www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 14:37:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1971 1972 1973 1974 1975 [1976] 1977 1978 1979 1980 1981 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564092 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19051

« Hozzászólás #1527 Dátum: 2006 Március 08, 21:12:52 »

a faszt.
látszódott egy kis felkenődés az én lökhárítómból, meg egy kb 2 mm mély, 2cm átmérőjű horpadás.
hogy én miért nem tudok ennyit kiénekelni a biztosítóból?
eddig 60 forint volt a legtöbb, amit egy törésen kerestem...


aha, amikor te láttad. kérdés, hogy mit látott a kárfelvevő??? :-))
matchbox
« Hozzászólás #1526 Dátum: 2006 Március 08, 21:08:20 »

Ma megjott a csomag az uj fuvokakkal:
1. Fofuvoka: x125 (elotte x145!!)
2. Uresjarati fuvoka: g55 (elotte g60)
Beinditas: mintha kicsereltek volna a motort: prompt reagal a gazadasra (nem tohonya), szinte megfiatalodot!!
Alapjarat-allitast kovetoen holnap teszteles.
(Kacerkodom a gondolattal, hogy az 'air jet'-et is kicserelem gyari alapertekre (ca. 80-120z): most 170z van benne (allitolag ez a legnagyobbn meret!!)
Naszoval: az elodom egy autopalyaszaggato, benzinzabalo, varosban oregurasan gyorsulo gepet epitett ki. (Ez edig OK is, de a kormot meg nem pucolta ki maga utan a mocibol.)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1525 Dátum: 2006 Március 08, 18:09:16 »

Mit csináltál vele, hogy ekkore nagy kára lett??? A motorját betoltad az utastérbe???  Evil Cheesy Grin

a faszt.
látszódott egy kis felkenődés az én lökhárítómból, meg egy kb 2 mm mély, 2cm átmérőjű horpadás.
hogy én miért nem tudok ennyit kiénekelni a biztosítóból?
eddig 60 forint volt a legtöbb, amit egy törésen kerestem...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1524 Dátum: 2006 Március 08, 08:18:00 »

Mit csináltál vele, hogy ekkore nagy kára lett??? A motorját betoltad az utastérbe???  Evil Cheesy Grin

vagy, ha már van betétlap, akkor gyorsan szereztek egy rommátört oda passzoló elemet és felrakták azt?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1523 Dátum: 2006 Március 08, 07:28:48 »

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.

Mit csináltál vele, hogy ekkore nagy kára lett??? A motorját betoltad az utastérbe???  Evil Cheesy Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1522 Dátum: 2006 Március 07, 20:57:36 »

Innen indulj ki, sok hasznos dolog van erre http://www.vw-resource.com/carb.html
A Solex 960 valojaba g60 szerintem. A jet-s oldalon szepen le van irva melyik fuvoka melyik tartomanyban dolgozik pl.

Nem lehet szintet állítani de szoktak vadul tűszelepet alátétezni és úgy bizony elállítódik az a szint.Én már láttam 4mm-es alátétet tűszelepnél, éppen hogy bekapott még a házba.Mindezek ellenére nem ment rosszul csak a gázadásra 10mp-el később reagált!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 992


« Hozzászólás #1521 Dátum: 2006 Március 07, 20:45:54 »

Udvozletem!

Leirok egy hibajelenseget, hatha masnak is gondot okozott es tudja a megoldast.
Alapjarat es ca. 2000-as fordszam kozott a moci kinkeservesen gyorsul, a rangatas szelen all. 2500 folott pedig repul, mint az alom.

A www.vw-resource.com lapon talalt leirat szerint ebben a tartomanyban (alapjarat-2000  1/min) a fofuvoka csak nagyon enyhen 'dolgozik', inkabb az 'idle'-nek nevezett fuvokan aramlik a benya nagyobb resze (ez lenne az uresjarati fuvoka?).

