www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 20:43:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1907 1908 1909 1910 1911 [1912] 1913 1914 1915 1916 1917 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14762825 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #4171 Dátum: 2006 Június 01, 12:57:27 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.

Az én véleményem az, hogy egy karburátor beállítást a hengerfej hengeren illeszkedésétől kell kezdeni.
Szóval módszeresen végigkövetni a falslevegő szívások esetleges helyeit (sokvan egy ilyen hosszú szívocsókígyónál) , kizárni azokat.
Ha ezen túl vagyunk onnan nem érhet nagy meglepetés egy megfelelő fúvókákkal szerelt karbi beállításánál.
Sajnos a legtöbb esetben mindig fordítva van tekergetnek-->fúvókát cserélgetnek-->tekergetnek-->valami hallható eredményt elérnek-->majd mikor kiderül hogy kormolja a gyártyát sokat eszik stb kezdődik előlről.
Aztán ha egy ilyen autót megveszel találgathatod hogy mit hol is gányoltak benne és próbálod az alaphelyzetet visszaállítani.
Úgy tudom sokaknak eszik itt az autójuk 6-7 litert és szépen megy, viszont vannak akik ezt utópiának gondolják vagy esetleg nagyzolásnak.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4170 Dátum: 2006 Június 01, 12:37:56 »

Te tudsz valamit Smiley Egyébként igazad van, de szemre nem kopott, illetve nem lötyög semmi. Valami tipus tehetetlenségem van ezzel a pict-4-gyel, mert a másik is ilyen.

Ha a lépcsős tárcsánál lévő beállító csavarra gondolsz annak fel kell támasztania de csak pont annyira, hogy ne a pillangószelep ütközzön a karbi torkában mert akkor az előbb utóbb beverődik és ott tud finoman leragadni.
Minimális légáramlat lesz ott de nem annak kell biztosítani az alapjárati etetést.
Viszont lehet olyan kopott rossz mittudomén a karbi hogy ezt elkerülve nem lehet normálisan beállítani.

1303LS
« Hozzászólás #4169 Dátum: 2006 Június 01, 12:34:55 »

Szóval, ne támasszon fel a beállító csavar a szivató ricnis tárcsájára, és ne legyen rövid a gázbowden Smiley


Ha a lépcsős tárcsánál lévő beállító csavarra gondolsz annak fel kell támasztania de csak pont annyira, hogy ne a pillangószelep ütközzön a karbi torkában mert akkor az előbb utóbb beverődik és ott tud finoman leragadni.
Minimális légáramlat lesz ott de nem annak kell biztosítani az alapjárati etetést.
Viszont lehet olyan kopott rossz mittudomén a karbi hogy ezt elkerülve nem lehet normálisan beállítani.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4168 Dátum: 2006 Június 01, 12:31:10 »

nekem is ezt csinálja
Nekem félmeleg motornál csinálja, de nem hirtelen áll le, hanem kb 1 másodpercig csökken a fordulat, azt' leáll, ha nem adok gázt. 3-4 Km megtétele után elmúlik.Akkor ilyen, ha a szivató az első osztáson van még.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 01, 12:33:39 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4167 Dátum: 2006 Június 01, 12:31:07 »

Az a levegő mennyiséget szabályozza a kerülő rendszerben, a kicsi meg a benzint. Így lehet pl.alapjárati CO-t állítani. Stunt mester csavargatta, de sajna neki sem sikerült. Az elmélet megvan, de ez a marha karbi nem járt iskolába Smiley

alapvetően ne a nagyobbik csavar állítgatásával stabilizáld az alapjáratot.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4166 Dátum: 2006 Június 01, 12:27:03 »

Szóval, ne támasszon fel a beállító csavar a szivató ricnis tárcsájára, és ne legyen rövid a gázbowden Smiley

Hogy ne támasszon fel az alap, de szerintem az is bejátszik, hogy alapvetően ne a nagyobbik csavar állítgatásával stabilizáld az alapjáratot.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4165 Dátum: 2006 Június 01, 12:22:58 »

Szóval, ne támasszon fel a beállító csavar a szivató ricnis tárcsájára, és ne legyen rövid a gázbowden Smiley

Ő arról beszél, hogy az alapjárat nem a gyárilag kitalált módon van beállítva, hanem az alapjárati megkerülő helyett az "üzemi" ágon szívja a benzint.
Alapjáraton járó motornál (álló kocsinál) tényleg lényegtelen, hogy melyik úton jut a benzin a motorba. Viszont fékezésnél az alant leírt jelenséget tudja produkálni a nem helyes karbi beállítás.

