www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 21, 17:05:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1973 1974 1975 1976 1977 [1978] 1979 1980 1981 1982 1983 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14633376 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #1531 Dátum: 2006 Március 09, 07:11:53 »

vagy, ha már van betétlap, akkor gyorsan szereztek egy rommátört oda passzoló elemet és felrakták azt?

Még az is lehet, vagy utána alakítottak rajta egy kicsit...
Még Önkormányzatos koromban történt, hogy kicsit lekoccoltam egy 4 ütemű Wareszt, ami szintén a Hivatal egy Intézményéhez tartozott, mert parkolóba beálláskor beállt mögém, én meg nekiálltam tolatni a 45 fokos parkolóba, de mire hátranéztem már megvolt. (gyakorlatilag éppen csak megindítottam a kocsit hátra...)
Ordibált egy sort az ürge, hogy mit csinálok, meg miegymás, aztán elhúzott, mert a lányát vitte az állomásra... mire visszajött, már fél totálkár volt az eleje... az én szolgálati kocsimnak, a Corsának a lökhárítója meg alig sérült meg... No Comment!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #1530 Dátum: 2006 Március 08, 23:03:48 »

Ma megjott a csomag az uj fuvokakkal:
1. Fofuvoka: x125 (elotte x145!!)
2. Uresjarati fuvoka: g55 (elotte g60)
Beinditas: mintha kicsereltek volna a motort: prompt reagal a gazadasra (nem tohonya), szinte megfiatalodot!!
Alapjarat-allitast kovetoen holnap teszteles.
(Kacerkodom a gondolattal, hogy az 'air jet'-et is kicserelem gyari alapertekre (ca. 80-120z): most 170z van benne (allitolag ez a legnagyobbn meret!!)
Naszoval: az elodom egy autopalyaszaggato, benzinzabalo, varosban oregurasan gyorsulo gepet epitett ki. (Ez edig OK is, de a kormot meg nem pucolta ki maga utan a mocibol.)

Vágod rendesen... Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1529 Dátum: 2006 Március 08, 21:27:43 »

Ma megjott a csomag az uj fuvokakkal:
1. Fofuvoka: x125 (elotte x145!!)
2. Uresjarati fuvoka: g55 (elotte g60)
Beinditas: mintha kicsereltek volna a motort: prompt reagal a gazadasra (nem tohonya), szinte megfiatalodot!!
Alapjarat-allitast kovetoen holnap teszteles.
(Kacerkodom a gondolattal, hogy az 'air jet'-et is kicserelem gyari alapertekre (ca. 80-120z): most 170z van benne (allitolag ez a legnagyobbn meret!!)
Naszoval: az elodom egy autopalyaszaggato, benzinzabalo, varosban oregurasan gyorsulo gepet epitett ki. (Ez edig OK is, de a kormot meg nem pucolta ki maga utan a mocibol.)
ez milyen mocira teszed?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1528 Dátum: 2006 Március 08, 21:23:50 »

Ma megjott a csomag az uj fuvokakkal:
1. Fofuvoka: x125 (elotte x145!!)
2. Uresjarati fuvoka: g55 (elotte g60)
Beinditas: mintha kicsereltek volna a motort: prompt reagal a gazadasra (nem tohonya), szinte megfiatalodot!!
Alapjarat-allitast kovetoen holnap teszteles.
(Kacerkodom a gondolattal, hogy az 'air jet'-et is kicserelem gyari alapertekre (ca. 80-120z): most 170z van benne (allitolag ez a legnagyobbn meret!!)
Naszoval: az elodom egy autopalyaszaggato, benzinzabalo, varosban oregurasan gyorsulo gepet epitett ki. (Ez edig OK is, de a kormot meg nem pucolta ki maga utan a mocibol.)
mennyi vot??? Huh

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #1527 Dátum: 2006 Március 08, 21:12:52 »

a faszt.
látszódott egy kis felkenődés az én lökhárítómból, meg egy kb 2 mm mély, 2cm átmérőjű horpadás.
hogy én miért nem tudok ennyit kiénekelni a biztosítóból?
eddig 60 forint volt a legtöbb, amit egy törésen kerestem...


aha, amikor te láttad. kérdés, hogy mit látott a kárfelvevő??? :-))
matchbox
« Hozzászólás #1526 Dátum: 2006 Március 08, 21:08:20 »

