www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 19, 03:23:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920097 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10533926 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79605 Dátum: 2020 április 04, 10:05:30 »

Igen,eddig Attila vitte,és rám vár a befejezés.

Ma került ide hozzám,nagy a boldogság,és örültem neki mint az állat.
Én kíváncsi lennék 1-2 képre. A linken nem látok semmit
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8908


« Hozzászólás #79604 Dátum: 2020 április 04, 00:15:55 »

Idáig te vitted?
Igen,eddig Attila vitte,és rám vár a befejezés.

Ma került ide hozzám,nagy a boldogság,és örültem neki mint az állat.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8688


« Hozzászólás #79603 Dátum: 2020 április 03, 20:53:43 »

Idáig te vitted?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79602 Dátum: 2020 április 03, 18:36:46 »

Eddig elkészült, az SZMB már másé:

https://www.facebook.com/groups/619118885197618/?multi_permalinks=880479635728207&notif_id=1585907523457506&notif_t=feedback_reaction_generic
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79601 Dátum: 2020 Március 27, 06:12:46 »

ma megint egy cseppet elórébb
az autó 15 év után újra keréken

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #79600 Dátum: 2020 Március 26, 21:32:52 »

egy kis optika,,,,
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #79599 Dátum: 2020 Március 26, 21:32:04 »

ma megint egy cseppet elórébb
az autó 15 év után újra keréken
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17216


« Hozzászólás #79598 Dátum: 2020 Március 21, 19:51:43 »

Mivel kicsit több lett az itthon töltött idő, nekiláttam hifit barkácsolni a porkéba.
A meglévő állapot úgy nézett ki, hogy volt benne egy Blau Cambridge SQM26, ami akár gyári is lehetne, de ezt inkább BMW-be és Mercibe rakták (viszont 87-es, mint a kocsi). Ezeknek bár 4 hangszórósok, de nincs vonal kimenetük. A 4 hangszóróból 2 az első ajtókban térdmagasságban (ezek 4x6 oválok), a másik kettő a hátsó oldalkárpitban (ez lehet kis ovál, vagy akár kerek is, így alakították ki a helyét gyárilag). Hátul háromutas Pioneerok voltak kb a 90-es évek végéről, a két első ovál talán még gyári.
Mivel nem szerettem volna másik fejegységet, olyan erősítőt kerestem, ami tud magas szintű jelet fogadni, ráadásul négyet, és még egy ládát is hajt (mert enélkül nincs normális zene). Így esett a választás a Sony XM-405Eqx-re, ami pont akkora, mint az utas oldali taposó. ( https://www.cnet.com/products/sony-xplod-xm-405eqx-car-amplifier/ ). Szépen megbújik a szőnyeg alatt.
Csipogók is kellettek. Blau-t kerestem, de manapság már nem nagyon vannak olyanok, ami szívesen betennék. Aztán beesett egy Blau Odc 100 (https://www.sonicelectronix.com/item_6568_Blaupunkt-ODc100.html), ami nagyon szuper készlet hangváltókkal együtt, de szürke. A kocsiban minden fekete. Így kerítettünk egy ugyanolyan méretű Blau fekete házat, vágtunk, ragasztottunk, és összeállt. Nem sokan mondanák meg, hogy nem így jött ki a gyárból.

Hátra a pótkerék helyére beugrott egy passzív Blau láda.
Szerintem jól szól; egy modern fejegységgel még jobb lenne, illetve még kicserélem a két kis ovált az első ajtókban, mert azok azért nincsenek a csúcson.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79597 Dátum: 2020 Március 16, 19:11:00 »

itt vannak kapcsolási rajzok évjáratonként:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
elsőre nem találtam benne ventillátorost, de nem is tudom milyen évjárathoz kellene
Köszönöm megtaláltam amit kerestem
igaz 72-es de....
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_std_super_72.jpg

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79596 Dátum: 2020 Március 16, 15:11:18 »

Üdv mindenkinek.
A ventilátor és a kapcsolója bekötésével elakadtam.

Csak olyan kapcsolási rajzom van amin nincs ventilátor.

Van valakinek rajza vagy leírás vagy bármi?
itt vannak kapcsolási rajzok évjáratonként:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
elsőre nem találtam benne ventillátorost, de nem is tudom milyen évjárathoz kellene
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #79595 Dátum: 2020 Március 16, 13:10:33 »

Üdv mindenkinek.
A ventilátor és a kapcsolója bekötésével elakadtam.

Csak olyan kapcsolási rajzom van amin nincs ventilátor.

