www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 26, 06:15:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1932 1933 1934 1935 1936 [1937] 1938 1939 1940 1941 1942 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14703763 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #3171 Dátum: 2006 Május 01, 01:30:48 »

azzal tudom kikuszobolni csak ha nagyon nagy gyújtást adok neki de akkor böszme lesz az alapjárat
kb 2500

vagy ha alapjáratot csavarok de az sem az igazi és attól se 1000 hogy nem áll le !


??????????????????????,
hát, ha az alapjáratot feltekered, akkor nem áll le, viszont álló helyzetben bőgni fog és többet eszik, mint menet közben. én a kt láb három pedál politikáját csinálom. de a szimpla solexet ha minden ok vele, simán be lehet állítani, hogy ne fulladjon le. nekem leginkább télen fulladt le, mikor már nem ment a szivató, de még nem melegedett be

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3170 Dátum: 2006 Május 01, 01:21:32 »

ilyet nekem is csinál, mert szar a karburátor és nem lehet beállítani, az okát nem tudom, de beállítási probléma..ebből következően sokat is zabál :/

azzal tudom kikuszobolni csak ha nagyon nagy gyújtást adok neki de akkor böszme lesz az alapjárat
kb 2500

vagy ha alapjáratot csavarok de az sem az igazi és attól se 1000 hogy nem áll le !


??????????????????????,
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #3169 Dátum: 2006 Május 01, 01:17:12 »

ilyet nekem is csinál, mert szar a karburátor és nem lehet beállítani, az okát nem tudom, de beállítási probléma..ebből következően sokat is zabál :/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3168 Dátum: 2006 április 30, 23:43:09 »

Van egy gondocskám

az alapjárat szépen beállt 900-1000 közé azonban ha meredekebb lejtőn megyek lefelé és üresben vagyok a motor hajlamos megállni, vagy ha erőset fékezem, fölfelé ugyanezt nem mutatja.


       Na de akérdés még mindig él 
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3167 Dátum: 2006 április 30, 23:42:32 »

vezsel egy gyári 1200-es motort 28as karbival.  Grin

persze nem fogja ugyan azt az étvágyat  produkálni mint a mostani motorod... az az nem fog 20-at enni 100 on  Cheesy

bent van  a garázsban :-)

deaz is evett azért már 12 L ert a mostaniból meg sikerült már 10,3 L kihoznom
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3166 Dátum: 2006 április 30, 23:27:03 »



Na de ha ez hogy tudom orvosolni??

vezsel egy gyári 1200-es motort 28as karbival.  Grin

persze nem fogja ugyan azt az étvágyat  produkálni mint a mostani motorod... az az nem fog 20-at enni 100 on  Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3165 Dátum: 2006 április 30, 23:24:50 »



én nem szoktam felfelé menet fékezni, pláne ha még haladnék is üresben  Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3164 Dátum: 2006 április 30, 23:23:10 »

esetleg a karbikban (dupla weber) valahogy nem lesz elég benya (úszóház) ??

Na de ha ez hogy tudom orvosolni??
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #3163 Dátum: 2006 április 30, 23:21:04 »

Van egy gondocskám

az alapjárat szépen beállt 900-1000 közé azonban ha meredekebb lejtőn megyek lefelé és üresben vagyok a motor hajlamos megállni, vagy ha erőset fékezem, fölfelé ugyanezt nem mutatja.


 
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #3162 Dátum: 2006 április 30, 19:44:33 »

Köcce! Smiley

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3161 Dátum: 2006 április 30, 19:26:20 »

Nekem kéne a száma, ha megadod megköszönném!

Gábor Gyula 1119. Üllői út 255  tel: 357-0957  A Kispesten a Kossuth térrel szemben van a Hunyadi útról kell befordulni a lámpánál. Ki van táblázva. Egy 50. körüli fazon és egy régi könyvből szokta kinézni a gyári adatokat és arra állítja be a gépet.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #3160 Dátum: 2006 április 30, 19:21:01 »

van egy zöldkártyás fazon az Üllői úton ha kell akkor megadom a telefonját jól dolgozik, ő jól be tudja állítani a gyújtást, én már vagy 7 éve csak hozzá járok, ha kell állít rajta de ha nem kell, akkor nem nyúl hozzá csak azért hogy megmutassa hogy, dolgozott.
köszönöm, meglátjuk mi lesz a karburátorcsere után, ha nem megy 10 alá, akkor jöhet az új gyújtás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #3159 Dátum: 2006 április 30, 19:17:39 »

van egy zöldkártyás fazon az Üllői úton ha kell akkor megadom a telefonját jól dolgozik, ő jól be tudja állítani a gyújtást, én már vagy 7 éve csak hozzá járok, ha kell állít rajta de ha nem kell, akkor nem nyúl hozzá csak azért hogy megmutassa hogy, dolgozott.