Fofuvoka merete: 135-os (csere lesz 125-re, amint sikerul beszereznem), az 'idle' merete: SOLEX 960 (gondolom ez lenne a 60-as meret.

A honnlap szerint az 50-60-as meret-tartomany a jo emisszios ertek elerese miatt szukseges, de a rangatasmentes futashoz 65-os javasolt.

Autoszerelo szakim szerint tipikus hiba: alacsony a benzinszint a karbiban. Tudomasom szerint a szintet nem lehet allitani (?!).

Halas lennek egy-ket jo tanacsert!
 

Innen indulj ki, sok hasznos dolog van erre http://www.vw-resource.com/carb.html
A Solex 960 valojaba g60 szerintem. A jet-s oldalon szepen le van irva melyik fuvoka melyik tartomanyban dolgozik pl.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1520 Dátum: 2006 Március 07, 20:25:22 »

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.
Nekem is tetszik lökhárító nélkül, de kérdezzük meg Csendőrt, Ő naprakész!

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1519 Dátum: 2006 Március 07, 20:23:58 »

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.
lehet-é hogy totákáros lett e buzukis Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1518 Dátum: 2006 Március 07, 20:20:55 »

Asszony járt dolgozni bogárral, lökhárító nélkül. 2 nap múlva volt lökhárító, mert addigra pont kétszer nehezményezte a hatóság a hiányát.

a lökhárító miért vizsgadolog?
senkinek semmi köze hozzá.

ennyi erővel a fényezett lökhárítókat is be lehetne tiltani.
tavaly nyáron lekoccoltam egy buzukit kb 3 km/h sebességgel (de komolyan ennyi volt) és most kaptam a biztosítótól a levelet, hogy 80 forintot kiperkáltak rá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1517 Dátum: 2006 Március 07, 19:44:19 »

Ha akarnék sem tudnék felrakni lökhárítót,mert el lett tüntetve a helye!
A felnim meg marad!Műszakira kérek előre!Egyébként rendőr sem szólt még!
Asszony járt dolgozni bogárral, lökhárító nélkül. 2 nap múlva volt lökhárító, mert addigra pont kétszer nehezményezte a hatóság a hiányát.

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1516 Dátum: 2006 Március 07, 19:21:03 »

Udvozletem!

Leirok egy hibajelenseget, hatha masnak is gondot okozott es tudja a megoldast.
Alapjarat es ca. 2000-as fordszam kozott a moci kinkeservesen gyorsul, a rangatas szelen all. 2500 folott pedig repul, mint az alom.

A www.vw-resource.com lapon talalt leirat szerint ebben a tartomanyban (alapjarat-2000  1/min) a fofuvoka csak nagyon enyhen 'dolgozik', inkabb az 'idle'-nek nevezett fuvokan aramlik a benya nagyobb resze (ez lenne az uresjarati fuvoka?).

Fofuvoka merete: 135-os (csere lesz 125-re, amint sikerul beszereznem), az 'idle' merete: SOLEX 960 (gondolom ez lenne a 60-as meret.

A honnlap szerint az 50-60-as meret-tartomany a jo emisszios ertek elerese miatt szukseges, de a rangatasmentes futashoz 65-os javasolt.

Autoszerelo szakim szerint tipikus hiba: alacsony a benzinszint a karbiban. Tudomasom szerint a szintet nem lehet allitani (?!).

Halas lennek egy-ket jo tanacsert!
 
a benyaszintet lehet állitani a tüszelep alá hézagoloalátéteket lehet helyezni

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #1515 Dátum: 2006 Március 07, 19:16:58 »

Víz a karbiban vagy koszos fúvóka.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1514 Dátum: 2006 Március 07, 16:09:32 »

Sracok, nagyon kiralyok vagytok az otletekert.
Valojaban nagy volt az arcom, hogy minden Ok: egyszeruen csak a megszakito hezag nem volt mar 0.2 mm sem...
Kit hivhatok meg sorozni a rajzason?
 

Én nem szeretem a sört, de mondtam a zárásszöget...