Van valakinek rajza vagy leírás vagy bármi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79594 Dátum: 2020 Március 08, 11:50:54 »

Hiába no, az 1-es vágókorong mindent is megold!  Evil Cool
Az volt bizony! Smiley

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79593 Dátum: 2020 Március 05, 20:40:02 »

Hiába no, az 1-es vágókorong mindent is megold!  Evil Cool
Azaz. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79592 Dátum: 2020 Március 05, 05:31:21 »

A jobb oldalon a szelepfedélhez ért a hátsó lökhárító tartó elem alsó pereme. A bal oldalon meg a kipuffhoz ér hozzá. De azt majd vasárnap kaszabolom ki. Smiley
Hiába no, az 1-es vágókorong mindent is megold!  Evil Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79591 Dátum: 2020 Március 04, 21:18:43 »

Jó lesz ez, Béla!
Mi nem fért el?
A jobb oldalon a szelepfedélhez ért a hátsó lökhárító tartó elem alsó pereme. A bal oldalon meg a kipuffhoz ér hozzá. De azt majd vasárnap kaszabolom ki. Smiley

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79590 Dátum: 2020 Március 02, 20:13:15 »

Ma tudtam a bogáron ügyködni.
A sok apró dolog után ( eresztette a váltóolajat a gumiharangnál, szigetelőt berakni a motor elé stb..) Beraktam a mocit a helyére.
Persze flexelni is kellett. Sad

Jó lesz ez, Béla!
Mi nem fért el?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79589 Dátum: 2020 Március 02, 08:50:41 »

Az még odébb van egy kicsit. Sad

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79588 Dátum: 2020 Március 02, 08:07:17 »

Akkor jövő héten műszaki és lesz mivel jönni 15.-én.  Cool
Az még odébb van egy kicsit. Sad

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79587 Dátum: 2020 Március 02, 07:25:21 »

Ma tudtam a bogáron ügyködni.
A sok apró dolog után ( eresztette a váltóolajat a gumiharangnál, szigetelőt berakni a motor elé stb..) Beraktam a mocit a helyére.
Persze flexelni is kellett. Sad

Akkor jövő héten műszaki és lesz mivel jönni 15.-én.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #79586 Dátum: 2020 Március 01, 20:57:50 »

Ma tudtam a bogáron ügyködni.
A sok apró dolog után ( eresztette a váltóolajat a gumiharangnál, szigetelőt berakni a motor elé stb..) Beraktam a mocit a helyére.
Persze flexelni is kellett. Sad

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79585 Dátum: 2020 Március 01, 20:15:27 »

Csak a tuning, mindig a tuning! Evil Grin
Cheesy
1200 Dynamic!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79584 Dátum: 2020 Március 01, 08:16:57 »

Szuper jó lett az új g55-el.
Nem tudom hogyan/miért volt benne eredeti Solex g47,5, de már hamarabb ki kellett volna cserélnem  Grin
(szinte csak nyáron használom, melegben nem ennyire hangsúlyos)
Mindkét karbi 112,5 főfúvókája könnyedén felcsusszan a 115 kalibrálóra, lehet oda is érdemes lenne bepróbálnom 120-at  Shocked
Csak a tuning, mindig a tuning! Evil Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79583 Dátum: 2020 Február 29, 21:16:03 »

Ez így működik.
Jó,akkor ez érthető,köszi .

DO IT YOURSELF
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79582 Dátum: 2020 Február 29, 21:12:02 »

Szuper jó lett az új g55-el.
Nem tudom hogyan/miért volt benne eredeti Solex g47,5, de már hamarabb ki kellett volna cserélnem  Grin
(szinte csak nyáron használom, melegben nem ennyire hangsúlyos)
Mindkét karbi 112,5 főfúvókája könnyedén felcsusszan a 115 kalibrálóra, lehet oda is érdemes lenne bepróbálnom 120-at  Shocked
Egy próbát megér, de többet eszik vele. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79581 Dátum: 2020 Február 29, 19:33:38 »

Elképzelhető,hogy ez a kipufogógáz előmelegítő jobbról bal oldalra áramlik és úgy melegíti a szívócsonkot?Mert,akkor ez így természetes.
Ez így működik.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79580 Dátum: 2020 Február 29, 19:24:30 »

Sziasztok!
1200 egy karburátoros bogáron ki lett takarítva a szívócső előmelegítő,viszont az az észrevételem,hogy a jobb oldal,azaz 1,2es hengerek felől hamar bemelegszik,a bal oldalon később.Talán ezért is van hidegen égéskimaradás a bal oldali hengerpár valamelyikében.
Elképzelhető,hogy ez a kipufogógáz előmelegítő jobbról bal oldalra áramlik és úgy melegíti a szívócsonkot?Mert,akkor ez így természetes.
Köszi
Egyébként pöccre indul,hidegen,ha tartom a gázt,akkor egy pár perc múlva már van alapjárat.Automata szivató jó,termosztát nemrég cserélve,légszűrőház előmelegítő,(ami össze van kötve a termosztáttal) is jó.
Megrendeltem a platina Bosch gyertyákat,valaki korábban írta a fórumon,hogy beváltak,hamarosan érkeznek.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79579 Dátum: 2020 Február 29, 14:17:36 »

Az a gyári.

Szuper jó lett az új g55-el.
Nem tudom hogyan/miért volt benne eredeti Solex g47,5, de már hamarabb ki kellett volna cserélnem  Grin
(szinte csak nyáron használom, melegben nem ennyire hangsúlyos)
Mindkét karbi 112,5 főfúvókája könnyedén felcsusszan a 115 kalibrálóra, lehet oda is érdemes lenne bepróbálnom 120-at  Shocked

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14826

« Hozzászólás #79578 Dátum: 2020 Február 27, 21:28:13 »

Kedves Bogarasok.