Nekem kéne a száma, ha megadod megköszönném!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3158 Dátum: 2006 április 30, 17:38:26 »

először le a szar karburátor, fel a jót, ha ezzel nem javul, akkor gyújtás, ha azzal sem, akkor passz..motorgenerálra most nem fussa

van egy zöldkártyás fazon az Üllői úton ha kell akkor megadom a telefonját jól dolgozik, ő jól be tudja állítani a gyújtást, én már vagy 7 éve csak hozzá járok, ha kell állít rajta de ha nem kell, akkor nem nyúl hozzá csak azért hogy megmutassa hogy, dolgozott.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #3157 Dátum: 2006 április 30, 17:33:37 »

nem tom én addig vacakoltam ( probáltam használt dobobokat, újat nem tudtam venni mert a felfogatása miatt - nem lehet már rendelni azt az infot kaptam a Bakács téren, illetve lehet csak nem érkzik meg ) aztán berágtam és vettem egy 009 Bosch-t azzal tuti hogy nem lesz ilyen probléma. Felszereltük a tesómmal ( telefonos segítség : maresz & AZS  Cheesy  )
Most OK Cheesy
először le a szar karburátor, fel a jót, ha ezzel nem javul, akkor gyújtás, ha azzal sem, akkor passz..motorgenerálra most nem fussa

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3156 Dátum: 2006 április 30, 17:32:04 »

elvileg az ok, Martin nemrég nézte, vagy cseréljem le? 

nem tom én addig vacakoltam ( probáltam használt dobobokat, újat nem tudtam venni mert a felfogatása miatt - nem lehet már rendelni azt az infot kaptam a Bakács téren, illetve lehet csak nem érkzik meg ) aztán berágtam és vettem egy 009 Bosch-t azzal tuti hogy nem lesz ilyen probléma. Felszereltük a tesómmal ( telefonos segítség : maresz & AZS  Cheesy  )
Most OK Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #3155 Dátum: 2006 április 30, 17:22:05 »

nálam a gyújtáseloszón lévő vákuumdob hibája okozott 10 feletti fogyasztást
elvileg az ok, Martin nemrég nézte, vagy cseréljem le? 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3154 Dátum: 2006 április 30, 17:19:07 »

én már bele sem merek gondolni a fogasztásba..kcisit döglődik a motorom. még a karburátorcserét megpróbálom, csak ne lennék ennyire lsuta hozzá, aztán ha azzal sem megy 10 alá, keresek másik motort...
nálam a gyújtáseloszón lévő vákuumdob hibája okozott 10 feletti fogyasztást
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #3153 Dátum: 2006 április 30, 17:11:09 »

én már bele sem merek gondolni a fogasztásba..kcisit döglődik a motorom. még a karburátorcserét megpróbálom, csak ne lennék ennyire lsuta hozzá, aztán ha azzal sem megy 10 alá, keresek másik motort...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3152 Dátum: 2006 április 30, 16:30:53 »


"Műhelyünk gyors, olcsó és precíz. A háromból kettőt választhat!"  Grin Evil

igen és abból egyteljesül  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3151 Dátum: 2006 április 30, 16:30:43 »

nem is 6000-ren tartja folyamatosan...  Evil

én is csak eccer nyomtam fel a fotó kedvéért.
najó kétszer, mert elsőre elbasztad :-PPPP

egyébként 4.000 fölé nem szoktam pörgetni (csak néha, amikor muszáj) :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #3150 Dátum: 2006 április 30, 16:25:45 »

kell keresnem egy jó olcsó és gyors lakatost Undecided


"Műhelyünk gyors, olcsó és precíz. A háromból kettőt választhat!"  Grin Evil
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3149 Dátum: 2006 április 30, 16:24:39 »

8 lityi városban???
ilyet csak a vadnyugati kalandfilmekben tapasztaltam.

bár az 1.1-es gófom hasonló értékeket produkál nálam, de az ugye nem egy 1.6-os gépezet.

nem is 6000-ren tartja folyamatosan...  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3148 Dátum: 2006 április 30, 16:23:13 »

ha nekem 1302S  AS motorral 1600 ccm dupla szívóval  és talán solex 32 pict4 vagy valami ilyesmi ha jól emlékszem, akkor is jók ezek az adatok?