Régen volt egy orosz műszer, zöld led kijelzős, ami nekem volt a CTE-258-es bogaramban. Ez mutatta a fordulatszámot és a zárásszöget. Ez azért nagyon király, mert látod, hogy ha mászik a zárásszög elfelé (nő), akkor tudod, hogy csökken a megszakítóhézag (kopik a megszakító) és ezzel egyikdőben növekszik az előgyújtás is.
Meg azt is láttad, ha fordulaton a zárászög csökken, akkor belebeg a megszakító, gyengül a rugója.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 07, 16:13:29 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
matchbox
« Hozzászólás #1513 Dátum: 2006 Március 07, 15:57:03 »

Sracok, nagyon kiralyok vagytok az otletekert.
Valojaban nagy volt az arcom, hogy minden Ok: egyszeruen csak a megszakito hezag nem volt mar 0.2 mm sem...
Kit hivhatok meg sorozni a rajzason?
 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1512 Dátum: 2006 Március 07, 15:49:38 »

sztem logikus, hogy kis fordulaton kell kevesebb benzin és alacsony szintnél ez a szint még elég, magas fordulaton meg nem tudja kiszolgálni. szerintem

Valójában arról van szó, hogy ha az úszóházban alacsony a benzinszint, akkor a keverőcsővben is alacsonyabb ezért adott légsebesség kevesebbet visz ki a venturi csőbe, tehát elméletileg minden fordulaton gyengébb lesz a motor (szegényebb lesz a keverék), de kis fordulaton, részterhelésnél nem annyira veszed észre. Ha tolod neki, akkor meg igen.

Ha az úszóházban csökken a szint, akkor az AC rossz, ott stabilanak kell lenni a szintnek, az AC kb. a fogyás 4x-esét szállítja teljes terhelésen is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1511 Dátum: 2006 Március 07, 12:31:52 »

én kicseréltem a buszban lévő lámpát a Bogiéra/fordítva. a buszé sokkal tisztább üveg(célkeresztes), vakít, mint az állat - persze be is kéne állítani, hogy ne fel világítson. a Bogi lámpája ehez képest gyertyafény

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1510 Dátum: 2006 Március 07, 12:26:09 »

Igen.
Fényerőben biztos hogy tuti.
ÉS ugye a H4. Cheesy

Aha! És jól kiegészíti a lökhárító alatt figyelő, 2 db 100 W-os lámpicskuval felszerelt ködlámpa is... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #1509 Dátum: 2006 Március 07, 12:23:26 »



 csak próbálom átgondolni,

Ez a jó hozzáállás. Wink
1303LS
« Hozzászólás #1508 Dátum: 2006 Március 07, 12:21:45 »

Szerintem a foncsor és az üveg közti részt mondtad... Kicsit érdekes, így, télleg...
Ez még csak olyan durva beállításkor készült....
A fényerőhöz hozzájárul még a +60 %-os fényerejű Tungsram H4-es is... Cheesy

Igen.
Fényerőben biztos hogy tuti.
ÉS ugye a H4. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1507 Dátum: 2006 Március 07, 12:21:24 »

Második mondatod igazolja az első helytelenségét.


vagy feltételezi az ac hibát Wink

de nem értek hozzá, csak próbálom átgondolni, nem okoskodni akarok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1506 Dátum: 2006 Március 07, 12:20:03 »

Nekem olyan mintha körbe kicsit vastag lenne a kerete. meg mintha bent ülne nagyon.
De így képről biztos hülyeség ítélni majd élőben megnézem.