Apósomnak van egy 71-es járgánya .
1300as
28kw
Milyen motorolaj lenne jó bele?

Köszönöm

Tomi
Ha télen is van használva akkor inkább 10W-40-es. Közelebb áll az SAE30-as gyári ajánlású olajhoz.
Nem elérhető Homokitomi
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #79577 Dátum: 2020 Február 27, 21:12:15 »

[köszönöm szépen a segítséget!

quote author=Typ117 link=topic=8.msg932354#msg932354 date=1582810296]
ez hit kérdése.
valószínűleg mindegyik ismert márkájú jó lesz. Meg még a névtelen is ha ki lehet deríteni, hogy valamelyik nagy márka gyártja.
Én régebben a piros shell-t tettem bele, mert azt ajánlotta a szerelőm. Aztán mióta megszűnt náluk a nagy flakon, azóta mol-t vettem. Mindenki másra esküszik. Én abban hiszek, hogy 5000 km-enként legyen lecserélve. A használati útmutatóban az is szerepel (mint sok mai autónál is) hogy ha nem ideálisak a használati szokások, mondjuk csak rövid városi utak, vagy ha nagyon koszos poros helyen jár, akkor kétszer ilyen sűrűn kellene.
[/quote]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79576 Dátum: 2020 Február 27, 14:31:36 »

Tudsz esetleg márkát ajánlani?

ez hit kérdése.
valószínűleg mindegyik ismert márkájú jó lesz. Meg még a névtelen is ha ki lehet deríteni, hogy valamelyik nagy márka gyártja.
Én régebben a piros shell-t tettem bele, mert azt ajánlotta a szerelőm. Aztán mióta megszűnt náluk a nagy flakon, azóta mol-t vettem. Mindenki másra esküszik. Én abban hiszek, hogy 5000 km-enként legyen lecserélve. A használati útmutatóban az is szerepel (mint sok mai autónál is) hogy ha nem ideálisak a használati szokások, mondjuk csak rövid városi utak, vagy ha nagyon koszos poros helyen jár, akkor kétszer ilyen sűrűn kellene.
Nem elérhető Homokitomi
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #79575 Dátum: 2020 Február 27, 14:03:02 »

hupsz.., tudtam hogy valaki majd kijavít ha nem jó. kössz

Tudsz esetleg márkát ajánlani?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79574 Dátum: 2020 Február 27, 13:54:53 »

2,5 liter...

hupsz.., tudtam hogy valaki majd kijavít ha nem jó. kössz
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29024


Road Force One

« Hozzászólás #79573 Dátum: 2020 Február 27, 13:37:06 »

Szia!
15w-40
úgy emlékszem kb 3,5 liter fér bele

2,5 liter...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18386


1969

« Hozzászólás #79572 Dátum: 2020 Február 27, 12:37:54 »

Kedves Bogarasok.

Apósomnak van egy 71-es járgánya .
1300as
28kw
Milyen motorolaj lenne jó bele?

Köszönöm

Tomi


Szia!
15w-40
úgy emlékszem kb 3,5 liter fér bele
Nem elérhető Homokitomi
Hozzászólások: 3

« Hozzászólás #79571 Dátum: 2020 Február 27, 12:12:39 »

Kedves Bogarasok.

Apósomnak van egy 71-es járgánya .
1300as
28kw
Milyen motorolaj lenne jó bele?

Köszönöm

Tomi

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79570 Dátum: 2020 Február 26, 21:38:15 »

Most pakolászás közben "találtam" itthon egy másik 30PICT-3 karbit (is). Ebben eleve 112,5/g55 van  Shocked
Az a gyári.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79569 Dátum: 2020 Február 25, 19:45:36 »

Dehogy.. kb. semmi.
SZVSZ a 112.5 -es főfúvóka fogja vissza legjobban azt a karbit, főleg az 1200-eshez relatíve nagy torok miatt.
Ha oda tenne egy 130-asat, akkor enne kb. 1-1.5 -lel többet. És kissé hűvösebb lenne hajtva, mert fent meg a nagy féklevegő szegényíti be.

Most pakolászás közben "találtam" itthon egy másik 30PICT-3 karbit (is). Ebben eleve 112,5/g55 van  Shocked

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79568 Dátum: 2020 Február 25, 11:38:40 »


Grin Poén megértve!  Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79567 Dátum: 2020 Február 25, 11:34:18 »

Szakmailag biztosan így van, de itt másról van szó, Imrüs vélhetően érti. Smiley

Vettem  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2955


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79566 Dátum: 2020 Február 25, 11:33:49 »

Dehogy.. kb. semmi.
SZVSZ a 112.5 -es főfúvóka fogja vissza legjobban azt a karbit, főleg az 1200-eshez relatíve nagy torok miatt.
Ha oda tenne egy 130-asat, akkor enne kb. 1-1.5 -lel többet. És kissé hűvösebb lenne hajtva, mert fent meg a nagy féklevegő szegényíti be.

Lehet egy probat megerne  Cool

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.