fogyasztás város nyár kb 8 ritka padlógáz, de dinamikus vezetés
               országút 90-100 közötti átlag 6-7 között
a zöldkártyás bálító ember meg a gyári adatokra állítja ha kell állítani, nem a legkisebb emisszióra

8 lityi városban???
ilyet csak a vadnyugati kalandfilmekben tapasztaltam.

bár az 1.1-es gófom hasonló értékeket produkál nálam, de az ugye nem egy 1.6-os gépezet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3147 Dátum: 2006 április 30, 12:58:43 »

az nagyon jo... en hideg palacsintat ettem leoblitve joghurttal.
lakatos-ugyben csak Mateszalkan tudnek segiteni

sajnos pest környékén megbizható gyors olcsó csak legenda szerüen létezik
matchbox
« Hozzászólás #3146 Dátum: 2006 április 30, 12:52:37 »


sajnos szintén ügyeletben, de már forog a mikróban a töltöttkáposzta  Wink

tegnap alánézetem a járgánynak és sajnos úgy látom át kell keresztelem szegényt Rusty-ra és kell keresnem egy jó olcsó és gyors lakatost Undecided

az nagyon jo... en hideg palacsintat ettem leoblitve joghurttal.
lakatos-ugyben csak Mateszalkan tudnek segiteni
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3145 Dátum: 2006 április 30, 12:47:09 »

amugy meg miert nem ebedelsz vasarnap delben? vagy nemcsak nekem kell ugyeletben lennem e szep verofenyes tavaszi napon?
 Cheesy


sajnos szintén ügyeletben, de már forog a mikróban a töltöttkáposzta  Wink

tegnap alánézetem a járgánynak és sajnos úgy látom át kell keresztelem szegényt Rusty-ra és kell keresnem egy jó olcsó és gyors lakatost Undecided
matchbox
« Hozzászólás #3144 Dátum: 2006 április 30, 12:33:07 »

szintugy duplaszivos...
szerintem a fnitek korrektek + ovakodni kell a tul ritka benzin/levego keverektol is => tonkremegy a moci (szelep-beegesrol, hutesi problemakrol hall az ember, ami nem egeszseges)
 Wink

amugy meg miert nem ebedelsz vasarnap delben? vagy nemcsak nekem kell ugyeletben lennem e szep verofenyes tavaszi napon?
 Cheesy
matchbox
« Hozzászólás #3143 Dátum: 2006 április 30, 12:30:47 »

ha nekem 1302S  AS motorral 1600 ccm dupla szívóval  és talán solex 32 pict4 vagy valami ilyesmi ha jól emlékszem, akkor is jók ezek az adatok?

fogyasztás város nyár kb 8 ritka padlógáz, de dinamikus vezetés
               országút 90-100 közötti átlag 6-7 között
a zöldkártyás bálító ember meg a gyári adatokra állítja ha kell állítani, nem a legkisebb emisszióra

szintugy duplaszivos...
szerintem a fnitek korrektek + ovakodni kell a tul ritka benzin/levego keverektol is => tonkremegy a moci (szelep-beegesrol, hutesi problemakrol hall az ember, ami nem egeszseges)
 Wink
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3142 Dátum: 2006 április 30, 12:26:48 »

ha nekem 1302S  AS motorral 1600 ccm dupla szívóval  és talán solex 32 pict4 vagy valami ilyesmi ha jól emlékszem, akkor is jók ezek az adatok?

fogyasztás város nyár kb 8 ritka padlógáz, de dinamikus vezetés
               országút 90-100 közötti átlag 6-7 között
a zöldkártyás bálító ember meg a gyári adatokra állítja ha kell állítani, nem a legkisebb emisszióra
matchbox
« Hozzászólás #3141 Dátum: 2006 április 30, 12:09:50 »

Hi!

Mekkor motorral teszteltél?

1302-es van, AB-s motorkoddal, DE lehet, hogy felfurtak 1.6-ra (amiota megvettem nem volt - mivel nem is kellett - megbontani) => 1.3 vagy 1.6-os blokk. (Gyanithatoan az utobbai, mert a kompresszio nagyon jo, az olajat egyaltalan nem eszi...)