Szerintem a foncsor és az üveg közti részt mondtad... Kicsit érdekes, így, télleg...
Ez még csak olyan durva beállításkor készült....
A fényerőhöz hozzájárul még a +60 %-os fényerejű Tungsram H4-es is... Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #1505 Dátum: 2006 Március 07, 12:18:44 »

de ha alacsony a szint, akkor magas fordulaton elhasználhatja az összeset, nem? bár akkoris után kéne pótolni az ac-nek

Második mondatod igazolja az első helytelenségét.
1303LS
« Hozzászólás #1504 Dátum: 2006 Március 07, 12:16:17 »

Nagyon jól mutat, meg jó fénye is van...
"Nekem teccik!!" Ahogy a kis ferdeszeműek mondanák....  Grin Cheesy
Nekem olyan mintha körbe kicsit vastag lenne a kerete. meg mintha bent ülne nagyon.
De így képről biztos hülyeség ítélni majd élőben megnézem.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1503 Dátum: 2006 Március 07, 12:13:00 »

Köszi.
Mert elméletben tetszik, majd most rajzáson megsasolok párat hátha mégsem tetszik. Grin

Nagyon jól mutat, meg jó fénye is van...
"Nekem teccik!!" Ahogy a kis ferdeszeműek mondanák....  Grin Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1502 Dátum: 2006 Március 07, 12:12:05 »

Amiről beszélsz az a fúvóka méretre igaz.Főfúvókára egyenesen féklevegőre fordítottan.
Szintre nem.

de ha alacsony a szint, akkor magas fordulaton elhasználhatja az összeset, nem? bár akkoris után kéne pótolni az ac-nek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1501 Dátum: 2006 Március 07, 12:11:35 »

Természetesen! "E" jel rajta van!! Anélkül meg sem vettem volna!!
Bár nem nagy cucc vizsgára csere-berélni, de minek, ha nem muszáj....

Köszi.
Mert elméletben tetszik, majd most rajzáson megsasolok párat hátha mégsem tetszik. Grin
1303LS
« Hozzászólás #1500 Dátum: 2006 Március 07, 12:10:25 »

sztem logikus, hogy kis fordulaton kell kevesebb benzin és alacsony szintnél ez a szint még elég, magas fordulaton meg nem tudja kiszolgálni. szerintem

Amiről beszélsz az a fúvóka méretre igaz.Főfúvókára egyenesen féklevegőre fordítottan.
Szintre nem.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29029


Road Force One

« Hozzászólás #1499 Dátum: 2006 Március 07, 12:10:07 »

Clear lámpa vizsgaképes?

Természetesen! "E" jel rajta van!! Anélkül meg sem vettem volna!!
Bár nem nagy cucc vizsgára csere-berélni, de minek, ha nem muszáj....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1498 Dátum: 2006 Március 07, 12:08:08 »

Má méééé?
Alacsony szintnél, kis toroklégsebességnél nem tudja felszívni a benzint.Szerintem.
Fordulaton meg igen.A benzin nem fogyhat el az úszóházból szerintem mert akkor az ACdefekt.
Mondjuka zt nem tudjuk hogy alacsony fordulaton minden gázpedál állásnál csinálja-e, mert az többet elárulna.

sztem logikus, hogy kis fordulaton kell kevesebb benzin és alacsony szintnél ez a szint még elég, magas fordulaton meg nem tudja kiszolgálni. szerintem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #1497 Dátum: 2006 Március 07, 11:49:41 »

Az alacsony benzinszintnél a motor fordulaton "fogy el". Félterhelésig észre sem veszed. Szerintem.

Má méééé?
Alacsony szintnél, kis toroklégsebességnél nem tudja felszívni a benzint.Szerintem.
Fordulaton meg igen.A benzin nem fogyhat el az úszóházból szerintem mert akkor az ACdefekt.
Mondjuka zt nem tudjuk hogy alacsony fordulaton minden gázpedál állásnál csinálja-e, mert az többet elárulna.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1496 Dátum: 2006 Március 07, 11:45:44 »

Azért erősen benzinszint szagú.

Az alacsony benzinszintnél a motor fordulaton "fogy el". Félterhelésig észre sem veszed. Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1495 Dátum: 2006 Március 07, 11:44:17 »

Meglepődnél, ha rájönnél mennyi dolog okozhatja. Én ezt nem merném soha kimondani, hogy más nem okozhatja...