Tehát alapjáraton a karbiban az üzemi rendszernek teljesen zárva kell lennie. Ellenkező esetben is lehet szép alapjárat, ami egyébként ahhoz hasonló, mintha te lábbal nyomnád egy picit a gázt.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4164 Dátum: 2006 Június 01, 12:15:19 »

Nekem nem annyira a fékezés, hanam a fordulat esés a probléma. A Pict-4-nek külön alapjárati rendszere van....  Stunt mester szerint.

Ő arról beszél, hogy az alapjárat nem a gyárilag kitalált módon van beállítva, hanem az alapjárati megkerülő helyett az "üzemi" ágon szívja a benzint.
Alapjáraton járó motornál (álló kocsinál) tényleg lényegtelen, hogy melyik úton jut a benzin a motorba. Viszont fékezésnél az alant leírt jelenséget tudja produkálni a nem helyes karbi beállítás.

Tehát alapjáraton a karbiban az üzemi rendszernek teljesen zárva kell lennie. Ellenkező esetben is lehet szép alapjárat, ami egyébként ahhoz hasonló, mintha te lábbal nyomnád egy picit a gázt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4163 Dátum: 2006 Június 01, 11:48:30 »

Nekem nem annyira a fékezés, hanam a fordulat esés a probléma. A Pict-4-nek külön alapjárati rendszere van....  Stunt mester szerint.

Fékezésre leálló motor.

Gázelvételkor fékezéssel kombinálva az alapjárati rendszernek kellene átvennie a motor táplálását.
Viszont ha a karbi valamilyen okból úgy van beállítva hogy a pillangószelep nem zár rendesen és alapjáraton részben esetleg egészben ott történik az etetés akkor a fékezéskor az úszóházban előrelendülö benzin miatt nem tud a venturiba elég benzin jutni.Leáll.
Viszont egy jó és jól beállított karbinál alapjáraton az alapjárati rendszer eteti a motort amit a fékezéskori benzin billegés nem befolyásol annyira, nem áll le.

Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #4162 Dátum: 2006 Június 01, 11:46:08 »

Vagy passzív biztonsági berendezés.(pl. karambolnál leáll a motor)  Smiley
Nekem durva fékezésnél csinálja, de gyors gázfröccsel elmúlik.

 
Dettó. De csak hideg motornál. Ha bemelegedett, akkor akár satuzhatok is kedvemre. Smiley
1303LS
« Hozzászólás #4161 Dátum: 2006 Június 01, 11:31:06 »

Fékezésre leálló motor.

Gázelvételkor fékezéssel kombinálva az alapjárati rendszernek kellene átvennie a motor táplálását.
Viszont ha a karbi valamilyen okból úgy van beállítva hogy a pillangószelep nem zár rendesen és alapjáraton részben esetleg egészben ott történik az etetés akkor a fékezéskor az úszóházban előrelendülö benzin miatt nem tud a venturiba elég benzin jutni.Leáll.
Viszont egy jó és jól beállított karbinál alapjáraton az alapjárati rendszer eteti a motort amit a fékezéskori benzin billegés nem befolyásol annyira, nem áll le.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4160 Dátum: 2006 Június 01, 11:10:48 »

Vagy passzív biztonsági berendezés.(pl. karambolnál leáll a motor)  Smiley
Nekem durva fékezésnél csinálja, de gyors gázfröccsel elmúlik.