Ma megjott a csomag az uj fuvokakkal:
1. Fofuvoka: x125 (elotte x145!!)
2. Uresjarati fuvoka: g55 (elotte g60)
Beinditas: mintha kicsereltek volna a motort: prompt reagal a gazadasra (nem tohonya), szinte megfiatalodot!!
Alapjarat-allitast kovetoen holnap teszteles.
(Kacerkodom a gondolattal, hogy az 'air jet'-et is kicserelem gyari alapertekre (ca. 80-120z): most 170z van benne (allitolag ez a legnagyobbn meret!!)
Naszoval: az elodom egy autopalyaszaggato, benzinzabalo, varosban oregurasan gyorsulo gepet epitett ki. (Ez edig OK is, de a kormot meg nem pucolta ki maga utan a mocibol.)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1525 Dátum: 2006 Március 08, 18:09:16 »

Mit csináltál vele, hogy ekkore nagy kára lett??? A motorját betoltad az utastérbe???  Evil Cheesy Grin

a faszt.
látszódott egy kis felkenődés az én lökhárítómból, meg egy kb 2 mm mély, 2cm átmérőjű horpadás.
hogy én miért nem tudok ennyit kiénekelni a biztosítóból?
eddig 60 forint volt a legtöbb, amit egy törésen kerestem...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #1524 Dátum: 2006 Március 08, 08:18:00 »

Mit csináltál vele, hogy ekkore nagy kára lett??? A motorját betoltad az utastérbe???  Evil Cheesy Grin

vagy, ha már van betétlap, akkor gyorsan szereztek egy rommátört oda passzoló elemet és felrakták azt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #1523 Dátum: 2006 Március 08, 07:28:48 »

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.

Mit csináltál vele, hogy ekkore nagy kára lett??? A motorját betoltad az utastérbe???  Evil Cheesy Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1522 Dátum: 2006 Március 07, 20:57:36 »

Innen indulj ki, sok hasznos dolog van erre http://www.vw-resource.com/carb.html
A Solex 960 valojaba g60 szerintem. A jet-s oldalon szepen le van irva melyik fuvoka melyik tartomanyban dolgozik pl.

Nem lehet szintet állítani de szoktak vadul tűszelepet alátétezni és úgy bizony elállítódik az a szint.Én már láttam 4mm-es alátétet tűszelepnél, éppen hogy bekapott még a házba.Mindezek ellenére nem ment rosszul csak a gázadásra 10mp-el később reagált!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #1521 Dátum: 2006 Március 07, 20:45:54 »

Udvozletem!

Leirok egy hibajelenseget, hatha masnak is gondot okozott es tudja a megoldast.
Alapjarat es ca. 2000-as fordszam kozott a moci kinkeservesen gyorsul, a rangatas szelen all. 2500 folott pedig repul, mint az alom.

A www.vw-resource.com lapon talalt leirat szerint ebben a tartomanyban (alapjarat-2000  1/min) a fofuvoka csak nagyon enyhen 'dolgozik', inkabb az 'idle'-nek nevezett fuvokan aramlik a benya nagyobb resze (ez lenne az uresjarati fuvoka?).

Fofuvoka merete: 135-os (csere lesz 125-re, amint sikerul beszereznem), az 'idle' merete: SOLEX 960 (gondolom ez lenne a 60-as meret.

A honnlap szerint az 50-60-as meret-tartomany a jo emisszios ertek elerese miatt szukseges, de a rangatasmentes futashoz 65-os javasolt.

Autoszerelo szakim szerint tipikus hiba: alacsony a benzinszint a karbiban. Tudomasom szerint a szintet nem lehet allitani (?!).

Halas lennek egy-ket jo tanacsert!
 

Innen indulj ki, sok hasznos dolog van erre http://www.vw-resource.com/carb.html
A Solex 960 valojaba g60 szerintem. A jet-s oldalon szepen le van irva melyik fuvoka melyik tartomanyban dolgozik pl.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1520 Dátum: 2006 Március 07, 20:25:22 »

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.
Nekem is tetszik lökhárító nélkül, de kérdezzük meg Csendőrt, Ő naprakész!