Egy stroboszkópos alapjárati alapelőgyújtás ellenőrzés nem mond semmit a szabályozásról. Sőt, ha meg van ragadva, 10-ből 8 szerelő visszahúzza 7 fokra és nem nézi meg, hogy fordulaton hány fokot tud rámozdítani.

Ezer oka lehet, akár a gyűrűhézag is.

Azért erősen benzinszint szagú.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1494 Dátum: 2006 Március 07, 11:43:23 »

A hegesztés az hegesztés, az más kérdés hogy lehet-e centírozni. Van sok olyan amit lehet.


Némelyik gyári lada felnit sem lehetett centírozni és az új autón is táncolt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #1493 Dátum: 2006 Március 07, 11:42:46 »

Meglepődnél, ha rájönnél mennyi dolog okozhatja. Én ezt nem merném soha kimondani, hogy más nem okozhatja...

Egy stroboszkópos alapjárati alapelőgyújtás ellenőrzés nem mond semmit a szabályozásról. Sőt, ha meg van ragadva, 10-ből 8 szerelő visszahúzza 7 fokra és nem nézi meg, hogy fordulaton hány fokot tud rámozdítani.

Ezer oka lehet, akár a gyűrűhézag is.

Stunt.

Találtam typ3 propellert olyan vízszintest, meg egy olajbetöltőre való azt a csonkszerűséget.
Ha kell a tied.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1492 Dátum: 2006 Március 07, 11:40:07 »

Kapaszkodj meg: 145-os fofuvoka volt benne: ezzel alacsony fordszamban jobban ment, de igy is volt erolkodes...
A motor minden szempontbol kifogastalan (beallitva, kitisztitva, stb.) Ezert vetettem kepernyore a problemat, mert mas nem okozhatja...

Meglepődnél, ha rájönnél mennyi dolog okozhatja. Én ezt nem merném soha kimondani, hogy más nem okozhatja...

Egy stroboszkópos alapjárati alapelőgyújtás ellenőrzés nem mond semmit a szabályozásról. Sőt, ha meg van ragadva, 10-ből 8 szerelő visszahúzza 7 fokra és nem nézi meg, hogy fordulaton hány fokot tud rámozdítani.

Ezer oka lehet, akár a gyűrűhézag is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage meló
« Hozzászólás #1491 Dátum: 2006 Március 07, 11:37:47 »

De az is mástészta, hogy én sem használok/nék ilyent.


Csak nem a futófelületnél. A közepe van belehegesztve sablonban a gyárban.
1303LS
« Hozzászólás #1490 Dátum: 2006 Március 07, 11:37:31 »

Ez azért van, mert alapjáraton nagyobb a résveszteség, nagyobb a kartergáz. Kicsit népiesen fogalmazva fordulaton nincs annyi ideje a gázoknak elszökni a gyűrűk mellett. A kissé tömítetlen szelep is az alapjáratot teszi tönkre, fordulaton nem veszed észre.

És több felhabosodott olaj van kartertérben amit felköhög.
Fordulaton meg felnyomja a szelepfedelekbe meg mindenhová azt a csúf habotés tisztábban jön fel a csövön a gáz.
Balage meló
« Hozzászólás #1489 Dátum: 2006 Március 07, 11:36:22 »

A hegesztés az hegesztés, az más kérdés hogy lehet-e centírozni. Van sok olyan amit lehet.

Csak nem a futófelületnél. A közepe van belehegesztve sablonban a gyárban.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10930

« Hozzászólás #1488 Dátum: 2006 Március 07, 11:33:05 »

A gyári felni is hegesztve van. Nemhiszen, hogy 40 éve jobban hegesztetek mint napjainkban.


Csak nem a futófelületnél. A közepe van belehegesztve sablonban a gyárban.
Oldalak: 1 ... 1971 1972 1973 1974 1975 [1976] 1977 1978 1979 1980 1981 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.