 
...
Ez a fékezésre leálló motor egyébént tipikus bogár hiba.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4159 Dátum: 2006 Június 01, 11:07:40 »

Ez a fékezésre leálló motor egyébént tipikus bogár hiba.
nekem is ezt csinálja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4158 Dátum: 2006 Június 01, 11:07:28 »

Hát akkor nem maradt más, minthogy nem szabad fékezned Smiley

Egyébként az ilyen esetekre nagyon jó a kis programozható gyújtásom, amit úgy állítottam be, hogy ha 750 alá esik a fordulat, akkor elkezdi emelni az előgyújtást, tehát visszaemelkedik a fordulat.

Ez a fékezésre leálló motor egyébént tipikus bogár hiba.

Nálam ez javult, amikor kicsit javult a szívócső-előmelegítés, de igazán akkor szűnt meg, amikor az AC visszacsapó szelepét kicseréltem. Ezért erőltettem most is ennyire. Ui. ha fékezel, a tankban előrelöttyen a benya, ez szívja magával a csőben is, és az AC ugye nem folyamatosan szív, hanem szakaszosan. Ilyenkor csökken a benzinszint a karbiban, ezért a kehelycsőben csökken a szint és szegényedik a keverék.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4157 Dátum: 2006 Június 01, 11:03:59 »

Az úszó TELJESEN műanyagból van. A tűszelep alatt egy pici vékony fíber alátét van. Az meg gondolom kell. SZVSZ nem is lehet állítani a szintet, "gyárilag" vasalva van.

Hát akkor nem maradt más, minthogy nem szabad fékezned Smiley

Egyébként az ilyen esetekre nagyon jó a kis programozható gyújtásom, amit úgy állítottam be, hogy ha 750 alá esik a fordulat, akkor elkezdi emelni az előgyújtást, tehát visszaemelkedik a fordulat.

Ez a fékezésre leálló motor egyébént tipikus bogár hiba.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4156 Dátum: 2006 Június 01, 10:48:45 »

A másik motoron nem túl jó, mert ha sokat áll, többet kell önindítózni. De ez több hetes állás után is azonnal indul. De azért szétszedem az AC-t, sohasem lehessen tudni - mondta Micimackó.


Olyankor inkább a karbi úszóházán múlik a dolog, nem? Szögletes fejű AC -d van?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4155 Dátum: 2006 Június 01, 10:47:52 »

Az úszó TELJESEN műanyagból van. A tűszelep alatt egy pici vékony fíber alátét van. Az meg gondolom kell. SZVSZ nem is lehet állítani a szintet, "gyárilag" vasalva van.

Az úszó nyakának a hajlításával? Vagy esetleg a tűszelep alatt van túl sok alátét.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4154 Dátum: 2006 Június 01, 10:45:51 »

A másik motoron nem túl jó, mert ha sokat áll, többet kell önindítózni. De ez több hetes állás után is azonnal indul. De azért szétszedem az AC-t, sohasem lehessen tudni - mondta Micimackó.

AC visszacsapó szelep is jó? Mert itt inkább erről lenne szó.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4153 Dátum: 2006 Június 01, 10:44:20 »

Lehet, de ahogy elnéztem a műanyag úszót, nem tudom, hogyan? Smiley

Az úszó nyakának a hajlításával? Vagy esetleg a tűszelep alatt van túl sok alátét.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4152 Dátum: 2006 Június 01, 10:39:09 »

Az AC kb fél méter magasra lövi a benzint, ha leveszem a csövet. A "fékezékor" jelenség összekapcsolódik a fordulat eséssel. Ha fékezés közben kis gázt adok, stabilizálódik az alapjárat, és a további fékezés esetén már nem nagyon áll le.


AC visszacsapó szelep is jó? Mert itt inkább erről lenne szó.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4151 Dátum: 2006 Június 01, 10:37:43 »

Lehet, de ahogy elnéztem a műanyag úszót, nem tudom, hogyan? Smiley

Lehet csak benzinszintet kéne állítani a karbiban.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4150 Dátum: 2006 Június 01, 10:34:36 »

Az AC kb fél méter magasra lövi a benzint, ha leveszem a csövet. A "fékezékor" jelenség összekapcsolódik a fordulat eséssel. Ha fékezés közben kis gázt adok, stabilizálódik az alapjárat, és a további fékezés esetén már nem nagyon áll le.