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1519 Dátum: 2006 Március 07, 20:23:58 »

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.
lehet-é hogy totákáros lett e buzukis Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1518 Dátum: 2006 Március 07, 20:20:55 »

Asszony járt dolgozni bogárral, lökhárító nélkül. 2 nap múlva volt lökhárító, mert addigra pont kétszer nehezményezte a hatóság a hiányát.

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1517 Dátum: 2006 Március 07, 19:44:19 »

Ha akarnék sem tudnék felrakni lökhárítót,mert el lett tüntetve a helye!
A felnim meg marad!Műszakira kérek előre!Egyébként rendőr sem szólt még!
Asszony járt dolgozni bogárral, lökhárító nélkül. 2 nap múlva volt lökhárító, mert addigra pont kétszer nehezményezte a hatóság a hiányát.

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1516 Dátum: 2006 Március 07, 19:21:03 »

Udvozletem!

Leirok egy hibajelenseget, hatha masnak is gondot okozott es tudja a megoldast.
Alapjarat es ca. 2000-as fordszam kozott a moci kinkeservesen gyorsul, a rangatas szelen all. 2500 folott pedig repul, mint az alom.

A www.vw-resource.com lapon talalt leirat szerint ebben a tartomanyban (alapjarat-2000  1/min) a fofuvoka csak nagyon enyhen 'dolgozik', inkabb az 'idle'-nek nevezett fuvokan aramlik a benya nagyobb resze (ez lenne az uresjarati fuvoka?).

Fofuvoka merete: 135-os (csere lesz 125-re, amint sikerul beszereznem), az 'idle' merete: SOLEX 960 (gondolom ez lenne a 60-as meret.

A honnlap szerint az 50-60-as meret-tartomany a jo emisszios ertek elerese miatt szukseges, de a rangatasmentes futashoz 65-os javasolt.

Autoszerelo szakim szerint tipikus hiba: alacsony a benzinszint a karbiban. Tudomasom szerint a szintet nem lehet allitani (?!).

Halas lennek egy-ket jo tanacsert!
 
a benyaszintet lehet állitani a tüszelep alá hézagoloalátéteket lehet helyezni

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #1515 Dátum: 2006 Március 07, 19:16:58 »

Víz a karbiban vagy koszos fúvóka.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1514 Dátum: 2006 Március 07, 16:09:32 »

Sracok, nagyon kiralyok vagytok az otletekert.
Valojaban nagy volt az arcom, hogy minden Ok: egyszeruen csak a megszakito hezag nem volt mar 0.2 mm sem...
Kit hivhatok meg sorozni a rajzason?
 

Én nem szeretem a sört, de mondtam a zárásszöget...

Régen volt egy orosz műszer, zöld led kijelzős, ami nekem volt a CTE-258-es bogaramban. Ez mutatta a fordulatszámot és a zárásszöget. Ez azért nagyon király, mert látod, hogy ha mászik a zárásszög elfelé (nő), akkor tudod, hogy csökken a megszakítóhézag (kopik a megszakító) és ezzel egyikdőben növekszik az előgyújtás is.
Meg azt is láttad, ha fordulaton a zárászög csökken, akkor belebeg a megszakító, gyengül a rugója.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 07, 16:13:29 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #1513 Dátum: 2006 Március 07, 15:57:03 »

Sracok, nagyon kiralyok vagytok az otletekert.
Valojaban nagy volt az arcom, hogy minden Ok: egyszeruen csak a megszakito hezag nem volt mar 0.2 mm sem...
Kit hivhatok meg sorozni a rajzason?
 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1512 Dátum: 2006 Március 07, 15:49:38 »

sztem logikus, hogy kis fordulaton kell kevesebb benzin és alacsony szintnél ez a szint még elég, magas fordulaton meg nem tudja kiszolgálni. szerintem

Valójában arról van szó, hogy ha az úszóházban alacsony a benzinszint, akkor a keverőcsővben is alacsonyabb ezért adott légsebesség kevesebbet visz ki a venturi csőbe, tehát elméletileg minden fordulaton gyengébb lesz a motor (szegényebb lesz a keverék), de kis fordulaton, részterhelésnél nem annyira veszed észre. Ha tolod neki, akkor meg igen.

