezdte.
(Persze a homokolás a legjobb megoldás, de vannak olyan esetek, amikor nem lehet homokszórni. Nálam most ez volt a helyzet, mert a Fuchsok polírozott részeit nem akartam bántani, nehogy az újrapolírozás szívás legyen utána. Ilyenkor működhet ez a spray.)

Igen, az hagy valami réteget a fémen


Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79498 Dátum: 2019 November 22, 10:35:42 »

Kösz mindenkinek a hozzászólást.Igazatokvan,ott van,megtaláltam.
Majd tisztítás után már látszott,hogy az egy csavar,méghozzá 10es imbusz.
Nekem AB kódú váltóm van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79497 Dátum: 2019 November 22, 10:34:15 »

Nem látszódik túl jól, de ott a tolatólámpa kapcsoló körberajzolva a váltónkban. Mezei AT-s kódú, olajos féltengelyes, rövid váltó, vélhetően a tied is hasonló lehet.
Kösz mindenkinek a hozzászólást.Igazatokvan,ott van,megtaláltam.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79496 Dátum: 2019 November 22, 06:16:27 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?
Nem látszódik túl jól, de ott a tolatólámpa kapcsoló körberajzolva a váltónkban. Mezei AT-s kódú, olajos féltengelyes, rövid váltó, vélhetően a tied is hasonló lehet.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79495 Dátum: 2019 November 22, 06:08:44 »

Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.
Igen, ott a helye, ami anno le volt dugózva a miénk bogárban is. Aztán 2005-6 körül vettem bele egy tolatólámpa kapcsolót, bevezetékeltem a kocsit, lecseréltem tolatólámpásra a hátsó lámpaburákat és azóta örülünk. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8917


« Hozzászólás #79494 Dátum: 2019 November 21, 21:13:20 »

Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.
Igen,ott van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #79493 Dátum: 2019 November 21, 20:41:52 »

k
Kösz a gyors választ.Én csak az olajbetöltő/nivó csavart találtam az oldalán.
Ha esetleg van valakinek nagylámpás jobb hátsó lámpája,ami nem tolatólámpás,akkor az érdekelne.
Ha jól rémlik, elöl jobboldalon van a kapcsoló helye. Nem az oldalán, hanem előre felé néz.

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79492 Dátum: 2019 November 21, 14:01:56 »

az én váltómban sincs, de tudtommal lehet venni tolatólámpa kapcsoló gombát, amit azt hiszem az egyik dugó helyére be lehet tekerni..
(ha a vizsgára felteszel egy nem tolatólámpás búrát, akkor nem fogják keresni)

de ha megtudod hogy kell beletenni, megírhatnád pár illusztráló fotóval a tudástárba (amit most egyáltalán nem tudok megtalálni valamiért, pedig volt ilyen)
k
Kösz a gyors választ.Én csak az olajbetöltő/nivó csavart találtam az oldalán.
Ha esetleg van valakinek nagylámpás jobb hátsó lámpája,ami nem tolatólámpás,akkor az érdekelne.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18434


1969

« Hozzászólás #79491 Dátum: 2019 November 21, 12:51:10 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?
az én váltómban sincs, de tudtommal lehet venni tolatólámpa kapcsoló gombát, amit azt hiszem az egyik dugó helyére be lehet tekerni..
(ha a vizsgára felteszel egy nem tolatólámpás búrát, akkor nem fogják keresni)

de ha megtudod hogy kell beletenni, megírhatnád pár illusztráló fotóval a tudástárba (amit most egyáltalán nem tudok megtalálni valamiért, pedig volt ilyen)
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79490 Dátum: 2019 November 21, 12:23:10 »

Keresem - keresem,de nem találom a váltón a tolatólámpa kapcsolóját.Most cseréltem váltóolajat,de ezen a váltón se felül,se alul.Gondoltam műszaki vizsgára kelleni fog,mert ez hátul nagylámpás,és a jobb oldalon tolatólámpabúrás.Igaz se izzó,se vezeték.
A bogi 1973 as 1200D motoros.Gyanítom,hogy ebben már kellene tolatókapcsoló.
Egyébként megvagyoknélküle,csak a vizsga miatt....
Talán régebbi váltó van benn?

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #79489 Dátum: 2019 November 17, 20:07:01 »

Forralni szoktam citromsavban.
600 Ft/kg.
Már vettem, de még nem próbáltam ki

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14911

« Hozzászólás #79488 Dátum: 2019 November 13, 22:58:33 »

Valaki esetleg ismer hasonló áztatós rozsda eltávolítót?
Forralni szoktam citromsavban.
600 Ft/kg.
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.