Egyebkent az emlitett weboldal szerint az x125-os fofuvoka OK-nak kell lennie 1.6-hoz is. Nkem van olyan olyan Solex-karbim, amibol g40, x112, z100-as fofuvakat bontottam ki => az a bogaras meg anno gyanithatoan meg a jo emissziora gyurt...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3140 Dátum: 2006 április 30, 12:00:10 »

Nem akarok szakmai körítést írni, de azt látni kell, hogy a tesztben nem pörgette az autót, ebben az esetben az üresjárati rendszer ( az üresjárati fúvókával) arányaiban nagyobbat befolyásol, mintha nyomta volna neki, mint az őrült, akkor meg az jött volna ki, hogy tökmindegy milyen az üresjárati fúvóka, csak a főfúvóka számít.

Az én tapasztalatom az, hogy a levegő fúvóka is sokat számít, pláne nagyobb fordulaton.

Korábban volt kérdés, hogy a bogáron (PICT karbik) miért nem szabad a benzinszintet változtatni. Azért, mert a keverőcsőnek nem a tetején van a levegőfúvóka, hanem egy ferde furaton és pontosan a furat ott kell, hogy csatlakozzon a keverőcsőhöz, ahol a benzinszint van. Ha e fölött vagy alatt csatlakozik, akkor az üzemi tartomány egyes részein lehetnek torpanások vagy túldúsulások.

ezexerint nekem a főfúvóka méretét kéne radikálisan csökkenteni :-)))
már ha a fogyasztásra gyúrnék...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #3139 Dátum: 2006 április 30, 11:57:09 »

Maximalisan egyetertek: en alapvetoen ebben a fordszam-tartomanyban es az emlitett vezetesi stilussal es egy adott tipussal kozlekedek, ezert nem is akarok/akartam altalanos bolcsessegeket irni. Csupan megosztotam a tapasztalatomat: hatha segitek vele valakinik (mint ahogy en is rengeteg tamogatast kaptam (es kapok is) a forumozoktol).

Hi!

Mekkor motorral teszteltél?
matchbox
« Hozzászólás #3138 Dátum: 2006 április 30, 11:49:33 »

Nem akarok szakmai körítést írni, de azt látni kell, hogy a tesztben nem pörgette az autót, ebben az esetben az üresjárati rendszer ( az üresjárati fúvókával) arányaiban nagyobbat befolyásol, mintha nyomta volna neki, mint az őrült, akkor meg az jött volna ki, hogy tökmindegy milyen az üresjárati fúvóka, csak a főfúvóka számít.

Az én tapasztalatom az, hogy a levegő fúvóka is sokat számít, pláne nagyobb fordulaton.

Korábban volt kérdés, hogy a bogáron (PICT karbik) miért nem szabad a benzinszintet változtatni. Azért, mert a keverőcsőnek nem a tetején van a levegőfúvóka, hanem egy ferde furaton és pontosan a furat ott kell, hogy csatlakozzon a keverőcsőhöz, ahol a benzinszint van. Ha e fölött vagy alatt csatlakozik, akkor az üzemi tartomány egyes részein lehetnek torpanások vagy túldúsulások.

Maximalisan egyetertek: en alapvetoen ebben a fordszam-tartomanyban es az emlitett vezetesi stilussal es egy adott tipussal kozlekedek, ezert nem is akarok/akartam altalanos bolcsessegeket irni. Csupan megosztotam a tapasztalatomat: hatha segitek vele valakinik (mint ahogy en is rengeteg tamogatast kaptam (es kapok is) a forumozoktol).
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3137 Dátum: 2006 április 30, 08:46:17 »

Kíváncsi leszek majd a stunt véleményére is erről. Talán ír hozzá némi szakmai körítést.
Köszi!


Nem akarok szakmai körítést írni, de azt látni kell, hogy a tesztben nem pörgette az autót, ebben az esetben az üresjárati rendszer ( az üresjárati fúvókával) arányaiban nagyobbat befolyásol, mintha nyomta volna neki, mint az őrült, akkor meg az jött volna ki, hogy tökmindegy milyen az üresjárati fúvóka, csak a főfúvóka számít.

Az én tapasztalatom az, hogy a levegő fúvóka is sokat számít, pláne nagyobb fordulaton.

Korábban volt kérdés, hogy a bogáron (PICT karbik) miért nem szabad a benzinszintet változtatni. Azért, mert a keverőcsőnek nem a tetején van a levegőfúvóka, hanem egy ferde furaton és pontosan a furat ott kell, hogy csatlakozzon a keverőcsőhöz, ahol a benzinszint van. Ha e fölött vagy alatt csatlakozik, akkor az üzemi tartomány egyes részein lehetnek torpanások vagy túldúsulások.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #3136 Dátum: 2006 április 30, 07:36:44 »

Kíváncsi leszek majd a stunt véleményére is erről. Talán ír hozzá némi szakmai körítést.
Köszi!