Ha az úszóházban csökken a szint, akkor az AC rossz, ott stabilanak kell lenni a szintnek, az AC kb. a fogyás 4x-esét szállítja teljes terhelésen is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #1511 Dátum: 2006 Március 07, 12:31:52 »

én kicseréltem a buszban lévő lámpát a Bogiéra/fordítva. a buszé sokkal tisztább üveg(célkeresztes), vakít, mint az állat - persze be is kéne állítani, hogy ne fel világítson. a Bogi lámpája ehez képest gyertyafény

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #1510 Dátum: 2006 Március 07, 12:26:09 »

Igen.
Fényerőben biztos hogy tuti.
ÉS ugye a H4. Cheesy

Aha! És jól kiegészíti a lökhárító alatt figyelő, 2 db 100 W-os lámpicskuval felszerelt ködlámpa is... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #1509 Dátum: 2006 Március 07, 12:23:26 »



 csak próbálom átgondolni,

Ez a jó hozzáállás. Wink
1303LS
« Hozzászólás #1508 Dátum: 2006 Március 07, 12:21:45 »

Szerintem a foncsor és az üveg közti részt mondtad... Kicsit érdekes, így, télleg...
Ez még csak olyan durva beállításkor készült....
A fényerőhöz hozzájárul még a +60 %-os fényerejű Tungsram H4-es is... Cheesy

Igen.
Fényerőben biztos hogy tuti.
ÉS ugye a H4. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #1507 Dátum: 2006 Március 07, 12:21:24 »

Második mondatod igazolja az első helytelenségét.


vagy feltételezi az ac hibát Wink

de nem értek hozzá, csak próbálom átgondolni, nem okoskodni akarok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #1506 Dátum: 2006 Március 07, 12:20:03 »

Nekem olyan mintha körbe kicsit vastag lenne a kerete. meg mintha bent ülne nagyon.
De így képről biztos hülyeség ítélni majd élőben megnézem.

Szerintem a foncsor és az üveg közti részt mondtad... Kicsit érdekes, így, télleg...
Ez még csak olyan durva beállításkor készült....
A fényerőhöz hozzájárul még a +60 %-os fényerejű Tungsram H4-es is... Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #1505 Dátum: 2006 Március 07, 12:18:44 »

de ha alacsony a szint, akkor magas fordulaton elhasználhatja az összeset, nem? bár akkoris után kéne pótolni az ac-nek

Második mondatod igazolja az első helytelenségét.
1303LS
« Hozzászólás #1504 Dátum: 2006 Március 07, 12:16:17 »

Nagyon jól mutat, meg jó fénye is van...
"Nekem teccik!!" Ahogy a kis ferdeszeműek mondanák....  Grin Cheesy
Nekem olyan mintha körbe kicsit vastag lenne a kerete. meg mintha bent ülne nagyon.
De így képről biztos hülyeség ítélni majd élőben megnézem.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #1503 Dátum: 2006 Március 07, 12:13:00 »

Köszi.
Mert elméletben tetszik, majd most rajzáson megsasolok párat hátha mégsem tetszik. Grin

Nagyon jól mutat, meg jó fénye is van...
"Nekem teccik!!" Ahogy a kis ferdeszeműek mondanák....  Grin Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #1502 Dátum: 2006 Március 07, 12:12:05 »

Amiről beszélsz az a fúvóka méretre igaz.Főfúvókára egyenesen féklevegőre fordítottan.
Szintre nem.

de ha alacsony a szint, akkor magas fordulaton elhasználhatja az összeset, nem? bár akkoris után kéne pótolni az ac-nek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1501 Dátum: 2006 Március 07, 12:11:35 »

Természetesen! "E" jel rajta van!! Anélkül meg sem vettem volna!!
Bár nem nagy cucc vizsgára csere-berélni, de minek, ha nem muszáj....

Köszi.
Mert elméletben tetszik, majd most rajzáson megsasolok párat hátha mégsem tetszik. Grin
1303LS
« Hozzászólás #1500 Dátum: 2006 Március 07, 12:10:25 »

sztem logikus, hogy kis fordulaton kell kevesebb benzin és alacsony szintnél ez a szint még elég, magas fordulaton meg nem tudja kiszolgálni. szerintem

Amiről beszélsz az a fúvóka méretre igaz.Főfúvókára egyenesen féklevegőre fordítottan.
Szintre nem.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #1499 Dátum: 2006 Március 07, 12:10:07 »

Clear lámpa vizsgaképes?