Lehet csak benzinszintet kéne állítani a karbiban.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4149 Dátum: 2006 Június 01, 10:33:33 »

Most puccantottam fényesre a karbit. (persze attól még bele mehette azóta valami) A másik 31 Pict-4-es karbi is pont ugyanezt csinálja.

Hohó!
És előremenetben lefullad, ha fékezel? De alapjárat jó? Ha hátramenetben nem csinálja, akkor valami eltömődött a karbiban, szerintem.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4148 Dátum: 2006 Június 01, 10:32:08 »

Az AC kb fél méter magasra lövi a benzint, ha leveszem a csövet. A "fékezékor" jelenség összekapcsolódik a fordulat eséssel. Ha fékezés közben kis gázt adok, stabilizálódik az alapjárat, és a további fékezés esetén már nem nagyon áll le.

AC jó? Emlékeim szerint fékezéskor alapjáraton állogatott meg.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4147 Dátum: 2006 Június 01, 09:55:52 »

Hohó!
És előremenetben lefullad, ha fékezel? De alapjárat jó? Ha hátramenetben nem csinálja, akkor valami eltömődött a karbiban, szerintem.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4146 Dátum: 2006 Június 01, 09:52:26 »

Úgy néz ki, jó lett a motor, amit beállítottál. Normális fogyasztás, semmi olajfogyás. Az alapjárat sajnos teljesen bizonytalan, időnként nulla. De nem nagyon fedezek fel benne rendszert. Ha tartós fodulatról visszaesik, talán akkor.


AC jó? Emlékeim szerint fékezéskor alapjáraton állogatott meg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4145 Dátum: 2006 Június 01, 09:25:55 »

Úgy néz ki, jó lett a motor, amit beállítottál. Normális fogyasztás, semmi olajfogyás. Az alapjárat sajnos teljesen bizonytalan, időnként nulla. De nem nagyon fedezek fel benne rendszert. Ha tartós fodulatról visszaesik, talán akkor.

Visszamenőleg az összes typ1-es motornak 0.15 mm-re kell állítani a szelephézagot, ez egy szervizinfo volt 74 körül.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4144 Dátum: 2006 Június 01, 09:24:30 »

A nagyobb nyomású ponttól meg a kisebb nyomású felé, azt hiszem balról jobbra, menetirány szerint.

Ehhez segítség: a kipuff leömlőn egyik oldalon van egy plusz lyuk, a másik oldalon pedig a kipuffon egy kacskaringós kis cső vezet a dobba. Csak mert lehet, hogy a kipuff változott eből a szempontból (mintha ezt olvastam volna valahol).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4143 Dátum: 2006 Június 01, 09:23:20 »

Az egy előmelegítő csövesnél. 1974-től már szembe megy a két csövön.

A nagyobb nyomású ponttól meg a kisebb nyomású felé, azt hiszem balról jobbra, menetirány szerint.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #4142 Dátum: 2006 Június 01, 09:21:58 »

Szedd ki a féltengelyeket (thorx 12 élű az 1303-nál) és akkor hozzá férsz kívül-belül, ha jól emlékszem. Ha ennyire lebontod, esetleg érdemes csapágyat is cserélni. Pár ezer forint.

Engem is érdekelne, de száraz tengelyesnél. Szeretném megoldani a váltó kiszedése nélkül.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4141 Dátum: 2006 Június 01, 09:20:26 »

amelyik végén nagyobb a lik ott megy be a kipuff. asszem.

A nagyobb nyomású ponttól meg a kisebb nyomású felé, azt hiszem balról jobbra, menetirány szerint.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4140 Dátum: 2006 Június 01, 09:19:38 »

Ma ráértem végre kicsit Smiley

beállítottam a szelephézagokat. a könyv  0,1mm-t írt a 64 utáni motorokra. ugye jó ha annyira állítottam?
Mondjuk azt nem tudtam, hogy keressem meg azt a pontot, amikor a házagot állítani kel.. a lila könyv annyit írt, hogy az elosztó pipája mutasson a jelre (ami 1es hengert jelzi) aztán annyit fordítani tovább, míg 90 fokot fordul. Hát ez nem egy precízen meghatározható dolog..
mindegy. megoldottam. az egyes és kettes henger hézagai nagyok voltak, valamelyik 0,2 is. A hármas és négyes hengeren meg az egyik jó volt a másik meg kicsi..