Udv,
Erdekessegkeppen vegigjatszottam a www.vw-resource.com honlapin javasolt tesztet, ha vkinek ugy megbabraltak a karbijat, mint az enyemet. Lenyeg a lenyeg:

a)'eredeti' barkacs-kombinacio: g60, x145, z175
b) gyarilag is javasolt (altalam is tesztelt, rangatasmentes kozlekedest lehetove tevo) kombinacio: g50, x125, z100 (a levego-fuvoka lehetne ennel nagyobb is: 120-130-as lenne az idealis

Megadom a jol beallitott gyujtorendszer mellett mert atlagfogyasztasokat (kombinaciokent 300-400 km autozas videken, varosok kozott):

g60, x145, z170 = 8,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g60, x135, z170 = 8,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g70, x125, z100 = 9,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g60, x125, z100 = 8,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g50, x125, z100 = 7,3 L/100km

Keplet a szamitashoz6varialasokhoz: (gx/z/x/z/10)+2,5 = fogyasztas L/100km (Figyelem 1302-es jargany, tokeletes gyujtorendszer, uzemanyag-szivattyu, stb. => ezek nem okozhatnak rangatast az indulasnal vagy kedvezotlen hatast a fogyasztasra; azonos vezetesi stilus, sebessegek (pl. 4-ben max. 90 km/h) es padlogaz nelkuli, de dinamikus gyorsitasok.

Az a tapasztalatom, hogy a levegofuvoka (z) hatasa a fogyasztasra a legkevesbe meghatarozo (gyakorlatilag elenyeszo a mereseim szerint); leglenyegesebbnek az uresjarati (g) fuvokat talaltam.

Max. fordszam ca. 2800 rpm volt, tehat e folott a fentiek nem alljak meg a helyuket.
matchbox
« Hozzászólás #3135 Dátum: 2006 április 29, 14:00:07 »

Udv,
Erdekessegkeppen vegigjatszottam a www.vw-resource.com honlapin javasolt tesztet, ha vkinek ugy megbabraltak a karbijat, mint az enyemet. Lenyeg a lenyeg:

a)'eredeti' barkacs-kombinacio: g60, x145, z175
b) gyarilag is javasolt (altalam is tesztelt, rangatasmentes kozlekedest lehetove tevo) kombinacio: g50, x125, z100 (a levego-fuvoka lehetne ennel nagyobb is: 120-130-as lenne az idealis

Megadom a jol beallitott gyujtorendszer mellett mert atlagfogyasztasokat (kombinaciokent 300-400 km autozas videken, varosok kozott):

g60, x145, z170 = 8,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g60, x135, z170 = 8,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g70, x125, z100 = 9,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g60, x125, z100 = 8,5 L/100km (kormos kipufogoveg)
g50, x125, z100 = 7,3 L/100km

Keplet a szamitashoz6varialasokhoz: (gx/z/x/z/10)+2,5 = fogyasztas L/100km (Figyelem 1302-es jargany, tokeletes gyujtorendszer, uzemanyag-szivattyu, stb. => ezek nem okozhatnak rangatast az indulasnal vagy kedvezotlen hatast a fogyasztasra; azonos vezetesi stilus, sebessegek (pl. 4-ben max. 90 km/h) es padlogaz nelkuli, de dinamikus gyorsitasok.

Az a tapasztalatom, hogy a levegofuvoka (z) hatasa a fogyasztasra a legkevesbe meghatarozo (gyakorlatilag elenyeszo a mereseim szerint); leglenyegesebbnek az uresjarati (g) fuvokat talaltam.

Max. fordszam ca. 2800 rpm volt, tehat e folott a fentiek nem alljak meg a helyuket.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3134 Dátum: 2006 április 28, 21:31:20 »

És így már jobb lett?
Lassacskán összeáll?
Remélem a Tatabányai Talira nem OFF kocsival jöttök... Shocked

Egészen kedvet kaptam a festegetéshez, csak ez a buzernyák idő, meg a szúnyogfelhők hátráltatnak...

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3133 Dátum: 2006 április 28, 20:41:49 »

ez már keskenyítés  Tongue


az ültetés itt kezdődik  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #3132 Dátum: 2006 április 28, 19:45:41 »

Grin helyes napközben védeni azt a szép kárpitot ....talin meg levenni huzatot  Wink Wink Wink

Ja, ja. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1932 1933 1934 1935 1936 [1937] 1938 1939 1940 1941 1942 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.