Természetesen! "E" jel rajta van!! Anélkül meg sem vettem volna!!
Bár nem nagy cucc vizsgára csere-berélni, de minek, ha nem muszáj....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #1498 Dátum: 2006 Március 07, 12:08:08 »

Má méééé?
Alacsony szintnél, kis toroklégsebességnél nem tudja felszívni a benzint.Szerintem.
Fordulaton meg igen.A benzin nem fogyhat el az úszóházból szerintem mert akkor az ACdefekt.
Mondjuka zt nem tudjuk hogy alacsony fordulaton minden gázpedál állásnál csinálja-e, mert az többet elárulna.

sztem logikus, hogy kis fordulaton kell kevesebb benzin és alacsony szintnél ez a szint még elég, magas fordulaton meg nem tudja kiszolgálni. szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1497 Dátum: 2006 Március 07, 11:49:41 »

Az alacsony benzinszintnél a motor fordulaton "fogy el". Félterhelésig észre sem veszed. Szerintem.

Má méééé?
Alacsony szintnél, kis toroklégsebességnél nem tudja felszívni a benzint.Szerintem.
Fordulaton meg igen.A benzin nem fogyhat el az úszóházból szerintem mert akkor az ACdefekt.
Mondjuka zt nem tudjuk hogy alacsony fordulaton minden gázpedál állásnál csinálja-e, mert az többet elárulna.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1496 Dátum: 2006 Március 07, 11:45:44 »

Azért erősen benzinszint szagú.

Az alacsony benzinszintnél a motor fordulaton "fogy el". Félterhelésig észre sem veszed. Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1495 Dátum: 2006 Március 07, 11:44:17 »

Meglepődnél, ha rájönnél mennyi dolog okozhatja. Én ezt nem merném soha kimondani, hogy más nem okozhatja...

Egy stroboszkópos alapjárati alapelőgyújtás ellenőrzés nem mond semmit a szabályozásról. Sőt, ha meg van ragadva, 10-ből 8 szerelő visszahúzza 7 fokra és nem nézi meg, hogy fordulaton hány fokot tud rámozdítani.

Ezer oka lehet, akár a gyűrűhézag is.

Azért erősen benzinszint szagú.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1494 Dátum: 2006 Március 07, 11:43:23 »

A hegesztés az hegesztés, az más kérdés hogy lehet-e centírozni. Van sok olyan amit lehet.


Némelyik gyári lada felnit sem lehetett centírozni és az új autón is táncolt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1493 Dátum: 2006 Március 07, 11:42:46 »

Meglepődnél, ha rájönnél mennyi dolog okozhatja. Én ezt nem merném soha kimondani, hogy más nem okozhatja...

Egy stroboszkópos alapjárati alapelőgyújtás ellenőrzés nem mond semmit a szabályozásról. Sőt, ha meg van ragadva, 10-ből 8 szerelő visszahúzza 7 fokra és nem nézi meg, hogy fordulaton hány fokot tud rámozdítani.

Ezer oka lehet, akár a gyűrűhézag is.

Stunt.

Találtam typ3 propellert olyan vízszintest, meg egy olajbetöltőre való azt a csonkszerűséget.
Ha kell a tied.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1492 Dátum: 2006 Március 07, 11:40:07 »

Kapaszkodj meg: 145-os fofuvoka volt benne: ezzel alacsony fordszamban jobban ment, de igy is volt erolkodes...
A motor minden szempontbol kifogastalan (beallitva, kitisztitva, stb.) Ezert vetettem kepernyore a problemat, mert mas nem okozhatja...

Meglepődnél, ha rájönnél mennyi dolog okozhatja. Én ezt nem merném soha kimondani, hogy más nem okozhatja...

Egy stroboszkópos alapjárati alapelőgyújtás ellenőrzés nem mond semmit a szabályozásról. Sőt, ha meg van ragadva, 10-ből 8 szerelő visszahúzza 7 fokra és nem nézi meg, hogy fordulaton hány fokot tud rámozdítani.

Ezer oka lehet, akár a gyűrűhézag is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1973 1974 1975 1976 1977 [1978] 1979 1980 1981 1982 1983 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.