mindenesetre úgy érzem jobb lett.  Cheesy


Visszamenőleg az összes typ1-es motornak 0.15 mm-re kell állítani a szelephézagot, ez egy szervizinfo volt 74 körül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4139 Dátum: 2006 Május 31, 23:14:13 »

hát annyira még nem néztem meg :-P illetve nem emlékeztem Roll Eyes

van másik hülye kérdés is: az előmelegítő csőben melyik irányba halad a forró levegő? jobbról balra?

amelyik végén nagyobb a lik ott megy be a kipuff. asszem.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4138 Dátum: 2006 Május 31, 23:09:15 »



van másik hülye kérdés is: az előmelegítő csőben melyik irányba halad a forró levegő? jobbról balra?

Ez miért érdekes?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4137 Dátum: 2006 Május 31, 22:55:41 »

lyuly.

ha megnézel egy hengerfejet, akkor a közepe táján csatlakozik bele a szívócső, a két szélső végén meg a kipufogó... na akkor vajon? ;-)

hát annyira még nem néztem meg :-P illetve nem emlékeztem Roll Eyes

van másik hülye kérdés is: az előmelegítő csőben melyik irányba halad a forró levegő? jobbról balra?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4136 Dátum: 2006 Május 31, 22:50:45 »

Kérdés is van:

a 4 szelep közül (egy oldalon) melyik kettő engedi be a benzint a hengerekbe? szimetrikus az elrendezés vagy mindegyik hengerbe -mondjuk- az autó eleje felé lévő szelep?


lyuly.

ha megnézel egy hengerfejet, akkor a közepe táján csatlakozik bele a szívócső, a két szélső végén meg a kipufogó... na akkor vajon? ;-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4135 Dátum: 2006 Május 31, 22:44:27 »

Kérdés is van:

a 4 szelep közül (egy oldalon) melyik kettő engedi be a benzint a hengerekbe? szimetrikus az elrendezés vagy mindegyik hengerbe -mondjuk- az autó eleje felé lévő szelep?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4134 Dátum: 2006 Május 31, 22:38:38 »

Ma ráértem végre kicsit Smiley

beállítottam a szelephézagokat. a könyv  0,1mm-t írt a 64 utáni motorokra. ugye jó ha annyira állítottam?
Mondjuk azt nem tudtam, hogy keressem meg azt a pontot, amikor a házagot állítani kel.. a lila könyv annyit írt, hogy az elosztó pipája mutasson a jelre (ami 1es hengert jelzi) aztán annyit fordítani tovább, míg 90 fokot fordul. Hát ez nem egy precízen meghatározható dolog..
mindegy. megoldottam. az egyes és kettes henger hézagai nagyok voltak, valamelyik 0,2 is. A hármas és négyes hengeren meg az egyik jó volt a másik meg kicsi..

mindenesetre úgy érzem jobb lett.  Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4133 Dátum: 2006 Május 31, 22:09:57 »

Azt nem tudom, de a többi sebességben nem csinálja!
Amugy nem éreztem rázkódást!
Ezeket honnét tudhatnám meg hogy jok-e?

Gázadáskor a kipuff furulya nem mozdul-e felfelé (koppanó hangot ad...), meg álló helyzetben fel-le cibálod a kipuffnál fogva. Ha mozog, azt jelenti, hogy a bak nem tart, és elfordul a motor-váltó együttes a féltengely körül.

De kérdezz meg nálam okosabbakat is!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #4132 Dátum: 2006 Május 31, 21:57:37 »

Motortartó, váltótartó bakod rendben? Ha az döcög akkor is kidobja gyorsításkor
Azt nem tudom, de a többi sebességben nem csinálja!
Amugy nem éreztem rázkódást!
Ezeket honnét tudhatnám meg hogy jok-e?

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Oldalak: 1 ... 1907 1908 1909 1910 1911 [1912] 1913 1914 1915 1916 1917 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.